ChristianMatch
 


Forum

Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:47
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
CHATULIEM619 schreef:
Aangezien ik vrijdag en zaterdag erbij geweest ben, vind ik dat ik recht van spreken heb. Hannah heeft het heel goed georganiseerd, waarvoor mijn complimenten. Een behoorlijk aantal mensen heeft zich vergrepen aan de drank, waardoor de stemming meteen veranderde. Sommigen werden losser, anderen kwaaier. Ik wil dit niet meer meemaken en ik schaam me ervoor dat ik erbij was. Je verwacht van christenen heel ander gedrag, maar blijkbaar kun je alleen maar wat organiseren zonder logeerpartij erbij. Want logeren betekent voor veel mensen uit hun dak gaan, en dronken worden.
Gelukkig waren de kinderen diep in slaap en hebben er niks van gemerkt. Maar CM en kinderen, dit CM en kinderen, dat kan absoluut niet.
Ik zit te me echt af te vragen wat ik hier nog aan het doen ben. Dit gebeuren begint me steeds meer tegen te staan hier.

merciekes voor je bijdrage chat, had ook niets anders verwacht van je... jammer dat je de diepe warme gesprekken en opbouw hier gemist hebt. Kan ook alleen als je leert met het hart te kijken...
twas weer eens goed om je terug gezien te hebben, al was het anoniem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 22:43
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
allee, ik kan nu eindelijk terug inloggen om te vertellen dat het weekend top geslaagd was... de prijs was goed, de bediening,en natuurlijk die prachtige mensen die er waren. Ik heb de boel op stelten mogen zetten. Coole smiley met zonnebril
maaaare ... heb me goed gedragen Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:18
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
HANNAH810 schreef:
welnee; degenen die het te koud vinden blijven bij de haard;
en de anderen gaan lekker mee!!

Lachende smiley Lachende smiley yeeaahhhh!!! is er een open haard , wowsie, weekend kan niet meer stuk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 22:45
BerichtOnderwerp: stap avond zonder beperking
 
BULLDOG524 schreef:
wie heeft er zin in een CM uitje?
waar : Amersfoort
Wanneer: 17 maart 2012
voor wie: Voor iedereen kinderen en honden ook geen bezwaar
hoeveel : onbeperkt

Ik zie jullie namen wel verschijnen

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 19:44
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
PIETER649 schreef:
Eigenlijk is het jammer dat Jasmijn direct de verdedigende kant moet kiezen.
Het is haar leven en laten we met elkaar blij zijn dat zij niet, zoals zovelen, hierdoor het geloof de rug toe heeft gekeerd!
Ze hoeft zich niet te verdedigen, ze is zoals ze is en als zij daar met zichzelf en voor God uitkomt, wie zijn wij dan om te veroordelen???

Enige tijd geleden werd Annette hier op cm benaderd door een bi-sexuele vrouw. Heel netjes en respectvol overigens.
Sterker nog, veel respectvoller dan door diverse hetero-mannen (!)

Waarom is er op cm niet wat meer ruimte om voor die andere geaardheid uit te komen ?
Het zal mij niet verbazen als er inmiddels al boze mails naar de redactie zijn gestuurd waarin het onmiddelijke vertrek van deze "verdorven vrouw" geeist word Huilende smiley, smiley in tranen

Al bijna 5 jaar zit ik op cm en ik verbaas me nog regelmatig over de obsessie die hier heerst over de nr.7 zonden. Gefrustreerde smiley

euh... ik had begrepen dat Jasmijn vroeg hoe anderen met dit onderwerp omgaan. het gaat niet om oordeel en veroordeel... Smiley die vol vragen zit
Zelf vind ik het ook bekrompen om alleen met bijbelversstenen te gooien als je't gehele plaatje niet wilt bekijken.
Maar ik denk ook niet dat Jasmijn alleen maar zat te wachten op reacties "van ga je gang"
Het is duidelijk voor haar ook van belang wat anderen erbij denken en vinden.
En gelukkig is ze mondig genoeg om haar denken en voelen te verdedigen en te argumenteren.
Dit is geen obsessie, maar menig mens wordt er wel mee geconfronteerd en daarbij is "uitdelen van meningen" een goed ding, zolang het weer niet opgaat in discussies


