ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JANS221
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 54 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JANS221
Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juli 2014, 17:47
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Rust wordt pas dan geboren,
Wanneer je niet meer zult storen.
Aan wat anderen vinden en denken..........

Ik vind dit wat negatief klinken. Ik luister toch graag naar wat anderen vinden en denken en dat staat los van het me eraan storen. Juist door te luisteren naar anderen, kun je veel leren. Je kunt je eigen mening/gedachten toetsen dan wel bijstellen. Het lijkt mij meer dan wenselijk om juist in deze tijd goed naar elkaar te luisteren om erachter te komen wat de ander vindt en denkt. Dat je het er vervolgens niet altijd mee eens bent kan en mag. Maar laten we toch wel de moeite nemen om te luisteren en laat je eens storen door de ander…….
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 17:28
BerichtOnderwerp: In de ban van de vrouw...
 
NATASCHA642 schreef:
Ik vind het wel van moed en lef tonen jezelf bloot te geven en eerlijk te zijn daarin dan weet je wat te wachten staat.

Welke vrouw wil er niet op handen gedragen worden en beschermt worden echter leven we nu in een tijd waar de vrouw zelfstandig en gelijkwaardig is in het geloof en haar persoonlijke leven.

De vraag is past deze ouderwetse wijze van denken wel past in deze moderne tijd.

Ik zou graag een man hebben die mij op waarde weet in te schatten en mij op handen draagt en beschermt enzo ... maar ook mij neemt zoals ik ben ookal heb ik mijn eigen leven en identiteit en mij mezelf laat zijn. Samen 1 in een relatie met elkaar en met God maar ook zelfstandig.


Ik zie geen tegenstelling tussen een vrouw die zelfstandig is en gelijkwaardig aan de man en een vrouw die bescherming zoekt en gekoesterd wil worden. Je bent als vrouw zelfstandig en gelijkwaardig aan de man, je hebt je eigen identiteit en de hoef je niet op te geven. Het zou niet goed zijn als je dat wel zou doen en het zou de man niet sieren als hij dat wel van je zou verwachten.
Ik denk dat het goed is om jezelf persoonlijk en individueel te ontwikkelen, tot iemand die onafhankelijk kan denken en handelen. Je te ontwikkelen tot iemand die voor zich zelf kan zorgen.
Daarnaast denk ik dat in een relatie wederzijdse afhankelijkheid op basis van gelijkwaardigheid belangrijk is. De positieve bijklank van wederzijdse afhankelijkheid lijkt mij het zich verbonden weten met de ander, het beste uit de ander naar boven kunnen halen, het er voor elkaar zijn, het geven en het ontvangen, op basis van onderling respect en vertrouwen. Daarbij hoef je jezelf niet weg te cijferen, het is niet iets wat moet, maar iets wat je wilt uit liefde voor de ander.
Een vrouw die zelfstandig is en gelijkwaardig aan de man, iemand die zelfstandig kan denken en handelen en dus min of meer onafhankelijk is, heeft ook behoefte aan liefde, aan liefde ontvangen en liefde geven. Het je verbonden voelen met de ander (en dit wederzijds) is een vorm van afhankelijkheid, die je juist kan zoeken. Dit hoeft niet per definitie negatief te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juli 2014, 08:41
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
Weet je wat nu zo gezellig is? Alleen de mensen die altijd al op het forum schrijven, reageren weer!

Ik denk dat Trijnie het vooral heeft over de gezelligheid in de chatbox die ze mist. Omdat ik daar nooit kom, weet ik ook niet wat daar veranderd is. Ik denk dat je haar opmerking ook meer als een vraag moet zien dan als gemopper.
Ik mis op het forum vooral de diepgaande discussies, of zoals Jol het noemt ``boeiende discussies waarin er nieuwe gezichtspunten bekeken konden worden``. Dat is een constatering van een feit. Daarover mopperen heeft weinig zin.
Zoals ik al zei is de vraag van Trijnie al vaker in andere bewoordingen gesteld. Nadien is er niets veranderd. Net als Jol hoop ik dat er weer nieuwe seizoenen aanbreken met bloeiende topics.


