ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:59
BerichtOnderwerp: Time managment...ofwel je tijd indelen...
 
SHANITA130 schreef:
Ik zal zelf beginnen: het roken afschaffen.

Roken kost veel tijd. Stel je rookt er 15 per dag. Tien minuten per shaggie of sigaret, inclusief sigaretten/shag draaien, pakken en aansteken. Dat is al gauw 15 x 10 minuten = 150 minuten per dag. Dat is dus twee en een half uur per dag!

En dan heb ik het nog maar over 15 sigaretten/shaggies per dag. Stel je rookt er 20....20 x10 minuten =200 minuten per dag, wat je kwijt bent....
Dat is drie uur en 20 minuten!! Per dag, en ja, tijdens het roken kan je nadenken en tot rust komen. Maar ja, als tegenwoordig bijna niemand meer rookt is de lol er ook snel vanaf vind ik en kan het juist daardoor stress geven. Omdat je dan rookt bij iemand die is gestopt bijvoorbeeld.
En die er daardoor een grondige hekel aan heeft bijvoorbeeld. Degenen die nooit hebben gerookt hebben er ook een hekel aan door de negatieve publiciteit.
Dus roken is sowieso al niet leuk meer, vind ik op deze manier.

Nou, dit was alleen eventjes over het roken en de tijd die je bespaard als je dat niet doet.

Later meer.

ha ha shanita,nooit niet bij na gedacht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 08:38
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
daar ben ik het helemaal mee eens shanita alsmensen word gezegd je word niet genezen want...blabla bla.
Zo maken nog steeds veel cristenen fouten die mensen inderdaad beschadigt.
ha ha ikging na een evangelische gemeente op me 20ste, me man en ik werkten bij een muziekband. dus ik kom naar de dienst opeen dag en daar hangt een papier, waar de mensen eerst altidj samen zaten en koffie daarna dronken. stond metgrote letters, muziek van de duivel, nr 1, ja ja de band waar we naar toegingen en iedereen keek me aan en zei niets. na de dienst negeerde weer iedereen me, maar ik bleef komen en dacht als jezus leefde zou hij nou net hun ozoeken,daar zou hij naar toe gaan. enfin de voorganger heeft me vriendelijk aangesproken dat hijvond dat ik beter een andere kerk kon zoeken.
ik heb ze nu vergeven,wetende dat het maar mensjes zijn die in mijn ogen verkeerd dachten. heb daarna nog een andere gemeente bezocht,daar warenze meer met de boze bezig leek het wel dan met jezus, was voormij genoeg om jaren niet meer na de kerk te gaan.
maar gelukkig laat god niet los en wat ikniethad gedacht toch weer charamatische beweging waar ikmethuis voel. maar deze zijn gelukkig anders Knipoog smiley enfin en nu moet ik echt aan me afwas van gisteren beginnen, warom heb ik hem laten staan Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 08:27
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn.
 
en de bekende weg ja, zowaar, kommezelf hier ook weer tegen, denk erover na om hier zelf wegtegaan, warom, vind de stap ommet onbekenden afte spreken toch best erg moeilijk.
als er een leuke man reageert, gaat het voor me gevoel te snel, dat ze je in reallife willen zien. onbekende weg, onveilig gevoel.... ha ha vertrouwt is het patroon wat ik gewend bent,je komt iemand tegen en dan beetje bij beetje leer je die beter kennen. vraag me af ben ik de enigste die hier last van heeft Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 08:20
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn.
 
