ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PIETER619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER619
Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 01:17
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
Helaas staan wij te vaak met een oordeel klaar en vergeten waar het werkelijk als christen om zu moeten gaan namelijk, de Liefde bevolen door Christus. Eigen ego is belangrijker dan dat van je partner en kinderen, het ikke ikke en de rest kan stikken, gaan relaties kapot.

Wij kunnen heel gemakkelijk op Gods troon gaan zitten en weten zo precies wat Hij met een ieder van ons voor heeft, want het staat in de Bijbel, dus is het Gods wil, is dan onze redenering. Op deze wijze denderen helaas ook kerken en hun vertegenwoordigers te vaak over het Grote gebod heen wat Jezus ons bevolen heeft.

Men moet elkaar in een gemeente als broer of zus elkaar tot steun zijn, niet elkaar afvallen. Als men als gemeente iemand die wil scheiden (liefeloosheid in welke vorm dan ook) niet steunt, mag men ook het "Onze Vader" niet meer bidden, want je degradeert je zelf tot geen kind van God meer.

Jezus trad tot 2 X toe op bij en voor een "gevallen vrouw", die zelf fout hadden gedaan, wat hier bij de meesten niet het geval is geweest.
Gelukkig hebben we een Liefdevolle vader, die een Liefdevolle Zoon heeft, die ons Zijn Geest gegeven heeft, om dus niet op uiterlijkheden af te laten gaan, maar ons binnenste kent en wil helpen waar HIj mag en kan.

Moet er nog een draai aan om weer een draai om ontopic te komen? Zo ja dan wijzig ik het nog wel een keertje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 00:44
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
 
[quote=ROELANDE345]we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (7 jaar)
anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546
roelande354, 54 jaar, regio 342
natascha642, 43 jaar, regio 0546
shanita130, 41 jaar, regio 078
Rainbow930, 35 jaar (ovb)
Mira349, 43 jaar (ovb)
Anja509 , 48 (ovb)evt met gezelschap

willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038
pieter619, jong van geest; binnenvaartschipper in opleiding
lanfy127, 43 jaar, regio 0318
crossroad317 (ovb)
frankt627, 49 jaar (ovb)


Laatst aangepast door
PIETER619
op maandag 22 juli 2013, 00:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 17:49
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Het forum krijgt op deze manier een te hoog 'dagboekgehalte'. Dat is niet de bedoeling. Vertel gewoon in het kort wat voor jou het slechtste moment van vandaag is. Niet iedereen hoeft alle details te weten. Als je er uitgebreider over wilt praten, kun je altijd nog een oproepje doen voor een luisterend oor. Dan kun je met die persoon mailen of chatten.

En wellicht inderdaad beter om even een reactie te mailen dan deze ook weer op het forum te zetten. Het is vrij persoonlijk allemaal.

Redactie CM

Ik denk dat er best wel sommige topics een hoog dagboek gehalte mogen hebben, men zo het één en ander met elkaar kan delen en men elkaar tot steun kan zijn, gelijk de reacties hier boven. Wil men diep serieuze zaken gaan behandelen, kan men daar ook in de daarvoor bestemde topics aan de slag. Natuurlijk moet men niet van alle topics een dagboek topic gaan maken, maar wel bewust met de inhoud van topics ingaan en bij serieuze zaken en in beknopte uitvoering zaken cq meningen te delen.

Het is nog steeds jammer dat de redactie niet onder een (nicknaam) hier een reactie neerzet of privémail stuurt naar zogenaamde overtreder, maar weer als betuttelend ons kleine kinderen weer even op het rechte pad wil zetten. Ga alleen bij te zware gevallen op het forum in openheid iedereen laten zien dat we niet met alles akkoord gaan iets neerzetten.

