ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 70 71 72 73 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 19:45
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
WILLEMIJN232 schreef:
Soms ben ik blij dat ik geen tijd heb om al die lange lappen tekst te lezen........... Knipoog smiley
Dit is zo'n moment..... Engeltje smiley

Lezen!!!!!!!!!!!! wat had je gedacht,, van schrijven, of typen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 17:59
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat je toch wel gemakkelijk over bijbelse voorschriften heen stapt. Paulus waarschuwt dit niet te doen, en toch wordt het wel weer gedaan.

Eerlijk gezegd valt me het vaker op, dat gemeentes die zich er zo op voorstaan de bijbel te volgen, met hetzelfde gemak bepaalde voorschriften op hun eigen manier invullen, en eigenlijk anti bijbels...

Ik noem drie voorbeelden: Kinderdoop. Het is niet de doop zoals voorgeschreven, maar men vult het maar in zoals het zich maar uit komt.
Sabbathsviering. Ik heb nog geen enkele steekhoudende reden gehoord waarom we dat op de zondag vieren. Het gaat zelfs verder voor mij, in zeer korte tijd ga ik op sabbath diensten houden. De sabbath begint op vrijdag, en we gaan op vrijdagavond onze diensten houden.
Avondmaal vieren: in de bijbel staat dat je dat iedere keer moet doen als je samen komt, hoe vaak wordt dit echter gedaan???

Ik vind de bijbelvaste kerken dus echt niet bijbelvast....
Ik vind best wel dat je een punt heb wat de Sabbath aangaande, daar begin ik ook steeds vaker aan te twijfelen. Bij ons wordt beweert dat het de opstandingsdag is. Het is goed om die te vieren, maar niet ten kosten van de Sabbath.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:58
BerichtOnderwerp: Angst
 
SHANITA130 schreef:
nee, kijk maar goed, die 'lichtreklame staat op de 1ste foto een stukje erop, op de 2de foto helemaal. Vanuit iets andere hoek genomen.

Die 'healingrooms', zitten straatje ernaast...Hoe dan ook, je moet door de buurt om er te komen, van de ene, of andere kant...Sterker, ze zitten in die buurt.

In de foto overdag zit er een deuk in de kademuur, en s,nachts niet, en ik mis het witte pand links, plus een lantaarnpaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:37
BerichtOnderwerp: Angst
 
SHANITA130 schreef:
Dezelfde foto tegengekomen, maar dan 's avonds.


Dit is een heel andere gracht Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:31
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
FRANKT627 schreef:
Twijfelende smiley tja, en er waren zelfs die een soort schotelantenne op hun hoofd hadden. En eentje met een strandhoed met walvissen...die hoeden dienden als afleiding voor de boodschap die Beatrix las. Nouja, die was toch al bekent (lees: uitgelekt)...
Ja inderdaad, het zijn net schotelantennes, sommige, ze zijn ook allemaal met hun hoofd in de wolken Clown smiley en de hakkelaar waait met alle winden mee Gefrustreerde smiley Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:29
BerichtOnderwerp: slapeloosheid
 
VISSER278 schreef:
Raam open , ogen dicht, en ogen weer open doen als de wekker gaat. Slapende smiley

En als je dan weg gaat, raam dicht doen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:17
BerichtOnderwerp: Moeten we bang zijn voor boze geesten?
 
MARISKA601 schreef:
Ik sprak van de week iemand en die had het over verhuizen.
Als die persoon verhuist reinigt die het huis van boze geesten, en vraagt om een zegening.


Naar mijn idee, hoef je niet bang te zijn voor boze geesten.
Je geloof beschermt je erin.
Ik zelf vind dat je op deze manier occult bezig bent.
En je eigen bezig houd met paranormale verschijningen.