HEIDE115 schreef:
een persoon die zich kwetsbaar opstelt,is niet blij met zichzelf.
En wordt de weg die je t'meest herkend in je zelf gekozen en t'liefst gevolgd.

dit zet me tot nadenken, de bekende weg, snap ik, dat is het vertrouwde patroon, stap je daaruit kan je je effe onveilig voelen,maar niet blij met jezelf alsje je kwetsbaar opstelt? Ik denk wel dat als je zelf niet voldoende zelfvertrouwen en eigen waarde hebt je minder goed grenzen aan kan geven naar andere toe, maar stelt iedereen zich niet ergens kwetsbaar op als je bv heel open een relatie met iemand begint, of vriendschap? Zou jeje niet open stellen voor anderen kan je geen mooie vriendschappen krijgen, je hebt altijd het risico dat mensen je kwetsen toch? iets om over na te denken, als ik zo een ruze afwas ga doen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:31
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
PIETER619 schreef:
Helaas kunne wij veel dingen die geschreven staan in d eBijbel verkeerd uitleggen. Giods woor dis niet zomaar even aan t enemen maar juist om er mee aan de slag te gaan en te leren wat God wil, hoe wij ons zouden moeten aanpassen gaan aan God.

Er is veel te zeggen over wetten enregelgeving die in het Oude testament staan. Jezus kwam niet om de wet af te schaffen maar juist om die in vervulling te doen gaan.

God heeft deze wetten en regelgeving niet gedaan om ons te pesten, maar juist om ons te beschermen tegen kwade invloeden.
Als wij uitgaan van het Grote Gebod, is vor ons alleen wegelegd dat we in goed fatsoen anders denkende in Liefde Gods gaan behandelen, er te zijn voor een ieder die het moeilijk heeft, met bijvoorbeeld geaardheid.

Gebed (voor iemand waarvan wij denken dat die verkeerd handeld)vermag al heel veel. Veroordelen kan en mag beslist niet, er is maar Één die weet wat er gebeurd met hen (ook zelfs) de zwaarste criminelen als die op het laatst berouw tonen, gelijk de enen misdadiger naast jezus aan het kruis.

heele mooie bijdrage
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 17:22
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Ja Knipoog smiley , dan kan je weleens hebben, dat als je iets schrijft de ander al iets heeft geschreven en andersom.

Toch wil ik wel serieus op je postings ingaan, want ik neem jou serieus!

Maar ja, ik moet nu ook het een en ander doen, laterz! Lachende smiley

neem die van jou ook sereius en begrijp je wel,
jammer alleen dat je met het onkruid ook het koren uittrekt. zo denk ik erover
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 15:29
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
[quote=PETRA944]
en we kruisen elkaar, ha ha iedere keer als ik wat neerzet,zie ik jij weer wat geschreven hebt.

en weet ook wel dat er in evangelische kringen verkeerde kerken zitten die zelfs erg sekte achtig zijn, toen ik tot geloof kwam op me 20ste ben ik die tegen gekomen, heeft ervoor gezorgd ik jaren niet meer na een kerk ben geweest. Maar ze zijn niet allemaal het zelfde. en nu ga ik es opruimen... ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 15:25
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
[quote=SHANITA130]


feiten??? ik ga zelf naar trin,kom die feiten daar niet tegen.
jammer zoals jij teleurgesteld bent in sommigge cristenen,
begrijp dat je bedoeling goed is, maar zieke mensen waarschuwen omdan maar niet naar jan zijlstra te gaan? Jammer als ze door jouw waarschuwingen genezing mis lopen. want feit blijft dat er mensen worden genezen.
en ja er worden ook mensen niet genezen, en die zullen zeker teleurgesteld zijn. ik weet ook niet het warom.maar wat hebben mensen te verliezen?
Zo bekijk ik het,zo ben ik zelf er ook na toegegaan.
eh is het allemaal spygisch?mensen die genezen? dan doen dokters enzo het verkeerd,kunnen ze beter de meeste mensen naar een spygiater sturen .
vast ook spygisch iets voetexzeem....had hele erge, had er nog geneens niet gebed voor gevraagd, maar was weg,niet meer terug gekomen. maar als dat spygisch is,warom dan nog zalf er voor uitschrijven als dokter? warom zegt een dokter niet dan eh petra ga naar een sygiater, die kan je voetexzeem genezen,das de oorzaak spygisch.