Laatst aangepast door
JANS221
op vrijdag 25 juli 2014, 08:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juli 2014, 21:04
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Bei Gott bin ich geborgen, still wie ein Kind. Bei ihm ist Trost und Heil.
Ja, hin zu Gott verzehrt sich meine Seele, kehrt in Frieden ein.


http://www.youtube.com/watch?v=9_sGRS8Rs6I
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 19:42
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
TRIJNIE671 schreef:
Een tijdje terug was het hier mega druk en erg gezellig / de chatbox zat elke avond vol met mensen . erg veel lol hebben we hier gehad . werden leuke uitjes georganiseerd . erg jammer dat het nu niet meer zo is . de gezellige mensen blijven weg . nu zit er niks meer in de chatbox . waar ligt dat aan denk ik dan weleens .Ook het forum bloed helemaal dood . mijn vraag is waar is die gezellige tijd gebleven en waarom is het hier zo doods ??? we kunnen het hier zo leuk hebben met elkaar en dingen delen .

Deze vraag is in andere bewoordingen al eerder gesteld, er kwamen toen ook geen duidelijke antwoorden. Ik weet het ook niet.

In de chatbox kom ik zelf nooit, ik weet niet hoe het daar was en hoe het nu is. Het lijkt mij meer dan het forum iets waar je gezellig met elkaar kunt kletsen/neuzelen en low-chatten.

Wat betreft het forum: ik schreef vroeger veel, er waren mooie diepgaande onderwerpen en er waren veel mensen die reageerden. Ik heb geen idee waarom mensen nu niet meer meedoen met deze discussies.
Daarnaast zijn er nog de gezellige geneuzel-topics over het weer, over het eten, over je dagbesteding etc. Niet de topics die mijn voorkeur hebben, maar bij anderen weer favoriet.

Het komt op het forum regelmatig voor dat mensen zich onterecht persoonlijk aangevallen voelen. Als iemand een andere mening heeft en de ander vraagt om zijn mening met argumenten te onderbouwen of vanuit een ander gezichtspunt reageert, is dat niet iets om je aangevallen te voelen, het hoort bij de discussie. Vaak werd dat getypeerd als ruziemaken. Er is echter een groot verschil tussen ruziemaken en een ernstig meningsverschil hebben. Als dat niet gezien wordt, gaat het fout, valt de discussie stil en haakt men af. Als je iets schrijft of reageert op het forum, krijg je vaak/meestal een reactie, daar is het forum voor. Sta open voor wat anderen schrijven, vraag wat er bedoeld wordt als het niet geheel duidelijk is, ``luister`` goed wat de ander schrijft.

Ik heb zelf erg veel geleerd van het schrijven op het forum, over het delen van je mening, van het luisteren naar anderen. Het is goed om een eigen mening te vormen, dan wel te toetsen of bij te stellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juli 2014, 18:27
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
PETRA373 schreef:
jewel heb al opgezegd, dus effe wachten tot de redactie me lidmaatschap stop zet. Denk deze keer definitief, liefs voor iedereen.
Ik ben benieuwd hoe lang 'definitief' deze keer bij jou duurt.....Lachende smiley


Laatst aangepast door
JANS221
op vrijdag 18 juli 2014, 18:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juli 2014, 20:12
BerichtOnderwerp: Zijn mensen zonder Evangelie van Jezus allemáál verloren?
 
RICHARD496 schreef:
Het antwoord is: ja.

God heeft ons de 10 geboden gegeven en niemand kan zich daaraan houden. In het paradijs ging het al mis. De Wet des HEEREN wijst ons op onze zwakheden en de Wet is voor iedereen onmogelijk onberispelijk te houden, behalve voor 1. Hij die de Wet wel kon houden. Niemand kan tot God komen dan via Jezus Christus, door zijn volbrachte werk. Dit is het Evangelie, juist het goede nieuws. Onze werken zijn niet smetteloos, nooit, hoe wij ons best ook doen. Daarom zijn wij volledig afhankelijk van genade.

