ChristianMatch

Forum

Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3354 3355 3356 3357 3358 3359 3360 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 22:04

rivier, ik denk dat de regelgeving en het aantal toeslagen en dergelijke zodanig ingewikkelde kost is, dat je pas weet waarover je het hebt, wanneer je er zelf in zit; en zelfs dan lijkt het nog een doolhof.

ik denk dat dat de reden is, dat je de reacties als weinig steunend ervaart..... Knipoog smiley

ik heb respect voor je; een gezin met zeven kinderen!! zeven parels, zeven zegeningen om op te voeden tot evenwichtige volwassenen;
ga er maar even aan staan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 22:07

LEANNE226 schreef:
Het begint op te vallen tussen al die normale mensen he Coole smiley met zonnebril

En bevalt het????????????
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 22:24

Ik vind hem heel mooi.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 22:30

VISSER278 schreef:
Sjonge , wat een geklaag. Is CM een uurtje uit de lucht geweest , al daaaaaaaaaagen geleden , en dan nu nog klagen hoe slechte kwaliteit pc men wel niet heeft. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hallo Visser
Ik moet je zeggen dat ik geen last heb gehad dat het niet werkte ik zit gewoon onder window te werken .
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 22:48

RIVIER124 schreef:
dat betalenkids met ouders inde bijstand ook,zo vervaltbv dehuurtoeslag omdat jekind daaraan moet meebetalen, maar het gaat niet omeen gedeelte meebetalen,maar voorsommigge 100procent
met verbazing lees ik sommigge reacties, blijkbaar word erniet goedbegrepen
dusnog een vb
alleenstaandemoeder met 1kind van18 die 800 euro verdiend
voorheen, over 2oo om van te eten, kind betaalde zelfdziektekosten,
met denieuwe regel, betaald kind 800 euro aan ma,ma krijgt 800minder van soos, enmoet kindzakgeld geven,ziektekostenbetalen stel dat alles100 euro kost permaand, dan is erover nog maar 100 euro per maand om te eten, dus we krijgen mensen die richtingarmoede gaan.
en wie mijn uitkering betaald,dieheb ik zelfbetaald aan belasting de afgelopen jaren en betalen mijn kinderenaan belasting
weer terug.
enfin ik ga hetnietmeer uitleggen ,ik hadiets meer begrip vancristenen verwacht vooreen regel die,nietmij,maar sommigge mensen innederland in moeilijkheden brengt.

Ik begrijp dat de nieuwe regels veel onrust veroorzaken en ik vind het een heel lastig probleem.......je wilt je kind de beste kansen geven maar aan de andere kant is de bijstand een tijdelijke noodmaatregel......
Het is iets minder zwart/wit dan jij het stelt,de uitkering gaat nl wel omhoog van 70% naar 100% van het minimumloon en ja de rest levert het kind dus in behalve als het studeert.
Wat de toeslagen betreft;je kind kan geen toeslagpartner zijn dus je toeslagen komen niet in gevaar,die worden gebaseerd op jouw inkomen(in dit geval dus op je gekorte bijstand)
Je kinderen kunnen zelf ook zorgtoeslag aanvragen,doe dat voor 1 april 2012 als je er recht op hebt in 2011 anders loop je het mis!(aanvragen doe je op toeslagen.nl,daar staan ook handige hulpjes op waarmee je kunt bepalen waar je recht op hebt)
Kijk ook even met een voorlopige aanslag(te downloaden op belastingdienst.nl) of je nog recht hebt op alleenstaande ouderkorting in 2011,in 2012 gaat de leeftijd waarop je er recht op hebt naar beneden van 27 naar 18 jaar.
Ik hoop dat je er uit kunt komen met je kinderen......
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 22:53

HANNAH810 schreef:
rivier, ik denk dat de regelgeving en het aantal toeslagen en dergelijke zodanig ingewikkelde kost is, dat je pas weet waarover je het hebt, wanneer je er zelf in zit; en zelfs dan lijkt het nog een doolhof.

ik denk dat dat de reden is, dat je de reacties als weinig steunend ervaart..... Knipoog smiley

ik heb respect voor je; een gezin met zeven kinderen!! zeven parels, zeven zegeningen om op te voeden tot evenwichtige volwassenen;
ga er maar even aan staan!