enfin houd er over op,jij jouw mening,ikmijn mening Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 15:04
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
niet alle evangelische gemeenten zijn hetzelfde, zo kan ik ook wel hele ladingen kritiek schrijven over katholieke kerk en noem maar op,wat voor kerk,mensen die zich daar beschadigt voelen door leiders in die kerk.
er zijn ook mensen die in klinieken zijn geweest, daar geen genezing vinden en wel in de kerk.

in iedere kerk lopen wolven in schaapskleren, daar waarschuwt de bijbel zelfs voor.

en in iedere kerk kun je ook mensen vinden die oprecht met geloof bezig zijn, wonderen.

wist je dat er ook een katholieke priester is die net zoals jan zijlstra rond gaat en mensen daar genezen worden?
emiliano tardif, in het ziekenhuis toen hij zelf ziek was kwamen enkele katholieke leken voor hembidden, er trad meteen genezing in. tardif orieenteerde zich met betrekking tot de charamatische vernieuwing en in het bijzonder de dienst van de genezing. eenmaal terug in de domicaanse republiek bemerkte hij dat god ook hem gebruikte voor soms heel spectaculaire genezingen. Hij reist op alle contunenten.
heb een boek van hem, jezus geneest, weet niet of de man nu nog rondtrekt ofzo, maar staat vol met getuigenissen. toen ik dat mijn katholieke moeder liet lezen,die na vraag deed bij haar pastoor die zeer enthousiast over hem reageerde, had ik wel goedkeuring om na jan zijlstra te gaan, want jan zijlstra komt uit evangelische kring....mensen die het vooral om geld doen.eerlijk gezegd ben iknog nooit in een kerk geweest die geen collecte houd.
als mijn moeder trouwens voor een ziek familielid wil laten bidden,dan zegt de pastoor tijdens de mis laten we bidden voor bla bla bla, dan moet ze daar voor betalen. jan zijlstra bad voor mij zonder dat ik hem daarvoor hoefde te betalen.
zo kunnen we op dit topic heele lange discussie gaan houden over de fouten van kerken, fouten die kerkelijke leiders hebben gemaakt, beter als gelovigge denk jezelf ook na, volg jeniet klakkeloos leiders,maar lees je ook niet klakkeloos alle kritiek en neemt die maar aan voor waarheid.
omwat voorkerk hetnou ook gaat, van gereformeerden tot evangelische,

maar ja in charamatische bewegingen gebeuren nog weles wonderen, net zoals bij jezus in die tijd en dat zorgt voor kritiek,net zoals in jezus tijd.
wat een ophef,jezus op een zondag genas... en jee dit verhaal dan,jezus komt ergens geneest een erg krankzinnigge en vervolgens stort er een kudde zwijnen vanaf het rafijn, de mensen uit het dorp wouden dat jezus verder liep. kun je hun reactie voorstellen?
En waar leefde jezus van? Hij trok rond,maar werkte hij eigenlijk? moeten zeker mensen hebben gedacht, profiteur....

Enfin laat het topic verder aan jou over shanita, met dit topic verschillen we van mening en vind jenog steeds lief hoor,voordat je mijn tegengas verkeert oppakt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 10:26
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
CHATULIEM619 schreef:
Er is een verschil tussen liegen en ongelijk hebben. En dat verschil wil je niet zien. Bovendien vind ik de onderzoeker absoluut niet subjectief. Het enige doel wat ze hebben is de hele christelijke wereld aan de kant te zetten. Onder het mom van objectiviteit zoeken ze doelbewust naar fouten en vergroten dat uit. Zodat naievelingen meteen denken dat iedereen die met hen te maken heeft ook verkeerd bezig is.

goed geschreven quete het effe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 10:18
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jij vind het lieve christenen he? En daar is niet iedereen het mee eens en dat mag toch????
Als je niet tegen kritiek kan moet je zeker niet op een forum gaan schrijven....

ga ik ook niet meer veel doen hoor willemmijn, richt me liever op positieve dingen.
dan negatieve verslagen te lezen die vol met leugens staan. die klakkeloos door lezers worden aangenomen.
en ja ik vind het lieve cristenen, ken sommigge zelf, dus ja ik heb gevoel en vind het triest die golven van kritiek die zelf vanuit de cristelijke wereld over hun heen is gekomen.

