ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 08:05
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
MARITIME853 schreef:
Je redt jezelf en hebt geen man nodig dus.... Dat is hetgeen dat ik van je begrijp.

Ik mag hopen dat mensen in hun partner meer zien dan een financiele sponsor............je neemt samen alle verantwoordelijkheden en zoekt daar een goede verdeling in,het is geen "of-of"
Heb je geen partner dan zul je toch echt zelf voor brood op de plank moeten zorgen,of je man of vrouw bent maakt daarin niets uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 07:35
BerichtOnderwerp: Mannenkoor Salomo...
 
ZEELAND736 schreef:
En( als ik het goed heb begrepen) gaat dit geld naar een goed doel...
Dat is deze keer het Shaare Zedek ziekenhuis in Israël..
Zo hebben wij vaak avonden, waar het toegangsgeld naar Woord en Daad gaat...(armoedebestrijding en ontwikkelingshulp)

Oke,ik herken het niet van hier,wel de bijdrage aan een goed doel maar geen heffing van een verplichtte entree.Misschien ben ik te ouderwets maar ik vind dat de kerkdienst(in wat voor vorm dan ook)altijd vrij toegankelijk moet zijn en je gift een vrijwillige moet zijn zodat ieder kan geven naar vermogen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 december 2012, 23:46
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
ROELANDE345 schreef:
He Maritime kun je dat voor mij Bijbels onderbouwen dat de man zijn gezin in zijn eentje moet kunnen onderhouden?
Ik kan daar geen Bijbelse grond voor vinden

In de Bijbel werken de vrouwen zich de benen onder het lijf vandaan en verdienden er vaak ook nog goed mee.

Hier in de regio is het merendeel van de vrouwen huismoeder en soms oppasmoeder of huishoudelijke hulp,vrouwen met een baan zijn hier zeldzaam...........maar als je nog samen bent kun je die keuze ook makkelijker maken he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 december 2012, 23:33
BerichtOnderwerp: Mannenkoor Salomo...
 
ZEELAND736 schreef:
...en toegang is 7.50 euro

Ik kijk hier vreemd van op.........bij ons hoef je nooit te betalen om de kerk in te komen,de kosten worden altijd gedekt met de opbrengst uit de collecte.......is dit normaal bij jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 17:38
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
THOMAS968 schreef:
Mijn grootmoeder moest als ze op zondag breide tegen de uitermate grote verveling op zondag het 's avonds weer uithalen. Maar het geld dat je op zondag verdient, kun je toch echt gewoon precies zo uitgeven als het geld wat je door de week bij elkaar schraapte...

Thomas, is wel voorstander van een arbeidsluwe dag in de samenleving, dat is goed voor kerk, ontspanning en sociale contacten.

De knecht en de dienstmeid deden vroeger het zondagse werk,die hadden nl. geen vrij........waarom eigenlijk niet?

De zondagen van vroeger wil ik absoluut niet terug,het waren lege dagen(op de kerkgang na natuurlijk)

Leanne,heeft zelfs eten gekookt op zondag,was ook uit den boze Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 14:43
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ERIKA129 schreef:
Kreeg net mijn eerste huiswerk opdracht terug tot mijn verbazing beloond met het cijfer 10!! Geschokte, onthutste smiley
NAh lekkere opsteker voor de rest denk ik maar zo Knipoog smiley

Wow,een 10........dan ben jij absoluut de beterste!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 14:42
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
WILLEMIJN232 schreef:
zondagswerk is niet sterk zei mijn moeder vroeger altijd......calvinistische opvoeding verloochent zich nooit merk ik....Knipoog smiley

Oei........hier was het:een zondagse steek houdt geen week............maar wat dan te doen tegen verveling want ledigheid is des duivels oorkussen he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 12:59
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Ik doe vandaag lekker mutserig.........de naaimachine was 5 jaar lang opgeborgen maar nu staat hij er weer.
Nog een capuchon,riem en de panden afwerken en mijn nieuwe winterjas is klaar!Wonderbaarlijk hoe je begint met een idee,dat uittekent,uitknipt en er een heel eigen iets van maakt..........en er ook nog voor bijna nop een lange suede jas met bontvoering aan overhoudt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik geniet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 18:26
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Al die chagrijnige clienten op het werk........ben meerdere malen verrot gescholden........
Gelukkig is het nu weekend en kan ik me afreageren op mijn pubers






Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 08:58
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ANNA415 schreef:
Ach mijn stoepje was gisteren sneeuwvrij gemaakt toen ik thuis kwam. Geen idee wie het gedaan heeft. Ik hoop een vrijgezellige kerel.. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hee muts,dat waren MIJN kabouters! Boze smiley



Knipoog smiley

Vanmiddag geen ijs krabben want ik maak straks van mijn auto een ufo met behulp van die bejaardenfoliedingen ...........jullie mogen lachen maar ik rijd tenminste binnen 2 minuten weg Duiveltje smiley
(om vervolgens aan te sluiten in de file Twijfelende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 5 december 2012, 12:20
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd voor kracht en motivatie huishouden
 
SHANITA130 schreef:
Hallo mede Broeders en Zusters,

Ik wou gebed vragen. Ik kan het niet opbrengen mijn huishouden te doen, en als ik het doe is het omdat iemand langskomt ff snel.

De motivatie en het plezier wat ik er eerst in had ontbeerkt.

(het is dus geen lui zijn, natuurlijk)

Ik wou vragen voor gebed, dat ik het regelmatig kan opbrengen en weer het plezier terugkrijg wat ik er eerst inhad.

Vast Bedankt!

Is een schop onder je kont motivatie genoeg? Knipoog smiley
Gooi die dvd's aan de kant,internet uit en gewoon aan de gang gaan.Doorzettingsvermogen is wat je nodig hebt en geen zelfmedelijden..........sorry,klinkt misschien hard maar het is nou eenmaal zo........

Ik heb vandaag een K..dag dus heb ik mijn mooiste kleren aangetrokken,opgetut,eten klaargezet voor de kinderen en nu ga ik lekker werken,als ik dan thuiskom is de dag al bijna om en kan ik een beetje trots op mezelf zijn Knipoog smiley

Go for it!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 december 2012, 12:25
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
FRANKT627 schreef:
Had ze ook geen slecht rapport? Of ergens slechte punten gehaald? Had ze een bepaald strafwerk? Het is inderdaad erg vreemd...en geheimzinnig...en ik kan niet goed tegen geheimzinnigheid Boze smiley

Ze had een goed rapport en haar sintkado's al gekregen..........ik heb ook gevraagd of ze misschien een vriendje heeft wiens naam Mohammed is maar niks van al dat Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 4 december 2012, 12:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 december 2012, 12:16
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Toen ik gisteren thuiskwam uit mijn werk stond de deur open en hoorde ik de stofzuiger.........inbrekers die hun eigen troep opruimen??? Smiley die vol vragen zit

Binnen zag ik mijn dochter driftig in de weer.........ze had de keuken opgeruimd,de trap gesopt,de badkamer strak getrokken en haalde nog even de stofzuiger over de benedenverdieping Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Nee,ze had geen hoge koorts,ze was wat eerder vrij en had een zeldzame schoonmaakbevlieging Geschokte, onthutste smiley
Ze had zelfs haar mobiel weggelegd..........

Ik kan hier best aan wennen,stel je voor dat oudste ook eens opstaat van de bank,wat een leven zou dat zijn.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 3 december 2012, 23:10
BerichtOnderwerp: Hoe om te gaan met teleurstellingen en afwijzingen....?
 
Je doet jezelf en de ander tekort als je beide niet kieskeurig bent en genoegen neemt met minder dan je wilde.........wat moet je met een partner die geen eisen heeft???
Doet me denken aan een oud cm-lid die zei:je hoeft niet van mij te houden,ik hou wel van jou,dat is genoeg.............Maar dat is niet genoeg!

Een relatie "neem" je niet als oplossing voor eenzaamheid,het is veel meer dan dat.

