ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARITIME853
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARITIME853
Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:29
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
 
JOANNIE702 schreef:
De kinderen voedt je op als moeder.......................de man is al opgevoed (hoop ik dan)................. Knipoog smiley .

Haha, zo zou het moeten zijn....... Knipoog smiley
Mannen zijn net als pubers, hebben een moeder naast hun nodig. Knipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:25
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
 
JOANNIE702 schreef:
nee ik lijk op mezelf......... Knipoog smiley

Kijk dat is spirit of a woman...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:45
BerichtOnderwerp: Titanic
 
JANS221 schreef:
Maritime, Keith geeft nu 3 keer aan dat het niet gaat over het begraven, maar om het feit hoe volwassenen en kinderen reageren op een vraag!
Blijf dan niet zo doordrammen......

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:41
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
CORNE927 schreef:
beste mensen, misschien moeten we Laverde met rust laten, het is duidelijk.

Geen enkele professionele hulp heeft soelaas geboden en zelf is hij ook duidelijk in wat hij (niet)wilt en niet minderjarig meer. Ofwel, als volwassene is hij helemaal alleen zelfstandig in het nemen van al zijn beslissingen, al dan niet met zijn Bijbelse Vader.

En al onze beste bedoelingen worden niet of bijna vijandig van repliek voorzien en/of word je met de Bijbel,(welke vertaling ook weer) om de oren geslagen waarin staat dat hij alleen 'gezond' is en ik (ik spreek voor mezelf) niet.

Ik mijd beter het forum, want de bloeddruk stijgt naar ongekende hoogte merk ik soms en das niet de bedoeling denk ik.

Ik ben ook geen type voor slap geklets helaas, dus wens jullie veel plezier hier.

All the best.

Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 8 januari 2013, 16:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:35
BerichtOnderwerp: Titanic
 
JANS221 schreef:
Gefrustreerde smiley

natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:29
BerichtOnderwerp: Titanic
 
KEITH722 schreef:
ehhh, eh om wéér even bij het begin van het topic te blijven, het ging me in mn topic/verhaaltje eigenlijk veel meer om het verschil tussen de reactie vd grote mensen en die van de kinderen!, de aanleiding (de boot) doet er dan even niet zoveel toe

de grote mensen noemden het verven van het wrak crazy, de kinderen namen het een stuk constructiever op en gooiden het níet meteen als onzin aan de kant

Als God c.q. Jezus wil dat wij worden als een kind! gaat het ook juist om het constructieve!! en niet meteen dat afbrekende, dat veroordelende, het maakt dan even minder uit wat de aanleiding is en of die wel of niet verantwoord is

Dát was de onderliggende boodschap van mijn topic, sommigen zagen dat wel, anderen niet, nou ja...

Nogmaals, dan zou ik als ouder toe moeten laten, volgens jou? Om de realiteit gaan verbloemen in kleuren zoals het hun past?
Zoals de tweede wereld oorlog als een verbloeming te kennen geven aan mijn kinderen???
Ga toch gauw weg.
Het zegt meer dan we ons kunnen bedenken.
De geschiedenis staat op zich.

Vandaar de reactie van grote mensen.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 20:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:17
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
 
ANNA415 schreef:
Het is ook vrgezocht. Bewust. Het is wel de site 'goedgelovig' Knipoog smiley
Dus dit is bewust zo in elkaar gezet. Clown smiley


Goedgelovig.nl is Neerlands eerste ‘gristelijk-satirische’ website, en tevens een persdienst voor ‘kerkelijk nieuws met een kwinkslag’.