Ik denk dat een hoop mensen het wel begrijpen, en het ook wel gunnen, maar er is in het verleden te veel misbruik van gemaakt.
En het is trouwens in de meeste uitkeringen zo, dat een inwonend kind die werkt, kostgeld moet gaan betalen.
Reken je dat niet wordt je wel aangeslagen, aan de andere kant is het wel zo eerlijk.
Dan zouden mensen zonder kinderen veel minder te verteren hebben, die krijgen n.m niets extra,s.
In mijn directe omgeving bv is een stel die nog 1 kind hebben die af en toe bij hen is, door omstandigheden uit huis geplaatst (gedeeltelijk)
Vier dagen in de week is hij thuis, hij werkt en geeft zijn ouders geld als hij thuis is. (deze door eigen schuld in de bijstand)
In dat zelfde kringetje is een man weduwnaar krijgt ook een uitkering, van de zelfde instantie, niet door eigen schuld, in de bijstand gekomen.
Die getrouwden krijgen alles van wasmachines tot tv van de soos (pgb)
hij zelfs een bromfiets.
Die alleenstaande niet, en moet toezien op de grootspraak van die ander schaamte is er niet, en die vind het wel goed met die nieuwe regeling.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 22:56

MARTIN695 schreef:
Hallo Visser
Ik moet je zeggen dat ik geen last heb gehad dat het niet werkte ik zit gewoon onder window te werken .
Sjalom.
Martin

Komt vast door je hondje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 23:16

LAIKA882 schreef:
Als je niet weet waar het over gaat ,zeg dan niks Boze smiley

Inktvis en ik zijn close iets wat jij niet begrijpt maar dit gaat over zijn grote liefde zijn overleden vrouw ,dus wat jij hier schrijft gaat mij EEN BRUG TE VER

Kotsende smiley
ok, dan haal ik hem weg...
Naar boven

Auteur Bericht
RIVIER124

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 23:22

LEANNE226 schreef:
Ik begrijp dat de nieuwe regels veel onrust veroorzaken en ik vind het een heel lastig probleem.......je wilt je kind de beste kansen geven maar aan de andere kant is de bijstand een tijdelijke noodmaatregel......
Het is iets minder zwart/wit dan jij het stelt,de uitkering gaat nl wel omhoog van 70% naar 100% van het minimumloon en ja de rest levert het kind dus in behalve als het studeert.
Wat de toeslagen betreft;je kind kan geen toeslagpartner zijn dus je toeslagen komen niet in gevaar,die worden gebaseerd op jouw inkomen(in dit geval dus op je gekorte bijstand)
Je kinderen kunnen zelf ook zorgtoeslag aanvragen,doe dat voor 1 april 2012 als je er recht op hebt in 2011 anders loop je het mis!(aanvragen doe je op toeslagen.nl,daar staan ook handige hulpjes op waarmee je kunt bepalen waar je recht op hebt)
Kijk ook even met een voorlopige aanslag(te downloaden op belastingdienst.nl) of je nog recht hebt op alleenstaande ouderkorting in 2011,in 2012 gaat de leeftijd waarop je er recht op hebt naar beneden van 27 naar 18 jaar.
Ik hoop dat je er uit kunt komen met je kinderen......

