ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANTA961
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANTA961
Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 december 2014, 21:34
BerichtOnderwerp: Besef dat in de vriendengroep de ware niet zit
 
MARNIX326 schreef:
Haha die is leukLachende smiley

Inmiddels, na een beetje verder lezen, ben ik ook leuke topics tegen gekomen. Gaat wel goed komen.

Gelukkig maar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 december 2014, 19:35
BerichtOnderwerp: Besef dat in de vriendengroep de ware niet zit
 
Over het forum: misschien helpt het als je hier begint over het belastingstelsel in Finland... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANTA961
op dinsdag 16 december 2014, 19:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zondag 14 december 2014, 13:34
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Een uitspraak in de inmiddels bekende 'omdenk' serie...

Leven is makkelijker dan je denkt
Maar moeilijker als je denkt

Denk daar maar eens over na! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zondag 13 april 2014, 08:58
BerichtOnderwerp: Eten/Actie Midden-Nederland
 
MOTORMUIS997 schreef:
De datum wordt....... zaterdag 17 mei Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Het lijkt me leuk om ergens tussen 15.00 en 16.00 af te speken. Voordat we ergens in Midden-NL gaan eten zouden we dan kunnen gaan....

fietsen
wandelen
klimbos
poolen
motorrijden Coole smiley met zonnebril
midgetgolfen
.....

kom maar op met ideeën Lachende smiley

Daarna tussen zes en zeven een hapje eten

Ik zou die datum wel kunnen. Voor mij is een stuk wandelen of fietsen en daarna wat eten goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 april 2014, 21:07
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
geluk is erg onwiskundig

je moet het delen om het te vermenigvuldigen...

(Loesje)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 april 2014, 20:55
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
THOMAS968 schreef:
Ik heb er bij CM ook wel eens om gevraagd, programmeertechnisch is dat echt peanuts en het is voor iedereen veel duidelijker. Petra is echt niet de enige die het niet erg helder vindt. In die tijd was men werkelijk tot niets bereid op dat punt maar wie weet, zijn ze wijzer en meer servicegericht geworden.

Ik denk dat heel veel vrouwen bij de meerkeuzevragen van een man blij zouden zijn met een omschrijving als: ik heb zelf geen kinderwens meer maar die van jou zijn welkom.

Vrouwen met kinderen hebben het al moeilijk genoeg op de 'relatiemarkt'. Zo erg is het niet een steuntje in de rug van CM te krijgen.

Geen slecht idee met een teruglopend ledenaantal, lijkt me. Het aantal thuiswonende kinderen, in plaats van alleen het aantal 'schatjes' of 'lieve kinderen', maakt ook uit bijvoorbeeld. Om maar eens iets te suggereren. Engeltje smiley Wie kan dat trouwens naar eer en geweten invullen, al kun je het ook als een vorm van humor beschouwen natuurlijk.

In het verleden was het standaardantwoord: Het is wel een goed idee, we hebben er goed over nagedacht en toch maar besloten het niet te veranderen. Moderne communicatie heet dat: Hou de klant tevreden zonder dat er iets zal gebeuren of verbeteren.

Thomas, heeft het hier zeker wel naar zijn zin maar zijn tenen staan ook wel eens krom.

Moeten wensen altijd realistisch zijn? Ik zou me kunnen voorstellen dat ik als ik 45 ben nog steeds een kinderwens heb. Ook al weet ik dat het dan niet echt realistisch meer is... Eerlijk gezegd wens ik wel eens vaker iets dat niet direct haalbaar is. Dromen van iets ligt voor mijn gevoel dicht bij wensen...

Wat betreft de verschillende opties die ingevuld kunnen worden ben ik er heel erg voor om daar wat in te veranderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 april 2014, 20:43
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
JANS221 schreef:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/312495

Was inderdaad heel gaaf. Alles draaide deze uitzending om de Mattheus Passion. Geen plaats voor publiek, alleen maar een orkesten en koren. En prachtige solisten...

Ik werd er blij van om te zien dat het kan in zo'n programma.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zondag 6 april 2014, 19:16
BerichtOnderwerp: Eten/Actie Midden-Nederland
 
MOTORMUIS997 schreef:
Ha mede CM'ers,

'k Ben benieuwd of er belangstelling is voor een leuke activiteit en/of lekker eten in Midden-Nederland. Ik hoop natuurlijk op véle enthousiaste reacties Knipoog smiley Heb je ideeën hiervoor: wokrestaurant, bowlingbaan, wandeltocht, etc. dan hoor ik het ook graag Lachende smiley

Altijd leuk om iets te doen. Eten kan natuurlijk altijd. Wandelen vind ik ook erg leuk. Ik heb komende maand wel een hectische tijd, dus ik weet niet of het tussen alle druktes in past...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zondag 23 maart 2014, 18:23
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ANNETTE050 schreef:
Het hieronder gekopieerde intelligentietestje gedaan....wie snapt 'em?


