Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 14:04
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, overdrijven is ook een vak hoor!  |
Overdrijven.... je ziet maar, alle verkeer is al van de leg..... Enne Cootje mag vanavond om 23.45 nog door de sneeeuwww
(als de deur tenminste nog open kan naar huis....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 14:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en moet je daarom lachen??? Dat vieze spul en dan glijden en botsen... |
Ik weet het...er zullen helaas weer de nodige ongelukken gebeuren, maar als ik die mooie smetteloos witte wereld zie...maakt dat me klein....zo mooi.... Nee Frank sneeuw is niet vies...
Zeeland...waar inmiddels ook de vlokken naar beneden komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik weet het...er zullen helaas weer de nodige ongelukken gebeuren, maar als ik die mooie smetteloos witte wereld zie...maakt dat me klein....zo mooi.... Nee Frank sneeuw is niet vies...
Zeeland...waar inmiddels ook de vlokken naar beneden komen... |
Het is hier ondertussen ook al enkele uren aan het sneeuwen...het is wel mooi maar ik was met de wagen onderweg en het was wel schuiven hier en daar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:23
|
|
|
TINK100 schreef: | is wel zo, maar als je onverwacht naar huis mag, terwijl je moest werken....tjaaaa, dan is het helemaal lekker |
...waren de mensjes waar je voor moet zorgen dan allemaal plots op sneeuwvakantie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:31
|
|
|
TINK100 schreef: | nummer 66?? als je maar heerlijk hebt gegeten....daar gaat het om |
Hahahahaha, nee dat niet! Het was een combinatiemenu van geroosterde Pekingeend & Babi pangang, met nasi. Desalniettemin lekker, al krijg je steevast véél teveel. 
Vanavond schaft de pot hier overigens snert, met roggebrood en katenspek.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 3 februari 2012, 16:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...waren de mensjes waar je voor moet zorgen dan allemaal plots op sneeuwvakantie?  |
Nee joh, die moesten vast nog thuiskomen van hun apres-ski-party's  Of waren ze een sneeuwballengevecht aan het houden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:38
|
|
|
Let it snow, let it snow, let it snow.......... Hier is het een wit wereldje...... Lekker hoor! (voorals als je vrij bent vandaag )
Maar wie er wel uit moet: doe voorzichtig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:48
|
|
|
Moet je gewoon niet de helft doen Maris....maar gewoon de rest in de diepvries... Dan heb je het de volgende keer maar simpel te pakken... En is nog voordeliger ook als je 1x kookt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Let it snow, let it snow, let it snow.......... Hier is het een wit wereldje...... Lekker hoor! (voorals als je vrij bent vandaag )
Maar wie er wel uit moet: doe voorzichtig!!! |
Vind het heerlijk en schitterend ligt ondertussen al 10 cm en het sneeuwt nog steeds.
Tja en er moeten helaas mensen door wees voorzichtig allemaal!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:58
|
|
|
Heerlijk een poos door de sneeuw gebanjerd, wat een wondere witte wereld Wat is God's schepping toch mooi en staan we er vaak zo weinig bij stil Nu lekker met warme thee en rooie wangen op de bank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 16:07
|
|
|
Ik blijf het even herhalen:
Het kan vriezen, het kan dooien. Maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 16:46
|
|
|
binnen 1 week was al gebleken dat er geen sprake was van welk form van onderdrukken van welke gevoelens dan ook,wat gaan jullie nu doen jullie berichten aanpassen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PARELTJE321
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 16:56
|
|
|
hoe denken jullie over om te hertrouwen mag dat of niet bij ons in de gemeente mag dit niet hertrouwen en daar heb ik wel een probleem mee hoe denken jullie daar over !!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 16:59
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Bezuinigingen zijn er helaas wel... Moet eerst m'n POP gesprek afwachten volgende week, Helaas worden heel beperkt opleidingen aangeboden. Waarschijnlijk een vervolg Interne geneeskunde |
Wat leuk dat je op Interne zit, is ook heel breed he? Kan je zoveel kanten op.......Men wil toch ook kwaliteit van zorg leveren? Dus daar horen opleidingen bij hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:07
|
|
|
RONNY104 schreef: | binnen 1 week was al gebleken dat er geen sprake was van welk form van onderdrukken van welke gevoelens dan ook,wat gaan jullie nu doen jullie berichten aanpassen..... |
hoezo? het gaat om begeleiding, niet onderdrukking? over welke berichten heb je het?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:13
|
|
|
PARELTJE321 schreef: | hoe denken jullie over om te hertrouwen mag dat of niet bij ons in de gemeente mag dit niet hertrouwen en daar heb ik wel een probleem mee hoe denken jullie daar over !!!!!! |
Pareltje, hier loopt een hele topic over, kijk maar hier:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2545
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:19
|
|
|
Erg kort door de bocht om te roepen dat alles nu heel fijn in orde is....... Waarom zou ik MIJN mening moeten aanpassen omdat JIJ er anders over denkt Ronny?