Nogmaals, mee doen als redactie of moderator laat bepaalde autoriteit zien, doet in de meeste gevallen afbreuk aan een topic voor nieuwkomers om mee te doen, puur omdat men zich dan niet openlijk kan uiten, er ligt ahw een rem op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 12:25
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Ik keek, en weg was "kreet van de week"

Dus allemaal wel even de datum in de gaten houden anders wordt het kreet van de maand Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 23:45
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
ik werd blij toen ik de was eindelijk eens netjes had opgevouwen, had namelijk een stropdas om, die helaas niet bij mijn overhemd paste. Hopelijk alles (ondanks stropdas) wat kreukvrij gevouwen, en redelijk in de plooi Lachende smiley

Kreeg eergisteren namelijk een stropdas nog voor vaderdag, dus vandaag maar omgedaan toch een beetje netjes naar verjaardagsfeest van de gever (zoon) en zijn vriendin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 23:11
BerichtOnderwerp: ODE AAN EEN MOEDER
 
ZEELAND736 schreef:
U was de eerste die mij droeg,
onder uw hart werd ik geweven;
u voelde mij het allereerst:
't bewegen van mijn prille leven...

U droeg mij toen ik nog heel klein,
huilend, troost vond in uw armen;
door u te worden opgetild,
mijzelf in uw omhelzing warmen!

En toen ik groter werd, mama,
en mijn eigen weg ging wandelen;
tóen droeg u mij nog veel meer
met uw woorden en uw handelen.

En nu ben ik volwassen, maar
ik voel dat ik nog alle dagen
in uw hart en uw gebed
door uw liefde wordt gedragen...

Pracht gedicht , doet me denken aan mijn moeder, een fantastisch lieve vrouw, die alles voor ons (man en 9 kinderen) over had en daarnaast ook het boerderijtje runde van 6 koeien welke ze toen we daar kwamen te wonen, 's smorgens en 's avonds met de hand moest melken,. diep respect ha dik voor haar, ze mag nu in het Grote Thuis wonen, welverdiend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 23:55
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
En wat zijn deze al oud, maar pure nostalgie

https://www.youtube.com/watch?v=nze8B39OB0k&list=RD024Ga9Bs4fzSY

https://www.youtube.com/watch?v=4Ga9Bs4fzSY


Laatst aangepast door
PIETER619
op woensdag 10 juli 2013, 00:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:52
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Gefeliciteerd en fijne vakantie gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 04:21
BerichtOnderwerp: En de nieuwe binnerkomer is....
 
ik denk namens velen en ook namens me zelf welkom en inbreken op forums kennen we niet, een ieder mag meedoen anders zou het wel een gesloten forum zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:47
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
God geeft zegeningen en zo is daar eentje de medische wetenschap. Dat men in een tak soms te ver gaat is onder geen beding goed te praten.

Dat men vaccins heeft ontwikkeld is een grote stap en grote zegen voor ons , zo kunnen we hopelijk bepaalde ziekten voorkomen danwel uitbannen.

As we niet accepteren dat God ons ook in samenwerking met doktoren wil genezen, en door vaccinatie ziekten zo willen voorkomen, is het hypocriet om als ons iets mankeert wel naar de dokter te gaan.

Ik ben blij dat mijn kinderen hun "prikken" hebben gekregen,ze blaken van gezondheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:10
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
IFAN841 schreef:
Ik vind van niet. En als je de Bijbel misbruikt om de leukerd uit te hangen is dat ook niet zo. Inhoudelijk over dit topic: ik heb daar al het mijne over gezegd. Volslanke mensen zijn gewoon het slachtoffer van de achterlijke lichaamscultus waarmee onze maatschappij bevangen is. Bovendien: je blijft langer oud als dat je jong blijft. Dat ook nog eens... Dus waar hebben we het eigenlijk over...

Weet je wel dat jij ook oneigenlijk gebruik van de Bijbel maakt door het Grote Gebod te overtreden oa door (zoals ik het zie ) Jol te blokkeren en zij jou dus geen uitleg kan geven (via, mailtje) zonder dat iedereen het ziet. Nogmaals zelf ben ik volslank en heb totaal geen moeite met een grapje, wat ook al bij voorbaat is aangegeven. Jij hoeft miet voor mij te reageren

Ik hoop dat CM hier een slot opzet als we niet meer ontopic blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 12:08
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
 