Ja, ik snap 'em. Betekent dit dat ik hoog intelligent ben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 20:20
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
ZEELAND736 schreef:
Nu 1901.....voor 5 euro 95...kom ik weer even voor een maandje...rondstruinen....

da's gezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 17:07
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, dit is wel heel significant wat er hier gebeurt, en ik ben heel erg blij dat het de krant gehaald heeft. De positie van de leerkracht is volledig ondermijnd nu naar de ouders en leerlingen toe. De leerkracht die het pestprotocol moet uitvoeren, is nu zelf geschorst omdat hij een leerling heeft aangeraakt, dat mag niet. Er is een gedragscode voor leerkrachten over het aanraken van kinderen. Een gedragscode voor de leerkracht die helemaal bevoegd is!!!! En hier zien we nu een zeer wrang voorbeeld hoe deze gedragscode tégen een goede leerkracht gebruikt wordt. Pesten is inderdaad heel gevaarlijk als het lang aanhoudt en de pestprotocollen werken niet, dat zien we hier ook duidelijk, de leerkracht was het blijkbaar zat. En als pestprotocollen niet werken wordt er blijkbaar niets ondernomen tegen pestende leerling(en)/de ouders. Opvoedkundig extreem zwak....dit alles.
Ik hoop dat er een publieke discussie uit voort gaat komen, want dit is maar een topje van de ijsberg. Op veel basisscholen is het kommer en kwel.

Helemaal mee eens!
Een leraar is geen robot die zonder gevoel allerlei protocollen toepast. Gelukkig is het een mens die op z'n gevoel afgaat, allerlei zaken probeert mee te wegen... Bovenal moet een leerkracht bezig zijn om te zorgen dat kinderen zich veilig voelen op school zodat ze zich goed kunnen ontwikkelen. Het is soms heel frustrerend als je merkt dat je niet samen met ouders bezig kunt zijn om de kinderen op te voeden tot mooie mensen, maar dat je regelmatig tegenover ouders komt te staan en elke stap die je zet moet uitleggen en verdedigen. Kritisch zijn mag, maar begin met vertrouwen in de leerkracht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 08:25
BerichtOnderwerp: verschillen tussen mannen en vrouwen.
 
ANNETTE050 schreef:
Als je iets past (in het pashokje), en het past dan kijk je vaak even verder naar iets wat erbij past. Als je dat ook hebt gepast en het past dan koop je een setje wat goed past en goed bij elkaar past....zó zit dat!

Dat is wel een pasklaar antwoord!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 maart 2014, 20:28
BerichtOnderwerp: Invulling 40 dagentijd
 
ANNA415 schreef:
Maar goed de vraag was:
Ik ben erg benieuwd hoe jullie de 40 dagentijd invullen.


Ik ga:
- koekjes en snoepjes laten staan (pffff heb er nu al een hard hoofd in Knipoog smiley , maar goed eigenlijk zou het niet moeilijk moeten zijn, want ik ben allergisch voor chocola en dat laat ik ook met gemak staan)
- als ik thuis kom, meestal vrij laat na een lange dag werken, plof ik vaak met bordje eten op de bank voor de tv. Dat moet toch anders kunnen... Vandaar het CM abbo maar ff niet verlengen, anders zit ik weer voor het volgende beeldbuisje Smiley met dichtgeplakte mond . (dat wordt dus veel wandelen, want ik ben dus niet zo'n boekenwurm, of zal ik leren breien?)
- weer eens de kerk uitproberen. Afgelopen 2 jaar niet meer binnen geweest (nu is het trouwens ook wel makkelijk dat je het tegenwoordig op een laptopje kunt volgen), door diverse omstandigheden (en eigenwijzgheden Engeltje smiley ) Maar in mij optiek moet je gewoon geen lid van een kerk zijn als je er niet naar toe gaat. Dus maar eens een knoop doorhakken de komende weken.

nou dat vond ik wel ffies genoeg voor de komende tijd Lachende smiley met blinkend witte tanden

Dat is inderdaad een hele lijst. Het zijn wel mooie voornemens. Ik wens je toe dat het de komende tijd iets moois toevoegt aan je dagen...
Ik heb zelf mijn spelletjes op de I-pad even figuurlijk op non-actief gezet. En mijn voornemen is om meer tijd te nemen voor God (stille tijd) en om zelf weer wat meer tijd te nemen voor creatieve bezigheden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 maart 2014, 19:15
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
JOL252 schreef:
https://soundcloud.com/selanl/sela-zie-de-mens-1

prachtig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 maart 2014, 19:09
BerichtOnderwerp: Invulling 40 dagentijd
 
JANS221 schreef:

Meer nog dan anders
in deze veertig dagen ervaren
wat rust is,
wat stilte zegt,
wat leegte doet...

