ChristianMatch
 


Forum

Berichten van KAT125
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
ChristianMatch forum index » Berichten van KAT125
Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:58
BerichtOnderwerp: over reageren en gedrag
 
MARIJAN072 schreef:
Eh....................... Smiley die vol vragen zit


meende dat je hier boven ons te lezen gaf dat je niks meer wou zeggen

of is dat even nu al weer voorbij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:55
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
leuk gezegd hier boven.

de regels worden gemaakt door de ambtenaren in brussel,daar komt bij,nederland doet er een schepje boven op,en wij moeten ons maar aanpssen,goedschiks of kwaadschiks.

k ben wel van mening dat er in nederland teveel tegrote bedrijven zijn,soms moet het helaas noodgedwongen.
hoe is bouwfrauwde voor een paar jaar terug benoemd en ontstaan? doen de supermarkten niet het zelfde?
tijdens paars 1 en 2 zijn er zoveel extra regels bijgekomen en of aanpassingen,zodat veel wel en niet kan. en wel en niet kunnen niet samen door 1 deur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 04:07
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
'Uruzgan was bespreekbaar voor PvdA'
Uitgegeven: 22 februari 2010 22:04
Laatst gewijzigd: 22 februari 2010 23:04

AMSTERDAM - Een transitiemissie in Uruzgan is voor de PvdA-ministers Bos en Koenders tot het Nederlandse verzoek om een NAVO-brief op 3 februari bespreekbaar gebleven.

Dat zegt demissionair vicepremier Rouvoet in een interview met NU.nl waarin hij terugblikt op de val van het kabinet Balkenende IV.

"We hebben enkele maanden met zes ministers, onder wie Bos en Koenders van de PvdA, verschillende opties bestudeerd, waaronder ook opties in Uruzgan. Er is op geen enkel moment in dat interne overleg aangegeven dat een langer verblijf daar onbespreekbaar was. Er was een opening voor een serieus verkennen van opties in Uruzgan."



Rouvoet geeft aan dat minister Koenders op dinsdag 2 februari zelf verzocht heeft om een brief van de NAVO. Volgens verschillende reconstructies in de media zou minister Verhagen van Buitenlandse Zaken daarop op woensdag gebeld hebben met secretaris-generaal Rasmussen van de NAVO.


Inhoud brief

Rouvoet verwerpt de suggestie dat Verhagen de inhoud van de brief heeft gedicteerd aan Rasmussen om zo de PvdA-ministers onder druk te zetten met een NAVO-verzoek. De NAVO-brief kwam op donderdag 4 februari binnen op een fax bij het ministerie van Algemene Zaken.

De PvdA-ministers zouden vervolgens op woensdagavond zijn teruggefloten door de Kamerfractie van de partij, waarna Bos Balkenende op donderdagochtend heeft gebeld met de mededeling dat voor de PvdA een langer verblijf in Uruzgan onbespreekbaar was. Hoewel Rouvoet verrast was door deze mededeling, vond hij dat de PvdA-ministers met deze beslissing in hun recht stonden.

Pas toen Bos zijn standpunt afgelopen woensdag naar buiten bracht en donderdag in de Kamer herhaalde, ging de PvdA-leider zijn boekje te buiten en creëerde hij een probleem, aldus Rouvoet. "Bos is namens alle PvdA-bewindslieden in strijd met alle regels vooruit gelopen op het kabinetsbesluit."


Dwang

Volgens Rouvoet moet een lid van het kabinet het niet in zijn hoofd halen om voor deze camera een onderwerp te roepen en dan vervolgens in het kabinet zijn collega's dwingen zijn standpunt te volgen. "De eenheid van regeringsbeleid is een heel belangrijk uitgangspunt."

Toch hield Rouvoet tot aan het begin van de ministerraad afgelopen vrijdag hoop op een goede afloop. "Maar op een bepaald moment werden voorstellen niet meer voldoende serieus gewogen. Hierdoor kreeg ik de indruk dat de PvdA maar één ding wilde: naar buiten komen met de mededeling 'het NAVO-verzoek ligt in de prullenmand'. Maar dat was voor ons onbespreekbaar. Je kunt niet regeren als je elkaar voor voldongen feiten stelt."