Laatst aangepast door
XABIA794
op zaterdag 4 februari 2012, 19:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 19:32
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
TJOKLAT313 schreef:
Je hebt gelijk dat ik vaag ben. Ik wil namelijk voorkomen dat een kale boodschap (namelijk, letters op een scherm) ingevuld worden met de emoties van de lezer. Dat is precies wat hier gebeurt. Wat sowieso veel gebeurt op een forum, je ziet immers elkaars ogen niet, je hoort elkaars intonatie niet... je interpreteert wat er geschreven staat. Net zoals je interpreteert wat er in de Bijbel geschreven staat. De interpretatie is voor rekening van de lezer, de boodschap voor rekening van de schrijver. De lezer kan altijd checken bij de schrijver wat er nu precies staat... En ga ik ervanuit dat jij dat nu bij mij checkt Knipoog smiley

Je oppert dat ik homoseksualiteit zondig vind... ik probeer juist aan te geven dat IEDEREEN zijn doel mist, dus ook de hetero. En dat de ene zonde niet zwaarder weegt dan de andere, tenzij het zonde tegen de Heilige Geest is. Maar dat is een andere discussie.
Wat ik ook probeer te zeggen is dat God allang weet dat we het niet redden zoals we zijn. En dat we met de komst van Jezus genade hebben gekregen.
Dat we zelf niet in staat zijn zonden te wegen. Dat we ons maar beter kunnen oefenen in genade betrachten naar elkaar.
Anders kan ik het niet uitleggen, Chatuliem...
Eigenlijk een beetje zoals Xabia het uitlegt.

Ik geef een ander ruimte, want ik heb zelf ruimte gekregen in Christus. En de woorden: zondig niet meer... moet ik eerst maar eens zelf gaan proberen, voordat ik wat van een ander zeg.

Omschreven zoals ik het ook bedoel te zeggen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:28
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
THOMAS968 schreef:
Het is goed de teksten te lezen zoal ze bedoeld zijn. Bandeloosheid en 'sexfeesten' worden afgewezen. Over vrouwelijke homoseksualiteit wordt in de bijbel nauwelijks gesproken. Dat paste ook niet in het toenmalige maatschappijbeeld waar vrouwen ondergeschikt waren en zeker wat hun wensen betreft. Het lijkt een uitstapje maar is wel wezenlijk. Als ik de Joodse wetgeving lees uit de periode van meer dan duizend jaar voor Christus, dan is die geschreven voor een andere maatschappij dan die we nu hebben. Zo Spreekt de Heer en dan komt er een tekst waarin staat hoe een vrouw uit een overwonnen volk moet behandelen. Je mag een maand geen sex hebben en dan mag je doen wat je wilt. Verder nog een bepaling over kaalscheren. Welnu de Heer kan zo spreken maar daar word je nu hevig voor vervolgd - en terecht, het is een misdrijf. Een man die nu een vrouw heeft verkracht is ook niet meer verplicht met haar te trouwen. Het staat wel in de bijbel, dus ik neem aan dat iedereen zich daar aan houdt? Nog varkensvlees gegeten? Melkproducten en vleesproducten gescheiden? Je aan de rituele wassingen gehouden? Het staat er allemaal.

In een eerdere bijdrage heb ik mensen die beweerden de bijbel toch echt niet te kunnen veranderen geconfronteerd met het verhaal van de overspelige vrouw. die gestenigd moest worden - want dat stond er toch? Ze konden de Bijbel toch niet veranderen? Iedereen die de Bijbel leest en probeert te begrijpen kent het antwoord van Christus. En ik meende toch echt te weten dat dit een site van christenen is.

Mensen die homoseksualiteit op grond van onbegreoen bijbelteksten afwijzen zijn medeveranwoordelijk voor het weggaan (wegsturen) van de homoseksuele medechristen uit de kerk. In veel kerken is er ook echt geen plaats voor hen. Daar wil je toch niet bijhoren?. Na de beruchte EO-uitzending pleegden een aantal zelfs homoseksuelen zelfmoord.

Christus zelf wijst een letterlijke liefdeloze interpretatie af en hield zich niet aan de oude wetten. Ze moest gestenigd worden volgens de wetten maar Hij liet haar gaan en liet de wetticisten beschaamd achter. Je zou toch verwachten dat Zijn volgelingen daar iets van geleerd hadden na tweeduizend jaar. Of zijn we nog steeds farizeeërs. Kennelijk, want het staat er toch? En oh oh wat heb je dan gelijk als je met een paar teksten smijt die waarschijnlijk nog onbegrepen zijn ook. Vroom hoor, in de tijdeb van Christus had je ze al. Welke groep ook al weer?

Thomas, die gelooft dat God de liefde tussen twee mensen nooit afwijst.

