ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 136 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 7 augustus 2014, 18:33
BerichtOnderwerp: Gebed voor Irak.
 
Ja, mooi dat je dit hier plaatst. Het is verschrikkelijk... chaos en barbarij...

Ook mijn hart huilt als ik de berichten lees. Laatst het hartverscheurende pleidooi van een Iraaks parlementslid... moedige vrouw... ik kon het niet zien zonder droge ogen...

https://www.youtube.com/watch?v=JNoP-tQ5mCw&feature=youtu.be

Ik hoop dat er op meerdere plekken, behalve in Ede, gebed zal zijn in ons land.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 7 augustus 2014, 14:18
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
https://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 7 augustus 2014, 12:49
BerichtOnderwerp: In hoeverre mag de vijand/boze aandacht krijgen?
 
Achter iedere boom een demoon, zeggen ze dan wel es.

Wat heeft het voor zin om te benoemen als je ruzie hebt, dat de duvel dat zou willen. Tuurlijk wil ie dat maar om hem nou gelijk overal de schuld van te geven is ook weer zo wat.

We hebben als mens een eigen verantwoording gekregen om bezig te zijn met wat, waar(dig) is, rein, lof verdient, rechtvaardig, welluidend etcetera is.

We hebben als mens ook de verantwoording om misverstanden op te lossen, conflicten weer bij te leggen en het goede voor elkaar te zoeken, dan heb je het vooral over het maken van keuzes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 08:16
BerichtOnderwerp: Zuivere Liefde
 
Ik zou gewoon niet te bang zijn. Als het goed is, is er een samen gaan en verken je dit onderwerp samen, stap voor stap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 08:13
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
WOMAN254 schreef:
De 7e na middernacht is het tijdelijke stop heb cm daarover gemaild.
Als alles rond is kom ik weer om het hoekje kijken Knipoog smiley Tot zover wens ik jullie Gods rijke zegen toe en de Here jullie nabij mogen zijn op de wegen van alle dagen. Tot ziens, Woman


Dat is Hij dus.

Tot ziens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 12:29
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
We moeten helemaal niks! Boze smiley






Gewoon volhouden met daten en je spoor trekken, de aanhouder wint.

Engeltje smiley Verliefde smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 5 augustus 2014, 12:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 10:27
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
- Grote woorden
- Druk zetten op je om na te denken en met snelle antwoorden te moeten komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 21:51
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
CORNEEL767 schreef:
nou woman rotte appels die zijn van de boom afgevallen en krijgen dus geen voedsel meer van die edele tak.en wie heeft er geen problemen meegemaakt?GOd tuchtigt Zijn kinderen anders zou je bastaard zijn toch als ik het goed heb gelezen.Dus blijven we vasthouden of laten we los en vallen we naar beneden?en rotten verder?We krijgen tijd om te blijven vasthouden en voedsel te nemen van die stam.We kunnen drinken van het Levende WaterHet word ons gegeven om niet
God zag dat het voor de mens niet goed was om alleen te zijn en daarom schiep Hij de vrouw hem tot hulp.De man is het hoofd van het gezin net zoals Jezus het hoofd is van de gemeente.
Daarom moet een man en vrouw zich losmaken van de ouders net zoals Jezus kwam naar deze wereld.Om 1 te worden met elkaar.Zo worden wij 1 met God door Jezus Jezus die bij God was kwam naar deze wereld om ons te verzoenen met God.
Lachende smiley


Je hebt nu een hele theologie er op losgelaten en allerlei stellingen geponeerd die vragen om discussie maar dan gaan we nog meer offtopic dan we al zijn. Ik zie even de link niet naar de titel van dit topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 18:00
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FREEDOM687 schreef:
Ik doe ook echt mijn uiterste best (altijd gedaan overigens ook voor die verandering van de C.M. regels) om vriendelijk, respectvol enz. te zijn.
Jullie hebben de regels wel strict gehouden waardoor ik het wel erg lastig vind om te reageren zoals jullie dat wensen.
Begrijp dat jullie regels hebben, maar jullie maken het mij wel lastig en ik denk ook velen met mij, of ben ik daarin de enige?
Hopelijk begrijpt C.M. wel dat het lastig is om goed te reageren. Ieder is uniek dus hebben allemaal weer een andere mening. Als volwassen gelovigen onder elkaar zou je dat toch moeten kunnen uiten.
Het is enkel geschreven tekst, zonder mimiek en zonder zien, dat in combinatie dat mensen je niet kennen maakt het op zich al niet gemakkelijk.

