ChristianMatch
 


Forum

ridder (prins) op het witte paard
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 22:05
 
Dames,

In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...

iFan


Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 14 april 2013, 22:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 22:25
 
IFAN841 schreef:
Dames,

In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...

iFan

Clown smiley Lijkt mij eindeloos!!!!!

Bestaan zulke mannen echt nog Verraste, verbaasde smiley Wauw.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 23:24
 
IFAN841 schreef:
Dames,

In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...

iFan

een man die eindeloos riddert Smiley die vol vragen zit Zou hij dat niet doen, omdat hij weinig eigenwaarde heeft en denkt als ik veel ridder word me liefde wel beantwoord Smiley die vol vragen zit Of ben ik nou te nuchter
beetje ridderen is wel leuk, beter ridderigge man dan scheterigge man Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 23:26
 
Bestaan die dan? hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 23:30
 
COBY648 schreef:
Bestaan die dan? hahaha

nee, scheterigge wel Knipoog smiley om even bij de nuchtere werkelijkheid te blijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 23:56
 
IFAN841 schreef:
Dames,

In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...

iFan

De hele dag niks anders dan "ja lieverd,nee lieverd,goed lieverd" lijkt me oervervelend.........bovendien heb ik niet altijd gelijk(oef,die kwam me moeilijk uit de vingers Knipoog smiley ) en ben ik niet altijd lief dus mag het best eens flink botsen..........heerlijk!

Zorgzaamheid vind ik heerlijk zolang het niet uit de klauwen loopt maar betutteling of verheerlijking wordt me te gek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 06:50
 
LEANNE226 schreef:
De hele dag niks anders dan "ja lieverd,nee lieverd,goed lieverd" lijkt me oervervelend.........bovendien heb ik niet altijd gelijk(oef,die kwam me moeilijk uit de vingers Knipoog smiley ) en ben ik niet altijd lief dus mag het best eens flink botsen..........heerlijk!

Zorgzaamheid vind ik heerlijk zolang het niet uit de klauwen loopt maar betutteling of verheerlijking wordt me te gek.

Ja mee eens. Maar wie weet bestaan er wel mannen die op ridderlijke manier hun geliefde uit hun toren halen waarin ze zitten met hun (veron)gelijk. Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 07:24
 
Geef mij maar een holbewoner Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(mits niet te scheterig en harig) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 09:02
 
ANNA415 schreef:
Geef mij maar een holbewoner Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(mits niet te scheterig en harig) Knipoog smiley

Pas dan maar op zaterdag op de Hei............... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 09:05
 
Doe maar gewoon, dan ben ik al tevreden........... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 10:25
 
ANNA415 schreef:
Geef mij maar een holbewoner Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(mits niet te scheterig en harig) Knipoog smiley



Ja hoor eens even Anna....je weet dat je dit soort dingen aan kan treffen bij een holbewoner!!!
Ineke...die niet direkt meer een prins verwacht, maar al helemaal niets heeft met een holbewoner!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 11:10
 
ZEELAND736 schreef:
Ja hoor eens even Anna....je weet dat je dit soort dingen aan kan treffen bij een holbewoner!!!
Ineke...die niet direkt meer een prins verwacht, maar al helemaal niets heeft met een holbewoner!!! Knipoog smiley

Ik vindt holbewoner ook meer bij anne passen Clown smiley

Gewoon een gentleman is toch ook al goed zeeland?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 11:23
 
IFAN841 schreef:
Dames,

In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...

iFan
Heb je een partner die je behandeld als een prinses en jij kan je daarin vinden lijkt mij dat geen probleem. Ik zelf zou niet als een prinses behandeld willen worden. Omdat die rol niet bij mij past. Ik vindt het wel fijn als ik aandacht krijg en dat een partner zorgzaam is en attent, maar ik moet gewoon mijzelf kunnen blijven in alle opzichten in een relatie.

Gr Marenth
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 11:25
 
ANNA415 schreef:
Geef mij maar een holbewoner Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(mits niet te scheterig en harig) Knipoog smiley
hm ja, zo'n figuur als Shrek, romantisch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 13:26
 
ha ha, anna, ook holbewoners zijn niet perfect, maar je kan hem africhten, dat hij zich scheert Lachende smiley

en je richt hem af, dat hij die scheten laat, op het moment dat hij de vuilnisbak wekelijks buiten voor je zet.

(zoiets moet je natuurlijk wel tacties aanpakken, het africhten, op het goede moment Knipoog smiley )


Laatst aangepast door
PETRA373
op maandag 15 april 2013, 13:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 15:17
 
PETRA373 schreef:
ha ha, anna, ook holbewoners zijn niet perfect, maar je kan hem africhten, dat hij zich scheert Lachende smiley

en je richt hem af, dat hij die scheten laat, op het moment dat hij de vuilnisbak wekelijks buiten voor je zet.

(zoiets moet je natuurlijk wel tacties aanpakken, het africhten, op het goede moment Knipoog smiley )

Oh oh oh als Boze smiley dit leest ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 18:03
 
ach Shanita, is een beetje humor.

