ChristianMatch
 


Forum

Themachat
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:42
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT

in de euh... Jolijtbox (Wordt toch niet meer gebruikt?)

Vanaf 21.00 uur...

Wie lijkt dit een goed idee en is hier behoefte aan?

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 21:58
 
ZINGA672 schreef:
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT

in de euh... Jolijtbox (Wordt toch niet meer gebruikt?)

Vanaf 21.00 uur...

Wie lijkt dit een goed idee en is hier behoefte aan?

GrZing!


Lijkt me een goed idee.

maar zou het ook goed zijn om van te voren wat spelregels vast te leggen ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 10:40
 
CROSSROAD317 schreef:
Lijkt me een goed idee.

maar zou het ook goed zijn om van te voren wat spelregels vast te leggen ??


goed idee en zeker wat regels. Als ik zo nu en dan lees hoe dat hier toe gaat...:)

respekt en genuanceerdheid lijkt me.......is belangrijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 14:56
 
ALOUS961 schreef:
goed idee en zeker wat regels. Als ik zo nu en dan lees hoe dat hier toe gaat...:)

respekt en genuanceerdheid lijkt me.......is belangrijk

wel respect!!

maar graag ongenuanceerd, en eerlijk voor je mening/standpunt, zonder de ander te veroordelen op zijn/haar ideeen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 20:12
 
JOLAN931 schreef:
wel respect!!

maar graag ongenuanceerd, en eerlijk voor je mening/standpunt, zonder de ander te veroordelen op zijn/haar ideeen

ik bedoel genuanceerd kijken/ luisteren naar elkaar en niet ongenuanceerd.
wel eerlijk en vrij voor je mening durven uitkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 10:16
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT


in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interesante stelling of een thema:

1. Gods plan met je leven
2. .....

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 12 december 2010, 22:32
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT


in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interesante stelling of een thema:

1. Gods plan met je leven
2. "Op doorreis" Hoe beleef je je leven hier op aarde......zie je de tekenen van de eindtijd en waarom zie je dat als tekenen?
3. ..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 16:30
 
ZINGA672 schreef:
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT


in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interesante stelling of een thema:

1. Gods plan met je leven
2. .....


Woorden hebben kracht. Geloof je dat?
GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 16:47
 
[quote=ZINGA672]Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT


in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interesante stelling of een thema:

1. Gods plan met je leven
2. "Op doorreis" Hoe beleef je je leven hier op aarde......zie je de tekenen van de eindtijd en waarom zie je dat als tekenen?
3. Woorden hebben kracht, geloof je dat ??
4. Kinderen in een samengevoegd gezin

..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 21:13
 
Even een vraagje. Waarom direct in een andere kamer afspreken vooraf? Ook de lobby is uitermate geschikt voor gesprekken over thema's zoals deze hier nu al genoemd zijn. Er vinden ook al wel geregeld gesprekken plaats met dergelijke of andere serieuze thema's. Voordeel van de lobby is dat iedereen die binnenkomt gewoon in kan steken. Nadeel is dat er ook andere gesprekken tussendoor plaatsvinden. Dat je dergelijke gesprekken op een gegeven moment eventueel elders voort wil zetten om zo het overzicht wat meer te houden snap ik dus wel. Maar waarom vooraf al programmeren in een andere kamer?

Let wel, van mij mag dit initiatief doorgaan hoor. Het is meer iets wat ik me zo even afvraag. En ik hoop niet dat het de ruimte voor serieus gesprek in de lobby weg gaat nemen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 22:29
 
HENK710 schreef:
Even een vraagje. Waarom direct in een andere kamer afspreken vooraf? Ook de lobby is uitermate geschikt voor gesprekken over thema's zoals deze hier nu al genoemd zijn. Er vinden ook al wel geregeld gesprekken plaats met dergelijke of andere serieuze thema's. Voordeel van de lobby is dat iedereen die binnenkomt gewoon in kan steken. Nadeel is dat er ook andere gesprekken tussendoor plaatsvinden. Dat je dergelijke gesprekken op een gegeven moment eventueel elders voort wil zetten om zo het overzicht wat meer te houden snap ik dus wel. Maar waarom vooraf al programmeren in een andere kamer?