Meer nog dan anders
in deze veertig dagen beseffen:
geven en delen
is meer van de mens
dan hebben en halen.

Meer nog dan anders
in deze veertig dagen bereid
om los te laten wat overbodig is
en bij de kern van ons leven te komen:
om mens en wereld
alle leven op aarde
in ere te houden.

Bidden -
meer nog dan anders.

( Peer Verhoeven)





Zo ervaar ik het vaak wel. Prachtig verwoord in dit gedicht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 maart 2014, 16:37
BerichtOnderwerp: Invulling 40 dagentijd
 
JANE410 schreef:
Vorig jaar heb ik in de veertigdagen tijd het boek gelezen: Het wonder van het kruis (wilkin vd Kamp)

Waarin de laatste achttien uur voor Jezus sterven wordt beschreven

Dat hoor ik van meer mensen. Kun je het me aanraden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 maart 2014, 06:42
BerichtOnderwerp: Invulling 40 dagentijd
 
ANNETTE050 schreef:
Het heeft me altijd heel erg verbaasd, dat er zo serieus wordt omgegaan met de 40 dagen tijd, ook in het onderwijs. Zover ik weet komt het voort uit een Roomse traditie en is totaal niet Bijbels gefundeerd......

Of het bijbels gefundeerd is of niet vind ik niet eens zo heel erg belangrijk voor mezelf. Ik heb gemerkt dat ik het prettig vind en dat het goed voor me is om een poosje wat bewuster te leven en me meer op God te richten. En deze tijd is daar wat mij betreft goed voor. Bewust toeleven naar Pasen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: maandag 3 maart 2014, 21:54
BerichtOnderwerp: Invulling 40 dagentijd
 
Ik ben erg benieuwd hoe jullie de 40 dagentijd invullen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 19:03
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ANNETTE050 schreef:
Waar zijn die lijstjes te krijgen...... Geschokte, onthutste smiley

die kwam ik hier bij een ander topic tegen. Ik wist van het bestaan ook niet af voor die tijd...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 18:12
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
JANS221 schreef:
OK, maar mag ik dan toch nog even eigenwijs zijn? (ja, ik ben een vrouw Engeltje smiley ) Ik kan nooit een match hebben met een man die per ongeluk invult dat hij vrouw is en dus een profiel van een vrouw heeft, want bij matchcriteria heb in ingevuld dat ik een man zoek. Wel zou ik kunnen matchen met een vrouw die per ongeluk ingevuld heeft dat ze een man is en dus het profiel van een man heeft.
Wie het nog begrijpt mag het zeggen!

Pff….Stel dat ik ga daten, hoe weet ik dan zeker dat de man met wie ik ga daten ook echt man is? Verraste, verbaasde smiley

Ik zou gewoon voor de zekerheid tijdens zo'n date het lijstje erbij houden met de verschillen tussen mannen en vrouwen. En dan maar afvinken.... Lachende smiley Dan zie je vanzelf waar je uitkomt, bij de man of bij de vrouw...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zondag 23 februari 2014, 17:32
BerichtOnderwerp: preek van de week
 
ROOS055 schreef:
Misschien moet ik de bedoeling van mijn “preek van de week” een beetje toelichten?
Deze Topic….. is gewoon: …wat napraten over de preek,misschien iets delen van dat wat je mocht ontvangen of kwijt willen van dat wat je moeilijk vond…..?
Geen idee of er behoefte aan bestaat?
Mijn gedachte was: niet iedereen vindt iemand thuis met wie je iets (van jouw zondag) delen kunt en/of wilt.

Ik vind het een goed idee... Ik heb dat inderdaad wel eens, dat je graag even zou napraten maar dan iemand mist om mee na te praten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 februari 2014, 15:44
BerichtOnderwerp: Ik vraag gebed voor mijn 3 kinderen en mij
 
JUDITH677 schreef:
Mooi geschreven....maar voor mij persoonlijk vind ik het wat moeilijk..weet vaak niet meer wat te denken....ik vind het gewoon vaak erg zwaar wb mijn kinderen..mijn oudste is autistisch en als ik ze apart een dagje heb zijn het schatten...maar samen dan is het vreselijk..vanaf het moment dat ze opstaan (vaak rond 6 uur) is het al ruzie tot ze naar bed gaan..ze gunnen elkaar niks...negatieve aandacht en het vreet energie van mij..ik heb er helemaal geen plezier in dat ik moeder ben...er komt nog wel hulp maar er is een wachtlijst Twijfelende smiley