Maar effe serieus voor de topic starter denkt Smiley die vol vragen zit Boze smiley

Tuurlijk vinden vrouwen ridderlijke mannen leuk, ik heb ooit een engelsman gehad, i loved zijn ridderlijkheid, de deur altijd voor me open houden etc. als een echte gentleman. En hij doet het nu als ex zijnde nog. Lachende smiley
Ooit kreeg ik rozen van hem, met blaadjes die zo mooi waren als fluweel Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 18:04
 
JOL252 schreef:
Oh oh oh als Boze smiley dit leest ...

Wel aangezien hij toch op het moment geen lid is, kan ik me uitleven Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 19:56
 
JOL252 schreef:
Oh oh oh als Boze smiley dit leest ...

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 10:20
 
PETRA373 schreef:
ach Shanita, is een beetje humor.

Maar effe serieus voor de topic starter denkt Smiley die vol vragen zit Boze smiley

Tuurlijk vinden vrouwen ridderlijke mannen leuk, ik heb ooit een engelsman gehad, i loved zijn ridderlijkheid, de deur altijd voor me open houden etc. als een echte gentleman. En hij doet het nu als ex zijnde nog. Lachende smiley
Ooit kreeg ik rozen van hem, met blaadjes die zo mooi waren als fluweel Lachende smiley

Oh, is dat ridderlijkheid? Hahaha nee zo een heb ik er nog nooit ontmoet.
Wel het type dat als de plee verstopt is, zegt: doe jij het ff? Ik haal wel een fles chloor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:06
 
PETRA373 schreef:
ach Shanita, is een beetje humor.

Maar effe serieus voor de topic starter denkt Smiley die vol vragen zit Boze smiley

Tuurlijk vinden vrouwen ridderlijke mannen leuk, ik heb ooit een engelsman gehad, i loved zijn ridderlijkheid, de deur altijd voor me open houden etc. als een echte gentleman. En hij doet het nu als ex zijnde nog. Lachende smiley
Ooit kreeg ik rozen van hem, met blaadjes die zo mooi waren als fluweel Lachende smiley

Coby648 schreef:
Oh, is dat ridderlijkheid? Hahaha nee zo een heb ik er nog nooit ontmoet.
Wel het type dat als de plee verstopt is, zegt: doe jij het ff? Ik haal wel een fles chloor.

(Ik heb me post van hiervoor al weggehaald)

Hai Coby, ik vind wel dat er wat inzit in wat Petra beschrijft.

Ik zal het even uitleggen.

IFAN841 schreef:
Dames,

In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...

iFan

Het gaat om respect, kijk, het is wel wat poëtisch opgeschreven zeg maar. Maar ja, uiteindelijk, vroeger was het zo.

En ja als je als prinses wordt behandeld(lees: met respect), ja, dan kan je ook je partner met respect behandelen.

Petra beschrijft dat mooi vind ik, ja, dat kan je tegen komen in de Engelse cultuur van beleefdheid en manieren etc.
Uiteindelijk is daar het doel, het tonen van respect van.

En dat geldt niet alleen voor dé man/vrouw relatie, dat geldt eigenlijk ook voor vriendschappelijke relaties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:15
 
Ja, respect, graag.
De een achte de ander uitnemender dan zichzelf. Geldt dus ook voor mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:35
 
COBY648 schreef:
Ja, respect, graag.
De een achte de ander uitnemender dan zichzelf. Geldt dus ook voor mij.

Ja, dat is een mooie tekst, ja, en zo kunnen wij elkaar hier bemoedigen en tot zegen zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:49
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat is een mooie tekst, ja, en zo kunnen wij elkaar hier bemoedigen en tot zegen zijn Knipoog smiley

mooi gezegd, het is inderdaad respect na elkaar tonen, zo zie ik ridderlijkheid en dat kan ook door effe de deur open te houden voor iemand of effe iets liefs te zeggen.

de man die je achterna loopt in de winkel omdat je wat hebt verloren en het aan je geeft Verlegen lachende smiley er zijn nog wel ridderlijke mannen Lachende smiley

Vroeger was het natuurlijk vet romantisch, jij staat daar in het bos met die boze draak en daar komt: tadaaaa de ridder op het witte paard jou redden
en rijd met je weg het bos in Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 16:15
 
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 19:14
 
SHANITA130 schreef:
En ja als je als prinses wordt behandeld(lees: met respect), ja, dan kan je ook je partner met respect behandelen.

Kijk... Begrepen... Dit is nou exact wat ik bedoel!


Laatst aangepast door
IFAN841
op woensdag 17 april 2013, 19:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CAROLINEA870





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:22
 
Ik heb er een hekel aan als jongens/mannen voorpiepen bij de bus of trein. Dan schiet ik nog net niet uit m'n slof;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 18:53
 
Misschien is zo'n behandeling nog niet goed genoeg. Willem Alexander is getrouwd met een koningin, maar behandelt haar als een prinses Boze smiley Nou ja, hij is gewoon een beetje dom Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 07:24
 
MARTIJN277 schreef:
Misschien is zo'n behandeling nog niet goed genoeg. Willem Alexander is getrouwd met een koningin, maar behandelt haar als een prinses Boze smiley Nou ja, hij is gewoon een beetje dom Clown smiley

ach als een man mij behandelt als een prinses, ben ik de koningin te rijk Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 10:27
 
ANNA415 schreef:
ach als een man mij behandelt als een prinses, ben ik de koningin te rijk Clown smiley

Knipoog smiley zo ist maar net
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2