ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ARIENNEZ498
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ARIENNEZ498
Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:50
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
BRAZEEVEL772 schreef:
amaai geen keuring hah maar je hebt zelf het recht of je het toestaat wat ze schrijven

ja, énig! álleen de positieve reaktie's plaatsen? niet erg realistisch lijkt mij! ik zou er om gaan lachen...of er verlegen van worden, en dan straks gaan 'meten' wie de meest positieve reaktie's bij zijn of haar foto heeft staan? leuk discussiepunt voor CM! Nee...sorry...'k blijf het nog steeds 'drie keer niks' vinden! Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
BRAZEEVEL772 schreef:
wat zouden jullie dr van vinden als je op cm een reaktie kon schrijven op iemand zn foto ? de persoon ziet een reaktie binnen komen op zn foto en kan dan toestemming geven of die reaktie geplaatst mag worden of niet
hoe denken jullie hier over

eehmmm...dat kan behoorlijk confronterend en/of verwarrend zijn, lijkt mij zo! Als een soort '(vlees)keuring'.... Trouwens...? 'zoveel hoofden, zoveel zinnen', luidt het gezegde toch?
't Lijkt mij geen goed idee, sorry! Enne...je kan persoonlijk toch altijd iemand aanspreken, per mail of zo..als je iets wilt zeggen over zijn/haar foto? Heb je direct dat éérste (hopelijk gewenste)LEUKE contact!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:31
BerichtOnderwerp: liefde is
 
God is liefde.
PLICHT
zonder Liefde
maakt verbeten

VERANTWOORDELIJKHEID
zonder Liefde
maakt meedogenloos

RECHTVAARDIGHEID
zonder Liefde
maakt hard

WAARHEID
zonder Liefde
maakt kritisch

SLIMHEID
zonder Liefde
maakt geslepen

VRIENDELIJKHEID
zonder Liefde
maakt huichelachtig

ORDE
zonder Liefde
maakt bekrompen

EER
zonder Liefde
maakt hoogmoedig

BEZIT
zonder Liefde
maakt gierig

GELOOF
zonder Liefde
maakt fanatiek

GODSDIENST
zonder Liefde
maakt verdoemelijk

LEVEN
zonder Liefde
is zinloos




vond ik zojuist op internet...ik dacht: 'k deel het 'maar' even...

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:48
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
ARJAN007 schreef:
Dan is het toch wel heel wonderlijk dat velen óók naar de foto's kijken (indien die zijn toegevoegd) Blijkbaar volstaat het kijken naar de print-plaat van het innerlijk toch meestal niet........

Overigens zijn karaktereigenschappen als zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, etc. niet voldoende om in dit leven te doen wat gedaan moet worden.
Wie een huis gaat bouwen, kan het zich gewoonweg niet veroorloven om ál te veel rekening met de buren te houden. Geluidsoverlast hoort nu eenmaal bij het bouwen van een huis. De karaktereigenschappen als zachtmoedigheid etc. hebben de neiging om een mens erg soft te maken, veel te soft zelfs, en dan zit men soft naar elkaar te kijken en gebeurt er niets, maar dan ook helemaal niets...... Zachtmoedigheid: prima, maar wel tot op zekere hoogte.

wat ik als positief bedoel maak jij een beetje negatief Arjan. Hoe kóm je erbij dat zachtmoedigheid hetzelfde is als soft? Een mens kan daadkrachtig zijn zónder zijn of haar zachtmoedigheid te verliezen. Het is naar mijn mening niet alleen de gave van de Geest....het is ook een keus die je maakt en volgens mij is daar niets mis mee. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:53
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit is in mijn ogen gewoon een smoes. Je bent verlegen en je bent bang dat een man je om je uiterlijk afwijst. Het oog van de man is wel belangrijk.

de wérkelijke print-plaat van een mens is volgens mij het werk, de werken van de Geest: zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, enz...en om die te ontdekken....heb ik beslist geen foto nodig.