"Mijn genade is u genoeg" 2 Korinthiers 12 vers 9

En Galaten 2 vers 16: Doch wetende, dat de mens niet gerechtvaardigd wordt uit de werken der wet, maar door het geloof van Jezus Christus, zo hebben wij ook in Christus Jezus geloofd, opdat wij zouden gerechtvaardigd worden uit het geloof van Christus, en niet uit de werken der wet; daarom dat uit de werken der wet geen vlees zal gerechtvaardigd worden."

Daarom is het zo nodig het Evangelie door te geven, niet alleen in verre landen maar ook (heel) dichtbij...

Is het niet beter om wat terughoudender te zijn met dat antwoord en wat minder grote woorden te spreken? Kunnen we dat antwoord niet beter aan God over laten? God denkt misschien wel heel anders dan wij (jij) met ons beperkte verstand kunnen bevatten. Misschien ook wel heel anders dan al die antwoorden die wij (zo gemakkelijk) geven. En alles wat wij zo zeker denken te weten, kan misschien weleens heel anders zijn. Wij zijn mensen en God is God. Laat dat zo. Wij hoeven niet overal een antwoord op te hebben, laat gewoon ook eens wat open. En vooral laat het aan God over.
Genade is inderdaad genoeg en zelfs misschien wel veel groter en grootser dan wij denken of begrijpen kunnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juli 2014, 21:57
BerichtOnderwerp: Zijn mensen zonder Evangelie van Jezus allemáál verloren?
 
PETRA373 schreef:
hmmm benieuwd of Roady iets meer duidelijkheid kan geven hierover, of Jol of Jans

Sorry, daar ga ik niet over, wij mensen kunnen zo beperkt denken, ik laat dat graag aan God over..................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juli 2014, 20:18
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JANS221 schreef:
uhm...er gaat iets fout..???



Het was geen jpg-document. Of png. Of gif. Vandaar.

Bedankt! ik moet nu wel mijn leesbril opzetten!
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juli 2014, 17:39
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
uhm...er gaat iets fout..???



Het was geen jpg-document. Of png. Of gif. Vandaar.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 16 juli 2014, 19:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juli 2014, 18:34
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
PATRIES723 schreef:
Hier had ik het laatst met een (niet gelovige) vriendin, die nog niet zo lang geleden verlaten is door haar man over.
Ik ben inmiddels 3 jaar geleden gescheiden, en ben daar ook wel over heen.
En dan vraag je je zo langzamerhand af of je je weer zou kunnen open stellen voor een nieuwe relatie.

Na 12 jaar huwelijk, lief en leed delen en alles van de ander weten moet je ineens alleen verder.
Al die vertrouwde dingen die in een huwelijk horen zijn er niet meer en zal je in een nieuwe relatie opnieuw moeten opbouwen.
Dat kan mij letterlijk weleens bang maken. Want hoe leer je een ander weer te vertrouwen?

En dat gaat over hele basale, simpele dingen. Het letterlijk jezelf bloot geven. Het letterlijk jezelf weer opnieuw bloot geven.

Ik ben heel benieuwd of anderen dit herkennen, of er juist al door heen zijn gegaan in een nieuwe relatie! Lachende smiley

Ik begrijp je vraag en herken het probleem dat je op tafel legt. Vertrouwen is belangrijk en is er niet zomaar, zeker niet als je een nare ervaring achter de rug hebt. Belangrijk hierbij lijkt mij om weer een stukje zelfvertrouwen terug te krijgen, want vaak heeft dat ook een knak gekregen.
Leg niet altijd de schuld geheel bij de ander, maar durf ook eens kritisch naar jezelf te kijken. Waarom en hoe heeft dit plaats kunnen vinden en wat heb ik er van geleerd en wat zou ik de volgende keer anders doen.

