ChristianMatch
 


Forum

Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 21:10
 
Ik ben zelf verder totaal geen fan van Henk van Zon, maar deze video hebben mijn ogen zeker open gemaakt omtrent de muziek.

TV evangelist Henk van Zon laat de gevaren zien van diverse soorten popmuziek. Honderden namen Jezus aan na het zien van deze bijzondere boodschap!

http://www.youtube.com/watch?v=F7p0Y4UGF0k
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 14:47
 
Ik heb vroeger bij een Godsdienstles al wel eens een nummer (meerdere nummers ?) van de Beatles achteruit gehoord, en dat was/is vreselijk eng.(er is hier overigens ook materiaal van terug te vinden op youtube).

Ik heb het filmpje bekeken en het is idd. heel interessant.

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 15:11
 
PELLE852 schreef:
Ik heb vroeger bij een Godsdienstles al wel eens een nummer (meerdere nummers ?) van de Beatles achteruit gehoord, en dat was/is vreselijk eng. Ik heb het filmpje bekeken en het is idd. heel interessant.

Weet je wat pas eng is.....nummers van K3 achteruitdraaien!!!!Brrrrr! Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 15:30
 
misschien een hele domme vraag maar waarom zou je zo'n lied achterstevoren draaien en dan luisteren??
probeer eens achterste voren(nee doe maar niet) te gaan auto rijden. Op de snelweg ofzo. das pas echt levensgevaarlijk. Moeten we daarom het autorijden verbieden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 15:38
 
JANS221 schreef:
Weet je wat pas eng is.....nummers van K3 achteruitdraaien!!!!Brrrrr! Gefrustreerde smiley

Soms gebruik ik wel eens C.D.'s van K3 in de groep. De meiden willen dat graag.
Ik dacht dat dát echt onschuldig was....maar niet dus.
Wat is er zo eng aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 15:44
 
ANNETTE050 schreef:
Soms gebruik ik wel eens C.D.'s van K3 in de groep. De meiden willen dat graag.
Ik dacht dat dát echt onschuldig was....maar niet dus.
Wat is er zo eng aan?

Niets joh, het is bangmakerij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:05
 
Als we heel eerljk naar ons zelf toe zijn is 'popmuziek' in algemene zin niet goed. Of dat nu (zo onschuldig als dat ook mag lijken) K3 of Kabouter Plop is, het is gewoon niet goed. En ja ook ik (wij allemaal) moeten daar (eigenlijk gelijk) steeds meer afstand van leren doen.

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:08
 
PELLE852 schreef:
Als we heel eerljk naar ons zelf toe zijn is 'popmuziek' in algemene zin niet goed. Of dat nu (zo onschuldig als dat ook mag lijken) K3 of Kabouter Plop is, het is gewoon niet goed. En ja ook ik (wij allemaal) moeten daar (eigenlijk gelijk) steeds meer afstand van leren doen.

Waarom is popmuziek in algemene zin niet goed? En waarom moet ik daar afstand van leren doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:14
 
PELLE852 schreef:
Als we heel eerljk naar ons zelf toe zijn is 'popmuziek' in algemene zin niet goed. Of dat nu (zo onschuldig als dat ook mag lijken) K3 of Kabouter Plop is, het is gewoon niet goed. En ja ook ik (wij allemaal) moeten daar (eigenlijk gelijk) steeds meer afstand van leren doen.

Geschokte, onthutste smiley Enne waarom niet?? denk wel dat je moet kijken naar de inhoud dus wat wordt er gezongen wat zijn de woorden, maar alle muziek afkeuren, zelf kabouter plop Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:20
 
ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Enne waarom niet?? denk wel dat je moet kijken naar de inhoud dus wat wordt er gezongen wat zijn de woorden, maar alle muziek afkeuren, zelf kabouter plop Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Kabouter Plop is occult. Je weet toch dat Kabouters niet echt bestaan. Ze komen in sprookjes voor met heksen en heksen zijn occult. Boze smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:25
 
Ja, kijk daar zit de punt juist. We willen graag dingen kunnen blijven doen, stukje van de wereld en een stukje godsdienstig. Het is zo heerlijk ik ervaar het zelf ook. Maar toch moeten we er afstand van nemen.