Wat is jullie gedachten over boze geesten?
Het is maar net wat je wil geloven, bij mij aan de overkant, zijn binnen een tijdsbestek van 6 jaar, in 1 huis 3 mensen overleden. 2 aan de gevolgen van overmatig drank gebruik, en de laatste aan een ernstige ziekte. Dat huis staat nu 3mnd leeg, er is iemand die het krijgen kan, maar door dat gebeuren niet wil. En nu wordt er ook beweert, dat er iets met dat huis is. Eigenlijk hadden ze alledrie wat met alcohol, maar nu is het huis de schuldige, en is er iets mee. En over de alcohol wordt gezwegen. Trek je conclusie maar. Wat dat aangaat zien we overal spoken, en wordt er occulte gekweekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 21:59
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Het mooiste van vandaag, vond ik nog, die oude gebaksdoos, op het hoofd van onze vorstin. Wat een eenvoud toch, moesten we een voorbeeld aan nemen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 09:54
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
 
GABY639 schreef:
alleenstaand/ nooit gehuwd
maar wel kinderen.....
hoe doe je dat? waarom vul je niet in dat je gescheiden bent?
Denk je niet dat dat soort onwaarheden meteen afstoten?
Of ben ik nou gek??

Ben je gek?! Sommige waarheden schijnen ook af te stoten, dus eerlijk duurt
ook echt niet het langst. Je moet dus eigenlijk er in zetten, en volgens mij zetten de meeste die er ook in, hoe zou je eigenlijk het liefste willen zijn?! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 20:30
BerichtOnderwerp: Tongentaal, een gave of niet
 
PIETER649 schreef:
Ik heb na ampel beraad besloten hier een verklaring af te leggen...

In het verleden zat ik ooit ook bij een gemeente waar tongentaal gebruikt werd, dus ik heb ervaring als toehoorder hetgeen niet iedereen kan zeggen.

Ten eerste is mijn mening dat het spreken in andere tongen niets meer of minder was dan het vermogen dat de Heilige Geest gaf aan degenen die er tijdens de uitstorting bij waren om in andere, BESTAANDE, talen het evangelie te kunnen verkondigen.
Je kunt dan denken aan bijv. egyptisch, grieks, romeins of een ander arabisch dialect.
Dat blijkt ook uit datzelfde bijbelgedeelte waar gesproken word over vreemdelingen die opeens hun eigen landstaal hoorden.
Deze gave diende dus voor de verspreiding van het evangelie een PRACTISCH nut; de evangelisten kregen de mogelijkheid zich verstaanbaar te maken.

Ten tweede wil ik opmerken dat voor zover ik tongentaal heb mogen aanhoren, dat GEEN practisch nut had.
In die gemeente waren op dat moment geen mensen uit andere landen aanwezig die geen nederlands verstonden en dus op tongentaal aangewezen waren.
Opvallend vond ik wel dat degene die in tongen sprak daar zelf buitengewoon tevreden over was.

Ook opvallend vind ik dat deze gave exclusief in charismatische gemeenten voorkomt, zijn dit dan de enige ware gemeenten of speelt er nog meer?

Iedereen moet zelf maar weten wat ze er mee doen, ik ga het niet afdoen als onbijbels omdat ik er zelf niet aan meedoe.
Mocht jij er baat bij hebben, ga gerust je gang, ik vrees gewoon dat ik er een beetje te nuchter voor ben.

Per slot van rekening gaf Jezus zelf, toen hem gevraagd werd hoe te bidden, ons het OnzeVader...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:15
BerichtOnderwerp: flirtcursus
 
LEONARD480 schreef:
Hoe doen ze............ flirten bij de konijnen mariska Smiley die vol vragen zit
Waarschijnlijk, gelijk hokken Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 22:02
BerichtOnderwerp: Het weer
 
MARISKA601 schreef:
het is te donker om te kijken wat voor weer het is.