zosimpel is hetniet, zorgtoeslag krijg je,maar je hebt eigen bijdrage,etc, het is zoals degene voor jeschrijft,als je er zelfnietinzit, danbegrijp je hetniet.
Zoals ik de brief begrijp gaat er niks omhoog van de uitkering. Ik lees alleen over hetbijdrage van de kinderen, ze gaanuit van zon 1300 euro ongeveer als inkomen voor het huishouden,dat isdenk ik,deuitkering met de toeslagen die je erbij krijgt, of een uitkeringals je een partner hebt,dan krijg je ook meer.
Ikzelf red het wel met me kids, waar ikme zorgen over maak is dat sommigge mensen het moeilijker gaan redden en daar irriteer ikmeover.
Dat er effe eennieuwe regel komt die het voorsommigge mensen heelmoeilijk gaat maken,een tijdelijke noodmaatregel,waarinsommigge het niet echt goed redden. het staat allemaal leuk omschreven,maarin de praktijk word het nietzo leuk voor sommiggen denk ik.En het lijkt wel als ofniet veel mensen innederland zich daardruk ommaken. inclusief de overheid.
nu is hetnatuurlijk allemaal verschillend per gezin.
tenzij ik het verkeerd begrijp,als inderdaad de uitkering omhoog gaat word het eenander verhaal. dan is het wel te doen,alsje 300 euro meerkrijgt. maar wat bezuiniggenwe dan? allekids die allesmoeten inleveren gaanuit huis en we krijgen 300euro meer? Enfin word vervolgd injanuarie na gesprek ,met de sociale dienst.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 23:25

RIVIER124 schreef:
tenzij ik het verkeerd begrijp,als inderdaad de uitkering omhoog gaat word het eenander verhaal. dan is het wel te doen,alsje 300 euro meerkrijgt. maar wat bezuiniggenwe dan? allekids die allesmoeten inleveren gaanuit huis en we krijgen 300euro meer? Enfin word vervolgd injanuarie na gesprek ,met de sociale dienst.

Nee,klopt niet wat je zegt,ga inderdaad maar een gesprek aan bij de gemeente,die kunnen vast duidelijkheid geven.
Naar boven

Auteur Bericht
RIVIER124

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 23:33

GERRIT084 schreef:
Ik denk dat een hoop mensen het wel begrijpen, en het ook wel gunnen, maar er is in het verleden te veel misbruik van gemaakt.
En het is trouwens in de meeste uitkeringen zo, dat een inwonend kind die werkt, kostgeld moet gaan betalen.
Reken je dat niet wordt je wel aangeslagen, aan de andere kant is het wel zo eerlijk.
Dan zouden mensen zonder kinderen veel minder te verteren hebben, die krijgen n.m niets extra,s.
In mijn directe omgeving bv is een stel die nog 1 kind hebben die af en toe bij hen is, door omstandigheden uit huis geplaatst (gedeeltelijk)
Vier dagen in de week is hij thuis, hij werkt en geeft zijn ouders geld als hij thuis is. (deze door eigen schuld in de bijstand)
In dat zelfde kringetje is een man weduwnaar krijgt ook een uitkering, van de zelfde instantie, niet door eigen schuld, in de bijstand gekomen.
Die getrouwden krijgen alles van wasmachines tot tv van de soos (pgb)
hij zelfs een bromfiets.
Die alleenstaande niet, en moet toezien op de grootspraak van die ander schaamte is er niet, en die vind het wel goed met die nieuwe regeling.

Dat is ookmaf, net zo als dingen per gemeente verschillen.in mijngemeente krijgt iedereen ongeveer 400 per jaar als je er lang inzit, maar dan delen ze geen wasmachines etc.uit. datmoet je daar van doen. Ikbegrijp de reactie van de weduwnaar wel.
best wel leerzaamzonforum,je leest anderenhun kijk overdingen
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 00:11

Hoi Pimpernel,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en we wensen je fijne dag toe en veel plezier ermee.

