ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3563 3564 3565 3566 3567 3568 3569 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 01:23

ZEELAND736 schreef:
Soms...kan ik er niet goed tegen (dat plagen) maar dat heeft ook een reden...
En nee....ze heeft er nu nog 1...
Die leeft nog steeds, maar is ook al 2 jaar en kan ook zo ineens dood gaan...
Nu had dat extra vlug kunnen gaan omdat zijn makker dood is...
Ze wacht tot deze dood is en neemt dan weer 2 jonkies...
Das beter... dat ze samen opgroeien...
Nu wel begrepen???

Maar we zijn oftopic!!!!

Mooiste moment???

Ja...mijn goudgele koets staat weer voor de deur....
Supersnel...en ik ben de garage toch dankbaar...
Het blijven dure kindjes...

Geschokte, onthutste smiley ...dus nu zitten jullie gewoon te wachten tot die arme rat dood gaat...mooie dierenvrienden zijn jullie... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 01:44

HARALD940 schreef:
Joden en Christen haat heeft de islam altijd al wel gehad, van het begin af aan.
Joden en Christenen waren het ook verplicht aan moslims om belasting (djizja) te betalen.

Dat hoeft nu niet meer, maar moslims zien Joden en Christenen, en andere niet-moslims nog steeds als minderwaardig aan moslims.
De islam laat dan ook 2 kanten zien, moslims en niet-moslims, en de een moet heersen over de ander, niet andersom.

Wat ik nu ga zeggen is totaal off-topic....

De Islam heeft het symbool van een maan en een rijzende ster in hun vlag....

Wat betekend het.

De rijzende ster was de geboorte van een relatie (huwelijk) met de zon en maan god.....de ster is de islam....komt voort uit de chatolisme (god van Isis,Horus, Seth, dus zonnegod).
De maan zijn de (af)goden welke het licht van de zon "lenen". Daaruit is o.a. Koran ontstaan.

Dus met andere woorden de Islam is het leger van de zonnegod om de God van Israel (en christenen) te verdrijven.
Vandaar de catacombe in Rome.

De geschiedenis verteld veel feiten. Helaas leert men dat niet!!!
Ook niet in de kerken.....
Kan er veel meer van zeggen, het hoort hier niet.....

Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 28 januari 2012, 01:52
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 07:53

Zaterdag 28 Januari, Psalm 15; Te gast.

Mag het alstublieft een beetje minder?, dacht ik, toen ik deze psalm weer eens las. Hier krijg je een plaatje van een perfect soldaatje uit het Leger des Heils. Een portretje van een vroom ventje. Hij is zo vroom dat ik bijna een hekel aan hem krijg. Wat een fijn figuurtje, wat een irritant fatsoenlijk mannetje! Het stinkt bijna de psalm uit, zo oprecht en volmaakt is het allemaal. Mijnheer doet exclusief wat goed is, zal nooit iemand benadelen, altijd doen wat hij heeft beloofd en zodoende nooit eens plat op zijn spreekbuis vallen – altijd en eeuwig blijft hij rechtovereind.
Nu mag ik intussen de dichter van dit lied wel mijn excuses aanbieden, want zo is het vast niet bedoeld. Wie de dichter is? Van David, staat er boven. Maar een fotootje van David krijg ik vast niet te zien in deze prent, getiteld: een rechtvaardige als pelgrim op weg naar het heiligdom. David was zo’n lieverdje niet. Trouwens, of je ‘van David’ of ‘voor David’ moet vertalen is en blijft de vraag. In deze psalm zou ik het overigens wel weten. Zó zou David zelf nooit geschreven hebben, in elke geval niet na zijn overspel met buurvrouw Bathseba en de moord op buurman Uria. Als er één was die zijn naaste benadeelde, dan David wel!
Maar wat doet zo’n lied dan in de Bijbel? Is God dan geen fan van fatsoensrakkers, gastheer van heilige boontjes? Ik weet alleen: er stond een altaar in het heiligdom, een plaats van verzoening van zonden. Deze psalm mag je niet lezen als een toelatingstest voor avondmaalgangers. Deze psalm schetst alleen hoe zij die hun brood en beker met anderen delen, worden getrakteerd aan de tafel van de Heer.