Het zal wel zacht zijn, de bezem van me buuf is weg Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 21:56
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
ja ja jij weer wel je lijkt Frankt wel die heeft ook altijd zon Gefrustreerde smiley
Aan de goede kant van de kust he Engeltje smiley Daar waar we niet zo zunig zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 20:37
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
OW???
Hier hoosbuien en onweer Boze smiley
Voor de verandering Gefrustreerde smiley
De hele dag zon vandaag, met recht zondag,
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 11:52
BerichtOnderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
 
MARIO216 schreef:
Weet je wat ik niet snap, maar eigenlijk doet dat er niet toe. Dat café's zonder naar leeftijd te vragen aan jongeren van nog geen 16 gewoon alcohol te schenken.
Stomme vraag maar de bijbel geeft daar niet echt een concreet antwoord op, mogen alleen volwassenen alcohol.

Bedrinkt u niet aan wijn, dat lijd tot losbandigheid, staat ergens geschreven, waar precies weet ik niet. Maar dat spreekt al voor zich. En gezien de hersenen van kinderen nog in de ontwikkeling zijn, is het raadzaam het niet te doen. En gezien de ouders de verantwoording voor hun kinderen dragen, spreekt het voor zich, lijkt mij. De wet stelt nu 16 voor, is in het verleden 18 geweest, en vroeger (35 jaar geleden) leerde ik op school 21 jaar. Maar of dat nu een streef leeftijd was van Horeca Ned. wil ik in de midden laten. En gezien kinderen tot 18 jaar nog onder de zorgplichten van de ouders vallen..
En de ouders onder de wet, welke, en waar die ook is, stelt de Bijbel ook dat je, je aan de wet moet houden.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 17 september 2011, 11:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 10:06
BerichtOnderwerp: Het weer
 
MARISKA601 schreef:
somber en grijs.
de vogels verliezen hun wijs.
de bladeren verliezen hun kleur.
vadertje herfst staat voor de deur.
Moet dat bij jullie dan nog komen?
Hier zit geen blad meer aan de bomen!
Voor je het weet, valt er al weer sneeuw.
En zijn we weer een jaar verder deze eeuw.
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 23:23
BerichtOnderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
 
COOTJE711 schreef:
Gedeeltelijk ben ik het met je eens. Wat alcohol betreft:
Een glaasje wijn vind ik heerlijk, goed als je de grens kàn vinden hierin.
Helaas leert de praktijk dat dit regelmatig niet zo is vaak tengevolge van een breed scala van oorzaken.

Buiten het punt van alle persoonlijke ellende en ellende die je de omgeving aandoet, kost dit de overheid ook veel.
Wat te denken van alle opnames van puberende jongeren die coma-zuipen, alle stevige doordrinkers die met lever cirrose opgenomen worden of Kosakov ontwikkelen. Twijfelende smiley

De overheid?! Die zit al jaren te slapen, zeker wat de verslavingen aan gaat.
Overmatig consumerende jongeren heb je altijd al gehad, alleen hebben ze het nu een naam gegeven. De verkoop van alcohol hebben ze tot dusver nog geen halt toe geroepen. Neem maar eens het drugs beleid, en het fenomeen, het gedogen van coffeeshops. Het gaat werkelijk nergens over, het instituut van de overheid, is 3x van naam veranderd. Het beleid niet. Pappen en nat houden. Nee met de overheid geen medeleiden, onze belastingsgelden wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 14:28
BerichtOnderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
 
ERIKA129 schreef:
Overal waar TE voor staat is niet goed!
Roken is slecht voor de longen.
Alcohol slecht voor je lever en ga zo maar door.
Maar op een avond een wijntje of pilsje drinken geen problemen mee mits ze hun maat kennen en het voor de gezelligheid doen.
Vaak echter lijkt men hierin door te schieten en zeggen ze ach ik kan er goed tegen kan makkelijk 10 bier op heb er geen last van en stappen zo in de auto!!!
Nee misschien voelen en merken ze zelf niet dat ze er ..geen last van hebben totdat ze ermee geconfronteerd worden en dan is het vaak te laat en gaan er levens mee gemoeid!!