En wie kritiek schrijft, kan ook tegengas verwachten he, als je niet tegen tegengas kan, dan moet je ook niet op een forumschrijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 10:06
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
XABIA794 schreef:
Als we evenveel energie zouden steken in possitieve dingen Knipoog smiley

klopt, maar moet toch reageren als ik weer kritiek lees over bepaalde lieve cristenen. wat dat betreft,is het forum wel zo opbouwend? eh ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 09:54
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Ik denk ben ff wakker, ff kijken, mail checken enzo en wat zie ik...

Jij zit moedwillig over me te ouwehoeren...

Die mensen waar jij het over hebt, die beschadigen anderen door een hoop leugens en voor de poen, kijk alleen maar in Het Nederlands Dagblad.
Mensen die die heren al jaren vertrouwen...worden voorgelogen waar ze bij zijn.

De kaart die Ouweneel gebruikt om te laten zien hoe radioactief de zee is (na metingen van het vliegtuig), is in werkelijkheid een kaart waar het zoutgehalte van de zee zichtbaar wordt.

De vliegtuig waar die het over heeft onderzoekt het heelal niet de zee.

Hij zegt dat de Nasa een programma Sonis heeft wat ze hebben ontwikkeld voor nucleaire onderzoek van de zee...Nasa ontkend een Sonis programma te hebben.....

- Het vliegtuig waar Ouweneel het over heeft, zou volgens hem informatie doorsturen naar een grote antenne in de VS. De radiotelescoop in Green Bank ontvangt geen enkele informatie van vliegtuigen, aldus de onderzoekers. De telescoop kan gereserveerd worden door astronomen en bekijkt objecten in het heelal. Het doel van de telescoop bevat onder andere het onderzoeken naar water op de maan, zwaartekracht golven van pulsars, de structuur van ons melkwegstelsel.
De telescoop heeft niets met vliegtuigen te maken.

Ja, mijn nichtje heeft gewerkt met die telescopen van de Nasa, om sterren te bestuderen... Die heeft astronomie gestudeerd, cum laude en die lacht zich werkelijk te pletter om deze onzin die verkondigt wordt.

Dat is geen getuigenis..het tegenovergestelde van een getuigenis.

En dan zijn dit maar enkele leugens,

Een stuk uit de Nederlands Dagblad en GG:

OP ONDERZOEK

De heren schaften de DVD aan om het zaakje grondig uit te zoeken. Daarbij hebben ze de vraag in hoeverre bijbelse profetieën zijn te koppelen aan hedendaagse gebeurtenissen bewust buiten beschouwing gelaten. Dat is een kwestie van theologische interpretatie. Ze hebben uitsluitend gekeken of de door Ouweneel aangedragen wetenswaardigheden over de economische crisis in Europa, de onrust in het Midden Oosten en de aardbeving in Japan kloppen.

Hun conclusie is niet mals:

“Een hoop van de door dhr. F. Ouweneel aangedragen gebeurtenissen zijn verdraaid of zelfs helemaal niet gebeurd. [...] Genoemde letterlijke citaten zijn niet te traceren.”

47 VERWIJZINGEN, ALLE 47 FOUT

Voor de zekerheid hebben ze Frank Ouweneel ook gevraagd zijn bronnen te mailen. Hij kwam alleen over de brug met bronnen over de nucleaire watervervuiling ten gevolge van de aardbeving in Japan. Maar dat was wel een indrukwekkende lijst met maar liefst 47 verwijzingen naar artikelen en tijdschriften! Wagenaar en Van den Esker gingen aan het werk en trokken al deze bronnen na. Ze kwamen tot een ontluisterende vaststelling. Van de 47 bronnen:

- hadden 7 een onduidelijke verwijzing. Dat betekent dat het tijdschrift of krant wel bestaat, maar dat Ouweneels verwijzing ernaar zodanig onnauwkeurig is dat het betreffende artikel niet kon worden gevonden. Zo verwijst hij naar Le Nouvel Observateur van mei 2011, maar aangezien dit een weekblad is en er in mei 2011 vier edities zijn verschenen, is onduidelijk welke editie wordt bedoeld.

