ChristianMatch
 


Forum

Wat je mist op CM
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:21
 
Nu ik hier een maandje of 3 rondhobbel, merk ik bij mezelf dat ik een aantal dingen mis hier op CM...misschien ben ik de enige maarrrrrrrrrrrrr dat zie ik dan vanzelf wel... Clown smiley

Is het misschien een idee om dit eens te inventariseren in dit topic en wie weet wat Christiaan er mee kan??

Ik mis,

-meer chatrooms..behalve de algemene en gebedsroom zou ik het leuk vinden om toch meer keus te hebben, nu ben je altijd aangewezen op de algemene!

-de mogelijkheid om iemand (via chatroom) snel pv aan te klikken(maar wel eerst toestemming aan betreffende persoon vragen), dus niet helemaal via het profiel met allen nieuwe schermpjes van dien...én daarnaast de mogelijkheid om iemand te weigeren die je pv aanklikt...nu klik je het schermpje weg maar blijft ie poppen bij zijn/ haar nieuwe berichten..

-een mod. om de chat in de gaten te houden, voorkomt een hoop irritatie!

zomaar een paar gedachten....
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:30
 
MARIEKE897 schreef:
Nu ik hier een maandje of 3 rondhobbel, merk ik bij mezelf dat ik een aantal dingen mis hier op CM...misschien ben ik de enige maarrrrrrrrrrrrr dat zie ik dan vanzelf wel... Clown smiley

Is het misschien een idee om dit eens te inventariseren in dit topic en wie weet wat Christiaan er mee kan??

Ik mis,

-meer chatrooms..behalve de algemene en gebedsroom zou ik het leuk vinden om toch meer keus te hebben, nu ben je altijd aangewezen op de algemene!

-de mogelijkheid om iemand (via chatroom) snel pv aan te klikken(maar wel eerst toestemming aan betreffende persoon vragen), dus niet helemaal via het profiel met allen nieuwe schermpjes van dien...én daarnaast de mogelijkheid om iemand te weigeren die je pv aanklikt...nu klik je het schermpje weg maar blijft ie poppen bij zijn/ haar nieuwe berichten..

-een mod. om de chat in de gaten te houden, voorkomt een hoop irritatie!

zomaar een paar gedachten....
Lachende smiley

bij jouw tweede 'mispunt' het volgende: in de chat staat achter elke naam (bahalve die van jou) een wit ballonnetje. als je dat aanklikt heb je rechtstreeks een pv-chat met degene die voor het ballonnetje staat...doordat er achter jouw naam geen ballonnetje staat, kan je dus niet met jezelf privé gaan. ook niet als je schizofreen bent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

verder is het voor mij ook abracadabra en dat wil ik graag zo houden. net als privé-chats. hoeft voor mij niet, heb er geen behoefte aan en bovendien: wie wil mij nou spreken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:33
 
GRIFFIN748 schreef:
bij jouw tweede 'mispunt' het volgende: in de chat staat achter elke naam (bahalve die van jou) een wit ballonnetje. als je dat aanklikt heb je rechtstreeks een pv-chat met degene die voor het ballonnetje staat...doordat er achter jouw naam geen ballonnetje staat, kan je dus niet met jezelf privé gaan. ook niet als je schizofreen bent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

verder is het voor mij ook abracadabra en dat wil ik graag zo houden. net als privé-chats. hoeft voor mij niet, heb er geen behoefte aan en bovendien: wie wil mij nou spreken...