Wie mag te gast zijn in uw tent,
wie zult Gij drank en voedsel rijken?
Die onomkoopbaar ’t recht erkent
van ieder die zich tot hem wendt.
Nooit zal hij wanklen en bezwijken.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 08:00

YELNIN491 schreef:
Sja maar er kwam steeds wat tussen.
Maar nu nog twee te gaan en dan volgende week weer opnieuw. Clown smiley
enne......................... niet zo bozig he, ben ook nog ziek geweest, moet ook es tijd voor wezen he Gefrustreerde smiley

alweer ziek?
JE moest wat minder..... en wat meer ...... Knipoog smiley
je weet wel wat ik bedoel dit is voor de nieuwsgierigen onder ons Knipoog smiley
He Frank Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 08:02

Hopelijk komt mijn mooiste moment straks!
Ga naar een bank kijken die ik op marktplaats heb gezien was er direct weg van nu maar hopen dat tie ook daadwerkelijk zo mooi is als dat tie eruit ziet op de foto Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 08:54

ERIKA129 schreef:
alweer ziek?
JE moest wat minder..... en wat meer ...... Knipoog smiley
je weet wel wat ik bedoel dit is voor de nieuwsgierigen onder ons Knipoog smiley
He Frank Smiley met dichtgeplakte mond

Boze smiley ...ik ben helemaal niet nieuwsgierig. Als Y graag in een hunnenbed gaat slapen en daardoor ziek wordt is het eigen bult enzo verder...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 09:26

ERIKA129 schreef:
Hopelijk komt mijn mooiste moment straks!
Ga naar een bank kijken die ik op marktplaats heb gezien was er direct weg van nu maar hopen dat tie ook daadwerkelijk zo mooi is als dat tie eruit ziet op de foto Lachende smiley

Ja...leuk is dat he....is het vlakbij...dat je even kon kijken??
Mijn hele woonkamer is ingericht op deze manier..en krijg ik alleen maar positieve geluiden...
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 09:47

ARJAN007 schreef:
Stel nu dat je boodschappen aan het doen bent en je moet snel verder.
Je kan wel éven iemand aanhoren, maar geen half uur. Hoe doe je dat dan? Gelukkig wordt bij "hoe gaat het?" meestal geen langdurig antwoord verwacht.....
Maar ja... het is idd beter om een andere vraag te stellen. Heeft iemand al een goed alternatief gevonden voor de vraag "Hoe gaat het?"

ik geef vaak op deze vraag het antw...;t is zoals het is ,als ik merk dat er geen echte belangstelling is ,want dan weet men nog niks, en
als er dan echt belangstelling is ,vraagt men door,is dat er niet hebben ze schijnbaar nog niet eens je antw gehoord !(of ze hebben gewoon goed hoor gehoord....(goede test trouwens)
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 10:02

MARIO216 schreef:
En ook niet stiekum iemand achter haar aan?? Zou kunnen, maar als jij het zegt.

Ach het zeil meisje is ook alweer een achterhaald feit geworden Geschokte, onthutste smiley gisteren heb ik in de krant gelezen, zeilboot alleen de wereld rond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 10:52

De nieuwe lijst:

Chatuliem
Pieter
Annette
Willemijn
Erika
Bert
Cootje
Frank
Ineke (als ik vrij ben)
Hannah702
Marianne
Herman
Marsjg
Tink
Bommie
Miekjes
Marjan474 (o.v.)
Mariska (o.v.)
Iesje369 ov
saskia (haas141) en
aer sluit dan later aan ovb.
Visje (ov)
peertjes512
Trijnie (o.v)
Anouska714

Het volgende wil ik nog wel kwijt hier. Ik krijg de indruk, dat sommige mensen zich onder druk gezet voelen, en dat vind ik niet prettig. Wat voor de een een gewone opmerking is kan voor de ander als een verwijt overkomen.
Ten tweede heb ik bewust de datum zo laat gepland, zodat de mensen die onregelmatige dienst hebben ruimschoots van tevoren aangeven dat ze die dag vrij willen hebben.. Een aantal heeft dat ook gedaan.
Ten derde vind ik met 25 man de groep eigenlijk al te groot, dus groter kan gewoon niet. Dan verlies je snel het overzicht over iedereen. En idd, je kunt mensen niet verbieden te komen, maar mensen die zich niet opgeven, daar wordt ook geen rekening mee gehouden.
Gezien het grote aantal, is het ook niet mogelijk zelf vrienden mee te nemen. Bovendien wat moeten die gasten er, poppetjes kijken ofzo? Geen introducé, geen kinderen en geen honden... Ik verwacht ook niet dat we voor die nare verrassingen komen te staan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:05

Hoi Chat,

In de lobby heb je gezegd dat je ook Amersfoort wilt bezichtigen.
Wordt het nu dan van de ene kroeg naar de andere?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:15

WILLEMIJN232 schreef:
fun(brrr gewoon voor je plezier heet dat toch?0 geshopt..