- hadden 5 een foutieve verwijzing. Zo verwijst hij naar de Scientific American van mei 2011, blz. 73. Maar dit artikel gaat over een kosmische stralingsdetector in een ruimtetelescoop die onderzoek doet naar donkere materie en anti-materie in het heelal. Het heeft geen enkele relatie met het onderwerp nucleaire watervervuiling in Japan.

- waren 35 tijdschriften totaal niet te traceren. Geen eigen website, niets in Google. Het betreft obscure titels als World Telescope, The American Healthcare Magazine, Nuclear Focus, Mystery World, Enemy View, Unknown Influence, Sea and Environment, en Human Watch.

De twee onderzoekers hebben hun (gedetailleerde) bevindingen gevat in een rapport van 17 pagina’s (pdf) én in een filmpje.

CONCLUSIE

Concluderend en terugblikkend op de eindtijdstudie schrijven ze:

“Er blijft een vervelend gevoel achter. Een presentatie waarbij de indruk wordt gewekt dat het hier gaat om een reeks van feitelijke gebeurtenissen die ondersteund worden door objectieve nieuwsberichten, blijkt een reeks van verzonnen en/of verdraaide gegevens te zijn. Daarmee bevind dhr. F. Ouweneel zich op glad ijs. Het lijkt erop dat deze gegevens bedacht zijn om daarmee de exacte relatie met een aantal bijbelverzen te leggen en zo een diepe indruk achter te laten bij de bezoekers van de eindtijdstudie.”

Hoe Frank Ouweneel daar op heeft gereageerd lees je in het volgende artikel dat nu ook online staat. We hebben het Nederlands Dagblad over deze zaak getipt en afgesproken vandaag tegelijk met het complete verhaal naar buiten te komen.


Chatuliem, noem jij dit, leugens verkondigen om indruk te maken, en als ik er dan iets over schrijf, letterlijk overgenomen uit het ND, dan zeg jij, over mij dat ik: moedwillig bezig ben mensen te beschadigen, die jaren lang bezig zijn in het koninkrijk van de Heer.




Ik weet niet hoor maar in mijn bijbel staat erg vaak dat je niet mag liegen, tis zelfs een gebod van de tien geboden. Wat heeft liegen en bedriegen te maken met bezig zijn in het koninkrijk van de Heer?

Ja, domme vraag, maar stel 'm je toch ff.


En de bijbel is over liegen wel heel duidelijk op meerder plaatsten, dit in tegenstelling tot de teksten die sommigen vinden dat die over homo's gaan.

Ik had er eergisteren nog eventjes met mijn ex over, de énige die ik echt voor 100% vertrouw van de iets oudere mannen in de christelijke wereld dat is Andries Knevel.(ja, de enige die nu eventjes in me opkomt bedoel ik dan)
Gewoon hoe die man doet, kijkt enzo....58% communicatie is via gezichtsuitdrukking, 37% via de toon van de stem, en maar 7% via de woorden zelf.

O ja, en Chatuliem, ik wil je vriendelijk verzoeken, als je het over mij hebt, je dan naar mij te richten en niet naar bijvoorbeeld Harald, zoals je deed vanavond.

En verder, ach....