© NU.nl/Martin Kuiper
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 23:53
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
 
CHATULIEM619 schreef:
't Bolwerk is een goede locatie.

waar is dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 23:52
BerichtOnderwerp: Aardbeving
 
MARISKA601 schreef:
Is een natuurramp wel Gods toorn?


ben wel van mening dat het Gods toorn is, of God wil via zoiets ons even met de neus op de feiten drukken,als ik dat zo mag uitleggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 23:41
BerichtOnderwerp: De rooie balk deel 2
 
topic is GESLOTEN. dus wil je het dan niet weer opruien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 18:53
BerichtOnderwerp: Het kabinet viel.
 
IMRE695 schreef:
Twee dingen goed begrijpen (zou Den Uyl zeggen):

1) de oorlogen in ZW-Azië zijn begonnen door George W. Bush en dus niet door een Democratische president. Hij heeft de oorlogen 'geërfd' en kan niet anders dan ze voortzetten of terugtrekken. En met dat laatste is Nederland al begonnen.

2) In deze hele discussie (ook in de media) wordt wel erg veel gewicht aan Nederlandse deelname gehecht. Alsof het succes in Afghanistan afhankelijk is van deelname door Nederland.

Nu Nederland over de dam is, volgen ook landen als Canada en Australië. En ook Berlijn zal wellicht anders over hun missie gaan denken.
Het Nederlands aanzien is niet spectaculair gedaald door deze move van de PvdA. We hebben ons steentje bijgedragen en daar mogen we best trots op zijn! En als Obama meer soldaten nodig heeft, dan voert hij de dienstplicht maar in.

de dienst plicht zou voor veel mensen een goede oplossing zijn.
en ben van mening dat we hem moeten steunen. als wij niet helpen dan doet israel dat wel. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 13:15
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
 
SOLAFIDE630 schreef:
Er zijn over en weer fouten gemaakt, denk ik... Ik ben er niet bij geweest...... Maar misschien als het nu geen verkiezingstijd was, was het wel tot een GOEDE oplossing gekomen. Smiley die vol vragen zit

Het is natuurlijk niet juist , dat een Wouter Bos al voordat de zaak in de ministerraad was besproken prematuur zijn standpunt kenbaar maakte.

Terecht, dat men dan spreekt over 2 kabinetten.......Zoiets kan natuurlijk niet.

Wouter Bos wilde dus scoren. Dat krijg je als een partijleider in de regering gaat zitten....dan lopen de partijpolitieke belangen er doorheen op een gegeven ogenblik. Gefrustreerde smiley

de pvda heeft heel veel gehad aan Wouter hoor, als die er niet was geweest,dan was die partij nergens. lees de stukken op internet en krant.
ze praten iedereen naar de bek, lokken buitenlanders met poosters die zijn gemaakt in hun taal, wij zijn toch nederland?
wouters id denk ik gelukkiger dat ie de pvda helemaal verlaat.

als wouter goed kan luisteren,dan kan hij beter bij wilders in departij gaan,dan heeft die wat meer rust en bos kan zijn standpunten iets netter verwoorden.

(@) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 13:00
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
 
[quote=CHATULIEM619]

volkomen mee eens, alleen dat autistisch zou ik iest anders zeggen,maar ze schreeuwen wel als(kippen zonder kop)

en inez en imre, ben het zeker niet met jullie eens.


ik wil hier graag wat zeggen alleen 2 dinegn weerhouden me en dat is, bepaalde dingen mag ik niet zeggen en ben bang het gene wat ik wil zeggen dat dat heel heftig zal worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 01:12
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
PIETER649 schreef:
nou nee... wie is " ons" ?? Smiley die vol vragen zit



ons = gewicht
het vlees komt vaak uit andere landen waar ze veel andere normen en eisen stellen.

jij hebt denk vermogen genoeg om te begrijpen wat ik bedoel. want jou zo een paar keer mee gemaakt te hebben,ben je niet van gister.
en je weet ook dat ik niet alles vertel,dat heeft zo zijn redenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 21:25
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
PIETER649 schreef:
nooit, ik haal bij n boer die zelf slacht, hoezo?

dat respecteer ik.


aldi en lidle komen niet bij ons vandaan dus dat is meestal geen eigenvlees.

snapje hem?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 18:27
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk
 
PIETER649 schreef:
We zijn zooo leuk politiek bezig nu Verlegen lachende smiley
Ik gooi er ook een stelling in:

In de bijbel word duidelijk aangegeven wat wij met valse godsdiensten en afgoden moeten doen m.i.