Let wel, van mij mag dit initiatief doorgaan hoor. Het is meer iets wat ik me zo even afvraag. En ik hoop niet dat het de ruimte voor serieus gesprek in de lobby weg gaat nemen!

Henk, het lastige van serieuze gesprekken in de lobby is idd dat er allemaal andere gesprekken door heen lopen. Hoewel er wel degelijk serieuze momenten in de lobby zijn is het moeilijk om met een grotere groep wat langer en dieper op 1 onderwerp door te gaan. Bovendien kun je dat in de lobby ook niet vragen; daar is niets 'off-topic'. Iedereen is dus vrij om over willekeurig welk onderwerp te beginnen.

Voordeel van een thema-chat op een vaste avond en vast tijdstip is dat mensen speciaal kunnen 'aanschuiven' voor het thema dat hen interesseert. Als dit gesprek in de lobby zou plaatsvinden vrees ik dat zij snel teleurgesteld zouden raken als ze speciaal daarvoor zouden inloggen.

Ik kan me niet voorstellen dat een themachat de discussies in de lobby gaat wegnemen. Het is immers maar 1 maal per 2 weken en dan ook nog telkens over een ander onderwerp. Als ik kijk hoe fanatiek het forum wordt volgeschreven Lachende smiley Ik denk dat dit reuze meevalt. We zullen zien.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 22:41
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT

in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interesante stelling of een thema:

1. Gods plan met je leven
2. "Op doorreis" Hoe beleef je je leven hier op aarde......zie je de tekenen van de eindtijd en waarom zie je dat als tekenen?
3. Woorden hebben kracht, geloof je dat ??
4. Kinderen in een samengevoegd gezin
5. wie heeft er te maken gehad met een sekte... (op verzoek van iemand die hier een boek over schrijft.)


Laatst aangepast door
ZINGA672
op maandag 13 december 2010, 22:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 12:29
 
Voor de leeghoofdigen en vergieterigen onder ons( en daar reken ik met name mezelf onder Verlegen lachende smiley ) is het wellicht handig om het de bewuste donderdag nog even aan te geven dat het de bewuste donderdag is en wat het thema van die avond is...
Weet nml 9 van de 10 keer niet wat voor dag het is dus laat staan of het nu de 1ste 3de of weet ik veel hoeveelste is Verlegen lachende smiley

alvast tnx een vergieterige Does
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 17:59
 
Leuk actueel lijkt mij een discussiechat over het thema "de zin en onzin van winterbanden"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 19:17
 
ZINGA672 schreef:
Henk, het lastige van serieuze gesprekken in de lobby is idd dat er allemaal andere gesprekken door heen lopen. Hoewel er wel degelijk serieuze momenten in de lobby zijn is het moeilijk om met een grotere groep wat langer en dieper op 1 onderwerp door te gaan. Bovendien kun je dat in de lobby ook niet vragen; daar is niets 'off-topic'. Iedereen is dus vrij om over willekeurig welk onderwerp te beginnen.

Voordeel van een thema-chat op een vaste avond en vast tijdstip is dat mensen speciaal kunnen 'aanschuiven' voor het thema dat hen interesseert. Als dit gesprek in de lobby zou plaatsvinden vrees ik dat zij snel teleurgesteld zouden raken als ze speciaal daarvoor zouden inloggen.

Ik kan me niet voorstellen dat een themachat de discussies in de lobby gaat wegnemen. Het is immers maar 1 maal per 2 weken en dan ook nog telkens over een ander onderwerp. Als ik kijk hoe fanatiek het forum wordt volgeschreven Lachende smiley Ik denk dat dit reuze meevalt. We zullen zien.

GrZ!

Als je het inderdaad als alternatief voor een bijbelstudieclub oid gaat behandelen, kan het een prima aanvulling zijn. Ik ben er dus ook niet op tegen, maar heb enkel wat mogelijke kanttekeningen willen plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 21:14
 
HENK710 schreef:
Voor de leeghoofdigen en vergieterigen onder ons( en daar reken ik met name mezelf onder Verlegen lachende smiley ) is het wellicht handig om het de bewuste donderdag nog even aan te geven dat het de bewuste donderdag is en wat het thema van die avond is...
Weet nml 9 van de 10 keer niet wat voor dag het is dus laat staan of het nu de 1ste 3de of weet ik veel hoeveelste is Verlegen lachende smiley

alvast tnx een vergieterige Does

Ga ik doen Does. Iedere woensdag vóór de chat plaats ik herinnering + thema, oké?