OOhh dus daarom heb ik geen wit ballonnetje!!!!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:34
 
GRIFFIN748 schreef:
bij jouw tweede 'mispunt' het volgende: in de chat staat achter elke naam (bahalve die van jou) een wit ballonnetje. als je dat aanklikt heb je rechtstreeks een pv-chat met degene die voor het ballonnetje staat...doordat er achter jouw naam geen ballonnetje staat, kan je dus niet met jezelf privé gaan. ook niet als je schizofreen bent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

verder is het voor mij ook abracadabra en dat wil ik graag zo houden. net als privé-chats. hoeft voor mij niet, heb er geen behoefte aan en bovendien: wie wil mij nou spreken...


heej, weer wat geleerd vandaag!! Maar dan nog het feit dat iemand je wel 20 keer pv aan kan klikken en daar geen toestemming voor hoeft te vragen..sommigen mensen snappen nl niet wat NEE is!! en blocken gaat me dan te ver!

die laatste zin van je... Woedende smiley daar ga ik maar niet op in! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:40
 
MARIEKE897 schreef:
het feit dat iemand je wel 20 keer pv aan kan klikken en daar geen toestemming voor hoeft te vragen..sommigen mensen snappen nl niet wat NEE is!! en blocken gaat me dan te ver!

1.zeggen dat je het niet op prijs stelt
2.blijven ze doorgaan dan gewoon blocken,is niks mis mee
simpel zat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 15:37
 
MARIEKE897 schreef:
Maar dan nog het feit dat iemand je wel 20 keer pv aan kan klikken

't is wel goed voor je bezoekersscore... Clown smiley het is overigens wel afhankelijk van de instellingen van degene die je wil spreken, of die privé-chats accepteert van:
-niemand
-iedereen
-of leden die in zijn/haar vriendenlijstje staan.

MARIEKE897 schreef:
die laatste zin van je... Woedende smiley daar ga ik maar niet op in! Kussende smiley

maakt het voor mij wel lekker rustig: lijstje leeg, en alleen als je in m'n lijstje staat kan je me privé aanspreken. (dat kan dus niemand)


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op maandag 16 augustus 2010, 09:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 18:24
 
De mogelijkheid om je status te veranderen!

Zodat je bijvoorbeeld op "offline" kunt staan terwijl je er wel bent, maar even geen zin hebt om te chatten, of op "afwezig", omdat je ondertussen ff aan het stofzuigen bent...moet tenslotte ook gebeuren! Knipoog smiley

Helemaal mooi zou het ook zijn als je kunt laten zien waar je op dat moment mee bezig bent, net als bij msn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 19:46
 
TESSYBEAR731 schreef:
De mogelijkheid om je status te veranderen!

Zodat je bijvoorbeeld op "offline" kunt staan terwijl je er wel bent, maar even geen zin hebt om te chatten, of op "afwezig", omdat je ondertussen ff aan het stofzuigen bent...moet tenslotte ook gebeuren! Knipoog smiley

Helemaal mooi zou het ook zijn als je kunt laten zien waar je op dat moment mee bezig bent, net als bij msn...

ja dit vind ik wel een goed punt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 20:47
 
RENSKE067 schreef:
ja dit vind ik wel een goed punt

.....en mijn oude wens, dat je kunt zien dat iemand in een privéchat iets aan het terugtypen is.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 00:11
 
Dat je kunt zien of iemand je geblokkeerd heeft, Huilende smiley, smiley in tranen alvorens je een heel verhaal in tikt, terwijl die toch niet aankomt Gefrustreerde smiley dat kan een heel raam en laptop schelen Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 07:49
 
GERT856 schreef:
Dat je kunt zien of iemand je geblokkeerd heeft, Huilende smiley, smiley in tranen alvorens je een heel verhaal in tikt, terwijl die toch niet aankomt Gefrustreerde smiley dat kan een heel raam en laptop schelen Woedende smiley

Begrijp je frustratie, maar om nou onnodig geruzie via het www te voorkomen lijkt het me niet heel erg verstandig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 10:29
 
TESSYBEAR731 schreef:
Begrijp je frustratie, maar om nou onnodig geruzie via het www te voorkomen lijkt het me niet heel erg verstandig...
Smiley die vol vragen zit