Goedgelovig.nl is het initiatief van een groep bekende, minder bekende en anonieme columnisten van breed-kerkelijke huize die zich het Dwaze Zaken Collectief noemt, naar het bekende Amsterdamse kunst-eetcafé ‘Dwaze Zaken’, waar we bij tijd en wijle graag een schuimend biertje nuttigen, terwijl we het gristelijke wereldje satirisch beschouwen. Dat heeft er toe geleid dat we eind maart 2007, precies tussen de Boekenweek, die als thema ‘Lof der Zotheid: scherts, satire en ironie’ had meegekregen, en 1 april, van start zijn gegaan met deze website. Hiermee hopen we de nog vrijwel ontbrekende ’bediening van humor en zelfrelativering’ onder christenen (door ons uit relativering vaak gespeld als ‘gristenen’) wat leven in te blazen. Want zoals Antoine Bodar eens zei bij Knevel: “Er zijn meer heidenen met gevoel voor humor dan christenen.” Hoog tijd dus om daar iets aan te doen.

Onze missie is het leven van alle goedgelovigen in Nederland wonderbaar te transformeren.

Van grijze kerkmuizen, depressieve gerefovormden, charismatische zegenzoekers, collectetellende celkerkcipiers, devote pausmobielgroupies, heilige huisjes bouwers en hemel-of-hel denkers maken wij met krachtig medewerken van de Geest van Humor vrije gelovigen die kunnen lachen en relativeren – over kerkelijk poppentheater, softe subcultuurmaniertjes, gristelijke zeepbellen, kledingloze keizers en evangelische hypes. Amen.

Je hebt hem door. Komplot theorie.!!!

Transformatie???


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 20:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:14
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?
 
VIOOL125 schreef:
Als God hier rekening mee houdt betekent het dat we gerechtvaardigd zou kunnen worden uit werken. Want je hebt je straf al uitgezeten, dan kun je niet nog een keer veroordeeld worden voor hetzelfde. De bijbel leert ons dit zinloos is. God kijkt naar ons als geheel en indien Hij zijn Zoon terug kan vinden in ons moge we bij Hem binnengaan. Rom 8 leert ons dat er geen veroordeling meer is voor zij die in Christus Jezus zijn.

Kortom cf de bijbel. Houdt God geen rekening met zijn 30 jr gevangenis straf tijdens zijn oordeel? Nee.
Het maakt dan niet uit of hij tot bekering komt of niet.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:08
BerichtOnderwerp: Titanic
 
KEITH722 schreef:
het wordt geaccepteerd en ik ga er netjes op in en geef zonder schelden aan dat het in beginsel niet over begraven of zo ging/gaat!! dus als ik nou 4 of 5 keer aangeef dat het echt ergens anders over gaat, lees dat dan en blijf er niet over doorzagen

laten we het eens zijn over het feit dat we het over de kwaliteit vd discussie oneens zijn

Het gaat wel over, "om het eren van" .....
Nogmaals je zou eens moeten weten wat het is om hetgeen dat er niet meer is, nog eens te gaan "verbloemen"..... en te eren met de kleuren palletje.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 20:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:57
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?
 
SIMON933 schreef:
Een (onbekeerde) man heeft een andere man vermoord en word veroordeelt tot 30 jr gevangenisstraf.

Houdt God in zijn oordeel rekening met deze 30jr gevangenisstraf of heeft God hieraan geen enkele boodschap?

Sinds wanneer oordeelt God???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:55
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?
 
SIMON933 schreef:
Een (onbekeerde) man heeft een andere man vermoord en word veroordeelt tot 30 jr gevangenisstraf.

Houdt God in zijn oordeel rekening met deze 30jr gevangenisstraf of heeft God hieraan geen enkele boodschap?

God houd geen rekening met het straf. Wel hetgeen dat in de 30 jaar bij hem doet in relatie met God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:44
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
 
JOANNIE702 schreef:
Eigenlijk als je goed erover nadenkt, vindt ik zelf dan!
Dat het gewoon normaal is dat de MAN de eerste stap mag ondernemen!


Dat is toch de mooie eigenschap van de man.............. Knipoog smiley

Is dat zo???
Het kan ook een mooie eigenschap van een vrouw zijn......... Knipoog smiley

Doen de moedsers toch ook met hun kinderen?
Waarom niet bij de MAN....?