Ik heb soms ook moeite met het loslaten van wereldse dingen, want ze zijn zo heerlijk. En toch leert de Bijbel ons dat Heilig moeten zijn omdat God ook Heilig is. En Heilig betekend je afzonderen, apart houden van de wereldse zaken, maar ook jezelf moet je apart houden. Daarom is Heiligheid een vereiste. Heiligheid betekend apartheid.

Maar goed, het los laten van wereldse zaken gaat niet in 1 dag, daar gaan maanden soms zelfs jaren over heen. En je kunt je nooit goed genoeg afzonderen want elke keer kom je weer met nieuwe soort verleidingen in aanraking die op het oog wel goed lijken en zelfs onschuldig en liefelijk lijken.

Maar goed, de duivel komt als de engel des lichts. In amerika was er een jongen van 8 jaar oud die zelfmoord pleegde, omdat het nummer van m&M dit zong. Muziek beinvloed je op verschillende manieren, niet door perse je slecht te maken, maar juist gewoon door je geest te beïnvloeden, want daarin ligt de kern.

Daarom is het belangrijk dat het Woord ons Geest vult en niet ons gevoel en ziel. Zielkunde zien we al genoeg, zie maar in kerken. Mensen worden zielkundig gevoed, worden gevoelsmatig gevoed, maar geestelijk blijft men leeg. Men neemt het niet zo nauw meer met Godsgeboden. Men doet wel godsdienstig, maar willen niet Zijn geboden nagaan, en dat is meer dan alleen lief hebben, lief hebben is het grootste gebod, maar dan komt de rest ook, en die dingen worden graag overgeslagen.

Daarom dat misleiding zo voor de hand ligt. Let wel, misleiding komt van binnen af en verleiding van buiten af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:38
 
LAVERDE524 schreef:
Ja, kijk daar zit de punt juist. We willen graag dingen kunnen blijven doen, stukje van de wereld en een stukje godsdienstig. Het is zo heerlijk ik ervaar het zelf ook. Maar toch moeten we er afstand van nemen.

Ik heb soms ook moeite met het loslaten van wereldse dingen, want ze zijn zo heerlijk. En toch leert de Bijbel ons dat Heilig moeten zijn omdat God ook Heilig is. En Heilig betekend je afzonderen, apart houden van de wereldse zaken, maar ook jezelf moet je apart houden. Daarom is Heiligheid een vereiste. Heiligheid betekend apartheid.

Maar goed, het los laten van wereldse zaken gaat niet in 1 dag, daar gaan maanden soms zelfs jaren over heen. En je kunt je nooit goed genoeg afzonderen want elke keer kom je weer met nieuwe soort verleidingen in aanraking die op het oog wel goed lijken en zelfs onschuldig en liefelijk lijken.

Maar goed, de duivel komt als de engel des lichts. In amerika was er een jongen van 8 jaar oud die zelfmoord pleegde, omdat het nummer van m&M dit zong. Muziek beinvloed je op verschillende manieren, niet door perse je slecht te maken, maar juist gewoon door je geest te beïnvloeden, want daarin ligt de kern.

Daarom is het belangrijk dat het Woord ons Geest vult en niet ons gevoel en ziel. Zielkunde zien we al genoeg, zie maar in kerken. Mensen worden zielkundig gevoed, worden gevoelsmatig gevoed, maar geestelijk blijft men leeg. Men neemt het niet zo nauw meer met Godsgeboden. Men doet wel godsdienstig, maar willen niet Zijn geboden nagaan, en dat is meer dan alleen lief hebben, lief hebben is het grootste gebod, maar dan komt de rest ook, en die dingen worden graag overgeslagen.