Versta me niet verkeerd... (al bedoel je het niet naar mij persoonlijk Knipoog smiley )
Ik wil inderdaad heel sterk de nadruk leggen dat ons oordelen zeker niet de bedoeling mag zijn. Jammer genoeg gebeurt dit te vaak, en wordt ons eerste doel gewoon daardoor verwaarloosd, en dat is een licht zijn voor Zijn koninkrijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:19
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb je man gekend in een toch wel bepaalde 'macho wereld' en toen je me vorig jaar vertelde wat er aan de hand was met hem, met jullie huwelijk, schrok ik een beetje. Nou ja, wel erg, moet ik toegeven. Dat het jou verdriet deed weet ik ook en begrijp ik heel erg. Het is de schok maar ook de breuk.

Hoe denk je nu, los van het feit van jou ervaringen en de Bijbel, over homoseksuele relaties, Xabia?

Vanuit Gods Woord is het voor mij wel duidelijk wat God er zelf van vindt...Hij keurt het niet goed, zo simpel staat het er. Het is niet Zijn plan en bedoeling om die gebrokenheid toe te passen, maar nogmaals, dat is het in geen enkel opzicht wat niet in Gods plaatje hoort... Dus, IEDER van ons handelt en wandelt in wegen die niet in Zijn bedoeling passen.
Ik heb met mijn ex nog steeds een uiterst vriendschappelijke basis, omdat ik hem gewoonweg niet oordeel. Ik heb me vaak afgevraagd hoe ik er zelf mee zou omgaan als ik die gebrokenheid zou hebben.
Ik vroeg me zelfs vaak af of mijn gebrokenheid niet simpeler was als de zijne?
En dan kom ik maar op één punt uit...
God gaat met ieder van ons Zijn weg in vallen en opstaan...
En al mijn tekort schieten is nog steeds aanwezig...
Al groeiend zie ik wel verandering en gelukkig hoef ik hierin alleen maar verantwoordelijkheid naar Hem zelf af te leggen, en doet me bepalen dat men een ander niet kan oordelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:17
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
Hoe denk je nu, los van het feit van jou ervaringen en de Bijbel, over homoseksuele relaties, Xabia?[/quote]

Vanuit Gods Woord is het voor mij wel duidelijk wat God er zelf van vindt...Hij keurt het niet goed, zo simpel staat het er. Het is niet Zijn plan en bedoeling om die gebrokenheid toe te passen, maar nogmaals, dat is het in geen enkel opzicht wat niet in Gods plaatje hoort... Dus, IEDER van ons handelt en wandelt in wegen die niet in Zijn bedoeling passen.
Ik heb met mijn ex nog steeds een uiterst vriendschappelijke basis, omdat ik hem gewoonweg niet oordeel. Ik heb me vaak afgevraagd hoe ik er zelf mee zou omgaan als ik die gebrokenheid zou hebben.
Ik vroeg me zelfs vaak af of mijn gebrokenheid niet simpeler was als de zijne?
En dan kom ik maar op één punt uit...
God gaat met ieder van ons Zijn weg in vallen en opstaan...
En al mijn tekort schieten is nog steeds aanwezig...
Al groeiend zie ik wel verandering en gelukkig hoef ik hierin alleen maar verantwoordelijkheid naar Hem zelf af te leggen, en doet me bepalen dat men een ander niet kan oordelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:05
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
JASMIJN197 schreef:

Okee; God schiep de mens; mannelijk en vrouwelijk, man-vrouw is Gods ideale beeld. Maar na de zondeval is er een gebrokenheid ontstaan in de schepping, ook ik ben daar een gevolg van... Maar met in die gebrokenheid, schiep God door, God hete ook mij welkom op aarde! Ik mag er zijn, met mijn homoseksueliteit!

Tuurlijk mag je er zijn, en God evenzo van jou als van ieder ander...
maar of Hij alles goed vindt "door" de zondeval???
Dit is nu net wat in Romeinen 1 wordt uitgelegd... Zij hebben de waarheid vervangen door de leugen...
Het zich richten naar God wordt vervangen door eigen inzichten, en gestuurd hoe de "leugen" of de tegenstander het liever ziet gebeuren.
Wij zijn allen inderdaad in gebrokenheid geboren (en daarom is het lijstje wat kort als het alleen over homofilie zou gaan)
Inderdaad heeft Hij je verwelkomt en als je je open stelt om Hem te volgen gaat het allemaal de goeie kant uit, maar zolang we op eigen inzichten en de wereldse normen gaan vertrouwen...
Door Gods liefde die Hij gegeven heeft door Zijn Zoon Jezus gaat Hij met ons aan de slag... voor verandering van die gebrokenheid. Niet om gebrokenheid als norm toe te passen. Hij vernieuwd ons in ons denken in de Geest...
niet uit het wettische maar vanuit Zijn Geest... Je kan vanuit de wet je gebrokenheid niet veranderen, het leert je ""afhankelijk te zijn van Hem"".