We mossen eigenlijk gewoon iedereen in zijn waarde laten, iedereen weet tot hoever iets gevaarlijk kan gaan worden. Ons lichaam geeft vanzelf wel aan als iets teveel wordt. En luister je dan nog niet, is er de overheid wel die er op inspringt. En de Bijbel zegt.. dat wij allemaal zondaren zijn en niet alleen over alcohol, en elke verslaving kent zijn eigen straffen, en elke verslaafde, straft dan ook zijn eigen, elke keer weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 09:34
BerichtOnderwerp: Roken als christen
 
Gelukkig was tabak al langer in ons land, als dat wij de wetenschap hadden dat er ook nog Indianen op onze planeet woonden. Die weer dansjes maakten rond een totumpaal om regen te verkrijgen. En na de strijd met de tegenstanders de vredespijp rookten, om zodoende langer vrede te behouden. Smiley die vol vragen zit Anders werden wij rokers ook nog eens verkettert tot het occultisme Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 22:28
BerichtOnderwerp: Roken als christen
 
En dan nog, of het kan in het geloof, denk het wel,in een hoop kerken gebruiken ze wier rook Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 22:20
BerichtOnderwerp: Roken als christen
 
ERIKA129 schreef:
En bedankt maar weer he Boze smiley
Ikke is een niet roker echter wel vaak buiten te vinden, niet gestrest en zeer zelden een slecht humeur behalve als ikdit lees Boze smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Bij niet rokers heet zoiets ook een optie, en bij rokers heet dat regelmaat. En een regelmatig leven is dan ook, veeeel gezonder he. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:56
BerichtOnderwerp: Roken als christen
 
VISSER278 schreef:
Wat ook wel frapant is , is, dat er bij ons op het werk wel veel niet-rokers in de rokerskantine zitten.Andersom.... Rokers in de niet-rokerskantine zie je niet! Zijn rokers dan toch gezelliger? Smiley met dichtgeplakte mond



Visser, die z'n tabak wel in België koopt

Algemeen gegeven is; rokers zijn, minder gestrest humeurig, altijd buiten te vinden met heel veel frisse lucht. Niet rokers zitten altijd binnen, gestrest, humeurig, nooit geen frisse lucht omdat ze de rokers naar buiten hebben gejaagd Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 14 september 2011, 22:25
BerichtOnderwerp: Roken als christen
 
COOTJE711 schreef:
Mijn mening is: dat als je rookt je per definitie niet tot een slechte christen maakt.
Denk dat alcohol en drugs misbruik een groter probleem is....
Ieder mens heeft wel eens slechte gewoontes zoals al eerder vermeld Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Persoonlijk vind ik het wel stinken, en ben blij dat ik niet meer in de walm hoeft te zitten in restaurants etc.
Ook wordt ik niet zo blij als ik de gevolgen van flink doorroken zie...

(hoesten....emfyseem....rokersstem....longca.)

Als je rookt, wordt je al gedoodverft door de niet roker, en of het zondig is als Christen, natuurlijk doe je er niets goeds mee. Maar al die klagers, die er zo,n moeite mee hebben, met rook, die hoor je in de zomer ook niet klagen, als heel ons land vergaat van de lucht van verbrand vlees en kolenwalmen van oververhitte barbeqeu,s. Laat staan met oud en nieuw. Als heel ons land, onder een dikke mistige kruid damp hangt, van een heidens vuurwerk, lopen al die klagers te joelen van vreugde, over het nieuwe jaar, en hebben even geen last van rode oogjes, en luchtwegen. Dat vind ik nu weer zo frapant, of is er dan weer een leugentje om bestwil gepleegt Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 14 september 2011, 22:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 14 september 2011, 13:24
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
 
MARISKA601 schreef:
Gaat dit nog over de picknick?
Ga jij ook dan, ik denk wel dat zij nog wel wat versterking kunnen gebruiken Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 14 september 2011, 13:08
BerichtOnderwerp: Roken als christen
 