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 19:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:36
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
KEITH722 schreef:
kabouter bedoelt wsch emotioneel exhibitionisme, daar lijkt het wel op bij laverde maar is het in principe toch net niet

idd, net niet.... is niet.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:24
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
LAVERDE524 schreef:
Ja ik weet ook niet wat alle woorden betekenen, ik ben geen professor he.

Voel je niet schuldig hierover.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:17
BerichtOnderwerp: Titanic
 
LAVERDE524 schreef:
Maritm,

Ik geef keith wel een beetje gelijk, hij heeft uiteindelijk deze topic wel geopend. We moeten mekaar niet afbreken maar juist opbouwen. Laten we mekaar gewoon die ruimte geven.

Dat begrijp ik. Ruimte geven komt van twee kanten.
Inhoudelijk geven wij dezezelfde reactie alleen dat wordt niet geaccepteerd.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 19:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:10
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
KABOUTER722 schreef:
wil je nou echt dat we op jouw lappen (naar mijn mening nietszeggende) tekst nog reageren?

zoals ik al zei: ik vind jouw vraag emotioneel voyeurisme.

Je bent geweldig!
Maak er een seksueel tintje aanvast in de hoop dat jij gelijkt hebt.
En met "we" hoor ik niet bij.
Het lijkt wel op kabouter taal. Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 19:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:03
BerichtOnderwerp: Titanic
 
KEITH722 schreef:
EHHHH..., laverde en maritime, als jullie bewust niet wíllen lezen wat ik schrijf - dat blijkt namelijk steeds duidelijker uit jullie reactie(s) - heb ik verder geen behoefte meer aan jullie respons

vriendelijk verzoek mijn topic dan niet in te vullen met niet terzake doende "aanvullingen", begin dan zelf een topic over jullie onderwerp ok!

Gaat het nu heet worden???
Jou topic???
En dan belerend reageren omdat jij via de achterdeur reactie's krijgt???
Sorry dat zegt mij veel over jezelf....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:09
BerichtOnderwerp: Titanic
 
LAVERDE524 schreef:
Ik hielp vroeger mijn oom met de begrafenissen. Ik was toen der tijd 12 jaar oud of zo iets. En ik heb er heel veel van geleerd. Je begraaft de doden, en je laat het achter je. Je gaat vervolgens niet hun graven in kleuren of zo, want wat daar ligt is enkel de omhulsel, het overschot, meer niet, de geest is allang weg, dat wist ik toen al als 12 jarige dat bij elke begrafenis dat ik deed dat de persoon zelf er niet meer lag maar enkel de omhulsel.

Mijn oom moest tegen het laatste aan alles alleen doen, naja dat liet ik dus niet toe, dus begon ik hem in mijn vrije tijd te helpen met begrafenissen. We hebben zo'n alles wel gehad in die tijd zoals ik het nog weet. Tot mijn 17e heb ik mijn oom geholpen, en toen moest ik hem zelf, mijn oom dus, naar het graf brengen. Is heel normaal hoor. Maar ik ga niet weer naar zijn graf toe want daar ligt toch niks meer. En trouwens mijn oom heeft het nu beter, dus...

En dat is ook met die titanic, het is een rustplaats, geen sensatie plaats, het word meer als sensatie gebruikt. Laat de doden op hun plek liggen waar ze behoren, en ga zelf verder met het leven. En ik lees tevens nergens in de Bijbel dat ik de doden moet gedenken. Jezus moest zijn aardse vader Jozef ook achterlaten in het graf. Maar Jezus ging zelf moedig voorwaarts. We moeten ons tenslotte niet richten op degenen die al zijn heen gegaan, maar juist op degenen die nog leven, in de hoop dat zij ook gered mogen worden.

Dus dat boot schilderen? Ik vind het zelf wat te ver gaan, maar goed, dat is ieder voor zich zelf. Toen mijn oom stierf op 45 jarig leeftijd, ja jammer, maar ja het was al gebeurd, had hij zijn suikerziekte maar niet expres moeten verwaarlozen, hij deed het bewust omdat hij er geen zin meer in had, had ie vaak tegen mij gezegd toen der tijd. Naja, hij stierf dus, ik heb 'm persoonlijk samen met zijn andere broers(mijn ooms dus) naar zijn graf gebracht, ik heb ook mogen laten zakken, dus dat was heerlijk om te doen, want dat was het laatste dat je kon doen. Maar ik ga er niet steeds weer naar toe, want er ligt daar toch niks meer, en het is ook geen plaats voor de levenden om daar te wezen.