Ach gut jaloers Twijfelende smiley het peil van je HBo gehalte zakt nu wel heel erg snel Gefrustreerde smiley je neuzelt weer, veel te veel Coole smiley met zonnebril de laatste weken Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 28 januari 2012, 11:16
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:17

MARISKA601 schreef:
Hoi Chat,

In de lobby heb je gezegd dat je ook Amersfoort wilt bezichtigen.
Wordt het nu dan van de ene kroeg naar de andere?
Het kenmerk van een stapavondje is juist, dat je helemaal vrij bent om ergens te zijn, ergens te blijven of weer weg te gaan. Dus het kan zijn dat de eerste tent ons zo bevalt, dat we daar blijven hangen, maar het kan ook zijn, dat we na 10 minuten al zeggen, we gaan verder.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:33

dus pieter, laat je hond maar thuis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt.
Jammer, bij het utrecht uitje paar jaar trug was ze net het middelpunt van de belangstelling waard... we konden toen ook gewoon overal binnen en buiten zoals we het graag hadden... kweet alleen niet meer met hoeveel we waren Geschokte, onthutste smiley maar dat was toen geen probleem
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:42

XABIA794 schreef:
dus pieter, laat je hond maar thuis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt.
Jammer, bij het utrecht uitje paar jaar trug was ze net het middelpunt van de belangstelling waard... we konden toen ook gewoon overal binnen en buiten zoals we het graag hadden... kweet alleen niet meer met hoeveel we waren Geschokte, onthutste smiley maar dat was toen geen probleem

Maar jij gaat toch helemaal niet mee Xabia? Iedereen gaat zich met het uitje wat Chatuliem organiseert bemoeien.....En wat een paar jaar terug door een ander werd georganiseerd is nu toch niet aan de orde? En je gaat niet eens mee????Waarom dan die drukte?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:45

GERRIT084 schreef:
Ach gut jaloers Twijfelende smiley het peil van je HBo gehalte zakt nu wel heel erg snel Gefrustreerde smiley je neuzelt weer, veel te veel Coole smiley met zonnebril de laatste weken Smiley met dichtgeplakte mond

Slecht geslapen Gerrit? Knipoog smiley Mopper toch niet zo, het zonnetje schijnt, maak er een mooie positieve dag van.....
Maar....ik weet mijn plaats weer, de toon is gezet...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:47

WILLEMIJN232 schreef:
Maar jij gaat toch helemaal niet mee Xabia? Iedereen gaat zich met het uitje wat Chatuliem organiseert bemoeien.....En wat een paar jaar terug door een ander werd georganiseerd is nu toch niet aan de orde? En je gaat niet eens mee????Waarom dan die drukte?

Het lijkt wel dat het "drukte maken" alleen maar besteed is aan een vast clubje of zo? Het zijn nou net degenen die steeds commentaar hebben op anderen die zich hier aangesproken voelen.
Ik denk dat ik net als andere gewoon ook "lekker" mag mee zeveren als de rest toch...
als je de rest ziet van de ongeloofelijke lange bladzijden onzin er hier in het forum te vinden is... Geschokte, onthutste smiley
en dan heb jij moeite met mijn kleine bijdrage Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:53

SIMSIM368 schreef:
ja een muziekje !!

zou leuk zijn als er daar muzikanten bij zijn, een gitaarke en wat meer als het kan Lachende smiley
Anders breng ik de Ipod wel mee, staat vol met "goeie" muziek in alle genres

wereldbreedmuziekliefhebbendelien

en ik krijg die letterkes hier niet zo klein als jullie dat doen Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
XABIA794
op zaterdag 28 januari 2012, 11:55
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:05

Ik was onlangs naar een lezing van hem geweest in Eindhoven.
Ik vind ze toch best goed en ik heb er veel aan gehad. Het valt me dan ook wel op dat je een hoop mensen zowel tegen als voor hebt. Zal ook wel weer met de beleving te maken hebben.
In ieder geval ben ik het met een hoop van zijn uitleg best eens, zeker als je je focust op het brede beeld van Gods plan.
Natuurlijk zoals alles, is het goed om alles eens te toetsen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:40

