ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DINI968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
ChristianMatch forum index » Berichten van DINI968
Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 19:56
BerichtOnderwerp: Drachten
 
LISA610 schreef:
en maar weer back on topic: wie gaat er nog meer mee naar de themadienst over Openbaringen op 10/04/2011 te Drachten? De dienst begint om half 8 en duurt tot ca. 9 uur. Aansluitend is er koffie en thee. Maar wees gewaarschuwd: deze diensten zijn druk bezocht, dus kom op tijd. Knipoog smiley

Als er iemand is die via Wolvega naar Drachten gaat hou ik me van harte aanbevolen om een lift te krijgen, uiteraard tegen benzine vergoeding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 19:53
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding
 
LEONARD480 schreef:
Er is altijd een moment geweest dat je hem wel leuk vond, anders was je niet getrouwd denk ik, dus de factor leuk kan ik wel begrijpen en hoe plaatst je dat in je huidige perspectief en ja je verhaal gelezen te hebben is het behoorlijk heftig...eigenlijk schrik ik daarvan..

Gelukkig zijn er momenten geweest dat je elkaar leuk vond!
Ben ik helemaal met je eens maar soms is er geen andere keuze om de deur dicht te gooien en jezelf en je kids beschermen. Ik heb als een leeuwin gevochten voor mijn huwelijk en mijn scheiding verdiend geen schoonheidsprijs. Als je weet hoe je elkaar kunt ontzien weet je helaas ook hoe je de ander hels kunt maken..........Ik ben er nu trots op dat mijn kids contact hebben met hun pa en met mij en op belangrijke dagen zijn wij akelig beleefd tegen elkaar en weten we elkaar goed te ontlopen maar we houden het wel netjes. Het gaat dan wel om de afstudeerdag of huwelijk van je gezamelijke verleden.
Alimentatie is een heet hangijzer. Mij werd verweten dat ik me eraan verrijkte terwijl hij 2x per maand een maaltijd voor ze maakte en ik alle zorg en puberproblematiek voor mijn kiezen kreeg. Ik ben van mening dat je als ouder altijd verplicht bent om te betalen voor je kids tot ze zichzelf kunnen bedruipen.
En als afsluiter.............je oogst wat je gezaaid hebt.........en mijn oogst is zeer overvloedig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 12:15
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding
 
CHATULIEM619 schreef:
Dank je wel voor die reacties, maar als ik sommige mensen hoor, hoe ze de rol van de vader afkraken, vraag ik mezelf af of dit niet allemaal veel te braaf is.

Wie vindt dat als de vader weggaat omdat die een nieuwe vriendin heeft, hij de kinderen ook niet mag zien?
Wie vindt, omdat hij de vrouw zo mishandeld heeft, hij geen recht meer op de kinderen heeft?
Wie vindt dat het alleen maar voor onrust zorgt bij de kinderen als ze 2x per maand naar hem toe gaan?
Wie doet zn best om de vader buitenspel te zetten, omdat het alleen maar aan een tijd herinnert dat jullie nog getrouwd waren???
Wie vindt dat de vader eigenlijk helemaal geen goede opvoeder is, de kinderen mogen alles bij hem..
Wie vindt dat de kids niet naar de vader mogen omdat hij geen alimentatie betaalt.

Dit zijn de vragen en opmerkingen die ik vaak hoor, waarom zie ik ze dan niet terug in de bijdragen hier op het forum?

Ik vind dat een kind altijd een vader en moeder mag hebben. Maar als ze even afstand willen nemen moet je dat ook gunnen en dat kan net zo goed afstand tot de moeder betekenen. Mijn mening is dat je nooit je ex af moet kraken, je hield tenslotte van hem toen je de kids verwekte maar als je kids op een gegeven moment naar dingen gaan vragen dan wel de waarheid spreken en ook je eigen rol daarin niet vergeten. Waar 2 kijven hebben meestal nog steeds nog 2 schuld...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 11:32
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
MARIJAN072 schreef:
Ook (h)eerlijk, als ze het gewoon toegeven. Lachende smiley

Hebben jullie ze gister niet zien stralen dan bij de wereld draait door?????????????Superverlieft die Femke met haar Gijs hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 16:44
BerichtOnderwerp: Drachten
 
DINI968 schreef:
Het lijkt mij erg leuk om mee te gaan, zal alleen een slaapplek en vervoer bij mijn vriendin in Feiesland moeten regelen.
Ik ken Orlando heel goed van de tijd dat hij nog in Lemmer stond. Een fantastische leraar.