Ik denk dat CM het prima begrijpt dat er ook een andere kant aan regels zit. Maar regels zijn nu eenmaal nodig om te zorgen dat het voor iedereen duidelijk is hoe je gebruik maakt van het forum. Daarbij bots je vanzelfsprekend op die grenzen, en dat kan misschien wel es lastig zijn maar is beter dan dat iedereen maar ongebreideld hier zijn/haar gang kan gaan. Die grenzen kunnen we accepteren, zo niet dan maken we het alleen maar onszelf erg lastig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 17:47
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
Je kan een nieuwe relatie ook zien als een mooie kans om te bouwen aan het vertrouwen en het gaande weg te laten helen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 14:11
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
Verlegen lachende smiley "mijn" oude klaagmuurtje Huilende smiley, smiley in tranen Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:51
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
SHANITA130 schreef:
Ik snap je wel.

Ik zelf heb moeten leren om dingen niet persoonlijk op te nemen, zelf als het voor mij lijkt alsof het persoonlijk negatief is.
Ook in het dagelijkse leven.
Mijn vriend kan dit en dat wel willen, maar ja, dit en dat gaat niet op voor mij. Mijn manier van leven is (iig nú) anders dan de gemiddelde, en daar moet hij het mee doen, en anders laat maar.
Dan kan iemand wel met termen komen als 'niet normaal', of 'iedereen doet zo', maar ja, ik ga mijn eigen weg. Ik ben wel weer eerlijk dat wel, maar ja, ik ga niet me hele leven doen wat anderen van mij verwachten.(ja, je moet werken, je moet de huur betalen, Houden aan de regels van CM, deze dingen bedoel ik niet) Ik moet mezelf kunnen blijven. En ik wil niet toneelspelen.
En ja, dan word ik ook teleurgesteld, ja, dan verwachtte ik ook hulp van die en die, die zijn ten slotte christelijk, en ja, in plaats daarvan is er grote veroordeling.

Dat zegt dan meer over diegenen als over mij, denk ik dan nu, ja, dat las ik net in een ander topic.
Dan kan ik wel zeggen zijn dat nou jou vrienden.

Eerst verantwoording aan God, dan aan mezelf, dan aan een partner, als je die hebt...en verder aan niemand......

Sterkte Lieve meid, het is niet altijd makkelijk...


Ik snap je reactie niet. Petra neemt mijns inziens niets persoonlijks, ze is juist een antenne voor de sfeer hier en probeert iets duidelijk te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 17:27
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
LYDIA899 schreef:
Moet het wel bemoedigend/opbouwend zijn... Anders denk ik dat het niet echt tof aanvoelt Engeltje smiley

Ik denk dat dit steeds de bedoeling is geweest, toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 11:43
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
NATASCHA642 schreef:
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. En ik maak er geen probleem van ik denk in uitdagingen.



That's the spirit. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 11:39
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
ANNETTE050 schreef:
De doos van Pandora is ook een cadeau. Kan een hele mooie strik omheen zitten.


Ik moest even zoeken naar de betekenis van Pandora. Hier even wat info:

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pandora_%28mythologie%29

Interpretatie van de mythe

In het vroege christendom zagen de kerkvaders in het verhaal van Pandora's doos al heel gauw een pre-christelijke beeld van de Bijbelse zondeval: Pandora en Eva hadden allebei een zondige en ziekelijke nieuwsgierigheid gemeen, die de man, waarmee de gehele mensheid bedoeld wordt, noodlottig werd.


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 3 augustus 2014, 11:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 11:18
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
ANNETTE050 schreef:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.

Ik weet niet waar je op doelt? Als dat zo zou zijn zou de redactie er allang bovenop zitten ...


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 3 augustus 2014, 11:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 08:41
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
FREEDOM687 schreef:
Rare titel? eh nee hoor, ik lees tussen de bedrijven door over wat mensen hier doen als ze al in een relatie zitten.
Is C.M. dan alleen een datingsite of mag het ook toegankelijk zijn voor mensen die naast hun relatie nog wel wat vrije tijd over hebben?, of.. je bent er nog niet aan toe om serieus te gaan daten maar je wilt wel graag je ei kwijt of mensen (online) leren kennen.

ChristianMatch is dacht ik niet alleen een datingsite, ik vind het als gelovige dan ook belangrijk dat we anderen die ruimte gunnen!
C.M. mag dan een christelijke site zijn, dat uit zich wat mij betreft ook in een ander ook z'n ding laten doen.
En dat kan ook betekenen (zoals Roelof) je verhaal doen zonder dat je perse op zoek bent.