O ja Reportage zogenaamde genezingen blinde kindertjes en reacties

Trin in India: leugen, naïviteit of glorie?


beter inplaats van goedgelovig te lezen, ga es zelf naar een dienst van trin toe, leer je ze eens kennen, en dan bedoel ik ook echt kennen, niet met een kritische geest 1 keer een samenkomst bezoeken.
mensen die zich inzetten voor weduwen en wezen, die zelfveel wezen onderhouden, die niet zelf zo bezig zijn met anderen bekritiseren, waar een katholieke priester welkom is en een gereformeerde of noem maar op.
die zich inzetten om iedereen jezus te laten leren kennen,laatst naar noord korea zijn geweest. zich ook richten op de meest gesloten landen.
makkelijk om langs de kant te zitten met kritiek, ga zelf es mee, wat doe je zelf als cristen?
en jaja natuurlijk heeft goedgelovig ook al kritiek geschreven over bezoek aan noord korea, een vriendin van mij is ook naar noord korea gegaan, geweldig dat daar het licht van jezus word gebracht in een land wat de liefde van jezus zo hard nodig heeft,

Ik zelf ben blij dat ik me niet hoef te verantwoorden tegen over god dat ik negatief mezelf uitlaat over harde werkers van zijn koninkrijk.
Ik ken daar de mensen een beetje, zoals ik al eerder schreef, geen zin om ze temoeten verdedigen, maar gooi al die kritiek maar doorde wc.

ja de farizeeen,hadden ook heel veel kritiek op jezus bediening, waren mensen die zogenaamd heel gelovig waren... de bijbel goed konden, vergelijk ze met sommigge religieuze cristenen, naar de kerk, bidden, maar jezus echt in je hart?
alsje iedere week in een koeien stal zit,word je ook nog geen koe.

wat betreft fouten van cristenen, het zijn ook maar mensen,mensen die midden in de strijd staan en zeker wel es een fout zullen maken,

kritiek op jan zijlstra, oueweneel, trin, wat doe je zelf als cristen?
echt ik zal me niet tegenover god durven vertonen als ik over die mensen kritiek zoveel loosde. gelukkig is god genadig, zou hij begrijpen dat je je laat beinvloeden door bepaalde negatieve dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 01:08
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
ZEELAND736 schreef:
Piano spelen??
Kun je dat???
Zeker weer gaan doen...ook daar in kun je veel kwijt...
Verdriet...blijdschap....en zelfs boosheid denk ik...
Ik draai veel muziek...wordt ik rustig van en ondertussen doe ik dan de karweitjes die ik MOET doen...Ook dat werkt!!!

(Oei...dit heeft niets te maken met kijken op profielen!!!)

jewel hoort bij me hobbies, ha ha ,kan het niet goed,maar heb er plezier in en is een uitlaatklep voor emoties Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 01:04
BerichtOnderwerp: bidden naar overledenen
 
CHATULIEM619 schreef:
Het valt me de laatste tijd op, dat je merkt dat mensen bidden tot hun overleden familieleden.... Valt je dat ook op en wat vind je daar dan van? Doe je het zelf wel eens en hoe denk je dat het eruit zal zien als je zelf eens zal overlijden...

verwijderd,warom schrijf ik eigenlijk nog op dit forum Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
PETRA944
op maandag 16 juli 2012, 10:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 23:45
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
FRANKT627 schreef:
Aangezien jij en zovele andere meer begaan zijn met Floshke en Prikkie reageer ik niet meer... Boze smiley ...gelukkig is het mijn laatste week op CM want ik ben het een beetje, neen, erg, beu...

nou bedankt,wou hele week niet op het forum schrijven,maar ja lees ik dit.
gewoon minder op cm komen en blijven, niet teveel verwachten dat je de one effe tegen komt, maar ik ben er van overtuigd dat er echt wel op een dag iemand schrijft, jee leuk die poes en die egel,maar jij bent nog leuker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 09:15
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Ik hou erover op....

had die dingen ook gelezen, bedacht me zou de man met opzet liegen, of zelf ook verkeerde informatie hebben en het zelf echt geloven shanita?
Want het is wel walgelijk als iemand met opzet zit te liegen en dat aan andere mensen vertelt in een kerk. enfin ik ga ont cmmen, een week me computer uit laten. fijne week toegewenst, geniet van je rust. met gods armen dicht omje heen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 09:07
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
ZEELAND736 schreef:
Ik herken het...en begrijp je helemaal!!!
Daarom ben ik weer begonnen om mijn hobby op te pakken...en het werkt!!!
Even prive met iemand mailen is soms net zo fijn...toch???

Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

ha ha, en ben wakker en dacht effe kijken of iknog mail had. daar zat ik ook al aan te denken, meer piano gaan spelen op de lege momenten, misschien helpt dat. een week me computer uit laten, want lijk wel verslaafd aan internet. en nog bedankt voor je leuke gesprek gisteren Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:22
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
enfin ik ga naar bed, vast dromen over zeeland Lachende smiley
en heb me voorgenomen alleen nog maar in het weekend op cm te gaan, want zit eigenlijk nooit op internet veel, maar sinds 2 kinderen weg zijn gegaan, nog eentje op vakantie, lijkt het wel of ik de leegte vul met op cm zitten. het voelt alsof ik niet compleet zonder hun ben, 1 been mis ofzoiets, ha ha. terwijl ik er nog 4 thuis heb....maar ja
in ieder geval alle forumschrijvers fijne week toegewenst en dat de liefde van jezus op dit forum mag overheersen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:31
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
VISSER278 schreef:
Frank heeft daar geen geduld voor , is mijn bescheiden mening.

En een vrouw aan de waterkant , ja , dat heeft wel wat. Is bijna iets bijzonders. Knipoog smiley

Zo heb ik het nooit bekeken, ha ha meeste zijn inderdaad mannen. kwam ook altijd een stel samen vissen,waren al jaren getrouwd en zij kon goed vissen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:23
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn.
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je doet wel weer aardig moeite om onrust te kweken dan......en ik wil je adviseren, vul niet zo in wat de ander bedoelt en als je twijfelt mail diegene dan even......je vult nu voor jezelf en anderen in wat ik bedoel......onnodig en het schept alleen maar wrevel....over respect gesproken....
Als je op ieder schrijfsel commentaar krijgt of mensen het wel goed bedoelen kan je je ook niet vrij voelen om te schrijven!

sommigge dingen heb je gelijk in, zal de volgende keer mailen,das een goeie tip.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:17
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
FRANKT627 schreef:
Hé Marianne, ik lees net dat ze alleen op kwallen viste. Misschien moet ze toch maar bij Visser in de leer gaan. Dan 'vangt' ze zeker paling in groen, zure haring, kibbelingen en dergelijke toestanden... Knipoog smiley (bij de visboer)

maar frank jij woont niet zo ver van zeeland toch,warom ga jij niet een avond strand vissen met visser is echt reuze leuk. zoiets moet je gewoon een keer gedaan hebben. of ben je bang voor krabben?
of zou dat te gevaarlijk zijn visser? frank is natuurlijk een belg....
een belg bij de zee...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:00
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn.
 
WILLEMIJN232 schreef:
Kan zijn maar met je opmerking wek je wel die suggestie richting mij.......
en of jij het nu wel of niet goed vind, we hebben allemaal een vrijheid van plaatsen van onze stukjes......

klopt ik kan er alleen niet zo goed tegen meer als ik merk, of het gevoel krijg, dat mensen hier niet met respect met elkaar omgaan op het forum.
je zet woorden neer,die op mij overkwamen met een groot vraagteken, vandaar me vraag naar jou toe die ik deed. Dan kan jij ook weer reageren en schrijven dat het niet verkeerd bedoeld is, is misschien alleen beter,voor meerdere mensen dit lezen en hetzelfde denken als ik.
want onrust hebben we genoeg op dit forum gehad, en vooral op een topic als dit, als mensen het gevoel krijgen dat er hier niet met respect voor elkaar word omgegaan, kunnen mensen zich minder vrij voelen om wat te schrijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:35
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
FRANKT627 schreef:
Ons Petra heeft nogal veel verstand van vele zaken...en ik vermoed ook wel dat ze wat de haak sloeg in het verleden. Of het zeebaarzen zijn weet ik niet... Knipoog smiley

kwallen frank net zoals me ex een grote kwal. ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:31
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn.
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat vraag ik me van andere bijdragen ook wel eens af Petra, wat is het nut.....
Gelukkig kan iedere forum schrijver dat zelf bepalen......Fijn toch?
En wat is het nut dat je er een opmerking over maakt? Vraag ik me af????
Want ik schreef nog: ik bedoel er niets mee???????????????

