ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 16:49
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
CORNE927 schreef:
Gerrit, weet je wat ook een goede tip kan zijn?

Ga met een vrouw, mijn part een zus als je die hebt of nicht, winkelen of uit.
Single vrouwen vinden een 'bezette' man aantrekkelijker dan een single man, want....die vrouw ziet blijkbaar wat in hem en zien ze vaak de man (jij dus) opeens in een ander perspectief.

Je 'hoort' er dan namelijk ook bij, triest maar zo schijnt het vaak te werken.

Succes,

Je hebt zeker het topic gemist waarin vrouwen zeiden dat ze mannen mijden die met een vrouw op hun (profiel)foto staan,simpelweg omdat die bezet lijken...........dus nee,we zijn niet zo triest dat we kicken op bezette mannen,het tegendeel zelfs.

Blijf gewoon jezelf Gerrit,dat is het beste dat je kunt doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 18:17
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
MAMALOE463 schreef:
, ik lees de reactie van Leanne en ben bang dat ze op mij doelt

Verraste, verbaasde smiley Nee joh,Petra heeft geen namen genoemd dus ik schoot in het wilde weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 10:56
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.
 
Wat zijn ze weer toepasselijk Mario.......pffff Knipoog smiley

Dank je wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 10:50
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
PETRA373 schreef:
ha ah ik ben gewoon een beetje een emotionele rand debiel ha ha ha, komt goed Twijfelende smiley zou willen ik wat nuchterder soms was.... ma ja

Je bent een spin tegengekomen denk ik,1 van die vrouwen die niet contact met 1 man willen,nee ze wil ze allemaal in haar web(en ze lopen nog harder als een man aandacht schenkt aan een ander).........om ze daarna knetterhard af te wijzen,kicken ze blijkbaar op........

Houd de eer aan jezelf meid,wie weet blijft er nog een fijne vriendschap over met je driver? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:30
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
PETRA373 schreef:
je hebt gelijk, heb het al verwijderd, dankje leannae, ik ben nu eenmaal zo dat ik altijd schrijf wat er in me hart omgaat. stom. voel me gewoon ook klote. ha ha thanks, ik zeg maar effe niks meer

Je hart luchten kan wel lekker zijn he?Het moet er toch uit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:25
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOL252 schreef:
De wekker Gefrustreerde smiley

Ik had hem een uur te vroeg gezet Gefrustreerde smiley
Nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet want ik heb vandaag een training maar ik weet niet hoe laat en waar en hoe lang en door wie en met wie of waarover en dat irriteert mij mateloos!!!grrrrrrrr

Ik ga maar weer bellen..........en met veel koffie mijn humeur verbeteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:18
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
Petra,dit is een openbaar forum,voor iedereen op internet te lezen dus..........
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat je dit hier zo neerzet,niet voor jezelf en niet voor hem,het is prive,bescherm jezelf en hem

Sterkte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:54
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
Ik begrijp niet goed waar deze discussie over gaat,latten is niet hetzelfde als een (beginnende) relatie hebben.In een LAT-relatie is er meer vrijheid,soms zelfs de vrije keuze in het hebben van meerdere partners.

Wie hier een relatie begint is niet aan het latten,nee ze bouwen een relatie op(toen we 12 waren heette het "verkering hebben"Knipoog smiley).
Wanneer ze zich willen binden dmv een huwelijk is hun keuze,de ene heeft er 5 weken voor nodig,de ander 5 jaar.Wat is daar mis mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 15:54
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
[quote=GERRIT084]Er van uit gaande, dat niemand zijn eigen hoeft te verantwoorden, ten overstaan van anderen.

Maar het is wel zo, dat als je iets zou kunnen zetten, waar een ander een totaal andere mening over heeft, je die dan ook zal mogen respecteren.
En je hoeft het ook niet met elkaar eens te zijn.[/quote=GERRIT084]


Het is niet haar mening waar mensen over vallen,het is het invullen voor anderen waar ze een probleem mee hebben(en terecht)

Als ik jou vertel dat ik blauw een prachtige kleur vind ga je mij toch ook niet een preek geven waarin je zegt dat ik de andere kleuren discrimineer en hoe slecht ik bezig ben(en hoe goed je zelf bent)? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 12 februari 2013, 15:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 16:48
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
ZEELAND736 schreef:
http://www.facebook.com/photo.php?v=323708464415770



Wie helpt mij??
Ik kan dit er zelf niet goed opzetten....
Vanmorgen via een mail...

Mooi Zeeland!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 14:16
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
 
Een zelfdoder is nooit geestelijk gezond.

"als je maar goed bid genees je"
"als je Hem écht kent pleeg je geen zelfmoord"

Beide keren verwijten we de persoon dingen waarover hij geen of weinig macht heeft(God geneest op Zijn tijd,niet op de onze en beoordeelt wie Hem écht kent), terwijl je de persoon hiermee een drukker richting afgrond geeft.