Herman en Brigit

Laatst aangepast door
HERMAN388
op vrijdag 23 december 2011, 00:11
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 00:12

CHATULIEM619 schreef:
Kerstpakket gekregen?

ja dat ook, maar er was nog zoveel meer dan dat ...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 00:13

Nu niet gedaan, het is stille nacht Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 00:14

[quote=LEANNE226]Tsssssss Momo,tis een Drent,die vallen toch altijd onder de noemer "grandioos,ongekend,niet te meten"?
quote]

Yep Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 00:29

Ik hou ook mn hart vast voor volgend jaar en wat er allemaal gaat veranderen.
Zoon van 14 verdient 28 euro per maand met het rondbrengen van regionaal krantje. Hij zit verder op school, VWO. Dit is zijn zakgeld.
Zoon van 17 brengt een ochtendkrant rond en werkt 4 uur per week bij de kruidvat. Hij studeert HBO chemie.
Ik werk 16 uur per week en krijg aanvulling van de soos.
Denk dat ik ook maar es een gesprek ga aanvragen. Nu maak ik me misschien onnodig zorgen.
Wat ik heb begrepen is dat de uitkering voor een alleenstaande ouder met kinderen gelijk getrokken word met uitkering voor een echtpaar. Maar dat elk inkomen mee gaat tellen, dus ook dat van de kinderen.
Resultaat zou kunnen zijn dat kinderen niet meer gestimuleerd worden om een baantje te zoeken en financiele zelfstandigheid ontwikkelen.
Ik denk dat we er op achteruit gaan maar we zullen zien.

En die bijzondere bijstand is dus blijkbaar ook alleen voor mensen die er handig gebruik van weten te maken. Niet voor mensen die eerlijk handelen. Zie mijn ervaring een paar topics hoger.

ps. Als mijn kind 800 euro per maand zou verdienen en ik een volledige uitkering zou genieten, zou ik dat ook heel erg scheef vinden, sorry als je het er niet mee eens bent. Een gedeelte van dat bedrag mag best gekort worden op de uitkering.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 00:55

MARISKA601 schreef:
gelukkig was ik al klaar met eten...

helaas was ik een gaspitje vergeten uit te draaien...

met als resultaat...

een restje aangebrande rode kool...

Verraste, verbaasde smiley je was zeker druk bezig met nieuwe foto's te laten maken? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 01:49

LAIKA882 schreef:
Als je niet weet waar het over gaat ,zeg dan niks Boze smiley

Inktvis en ik zijn close iets wat jij niet begrijpt maar dit gaat over zijn grote liefde zijn overleden vrouw ,dus wat jij hier schrijft gaat mij EEN BRUG TE VER

Kotsende smiley

JUIST....
Toch die PORSELEINKAST!!!!

Denk toch eerst een na....voor je dingen neerkalkt!!!!

Je doet er mensen veel verdriet mee...komt de zin...EERST DENKEN wel voor in het woordenboek van sommige mensen???
(niet gericht aan jouw Laika)
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 08:32

Slechtste moment er alweer opzitten..... Gefrustreerde smiley

Bezit een enorme blonde teamleider...
2 mnd geleden heeft ze me mondeling toegezegd dat ik zeer w.s. nieuwjaarsdag vrij mag zijn. Dit omdat ik (door slechte planning) eerste kersdag uit de nacht kom.
Omdat er bedden gesloten zijn, zijn er minder mensen nodig.
Paar dagen geleden gaf ze op mijn vraag aan dat ze nog gen 100% garantie kan geven omdat er wat zieke collega's zijn.
Kijk ik vannacht op mijn rooster, zie ik dat ik gewoon ingepland sta en een andere collega geschrapt is.

Conclusie: teamleider zegt dat er altijd al minder collega's ingepland stonden.... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ik wist inmiddels wie er van de lijst gehaald was maar alles was ze alweer vergeten.....
hoezo dom.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 08:53

Vrijdag 23 december, Psalm 146: 5-9; In zijn hand bewaard.

