ChristianMatch
 


Forum

Exen
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 20:34
 
In de meeste bijdrages komen ze er slecht van af. Meestal krijgen ze de schuld van de scheiding, zijn ze de grootste vijanden en zijn ze niet vertrouwd met je kinderen.
Komt dit wel overeen met de werkelijkheid. Als ik kijk naar mijn ex, is ze gewoon een vriendin gebleven. Niet zo hecht als mn echte vrienden, maar ik drink nog best wel eens een kopje koffie bij haar. Met de Kerst gaan we samen met de kinderen eten, zelfs samen roti koken.
Een paar week geleden heeft ze me zelfs geholpen met de auto, omdat ik niet kon rijden ivm suiker.
Het kan dus anders. Ik zou graag willen dat er ook eens positieve verhalen over exen verschijnen op het forum. Misschien hebben ze dingen fout gedaan, zijn ze nog steeds gek bezig. Maar er zijn ook wel positieve eigenschappen aan ze te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 21:05
 
CHATULIEM619 schreef:
In de meeste bijdrages komen ze er slecht van af. Meestal krijgen ze de schuld van de scheiding, zijn ze de grootste vijanden en zijn ze niet vertrouwd met je kinderen.
Komt dit wel overeen met de werkelijkheid. Als ik kijk naar mijn ex, is ze gewoon een vriendin gebleven. Niet zo hecht als mn echte vrienden, maar ik drink nog best wel eens een kopje koffie bij haar. Met de Kerst gaan we samen met de kinderen eten, zelfs samen roti koken.
Een paar week geleden heeft ze me zelfs geholpen met de auto, omdat ik niet kon rijden ivm suiker.
Het kan dus anders. Ik zou graag willen dat er ook eens positieve verhalen over exen verschijnen op het forum. Misschien hebben ze dingen fout gedaan, zijn ze nog steeds gek bezig. Maar er zijn ook wel positieve eigenschappen aan ze te vinden.

Toen mijn schoonmoeder achteruitging en zou overlijden hebben mijn ex-vrouw, die enig kind was, en ik samen gewaakt. Mijn schoonmoeder heeft het altijd erg gevonden dat we waren gescheiden, maar de band met haar bleef zeer goed. Ze had het liefst gezien dat we, voorafgaand aan haar sterven, weer samen waren gegaan maar wist ook dat het niet zou gebeuren, ondanks dat we in goede harmonie aan haar sterfbed zaten. Ik had het niet graag willen missen en koester de herinnering.


Thomas, voor een keer wat persoonlijker.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 8 december 2010, 21:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 21:08
 
CHATULIEM619 schreef:
In de meeste bijdrages komen ze er slecht van af. Meestal krijgen ze de schuld van de scheiding, zijn ze de grootste vijanden en zijn ze niet vertrouwd met je kinderen.
Komt dit wel overeen met de werkelijkheid. Als ik kijk naar mijn ex, is ze gewoon een vriendin gebleven. Niet zo hecht als mn echte vrienden, maar ik drink nog best wel eens een kopje koffie bij haar. Met de Kerst gaan we samen met de kinderen eten, zelfs samen roti koken.
Een paar week geleden heeft ze me zelfs geholpen met de auto, omdat ik niet kon rijden ivm suiker.
Het kan dus anders. Ik zou graag willen dat er ook eens positieve verhalen over exen verschijnen op het forum. Misschien hebben ze dingen fout gedaan, zijn ze nog steeds gek bezig. Maar er zijn ook wel positieve eigenschappen aan ze te vinden.



owja joh??? waar dan???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 21:11
 
[edit: het is niet de bedoeling dat we hier exen gaan neersabelen, daar is dit forum niet voor bedoeld]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 9 december 2010, 18:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 21:53
 
hey, was jij ook met mijn ex getrouwd Clown smiley Geschokte, onthutste smiley
Maar ooit hielden we van ze....dus er moet toch ergens echt wel iets positiefs aan ze geweest zijn? Maar door alle ellende is dat zo ondergesneeuwd dat ik het tot mn grote spijt echt niet meer voor de geest kan halen.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 9 december 2010, 18:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 22:22
 
Ik kan alleen maar zeggen dat ik aan m'n scheiding een van m'n beste vriendinnen heb overgehouden! We zien elkaar een paar x per week en we gaan zelfs nog samen op vakantie! Heerlijk! Zelfs m'n (ex) schoonmoeder zie ik elke week! Een fantastisch mens!

