Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:22
|
|
|
[quote=LENYH959]Ik ben hier nieuw en het enige wat ik denk als ik dit lees is dat Jezus voor niemand een uitzondering maakte in zijn genezingen.Zondaar of gelovige (homo of hetro) dus laat ieder zijn leven leiden hoe hij/zij het goed dunkt en dan aan God het oordelen over laten ;). En over het ziekenfondspakket: Dan kan alles wel geschrapt worden want uiteindelijk hebben we de meeste dingen aan ons zelf te danken.Levensstijl,eetpatroon,bewegingspatroon.
Hallo Lenyh
Ik vind dat je nu een beetje kort door de bocht gaat want niet alle ziekten komen door dat je zelf verkeert geleeft hebt want daar kan ik wel over mee praten maar het klopt niet voor een meter dat er dingen die belangrijk zijn er uitgehaald worden. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:28
|
|
|
Hallo beste Cm ertjes. Daar zijn we weer. Waren jullie ook al zo in spanning wat daar nu gebeurde in het verre Duitsland? De vloer begon te bewegen, de borden begonnen te trillen op tafel, wat was daar nu aan de hand? Maar evenzo plotseling als het begon, hield het ook weer op. De dieren keken elkaar verschrikt aan, was dat een aardbeving? Gelukkig kwam er snel duidelijkheid. Want buiten even verderop, zagen ze dat De Mol boven gekomen was. Sorry, zei Mariska, ik was ff te vroeg naar boven gekomen. Hebben jullie een sigaartje voor mij? Ik ben die van mij vergeten. Mevrouw Ooievaar zei nog, kind wat ben je vies, je zit helemaal onder de aarde en de modder....Kom maar lekker bij mij zitten. Dat was nu wel weer aardig van haar. De telefoon van De Wolf ging, het was Carla, de kat. Zegge Wolf, kun je me ff van het station ophalen, ik heb de bus gemist. En mn oude krakkemikkige voetjes doen zo'n pijn. De Wolf keek De Uil aan en mevr. Uil zei: zeg kun je niet even wat spelen op je accordeon? En zo zaten ze daar allemaal, gezellig bij elkaar. Maar wat zou er nu met Carla de kat gebeuren? Zouden ze haar daar zomaar laten staan?
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 26 januari 2012, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:34
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | mooie warme kleur, maar wel een beetje donker, wenn ich's sagen darf...oder gibt's noch eine lösung dazu? da's Duits, Hannah... |
ddddddddas keuken, griffin!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:35
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ken je die Heinekenreclame met de gillende dames rondom de inloopkast?
Zo'n momentje had ik toen ik vanmiddag mn nieuwe keuken inliep....
AAAAHHHHHHHH!!!
 |
blijft mooi, annette!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:43
|
|
|
MARIO216 schreef: | Forum vervuiling noemen ze dat................. |
tja... of aandachtstrekkerij, dat ken ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, ga je toch lekker op de fiets??? |
Waarschijnlijk leg jij die afstanden die ik rij in de thuiszorg ook niet af per fiets!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal wel moeten , er komen niet eens bussen in dat gat.  |
Waar zullen we het over hebben Visser... Dat GAT waar jij woont of het MIJNE???
Denk toch dat hier minder gat is dan daar!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:50
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Kijk met jou kan k praten Tjok, hier nog een koffie verslaafde...  |
hé, meiden; zullen we een koffie-verbondje slutien dan? ikke ben ook dol op een bak koffie nl......... hannah.......zucht............voelt zich gelijk al een stuk meer op haar gemak.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waar zullen we het over hebben Visser... Dat GAT waar jij woont of het MIJNE???
Denk toch dat hier minder gat is dan daar!!!!!!!!!!!!!!! |
Wees eerlijk.....moet ik dan ècht zeggen dat je in zo'n prachtig dorpje woont. Dat ken toch niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:53
|
|
|
Je mag altijd zaterdag nog van de weg af slaan...ter hoogte van Goes...en koffie komen halen bij Zeeland!!!!
Bij genoeg koffiedrinkers maak ik Monchoutaart!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hé, meiden; zullen we een koffie-verbondje slutien dan? ikke ben ook dol op een bak koffie nl......... hannah.......zucht............voelt zich gelijk al een stuk meer op haar gemak.....  |
Goed plan, wat worden de voorwaarden?
