ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GRACE015
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE015
Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 21:00
BerichtOnderwerp: bidden geneest hiv
 
SOLAFIDE630 schreef:
Ik heb echter persoonlijk mee mogen maken op mijn persoonlijk gebed toen ik in diepe ellende zat, dat Jezus nog steeds Dezelfde is en ook inderdaad nog steeds geneest. In een fractie van en seconde werd mijn gebed verhoord en kwam de Heilige Geest over mij, wat een zeer mooie en niet te verwoorden ervaring is en er tot in totaal 3 x toe ets uit mij gevlogen is...ik dnk dus dat ik ben gereinigd van enkele onreine geesten en ook was ik meteen van mijn zwar depressie verloist en heb ik sindsdien geen hypoerventilatie meer gehad bijv. terwijl ik daarvoor herhaaldelijk hyperventilaties kreeg...ik hoefde er slechts aan te denken en dan had ik er weer eentje.

Sindsdien heb ik al biddend met de ]Heer aan mijn genezing mogen werken door te bidden, want de duivel laat je niet met rust en probeert je steeds weer onderuit te halen.

Juist door het gebed tot de Heer bij iedere aanval op mijn geest door de duisternis, heb ik de overwinning op deze aanvallen mogen behalen en kreeg steeds weer meer levensruimte net zolang totdat ik weer een hele dag zonder die duistere aanvallen op mijn geest kon leven...en daar ben ik toch wel 2 jaar zeer intensief mee beziggeweest...ik was de hele dag bezig om daarvoor in gebed te vechten en de overwinning is behaald, zoals ik daa4rvan destijds ook overtuigd was, want ik wist met zekerheid, dat Jezus nog steeds leeft en nog geneest. Hij is niet veranderd.

God is goed en oppermachtig

Voor de Heer is niets te wonderbaar!

Ook heb ik uit mijn directe omgeving meegemaakt, of liever gezeg mijn vriend van destijds, die bijna afgestudeerd medisch student was, dat de Heer ook een vrouw met een kwaadaardige aandoening, die door de behandelende artsen ziekenhuis was opgegeven, heeft genezen op gelovig gebed. Daar was toen mijn vriend persoonlijk bij aanwezig.

Mijn vriend was na de ronde van artsen (waar mijn vriend ook in meeliep) in het ziekenhuis naar haar toegegaan en had haar gezegd, dat Jezus haar kon genezen. Dit mocht mijn vriend overigens niet doen, dat was verboden eigenlijk. Deze vrouw geloofde dat Jezus haar kon genezen en toen is mijn vriend met haar naar onze gemeente gegaan en is voor haar gebeden en toen gebeurde dat zomaar in een fractie van een seconde. Mijn vriend zei later tegen me, dat hij ook kon merken dat er toen iets gebeurde in dat gebed. Geweldige dingen zijn dit!!!

Toen deze vrouw voor controle bij de haar behandelende arts in het ziekenhuis kwam, vond men totaal geen kwaadaardige aandoening meer en was alles gewoon weg.

Ze was gewoon helemaal genezen.

Dus je zou kunnen stellen, dat toen wetenschappelijk is aangetoond, dat ze op gebed is genezen, want anders zou die aandoening er nog moeten zitten

GELOOF zul je nooit wetenschappelijk kunnen aantonen, want geloof is het zeker weten van de dingen, die je niet kunt zien.

eN HOE BEDOEL JE, DAT DOKTOREN GEZEGEND ZIJN MET MEDISCHE KENNIS....DAT MOETEN ZE ZICH DOOR STUDIE EIGEN MAKEN......waarin er steeds weer voortschrijdend inzicht wordt verkregen, maar zonder God zullen ze veel zaken steeds weer verkeerd interpreteren en benaderen.......

God alleen is onze geneesheer! Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hallo Solafide,
Nu heb ik jou een mail gestuurd, terwijl ik een reactie wilde plaatsen op het forum over gebedsgenezing.
Kan jij mijn reactie terugplaatsen, of kan dat helemaal niet?
Hartelijke groet,
Grace.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 20:17
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
ARJAN024 schreef:
dat is een hogere drempel. Daar heb ik last van

Zelf heb ik nog nooit een knipoog verzonden, ik hou het maar op mailen.
Je kunt het ook allebei doen, je zet in de mail dat je een knipoog gestuurd hebt, en dat je het leuk zou vinden als je een mailtje terug zou krijgen. Als je het lastig vind, moet je voor jezelf even een tekstje vooraf maken, die je dan verstuurt.
Dan moet het vast wel lukken om een keer een reactie terug te krijgen.
En, je bent de enige niet, hoor, die het moeilijk vindt!
Gewoon proberen!
Succes!
Grace.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 20:17
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
ARJAN024 schreef:
dat is een hogere drempel. Daar heb ik last van

Zelf heb ik nog nooit een knipoog verzonden, ik hou het maar op mailen.
Je kunt het ook allebei doen, je zet in de mail dat je een knipoog gestuurd hebt, en dat je het leuk zou vinden als je een mailtje terug zou krijgen. Als je het lastig vind, moet je voor jezelf even een tekstje vooraf maken, die je dan verstuurt.
Dan moet het vast wel lukken om een keer een reactie terug te krijgen.
En, je bent de enige niet, hoor, die het moeilijk vindt!
Gewoon proberen!
Succes!
Grace.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:19
BerichtOnderwerp: Het gaat kalmer aan.
 