PS, ik moet er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat wij geen kinderen hebben, behalve een hond en twee katten! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WMG150





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 22:41
 
PIETER649 schreef:
owja joh??? waar dan???
ze slaapt niet meer in je huis... een goede eigenscahp dacht ik of euhm je hoeft er niet meer dagelijks tegen aan te kijken... of euhm je wordt er sóchtends niet meer naast wakker... verder gaan met goede eigenschappen? Coole smiley met zonnebril Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 22:44
 
WMG150 schreef:
ze slaapt niet meer in je huis... een goede eigenscahp dacht ik of euhm je hoeft er niet meer dagelijks tegen aan te kijken... of euhm je wordt er sóchtends niet meer naast wakker... verder gaan met goede eigenschappen? Coole smiley met zonnebril Duiveltje smiley


jaaaaaaaa!!!!! ga door ga door, allemaal goed nieuws Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:00
 
ach ja eens was er echte liefde en kozen we voor elkaar
maar als men andere keuzes gaat maken en de deuren openzet voor anderen ipv je partner tja dan brengt die pijn scheiding voort
en blijft er niets over dan vergane rozen.
en zulke bloemen gaan dan de prullebak in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 06:26
 
[edit: het is niet de bedoeling dat we hier exen gaan neersabelen, daar is dit forum niet voor bedoeld]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 9 december 2010, 18:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 09:29
 
wat ik me afvraag; waar werd je verliefd op toen je je "nu ex" leerde kennen?
dat zou wel eens een positieve kant kunnen zijn van hem/haar.........toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:14
 
[edit: het is niet de bedoeling dat we hier exen gaan neersabelen, daar is dit forum niet voor bedoeld]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 9 december 2010, 18:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:44
 
Ik vind dit topic niet zo'n goed idee nie...
Dat gaat natuurlijk noooooooit lukken om alleen positieve verhalen over onze exen te vertellen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:48
 
nou heb mijn best gedaan om zijn positieve kanten te belichten toch? vind het we knap van mezelf hihii Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:51
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ik vind dit topic niet zo'n goed idee nie...
Dat gaat natuurlijk noooooooit lukken om alleen positieve verhalen over onze exen te vertellen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Het zou natuurlijk eens een keer goed zijn om alles te kunnen relativeren. Wat is je eigen houding geweest in alles. Ligt alles aan de ex of heb je daar zelf ook een hand in gehad?

Ik zie in de kinderen ook karaktertrekken van mn ex terug. En ik hou heel veel van ze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:55
 
in mijn beschrijving heb ik al gerelativeerd, het was nog 1000x erger............ Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:58
 
CHATULIEM619 schreef:
Het zou natuurlijk eens een keer goed zijn om alles te kunnen relativeren. Wat is je eigen houding geweest in alles. Ligt alles aan de ex of heb je daar zelf ook een hand in gehad?

Ik zie in de kinderen ook karaktertrekken van mn ex terug. En ik hou heel veel van ze.

Chat, ik kan best relativeren hoor...heb ik ook al vaak genoeg gedaan.

Maar zoals ik er mijn best voor gedaan heb om hier op CM niet allemaal negatieve dingen over hem te vertellen, wil ik dat andersom net zo goed doen. Tenslotte is het een stukje privacy voor hem, dat ik wil respecteren!

Daarnaast zijn exen niet voor niets exen, we kunnen op de een of andere manier niet met ze door één deur anders zouden het geen exen zijn.

Ik vind dit een beetje vragen naar, in mijn ogen, nutteloze informatie, zal toch niemand zijn die er iets mee kan.
Offeh...heb je toevallig iemand's ex op het oog? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:09
 
hoogst waarschijnlijk wel, tess, of het zou iemand moeten zijn die nog nooit een relatie heeft gehad.......dat zou het anders maken.

en exen zijn tenslotte niet voor niets exen; ooit, in een ver verleden, hield je van hem meer dan van wie ook ter wereld............. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 9 december 2010, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:10
 
HANNAH810 schreef:
hoogst waarschijnlijk wel, tess, of het zou iemand moeten zijn die nog nooit een relatie heeft gehad.......dat zou het anders maken.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:25
 
MAJARO438 schreef:
in mijn beschrijving heb ik al gerelativeerd, het was nog 1000x erger............ Boze smiley


Voor iedereen die nu zijn/haar ex zit af te zeiken, geef dan een reden waarom je toen wel voor hem/haar bent gegaan??

Ik geloof er namelijk geen biet van dat je met hem/haar bent getrouwd om zijn/haar mooie blauwe, bruine, groene ogen. Of had je zoveel medelijden met hem/haar dat je naastenliefde je ertoe "dwong" om toch maar je handtekening te zetten op het gemeentehuis. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:35
 
[edit: het is niet de bedoeling dat we hier exen gaan neersabelen, daar is dit forum niet voor bedoeld]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 9 december 2010, 18:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENDUK927





Berichten: 217

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:36
 
CROSSROAD317 schreef:
Voor iedereen die nu zijn/haar ex zit af te zeiken, geef dan een reden waarom je toen wel voor hem/haar bent gegaan??