Daarom dat misleiding zo voor de hand ligt. Let wel, misleiding komt van binnen af en verleiding van buiten af.


Zou jij eerst mijn vraag nog kunnen beantwoorden voordat je het over heilig zijn hebt en over misleiding?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:47
 
ANNETTE050 schreef:
Soms gebruik ik wel eens C.D.'s van K3 in de groep. De meiden willen dat graag.
Ik dacht dat dát echt onschuldig was....maar niet dus.
Wat is er zo eng aan?

Annette, aan die liedjes van K3 of Plop of Nick en Simon is niets mee. Laat je dus niet opnaaien door mensen die overal satan zien. Ik geef wel toe dat er bepaalde muziekgenres zijn die niet echt koosjer zijn...nou dat vind ik toch althans.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 6 januari 2013, 18:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 17:29
 
FRANKT627 schreef:
Annette, aan die liedjes van K3 of Plop of Nick en Simon is niets mee. Laat je dus niet opnaaien door mensen die over satan zien. Ik geef wel toe dat er bepaalde muziekgenres zijn die niet echt koosjer zijn...nou dat vind ik toch althans.

Moet je voor de aardigheid eens horen waar mijn jongste zoon mee bezig is https://www.youtube.com/watch?v=cMKQ3zFNEDM

of deze https://www.youtube.com/watch?v=KubgMDSMXfI

wat rustiger lekker rocken https://www.youtube.com/watch?v=TEGUdKYxASI

Als ik beneden kom, en zeg zet die zooi wat zachter, krijg ik het is ook christelijke muziek hoor, wij bepalen niet wat God mooi vind, maar het wel gelijk jij aangeeft niet jou smaak, dus is het geen kritiek van mij kant op jou reactie, maar gewoon even wat voorbeelden,van hoe het ook kan


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 6 januari 2013, 17:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 17:55
 
PELLE852 schreef:
Als we heel eerljk naar ons zelf toe zijn is 'popmuziek' in algemene zin niet goed. Of dat nu (zo onschuldig als dat ook mag lijken) K3 of Kabouter Plop is, het is gewoon niet goed. En ja ook ik (wij allemaal) moeten daar (eigenlijk gelijk) steeds meer afstand van leren doen.

Wat ik mij afvraag bij dit soort grote onzin, of wij dan wel helemaal zo consequent zijn bij wat een ander doet?
Want waar gaat het nu om, al wat een ander doet, een volwassene kijkt door de band genomen, geen kabouter Plop, laat staan dat een beetje vent naar K3 zit te luisteren.
Dit heet oud Hollands eigenlijk gewoon, koffie dik kijken (mag ook niet) spijkers op laag water zoeken (mag wel) mieren ....... (ban gevoelig woord).
En dan nog, ik heb K 3 wel eens in de auto gehoord, lekkere swingende muziek trouwens, en wat ze zongen, nou dat weet ik eigenlijk niet, Lachende smiley
Dus wat hier wel wordt gedaan, het veroordelen (mag weer niet) wat een ander doet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 17:59
 
GERRIT084 schreef:
Wat ik mij afvraag bij dit soort grote onzin, of wij dan wel helemaal zo consequent zijn bij wat een ander doet?
Want waar gaat het nu om, al wat een ander doet, een volwassene kijkt door de band genomen, geen kabouter Plop, laat staan dat een beetje vent naar K3 zit te luisteren.
Dit heet oud Hollands eigenlijk gewoon, koffie dik kijken (mag ook niet) spijkers op laag water zoeken (mag wel) mieren ....... (ban gevoelig woord).
En dan nog, ik heb K 3 wel eens in de auto gehoord, lekkere swingende muziek trouwens, en wat ze zongen, nou dat weet ik eigenlijk niet, Lachende smiley
Dus wat hier wel wordt gedaan, het veroordelen (mag weer niet) wat een ander doet Gefrustreerde smiley