dan is het goed als je er niets mee bedoelt. sorry was effe bang dat het anders bedoelt was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 19:28
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn.
 
WILLEMIJN232 schreef:
Voor iemand die geen deel meer neemt aan het forum ben je toch nog wel vaak aanwezig Heide....
Knipoog smiley
Heb er geen last van maar valt me gewoon op...... Engeltje smiley

En wat is het nut ervan om dit te vermelden?
fijn heide, je toch nog een beetje deelneemt aan het forum Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 18:59
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
ZEELAND736 schreef:
Ik ben bij het water geboren....heb met schipperskinderen gewerkt...
Geef mij het water...en ik vergeet de ellende...HEERLIJK!!!

jaaaaaaaaaa weet precies wat je bedoelt, inderdaad HEERLIJK.
ik woon hier ook heel dicht bij het water,zal eskijken of het lukt een foto ervan op me pro te zetten,ha ha 1minuut lopen en ben bij het water. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 18:55
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
VISSER278 schreef:
Ze heeft er wél verstand van he Frank?
Ik zou haast denken dat ze al diverse zeebaarzen aan de haak heeft geslagen. Lachende smiley met blinkend witte tanden

waarom is zeeland zover weg,want de zeeuwse mannen zijn wel heel leuk.echte mannen,stoer Lachende smiley stoeren mannen , met een geschiedenis vol vissersverhalen en boeren , die gaaf zijn, met een speedboot, waarmee ze effe na engeland varen .of je ziet ze op een traktor in het veld met ontbloot boven lijf,zeer verleidelijk in de zomer.ha ha
en dan de ouwe zeeuwsemannetjes, bijna ieder dorpje heeft zo,n bankje waar sommigge hun plekje hebben,kijkend na de toeristen die voorbij rijde (leek eerder meestal op een duitse invasie) en met verhalen...... ha ha heeft me wel paar jaar geduurd voordat ik ze echt goed kon verstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 18:31
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
VISSER278 schreef:
Ik vroeg alleen maar of je zin had een keer mee te gaan strandvissen hoor. Domburg....Westkapelle....Zoutelande??
Bootvissen is trouwens ook heel leuk hoor. Dát wel eens gedaan?

Knipoog smiley

nee, maar of dat mijn ding is, midden op de zee? Wel met boot op de grevelingen,alleen als ik dan probeerde te vissen, bij me laatste poging had ik een kwal aan de haak,dat was zo walgelijk dat ik het maar bij garnaaltjes vangen heb gehouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:58
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
FRANKT627 schreef:
Pfff, denk je dan dat Visser zoveel vangt??? Deel het getal 0 eens door 2...veel helft is er dus niet...ik vraag me af of er in Zeeland wel vis leeft...de visboer waar Visser steeds zijn 'buit' gaat euh...vangen haalt vast zijn vis in België

sereius heel veel belgen komen in zeeland vissen. en tja belgen he....
gaan ze vissen bij gevaarlijke stromingen. gelukkig is er in nederland een goede reddingsbrigade. liefst zitten ze op de delta werken,denkende dat door de stromingen... ach... belgen,je gaat toch niet vissen boven draaikolken. of bij de dam, bij de stenen voor de sluis, die glad zijn.... waar tig borden zijn, om die belgen te waarschuwen.
maar ja als er es eentje definitief verloren gaat in zo,n draaikolk hebben onze vissen weer wat te eten. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 39 Volgende
Pagina 32 van 39