Nee, mij dus ook niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 17 oktober 2010, 13:31
 
wat ik mis is als je in de chatroom komt dat er een listje met namen staat die op dat moment niet er actief zijn om welke reden dan ook en je zegt hallo dat ze niks zeggen.
Is er niet een oplossing dat de mensen zich niet even önzichtbaar kunnen maken als ze om welke reden even niet aan de chatgesprek kunnen/willen deelnemen. Ik denk dat het een hoop ergenis scheelt als je dan niet voor niks hoeft te groeten bij binnenkomst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 17 oktober 2010, 14:39
 
DANIEL777 schreef:
wat ik mis is als je in de chatroom komt dat er een listje met namen staat die op dat moment niet er actief zijn om welke reden dan ook en je zegt hallo dat ze niks zeggen.
Is er niet een oplossing dat de mensen zich niet even önzichtbaar kunnen maken als ze om welke reden even niet aan de chatgesprek kunnen/willen deelnemen. Ik denk dat het een hoop ergenis scheelt als je dan niet voor niks hoeft te groeten bij binnenkomst.
Je hebt ook mensen die alleen maar willen lezen om zo de mensen wat beter te leren kennen, verlegen misschien?
En er zijn er die even naar de telefoon moeten, en geen twee dingen te gelijk kunnen maar wel kunnen lezen en niets willen missen.
Trouwens er zijn er ook die het even over een ander willen praten (en dat kan dan ook niet meer)
Lijkt me niet zo,n strak plan, maarja wie ben ik he Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 19:53
 
Als je in de chatbox heb je al die namen aan de zijkant die aanwezig zijn. Misschien voor later als je met je muis langs de namen gaat dat je gelijk de profielfoto's zichtbaar komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EGGIE989





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:07
 
Mijn verlanglijstje voor de Sint:

* Graag een kleine foto bij de naam die je profiel heeft bezocht lijkt me wel handig. Lachende smiley met blinkend witte tanden

* Inderdaad eerst toestemming vragen als iemand een privé chat met je wilt Gefrustreerde smiley

* Naast de bestaande uitjes van CM ook wat goedkopere algemenere uitjes. Bijvoorbeeld gezellige avond ergens met hapje en drankje zonder al teveel poespas. Drankjes betalen uit eigen zak en de entree onder de 15 Euro houden. Zo een breder publiek trekken en ook makkelijker toegankelijk mensen met een lage beurs. VB: "Taste of Christmas" kost mij 80 Euro (inclusief reiskosten en een broodje tussendoor op het staion). Dus dat vind ik wel erg veel voor een paar uurtjes.

* Het percentage beantwoorde mails eruit halen.

* In een aantal meerkeuze vragen de optie "Anders" erbij zitten. Bijv: Mijn leesvoer zit er niet bij dus maar Donald Duck aangetioetst. ook leuk maar ik lees ook wel andere dingen.

* Knipogen mogen van mij er ook uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:33
 
GERT856 schreef:
Dat je kunt zien of iemand je geblokkeerd heeft, Huilende smiley, smiley in tranen alvorens je een heel verhaal in tikt, terwijl die toch niet aankomt Gefrustreerde smiley dat kan een heel raam en laptop schelen Woedende smiley

Ja, vind ik een goede suggestie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:36
 
Nou, een webcam-feature in de publieke chatbox vind ik wel wat. Of een nudge-feature in de private-chatbox. Scheelt een hoop wachttijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:33
 
BEUN656 schreef:
Nou, een webcam-feature in de publieke chatbox vind ik wel wat. Of een nudge-feature in de private-chatbox. Scheelt een hoop wachttijd.



Een wat voor feature Smiley die vol vragen zit

Webcam op cm lijkt me echt een heel fout plan.Alsl ik zie wat ik nu af en toe voor viespeuken prive krijg kan ik zomaar bedenken wat er gebeurd als je daar ook nog een webcam bij krijgt Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zaterdag 4 december 2010, 12:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 december 2010, 13:23
 
mijn 'missers' (ook eerder door anderen aangedragen)


* bij privé-gesprek toestemming vragen aan degene die je wil spreken
* bij inloggen de mogelijkheid hebben om te kunnen zien wie je aangesproken heeft. het komt mij namelijk nogal eens voor dat als ik inlog, ik een lichtrose (...) scherm zie met een rood vlak erin waarop het bericht staat dat iemand me wil aanspreken maar dat dat op dat moment niet kan vanwege een popup-blocker. ik zou dan graag willen weten WIE geprobeerd heeft om me aan te spreken.