GrZ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 22:31
 
ZINGA672 schreef:
Ga ik doen Does. Iedere woensdag vóór de chat plaats ik herinnering + thema, oké?

GrZ

U is een pop Kussende smiley tnx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 20:27
 
ZINGA672 schreef:
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT

in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interesante stelling of een thema:

1. Gods plan met je leven
2. "Op doorreis" Hoe beleef je je leven hier op aarde......zie je de tekenen van de eindtijd en waarom zie je dat als tekenen?
3. Woorden hebben kracht, geloof je dat ??
4. Kinderen in een samengevoegd gezin
5. wie heeft er te maken gehad met een sekte... (op verzoek van iemand die hier een boek over schrijft.)
6. Is een potentiële partner met schulden acceptabel
7. hoeveel ben je bereid om op te geven voor een potentiële partner baan/woning


Laatst aangepast door
AANGENAAM334
op woensdag 15 december 2010, 20:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 23:04
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT

in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interessante stelling of een thema:

1. "Op doorreis" Hoe beleef je je leven hier op aarde?
2. Zie je de tekenen van de eindtijd, zo ja waarom en heeft dat consequenties voor je leven op aarde?
3. Woorden hebben kracht, geloof je dat ??
4. Kinderen in een samengevoegd gezin
5. wie heeft er te maken gehad met een sekte... (op verzoek van iemand die hier een boek over schrijft.)
6. Is een potentiële partner met schulden acceptabel
7. hoeveel ben je bereid om op te geven voor een potentiële partner baan/woning?
8. Gods plan met je leven


Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 15 december 2010, 23:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 23:17
 
Try-out:

Donderdagavond 16 december:

THEMACHAT

in de Jolijtbox

Het thema is: "Op doorreis" Hoe beleef jij je leven; ben je onderweg of leef je bij de dag?


Vanaf 21.00 uur met open einde.


** De toegang is gratis! ** Lachende smiley met blinkend witte tanden (grabje)

Nog even ter herinnering de afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.

C u 2morrow!

GrZ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 09:08
 
Cool! Ga proberen erbij te zijn Lachende smiley
Als de chat meewerkt Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 09:47
 
TESSYBEAR731 schreef:
Cool! Ga proberen erbij te zijn Lachende smiley
Als de chat meewerkt Gefrustreerde smiley

Ik ook! (als ik het niet vergeet Verlegen lachende smiley )
Normaal sport ik donderdags de hele avond maar ik ben vanavond vrij Lachende smiley met blinkend witte tanden

ps.ik word ook steeds uit de chat gegooid,ze willuh me nie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 10:25
 
Eerlijk gezegd heb ik moeite met de voorwaarden die gesteld worden. Ik ben bang dat er veel mee geschermd zal worden. Wat is respectvol? Iedereen in zijn waarde laten? Ook al verkondigt deze of gene de grootste onzin dat rechtstreeks tegen Gods woord ingaat?
Je mag het niet met elkaar eens zijn, zonder dat je de persoon erachter veroordeelt. Ik kan dat verschil zien, maar ik ben bang dat heel veel mensen dat vermogen niet hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 11:23
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd heb ik moeite met de voorwaarden die gesteld worden. Ik ben bang dat er veel mee geschermd zal worden. Wat is respectvol? Iedereen in zijn waarde laten? Ook al verkondigt deze of gene de grootste onzin dat rechtstreeks tegen Gods woord ingaat?
Je mag het niet met elkaar eens zijn, zonder dat je de persoon erachter veroordeelt. Ik kan dat verschil zien, maar ik ben bang dat heel veel mensen dat vermogen niet hebben.