Wat houd dat in de hedendaagse praktijk in nu nederland overspoeld dreigt te worden door een tsunami van afgodendienaars, geen amelekieten of edomieten, maar islamieten. Geschokte, onthutste smiley

Is het niet zo dat waar de zogenaamd christelijke partijen de boel laten liggen, en zo lauw zijn als Laodicea, er hulp uit een onverwachte hoek komt?
Geert Wilders´PVV is officieel geen dogmatische christelijke partij maar verdedigd wel onze joods-christelijke cultuur en volgt van alle partijen op dit punt het meest de bijbelse richtlijn hierover.

Mijn stelling: de PVV, stiekum de christelijkste partij van Nederland Lachende smiley


misschien wel de aanzet om ze er wat meer over te laten denken.,daarom heeft de pvda zeker al nee gezegd om zich daar wat meer over te buigen en NAte denken? Knipoog smiley

Denkt de SGP ook niet meer christelijk dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 18:20
BerichtOnderwerp: Relatie en schuld
 
HENK710 schreef:
Is het werkelijk zo dat relatie niet met schuldinlossing kan? Is de tegenstelling die Herman Barkmeijer schetst werkelijk zo bepalend? In mijn ogen hoeft het een het ander niet uit te sluiten. Als er strubbelingen zijn in een relatie door een misstap van een van de partners, kan er dan ineens geen focus meer zijn op de relatie als de een toegeeft fout te zijn geweest? Want daar komt de redenatie dan toch ergens op neer.

Ben benieuwd hoe anderen hierover denken, of ze nu de HC wel of niet kennen...



http://www.prekenweb.nl/index.php/preken-per-bijbelboek?parent=118
misschien is dit voor veel mensen een juiste site voor de uitleg.


Laatst aangepast door
KAT125
op zondag 21 februari 2010, 18:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 16:22
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
HENK710 schreef:
Zeker met deze winterervaring zijn er heel wat automobilisten en ook andere mensen niet echt blij met ZOAB. Het is dus maar van welke kant je het bekijkt Knipoog smiley

idd het is maar van welke kant je het bekijkt.


de rest is door mij verwijderd,omdat het arjans hoekje is. excuses voor het ongemak.


Laatst aangepast door
KAT125
op zondag 21 februari 2010, 16:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 16:19
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
 
HENK710 schreef:
Urbana is een mooie optie!



is dat zo?

ben het om 2 redenen niet eens metje over de lokatie.
1e= het is een niet goedkope tent.

2e= voor veel mensen minder gemakkelijk te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 16:13
BerichtOnderwerp: Relatie.
 
ALFAROMEO918 schreef:
Apostel Paulus was er geen voorstander van.
Allemaal schores dus,in joods jargon.

Ik bezit ergens,geen enigge ervaring,in een goed huwelijk,ondanks vele jaren gehuwd geweest,wat voor God onwaardig was.

Echte relatie schuw ik,zelfs een arm over mijn schouder,zie ik als veraad.

Ik zeg nooit meer Ik Hou van Jou,je graaft zeer snel je eigen graf in doffe ellende.
Tja.
Ergens was ik die ultime vrijgezel,in snelle auto,en zonnebril,toen was mijn lach nog echt.
Mijn fysieke en geestelijke kracht,kwam in de sloophamer terecht,en mijn geest werd totaal verzwakt,en nooit meer die leuke jongen,met onbevangenheid,en vrolijke lach.
Ik leef in bitterheid ergens door een relatie aan te gaan,en mijn lach is gewoon fake,want mijn ogen is bitterheid,die een groot verhaal kan vertellen.
Zelfs een kus Wantrouw ik,ik moet weer een bezit worden,tegen onatuurlijk gedrag.
Er word beweerd hondsgedrag.
Maar ? een hond kan meer Liefde betonen,als menig mens.

De mens wantrouw ik.
Want ik ben ook zwak,in mijn mens zijn.
De echte relatie,is opgehouden,na de zondeval.
Ooit kom dat weer goed,gelukkig.
Maranatha dus.



het rode gedeelte zie ik in diepste wezen goed, alleen verbaas ik mijzelf heel erg,dat ik een gedeelte van die tekst niet in mn hoofd kan krijgen. hier ga ik nog heel die over nadenken en kom er op terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 14:09
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
 
RISSA525 schreef:
Heb gemaild Lachende smiley

het is een open poll,mogen we weten wat je hebt gemailt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 14:06
BerichtOnderwerp: Het kabinet viel.
 
waarom viel het kabinet?