Natuurlijk is God er niet blij mee,Hij ziet Zijn kinderen niet graag lijden.Hij ziet wat er in die mens omgaat,wij niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 09:23
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
Pfffff het begon met de opmerking van iemand dat moeders weer moeten kiezen voor het moederschap,mijn vraag was hoe dat moest als je alleenstaande ouder bent............
En ja,als ouder heb je(jammer genoeg!) niet altijd die keuze als je alleen bent,de bijstand is niet bedoeld voor mensen die graag bij hun kinderen willen blijven(hoe goed ik dat ook begrijp!),mits ze kunnen werken.Dat is niet alleen mijn mening,dat is een feit.
Zeg ik daarmee dat mensen in de bijstand niet willen werken?Lariekoek!

Ik ben thuisblijfmoeder geweest zolang dat kon,ik ken de kringloopwinkel ook van binnen en weet hoe het is om alleen rode cijfertjes te zien,ziektewet,ww etc.Gelukkig bestaan al deze regelingen en er is niets mis mee als je het nodig hebt(en dat bepaal ik niet)


Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 8 februari 2013, 09:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:11
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
SHANITA130 schreef:
Heb ik al gewijzigd, en als anderen dan aub óók even opletten met hun uitspraken....

Ik zeg dat sommige ouders er voor moeten kiezen niet te gaan werken(omdat ze geen andere keuze hebben) en gelukkig kan dat in Nederland!

Dit is een forum,niet een plek waar je bij iedere reactie alle uitzonderingen kunt vermelden noch je hele mening kunt geven dus trek het je niet persoonlijk aan.

Je verwijt mij dingen die kant noch wal raken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:04
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
SHANITA130 schreef:

Nee, maar dan gaan dat soort lui als jij weer lopen zeiken dat dat niet goed is voor de economie, dat het beter is voor de economie als iedereen alles nieuw koopt. En die oude rommel wordt weggeflikkerd.... Zieke smiley

Smiley die vol vragen zit Wat voor "soort lui" denk je dat ik ben?
Ik herken mijzelf er niet in dus komt het ergens uit je eigen fantasie vandaan.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:44
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
LIES146 schreef:
Hoewel het vast niet bedoeld is struikel ik een beetje over het laatste gedeelte. Het is lang niet altijd een 'keuze' om 'je te laten onderhouden' helaas....

Nee soms heb je geen keuze,dat staat er ook..........ik zal het aanpassenKnipoog smiley
Maar ik blijf er wel bij dat het in de gevallen die corne beschrijft(thuisblijven vanwege de kinderen)wel een eigen keuze is.

En ja er zijn uitzonderingsgevallen!


Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 7 februari 2013, 15:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:01
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
CORNE927 schreef:
Ja, klopt, meestal uit economische overwegingen. De vraag is of we daar een grens over gaan. Is ander topic ook.

Ik zou het persoonlijk niet willen, dan maar een lagere levensstandaard. Als opa zou ik het ook niet doen trouwens, hoezeer ik ook van mn (klein)kinderen zou houden.

Ik ken een voorbeeld van een gepensioneerd stel, waarvan de man dacht met zijn vrouw er op uit te trekken na pensioen, genieten dus, geld genoeg hadden ze. Maar nee, de kinderen deden een beroep op zijn vrouw als oppas en die zwichtte. Dat levert dus spanningen op bij opa en oma. Hun relatie was sterk genoeg gelukkig, ze zijn nog bij elkaar.

Eenieder leeft in zijn of haar tijd en helpen is normaal, maar we moeten ook allemaal de eigen verantwoordelijkheid dragen en dat betekent dat je als jong gezin je kids bij een van de ouders moet onderbrengen vanwege de financien?
Mogen wij onze ouders daar mee opzadelen? Hebben die niet genoeg gedaan? Mogen zij ook van hun levensavond genieten na een leven van werken en zorgen?

Als jong gezin kan je dan wellicht geen twee onder een kap kopen, maar rijtjeshuis, soi, so be it. Tering naar de nering!

Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........hoe kijk je hier tegenaan?


Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 7 februari 2013, 15:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 17:20
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
OOST-SOUBURG - Dominee Lambrecht Quist neemt geen woord terug van zijn uitlatingen tijdens de herdenking van de watersnoodramp in Stavenisse. Vooral over zijn uitspraak tijdens dat de ramp een straf was van God, is veel opschudding ontstaan.


Burgemeester Nuis heeft inmiddels zijn excuses aangeboden aan mensen die zich gekwetst voelen door de dominee zijn uitspraken. Quist zei ook nog dat de straf misschien nog niet genoeg pijn deed. Maar Quist zelf blijft bij zijn uitspraken.

Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 23:43
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
ZOEKER064 schreef:
ben benieuwd ... wat zegt Leanne met een paar borrels op?