ROELANDE345 schreef:
mm volgens mij kun jij niet erg goed lezen Pieter
Frank hier bied zich vrijwillig aan om de strijkwas van alle dames te doen en dan ga jij dat weer terugdraaien Boze smiley
Misschien kun jij ook nog een strijkplank strijkbout en een verlengsnoer(extra lang tot aan juffrouw Tok) meenemen, kan Frank zodra hij er is aan de slag Lachende smiley Clown smiley
Wij dames vermaken ons wel met het opeten en lekker zitten kletsen Knipoog smiley

Ik lees heel duidelijk dan Hij zich niet vrijwillig aanmeld maar het hem dan opgedrongen word. Lachende smiley Knipoog smiley

Dus ff ontopic stoker op de BBQ en lekker picknicken is meer dan genoeg, anders wordt het een te huiselijk gebeuren, staan we straks ook nog een heelweekend te kramperen in een tentje op de hei met alles er op een aan.

Maar voor eerst maar gewoon BBQ-picknicken en "er kan nog meer bij".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 05:57
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley als je zo begint kom ik al niet...straks breng jij je strijk mee en dan kan ik die ook nog doen terwijl jullie lekker zitten te eten...

Ik had zo gedacht wij onze schone was mee en de dames die voor ons strijkend en opvouwend terwijl wij ons "druk" maken als machinisten bij het BBQdingesapparaat. Wil je dit even neerzetten, roept de verkeersleider me op, wil een buurman stuurboord stuurboord gaan varen, dus kleine onderbreking, maar dit is beter te doen dan op de weg


Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 2 juli 2013, 07:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:52
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
IFAN841 schreef:
Ja, of jij gaat wat respectvoller en eerbiediger met de Bijbel om... Misschien is dat ook een optie... Twijfelende smiley

Er is jou aangeboden om het verder per mail te regelen mocht jij je gekrenkt voelen, waarom blijf je hier doorzeiken (kan geen ander woord bedenken) waar al op gereageerd is. "Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat zo ook een ander niet"dat geëmmer heeft totaal geen nut en doet verder afbreuk aan de topic.

Mede omdat ik zelf volslank ben en geen bezwaar heb als iemand een geintje maakt en jij daar opgeblazen over doet, is afbreuk doen aan een waar gezegde namelijk, "maak je niet dik dun is de mode".

Alhoewel ik denk dat de topic wel waar is in vele gevallen, is kennis van het vak meer een pre dan alleen maar "mooi" zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 11:04
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
IFAN841 schreef:
En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...? Twijfelende smiley

Ik vind hem ondanks mijn kilootje te veel wel leuk en flauw, "waar is de gulle lach meneer Sonneberg"?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 12:15
BerichtOnderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..
 
JOL252 schreef:
Ik denk de laatste tijd door het terugkomen van dit onderwerp in de topics veel aan de opdracht van Jezus. "Leg zieken de handen op" en dan het moeilijke : " en zij zullen genezen:"... Hij zei het tegen Zijn discipelen die weer anderen zouden onderwijzen met wat Jezus aan hen had geleerd. Als het alleen in Zijn tijd was dat mensen genazen waarom zou Hij het dan gezegd hebben en zou in Handelingen nog gewag worden gemaakt van genezingen?

En dan het Jacobus 5... ben je ziek, meld je bij de oudsten en laat voor je bidden... opdat je geneest.

Ik ben het met je eens, er genezen weinig, je hoort het weinig, in ieder geval in ons werelddeel... ik heb genezing gezien van een man in een rolstoel, en van heel nabij herstel meegemaakt .. en dat ging heel vanzelfsprekend zonder al te veel toeters en bellen. Daarentegen weet ik ook dat mijn broer niet lang meer heeft terwijl hij zijn gevecht nog steeds niet opgeeft. We hebben te maken met de gebrokenheid van de schepping, zo jij al schreef. En toch zijn er ook wonderen te melden.

Als het waar is wat Jezus opdroeg zou het in ons leven een plek hebben en bidden we voor en met zieken los van het resultaat, of men nu geneest of niet.