Onze hulp is in de naam van de Heer, die hemel en aarde heeft gemaakt, die trouw blijft tot in eeuwigheid en niet loslaat het werk van zijn handen.’ Duizenden malen heb ik in de loop van mijn leven die psalmwoorden al mogen uitspreken aan het begin van een kerkdienst – en elke keer is het alsof met die woorden alles is gezegd. Als een credo klinkt het zodra de dienst begint. Dit geloven wij, dit belijden wij als gemeente van Christus: er is er Eén die ons zal helpen. Dat zogenaamde votum is een wijdingswoord dat. Is opgebouwd uit drie verschillende psalmteksten. Een van die teksten is een woord dat is opgebouwd uit de psalm die we vandaag lezen, de psalmtekst die bovenaan deze tekst staat. De dichter van de psalm looft de Eeuwige en prijst ieder die de God van Jakob tot zijn hulp heeft. Jakob – daarmee wordt Israël bedoeld. Ooit kreeg Jakob immers een nieuwe naam, nadat hij op weg was naar huis, naar zijn tweelingbroeder Ezau. Israël: strijder Gods. Gezegend ben je als die God je helpt! Waarom? Omdat die God trouw is, in alles wat Hij doet. Hij doet de verdrukten recht, Hij bevrijdt de gevangenen, Hij opent de ogen van de blinden. Ja, dat doet Hij. Niet altijd en overal. Maar vaker dan je denkt. Zeker, de dood is en blijft nog even een laatste vijand. Er blijven weduwen en wezen. Maar de Eeuwige laat hen niet in de steek, Hij zal voor hen als een Vader zorgen. ‘Wat in hemel, zee of aard woont, is in zijn hand bewaart.’
Hoe kun je dat weten kunt? Dat hebben we van de Strijder Gods wiens komst wij vieren. Hij vestigde zijn hoop op de God van Jakob. En Hij werd niet beschaamd.

Heil wien Jakobs God wil bijstaan,
Heil die God ter hulpe riep.
Want zijn heil zal niet voorbijgaan,
God is trouw aan wat Hij schiep.
Wat in hemel, zee of aard
woont, is in zijn hand bewaard.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIAN146

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 10:06

Een vraag voor op het forum: wat kan een reden zijn dat in de bijbel zo veel wordt geschreven over het leven van koningen en apostelen, terwijl de meerderheid van de christenen echter, nooit koning of apostel zal zijn?
[Met andere woorden: er zullen bijna altijd meer volgers zijn, dan leiders]

Want veel preken uit de bijbel sluiten daarom niet altijd 1 op 1 op het leven van de gelovigen van alledag aan.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 10:32

COOTJE711 schreef:

2 mnd geleden heeft ze me mondeling toegezegd dat ik zeer w.s. nieuwjaarsdag vrij mag zijn. Dit omdat ik (door slechte planning) eerste kersdag uit de nacht kom.
Paar dagen geleden gaf ze op mijn vraag aan dat ze nog gen 100% garantie kan geven omdat er wat zieke collega's zijn.
Kijk ik vannacht op mijn rooster, zie ik dat ik gewoon ingepland sta en een andere collega geschrapt is.

Conclusie: teamleider zegt dat er altijd al minder collega's ingepland stonden.... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ik wist inmiddels wie er van de lijst gehaald was maar alles was ze alweer vergeten.....
hoezo dom.....

Das een harde leerschool meis, dus wat heb je geleerd Smiley die vol vragen zit
Zorg dat je een afspraak zwart op wit hebt Knipoog smiley
Balen meis en sterkte met werken!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 10:34

INKTVIS960 schreef:
Volgens mij is het "de olifant", in die porceleinkast, maar goed,
vaak is "iets denken" beter dan zeggen, of het hier neerschrijven.

Hieruit blijkt dat ook Marry uit het oosten komt.

Fijne feestdagen, en groeten van Inktvis.