(mijn p.s. mening)
pvda met achterban heeft al besloten om nee te zeggen tegen urzugstan(moslim gebied----> ff door denkertje, (pvda is grote voorstander om verkiezings papieren te maken in buitenlandse taal)


Je wilt het zien als een kast? de kast viel dan mijns inzin omdat de cda,vvd en de cu er in zaten te mopperen, toen kwam de aanhang van van de pvda om de kast omver te duwen. om zo te proberen het cda van vele dingen te weer houden.



het staartje: geen doorgang in urzu=navo voor de kop stoten en de bewoners in dat land. nederland trekt zich terug, gevolg? nl is land met veel moslims,dus hun hebben dan gewonnen dus hier krijgen ze een nog grotere mond, pvv mensen worden omzeep geholpen>stille tochten>moslims krijgen nog meer aandacht> nederland raakt in de war> iedereen wordt bang> links huilt en roept de navo om hulp> navo zegt,ja doei,jullei wilden ons niet helpen,wij nu jullie niet>> wij worden onder drukt net als in urzu enz.> mensen gaan denken,shit de cda was wel goed bezig,maar TELAAT>>> ECHO ECHO ECHO.

wie het vatten kan, die vatte het.


deze bijdrage van mij is 1malig.

en denk aan de woorden die chat. schreef in een ander topic waar het ging over dat ene knopje! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
KAT125
op zondag 21 februari 2010, 14:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 13:43
BerichtOnderwerp: Nieuwe knop: dit is niet okee
 
antwoord voor chat.

persoonlijk ben ik het zeer on eens over deze knop,waarom? de mensen kunnen niet meer voor hun eigen mening uitkomen want als iemand zich gekwetst voelt, of als er op zijn of haar manier iets staat we die niet wil dan is de stap makkelijk gezet om ff die knop in te drukken.
die knop zie ik ook als, veel meer werk voor de medewerkers van c-m. waarom? als iemand een mail moet sturen dan denkt hij/zij er eerst wel even over na,nu is het gelijk zo van ff klikken, edn dan een big smile, zo van die heb ik ff lekker gemakkelijk te pakken.

chat, ik ben net zo bang voor deze knop als jij.


Knipoog smiley 8,1,8,1,8,1.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 13:28
BerichtOnderwerp: Risico op stalken na date via internet
 
ROBBEDOES873 schreef:
Ik denk ook inderdaad dat een stalker niet per defenitie mannelijk hoeft te zijn...


helemaal met deze 2 regels eens!!!


p.s.
ik lees het verhaal ook even op een iets andere manier, en dan denk ik van,jah emancipatie, bestaat dat dan nog wel? en,sommige mensen zeggen ook domweg niets terug en als je dan 2 of 3x iest zegt of mailt dan blazen ze hoog van de toren.

ik doe zelf veel aan online onderzoeken mee om 8er bepaalde dingen te komen. Maar mijn mening daar over is,de velen enigzins,achterbaks zijn opgesteld, of dubbelzijdig zijn, en dan het tegendeel er uithalen.
(wie dit snapt,begrijpt wat ik bedoel)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 02:58
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
mieke en pieter,halen jullie wel eesn vleeswaren bij de aldi of lidle?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 17:11
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
PIETER649 schreef:
Ooit was er een tijd dat bevlogen politici nog hart hadden voor dit land.
Als ik onderstaand filmpje bekijk, word ik nog altijd ff heel stil.
Jammer dat een tofu etende caviaknuffelaar het voor een heel land verpest heeft..

http://www.dumpert.nl/mediabase/285151/a26c60dc/dit_land_is_het_zat._c_est_ca.html



dit is ene goeie link pieter. alleen wat jammer van dat vloeken. maar wel de keiharde waarheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 15:33
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
idd een echte is veel leuker,maar ik heb er wel verschil in van wie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 14:56
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
arjan, nee ik denk ook dat pj niet in oorlog is verwikkeld is geweest. maar ik denk wel dat pj beter is dan wouter. wil daarme niet zeggen dat wouter helemaal fout is, maar hij moest het oorzetten van de 8erban.
als wouter slim is stapt ie uit de pvda en sluit zich aan bij een andere. maar vindhet zeer zwak om terug te trekken. zijn onze mannen dan allemaal voor niets gesneuveld? je moet wel weten dat ik geen voorstander ben van oorlog,maar sosm moet het.