GRIFFIN748 schreef:
"kijk", sprak ik, lurkend aan een sigaar, "je hebt roken en roken. een sigarettenroker MOET (dwangmatig) roken, een sigaren- danwel pijproker rookt enkel als het gezellig is. sigaren- of pijprokers zijn dus gezelligheidsmensen. verder rook je sigaren en pijp niet over je longen, dus om nou te zeggen dat ik rook...nee."

http://www.youtube.com/watch?v=pnN1i1o1cI0

Ja, maar anderen roken wel over hun longen met jou mee en met mij ook Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley


Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 14 september 2011, 13:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 14 september 2011, 12:28
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
ERIKA129 schreef:
Daar heb ikdus moeite mee he, mensen die fel gekant zijn tegen tv, maar op de laptop alle films kijken die er zijn of uitzending gemist kijken.
Heeft wel niet met occult te maken maar wel met hypocriet!

Tja, en wat is dan hypocriet, smaken verschillen, de een gelooft dit, en de andere dat. De een gelooft zus, en de andere zo, en voor we het weten, slaat de vlam in de pan, ik denk dat we het hier nooit eens zullen worden. Want iedereen vindt dat hij gelijk heeft, zij soms ook. Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 14 september 2011, 10:44
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
ROADY641 schreef:
Waar heb ik dat toch meer gehoord....
Smiley die vol vragen zit Ik denk bij de benzinepomp
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 14 september 2011, 00:20
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Het verschil is, dat je bij tv kunt kiezen waar je naar kijkt. In mijn ogen kun je geen yoga beoefenen zonder in aanraking te komen met de onderliggende, occulte filosofie.
Om het kort te houden, het kan dus wel, en dan moet je het ook houden bij een bepaalde houding, of oefening. (lichamelijk) en niet de geestelijke) heb ik ook geen belangstelling voor. En als je niet sterk in je schoenen staat, nooit aan zoiets dergelijks beginnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 23:52
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat laatste is een waardeloze stelling, daar heb ik al meerdere keren op gereageerd. Onderzoek jij of je 100 meter naar beneden kunt vallen of geloof je zo wel dat je dat niet overleeft?
Als mensen mij kunnen uitleggen dat er een occulte band zit bij het tv kijken zoals bij yoga, zou ik meteen mn tv en mn schotels het huis uit doen.
In de bijdragen over yoga wordt nergens ontkend dat er een bepaalde filosofie achter zit. Het ene antwoord daarop is, daar heb ik geen last van, het andere antwoord is dat het geintegreerd is in haar geloof...Ik vind dat een hele andere discussie dan het gebruik van de tv..

Ik meen in andere reakties gelezen te hebben, dat er wel degelijk programma,s zijn met een dergelijke inhoud. Dan heb je nog tal van die Yomanda tiepjes, en Ogliviel of hoe die ook heten mag. En die onzin komt door die zelfde sateliet binnen, als b.v Family7. Dus dan is dat kastje waar je naar kijkt, ook occult,of tweeledig doorgeefluik . Dus om het 1 uit te bannen, moeten we ook de ander niet meer kijken. Dan ban je dus het kwade tenkoste van het goede. Die ene keer dat ik naar een yoga heerschap ben geweest, om in slaap te kunnen komen, wil niets zeggen dat ik het occulte heb opgezocht, of wie dan ook. Dus ik geloof niet in yoga, maar het was wel mooi om een bepaalde handeling te doen om in slaap te vallen. Verder bezoek was dan ook niet aan de orde. En de opmerking van 100 meter omlaag vallen, tja, omhoog vallen is moeilijker denk ik. Dat overleef ik zeker wel.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 13 september 2011, 23:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 22:23
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dus in principe kan tv kijken ook occult zijn???????
Kijk dat bedoel ik nou, de tv en yoga, eigenlijk hebben ze iets gemeen. Alleen wordt de tv niet verkettert, en yoga wel. Het is maar net hoe je er naar kijkt. De tv heeft goede progamma,s en slechte, yoga ook.
Volgens mij kun je hier ook de stelling gebruiken, onderzoek, en behoud het goede. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 70 71 72 73 74 Volgende
Pagina 73 van 74