ChristianMatch
 


Forum

Drachten
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 14:50
 
Gisteren hadden we er al over, maar uiteindelijk was er weinig van terecht gekomen. Daarom deze oproep.

Wie heeft er zin om naar Drachten te gaan en een dienst te bezoeken. Het lijkt me wel eens een leuke activiteit, het lijkt me ook wel eens leuk om in een gemeente van 1200 man te zitten....De datum komt later...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 14:56
 
CHATULIEM619 schreef:
Gisteren hadden we er al over, maar uiteindelijk was er weinig van terecht gekomen. Daarom deze oproep.

Wie heeft er zin om naar Drachten te gaan en een dienst te bezoeken. Het lijkt me wel eens een leuke activiteit, het lijkt me ook wel eens leuk om in een gemeente van 1200 man te zitten....De datum komt later...


Ha ha ha... ja leuk! Voorkeur voor een ochtenddienst om 12:00 uur of een avonddienst om 19:30 uur?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 14:58
 
LISA610 schreef:
Ha ha ha... ja leuk! Voorkeur voor een ochtenddienst om 12:00 uur of een avonddienst om 19:30 uur?
Avonddienst, kan iedereen gemakkelijk komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 15:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Avonddienst, kan iedereen gemakkelijk komen.


Ik vraag me af wat er nu zo bijzonder is in Drachten om daar naar de kerk te gaan? Als het om dehoeveelheid mensen gaat: in Barneveld heb je twee refodromes die duizenden mensen trekken......dus waarom zou ik naar Drachten gaan? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 15:13
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik vraag me af wat er nu zo bijzonder is in Drachten om daar naar de kerk te gaan? Als het om dehoeveelheid mensen gaat: in Barneveld heb je twee refodromes die duizenden mensen trekken......dus waarom zou ik naar Drachten gaan? Smiley die vol vragen zit
Ik denk dat als je eens in een andere dienst komt, je ook beter kunt plaatsen hoe iemand denkt. Je leert ook iets van een ander op die manier.
Als je veel met elkaar in discussie bent, geeft dit ook een beetje duidelijkheid. En bovendien, een activiteit door samen een dienst te bezoeken, is eens een keer anders en het kan ook leerzaam zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 15:14
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat als je eens in een andere dienst komt, je ook beter kunt plaatsen hoe iemand denkt. Je leert ook iets van een ander op die manier.
Als je veel met elkaar in discussie bent, geeft dit ook een beetje duidelijkheid. En bovendien, een activiteit door samen een dienst te bezoeken, is eens een keer anders en het kan ook leerzaam zijn.


Klopt, maar wat is het dan voor kerk???? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 15:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Klopt, maar wat is het dan voor kerk???? Smiley die vol vragen zit
de baptisten gemeente onder leiding van Orlando Bottenbley.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 15:56
 
CHATULIEM619 schreef:
Gisteren hadden we er al over, maar uiteindelijk was er weinig van terecht gekomen. Daarom deze oproep.

Wie heeft er zin om naar Drachten te gaan en een dienst te bezoeken. Het lijkt me wel eens een leuke activiteit, het lijkt me ook wel eens leuk om in een gemeente van 1200 man te zitten....De datum komt later...

Ik dacht dat je het nooit zou vragen Knipoog smiley
Ik wil graag mee!Maar ik ben over een paar dagen van cm af,moet ik even bekijken hoe ik de info nog mee kan krijgen.

ps.het is toch een gemeente van 2500 man?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 16:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik vraag me af wat er nu zo bijzonder is in Drachten om daar naar de kerk te gaan? Als het om dehoeveelheid mensen gaat: in Barneveld heb je twee refodromes die duizenden mensen trekken......dus waarom zou ik naar Drachten gaan? Smiley die vol vragen zit

Hé Willemijn. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet als je daar geen behoefte aan hebt. Het kwam gewoon gister ter sprake bij de verjaarswandeling van Chat en zodoende heeft hij zich blijkbaar geroepen gevoeld om er een gezamelijk CM-uitje van te maken voor mensen die het leuk zouden vinden om eens een keer met elkaar naar een dienst in Drachten te gaan. En nee, volgens mij gaat dat niet om de hoeveelheid mensen hoor (die was gisteravond overigens ook vele malen groter dan 1200 man, maar dat had alles te maken met een speciale themadienst over openbaringen). Het is meer gezonde belangstelling en daar is toch weinig mis mee lijkt me.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 16:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
Klopt, maar wat is het dan voor kerk???? Smiley die vol vragen zit
http://www.bethel.nl/


Laatst aangepast door
LISA610
op maandag 21 februari 2011, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 16:11
 
LEANNE226 schreef:
Ik dacht dat je het nooit zou vragen Knipoog smiley
Ik wil graag mee!Maar ik ben over een paar dagen van cm af,moet ik even bekijken hoe ik de info nog mee kan krijgen.

ps.het is toch een gemeente van 2500 man?