Je geeft aan dat je vanuit die 6 verwijzingen niet omvat dat het over homoseksualiteit zou gaan?
Gaat het dan alleen om de gevoelens, of ook op het toepassen? Hoe moet ik dan letterlijk Romeinen 1, 24-27 lezen of interpreteren?

(gelukkig voor de andere die denken dat het goed zit met hetero's je hebt ook al een aardig lijstje erbij vanaf vers 29 Knipoog smiley, want dan staan we toch allen in de rij van falen in ons vlees toch...
Niemand is te verontschuldigen...
Godzijdank heeft de Here zelf ons een oplossing geboden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:32
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
ik denk dat Jasmijn echt niet zit te wachten op bijbelversstenen Smiley die vol vragen zit
het lijstje in Romeinen 1 had beter wat uitgebreider geweest, dan zou menig christen zich in vraag kunnen stellen...


Laatst aangepast door
XABIA794
op zaterdag 4 februari 2012, 12:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:15
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
JASMIJN197 schreef:
Héé!!

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik val op vrouwen.
Ikzelf kan dit aan God verantwoorden, sterker nog, ik denk dat God mij homoseksueel geschapen heeft. Ik denk dat het geen zonde is om met een vrouw een relatie aan te gaan. Ik denk dat wanneer ik iemand wordt die ik niet ben, dat God daar juist verdrietig van wordt! Homoseksualiteit is geen keuze, het is een geaardheid, gebasseerd op gevoelens, gevoelens heb je niet onder controle, het overkomt je. Natuurlijk is het jouw eigen keus, op die gevoelens in te gaan of niet. Maar wat houdt je tegen; Wanneer jij een gelijkwaardige relatie opbouwt, gebasseert op liefde en trouw en samen in deze relatie en met deze relatie God wil dienen? Dat is tcoh prachtig! Gods liefde is zo groot, wij kunnen deze niet in een kader plaatsen!



Ben benieuwd hoe jullie hierover denken?

Liefs,
Jullie zuster in de HEER! Jasmijn

Hoi Jasmijn,

Het is inderdaad al moedig dat je dit op het forum wil plaatsen. Oordeel van medebroeders/zusters is nooit op zijn plaats. we hebben elk onze belevingen en wandel op Gods weg.
Ik heb me jaren verdiept in die "geaardheid"... (ik wil heel goed letten op de woorden die ik gebruik, daar ik zeker niet beledigend of hoe dan ook wil overkomen)
Mijn ex(genoot) is homoseksueel waarna we na 18 jaar huwelijk uiteindelijk ons huwelijk verbroken hebben, hij is uiteindelijk gegaan om met een man te kunnen huwen. Het heeft veel verdriet, pijn en strijd gekost voor ieder van ons, zeker voor de kinderen.
Dus om in een hetero relatie te stappen uit een gedwongen visie, zou ik zeker niet aanraden. Uiteindelijk houdt geen mens een relatie vol die niet oprecht bedoeld is.
Doch, naar mijn mening is het niet Gods plan om Zijn "bedoelingen" te kunnen aanpassen aan "onze" normen, waarden en ideeen. Ieder van ons kan heel creatief omgaan met Zijn Woord om alle richtingen uit te kunnen. En dat geldt niet alleen voor seksualiteit, maar om ieders "onvolkomenheden".
God heeft niets geschapen wat tegen Zijn eigen Woord ingaat... ik kan me dan ook niet voorstellen dat God jou homoseksueel heeft "geschapen" desontdanks Hij hierover meerdere malen Zijn oordeel geeft. Alleen "weet" Hij het al.
Wat wel mijn mening hierover is... Dat door Zijn liefde, wij in relatie met Hem mogen groeien. Maar daar ga je met God zelf mee aan de slag.
Ik kan jou niet oordelen, doordat ik mijn eigen weg heb, met eigen onvolkomenheden. En dat geldt voor iedere van ons.
Maar ik kan het ook niet maken om jou een groen licht te geven, met de interpretatie dat God alles goed vindt wat we ook doen.
Dan zou het hele verbond laten wankelen.
Maar wat wel is... we kunnen niets uit eigen kracht bereiken. Je kan er niet individueel tegen strijden, God zal in Zijn liefde jou begeleiden in "jou" weg die Hij voor je heeft voorbestemd. Net zoals ik mijn hele leven vanuit Zijn liefde mag groeien naar het plan dat Hij voor mij heeft.
Ik ben van mening dat de interpretatie van "christen" zijn vaak wordt gezien als een ongedwongen leven waarin God vaak wordt gezien als een goed Heilig man die alles geeft wat ons hart maar verlangt, en dat we mogen doen en laten wat we willen (want jezus heeft aan het kruis...)
Het kruis heeft ons verzoend met de Here, maar ons leven afleggen om Hem te volgen (door Hem en met Hem)... Hem volgen is afleggen wat hier op aarde onszelf goed dunkt, maar leren zien wat Hij met ons wil bereiken...
Ik wens je heel veel zegen en wijsheid in jou weg die de Here met je voorheeft. In ieder geval heb je al zeker de gave van oprechtheid, en daar houdt God van... Hij gaat op weg met hen die oprecht zijn in hun hart Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 20:27
BerichtOnderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds
 