ALFAROMEO918 schreef:
Tevredendenheid ?.

Oud ben ik beslist,in de dagen des levens.

Maar geen kalme oude man helaas.

Een auto moet presteren voor mij,en altijd vol gas.
Het lopen gaat minder snel,en een echte wandelaar ben ik nooit geweest.
Ik ben een senior dus,en niet er tevreden over,te veel kansen ?gemist ?.
Jawel.
Dat senior wezen,het blad senioortje,van de ouderenclub,om te bingo,en volksliedjes te zingen,haat ik intens.
Ergens wil ik tot mijn dood,in de grote trucks rijden,als macho.
Oud van dagen dus.
De techniek kan ik best minder volgen,dat gaat te snel voor mij.
Dus ik twitter niet.
Tijd inhalen wat gemist is gaat ook niet.
Na mijn Sterven,bij God tevreden verder te leven,kijk ik echt naar uit.
Dat is altijd mijn verlangen.

Beste Alpha, als ik dit lees wordt ik helemaal triest van je!
Wat is dat nou, je bent 61!! Je kan toch nog in de bloei van je leven zijn, en een zinvol leven leiden? Wat is er met je gebeurd dat je zo in het leven staat? Ik ontmoet dagelijks mensen van rond de 90, die hebben meer levensmoed dan jij! Kom op he, je moet er wat van maken, en als het niet lukt, heb je misschien wel wat hulp van iemand anders nodig!
En dan nog, wees blij dat je inmiddels 61 mocht worden, veel mensen bereiken die leeftijd helemaal niet, die sterven voortijdig.
In de gegeven omstandigheden vind je het misschien moeilijk om dankbaar voor je leven te zijn, misschien moet je het eens in gebed bij God neerleggen, en krijg je daar rust op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:13
BerichtOnderwerp: Het gaat kalmer aan.
 
ALFAROMEO918 schreef:
Tevredendenheid ?.

Oud ben ik beslist,in de dagen des levens.

Maar geen kalme oude man helaas.

Een auto moet presteren voor mij,en altijd vol gas.
Het lopen gaat minder snel,en een echte wandelaar ben ik nooit geweest.
Ik ben een senior dus,en niet er tevreden over,te veel kansen ?gemist ?.
Jawel.
Dat senior wezen,het blad senioortje,van de ouderenclub,om te bingo,en volksliedjes te zingen,haat ik intens.
Ergens wil ik tot mijn dood,in de grote trucks rijden,als macho.
Oud van dagen dus.
De techniek kan ik best minder volgen,dat gaat te snel voor mij.
Dus ik twitter niet.
Tijd inhalen wat gemist is gaat ook niet.
Na mijn Sterven,bij God tevreden verder te leven,kijk ik echt naar uit.
Dat is altijd mijn verlangen.

Beste Alfa, als ik dit lees word ik helemaal triest van je!
Wat is dat nou, je bent 61!! Je kan toch nog in de bloei van je leven zijn, en een zinvol leven leiden? Wat is er met je gebeurd dat je zo in het leven staat? Ik ontmoet dagelijks mensen van rond de 90, die hebben meer levensmoed dan jij! Kom op he, je moet er wat van maken, en als het niet lukt, heb je misschien wel wat hulp van iemand anders nodig!
En dan nog, wees blij dat je inmiddels 61 mocht worden, veel mensen bereiken die leeftijd helemaal niet, die sterven voortijdig.
In de gegeven omstandigheden vind je het misschien moeilijk om dankbaar voor je leven te zijn, misschien moet je het eens in gebed bij God neerleggen, en krijg je daar rust op!


Laatst aangepast door
GRACE015
op zondag 14 februari 2010, 21:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:01
BerichtOnderwerp: zoeken van
 
ALFAROMEO918 schreef:
Nooit daten,op een site.

Geloof mij Pieter,schrijftaal is geen spreektaal.

Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.

Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.

Blijf altijd afstandelijk,op een datingsite.

Jij zou de de leeftijd der onderscheiding van goed en kwaad inmiddels bereikt kunnen hebben! Het is niet perse waar dat ogen de waarheid spreken.Dat is dan weer mijn ervaring.
En wat betreft jouw eigen schrijfkunst, ik zie in een andere topic dat je niet gehinderd wordt door het gebruik van een correcte spelling!
Pieter lijkt me niet echt geholpen door jouw advies, hij is pas 23, en hoeft het vertrouwen in de medemens nu nog niet te verliezen, tenslotte zijn er hier heel wat mensen wel gelukkig met de kontakten, die niet perse fysiek zijn. En laten we dat asjeblieft zo houden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:00
BerichtOnderwerp: zoeken van
 
ALFAROMEO918 schreef:
Nooit daten,op een site.