Ja, ik ga heel nuchter met de dood om, als 12 jarige ging ik er al nuchter mee om. Ik maakte soms zelfs wel eens grapjes met mijn oom, dan lag ik zelf in zo'n graf en dan zei ik zo uit de gein van: oh nou gooi maar dicht, ik lig nu ook meteen te plek, hihi. Ja de mensen waren er verder niet bij hoor, wij waren enkel aan het graven, daar was verder niemand bij dus kon ik wel eens grapjes met hem maken.

Maar goed, ik heb niks met doden, en ik heb ook niks met die rustplaatsen van hun. Er komt straks nog genoeg tijd om naar de camping het stille zuchtje te gaan, naja tenzij dat Jezus eerder terug komt, dan niet natuurlijk. Het zou mooi wezen om Jezus tegemoet te gaan. Maar goed, mocht het niet zo zijn dan kom ik ook wel vanzelf op de camping het stille zuchtje.

Maar nogmaals; je moet de doden laten rusten, en hun rustplaats ook achter je laten, laat het zoals het erbij ligt, het vergaat toch met de tijd, of je het onderhoud of niet. En hecht je geen waarde aan rustplaatsen, maar aan degenen die nog leven. Heel simpel.

Je zegt het Laverde.
Je wil niet weten hoe het is om je allerliefste, waar je alles mee gedeeld heb en intiem was, terug te voelen als een levenloze en koude mens...
Dat is de realiteit, dat ervaar iemand pas wanneer deze daarmee geconfronteerd wordt.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 18:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:01
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
MARISKA601 schreef:
Nee, die emoties heeft ie al onderdrukt...
(als het goed is)....

Wel paniek in de tent als ie toch verliefd word...
(de geest moet sterker zijn dan het vlees)

En de geest zegt vrouwen??? snap er niks van. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:54
BerichtOnderwerp: Boos!
 
LEANNE226 schreef:
Goed zo,met juist die menselijke boosheid hebben we van doen,met Bijbeltekten gooien en troostwoorden verzinnen is aardig maar eerlijk gezegd had/heb ik er geen klap aan!
Ik stortte in een gat,een ander kon glimlachend vertellen dat mijn partner vast in de Hemel zo zijn en ik daar juist blij mee kon zijn maar ik had alleen de nijging die glimlach van zn smoel te slaan.Ik zat nl zonder partner,degene die ik zo liefhad,waar ik oud mee zou worden,met kinderen zonder vader...........zonder inkomen en met geblokkeerde rekening maar wel met dikke rekeningen.Allemaal mensen om je heen die alles beter wisten.............maar die gingen na hun zinloze commentaar weer naar hun veilige thuis.
Ik heb me heel vaak afgevraagd waar ik het aan verdiend had,waarom ik en mijn man zo gestraft werden.........God?Bidden?toen even niet hoor,echt niet,daar was ik veel te boos voor,schelden op God kon ik wel.......

Er zijn maar weinig mensen aan wie ik echt iets heb gehad in die periode,die er iets van begrepen maar het merendeel heeft zich slechts onnozel gedragen.........blij zijn dat iemand in de Hemel is........sorry,ik kan het niet(ik ben maar een mens,ik mis hem),ik kan hooguit dankbaar zijn als hij daar veilig zal zitten.

Heel erkenbaar. Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 17:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:50
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
MARISKA601 schreef:
Zelfs een inbreker komt op een nacht waarop je het niet verwacht...
Een mens kan nooit ergens goed op voorbereid zijn.

Ooohw, je hebt geen dieven klauwen? Lachende smiley
ben even mezelf....


