ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 19:02
BerichtOnderwerp: Ik voel me nog;).........
 
Ach ja,leeftijd........het zal mij ook worst zijn!
Vorige week kwam de vriend van een collega op het werk........die bleek 15 jaar jonger dan haar te zijn.......ik heb met open mond zitten kijken(oeps Clown smiley ),dan is jonger toch wel aantrekkelijk hoor Knipoog smiley

Maar als mijn zoon thuis zou komen met een veel oudere vrouw zou ik er minder blij mee zijn denk ik........maar ja,ik heb als (schoon)moeder best wel hoge eisen voor de partners van mijn kinderen Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 10:30
BerichtOnderwerp: Zondag..voor mij?
 
ROELANDE345 schreef:
Oh wat jammer weer van zo'n kerk. Had altijd een heel goed beeld van deze gemeente in Drachten, Maar dit klinkt minder. De volmaakte kerk bestaat natuurlijk niet maar de baas spelen over de mensen en hun portemonnee vind ik echt te ver gaan

Maar is het wel negatief?Het is niet wat bij mij past maar sommige mensen zoeken juist wel die controle,vandaar dat die kerk ook zo groot is geworden.Ik weet ook niet of het ligt aan die kerk of aan overijverige oudsten.......bij kwetsbare mensen kan het helaas totaal verkeerd uitpakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 18:51
BerichtOnderwerp: Zondag..voor mij?
 
THOMAS968 schreef:
Om nog even te reageren op je eerdere bericht waarbij je aangaf hoe boers men soms omgaat met randkerkelijken of wat minder betrokkenen, het geeft aan dat modern denkende managers niet altijd snappen wat onder de mensen leeft. De PKN-fusie in Leeuwarden waarbij de gereformeerde kerken gesloten en verkocht werden naast het idee dat de Koepelkerk maar aan de Islam opgeofferd moest worden om maar een sluitende begroting te krijgen was er ook zo een. Rationeel denken en wat wijsheid als het om kerkleden gaat is beide nodig.

Zit je nu in Drachten of is dit in je eigen kerk?

Thomas.

Nee ik kerk niet bij Bottenbley,de preken en de sfeer zijn zeker goed maar ik liep tegen enkele dingen aan waar ik mij niet in kon schikken.De toch wel grote kerkelijke bijdrage waar op aangedrongen wordt,het controleren van je privé leven en het dreigen met de duivel en demonen als je je niet schikt in hun zienswijze en te pas en te onpas(in mijn ogen)het Hallelujah geroep past niet bij mij.
Ik kerk bij een pkn,eentje die samenwerkt met GKV en baptisten,dat bevalt prima.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 13:21
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Helemaal niks....heerlijk!
De heren kijken voetbal dus daar heb ik geen last van,de badkamer had ik voor mezelf en straks ga ik er lekker op uit Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 23:57
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Vanmiddag telefoon,neef/tantezegger heeft ongeluk gehad,alles gebroken wat kan breken en de rest .......kom ik vanavond thuis na al dat gedoe(ze zijn net klaar met opereren,vooruitzichten lijken niet heel slecht),denk ik eindelijk even bij een kennis op de bank te ploffen.......ik open de deur.......krijgt er achter mij een man op een fiets een epilepsie aanval,ambulance,politie,de hele reutemeteut.......tis haast niet meer te geloven ....

Kom maar niet bij mij in de buurt,ik trek ongeluk aan Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 08:58
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd ivm weer een poging te gaan werken
 
Geen ene mens is meer waard dan de ander dus je bent zeker niet minder!En wat is "anders"?We zijn allemaal anders Knipoog smiley

Veel succes Shanita!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 08:56
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
PETRA373 schreef:
prachtigge dag, de zon schijnt en de lichtblauwe is heel mooi Lachende smiley

Ja het is weer een heerlijke dag!
Mijn baas verwacht mij vandaag nog een paar uurtjes maar ach.....dan begint het weekend,dan 3 dagen werken en weer.......weekend,wat heb ik het slecht Clown smiley
Fijne dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 08:54
BerichtOnderwerp: ga maar rustig slapen, 't komt wel goed
 
Dank jullie wel.......

Na een week ziekenhuis voelde ze zich een stuk beter,ze was haar oude zelf weer,goedlachs en praterig.Gisteren bleek echter dat ze niet besefte dat er weinig(geen?) redden meer aan is(verdringing?).........de dokter heeft met haar gesproken,ze gaan toch opereren maar alleen om te zorgen dat ze zelf weer kan eten......en dan naar huis.

Ik tel mijn zegeningen ......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 april 2013, 23:08
BerichtOnderwerp: Zondag..voor mij?
 