Geloof mij Pieter,schrijftaal is geen spreektaal.

Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.

Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.

Blijf altijd afstandelijk,op een datingsite.

Jij zou de de leeftijd der onderscheiding van goed en kwaad inmiddels bereikt kunnen hebben! Het is niet perse waar dat ogen de waarheid spreken.Dat is dan weer mijn ervaring.
En wat betreft jouw eigen schrijfkunst, ik zie in een andere topic dat je niet gehinderd wordt door het gebruik van een correcte spelling!
Pieter lijkt me niet echt geholpen door jouw advies, hij is pas 23, en hoeft het vertrouwen in de medemens nu nog niet te verliezen, tenslotte zijn er hier heel wat mensen wel gelukkig met de kontakten, die niet perse fysiek zijn. En laten we dat asjeblieft zo houden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 15:49
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
In mijn woonplaats groeit de chr.ger.kerk zo snel dat de mensen haast de kerk niet meer in kunnen met zoveel jeugd.
Ze willen dus een nieuwe kerk bouwen. En in de rest van Nederland wordt er juist erg veel afgebroken.
Mijn kinderen vonden onze kerk vooral saai, maar ik denk dat het daar niet aan de orde is.
Een paar jaar geleden is er ook al een nieuwe kerk gebouwd, ik geloof verwant aan hersteld verband, die uitpuilt van de mensen. Je kan stellen dat de Boodschap daar gewoon doorgroeit. Lopen in het voetspoor der vaderen is veilig, denk ik dan.
Maar, min woonplaats telt wel rond de 40 kerken, op een gemeenschap van ong. 20.000 mensen.
Tja,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 23:57
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
Gelukkig, ik heb steeds de gedachtenwisseling gevolgd, na deze conclusie is het voor mij eigenlijk klaar.
Ik ben het hier helemaal mee eens, zo simpel kan het dus ook zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 12:54
BerichtOnderwerp: winter
 
dubbel geplaatst, 1 was wel genoeg

Laatst aangepast door
GRACE015
op zaterdag 13 februari 2010, 15:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 12:53
BerichtOnderwerp: winter
 
deze uitdrukking was een gevleugeld gezegde op een camping van Beter Uit waar ik eens met de caravan stond. Thuis hebben we het nog vaak aangehaald, en ik herkende het nu weer direct: zuster, alle weer is van de Heer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 18:01
BerichtOnderwerp: zondag
 
Ik lees graag de zaterdagkranten op zondag, heb er dan de rust, en aandacht voor.
Al een hele tijd geleden klikte ik de internetsite van het Reformatorisch Dagblad aan, dat ik soms ook wel graag lees.
Maar op zondag staat er een keurig berichtje dat vanwege respect voor de zondag de site niet in de lucht is.
De eerste keer dat ik het las was ik wel verwonderd.
Hier zet je dan toch niemand voor aan het werk, of werkt het niet zo?
Ik weet eigenlijk niet hoor wanneer zoiets er opgezet wordt, maar ik wilde het nu even delen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 18:01
BerichtOnderwerp: zondag
 
Ik lees graag de zaterdagkranten op zondag, heb er dan de rust, en aandacht voor.
Al een hele tijd geleden klikte ik de internetsite van het Reformatorisch Dagblad aan, dat ik soms ook wel graag lees.
Maar op zondag staat er een keurig berichtje dat vanwege respect voor de zondag de site niet in de lucht is.
De eerste keer dat ik het las was ik wel verwonderd.
Hier zet je dan toch niemand voor aan het werk, of werkt het niet zo?
Ik weet eigenlijk niet hoor wanneer zoiets er opgezet wordt, maar ik wilde het nu even delen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 januari 2010, 16:26
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
RELLOK036 schreef:
euhmmm 2 mannnen van het zelfde geslacht.....hmmmm lijkt me moeilijk al een man van het ander geslacht is is het toch een vrouw en geen man?of andersom? of bedoel je 2 mensen van het zelfde geslacht? dan kan ik je volgen...
He, Rellok, jij bent uitgeslapen zeg!
Ik zat zo in het verhaal dat ik over de zin heengelezen had: 2 mannen van hetzelfde geslacht'.
Jou viel het op, ik moest om jou, ondanks het serieuze onderwerp, wel een beetje lachen!
Hartelijke groet,
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 12:24
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
TESSYBEAR731 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Volgens mij was het nieuwe jaar al begonnen hoor... wat doe je dan om 11.00 op een woensdagochtend nog thuis? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

He, wat doe jij onaardig beertje!
Ik ben ook thuis op woensdag, en waarom zit jij dan op woensdagmorgen te mailen?
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 24 december 2009, 09:35
BerichtOnderwerp: zomaar
 
Liefde, wijsheid, en geduld,
wie dat vraagt met lege handen,
krijgt ze ied're dag gevuld.

Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 17:03
BerichtOnderwerp: spreuk
 
Liefde, wijsheid en geduld,
wie dat vraagt met lege handen,
krijgt ze ied're dag gevuld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE015
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4