Wat mij betreft mag je het eens een keer minder snel invullen voor een ander Chat! Je doet een ander...maar ook jezelf op deze manier een hoop te kort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 00:06
BerichtOnderwerp: Gebed voor Jan
 
MARTHA725 schreef:
Hoi allemaal,

Een paar uur geleden kreeg ik een telefoontje uit Lapland van een oude noorse christenvriend van ons.
Jan vertelde dat hij uitgezaaide alvleesklier kanker heeft, de artsen kunnen hem niet meer helpen, doen er niks meer aan.
Jan kent de Heer, en gelooft in gebedsgenezing. hij vroeg gebed voor genezing, kracht en troost.ook voor zijn familie.

Hij heeft mij gevraagd te komen, graag gebed voor mij , inzicht en voorziening Gods.

Willen jullie meebidden voor Jan Myrvall?

Lieve groet en zegen,

Martha

Dat zal ik doen Martha! God's grote wijsheid toegewenst bij het nemen van je beslissing en sterkte!

Ariënne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 april 2010, 20:09
BerichtOnderwerp: liefde is
 
Liefde is....

de zon zien schijnen...zelfs als je ogen gesloten zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 april 2010, 09:49
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
heb je al iemand gevonden waar je bij mag instappen, ariennez?

Huilende smiley, smiley in tranen nee Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 23:00
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=xT3Q0ocEZ-A&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 21:05
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MAR907 schreef:
Who am i

KLIK HIER

dit wordt dus mijn 'nieuwe favoriete groep'! Echt mooi!

de volgende vind ik zó gaaf:

http://www.youtube.com/watch?v=xjBGisRMgAI
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 15:45
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
CROSSROAD317 schreef:
je bent een parel in Zijn hand

http://www.youtube.com/watch?v=rFvuWy_Arag

als je een nummer als dit hoort, kun je er weer de hele dag tegen... Lachende smiley Thanks!

het volgende nummer zegt het ook: Beautiful to Me...

http://www.youtube.com/watch?v=1rftrg2iCak&feature=related


Laatst aangepast door
ARIENNEZ498
op donderdag 8 april 2010, 16:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 13:03
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
[quote=CARIEN982]

Met kijken (alleen) is niets mis, volgens mij! Ik kijk ook naar mooie dingen, 'k heb toch ógen gekregen van de Heer? Knipoog smiley enne...waarom 'neutraal' zijn?
staat dat gelijk aan 'grijze muis'....onopvallend....schimmig.... Smiley die vol vragen zit Nou nee...dank je...ik mag er wezen en ik mag gezien worden! (als ze maar van me af blijven) Clown smiley Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 11:42
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
RELLOK036 schreef:
tis mooi maar euhm met die liefde krijg ik me broer niet terug... of dat me ouders weer bij elkaar zijn... of ene vaste baan.... of noem maar op....
Ik bedoel het niet verkeerd maar het leven vormt je in goede en slechte dingen...

Ik begrijp ook niet waarom er pijn en verdriet is...waarom het leven soms zo'n pijn doet en elke dag een zware strijd kan zijn om te overleven....maar wat ik wel weet is dat ik God dank....omdat ik lééf! Is dit simpel gezegd? Nee, mijn leven was en is beslist niet 'simpel'.
Wat ik óók weet is dat er geen groter LIJDEN was dan bij de Here Jezus want om te wéten dat je geboren wordt om te stérven? Voor de schuld van ánderen? Hóé zwaar moet dit voor Hem geweest zijn..... en als ik daar aan denk? Dan dánk ik God...voor mijn leven.
Als ik me bedenk wat HIJ heeft moeten doorstaan? Dan wéét ik dat Hij mijn pijn begrijpt en vierkant naast mij staat...en dat uit alle ellende iets moois komt: de 'Parel'....die door de 'zandkorrels van dit leven'.... gevormd worden.
Zouden wij het mákkelijker 'moeten' hebben dan HIJ, dé Grote Kóning?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 23:34
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Eehhmmmm....'k durf het bijna niet te vragen maar...is er iemand die in de buurt van Kampen woont en...mag ik dan meerijden? Ik zie dat mijn kinderen dan bij hun papa zijn dus kom ik zéker...en alleen.