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 17:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:45
BerichtOnderwerp: Titanic
 
KEITH722 schreef:
bloemetjes? waar zie jij bloemetjes maritime?

... maar goed, ik heb ook niet beweerd dat ze dat niet zouden moeten doen maar daar ging het niet om, het is trouwens wel weer aardig om te merken dat andere mensen de onderliggende en eigenlijke boodschap wél meteen door hadden en mij dat hebben laten weten via persoonlijke chat of mail (het ging dus over het verschil tussen de reacties van kinderen en grote mensen op één en hetzelfde! bericht) jammer ook dan dat andere mensen er dan weer overheen lazen op hun beurt maar die lezen het vast nog wel een keer over Lachende smiley

Hetgeen dat via de achtdeur besproken wordt, kan niemand lezen en/of weten.
Maar goed, voor de kinderen is het belangrijk dat dingen zijn zoals werkelijk is, zonder dat het met kleuren en geuren gebracht wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:37
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
LAVERDE524 schreef:
Het gaat prima zo zoals ik het nu doe. En het bevalt me al te goed. Zolang ik maar de Bijbel heb dan ontbreekt mij aan niks.

Wat maakt het toch uit als ik mijn emoties onderdruk, ik voel me er beter onder. Ik geniet van de Bijbelstudies dat ik doe, en dat is heerlijk om te doen.

Ja Jezus had reden om te huilen, zie maar hoe Hij werd vervolgd, dat vind ik meer dan logisch. Maar ik heb er geen reden naar toe om te moeten huilen.

Zoals ik het nu doe, vind ik het goed gaan. Maar kunnen we dat nu afsluiten dit onderwerp? Ga maar weer over naar het onderwerp, jezelf zijn.

Ik ervaar dat alles nu veel beter gaat zoals ik het nu doe. En het voordeel is: je bent op alles voorbereid, zodat niks als onverwachts komt. Heerlijk is dat.

Maar goed... even over het onderwerp; jezelf zijn, hoe ervaren anderen trouwens wanneer ze een afspraakje hebben, zijn jullie zenuwachtig of bang of wat dan ook? Vind het wel es interessant om te weten hoe anderen met afspraakjes omgaan. Hihi

Zenuwen en spanningen zijn er altijd bij een afspraakje. Lachende smiley

Dat is alleen maar goed. Helemaal als de vlinders gaan vliegen!!! of straaljagers.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 17:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:23
BerichtOnderwerp: Titanic
 
KEITH722 schreef:
nog n keer:

om weer even bij het begin te blijven, het ging me in mn verhaaltje eigenlijk veel meer om het verschil tussen de reactie vd grote mensen en die van de kinderen!, de aanleiding (de boot) doet er dan even niet zoveel toe

Tja, ben wel met Laverde eens. Ook dat is iets wat kinderen horen te leren in hun leven.

Is het nu echt nodig om onze kleuren pallet te voorschijn halen en er bloementjes en zo erbij te teken en in te kleuren?

Het maakt het feitelijke alleen maar ontzichtbaarder!


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 17:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:19
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
 
GERRIT084 schreef:
Juist als je muzikaal ben, moet je weten dat, als je iets speelt, of bespeeld je in gedachten mee zingt.
Temeer de noten in de juiste volgorde te plaatsen, doe je dat niet, dan ga je, of vals of de fout in, om het even wat.
Maar dan zou je ook geen Sinter Klaas deuntjes meer kunnen spelen, want je weet al op de voorhand dat je kinderen gaat misleiden.
Ik weet van mijn jongste broertje, dat hij er nog al wat moeite mee had, en, zeker toen ze hem vertelde dat die vent niet bestond
Hij aan mijn ouders vroeg, en de Here Jezus zeker ook niet, het was net in die periode, dat hij op zondagschool zat,en ik vraag mij werkelijk nog wel eens af, of hij het nu wel bvegrepen heeft.
Mijn broertje (42) inmiddels en gelukkig getrouwd, heeft inmiddels zelf twee zonen van die strekking, die wel al psalmen en gezangen zingen.
Ik snap ook best wel dat er occulte dingen gebeuren, maar neem van mij maar aan dat, en Plop en K 3, gewone dingen zijn van alle dag.