Verlegen lachende smiley het is natuurlijk Friesland.................


Laatst aangepast door
DINI968
op zondag 13 maart 2011, 14:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 16:43
BerichtOnderwerp: Drachten
 
CHATULIEM619 schreef:
Kunnen we dit buiten het topic laten aub. Ik wil hier eigenlijk alleen maar aanmeldingen zien...

Het lijkt mij erg leuk om mee te gaan, zal alleen een slaapplek en vervoer bij mijn vriendin in Feiesland moeten regelen.
Ik ken Orlando heel goed van de tijd dat hij nog in Lemmer stond. Een fantastische leraar.


Laatst aangepast door
DINI968
op zondag 13 maart 2011, 14:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:26
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEONARD480 schreef:
Met een zak bolussen Knipoog smiley

Heerlijk bolussen, en dan ook nog in het weekend!
Grace je hebt groot gelijk, op de blaren zitten kan altijd nog Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 14:10
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date
 
CROSSROAD317 schreef:
Komt op mij over alsof je zegt, IK BEN OKEE Clown smiley

Ik denk dat als je jezelf goed kent, dan ken je ook je sterke punten, dan maak je daar gebruik van.
Ik weet bijv. van mezelf dat ik open ben, dat ik leuke ogen heb om naar te kijken, dan maak ik daar ook gebruik van.
Daar heb ik veel meer aan dan een standaard (goede) openingszin, want voordat je iets zegt, heeft zij mij al gezien......
En, je sterke punten zijn meer waard dan een standaard openingszin Knipoog smiley

..

Spreek vooral duidelijk af dan voorkom je de klassieker die mij overkwam,ik zat binnen en hij stond al 15 minuren buiten in de regen te wachten.................En laat het even bezinken, maak niet te snel een afspraak voor een volgende date. Als het klikt heb je tijd zat dus waarom overhaasten? Er veranderd al genoeg in je leven als je na jaren weer een relatie begint dus geef elkaar ruimte en vrijheid Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 13:16
BerichtOnderwerp: ben je werkelijk vrijgezel of alleenstaand?
 
MAR907 schreef:
Mijn keuze,s zijn voor Hem heel bepalend, maar ook wonderbaarlijk..
Het niet verwachte dingen kunnen dan overkomen en hebben een lijn, achteraf...
Dat is tot nu toe hetgeen dat ik ervaar in mijn geloof...
Ondanks dat ik verkeerde keuzes maak kom ik op dezelfde plek weer terug...

God laat je eigenspiegel zien, niet van een ander...

Ik heb er 10 jaar over gedaan om helemaal los te komen van mijn ex. Maar nu is het heerlijk om ontspannen op zoek te gaan naar een partner die ook los is. Door de jaren heen heb ik geleerd dat het in mijn uppie ook heel leuk leven is dus ik heb geen haast...........en dat werkt alleen maar positief
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 19:26
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dan worden ze toch meestal even uit de ouderlijke macht gezet??????
In Nederland in ieder geval is dat een mogelijkheid.....

Dit is een beetje kort door de bocht Willemijn. Mijn zoon werkt bij de Raad voor Kinderbescherming en je wilt niet weten wat er emotioneel en practisch aan vooraf gaat voordat een ouder uit de ouderlijke macht gezet wordt. Het hoofddoel is toch om gezinnen bij elkaar te houden en deskundige hulp te bieden.
Bovendien hebben psychiatrische aandoeningen zeer vaak te maken met een goed afgesteld staan van medicatie dat je daar beter naar kunt kijken denk ik.
En verder eindeloos veel geduld en deernis op brengen voor de gezinnen die hier aan lijden...................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 15:59
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
WILLEMIJN232 schreef:
Laat ons toch lekker Arend, je bent niet verplicht ons topic te bezoeken........ Clown smiley


zoek op uitzending gemist ook eens de vloer op. Afgelopen zondag, nederland 2. Een heerlijk satirisch afsneren van BZV.