Yep.... als we het alleen over de doopleden hebben klopt dat aantal wel zo ongeveer. Leanne, mail me maar ff hoe ik jou nog kan bereiken als je van CM af gaat, dan houd ik je op de hoogte. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 16:42
 
LISA610 schreef:
http://www.bethel.nl/


Op naar drachten en daarna koffie......even aan de reisleider vragen he Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 16:50
 
LISA610 schreef:
Hé Willemijn. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet als je daar geen behoefte aan hebt. Het kwam gewoon gister ter sprake bij de verjaarswandeling van Chat en zodoende heeft hij zich blijkbaar geroepen gevoeld om er een gezamelijk CM-uitje van te maken voor mensen die het leuk zouden vinden om eens een keer met elkaar naar een dienst in Drachten te gaan. En nee, volgens mij gaat dat niet om de hoeveelheid mensen hoor (die was gisteravond overigens ook vele malen groter dan 1200 man, maar dat had alles te maken met een speciale themadienst over openbaringen). Het is meer gezonde belangstelling en daar is toch weinig mis mee lijkt me.. Knipoog smiley


Begrijp ik, maar ik was even benieuwd wat dat nu voor kerk was....maar ik heb al even op de site gekeken......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 17:49
 
WILLEMIJN232 schreef:
Begrijp ik, maar ik was even benieuwd wat dat nu voor kerk was....maar ik heb al even op de site gekeken......


Kan altijd de caravan meenemen als het te laat wordt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:20
 
LEONARD480 schreef:
Kan altijd de caravan meenemen als het te laat wordt Clown smiley

Het zijn hier niet alleen maar boederijen met een stuk land waar een caravan kan staan... Ze hebben hier ook hotels... Van der Valk.. Emjee... . En mocht dat niets zijn dan kun je altijd nog uitwijken naar Heerenveen of Joure. Daar kom je toch langs als je na de dienst weer naar huis gaat. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:43
 
LISA610 schreef:
Het zijn hier niet alleen maar boederijen met een stuk land waar een caravan kan staan... Ze hebben hier ook hotels... Van der Valk.. Emjee... . En mocht dat niets zijn dan kun je altijd nog uitwijken naar Heerenveen of Joure. Daar kom je toch langs als je na de dienst weer naar huis gaat. Knipoog smiley

Of een tentje bij lisa in haar moestuintje Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:45
 
LEONARD480 schreef:
Of een tentje bij lisa in haar moestuintje Clown smiley


Nou, dat is lekker met dit weer...... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:46
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nou, dat is lekker met dit weer...... Verraste, verbaasde smiley


Ach als de koffie maar lekker is toch.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:48
 
LEONARD480 schreef:
Ach als de koffie maar lekker is toch.... Smiley met dichtgeplakte mond



Dan mag je wel een koffie met een Weduwe Joustra erbij...... Knipoog smiley
Heb je het in ieder geval warm...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:05
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dan mag je wel een koffie met een Weduwe Joustra erbij...... Knipoog smiley
Heb je het in ieder geval warm...... Knipoog smiley


Schijnt heel bijzonder te zijn ....op de koffie in Friesland...ooit een keer geweest in mijn jonge jaren ...toen er nog geen grijs haartje te bespeuren was en te verlegen was om een fries meiske te ontdekken. Waar gaat die tijd, maar goed genieten van de dag met volle tuigen en op naar het mooie Drachten, waar de mensen nog ok zijn en je liefdevol in je armen sluiten of je er altijd bent geweest. Geeft een broeder en Zusterlijke liefde die ver over de landsgrenzen waar te nemen is en je gaat met pijn in je hart weer naar huis om vervolgens met alle liefde terug te denken. Ja dit was Drachten...zucht