Hoe zie jij C.M.? Enkel toegankelijk voor mensen die daadwerkelijk willen daten?

Nee, ook ik zie CM niet als alleen toegankelijk voor mensen die willen daten. Het is goud waard om contact te hebben met verschillende mensen zonder daar gelijk meer in te (hoeven) zoeken. Ik heb heel veel opgestoken van de discussies op het forum, het van verschillende kanten bezien van een vraagstuk, of een gesprek via chat en/of mail. Mooie gesprekken...

Dat het er hard aan toe kon gaan op het forum is zeker waar, soms werden mensen gewoon met de grond gelijk gemaakt en persoonlijk aangevallen. Aan de ene kant was de nieuwe vormgeving met regels daarom noodzakelijk, de andere kant is dat discussies en reacties (te) snel kunnen worden afgekapt... maar alsnog is CM een plek waar ik graag dagelijks kom.


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 3 augustus 2014, 08:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 01:20
BerichtOnderwerp: Zijn mensen zonder Evangelie van Jezus allemáál verloren?
 
FREEDOM687 schreef:
Zit hier de laatste tijd best vaak over te denken.
Zelf denk ik dat je dat als mens niet zo moet stellen, ik weet het wordt in alle kerken verkondigd, maar ik merk vaak dat mensen alle aandacht geven aan geloven in de opgestane Heer en (zoals het voorbeeld van de barmhartige samaritaan) vergeten dat er mensen zijn die in de goot liggen. Hoe rijm je dat dan met elkaar?

Ik denk dat we mogen getuigen, maar ik geloof persoonlijk dat het oordeel aan God is.
(En God is barmhartiger en liefdevoller dan wij denken)


Daar zeg ik amen op...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 12:07
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
NATASCHA642 schreef:
Ik sluit me volledig aan bij wat iedereen zegt.

tuurlijk mag je je ei kwijt maar niet zo negatief de slachtoffer uithangen daar kom je niet verder mee.

pak jezelf aan en doe er wat aan zoals een ieder hier heeft gedaan om weer vertrouwen te krijgen in jezelf en een ander.

Ow is cm niet om hier een relatie te krijgen wat zoeken de meeste hierdan ? Knipoog smiley
Voor een goed gesprek hoef ik niet in een slachtoffer houding te zitten en zielig te smeken om aandacht ookal is dat negatieve aandacht.

Wens een ieder veel liefs toe en een beetje aandacht en je dag kan niet meer stuk Clown smiley Knipoog smiley


Yep, de schakel moet bij jezelf om, een ander kan het niet voor je doen. En het is mooi dat je hier je ei kwijt kan maar alleen een ei leggen en verder niet uitbroeden is zinloos.


Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 2 augustus 2014, 12:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 10:38
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 09:15
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
Wat een juweeltjes van reacties zie ik hier. Dat mag ook wel es gezegd worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 21:34
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
tekst verwijderd... laat ook maar... de bekende parels... en zo.

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 1 augustus 2014, 21:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 20:59
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ROELOF140 schreef:
eer uw vader en uw moeder. maar dan moeten ze wel eerbaar zijn.

Kleine kanttekening: je eert je ouders niet alleen door het positieve te benoemen maar je eert ze ook door ook hun tekortkomingen onder ogen te zien, waar ze hun rol als ouders niet goed hebben ingevuld. Als je dat kunt ben je ook beter in staat om je grenzen neer te zetten waar je beschadigd werd, gemanipuleerd en gekwetst. Dat houd je ook uit de slachtofferrol.

En om nog even on topic te blijven Engeltje smiley : Als je onder ogen ziet waar het niet goed zat in ouder-kind relatie kun je dat verwerken en loop je ook minder kans datgene wat onverwerkt was te herhalen in een partnerrelatie. Soms zit wantrouwen voor een relatie onbewust verder terug verankert in je leven.