Leuk trouwens, zo'n grote groep! het lijkt me écht heel erg gezellig! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 23:27
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MAR907 schreef:
http://www.youtube.com/user/Yeshalem777?feature=mhw5#p/u/1/y3eW90gECDs

Een mooi nummer! Ik kwam even helemaal tot rust....
Enne....wat me opviel? Móóie handen waren dat! Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley oeps...verkeerde topic.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 13:18
BerichtOnderwerp: 24 t/m 30 juli ZOMERCONF NEW WINE WALIBI
 
Klinkt goed Sola, bedankt voor de tip! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 12:03
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
[quote=CHATULIEM619]
Is dat de weg die wij moeten gaan, is mijn vraag. Moeten we maar accepteren dat er geen overwinning is over sommige monsters in ons leven. Moeten we accepteren dat sommige mensen veroordeeld zijn te leven met hun trauma's?

Chat, ik kan me jouw vraag goed voorstellen en ik denk die vraag ook te begrijpen. Ze zijn er...'de monsters in ons leven', de trauma's...dát feit moet je volgens mij accepteren. Maar! Is het daarmee dan klaar? Mijn inziens dus niet want daarmee zou ik God's macht vermenselijken en verkleinen. Ik kán dus niet zeggen: "het is zo...en het BLIJFT zo". God kan immers álles? Niets is te moeilijk of te groot voor Hem! Begrijpen kunnen we het vaak niet, denk ik...waarom de één genezen wordt van ziekte of 'monsters'...en de ánder niet. Is de één dan 'geloviger' dan de ander? Acceptatie zit 'm denk ik in het feit dat je toegeeft dát het zo is, dat wij het niet begrijpen, dat wij de antwoorden niet hebben....maar je mag zéker blijven geloven dat álles mogelijk is door Hem!
Ik denk ook dat Ds. Vos dát wil zeggen: "ik heb de antwoorden niet...maar ik ben zoals ik ben en ik voel me geaccepteerd".

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:11
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Bij 'toeval' vond ik deze 'gouwe ouwe' op YouTube en is, omdat we zojuist Pasen hebben gevierd, heel actueel. Ik vind 'm in elk geval heel erg mooi.....

http://www.youtube.com/watch?v=UxW2FIY7xlE&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:00
BerichtOnderwerp: "Kerken in Nederland lopen God voor de voeten"
 
[quote=JONATHAN890]"Kerken in Nederland lopen God voor de voeten"


Het Evangelisch Werkverband bestaat 15 jaar. Daarom organiseren ze een vernieuwingsfestival met als thema 'eerste liefde'. Een feestelijke dag op zes locaties in het centrum van Voorthuizen met o.a. Henk Binnendijk, Kees Kraaijenoord, Martin Brand @ band en vele anderen.

Voor de volledigheid heb ik het even opgezocht: De dag in Voorthuizen is op 17 April a.s
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 17:43
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
[quote=CROSSROAD317]

bijzonder in dit stuk is idd. dat mannen dus blijkbaar niet massaal de schuld bij de vrouw neerleggen, terwijl 'soortgenoten': andere vrouwen, dat klaarblijkelijk wél doen. Hoe komt dit? Hardheid van de vrouw t.o.v 'eigen soort'? óf toch wel weten dat 'ze' (de mannen) fout zitten, ondanks het feit dat de vrouw vrijwillig meeging voor een drankje bij de man thuis, of omdat ze uitdagend heeft gedanst.
NEE blijft NEE...hoe dan ook. En op deze manier...lopen er nog een hoop 'figuren' rond die hiermee wegkomen....misschien wel mede door de hardheid van andere vrouwen...waardoor slachtoffers zich schamen én geen aangifte durven te doen. Wát een wereld!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 12:48
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MAR907 schreef:
Oh wat ben je mooi


Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley leuk! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 11:56
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
voor wie van haar gehoord heeft, haar 'kent'? 'k Hoorde gisteren dat ze is overleden.
Dit nummer vond ik bij mijn broer nadat hij overleden was. Om zijn heengaan te verwerken heb ik dit nummer vaak gedraaid en met mijn meiden erop gedanst! Hij was verstandelijk gehandicapt....maar zóóó mooi! Ik zeg het vandaag tegen iedereen: "O, wat ben je mooi!"

http://www.youtube.com/watch?v=tbr_WOR8bgM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 10:23
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MAR907 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=38BU3rCu8q8

mooi Mar!

hier is er nog één...voor mij een heel bijzondere:

http://www.youtube.com/watch?v=B0nUmrj2-A0
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zondag 4 april 2010, 22:43
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=eWYn2k4IaPY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 april 2010, 09:53
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes
 
Toen ik vanmorgen beneden kwam, zat mijn dochter (8) de kinderbijbel te lezen. "Ja", zegt ze, "ik kijk ff of alles klopt..."(!) Lachende smiley
Daarna zegt ze: "ik wil de gewone Bijbel want hier staat niet alles in!"

Vervolgens gaat het gesprek over Adam en Eva, over Eva, de appel en de slang. Zegt ze: "Nou ja, Eva had ook geen Bijbel om te lezen hoe het moest". Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 23:39
BerichtOnderwerp: Avondmaal
 
CROSSROAD317 schreef:
Zou maar zo eens kunnen Ariennez dat het van God zélf kwam. Hij spreekt niet alleen tot de kinderen maar ook door de kinderen.... Knipoog smiley

Ja! Je hebt gelijk! Ik ben er nog ondersteboven van! Dit was gewoon eerste klas VREUGDE! Ik ga nog even verder met verwerken.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 22:28
BerichtOnderwerp: Avondmaal
 
SUSANNAH475 schreef:
Bijzonder dat je het zo ervaren hebt en fijn dat het zo positief voor je was.
k Hoop dat dat ook zo zal zijn als ik weer na een hele tijd een kerk zou instappen ...
Lijkt me ook super om je dochter zo te zien Lachende smiley

Ja! Ik hoop voor jou dat, wanneer jij weer aan het Avondmaal zal gaan...er een meisje met blonde haren en blauwe ogen zal klappen en stralen! Het was zó mooi Susannah...ik wou dat ik het beeld hier kon projecteren! Ik hoop ook dat je een fijne gemeente mag vinden! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 21:49
BerichtOnderwerp: Avondmaal
 
LIESBETH326 schreef:
Hier word ik blij van... Lachende smiley Dank je wel Arienne dat je dit wilde delen!

Fijn dat ik dit mocht delen met jullie! Dank je wel Liesbeth voor jouw reaktie! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 21:48
BerichtOnderwerp: Avondmaal
 
HENK710 schreef:
Wow! Toch heerlijk zo'n reactie! Inderdaad, avondmaal mag iets geweldigs zijn om te beleven...al zien we dat zelf niet altijd even scherp. Zo zie je maar weer hoe God zelfs kinderen wil gebruiken om ons iets te leren!

Ja! Inderdaad, zo heb ik het ook ervaren! Alsof háár blijdschap van God zélf kwam!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 21:42
BerichtOnderwerp: Avondmaal
 
Even delen met jullie.....vanavond ben ik voor het eerst weer naar het Avondmaal geweest, na járen niet in de kerk te zijn geweest. Heftig....! Het was emotioneel, het was verdrietig..om Zijn dood...voor mij...én het was alsof ik ná het avondmaal helemaal 'opgeruimd' was van binnen! Ik ben het nóg aan het verwerken.
Het mooist? Vond ik de reactie van mijn dochter van 8 jaar: toen ik terugkwam...danste zij op haar stoel heen en weer en klapte in haar handen! Zó blij was ze! (ze vind het avondmaal zó mooi dat ze er uitgelaten van wordt!) Ik dacht nog: "Kijk eens naar haar! zó mag je dus reageren als je het Avondmaal gevierd hebt....zie dit kind!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ARIENNEZ498
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5