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 26 januari 2012, 22:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wees eerlijk.....moet ik dan ècht zeggen dat je in zo'n prachtig dorpje woont. Dat ken toch niet?  |
Dat niet alleen, maar als jij er visspullen moet hebben..is het een goed dorp he????
Zijn we alleen goed omdat we een fixet hebben???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:00
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Goed plan, wat worden de voorwaarden?  |
Sjonge , het lijkt wel of de meiden meer voor de koffie naar Domburg gaan dan voor de ...... uhm , je weet wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal wel moeten , er komen niet eens bussen in dat gat.  |
...laten we hopen van niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge , het lijkt wel of de meiden meer voor de koffie naar Domburg gaan dan voor de ...... uhm , je weet wel  |
zandkorrels???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:27
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vraag anders ff aan Frank... die weet nogal veel....  |
er zijn er meerdere afkomstig uit de UK...de namen geef ik niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMONE719
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:37
|
|
|
mijn mooiste moment van vandaag: de glimlach van oor tot oor en sprankelende ogen van mijn beste vriendin toen ik voor haar neus stond met een cupcake en kaarsje er in. ze was vandaag jarig..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMONE719
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:56
|
|
|
MARRY942 schreef: | Misschien gekke vraag...ik moet binnenkort op een cm bruiloft zingen...solo.....zijn er hier kno dokters of zoiets in de zaal die weten hoe ik mijn stem kan trainen?...graag jullie reaktie! |
ga youtuben, neem je zelf lekker vaak op. luister goed naar wat je plus en minpunten zijn. probeer de zanger/es van een liedje dat je zingt niet na te doen, maar blijf zo dicht mogelijk bij jezelf. als je een hoge noot niet haalt, ga m dan niet proberen, maar pak m iets lager.. zing vanuit je buik, niet vanuit je keel (heeft met je ademhaling te maken, staand zingen is dan ook aan te raden. als je zit hebben je longen een beperkte ruimte om uittezetten en heb je dus minder lucht. )
voor op de bruiloft zelf: niet te veel alchohol, 1 tegen de zenuwen misschien ;) begin nooit meteen gelijk met zingen: de meeste nummers hebben een intro, neem daarin een paar keer diep adem en concentreer je.
en als laatste tip: oefenen oefenen oefenen oefenen..
(ik heb ook een x gezongen op n bruiloft dus ik hoop dat je iets aan mn tips hebt ;P)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 00:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zet je op de wachtlijst, ok? |
Is o.v. een definitieve aanmelding Chat ..... In mijn beleving niet en het weerhoud er anderen ervan om zich aan te melden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 00:28
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Gèk op koffie  | Komt helemaal goed Tjok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 09:03
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is o.v. een definitieve aanmelding Chat ..... In mijn beleving niet en het weerhoud er anderen ervan om zich aan te melden. |
Mars en ik gaan definitief mee.....we hebben even moeten wachten op de roosters, maar die zijn nu bekend.....de ov kan er bij ons dus af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 09:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
En weer vol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 09:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarschijnlijk leg jij die afstanden die ik rij in de thuiszorg ook niet af per fiets!!! |
Het lijkt soms wel voor mensen of je auto je afgod is zoveel woorden en slechte momenten worden er aan gespendeerd........ Het is maar een vervoersmiddel.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het lijkt soms wel voor mensen of je auto je afgod is zoveel woorden en slechte momenten worden er aan gespendeerd........ Het is maar een vervoersmiddel....... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:09
|
|
|
Vrijdag 27 januari, Psalm 14; Paal en perk.