Marry uit het Oosten Verraste, verbaasde smiley
dan moet ze aardig verhuist zijn Knipoog smiley
Maar goed hij heeft zijn bijdrage veranderd dus mensen goede en gezegende dagen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 10:38

HANNAH810 schreef:
kies een biefstukje zonder peesjes (niet alle stukjes zijn even mals en goed bereid door de slager namelijk)
kruid het vlees van te voren, zodat de smaak goed door het vlees kan trekken; zout nog niet gebruiken; dat trekt het vocht uit het vlees.
doe ruim roomboter in de pan, en wanneer dit bruin is, en het schuim dus is weggetrokken leg je de biefstukken in de pan.
"wandel" vier minuten met de biefstukjes door de pan, en ze zijn klaar.
(je kunt door op het vlees te drukken een goede inschatting maken hoe gaar de biefstukken aan de binnenkant zijn; gaar vlees veert niet meer terug, en dan heb je "schoenzool-biefstuk)
probeer de vier minuten dus aan te houden, mits het stuk biefstuk niet al te dik is. na vier minuten verandert namelijk de eiwit-stolling, en dat heeft effect op de malsheid.

kleine tip voor een lekker sausje; doe de biefstukken op een bordje en leg er een deksel of aluminiumfolie over om hen warm te houden.
doe een paar lepels boursin in de pan tot deze zacht is geworden, en maak de saus op dikte met wat koffiemelk. wel gelijk opdienen, want er komt redelijk snel een velletje op.
beetje champignons ernaast bakken en je kunt smullen!

veel plezier en gezelligheid, momo.

hannah.........slagersdochter

Room boter Zieke smiley Weet je hoe vet en vies Kotsende smiley
Gewoon een goede braadboter nemen werkt Prima Lachende smiley

Erika die gek is op een lekker biefstukkie Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 11:07

COOTJE711 schreef:

hoezo dom.....

Ach cootje Huilende smiley, smiley in tranen ween niet, dan ga je toch voor een keertje over links Geschokte, onthutste smiley
Zij heeft het eigenlijk in je schoot geworpen Lachende smiley ze zei, er zijn wat collega,s ziek, nou dan ben je toch ook een van die collega,s Knipoog smiley Als de leugen regeert, goed voorbeeld, doet goed volgen Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 23 december 2011, 11:08
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:34

Toch is de historie van een timmermanszoon belangrijker dan die van alle koningen en apostelen die in de bijbel vermeld staan.

Zoals Hij zelf ook gezegd heeft; de schriften getuigen over Mij.
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:39

ERIKA129 schreef:
Room boter Zieke smiley Weet je hoe vet en vies Kotsende smiley
Gewoon een goede braadboter nemen werkt Prima Lachende smiley

Erika die gek is op een lekker biefstukkie Kwijlende smiley

Lees maar eens op de verpakking van de braadboter wat daar allemaal in zit, das pas smerig Zieke smiley Kotsende smiley

Roomboter is tenminste puur natuur.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:44

Het is beste drukke dag vandaag, arme ik

De was opgehangen
Enorme kerstinkopen gedaan
stoffen en stofzuigen door het hele huis
badkamer en wc`s boenen

Ben ik soms huisman Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:45

INKTVIS960 schreef:
Volgens mij is het "de olifant", in die porceleinkast, maar goed,
vaak is "iets denken" beter dan zeggen, of het hier neerschrijven.

Hieruit blijkt dat ook Marry uit het oosten komt.

Fijne feestdagen, en groeten van Inktvis.

Wederzijds jij ook hele fijne feestdagen gewenst Inktvis.
(enneh...volgens mij ligt Gouda in het midden des lands)
Misschien "levenservaring"? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:47

VISSER278 schreef:
En die uithaal van Esteban?? Geweldig he? Lachende smiley

Este (in de) ban Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3354 3355 3356 3357 3358 3359 3360 ... 6194 Volgende
Pagina 3357 van 6194