Oeps Verlegen lachende smiley zou ik het bijna vergeten, waar staat eigenlijk geschreven dat wij op zondag mogen internetten, en stroom mogen gebruiken, een lampje aan mogen doen, enzov.......... Gefrustreerde smiley
Balken en splinters..................................... Engeltje smiley.
Lekker makkelijk toch? dat het toen nog niet in de Bijbel gedrukt kon worden, laat staan dat zij het al wisten wat wij nu kunnen gebruiken.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 6 januari 2013, 18:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:06
 
Omdat de inhoud van liedjes in het algemeen niet gaan waar ze over zouden moeten gaan. Verlegen lachende smiley Precies zoals Laverde het al beschrijft.

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op zondag 6 januari 2013, 18:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:16
 
PELLE852 schreef:
Omdat de inhoud van liedjes in het algemeen niet gaan waar ze over zouden moeten gaan. Verlegen lachende smiley Precies zoals Laverde het al beschrijft.

<<no comment>>

Welk liedje van kabouter Plop of K3 bedoel je nu?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:19
 
JANS221 schreef:
Welk liedje van kabouter Plop of K3 bedoel je nu?


K... k... koffie dik denk ik..... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:21
 
JANS221 schreef:
Welk liedje van kabouter Plop of K3 bedoel je nu?

Plopper de plop, K3 is een flop Gefrustreerde smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:26
 
PELLE852 schreef:
Omdat de inhoud van liedjes in het algemeen niet gaan waar ze over zouden moeten gaan. Verlegen lachende smiley Precies zoals Laverde het al beschrijft.

<<no comment>>

Precies, waar gaat het dan over behalve, het veroordelen wat een ander maakt, dan wel het verkeerd om afspelen, dan waar het voor gemaakt is.
Het goed af te spelen, om misleiding te voorkomen, doe je het wel andersom dan wil je het zo horen.
En men luistert, naar men wil horen, waarom nemen anderen dan geen aanstoot, omdat zij luisteren zoals het bedoelt is.
En dan nog, waarom worden woorden boeken dan ook niet veroordeelt, precies met de zelfde woorden, je kan er van maken wat jezelf wilt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:04
 
muziek is bedoelt om er naar te luisteren...
dus van vooraf aan.

boeken zijn er om gelezen te worden...
van vooraf aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:19
 
ANNA415 schreef:
Kabouter Plop is occult. Je weet toch dat Kabouters niet echt bestaan. Ze komen in sprookjes voor met heksen en heksen zijn occult. Boze smiley Coole smiley met zonnebril

plopperdeplop. dus ik besta niet...lekker is dat Knipoog smiley


muziek hoor je niet achterstevoren te draaien, daar is het niet voor gemaakt. wie dat wel doet en daar andere teksten of occulte invloeden in denkt te horen is volgen mij van het ganzebord gewipt.

of is dat ook al een occult spel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:28
 
MARISKA601 schreef:
muziek is bedoelt om er naar te luisteren...
dus van vooraf aan.

boeken zijn er om gelezen te worden...
van vooraf aan.

precies Mariska wij vatte het, nu zei nog.......... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:41
 
nadenkertje http://www.youtube.com/watch?v=NzUIxsv9ZZs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:05
 
PELLE852 schreef:
Als we heel eerljk naar ons zelf toe zijn is 'popmuziek' in algemene zin niet goed. Of dat nu (zo onschuldig als dat ook mag lijken) K3 of Kabouter Plop is, het is gewoon niet goed. En ja ook ik (wij allemaal) moeten daar (eigenlijk gelijk) steeds meer afstand van leren doen.

OK. Je schrijft mij in een mail, dat er een gevaarlijke boodschap achter de muziek van K3 zit als de muziek achteruit gedraaid wordt. Welke boodschap bedoel je en bij welk liedje? En kabouter Plop is gevaarlijk omdat het populaire muziek is? Wat bedoel je daarmee? En dan blijft nog de vraag: Waarom moet ik daar afstand van leren doen?