Niet opgeven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 2 december 2012, 21:19
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
En gerechtgheid zal er wezen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hier de hele dag zon wel fris maar schitterend weer Coole smiley met zonnebril

Hier ook maar net was de auto een grote ijsklomp en zag je onderweg geen hand voor ogen........de winter is begonnen..........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 19:19
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
SHANITA130 schreef:
Nou, weet je wat me opviel, nog steeds na al die tijd dat ik hier woon..

Ze zeggen gewoon héél erg vriendelijk gedag..

....ik ken plekken daar kijken ze niet eens op of om als er iemand langs loopt in die kou....ja, de anoniemiteit van een stad, da's een nadeel.... Twijfelende smiley

Dus ik werd eigenlijk warm van hun.... Knipoog smiley

Ah wat leuk!
Hier ook zo,ze groeten je uitgebreid en beginnen een praatje........maar ik kan geen namen onthouden dus verloopt het altijd wat rottig........hoi....euh....euh.......hoe is het met je.......man?.........kinderen?..........werk?...welke van de 3 heb je? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 19:16
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ERIKA129 schreef:
Ken je nagaan hoe het in mijn huiskamer en slaapkamer is Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

Ze had het over muren,niet over lampjes.........toch? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 19:15
BerichtOnderwerp: Weinig geld en toch reizen?
 
STEENTJE178 schreef:
Oei, dat voorbeeld maakt idd wel duidelijk hoe noodzakelijk is dat er kritisch gekeken moet worden naar het verlengen van rijbewijzen etc., ondanks dat ik die mensen natuurlijk wel hun bewegingsvrijheid gun.

Ik groette ooit mijn oom die voorbijreed toen ik op de stoep liep........hij reageerde niet.........en zei later:tja,op die afstand zie ik echt niets meer hoor,laat staan dat ik iemand zou herkennen Geschokte, onthutste smiley

Toen mijn vader herkeurd moest worden zagen we de bui al hangen,hij zei nl. dat hij nog perfect reed maar aan de auto kon je zien dat hij zelden een rit zonder schade reed.......toen trok mijn zus het verkeerde lootje en mocht met een woeste pa naar huis.......de oogart trok na de test onmiddelijk zijn rijbewijs in........(en eerlijk gezegd was ik daar heel erg blij om Knipoog smiley )

Leanne,alleen schade van een steen in de berm toen ik moest uitwijken Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 08:41
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Omdat ik zo moet jeweetwellen heb ik net een vulling laten vervangen zonder verdoving.........dat was GEEN goed idee Twijfelende smiley
Ik verschijn toch liever kwijlend en onverstaanbaar brabbelend op mn werk dan dat de zenuw elke keer subtiel wordt aangetikt door de boor........

Het leven zit vol wijze lessen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 23:32
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
MAMALOE463 schreef:
En wat was er mis met die overspelige vrouw waartegen Jezus zei, Gaat heen en zondig niet meer???

Die zonder zonde is werpe de eerste steen...

Zijn wij allen van nature in ons hart geen overspelige mensen?
Elke zonde uit het tiende gebod ligt in ons aller hart....

Jezus keurde het gedrag van de vrouw niet goed maar hij vergaf haar en daar zit een duidelijk verschil in.Shanita geeft aan dat ze niet met iedereen het bed deelt,waar zie je daarin de veroordeling?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 23:13
BerichtOnderwerp: Vakantie 2012
 
MARISKA601 schreef:
over een half jaar komt er een foto te staan met flinke vent...

Thats the spirit Maris Clown smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 27 november 2012, 23:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:09
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Tandarts............voor januari nog even flink gebruik maken van mijn tandartsverzekering,oppoetsen,bijwerken en een vulling vervangen en dan gaat die polis de deur uit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:05
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNETTE792 schreef:
Ooit gehoord van het gezegde: chaos in je huis is chaos in je hoofd?