Vertrouwen in elkaar moet groeien, voorgaande ervaringen kun en moet je niet als maatstaf nemen voor een volgende relatie. Probeer weer te gaan genieten en kijk niet naar alles wat mis kan gaan.

Geef in elk geval verbitterdheid geen kans, want dan geef je jezelf en de ander geen kans. Voorzichtig zijn is begrijpelijk en ook goed, maar laat je gevoel daardoor niet ondersneeuwen. Je mag er zijn en laat dat ook zien. Blijf trouw aan jezelf, stel grenzen! Maar bovenal durf te leven en (je) te geven! En probeer ook eens het e.e.a. te relativeren en niet groter te maken dan het is. Bedenk hoe het voor de ander is, dat jij moeite hebt met vertrouwen!

En kom je er zelf niet uit, zoek dan professionele hulp. Goed voor jezelf en goed voor de ander!


Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 15 juli 2014, 18:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 13 juli 2014, 19:01
BerichtOnderwerp: Hoe gaan we om met anderen/atheisten
 
ANNETTE050 schreef:
Deze afbeelding kreeg van een hele wijze persoon.
Ik heb vrienden die heel anders denken over het geloof, maar enorme wijsheid hebben. Hoe denken jullie over de onderstaande afbeelding. Mag een christen een conflict aangaan met een medemens over het geloof of moeten we een andersdenkende medemens met rust laten v.w.b. het geloof en gewoon genieten van wat er gedeeld wordt..

De titel van je onderwerp luidt: hoe gaan we om met anderen/atheïsten. Mij is niet helemaal duidelijk wie je met anderen bedoelt. In het topic spreek je over andersdenkenden. Ook onder christenen kom je al veel medemensen tegen die anders denken dan je zelf doet, andersdenkenden dus. Mensen die hun eigen waarheid verkondigen en verdedigen, grote woorden spreken en hun denken en handelen als norm aan anderen willen opleggen en alles wat niet binnen hun beperkte denken past verdacht vinden of afkeuren.

Volgens mij zit er ook nog wel iets tussen een conflict aangaan en het met rust laten van je medemens. Ik moest hier denken aan de uitspraak van Franciscus van Assisi: ''Verkondig het Evangelie, desnoods met woorden.” Die woorden zouden een gesprek kunnen zijn, waarin je niet je gelijk hoeft te krijgen en God hoeft te bewijzen. Laat maar zien met je daden dat je een christen bent en christenen zijn net mensen, maken ook fouten en hoeven zich niet beter te voelen dan niet-christenen.

Een poosje geleden las ik van je dat je geen liefde voelde voor je Islamitische buurman, maar alleen intense afkeer. Hoe denk je daar nu over? En hoe ga je zelf om met andersdenkenden (christenen) en/of atheïsten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juli 2014, 10:35
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Op vakantie in Luxemburg.....ook daar kom je mooie spreuken tegen:

Wer den Blick fur die schonen Dinge nicht verliert, findet jeden Tag ein kleines Wunder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juli 2014, 16:29
BerichtOnderwerp: Zondag of sabbat?
 
Keizer Constantijn voerde in 321 de zondag in als rustdag. De belangrijkste reden hiervoor was: het bevorderen van de eenheid in zijn rijk.
Met de rustdag op zondag ipv de zaterdag werd ook het verschil tussen het jodendom en het christendom duidelijker.
Vandaag de dag wordt door christenen zowel de zaterdag als de zondag als rustdag gehouden.
Praktisch gezien is het makkelijker om de zondag als rustdag te houden, maar of dit de juiste keuze is, valt nog te bezien.


Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 1 juli 2014, 20:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juni 2014, 19:53
BerichtOnderwerp: bedankt
 
MARENTH030 schreef:
Bedankt CM voor deze ludieke aanbieding, maak er graag gebruik van!

Gr Marenth.