XABIA794 schreef:
Het lijkt wel dat het "drukte maken" alleen maar besteed is aan een vast clubje of zo? Het zijn nou net degenen die steeds commentaar hebben op anderen die zich hier aangesproken voelen.
Ik denk dat ik net als andere gewoon ook "lekker" mag mee zeveren als de rest toch...
als je de rest ziet van de ongeloofelijke lange bladzijden onzin er hier in het forum te vinden is... Geschokte, onthutste smiley
en dan heb jij moeite met mijn kleine bijdrage Smiley met dichtgeplakte mond

Ik niet hoor Xabia, nix van aantrekken! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:42

ZEELAND736 schreef:
Ja...leuk is dat he....is het vlakbij...dat je even kon kijken??
Mijn hele woonkamer is ingericht op deze manier..en krijg ik alleen maar positieve geluiden...

Het was een klein uurtje rijden maar ondertussen zit ik op mijn nieuwe bank dit bericht te typen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:46

VISSER278 schreef:
Weet je wèl zeker dat Harald miljonair is? Knipoog smiley

Miljonairs peinzen er over het algemeen niet over om mijn eenvoudige ovenschoteltjes te komen proeven Visser....ik laat dat ook maar liever over aan het "gewone volk", dan voel ik me meer op mn gemakkie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:53

Ik ga spruitjes eten en vis...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:55

ERIKA129 schreef:
Het was een klein uurtje rijden maar ondertussen zit ik op mijn nieuwe bank dit bericht te typen Lachende smiley

Dan zal een middagdutje ook niet lang op zich laten wachten, zeker? Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:55

De nieuwe lijst:

Chatuliem
Pieter
Annette
Willemijn
Erika
Bert
Cootje
Frank
Ineke (als ik vrij ben)
Hannah702
Marianne
Herman
Marsjg
Tink
Bommie
Miekjes
Marjan474 (o.v.)
Mariska (o.v.)
Iesje369 ov
saskia (haas141) en
aer sluit dan later aan ovb.
Visje (ov)
peertjes512
Trijnie (o.v)
Anouska714

Het volgende wil ik nog wel kwijt hier. Ik krijg de indruk, dat sommige mensen zich onder druk gezet voelen, en dat vind ik niet prettig. Wat voor de een een gewone opmerking is kan voor de ander als een verwijt overkomen.
Ten tweede heb ik bewust de datum zo laat gepland, zodat de mensen die onregelmatige dienst hebben ruimschoots van tevoren aangeven dat ze die dag vrij willen hebben.. Een aantal heeft dat ook gedaan.
Ten derde vind ik met 25 man de groep eigenlijk al te groot, dus groter kan gewoon niet. Dan verlies je snel het overzicht over iedereen. En idd, je kunt mensen niet verbieden te komen, maar mensen die zich niet opgeven, daar wordt ook geen rekening mee gehouden.
Gezien het grote aantal, is het ook niet mogelijk zelf vrienden mee te nemen. Bovendien wat moeten die gasten er, poppetjes kijken ofzo? Geen introducé, geen kinderen en geen honden... Ik verwacht ook niet dat we voor die nare verrassingen komen te staan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 13:20

WILLEMIJN232 schreef:
Slecht geslapen Gerrit? Knipoog smiley Mopper toch niet zo, het zonnetje schijnt, maak er een mooie positieve dag van.....
Maar....ik weet mijn plaats weer, de toon is gezet...... Engeltje smiley

Neeee hoor heerlijk geslapen Lachende smiley maar ik moest vanmorgen mijn Wtje werkzaamheden doen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 13:50

XABIA794 schreef:
Ik was onlangs naar een lezing van hem geweest in Eindhoven.
Ik vind ze toch best goed en ik heb er veel aan gehad. Het valt me dan ook wel op dat je een hoop mensen zowel tegen als voor hebt. Zal ook wel weer met de beleving te maken hebben.
In ieder geval ben ik het met een hoop van zijn uitleg best eens, zeker als je je focust op het brede beeld van Gods plan.
Natuurlijk zoals alles, is het goed om alles eens te toetsen.

Hier ben ik met je eens.