Sinds ik op de begrafenis ben geweest van iemand die vergroeid was met haar sopdoekje en jaren 80 spulletjes maak ik me er minder druk om.........nooit een dag weg kunnen omdat ze geen werkjes kon laten liggen...........dan doodgaan en er blijkt niets anders over je te vertellen te zijn dan "je wilde altijd alles opruimen en poetsen".........tja........

Echt vies vind ik de smoezelige kleuterwerkjes op toiletten...... Zieke smiley

Hier vanavond köttballer,dat mag want mijn huis is aan kant Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 22:57
BerichtOnderwerp: wie zoekt ook een band om samen muziek te maken?
 
Hee wat spannend,wat (be)speel je zelf?

Leanne,luistert liever Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 13:15
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
PIETER649 schreef:
even heel theoretisch en ver gezocht...

boer Jasper heeft met de Playboy in zn ene hand er met de andere hand voor gezorgd dat het dna-bevattend materiaal op het weiland terecht kwam.
een paar uur later werd Marianne exact op die plaats verkracht/vermoord of erover heen gesleept...

dr beure gekkere dingen... en ja, toeval bestaat.

Smiley die vol vragen zit Hoe krijg je die sleepsporen dan in het lichaam?En dan ook nog aan de voor- en de achterkant..........plus het dna op de bh.........
Ik las ook theorieen over het stiekem opvangen van sperma van S.,na verkrachting dat inbrengen zonder eigen dna achter te laten......sure........
Inderdaad een onzinnige gedachte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 09:25
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
SHANITA130 schreef:
Bij veel gescheidden mensen blijft de liefde ook overeind staan, maar kán het gewoon niet meer, omdat een van de twee of beiden te veel in de war zijn, of een andere reden, die niet inhoudt dat de liefde er niet is, maar dat 'het' gewoon niet meer gaat.

Waar las ik dat ook weer: 'alleen liefde is niét genoeg'.

We zijn allemaal op zoek naar dé wederzijdse liefde,die is er m.i. niet als gescheiden wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 08:48
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
MARITIME853 schreef:
Wel, dat de Liefde overeind blijft staan.... dat is het verschil....

Ja dat schuldgevoel,mag ik opnieuw iets opbouwen?Die vragen(zoveel vragen heb ik......)......en als de verliefdheid je dan overvalt raak je enorm in de war.......

Ik denk dat het uitgangspunt verschilt.Die verschillen maken op zich niet veel uit zolang je respectvol met elkaars verleden om kunt gaan en er begrip voor op kunt brengen.

Als weduwe/weduwnaar heb je een totaal andere status dan als gescheiden persoon,dat maakt het daten tegenover je omgeving een stuk makkelijker te verklaren.........maar voor jezelf niet Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 23 november 2012, 18:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:07
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Nou........ik zou erg blij zijn als de sint mijn verlanglijstje dit jaar eens serieus neemt.......ik hoef alleen maar een zitmaaier(inpakken hoeft niet)
en als surprise wil ik graag een blik multiskilled kabouters........een beetje wijsheid voor mijn pubers is ook eeeeeeerg welkom......

Ik ben bang dat het weer een agenda wordt....... Huilende smiley, smiley in tranen

Ach,ik zit hier vies van het tuinwerk,modder onder mn nagels,blaren op mn handen,bladeren in mn haar.....en eigenlijk voelt dat wel lekker genoeg Knipoog smiley
Ik ga weer naar mijn privé roodborstje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 20:56
BerichtOnderwerp: Een getuigenis van een oudere mevrouw
 
LAVERDE524 schreef:
gebaseerd op een waargebeurd feit

Oke,aangedikt dus........wat is dan het echte verhaal?Dat hoor ik nl. liever.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 20:53
BerichtOnderwerp: Ik heb je nog...
 
Mooi en triest........
Doet me denken aan de ouders van mijn vriendin.Hij werd steeds dementer,enkele weken geleden werden ze overgeplaatst naar een verpleeghuis........ze is gaan zitten,zei dat het voor haar allemaal niet meer hoefde,is niet meer opgestaan en een week later gestorven.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 100 Volgende
Pagina 11 van 100