Hey Marenth, fijn dat je weer terug bent!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juni 2014, 17:32
BerichtOnderwerp: Laatste dagen
 
HOMEAGAIN970 schreef:
Jol, jij bent verantwoordelijk voor jou woorden ik voor de mijne

Hoef geen discussie aan te gaan over welke woorden en zo.

nou, dit is wel een discussieforum en geen mededelingenforum van wie of namens wie dan ook!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juni 2014, 17:26
BerichtOnderwerp: Laatste dagen
 
HOMEAGAIN970 schreef:
Petra,

Zou fijn zijn als jullie een cursus leren luisteren naar gods stem zouden kunnen geven.

Alvast bedankt

Ook namens mijn vader

jij spreekt hier namens God? Brrrrr....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juni 2014, 20:39
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOL252 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Morgen gaat het lukken. Gefrustreerde smiley


Dat zeggen we al 4 dagen....
! Boze smiley


Laatst aangepast door
JANS221
op woensdag 25 juni 2014, 20:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juni 2014, 20:23
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Wat we vandaag voor lekkers eten? Nou niet zoveel.... We krijgen de BBQ niet aan en de fles wijn niet open Boze smiley

De BBQ bij de buren staat als een reukofferaltaar te branden, ons vuur dooft steeds uit......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juni 2014, 16:25
BerichtOnderwerp: Christenvervolging
 
ANNETTE050 schreef:
Meriam is op de luchthaven van de Sudanese hoofdstad weer gearresteerd. samen met haar gezin en man. waarom is niet duidelijk, maar nu is Meriam dus haar spreekbuis kwijt en volledig afgesloten van de wereld. voorbede blijft toch heel belangrijk nu, want de tegenstander wil natuurlijk allesbehalve dat ze een getuigenis wordt in de wereld.

Meriam is al een getuigenis, 'de tegenstander' kan dat niet meer ongedaan maken. Voorbede voor Meriam blijft zeker belangrijk! En laten we daarbij ook andere mensen niet vergeten die ver weg of dichtbij elkaar onrecht aan doen met woorden en/of daden.


Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 24 juni 2014, 16:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juni 2014, 15:25
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
Het negende uur van Pieter Nouwen.

Een roman over de Mattheus Passion. Een metafysische detective, een verhaal over kunstenaarschap en moraliteit, een eerbetoon aan Bachs meesterwerk, een verkenning van het religieuze wereldbeeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juni 2014, 08:26
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik ben bang dat geen enkele man die op zijn profiel heeft staan dat hij er jonger uitziet dan hij is, kan vertellen waarom dat voor hem zo belangrijk is om te vermelden. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juni 2014, 06:20
BerichtOnderwerp: Home again
 
HOMEAGAIN970 schreef:
Jol,
In een virtuele wereld als cm blijft het lastig om echt af te stemmen.
In woorden vindt vaak niet de juiste geestelijk afstemming plaats, dat is mijn inmiddels wel duidelijk.
Een ieder interpreteerd alles vanuit zijn eigen kader, bril, proces
Het is meer afstemming waar staat iemand geestelijk en leest hij of zij geestelijk mijn woorden.
Een aantal mannen hebben er blijkbaar wel meer feeling mee
Kan niet teveel afzakken naar een ieder om het begrijpelijk te maken
Begrijpen is iets van het denken niet van de geest.
De kracht van luisteren draagt meer vrucht in de geest


Ik meen in jouw woorden te lezen dat jij je hoog verheven voelt boven andere mensen, mensen die jou woorden niet geestelijk lezen of er weinig feeling mee hebben. Jezus wou`afzakken` om het voor iedereen begrijpelijk te maken hoe God is. God werd zichtbaar in Jezus. En God inspireert mensen door zijn geest. Jezus probeerde het hier op aarde begrijpelijk te maken door ook veel voorbeelden uit het dagelijks leven (ja, hier op aarde) te gebruiken, gelijkenissen, zodat de mensen zijn woorden konden begrijpen.
God wil in elk geval geen God zijn, hoog verheven in de hemel. God woont hier op de aarde, God woont in ons. Het koninkrijk van God is nu al, hier op deze aarde, totdat uiteindelijk God alles zal zijn in allen.
En vergis je niet: geen feeling hebben met jouw woorden, is gelukkig heel wat anders dan geen feeling hebben met de woorden van God.