Dat er zo nu en dan wat oude hitsige mannetjes een beetje van slag raken van deze dames, kan ook ik me wel voorstellen.
Maar het is nu één maal wel zo, dat daar door en K3 en hun muziek door anderen slecht worden gemaakt.
Het is maar net wie wat wil horen, en wie wat er van maakt, en voor kleine kinderen, is plop gewoon een kabouter.

idd. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:16
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
Emotionele Chantage!

Een goede uitdrukking.
Dat komt ook herkenbaar terug bij relatie breuk.

o.a. met de woorden: "zal ik mijn polsen door snijden, of pillen slikken, voor de trein werpen enz." ???

Een ander schuldgevoelens op leggen. Zo komt het bij mij over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:08
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
 
MARISKA601 schreef:
Er zullen altijd wel mensen zijn die dingen af willen kraken waar een onschuldig mens niks geen kwaads in ziet.

Ik hou daar zo niet van dat men mij effe gaat vertellen dat K3 fout en occult is.
Ik hou er ten eerste niet van.

Als iedereen nou voor zichzelf bepaald wat kan en niet kan zijn we al een heel eind.

Als we bij alle soorten popmuziek de teksten eens weg laten,
dan hou je alleen nog de klanken over.
Zelfs met die klanken kan men in een bepaalde sfeer komen.

Dat heb je niet alleen met psychedelische rockmuziek maar ook met klassieke muziek.
En allerlei andere genres...

En liedjes over sprookjes moeten we ook maar niet zingen...
En al helemaal niet aan onze kinderen vertellen...
Vooral Hans en Grietje met de heks... dat is wel heel occult.

Het gaat niet om afkraken, wel hoe ga ik er zelf persoonlijk mee om. Ondanks de kennis erin....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 15:38
BerichtOnderwerp: Het mannenhart
 
VISSER278 schreef:
Knipogen is makkelijk gedaan maar dat vind ik nog geen antwoord op mn vraag wat of je nu tegenstrijdig vond .

Je zegt: God vraagt helemaal niet om een relatie met jouw hart.

Daarna: Hij wil heel je hart.

Als God heel mijn hart wil dan gaat het toch om een relatie met Hem???

Of vis ik ernaast?


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 7 januari 2013, 15:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 15:34
BerichtOnderwerp: Het mannenhart
 
VISSER278 schreef:
Knipogen is makkelijk gedaan maar dat vind ik nog geen antwoord op mn vraag wat of je nu tegenstrijdig vond .

Knipogen naar mannen doe ik niet snel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 15:31
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
 
GERRIT084 schreef:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hang jij een ander geloof aan, met een voor jou groot figuur Gefrustreerde smiley
Volgens jou is alles wat je andersom draait, de absolute waarheid.......
lijkt mij er op dat jij een eigen evangelie verkondigd ..................
Iedereen moet het weten, dat als je platen anders draait als hoe het moet ook een boodschap hebben.
Hou er toch mee op man, het is al zo oud, als er platen worden gedraaid het is het hem maar net, wat wil je horen. Gefrustreerde smiley

Tevens Gerrit ben ik zelf musicaal aangelegd. Weet hoe makkelijk het is om binnen een minuut mensen in trance te zetten.
De link van Laverde gaat inhoudelijk niet over omkeer muziek, wel over wat de invloed is van Rock ritme's.
Hierdoor zie ik aan de hand van de reactie's op deze forum dat er niet eerlijk en oprecht gereageerd wordt omdat blijkbaar niemand deze link heeft bekeken.
Bottenbley in deze link zegt hetgeen waar het om gaat.

Ook in de christelijke wereld is diezelfde invloeden aanwezig. Precies zoals de "rock artiest" zegt we pakken jullie kinderen.
Weet je wel wie dat zei? Dat was toen wij nog in onze luiers liepen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARITIME853
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 22 Volgende
Pagina 6 van 22