Ik denk dat je te veel apen en beren ziet, gewoon chatten maar dan met een onderwerp, zonder dat je elkaar in de haren hoeft te vliegen.
Bevalt het onderwerp niet, je hoeft niet mee te doen, je mag.
En dan nog daargelaten, in de chat gebeurd er dagelijks wel wat, dat het daglicht niet verdragen kan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:15
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd heb ik moeite met de voorwaarden die gesteld worden. Ik ben bang dat er veel mee geschermd zal worden. Wat is respectvol? Iedereen in zijn waarde laten? Ook al verkondigt deze of gene de grootste onzin dat rechtstreeks tegen Gods woord ingaat?
Je mag het niet met elkaar eens zijn, zonder dat je de persoon erachter veroordeelt. Ik kan dat verschil zien, maar ik ben bang dat heel veel mensen dat vermogen niet hebben.


Waarom lees ik in jouw bijdrage zoveel wantrouwen ?? Bekijk het eens van de positieve kant, het is een goed initiatief.
De thema's zijn leuk en het bespreken waard.
En als het je persoonlijk tegenvalt, prima, het is een open eind, dus je kunt op elk moment de discussie verlaten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:24
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd heb ik moeite met de voorwaarden die gesteld worden. Ik ben bang dat er veel mee geschermd zal worden. Wat is respectvol? Iedereen in zijn waarde laten? Ook al verkondigt deze of gene de grootste onzin dat rechtstreeks tegen Gods woord ingaat?
Je mag het niet met elkaar eens zijn, zonder dat je de persoon erachter veroordeelt. Ik kan dat verschil zien, maar ik ben bang dat heel veel mensen dat vermogen niet hebben.

Wat is er nu mis met de waarden; respectvol, uitsluitend inhoudelijk en humor. Dat zijn ook ingredienten en zelfs basisvoorwaarden voor een goed debat. En dat is een heel aardige bezigheid. Onzin of als het tegen Gods woord ingaat kan gepareerd worden met inhoudelijke argumenten. Neem een voorbeeld aan Paulus, hij ging het niet uit de weg. Bijvoorbeeld op de Areopagus. Sommigen dreven zelfs de spot met hem. Zolang we maar inhoudelijk blijven is er mijns inziens geen vuiltje aan de lucht. En jij kan het verschil zien. Dus voor jou is het geen probleem. En voor degene die het niet zien is het ook geen probleem want ze zien het gewoon weg niet.


Laatst aangepast door
AANGENAAM334
op donderdag 16 december 2010, 19:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 19:29
 
ZINGA672 schreef:
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT

in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interessante stelling of een thema:

1. "Op doorreis" Hoe beleef je je leven hier op aarde?
2. Zie je de tekenen van de eindtijd, zo ja waarom en heeft dat consequenties voor je leven op aarde?
3. Woorden hebben kracht, geloof je dat ??
4. Kinderen in een samengevoegd gezin
5. wie heeft er te maken gehad met een sekte... (op verzoek van iemand die hier een boek over schrijft.)
6. Is een potentiële partner met schulden acceptabel
7. hoeveel ben je bereid om op te geven voor een potentiële partner baan/woning?
8. Gods plan met je leven
9. Zin en Onzin van winterbanden



Oeps... je was mijn voorstel vergeten, dus ik heb m dr ff bij gezet Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 19:52
 
PIETER649 schreef:
Oeps... je was mijn voorstel vergeten, dus ik heb m dr ff bij gezet Lachende smiley

Sorry Pieter, mijn excuus Verlegen lachende smiley

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 20:35
 
AANGENAAM334 schreef:
Wat is er nu mis met de waarden; respectvol, uitsluitend inhoudelijk en humor. Dat zijn ook ingredienten en zelfs basisvoorwaarden voor een goed debat. En dat is een heel aardige bezigheid. Onzin of als het tegen Gods woord ingaat kan gepareerd worden met inhoudelijke argumenten. Neem een voorbeeld aan Paulus, hij ging het niet uit de weg. Bijvoorbeeld op de Areopagus. Sommigen dreven zelfs de spot met hem. Zolang we maar inhoudelijk blijven is er mijns inziens geen vuiltje aan de lucht. En jij kan het verschil zien. Dus voor jou is het geen probleem. En voor degene die het niet zien is het ook geen probleem want ze zien het gewoon weg niet.
Er is niks mis met de begrippen als zodanig, maar de interpretatie van mensen kan nog wel eens verschillen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 20:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Er is niks mis met de begrippen als zodanig, maar de interpretatie van mensen kan nog wel eens verschillen...

Ach Chat, probeer het gewoon es...wie weet valt het mee Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3