Steeds meer mensen geloven dat er geen God is. Iedereen doet gewoon waar hij zin in heeft. Intussen draait de wereld door alsof er niets aan de hand is. Sterker nog, op het moment waarop ik deze woorden schrijf, staan we er economisch gezien zelfs buitengewoon goed voor in ons lage landje bij de zee. Maar de cijfers over kerkbezoek spreken boekdelen: rooskleurig zijn die allerminst. Je zou haast gaan denken: de kerk houdt mensen kort en klein, religie is een remmer, geloof is gif! Laat gerust schieten alles wat op godsdienst lijkt en heel de economie fleurt op! Waarom zou je niet openlijk de materialist uithangen en er zelfs prat op gaan een egoïst te zijn? Wat kan de gewone man in de straat je schelen? Waarom zou je je moeten bekommeren om alle ellende in de wereld? In deze trant hoort de dichter van psalm 14 in zijn omgeving mensen praten over God. Ze beweren dat er geen God is. Hoe de dichter hen noemt? Dwazen! Dwazen? Ja, ze beseffen namelijk niet hoe de Allerhoogste ziet dat er zo langzamerhand niemand meer is die met Hem rekening houdt. Hij zal orde op zaken stellen! Er zal een dag komen waarop zal blijken dat niemand de zwaksten in de samenleving ongestraft kan negeren. Zijn volk heeft niet voor niets hulp gezocht daar waar alleen heil is te vinden is: bij God. Hij stelt paal en perk aan het lijden. Ooit zal zijn wal de kwade krachten keren! De massa’s mogen meesmuilen en de goddelozen grinniken – eens zal hun dwaasheid aan het licht komen. Laten wij dus liever nú al tot inkeer komen: wij hebben palen en perken nodig, grenzen aan de groei, handen om uit te delen in plaats van vingers die altijd maar weer graaien. Of die palen en perken er zijn? We hebben er minstens tien!
Breng, Here, breng een keer in ’t aards bestel, kom toch van Sion uit uw volk bevrijden. Wend, Heer, ons lot, stel paal en perk aan ’t lijden, dan breng U vrolijk lof met zang en spel heel Israël.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mario, mario , en ik dacht nog zo dat je zoveel van W-tje hield  |
Ik heb er meerdere
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:18
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb er meerdere  |
Don't worry, W-tje, ik hou alleen maar van jou en daarom gebruik ik nooit Engelse woorden... ...laat die visser en mario je maar plagen, bij mij ben je safe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Don't worry, W-tje, ik hou alleen maar van jou en daarom gebruik ik nooit Engelse woorden... ...laat die visser en mario je maar plagen, bij mij ben je safe  |
Natuurlijk, bij gebrek aan beter Hollands dan maar het overzeese Vlaams
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARSTEN834
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:43
|
|
|
Dag iedereen,
Ik heb eerst even een vraagje: Wat zijn nou de punten die jullie hier zo vreselijk vinden?
In de bijbel worden toch ook demonen en boze geesten uitgedreven? Denk je dat wij dat niet kunnen doen door de kracht van de heilige geest? Ja dat kan wel. Ik ken deze man niet, ik ben er niet geweest dus ik weetniet wat het precies is, maar het hoeft perse fout te zijn.
Ook met het aanraken en dat mensen vallen, dat zou de heilige geest kunnen zijn die door hem heen werkt en die vrouw aanraakt, want de heilige geest is krachtig en het zou kunnen dat je dan even je kracht of controle of hoe je dat ook noemt kwijt raakt. Op het eind word het wel een beetje creepy, maar als er echt een boze geest/demoon in haar verstopt zit, is dit hoe hij zou reageren als hij geboden wordt om er uit te komen.
Mattheüs 18:20: Want waar twee of meer vergaderd zijn in Mijn Naam, daar ben Ik in het midden van hen.
Vergaderen is iets wat je met zn allen doet. Het is niet alleen een presentatie van de voorganger en daar denk je een week over na. Zo gaat het in velen kerken vandaag de dag er aan toe.
Ik denk eigenlijk dat er aardig wat mensen zijn die hier vele harde uitspraken doen, die niet vervult zijn met de heilige geest en dus in tongen spreken. Want door in tongen taal te spreken maak je de heilige als een soort vlammetje, groter. Want door de heilige geest hoor je dingen, voel je dingen als het bijvoorbeeld niet goed is. En als je die vlam niet gebruikt en hij dus niet aan staan, voel je dat dus niet tot veel minder dan anderen die dit wel doen.
Sorry ik weet niet waarom ik hier een hele preek over hou (A)
Maar nogmaals, ik zeg niet dat dit filmpje goed is, maar het hoeft niet fout te zijn. Nog een fijne dag allemaal,
Carsten
Laatst aangepast door
|
CARSTEN834
|
op vrijdag 27 januari 2012, 10:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is maar een vervoersmiddel....... |
als hij het doet wel ja......anders is het slechts een duur hoopje metaal voor je deur.
|
|
Naar boven |
|
|