THOMAS968 schreef:
Hier geef je precies de essentie aan, denk ik. Het heeft kennelijk ook met het eigen karakter te maken. Wie bepaalt waar de Geest echt is he, het is toch van binnen al uit het zich verschillend. Toch herken ik ook heel veel wat Mieke zegt. Vaak is de fut er wat uit, helaas. Ter illustratie heb ik een wat oudere opname uit de Bethel van een lied dat we allemaal wel kennen en je ziet toch dat traditie en enthousiasme - dan wel de Geest - wel degelijk samen kunnen gaan:

http://www.youtube.com/watch?v=w9LophD9VZ8

Bottenbley zelf zie je vanaf 0.21.

Let op de jonge mensen en ook wat het doet met de wat zwakbegaafde jongen waar de ratio of een discussie als deze geen invloed kan hebben.

Thomas

In onze kerk komen alle soorten diensten voorbij.Aanbiddingsdiensten waarbij niemand blijft zitten,meedanst en zingt etc. en de meer stille diensten volgens de liturgie,voor elk wat wils.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 april 2013, 23:05
BerichtOnderwerp: Zondag..voor mij?
 
ROELANDE345 schreef:
In onze evangelie gemeente hoeft niemand iets te betalen. Het is geheel vrijwillig. Men heeft het er nooit over je wordt er ook niet op aan gesproken ofzo. Elk kwartaal wordt er financiele verantwoording afgelegd aan de leden. Dan kun je dus zien hoe het ervoor staat. De meeste mensen geven toch min 10% van hun inkomen, omdat ze geloven dat dat bijbels is. Ik doe dit zelf overigens niet

In onze gemeente mag je uiteraard ook blijven als je niet kunt of wilt betalen maar je krijgt wel elk jaar een brief met de vraag hoeveel je wilt betalen en moet het melden als je niet kunt of wilt betalen.
Het is ook logisch,een kerk moet ergens van betaald worden maar de brief was nogal rottig opgesteld.........

Jaren geleden kregen we financiele richtlijnen en daar dienden wij ons aan te houden,tegenwoordig wordt het aan de leden zelf overgelaten wat ze willen betalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 29 april 2013, 13:25
BerichtOnderwerp: Zondag..voor mij?
 
THOMAS968 schreef:
Menselijke factoren spelen wel degelijk een rol. Als je kerk wordt gesloten, vaak om financiele redenen, dan zie je vaak dat mensen in een ander gebouw zich vaak minder thuis voelen en afhaken. De drie a vier kerken die in Leeuwarden gesloten zijn, versterkten dit effect. De kerk verliest ook nogal wat mensen door migratie - of verhuizingen zoals je wilt. Men sluit zich in de nieuwe woonplaats niet meer aan bij een kerk en blijft weg. Het is het beroemde weggaan zonder groeten, zoals Stilma in een boekje beschreef. De echte oorzaak is toch dat het geloof bij velen niet meer aanspreekt. Kerken hebben in het verleden sociaal betrokken werknemers uit de kerk gezet, na de jaren vijftig veel intellect en grote delen van de jeugd de laatste twintig, dertig jaar. Het zijn wel groepen waar de kerk niet zonder kan.

Toch is het wel boeiend om te horen van plaatselijke gemeenten hoe het wel goed kan gaan. Die gemeenten zijn er zeker.


Thomas

In onze gemeente had men het "briljante" idee om de slapende leden aan te schrijven met de vraag of ze nog wel lid wilden blijven...........binnen enkele weken begon de grote uitstroom.........
Mensen die geen bijdrage willen betalen of de kerk niet bezoeken doen dat met een reden,die hoor je persoonlijk te benaderen(vind ik)en niet met een meerkeuzevraag op een briefje en een acceptgiro,deze leden ben je voorgoed kwijt!De leden die simpelweg geen bijdrage konden betalen waren zo teleurgesteld dat ze niets meer met deze kerk te maken willen hebben,logisch,de excuses kwamen te laat en soms simpelweg niet.......

Gelukkig waren er kerkeraadsleden die alsnog deur aan deur in gesprek gingen maar Bottenbley heeft er veel nieuwe leden bij gekregen dankzij deze onhandige actie vanuit onze kerkgemeenschap.
De gevolgen zijn groot,er zijn kerkdiensten geschrapt en de begroting is niet meer kloppend te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 april 2013, 00:27
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
JOANNIE702 schreef:
En ik begrijp het best hoor, als je midden in zit in de storm, ook ik heb een tijd gehad dat ik niet meer lachen kon, pas op hoor, dat je niet gaat verkillen!
De ijzige verkilte maakt je hard!