nee die parijen die ik opnoemde zullen misschien geen 4 jaar stadhouden,maar als de cda cu met nog een patij moeten regeren,welke moet dat zijn dan?
een linkse partij zie ik helemaal niet zitten,want dat kost ons gewoon bergen met geld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 11:14
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
voor marisca, de beste stemwijzer ben jezelf. gewoon heel diep denken.

het is gewoon stijfkoppigheid van de pvda dat hoe het ook zei, de poot stijf wilden houden om hun kiezers. nou je kan vorig jaar iets beslist hebben onder voorbehoud. maar dat wil niet zeggen dat dat dan ook zo uitvoerbaar is?
mijns inzien is de pvda met voorbedachte rade daar heen gegaan en vind dat absoluut niet eerlijk van die partij met zijn achterban. als je zo wilt regeren,dan komt er nooit iets fatsoenlijks.

arjan, waarom moest het cda zwichten? de uiterste datum is 1 maart, dus pvda houd zich daar ten 1e al niet aan.

ten 2e, ik denk dat wouter en zijn vrolijke vriendjes nog nooit een oorlog heeft meegemaakt.dus mijns inzien heeft hij geen idee wat het is om daar de boel nu op te heffen.

3e als nederland niet mee gaat met de navo,dan is het land helemaal zwak en krijgen wij hier nog meer opstand ed. worden de regels makkelijker voor het binne komende tuig, en als nederland dan iest overkomt, dan springt de navo ook niet zo gelijk bij.

nieuwe kabinet: cda, cu,vvd en pvv.

p.s.
of lekker ouderwets, kabinet sluiten en onze Willem op de troon en die regeert met ijzeren hand zoals Willem van Oranje deed. op een christelijk wijze,alleen het koninklijke huis is helaas weinig christelijks meer in te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 19:31
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
 
coulehage in wezep, is dat een optie?

daar zijn ze wel een beetje bekend met christelijke mensen. want daar was ook elke zaterdagavond refo-avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 12:08
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
(Novum) - SGP-fractievoorzitter Bas van der Vlies heeft scherpe kritiek op het taalgebruik in de Tweede Kamer. Hij vindt het schandelijk en slecht voor het aanzien van het parlement, zei hij donderdagavond tijdens het spoeddebat over Uruzgan.

Van der Vlies hekelde de 'krenkende rij superlatieven' die tijdens het debat waren geuit. Hij doelde vooral op uitlatingen van onafhankelijk Kamerlid Rita Verdonk. "Als dit de stijl wordt van het parlement, kunnen we het vergeten nog enig gezag te hebben in de samenleving", zei Van der Vlies, het langst zittende Kamerlid.

Verdonk noemde vice-premier Wouter Bos (PvdA) tijdens het debat een 'grote draaikont' en beschuldigde hem van 'leugens, bedrog en achterklap'. Ook PVV-leider Geert Wilders beschuldigde Bos van leugens. Volgens hen heeft Bos gelogen toen hij vorige week zei dat hij niet wist dat er een verzoek van de NAVO zou komen.

Kamervoorzitter Gerdi Verbeet sloot zich aan bij de kritiek van Van der Vlies. "Ik vind het buitengewoon treurig dat er op deze manier van gedachten wordt gewisseld over een zo belangrijk onderwerp."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:59
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
Voor een ieder die het er niet met eens is,probeer wat mentaliteit zoals de fransen dat doen te krijgen. Den daar maar eens over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125 (45)





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:54
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ken mezelf en weet wat ik nodig heb. Ik heb het liefst dat ze slimmer dan mij is. Anders weet ik dat de relatie geen kans heeft. Dat zegt meer over mij dan over haar.


bij ons in de stad woont nog een vrijgezelle vrouw,misschien is zei wel wat voor jou. haar familienaam is Vos.


sorry kon het niet laten deze opmerking te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van KAT125
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
Pagina 6 van 6