* status kunnen veranderen.
* meer up-to-date smileys. de smileys die er nu zijn, zien er wel erg jaren-'90 uit.
* meer smileys.
* algehele opmaak van de site mag wel eens onder de loep genomen (en aangepast) worden. stilstand is achteruitgang.

en wat iedereen waarschijnlijk wel mist in dit topic:


*EEN REACTIE VAN DE REDACTIE/WEBPIEF*

zodat we weten of het nog zin heeft om nog meer missers op te schrijven of niet...


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zaterdag 4 december 2010, 13:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:43
 
ANNETTE792 schreef:
Een wat voor feature Smiley die vol vragen zit

Webcam op cm lijkt me echt een heel fout plan.Alsl ik zie wat ik nu af en toe voor viespeuken prive krijg kan ik zomaar bedenken wat er gebeurd als je daar ook nog een webcam bij krijgt Gefrustreerde smiley

ja.... helemaal mee eens!

pffft wat een wensen heeft iedereen, neem gewoon de hele bende zoals het is, en als het niet is zoals je wenst?

dan verleng je gewoon niet meer Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 22:45
 
Mss zou een thema-chat een leuk idee zijn? Bijvoorbeeld 1x per 2 weken een chatavondje over een vantevoren vastgesteld thema in een aparte room.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:22
 
ZINGA672 schreef:
Mss zou een thema-chat een leuk idee zijn? Bijvoorbeeld 1x per 2 weken een chatavondje over een vantevoren vastgesteld thema in een aparte room.

GrZ!


Open een nieuw topic en kom maar met een eerste voorstel ..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 18:48
 
CROSSROAD317 schreef:
Open een nieuw topic en kom maar met een eerste voorstel ..... Knipoog smiley

Dakkannie; ik ben aant afkicken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:04
 
ZINGA672 schreef:
Dakkannie; ik ben aant afkicken Lachende smiley


waarom zou je afkicken van iets wat je leuk vind ?? brengt het je schade toe ??

(ok geef toe dat als je jezelf hier verplaatst op een kameel .... hmm) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:35
 
CROSSROAD317 schreef:
waarom zou je afkicken van iets wat je leuk vind ?? brengt het je schade toe ??

(ok geef toe dat als je jezelf hier verplaatst op een kameel .... hmm) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nou vooruit dan. nieuwe topic is underwee.

Maar moet het dan onder agenda? Of onder Alles of CM? Off Topic of bijbelstudie?? Hellup Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 8 december 2010, 19:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 17:09
 
Handig zou zijn de mogelijkheid om je op de hoogte te stellen als op het forum op je posting een reactie komt. Die melding zou dan net zo moeten lopen als je een meldiing krijgt in je gewone email mailbox dus niet hier. Want dan zou je t alleen zien als je ingelogd bent. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JUUDJUH843





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:34
 
T zou ook fijn zijn als je jezelf op offline kon zetten..
zodat anderen niet hoeven te zien dat jij op de site zit,
anders beginnen sommigen meteen te kletsen terwijl jij mss helemaal geen zin/tijd ofzo hebt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:36
 
JUUDJUH843 schreef:
T zou ook fijn zijn als je jezelf op offline kon zetten..
zodat anderen niet hoeven te zien dat jij op de site zit,
anders beginnen sommigen meteen te kletsen terwijl jij mss helemaal geen zin/tijd ofzo hebt

Waarom ben je dan online, misschien om een mailtje te schrijven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JUUDJUH843





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:38
 
MARIO216 schreef:
Waarom ben je dan online, misschien om een mailtje te schrijven?

ja.. of profiel aanpassen..
andere profielen kijken.. forums lezen enz..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1