Mooi gezegd Joannie.Ik ben wel eens bitter maar dan krijg je weer wat toegeworpen,heb net met puber zitten praten(dus toch weer laat op bedKnipoog smiley),lastig mannetje maar hij heeft nu zijn draai gevonden op een stage adres.Hij wordt langzaamaan volwassen..........en ik geniet er van!

Op mijn werk merk ik de verharding,we krijgen steeds meer te maken met geweld.Sommige dagen kun je het naast je neerleggen,andere dagen ben je net iets te veel uitgescholden en dan leg je het niet zomaar naast je neer(de woorden die mensen gebruiken zijn echt ongelooflijk hard,de dreigingen met fysiek geweld zijn enorm beangstigend)
Ik wil niet verharden maar hoe houd je het tegen als de wereld om je heen steeds harder wordt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 april 2013, 09:30
BerichtOnderwerp: ga maar rustig slapen, 't komt wel goed
 
Ja je krijgt het zomaar......ineens(voor je gevoel dan).Vorige week maandag hoorde ze dat het kanker was en nu is er nog 5% kans dat ze het overleeft.

Life's a bitch.....

Het gedicht is er echter niet minder mooi om Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 april 2013, 01:47
BerichtOnderwerp: ga maar rustig slapen, 't komt wel goed
 
Ik ben nog op.......mijn schoonzus is nl. ineens ziek,heel erg ziek,zo ziek dat het ziekenhuis niets meer kan doen.........1,5 week geleden straalden haar ogen,lachte ze nog met luide stem en nu ..........nu kan ze bijna niets meer,valt steeds weg en zie ik de dood al in haar ogen.Als haar leverwaarden goed waren mocht ze morgen aan haar behandeling beginnen maar helaas........wat een griepje leek bleek vergevorderde kanker te zijn,zomaar........in een paar weken tijd.

Ik ben boos,ik wil dat ze rustig kan slapen zonder toevallen en pijn,dat ze beter kan worden,dat er nog hoop mag zijn!

Zo,dat is er uit! Knipoog smiley

Laat nu het wonder maar gebeuren........

Leanne,heeft ook nog een kreet van de week maar die komt vast niet door de CM-censuur Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 24 april 2013, 22:33
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
PETRA373 schreef:
ik geef geen antwoord Smiley met dichtgeplakte mond wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is Boze smiley

Die blauwe lamp is er met een onprettige reden.........in een blauw verlichtte ruimte kun je rood moeilijk zien,iemand die drugs wil spuiten kan dat niet in een ruimte met blauwe verlichting doen want daar zie je de aderen niet,daarom zie je die verlichting vaak in toiletten in openbare ruimtes,discotheken etc........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:11
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
Wie is er zaterdag wat vergeten??? Geschokte, onthutste smiley

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3430531/2013/04/23/Man-met-granaat-in-busje-naar-politiebureau.dhtml
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 april 2013, 12:37
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
JOANNIE702 schreef:
Sterkte, moeilijk hoor!
Ooit zal je blij zijn aan een tastbare moment!
Nu veel sterkte met alles

Na elk overlijden vulde zich hier weer een kast........nu haal ik er kleine dingetjes uit en voor de rest zoek ik een nieuw plekje........ik haalde er net een verzameling geboortekaartjes van 70 jaar geleden uit(honderden........) .........ik denk dat ik zo eens een bejaardentehuis uit die regio ga bellen,wie weet vinden de bewoners het leuk om herinneringen op te halen en wie weet komt er dan nog een kaartje terecht bij de moeder/broer etc!
Opruimen kan heel leuk zijn,en het leid af Knipoog smiley

Zonlang er leven is is er hoop........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 april 2013, 11:19
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Rommelen in oude spullen en wachten op een verlossend telefoontje of een familielid de zomer misschien toch gaat halen.........heb maar een vrije dag genomen,er komt niets uit mijn handen.

De container raakt al aardig vol,wat heb je aan tastbare herinneringen als je ze niet met diegene kunt delen?Volle container,leeg hoofd.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 23:38
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Jammer dat jullie vertrekken,CM stroomt leeg Twijfelende smiley

Het ga jullie goed,ik FB niet dus misschien ooit....ergens.......tot ziens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 21 april 2013, 21:51
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
SOLO606 schreef:
Mensen kunnen zorgen dat gebeden onverhoord blijven door ongeloof van de zoeker

Tot nu toe uit je alleen loze kreten die bovendien bijzonder kwetsend kunnen zijn.
In je Bijbel kun je voldoende teksten vinden die je stellingen onderuit halen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 april 2013, 11:38
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
SOLO606 schreef:
Als je niet bidt, ontvang je ook niets.
.........
Dat gebed wordt altijd verhoord

Met je eerste zin ben ik het niet eens,God denkt ook om je als je niet kunt/wilt bidden en kijkt niet naar het gebed maar naar je noden.