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 1 augustus 2014, 21:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 16:14
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ROELOF140 schreef:
eer uw vader en uw moeder. maar dan moeten ze wel eerbaar zijn. en als je als ouder je eigen voordeel (want: vrijgezelle zoon is altijd handig als je wat rondom huis te doen hebt of je moet/wil ergens heen, en je wil zelf niet rijden) geblokkeerd ziet worden doordat die vrijgezelle zoon tegen een vrouw aanloopt, dan zit mijn moeder zo in elkaar dat ze er wel voor zal zorgen dat zoonlief weer vrijgezel wordt. al zal ze dat niet met zoveel woorden toegeven.

en: ik niet-christelijk? zij wel dan?

komt nog bij dat ze meent hoge eisen te mogen stellen aan haar schoondochters/-zoons. ik denk zelf dat ze het er ten diepste niet mee eens is dat ik 'maar in het OV' werk, terwijl mijn broer HTS+ heeft en (naar mijn idee) maar dom handleidinkjes voor eiersorteermachines zit te vertalen...maar nee, daar mag niks over gezegd worden.

Pfff en tjee zeg... je zit hartstikke vast (met al je verzet) aan je moeder etcetera. Je probeert je grenzen te zetten en te verdedigen en zelfs dan nog komt ze gewoon bij je binnen. Ik kan je alleen maar aanraden hier es over te gaan praten met een neutraal persoon om echt los te komen. Laat asjeblieft je familie niet alsnog gelijk krijgen en jaag je vrede/geluk na.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 10:11
BerichtOnderwerp: opmerkingen naast topic dagelijkse bemoediging
 
WOMAN254 schreef:
opmerkingen naast topic dagelijkse bemoediging Lachende smiley



Knipoog smiley top!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 09:28
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
PETRA373 schreef:
Heavy, je neemt pas een relatie als bepaalde mensen uit je familie er niet meer zijn?
Beheerst je familie je leven dan zo negatief? Jammer voor je, leef lekker je leven ondanks wat negatieve familie leden



Ja, je geeft ze zo heel wat macht en zeggenschap ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 08:43
BerichtOnderwerp: verdraagzaamheid
 
TRIJNIE671 schreef:
heb soms het idee dat mensen elkaar niet zo goed meer kunnen verdragen , men valt overal over , hebben niks meer voorelkaar over . zie dat dagelijks om me heen . zag vanavond nog even het programma bonje met de buren , denk dan weleens , is het wel zo erg of kunnen we niks meer verdragen van een ander ?? hoe denken jullie hier over ???

Ja, wel mee eens. Kijk alleen in het verkeer al hoe daar het gedrag is. Het is erg dat je eerder een agressieve reactie verwacht dan correctheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 31 juli 2014, 13:51
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.
 
Ik merk dat ik het best storend vind, de gesprekken tussen de dagelijkse bemoedigingen in. En er worden tegelijkertijd meerdere thema's aangeroerd die we niet uitvoerig kunnen uitdiepen in dit topic. Ik vind eigenlijk ook dat het geen recht doet aan wat Mario hier neer zet. Mijn voorstel is om wat mij betreft een topic te openen met als titel "opmerkingen naast topic dagelijkse bemoediging". Is maar een idee. Dan blijft het hier overzichtelijk.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 31 juli 2014, 13:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juli 2014, 20:23
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ROELOF140 schreef:
van de beëindiging van de relatie die ik met een buitenlandse had, nu 5 jaar geleden, heb ik een kater overgehouden. achteraf gezien heeft ze niet van mij gehouden maar van mijn paspoort. want op de dag af 3 jaar nadat ze in Nederland aankwam kon ze een vergunning voor voortgezet verblijf aanvragen waardoor ze niet meer verplicht was bij de Nederlandse verblijfgever (ik dus) te blijven. binnen 4 maanden daarna was ze pleite.

dat ze bovenstaand spelletje heeft gespeeld kwam ik pas achteraf achter. je gaat dan terugrekenen en dan blijkt dus dat ze het uitgerekend en afgewacht heeft.

het heeft me zeer gekrenkt in mijn vertrouwen in vrouwen (als ik het zo mag zeggen) als het op kontakten/relaties aankomt. ik wantrouw in principe iedere vrouw die meer kontakt wil dan 'enkel wat heen en weer gemail'.


Zo.. tjonge... dat noem ik vies verraad. Wat erg dat je hiervoor misbruikt bent... Het is goed dat je het naar buiten en onder woorden brengt... en ik hoop ontzettend dat je in je vertrouwen in vrouwen maar ook in je vertrouwen in je eigen antennes weer gaat herstellen zodat er weer een kans op nieuw geluk komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juli 2014, 17:31
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.
 
Zullen we weer tot de dagelijkse bemoediging overgaan?
Knipoog smiley


Jol... kan er met hart en hoofd niet bij dat God moedwillig een mens pijn zou doen... Zieke smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 30 juli 2014, 17:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 136 Volgende
Pagina 8 van 136