(Misschien is het handiger om de discussie gewoon op het topic aan te gaan ipv een antwoord per mail)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:18
 
Ik begrijp echt niet waar jullie je zo druk over maken...een liedje moet toch niet achterstevoren gedraaid worden. Het is toch ook normaal indien je dat doet dat je rare klanken hoort. Als je dan met een angstgeloof bent opgegroeid ga je in de klanken satan 'horen'. Volgens mij is dat zoeken naar iets wat er niet is. Het lijkt wel een paranoide toestand. Als je mooi christelijk gedicht leest en je neemt dat op en je speelt het van achter naar voren af zal je ook rare klanken horen.

Je moet je eens terugtrekken in de volledige stilte. Geen radio, tv, internet, geen nabijheid van andere mensen, geen gsm...ik geloof dat je dan meer 'demonen' tegenkomt dan wanneer je naar een liedje van K3 of Plop luistert...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 7 januari 2013, 08:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:27
 
FRANKT627 schreef:
Ik begrijp echt niet waar jullie je zo druk over maken...een liedje moet toch niet achterstevoren gedraaid worden. Het is toch ook normaal indien je dat doet dat je rare klanken hoort. Als je dan met een angstgeloof bent opgegroeid ga je in de klanken satan 'horen'. Volgens mij is dat zoeken naar iets wat er niet is. Het lijkt wel een paranoide toestand. Als je mooi christelijk gedicht leest en je neemt dat op en je speelt het van achter naar voren af zal je ook rare klanken horen.

Je moet je eens terugtrekken in de volledige stilte. Geen radio, tv, internet, geen nabijheid van andere mensen, geen gsm...ik geloof dat je dan meer 'demonen' tegenkomt dan wanneer je naar een liedje van K3 of Plop luistert...

Ik begrijp het ook niet, Frank. En ik krijg nietszeggende antwoorden. Ik ga maar eens een muziekje opzetten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 09:20
 
FRANKT627 schreef:
Ik begrijp echt niet waar jullie je zo druk over maken...een liedje moet toch niet achterstevoren gedraaid worden. Het is toch ook normaal indien je dat doet dat je rare klanken hoort. Als je dan met een angstgeloof bent opgegroeid ga je in de klanken satan 'horen'. Volgens mij is dat zoeken naar iets wat er niet is. Het lijkt wel een paranoide toestand. Als je mooi christelijk gedicht leest en je neemt dat op en je speelt het van achter naar voren af zal je ook rare klanken horen.

Je moet je eens terugtrekken in de volledige stilte. Geen radio, tv, internet, geen nabijheid van andere mensen, geen gsm...ik geloof dat je dan meer 'demonen' tegenkomt dan wanneer je naar een liedje van K3 of Plop luistert...

Kijk maar uit Frank, nog effe en ze gaan beweren dat Belgen het verzonnen hebben, daar komen ze toch ook vandaan Clown smiley
Als je k3 omdraait, zou het ook Amerikaans kunnen zijn, 3 k, of wel kluuk klans rest mij één vraag, Smiley die vol vragen zit waarom jullie er kabouter Plop van hebben gemaakt, en geen plup Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:42
 
Tjonge als ik dit allemaal leest dan kan je niks meer luisteren of het is al verkeerd!
Ook uitkijken wat je tikt, als je dat gaat omdraaien kan ook goed of slecht zijn!

Een mens zoekt altijd wel weer iets om een andere bang te maken!
Een vriendin van mij kijk ook altijd of het wel goed is en als je ziet hoe ze leeft, die leeft angstig!
Overal ziet ze bijna kwaad erin, ze is een angstig muisje geworden!

Angst is een slechte raadgever!

En ja er zijn muziek die bij mij ook niet in huis komen, die zijn echt slecht!
Net als wat er op tv. gewoon de knop omzetten!
Ik vindt muziek heerlijk dus ......knopje tikkeltje harder zetten.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3