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:11
 
LEONARD480 schreef:
Schijnt heel bijzonder te zijn ....op de koffie in Friesland...ooit een keer geweest in mijn jonge jaren ...toen er nog geen grijs haartje te bespeuren was en te verlegen was om een fries meiske te ontdekken. Waar gaat die tijd, maar goed genieten van de dag met volle tuigen en op naar het mooie Drachten, waar de mensen nog ok zijn en je liefdevol in je armen sluiten of je er altijd bent geweest. Geeft een broeder en Zusterlijke liefde die ver over de landsgrenzen waar te nemen is en je gaat met pijn in je hart weer naar huis om vervolgens met alle liefde terug te denken. Ja dit was Drachten...zucht

Lachende smiley

Ik heb ook wel mooie herinneringen aan Friesland, ging ik vroeger op zeilkamp en ik vond die friese jongens wel leuk want die hadden zo'n leuk accent.........dus wel veel plezier gemaakt..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:15
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb ook wel mooie herinneringen aan Friesland, ging ik vroeger op zeilkamp en ik vond die friese jongens wel leuk want die hadden zo'n leuk accent.........dus wel veel plezier gemaakt..... Knipoog smiley


Maar je had water voor je deur ..waarom friesland...of waren het toch de jongens uit friesland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:07
 
Ik ga wel een keer mee naar de themadienst waar je het over had Lisa, lijkt me een heel interessant onderwerp en je kunt de eerste 2 al luisteren via de site

http://mediaspeler.bethel.nl/category/avonddiensten/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JASMYN704





Berichten: 135

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:18
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat als je eens in een andere dienst komt, je ook beter kunt plaatsen hoe iemand denkt. Je leert ook iets van een ander op die manier.
Als je veel met elkaar in discussie bent, geeft dit ook een beetje duidelijkheid. En bovendien, een activiteit door samen een dienst te bezoeken, is eens een keer anders en het kan ook leerzaam zijn.

Is het in dat geval dan niet een goed idee om een "uitje" naar meerdere kerken (geloofsstromingen) te organiseren? Op die manier kunnen we nog veel beter elkaars denkwijze etc leren begrijpen. Als we het bij een gemeente houden, blijft het eenzijdig.
En inderdaad fijn om samen naar de kerk te gaan en het te beleven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:19
 
JASMYN704 schreef:
Is het in dat geval dan niet een goed idee om een "uitje" naar meerdere kerken (geloofsstromingen) te organiseren? Op die manier kunnen we nog veel beter elkaars denkwijze etc leren begrijpen. Als we het bij een gemeente houden, blijft het eenzijdig.
En inderdaad fijn om samen naar de kerk te gaan en het te beleven!
Je hebt gelijk, Jasmyn. We kunnen de volgende keer ook eens naar een andere kerk gaan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:22
 
LEONARD480 schreef:
Maar je had water voor je deur ..waarom friesland...of waren het toch de jongens uit friesland

Toen woonde ik nog in Amsterdam Leonard en was er weinig water voor mijn deur........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:33
 
JASMYN704 schreef:
Is het in dat geval dan niet een goed idee om een "uitje" naar meerdere kerken (geloofsstromingen) te organiseren? Op die manier kunnen we nog veel beter elkaars denkwijze etc leren begrijpen. Als we het bij een gemeente houden, blijft het eenzijdig.
En inderdaad fijn om samen naar de kerk te gaan en het te beleven!

Volgende "uitje"in friesland de kerk van Yasmyn...haha ...misschien heb je wel een bodyquard nodig Yasmyn... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JASMYN704





Berichten: 135

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:52
 
LEONARD480 schreef:
Volgende "uitje"in friesland de kerk van Yasmyn...haha ...misschien heb je wel een bodyquard nodig Yasmyn... Knipoog smiley

Die bodyguard weet ik nu te vinden hè..!
En deal! Vanuit onze alphacursus organiseren wij met de deelnemers altijd een alphadienst. Bij deze is iedereen uitgenodigd! Volgens mij staat die dienst begin mei op het programma. Zodra ik weet wanneer precies, dan laat ik het weten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:55
 
JASMYN704 schreef:
Die bodyguard weet ik nu te vinden hè..!
En deal! Vanuit onze alphacursus organiseren wij met de deelnemers altijd een alphadienst. Bij deze is iedereen uitgenodigd! Volgens mij staat die dienst begin mei op het programma. Zodra ik weet wanneer precies, dan laat ik het weten...

Kom wel met de Caravan ...oeps Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:00
 
LEONARD480 schreef:
Of een tentje bij lisa in haar moestuintje Clown smiley

Ik heb helemaal geen moestuintje, maar even verderop is wel een voetbalveldje hoor.. Hoewel... daar mag je niet wildkamperen en ja... daar wordt wel degelijk gevoetbald...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
Pagina 1 van 8