Laatst aangepast door
JANS221
op vrijdag 20 juni 2014, 17:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juni 2014, 22:35
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Soms moet je van iemand afscheid nemen om te voorkomen dat je afscheid neemt van jezelf.

Anoniem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juni 2014, 19:42
BerichtOnderwerp: Home again
 
Homeagain, ik heb weinig met datgene wat je hier neerschrijft, ik sta liever met twee benen op de grond. Daarentegen vind ik plaatje van de duif op je profiel weer erg mooi! Dat zegt mij meer dan je woorden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juni 2014, 14:25
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik vraag het me eigenlijk al veel langer af dan vandaag en het moet er maar eens uit: Waarom zetten veel mannen van boven een bepaalde leeftijd op hun profiel dat ze er jonger uitzien dan ze zijn? Ik kan er geen zinnig antwoord op bedenken? Vinden ze het erg dat ze ouder worden is het de midlifecrisis, willen ze een jongere vrouw?

Ik ben 53 en zo zie ik ook eruit, nou en?

Graag eerst een reactie van de mannen die dat ook in hun profiel hebben staan Slapende smiley


(en natuurlijk vinden wij vrouwen het wel leuk als een man zegt dat we er nog goed uitzien Engeltje smiley (nog net te lezen zonder leesbril))


Laatst aangepast door
JANS221
op donderdag 19 juni 2014, 14:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juni 2014, 18:57
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
MARENTH030 schreef:
Over enkele dagen loopt mijn abonnement af.
Heb veel geleerd op C.M.
Dank voor de bijdragen/discussies op het forum.
De leerzame mailcontacten, en de waardevolle chat gesprekken!
Neem dit mee op mijn pad!
Wens iedereen, met de woorden van Fransiscus van Assissi:
Vrede en alle goeds!

Gr Marenth.

Marenth, jij ook bedankt voor je bijdragen, mails en chatgesprekken.
Tot ziens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juni 2014, 18:17
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
JOL252 schreef:
[size=18]Yeah!!! Net laatste uurtje gewerkt en de komende ruim drie weken vrij!


HEE, IK OOK! DAT IS OOK TOEVALLIG! Knipoog smiley
[/size]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juni 2014, 06:47
BerichtOnderwerp: Home again
 
HOMEAGAIN970 schreef:
Mister Roady,

Jou woorden zijn eindelijk meer afgestemd tov mijn woorden vanuit jou eigen relatie in de heilige geest en jou match in Christus.

Deze hele christian match is voor mij een beetje een bezigheidstherapie voor eenzame zielen die een maatje zoeken.

Jezus zegt zoek mij, volg mij, luister naar de heilige geest.

Deze hele site is echt een werelds dingetje, ook gezien de reacties hier.

Dat is mijn indruk van 2 weken proeflid

Geloof dat alleen de heer mensen, ook man en vrouw samenbrengt, als hij daar een bestemming mee heeft.

Voor de rest is het zielewerk al dat zelfzoeken naar foto's , profielen etc

Roady, dank voor jou woorden.

Je bent op de goede weg

Lachende smiley

Ik zou zeggen: wel thuis, Homeagain en tot ziens!
Fijn dat je vindt dat Roady ook op de goede weg is, dan voel je je straks niet zo alleen in het huis met de vele kamers.
Helaas voor jou zul je daar toch ook veel mensen aantreffen waarvan je vindt dat ze hier op CM maar werelds bezig zijn.
Gelukkig kijkt God met andere ogen naar ons..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (63)





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 15 juni 2014, 09:39
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Psalm 23

http://www.youtube.com/watch?v=dNDSjrdj530

The Lord is My Shepherd - John Rutter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JANS221
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 54 Volgende
Pagina 5 van 54