RONNY104 schreef:
moeten,...zal speciaal voor jouw de volgende keer een vraagteken plaatsen.

sorry voor de verkeerde woordkeuze... ik vroeg het gewoon uit belangstelling omdat ik jou vraag niet begreep...
Ik begrijp dat de bijdrages niet zouden kloppen?
Bedoel je dan bij het werk van different of over de subsidie van jullie regering aan different?


Laatst aangepast door
XABIA794
op vrijdag 3 februari 2012, 20:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 19:24
BerichtOnderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds
 
RONNY104 schreef:
welk rapport heb je misschien een link?
ik heb zelf begrepen via de nos dat er geen sprake is van het onderdrukken van gevoelens,de minister heeft zelfs hierover haar excuses aangeboden
omdat zij te snel haar conclusies trok?mocht het zo zijn dat naar aanleiding van het onderzoek andere zaken aan het licht kwam dat kan ,maar staat verder los van waar het hierover gaat,denk ik.

ik begrijp echt de link niet naar de geplaatste berichten die zouden moeten veranderen ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:07
BerichtOnderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds
 
RONNY104 schreef:
binnen 1 week was al gebleken dat er geen sprake was van welk form van onderdrukken van welke gevoelens dan ook,wat gaan jullie nu doen jullie
berichten aanpassen.....

hoezo? het gaat om begeleiding, niet onderdrukking? over welke berichten heb je het?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 09:12
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
bij "agenda" heb ik een link geplaatst voor het optreden van Glenn Kaiser op 11 maart
unieke kans en dit nummer is een favoriet van me

[/url]http://youtu.be/AilDVFNzelU[url]

Coole smiley met zonnebril
Kwijlende smiley


Laatst aangepast door
XABIA794
op vrijdag 3 februari 2012, 09:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 09:07
BerichtOnderwerp: Glenn Kaiser
 
maar dit is mijne favoriet
http://youtu.be/AilDVFNzelU


Laatst aangepast door
XABIA794
op vrijdag 3 februari 2012, 09:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 09:04
BerichtOnderwerp: Glenn Kaiser
 
HERMAN968 schreef:
Zet 't em op Forumke "mooi, leuk of bijzonder lied". Knipoog smiley
Is bijzondere band.
Grtz,
herman

als je mee wilt laat je maar iets horen, er zijn maar beperkt aantal plaatsen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:52
BerichtOnderwerp: Glenn Kaiser
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Xabia.

Ik vind hetwel goeie muziek alleen kan ik er niet heen
Sjalom.
Martin

toch fijn van jou reactie Lachende smiley dacht al dat niemand hier van Glenn Kaiser houdt Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:51
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
nen ezel balkt toch ook... kan dus wel in deze topic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 19:14
BerichtOnderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
 
CHRISTIAN146 schreef:
God zal niet toestaan dat je boven vermogen wordt verzocht. Deze bijbelzin moet wel in de context worden gezien in wat christenen in China onder de culturele revolutie is overkomen, christenen in de Goelag archipel is overkomen, christenen in Moslimlanden overkomt, protestanten is overkomen tijdens de reformatie, en christenen in het Romeinse Rijk is overkomen.