Wat dit onderwerp lastig maakt is hoe men ermee omgaat, mensen die zichzelf en hun "bediening" blijkbaar erg belangrijk vinden (veelal narcistische personages die op deze manier dit soort werk opstarten) en dit ook luiddruchtig proflileren. Die van alles aan visie toe hebben gevoegd... maar ook de mensen die zich hieraan toewijden, hierin mee gaan. Het zijn niet alleen de leiders/de organisaties. Leiders en organisaties bestaan mede door de volgers die hen macht toekennen.

Prachtig verwoord.
Het doet mij denken aan, Heer kom mijn ongeloof te hulp.
God wil vandaag de dag nog steeds genezen en dat ook door ons rechtstreeks, maar ook door ons gewone mensen heen wil doen.
Zelf wil ik eigenlijk wel naar zieken toegaan en dan proclamerend voor hun om genezing bidden echter de twijfel weerhoud mij er van en wordt het weer een smeekbede om genezing.

Waar is ons vertrouwen in de Heer om zieken gewoon handen op te leggen om in Jezus naam zo door de Geest genezing te proclameren.
Bid en u zal gegeven worden, soms denk ik weleens dat we het Gods wil is dat we in Zijn naam gewoon ziekten mogen uitbannen zonder er om te vragen zoals we gewent zijn om te doen. Maar wat e rook gebeurd Hij geeft zekerhedne war we op moeten bouwen ook al gaat het soms niet naar naar onze wil.

Gods nabijheid en stertke gewenst in deze moeilijke tijd


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 30 juni 2013, 12:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 00:41
BerichtOnderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
 
Eenzaamheid voor sommigen een onbegrijpbaar begrip. Ondansk vele aandacht en met vele mensen in contact te zijn, kan men toch zeer eenzaam zijn.

Vaak hebben mensen goede bedoelingen en goede raad, maar hebben geen weet wat er werkelijk in een hart leeft. Ik denk dat men eenzaam kan zijn, terwijl men wel goede contacten heeft, op een manier van niet alles kunnen delen, zaken die eigenlijk met een "hartsvriend(in) besproken zouden moeten worden. of lief en leed met elkaar kunnen delen en een schouder om tegenaan te kunnen leunen.

Kan men in verschillende gradaties eenzaam zijn denk ik wel eens. Zou ik bij me zelf nagaan of dat kan, zeg ik ja. ik heb 4 fantastitsche zoons die heel veel van me houden, en waar ik zeer gezegens mee ben, mede door de liefde die we elkaar geven en er voor elkaar zijn. Ik geniet van ze als ze thuis zijn. Ook kerk met lieve broerders en zusters in onze gemeente en men heeft ons ook geholpen en hulp aangeboden toen we naar ander 0514 plaats verhuisden.

Maar soms voel ik me wel eenzaam, ondanks fijne chatterij en forummerij op internet, zo gelijk nu in mijn uppie weer aan de slag op mijn pc ff stukkie typend, had liever samen met iemand de avond gedeeld, "als je begrijpt wat ik bedoel" me td ewoordne van d eher OB Bommel te eindigen


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 30 juni 2013, 12:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 15:22
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
LEANNE226 schreef:
Ik vind dit een hele moeilijke discussie,ik kom uit een hoek waarin ziekte en dood(vaak) gezien werden als een straf van God.
Deze ouders leven niet alleen met het besef dat hun kinderen ziek zijn omdat ze niet laten inenten maar ook nog met de angst dat God ze zal straffen met ernstige ziektes of zelfs de dood.

Ik was eens op een begrafenis van een mooie jonge blom van 17 die op haar fiets geschept was door een automobilist en meters was meegesleept.......de dominee zei:hoe zondig moet dit kind wel niet geweest zijn dat God haar zo straft.........kippevel!(en walging)

Ik ben vervloekt door deze zijde van de familie omdat mijn vader zich heeft laten cremeren ,omdat mijn broer gescheiden is en omdat mijn partner ernstig ziek werd(straf voor.......???)De hel schijnt nog te goed voor mij te zijn......mensen die hier jaren over de vloer kwamen werden door de kerk verboden hier ooit nog een stap over de drempel te zetten.

Ik bid voor kracht en wijsheid voor de ouders en dat de zieke kinderen hier ongeschonden uit mogen komen.