Dat zal inderdaad wel heel zwaar zijn. Dan is elke dag wel heel lang. Is er via een andere weg misschien wat hulp te regelen? Bijvoorbeeld door vrienden, buren, kerk? Iemand die een van de kinderen een middagje meeneemt zodat het voor jou iets prettiger en dus positiever wordt?
Weet in elk geval dat er mensen met je meeleven en meebidden. Ik wens je veel sterkte...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 21:24
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
ANNETTE050 schreef:
sorry, mooi gezang van een merel, gisteren opgenomen, maar lukt nog niet om het te plaatsen....'still in proces.....'

fijn he, dat ook de vogels denken dat de lente al lang begonnen is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 21:23
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ROELANDE345 schreef:
Vandaag heerlijk samen met mijn vriend ge-kaas-fonduut.
Elke maandag maakt een van de twee een dinertje klaar voor ons twee.
De kids die er zijn mogen(moeten) hun eigen eten maken en op hun kamer blijven.
Echt een aanrader voor een (jonge) relatie met (stief) kids Lachende smiley

Lachende smiley goed geregeld!
Kaasfondue is zooooo lekker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zondag 16 februari 2014, 18:20
BerichtOnderwerp: Wat zou jij doen??
 
PETRA373 schreef:
Ik zou het gewoon zeggen, het is de waarheid...
Zelf ontdekte ik op een dag dat me nu exman 7 jaar was vreemd gegaan, een dubbel leven had emt een andere vrouw en daar een kindje van had, geboren twee dagen na de geboorte van mijn laatste kindje..pffff
En geloof me, al me vrienden wisten het, behalve ik Boze smiley en ja dat heb ik zeker bepaalde vrienden kwalijk genomen dat ze me nooit wat hadden gezegd. ( wel begrijpelijk.. maar voelde als of je ook door je vrienden om je heen was verraden ofzo in het leven)

Dat is heftig... En vanuit dat punt bekeken is het dus heel belangrijk dat we er iets van (durven) zeggen. Het kan dus veel leed voorkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zondag 16 februari 2014, 15:55
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
MADED321 schreef:
Mij ontmoedig je hier niet mee, ik ben al halverwege en vind het reuze interessant te lezen naar de mogelijke oorzaken waardoor Pilatus gekomen is tot het bevestigen van het doodvonnis van een onschuldige.Ik besef heel goed dat God dit zo heeft gestuurd en dat het boek een gedachtegang van de schrijver aangeeft, maar het is heel goed mogelijk dat de schrijver er niet ver naast zit met zijn beschrijving.

Dat is mooi! Nog veel leesplezier. Ik zal het boek weer eens opzoeken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zondag 16 februari 2014, 15:50
BerichtOnderwerp: Wat zou jij doen??
 
Ik zou toch wel een bepaalde verantwoordelijkheid voelen denk ik. Die persoon aanspreken via de site lijkt me dan een goede optie. Maar moeilijk lijkt het me wel, ja...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 21:26
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
MADED321 schreef:
Heb net Het Rama document/operatie wederkomst uit.
Deze 2 boeken zijn geschreven dor Paul Maier.
Schitterende boeken

Ben nu begonnen aan: Pontius Pilatus van dezelfde schrijver.

Zijn inderdaad prachtige boeken! Ik begon daarna ook enthousiast met Pontius Pilatus. Maar daar kwam ik niet door. Wel een goed idee om dat boek er weer eens bij te pakken...

Ik wil je niet ontmoedigen hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: donderdag 30 januari 2014, 08:59
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
ZEELAND736 schreef:
Al 7 dagen ....krijg ik bericht...dat mijn abonnement afloopt...
Inmiddels nog 2 dagen te gaan....

Het leven buiten CM...heb ik weer opgepikt..en dat voelt weer goed...
Het voornemen was om een poosje weg te gaan van CM...
Mocht ik ""grijs""zijn...dan is dat om even te kijken hoe het is zonder CM....

Mis ik het heel erg...??
Het was fijn om verhalen/meningen/stellingen...en grappige dingen te zien en te lezen....

En terugkomen...kan altijd nog...
Groet...Ineke


Het lijkt me goed om meer energie te steken in 'het leven buiten CM', zoals je dat zo mooi noemt, dan in CM. Lachende smiley Ik wens je in elk geval heel veel goeds!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961 (50)





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: woensdag 29 januari 2014, 20:02
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
JOL252 schreef:
Eindje wandelen?

http://www.youtube.com/watch?v=NsGC0lZ-5g8


Hopelijk geen last van houtworm in die plankjes.....
wel een leuk uitzicht... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANTA961
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 2 van 6