Ik hoop niet dat je zaken vergeestelijkt omdat we nu eenmaal in het comfortabele westen wonen.

boven je vermogen verzocht worden slaagt dan alleen op vervolging?
ik dacht dat dit op elke christen kon worden toegepast... elk christen wordt verzocht, alleen de manier hoe is verschillend... rijkdom kan ook verzoeking zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:48
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
PIEN621 schreef:
No worries... Heb een eeuwenoude ziel. Clown smiley

ik jong van geest in een ouw lijf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 10:23
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
PIEN621 schreef:
Euh... ben bezig BrideZ. te verplaatsen... dussuh wellicht toch.... Lachende smiley met blinkend witte tanden

je bedoeld dat je'r bij kan zijn??? yeaahhhh !!!!
cool zeg, het gaat er alsmaar toffer worden... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 00:12
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
WILLEMIJN232 schreef:
Precies, daar zeg je een waar woord....Welke interpretatie geef je eraan..........en wat ervaar je als commentaar? Ook niet onbelangrijk........
Als iemand het niet met je eens is is dat commentaar???? Nee, dat is gewoon een andere mening......

Ik vroeg aan chat welke interpretatie HIJ daar over had... hij was van mening dat mensen zich hier onterecht aangesproken voelen, terwijl ik gewoon een opmerking plaats dat het me opviel dat sommigen wel heel veel tekst en uitleg kregen als ze iets durven plaatsen.
je zit weer naast de kwestie, het ging hier niet over mij Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 19:36
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
CHATULIEM619 schreef:
Dan kun je er meestal van uit gaan dat er een bepaald verleden is met iemand.

dat rechtvaardigd dan een voortdurende negatieve reacties? lijkt me dan normaal dat die persoon zich blijft aangesproken voelen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 18:59
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
CHATULIEM619 schreef:
het gaat me er niet om dat je mensen moet leren kennen, maar zo vaak worden dingen hier al bij voorbaat negatief ingevuld, terwijl dat helemaal niet de bedoeling hoeft te zijn. De mensen zijn zo onzeker van zichzelf dat ze iedere uitspraak meteen als heel persoonlijk opvatten. Vul niet meteen in dat de ander het zo slecht bedoelt, vraag er eerst naar of nog beter, vraag jezelf af waarom je zo gevoelig bent.

Denk toch wel dat het opvalt dat sommige personen hier behoorlijk steeds commentaar krijgen van het moment dat ze een bijdrage leveren, en dan nog telkens vanuit dezelfde hoek... welke interpretatie geef je daar dan aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 14:22
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
HANNAH810 schreef:
willen jullie misschien de moeite nemen een prikbordberichtje te plaatsen op je profiel?
de locatie is groot genoeg, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

nodig ook gerust de mensen uit, waar je contact mee hebt hier op de site.......gezellige mensen zijn altijd welkom, toch? Lachende smiley met blinkend witte tanden

heb het dan toch voor elkaar gekregen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 22:50
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
HANNAH810 schreef:
willen jullie misschien de moeite nemen een prikbordberichtje te plaatsen op je profiel?
de locatie is groot genoeg, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

nodig ook gerust de mensen uit, waar je contact mee hebt hier op de site.......gezellige mensen zijn altijd welkom, toch? Lachende smiley met blinkend witte tanden

en hoe doe ik dat dan... geloof me of niet, na al die jaren ken ik nog de helft van die knoppen hier niet
Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:08
BerichtOnderwerp: leven
 
BETUWE775 schreef:
Leven

leven alleen al is een geluk
kijk eens in de wereld
mensen maken elkaar stuk

honger, oorlog en pijn
in veel landen op deze aarde
zal vrede en hulp niet beter zijn

kan het niet alleen
steun elkaar in alles
geef de mens hoop die plots verdween

soms is het bij jezelf ook geen feest
dan zijn er ook problemen
en handel je ook niet als een beest

je praat met elkaar
ook al lukt dat niet altijd
vlieg elkaar niet gelijk in het haar

los het op zonder ruzie
geen geweld of pijn
vriendschap is echt geen illusie

het is realiteit
mensen van vlees en bloed
maak geen stommiteit

respecteer elkaar in elke vorm
kleur of afkomt maakt niet uit
het geeft je leven kracht het is enorm

laat een ieder genieten hier op aard
help zelf mee om de vrede te bewaren
dan is het leven voor een ieder de moeite waard


Betuwe Boy
Knipoog smiley

thnks Lachende smiley
moet ik erg genoeg wel eens aan herinnerd worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:36
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
hier gaan we weer Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 22 Volgende
Pagina 15 van 22