Leanne,moet en kan zelf beslissingen nemen

De bestraffene Go dzal zijn kinderen di evoo rhet nieuwe verbond in Jezus gekozen hebben niet straffen, wel heeft Hij verdriet over wat wij soms doen, mede daarom is Jezus gekomen en die zal als Hij zijn Troon op aarde bestijgt alles goed maken zo de Vader het bedoelt heeft.

Zelf ben ik een broer zijn begrafenis met wat jij zegt geconfronteerd, de dominee zei tot 3x toe in zijn preek, "En de straf op de zonde is de dood"
Ik dath bij d evoerde keer ga ik zeggen dat Jezu sdi estraf gedrage nheeft voo rons en wij door Hem hetEeuwige leven kunnen beërven, maar hoefde gelukkig/jammer genoeg niet. Omdat mijn schoonzus elke zondag en later ok vrijdags (op ons verzoek) langs kwam heb ik haar verteld dat Jezus haar man dus mijn broer bij zich heeft genomen en dat we afscheid namen met een tot ziens. Gelukkig heeft z ehet geaccepteerd en zei later dat ze tegen een ouderling die langs kwam en ook met het "straf verhaal" kwam dat het niet zo was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 12:30
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
SHANITA130 schreef:
Het is niet eerlijk, grote posters, "God geneest, ook vandaag!"

En:

Uploaded with ImageShack.us

Elke kies die getrokken is vult het gat heel snel, hehe.

Nee, ik heb het over genezing van kanker ed die Trin oa, de mensen voorspiegelt, ...

Dus jij vindt dat de dokter geneest en we God maar buitenspel moeten zetten, althans daar lijkt het wel op, maar hopelijk vergis ik mij.

Zouden we God niet meer eer moeten brengen voor al het goede wat Hij doet of moeten we Hem als onze Heer, Redder, Verlosser, Genezer, enz in plaats van Hem in een verdomhoekje te houden?

God geeft al het goede, waarom zo negatief over wat God doet, snap ik niet helemaal. Er zijn veel charlatans, maar God geneest nog steeds zelfs door charlatans heen of zijn Woord zou een leugen moeten zijn.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zaterdag 29 juni 2013, 22:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 01:56
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
ZEELAND736 schreef:
Mijn eigenzoon....(jarig)

Waar blijft de tijd..28 geworden...

Nog van harte gefeliciteers al hoewel wat aan de late kant
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 01:55
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
TALITHA162 schreef:
wisten jullie dat : ik eindelijk mijn uitnodiging heb gekregen voor diploma- uitreiking.
: ik heel erg trots erop ben !!! Lachende smiley

Tige lokwinske
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 01:53
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Let op: Engels-schrijvende heren of dames uit Nederland zijn meestal niet betrouwbaar!

Mocht iemand jou benaderen, laat het ons zsm weten. Dit kan een datingfraudeur zijn en deze wil veel geld lospeuteren bij mensen.

We zijn alert bij het goedkeuren van de profielen, maar deze mensen zijn erg gehaaid en komen regelmatig toch binnen op de site. Daarom is het belangrijk dat jullie zelf ook alert blijven en het bij ons melden.

Zodra we iemand ontdekken, wordt zijn/haar profiel verwijderd.

Redactie CM

Zelf denk ik ook, dat men eens moet zien of zo'n figuur dan proeflid is en zo zijn/haar slag lijkt te slaan of misbruikt maakt van iemands profiel en bijdrages op het forum, men daarom iemand aanschrijft als potentieel slachtoffer voor wat dan ook. Daarom let op uw zaak en ga bij twijfel dus contact met CM danwel "betrouwbare" ( bijv. bekende forumleden) opnemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 01:43
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Waar is ons geloof in God, dat Hij nog steeds mensen gebruikt om het goede te doen en om Zijn Zendings opdracht te gaan vervullen.

In hoeverre staan wij open voor God en wat Hij ons wil geven? Hoe kunne wij al swerkers voor God met de gaven aan de slag die Hij ons wil geven, dus de Gaven van de Geest. Vragen wij ons wel eens af of het vandaag de dag God er voor ons is en wij niet meer er voor God zijn?
God kan en wil genezen, maar staan wij dat wel werkelijk toe?
Is het een leugen als God in de Bijbel laat zetten "bid en u zal gegeven worden"?