Over je tweede zin kunnen we eeuwig discusseren.........want waarom is er dan nog huiselijk geweld of incest of...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 april 2013, 08:38
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
PETRA373 schreef:
het woord bosjesvrouw vind ik persoonlijk beetje ongelukkig uit de hoek komen. Maar ja sommigge blanken zijn zich niet zo bewust van hoe mensen die niet blank zijn soms nog steeds worden behandeld in nederland.

Enfin ontopic:

kreet van d e week:

heb je naaste lief als jezelf

Bosjesmannen/vrouwen zijn werkelijk een stam uit Tanzania.........niet gaan flippen en gillen over discriminatie als iemand gewoon een bevolkingsgroep noemt,zou je toch niet doen als ze bijvoorbeeld iemand uit China noemde?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 10:12
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
SHANITA130 schreef:
Klokje op CM? Naar voren? Smiley die vol vragen zit

Even denken hoor...........waarschijnlijk vindt Heide een dame leuk maar heeft ze een klokje op haar profiel waardoor hij lijdzaam zit te wachten tot ze wil daten,trouwen en 6 zonen voor hem wil baren waarna ze emigreren naar Tasmanie...........maar ja,dat klokje he..........
Jammer hoor Twijfelende smiley






Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 08:22
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOANNIE702 schreef:
Van de week zal je bedoelen, slechte week!
Ach toch, Lobke kan niet blijven, waar ze vandaan komt deze mensen hadden een tuin en ik woon in de flat!
Ze kan er niet tegen, na gisteren van 2 boze buren kreeg ik te horen als ik weg ben, dan huilt Lobke..........!

Ah sneu!
Maar ik neem aan dat de hond bij die andere mensen niet altijd buiten zat als ze weg waren maar dat ze niet alleen kan zijn...........misschien dat ze haar daarom weg deden?
Je kunt ze trainen,kost veel tijd maar dat zijn ze waard.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 00:09
BerichtOnderwerp: Ik droom over jou..en jou warmte;)..
 
HEIDE936 schreef:
Volgende topic,zal wat koeler zijn

Zoiets van;
Het is beter om het met z'n tweeén koud te hebben dan alleen?!

Slapende smiley

"Wie het presteert om met een leuke partner kou te lijden is dom bezig"



de sticker zou vuurrood zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:36
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE936 schreef:
Ja ik begrijp het,het is een gevoelige sticker..toch?

Hm.......misschien kunnen we die stickers ook gebruiken op CM.......... Smiley met dichtgeplakte mond





Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:27
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE936 schreef:
O das een goeie

En dr zitte dan geen batterijen in de sticker?? Verraste, verbaasde smiley

Een sticker op batterijen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:07
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE936 schreef:
Zeelandje rustig nou..haha;))
ik ben een man weetje..heb me nooit verdiept in een koelkast
als het ijs de deur open doet,weet ik ..oh ik moet iets doen..hellup!!
maar ook jij bedankt voor zoveel meegaaandheid..schrijf je dat zo")

Voor een habbekrats koop je een sticker die je in de koelkast plakt,als de temperatuur goed is zie je een groene "oke",is de temperatuur te hoog dan wordt de sticker rood.
Erg handig ding,geen gedonder meer met thermometers en zo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 23:59
BerichtOnderwerp: Het weer
 
MAMY994 schreef:
Vanmorgen nog een paar spatjes, daarna... daar was tie dan de zon. Tegen de avond nog heet ook. Om 7 uur 35 graden bij mij achter. Maar dat gaat nu snel over zijn. In drie kwartier tijd naar 31.

Hoe warm was het bij jullie?

Hier was het de hele dag somber,winderig en bewolkt met nu en dan een spatje regen,tegen 7 uur kwam de zon nog even door.........de 20 graden hebben we hier niet gehaald Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 23:56
BerichtOnderwerp: ridder (prins) op het witte paard
 
IFAN841 schreef:
Dames,

In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...

iFan

De hele dag niks anders dan "ja lieverd,nee lieverd,goed lieverd" lijkt me oervervelend.........bovendien heb ik niet altijd gelijk(oef,die kwam me moeilijk uit de vingers Knipoog smiley ) en ben ik niet altijd lief dus mag het best eens flink botsen..........heerlijk!

Zorgzaamheid vind ik heerlijk zolang het niet uit de klauwen loopt maar betutteling of verheerlijking wordt me te gek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 100 Volgende
Pagina 6 van 100