Dus................de vloer op.............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:22
BerichtOnderwerp: Weer de SNEER ...
 
ik had gesneerd
jij hebt gesneert
zij heeft nooit gesneert
wij sneren altijd

en nu smeer ik hem voor ik sneren naat mijn hoofd krijg Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:35
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
DINI968 schreef:
Mijn vespa en ik waren ook zeer aan elkaar verknocht en ik had ook nog eens een jeugdliefde die hem iedere keer weer oplapte Verliefde smiley Maar feitelijk snap ik Griffin zijn probleem niet goed. Je hebt 2 of 3 autoos dus als je lief verweg woont geef je haar toch voor zolang de relatie duurt een auto? Duiveltje smiley
Als de relatie blijvend is valt het toch onder gemeenschap van goederen dus waarom zou je er nu alvast niet aan wennen dat een ander in jouw auto rijdt?
Maar ja ik ben een vrouw die fietst maar overal komt waar ze wil komen.
Lang leve het openbaar vervoer.

Verlegen lachende smiley sorry Griffin, ik dacht dat jij dit topic opgestart had................mij oprechte excuses.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:32
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik had ook een Puch, het damesmodel dan.....Of was het een mobylette? kan ook best...Maar het was wel stoer om een vriendje te hebben met zo'n Puch met zo'n hoog stuur.....
mmm, klinkt wel een beetje ouderwets allemaal.... Engeltje smiley

Mijn vespa en ik waren ook zeer aan elkaar verknocht en ik had ook nog eens een jeugdliefde die hem iedere keer weer oplapte Verliefde smiley Maar feitelijk snap ik Griffin zijn probleem niet goed. Je hebt 2 of 3 autoos dus als je lief verweg woont geef je haar toch voor zolang de relatie duurt een auto? Duiveltje smiley
Als de relatie blijvend is valt het toch onder gemeenschap van goederen dus waarom zou je er nu alvast niet aan wennen dat een ander in jouw auto rijdt?
Maar ja ik ben een vrouw die fietst maar overal komt waar ze wil komen.
Lang leve het openbaar vervoer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:55
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
brood
met
water
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:12
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
ik zeg maar zo waar een wilg is is een weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 23:09
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
[quote=DINI968][url][/ur


Ik lach me te pletter. Een bzcv? Boer zoekt christen vrouw?
Ik geef graag adviezen over prachtige lokaties en film de boeren ook graag als ze de dames een kuise kus, het blijft eo, voor de nacht geven. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 23:04
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
EVA685 schreef:
Mag ik dan bidden met de boeren??? Knipoog smiley grapje
[quote]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 13:47
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
na alle stellingen te hebben gelezen is er voor mij toch nog een opmerking te plaatsen nl. dat een lat relatie juist in de eerste periode een stuk vertrouwen geeft. Je wilt elkaar goed leren kennen en daar de tijd en de ruimte in geven aan elkaar. Als je geen relatie aandurfd te gaan omdat je nog steeds vergelijkt met je ex dan denk ik dat je eerst maar eens los moet zien te komen van je verleden voor je een nieuwe toekomst op gaat bouwen. Elk mens is verschillend en je kunt kopschuw gemaakt worden door je levenservaring niet vergelijken met echte bindingsangst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968 (65)





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: woensdag 10 november 2010, 18:39
BerichtOnderwerp: Wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christianmatch?
 
uote=FRANKT627]...en kennen we ze Knipoog smiley[/quote]
Ik blijf lekker thuis
Ik heb zat rode en zwarte kleding, het 1 staat me goed en het ander kleed me goed af maar ik vind het erg veel geld en dan komen ook nog de reiskosten bij......dan maar een lekker gebakken eitje. Maar degenen die wel gaan wens ik veel plezier en wie weet doen de bubbeltjes wonderen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DINI968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
Pagina 7 van 7