God heeft genezing op Zijn manier en dat kan dus ook door mensen heen zijn maar ook rechtstreeks, is het geloof dat God zijn kinderen beschermt en men daarom kinderen niet laat inenten misschien groter dan het onze, en wij toch maar eigen inzichten boven die van God gaan stellen?

Wanner zal Spreuken 3 vers 5 Vertrouw op de HEER met heel je hart,
steun niet op eigen inzicht.
, voor de volle 100% waar worden in ons leven ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 01:18
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
ZEELAND736 schreef:
(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.


Ja...dank je hoor...ik behoor tot die ""oudere"" vrouwen!!! Boze smiley

Met dat decolleté is niets mis...(nog nooit geen commentaar gehad)en achter die ""huid"" zit een hart van goud!!!

(zo heb ik mijn ego weer even opgekrikt Knipoog smiley )


We zullen zien....hoe ver jij bent over 20 jaar!!! Knipoog smiley

HEAR HEAR , zo de Engelsen zeggen, het hart is het belangrijkste
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 01:12
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
 
FLOWER753 schreef:
Pieter, gewoon dat BBQ rooster 's nachts in het gras laten liggen, dan is het de andere dag een fluitje van een cent om em schoon te makenLachende smiley.

Dank je voor de tip, het is en al vaak gebruikt rooster (dus wat dof en ingebrand)en er is al van alles aan gedaan om het weer schoon te krijgen, (kokende sodawater en goptsteen ontstopper (rotzooi, bijt zo lekker in open wondjes).

Maar aldoende leert men.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 14:08
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
 
Tjonge jonge, wachten we allemaal de zomer en dus op mooi weer of zijn we stoere Nederlanders niet bang voor een buitje en minder zonnig weer.

Alhoewel het haast wel een ruwe bolster banke pit gebeuren wordt op deze manier. Bedenk dat men ondanks dat men op CM zit en het een datingsite is we elkaar zo ook kennen kunnen kannen leren of zoiets.

Kom op als je durft.
Er kan nog meer bij Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:14
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
PETRA373 schreef:
gaaf he Lachende smiley op na een forum waar gods geest en liefde voor elkaar weer overheersen Lachende smiley

"That's the way aha, aha I like it Knipoog smiley , alhoewel pittige discussie mag zo nu en dan ook wel een keertje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 12:49
BerichtOnderwerp: De hemel op aarde
 
We hebben eens een pracht dramstuk gehad over het "Onze Vader", je schrikt als God werkelijk antwoord zou geven.

In het begin zei de bidder stoor me alsjeblieft niet, want ben aan het bidden, maar God reageerde wel elke keer na een zin. We zeggen het zo gemakkelijk op als geleerd gebed, maar bidden we he twerkelijk vanuit ons hart, daar kwam het eigenlijk op neer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 00:31
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
bij somiggen de inkt op, of is de redactie weer bezig geweest? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:37
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
SHANITA130 schreef:
O, dus hun mogen ook hun vrouwen niet in ziekenhuis laten bevallen en naar ziekenhuis (laten) brengen als er iets misgaat...?

Ja, die vrouw van die man waar ik het net over had, hierboven die mocht absoluut geen kinderen meer krijgen, toch zwanger geraakt, miskraam en ze was zelf bijna dood, ja, gehoord uit 1ste hand...



En ws daarna uit de kerk gezet, door heren ouderlingen, wegens ongehoorzaamheid?

Nee gelukkig, kwam het gezonde verstand toch bovendrijven, haar ouders waren wel gelukkig met hun kinderen en hadden ook een zeer verstandige lieve moeder. Mijn schoonzus is 3 x thuis bevallen, maar toen bij de derde bevalling dokter zich vergiste en er 2 uitkwamen, is ze bij de andere 2 tweelingen wel in ziekenhuis bevallen. gelukkig maakt men daar nu toch meer gebruik van de medische wetenschap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 39 Volgende
Pagina 10 van 39