Ik geloof er namelijk geen biet van dat je met hem/haar bent getrouwd om zijn/haar mooie blauwe, bruine, groene ogen. Of had je zoveel medelijden met hem/haar dat je naastenliefde je ertoe "dwong" om toch maar je handtekening te zetten op het gemeentehuis. Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
HENDUK927
op donderdag 9 december 2010, 22:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 13:36
 
HANNAH810 schreef:
hoogst waarschijnlijk wel, tess, of het zou iemand moeten zijn die nog nooit een relatie heeft gehad.......dat zou het anders maken.

en exen zijn tenslotte niet voor niets exen; ooit, in een ver verleden, hield je van hem meer dan van wie ook ter wereld............. Knipoog smiley

Yup! Daar gaan we dan maar van uit! Maar nu is dat iig niet meer het geval en dat is wel de situatie waar we NU mee leven...tis dus helemaal niet zo raar dat mensen eerder een negatief puntje zullen verzinnen dan iets positiefs, want hoe dan ook...je spreekt altijd vanuit pijn.

Maar nogmaals; ik vind het in beide gevallen niet echt nodig om daar details over te delen. Al was het, naast die privacy, ook alleen maar vanuit het standpunt dat het voltooid verleden tijd is, en nu niet zodanig van belang dat het op een openbaar forum hoeft te komen!


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 9 december 2010, 13:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 14:52
 
[edit: het is niet de bedoeling dat we hier exen gaan neersabelen, daar is dit forum niet voor bedoeld]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 9 december 2010, 18:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 15:04
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 9 december 2010, 18:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 16:40
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 16:52
 
Door mijzelf verwijderd.......

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 9 december 2010, 16:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 16:54
 
GIBBY159 schreef:
Iedereen die negatieven uitlatingen heeft ten aanzien over zijn/haar EX en deze denkt te moeten uiten op een Christelijke Dating-site adviseer ik hulp te zoeken bij zijn/haar Kerkraad (Pastorale hulp) en deze duivelse gedachten bij hem/haar weg te halen en zicht te laten reinigen naar Gods Woord! Het mag toch niet zo zijn dat deze web-site wordt vervuild met negatieve Goddeloze gedachten van CM leden die met zichzelf geen raad weten? Wat mij betreft mag deze topic worden .GESLOTEN...!!!

Nou ja Gib..... Met alle respect, we zijn toch mensen?
Mijn kerkeraad bestaat uit keurig getrouwde heren, die amper weten wat een ex is. Het gaat helemaal niet om duivelse gedachten.
Zolang je daar nog echt mee behebt bent is het niet verstandig om op een datingsite te gaan zitten. Maar het simpel vaststellen van feiten kan toch geen kwaad?


Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 9 december 2010, 16:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 16:57
 
GIBBY159 schreef:
Iedereen die negatieven uitlatingen heeft ten aanzien over zijn/haar EX en deze denkt te moeten uiten op een Christelijke Dating-site adviseer ik hulp te zoeken bij zijn/haar Kerkraad (Pastorale hulp) en deze duivelse gedachten bij hem/haar weg te halen en zicht te laten reinigen naar Gods Woord! Het mag toch niet zo zijn dat deze web-site wordt vervuild met negatieve Goddeloze gedachten van CM leden die met zichzelf geen raad weten? Wat mij betreft mag deze topic worden .GESLOTEN...!!!



Waarom zijn deze mensen gescheiden?
Niet omdat zijn/haar partner zweetvoeten had.
Nee, om vele redenen.
Mogen die mensen het niet uiten waarom zij gescheiden zijn?
En de gedachten die die mensen hebben over hun ex is puur menselijk.
Het woordje duivels en goddeloos gaat mij te ver.

Vele mensen worstelen al met de echtscheiding omdat God het verkeerd vind.
En nou mogen die mensen hun gevoelens toe naar hun ex niet uiten?


Hoeveel ongelukkige huwelijken zijn er?
God verbied immers echtscheiding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 17:01
 
MARISKA601 schreef:
Waarom zijn deze mensen gescheiden?
Niet omdat zijn/haar partner zweetvoeten had.
Nee, om vele redenen.
Mogen die mensen het niet uiten waarom zij gescheiden zijn?
En de gedachten die die mensen hebben over hun ex is puur menselijk.
Het woordje duivels en goddeloos gaat mij te ver.

Vele mensen worstelen al met de echtscheiding omdat God het verkeerd vind.
En nou mogen die mensen hun gevoelens toe naar hun ex niet uiten?


Hoeveel ongelukkige huwelijken zijn er?
God verbied immers echtscheiding.

Chat vroeg om positieve reacties,om eindelijk eens de andere kant te horen maar dat gaat nooit lukken ben ik bang.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2