Frank Ouwenheel ken ik ook. Diverse opnames van zijn cd's zijn opgenomen in de gemeente waar wij naar toe gingen.
Hij is iemand welke vanuit de oude testament de mensen leert hoe God is voor Zijn Volk.
Alleen wat de toekomst betreft (NT), gaat hij van de Darby leer uit...
Daar kan ik persoonlijk niet met hem op een lijn zijn....

Vergadering komt voort uit de broederschap welke zijn ontstaan heeft, uit bisschop Darby. Deze persoon was ook RKK...
De evangelische kerken/gemeente basseren de eindtijd op de leer van Darby inplaats van wat werkelijk in de NB beshreven staat.
Openbaringen is een apparte boek welke de hele bijbelse geschiedenis en toekomst beschrijf in symbolen.

Hetgeen dat de mens verloren heeft in de Paradijs en door de Heer weer hersteld wordt, wordt beschreven in de Openbaringen van de Here Jezus.
Aan de ene kant beschrijft Openbaringen hetgeen dat gebeurd met de Vrouw van de Here Jezus, aan de andere kant wat er gebeurd met de vrouw van het beest.

Eigenlijks is Openbaringen het symbolische uitleg van de hele mensheid en de bijbel.
Hetgeen dat interresant is: waar staan we nu in deze tijd. Wat zegt de Heer en God tegen ons.....

Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 28 januari 2012, 14:00
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 14:06

PIETER649 schreef:
Deze week weer een vervolg op de soap die afgelopen zomer speelde.
Laura Dekker, 14 jaar, wil graag een wereldreis maken, solo met een zeiljacht.
Uiteraard maakt iedereen zich daar druk om, ze is onder beheer van jeugdzorg gesteld en die stelden dat zij te weinig ervaring had.
Nu staat jeugdzorg bekend om hun nautische kennis, dus het zal best zo zijn.
Gelukkig mag Laura van jeugdzorg wel op reis als ze meer ervaring heeft... dus legt jeugdzorg haar boot aan de ketting en geeft haar een vaarverbod. Zieke smiley

Van pure ellende is Laura weggelopen en via St Maarten vandaag weer in Nederland gearriveerd. Omdat er geen wachtlijsten bestaan bij jeugdzorg en justitie kon zij vanmiddag direct voorgeleid worden bij de rechtbank.
De verwachting is dat Laura als onhandelbare tiener uit huis word geplaatst.
Evenals tientallen andere moeilijk opvoedbare meisjes zal ze dan wel in een jeugdgevangenis geplaatst worden omdat jeugdzorg op dit terrein toevallig wel een wachtlijst heeft.
Dan zit ze in ieder geval droog als het regent, tussen andere meisjes met vergelijkbare problemen zoals loverboys, prostitutie, drugsgebruik etc.

Triest dat in Nederland een meisje met pit zo kapot gemaakt moet worden. Het sterft in Nederland al van de vegeterende ongeinteresseerde asociale jeugd... wees er nou eens trots op dat er 1 tussen zit die ergens anders over droomt dan een ontmoeting met een popster!
Dit meisje hoefde geen subsidie, wou alles alleen doen maar word nu geslacht door het systeem. Zieke smiley

Inderdaad Pieter. Ze heeft gelijk om niet terug te willen naar Nederland.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 14:15

PETER717 schreef:
mogen/kunnen we ook een muziekje draaien?

Zeg... komen we voor de muziek of voor een strandwandeling? Cootje houd meer van het laatste hoor!!
Een spelletje winnen gaat ook nog wel lukken...Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 14:17

MAR907 schreef:
Dus wanneer iemand kiest voor de Heer, blijft het onzeker dat deze behouden en het eeuwig leven heeft.?????

Typisch een "believe" en niet "het geloof (faith)".....
Het geloof betekend zekerheid, welke de Here Jezus bracht, zekerheid en niet een hoop op....
De kerk brengt niet meer dan hoop, zelf voorgangers zeggen ik hoop dat of ik denk dat het.....
Wat zegt de bijbel??? Waar zijn de antwoorden te vinden???

Jammer genoeg interpreteer je hetgeen Bert hier schrijft verkeerd.
Wat hij zegt is dat je geloof in Jezus en Zijn opstandig de verzekering van de behoudenis is.
Daarnaast is er veel informatie in de bijbel te vinden. Dat los staat van je behoudenis.
Hoop dat ik het goed verwoord heb.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3563 3564 3565 3566 3567 3568 3569 ... 6194 Volgende
Pagina 3566 van 6194