Dan ga ik misschien wel zingen,wie weet..........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 23:33
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
 
Ik geloof dat mijn man door God gehaald is omdat Hij het genoeg vond,God was genadig.Hij heeft geen ziekte en ellende gewenst maar heeft uiteindelijk wel laten zien dat Hij beslist of je aan je laatste reis mag beginnen,op Zijn tijd.
Vanaf het moment van sterven is Hij bij mij geweest,heeft mij gesteund,geholpen en begeleid........100% zeker weten,terwijl ik Hem in de jaren daarvoor niet gevoeld heb.

De discussie over sterven om te boeten voor je zondes wil ik niet aangaan,volgens mij is God niet wraakzuchtig.(er was toch al een zeker Iemand gestorven voor onze zonden?Knipoog smiley)


Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 4 februari 2013, 23:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:17
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
FRANKT627 schreef:
en toch kennen we zo'n koppel...ze verschillen geen 15 jaar maar het scheelt toch niet veel. De vraag is waarom ze een koppel zijn? Liefde? Geld? Status? Geborgenheid? De goede looks? Het kan zoveel zijn...

Frank, ook niet dronken

Het kan heel goed echte liefde zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:04
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
Met kijken heb ik weinig problemen,wat is er mis mee?Ik kijk ook graag naar mensen,zonder bijbedoeling........
Als hun tong uit de mond hangt dan is er iets mis,dat begrijp ik ook welKnipoog smiley

Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Stel dat je als man een 15 jaar jongere partner hebt;als hij met pensioen gaat moet zij nog 15 jaar werken en als zij met pensioen gaat is hij 82.........


Leanne,nuchter

Ps.natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen


Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 4 februari 2013, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 18:27
BerichtOnderwerp: Het weer
 
THOMAS968 schreef:
.

Thomasiaans Nieuwjaar op 31 maart 2013

Sorry,vergeten!
Alsnog van harte gefeliciteerd!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 10:29
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Ik ga straks mijn nieuwe contract tekenen,blijkbaar zijn ze me nog niet zat Clown smiley

Leanne,happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 10:27
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Jongens! Boze smiley

Gelukkig is het weer goed/goed weer........ik heb een grote bak met voer buiten gezet,een roodborstje wordt er helemaal wild van haha

Ze zeggen dat we weer van die witte rommel krijgen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 10:14
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ja heb ik beiden ook maar dakkoffer is net weer wat anders he...

Tsssss blond zeker? Clown smiley

Ik heb geen dakkoffer maar wel dakrails,werkt ook prima als je je maar goed beethoudt...........wil je dat niet dan mag je op mijn trekhaak zitten........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:31
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
GERRIT084 schreef:
Effe het nieuws kijken en weer niet vrolijker geworden Gefrustreerde smiley
De mensen met een pensioen, moeten nu ook inleveren, van 2 tot 25€ per maand Woedende smiley

Ja zo'n 6% moet er ingeleverd worden.......moet ik ook Knipoog smiley Maar! In 2010 is mijn pensioen flink(met terugwerkende kracht,heel wat meer dan 6%) verhoogd en vast van meerderen met mij en toen hoorde ik ze ook niet klagen.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 08:54
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOSINA022 schreef:
Dank voor alle lieve reacties!

Gelukkig kan ik zeggen dat eindelijk de pijnmedicatie goed aan slaat en dat ik mij dus wel iets beter voel!

Och meissie toch Twijfelende smiley
Hopelijk komen er snel betere dagen voor je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:21
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Feit is dat er al tijden geen redactie werkzaam is dus hulp bij problemen onderling wordt er niet gereageerd.

Vragen om sluiting van een topic heeft dus ook geen zin..........net zo min als mailen naar de redactie dat iemand je lastig valt,mensen bedreigt en schoffeert..........

Mariska probeert de aandacht te trekken van de redactie,blijkbaar verwijderen ze wel mensen van het forum maar is de chatbox minder belangrijk(tja,niet openbaar op internet)


Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 31 januari 2013, 19:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 13:12
BerichtOnderwerp: Een bijzonder Koninginnedag 2013
 
PIETER619 schreef:
Waarom heeft men het nooit over ons koningshuis de staat oplevert???????
.

Ze geven geen duidelijkheid op wat het de staat kost laat staan over wat het oplevert..........Rechtstreekse kosten worden geschat op 40 miljoen("inkomens",kostenvergoedingen ed),de kosten die niet inzichtelijk zijn zijn moeilijker te schatten maar men zegt dat het totaal rond de 200 miljoen zal liggen.........

Wat er van de opbrengsten door zal vloeien naar de werknemers en wat er rechtstreeks in de zakken van de grootverdieners verdwijnt?Het is een raadsel.

Nederland heeft 1 van de duurste koningshuizen in Europa en ik vraag me af of we dat in de huidige tijd nog kunnen verantwoorden.
Het is vast geen makkelijke baan maar wel meer Nederlanders hebben een zwaar leven en een lege koelkast......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 20:13
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Ik liep op een rommelmarkt zomaar tegen een gedraaide houten tabakspot aan,net zo eentje als oerpake had..........hij staat nu naast pake zijn lange pijp te pronken,als ik er naar kijk word ik een beetje blij van binnen Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 100 Volgende
Pagina 8 van 100