Uit Trouw: Different, zorginstelling voor christenhomo's in de knel, moet voor 13 maart aangeven hoe bij de behandeling de diagnose wordt gesteld en wat het doel van de hulpverlening is. Ook moet Different eerlijke voorlichting geven, schrijft de Inspectie voor de Gezondheidszorg in haar rapport dat woensdag is gepubliceerd.
Gealarmeerd door berichtgeving over Different in Trouw en van de NOS is de inspectie op bezoek gegaan bij deze hulporganisatie. Different hoort bij Stichting Tot Heil des Volks. Deze stichting wijst op bijbelse gronden gepraktiseerde homoseksualiteit af.
Inhoud en aard behandeling Deze visie, schrijft de inspectie, heeft invloed op inhoud en aard van de behandeling. Volgens de inspectie kan Different er niet van worden beticht homoseksualiteit te willen behandelen of te willen genezen. De inspectie laat zich er niet over uit of cliënten hun gevoelens moeten onderdrukken als onderdeel van een behandeling bij Different.
Wel stelt de inspectie vast dat er bij Different geen sprake is van het gedegen stellen van een diagnose. Er is wel een psychiater bij de organisatie aanwezig, maar die schiet tekort, aldus de inspectie.
Ambivalente gevoelens Different zelf zegt zich te richten op homo's met een christelijke achtergrond die 'ambivalente gevoelens' hebben door hun geaardheid. Soms zijn ze ook depressief, maar personeel van Different schrijft zelden medicijnen voor. Ook de psychiater niet en de verpleegkundige evenmin, stelt de inspectie met verbazing vast.
"Ambivalente gevoelens zijn een uiterst magere grond voor een behandeling", zegt psycholoog Jan Derksen, van de Radboud Universiteit Nijmegen. "Je kunt ze niet aanmerken als symptoom, als diagnose of als stoornis. Zelfs niet als lijden. Iedereen heeft wel ambivalente gevoelens. Het is geen afwijking."
Psychiater Different biedt naar eigen zeggen geen therapie, maar wel hulpverlening. "Een vage term", meent Derksen. "Daarvoor is geen psychiater nodig. De vraag is wat een psychiater doet bij een zorginstelling die geen psychiatrische diagnoses stelt."
De inspectie roept Different op, 'eerlijke voorlichting' te geven over het zorgaanbod en resultaten op langere termijn. Derksen: "Dat zou geen issue mogen zijn. Bij zorg past geen oneerlijkheid. Het is buitengewoon triest dat dit met name genoemd wordt."
Zorgverzekeraars vergoeden behandeling bij Different, omdat de organisatie is aangesloten bij Europsyche, een erkende GGZ-instelling. De inspectie had nog niet eerder onderzoek gedaan bij Different.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:36
|
|
|
Mijn auto wou niet starten vandaag. Maar gelukkig ben ik lid van de ANWB, dus snel gebeld......willen ze wel komen maar moet ik €70,00 betalen omdat ik nog thuis ben, en niet ergens in de wildernis sta met pech. PFFFFFFFFFFF snap jij het???
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:42
|
|
|
Wat een pak sneeuw he! Ik mocht even eerder naar huis zodat ik niet 50km door het donker hoefde te glibberen,heel lief maar wel onbetaald
Onze gemeente moet een pak op zn donder hebben,er is geen klap gedaan aan die troep!Dat het anders kan heb ik onderweg gezien,daar goed berijdbare wegen en hier is het verschil tussen de weg en de sloot niet eens te zien......stelletje.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Was van plan om naar de herdenking van de watersnood te gaan , ( nu 59 jaar geleden) maar visser vond het bij de kachel tòch beter . |
Waar was dat Visser??? Is meestal wel mooi ja....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 3 februari 2012, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:44
|
|
|
RONNY104 schreef: | binnen 1 week was al gebleken dat er geen sprake was van welk form van onderdrukken van welke gevoelens dan ook,wat gaan jullie nu doen jullie berichten aanpassen..... |
In geen geval, lees het rapport maar eens. Feitelijk is het niet zo positief. Kwakzalverij is erg maar om dan ook nog naar het Christendom te verwijzen is om je voor te schamen. Er is een psychiater maar die faalt. Ik schaam me niet voor het Christendom maar wel voor dit soort interpretaties die feitelijk Christenen met homofiele aanleg buiten het heil plaatsen. Draai hun opvatting eens om: Stel je voor dat je binnen een huwelijksrelatie met het eigen geslacht praktizerende homo zou moeten worden om Christen te kunnen zijn en dat je wordt duidelijk gemaakt dat jouw heterogevoelens als zondig gezien moeten worden.
Thomas, je moet als christelijke organisatie niet eerst de hemel beloven en daarna met de hel dreigen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 3 februari 2012, 18:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat een pak sneeuw he! Ik mocht even eerder naar huis zodat ik niet 50km door het donker hoefde te glibberen,heel lief maar wel onbetaald
Onze gemeente moet een pak op zn donder hebben,er is geen klap gedaan aan die troep!Dat het anders kan heb ik onderweg gezien,daar goed berijdbare wegen en hier is het verschil tussen de weg en de sloot niet eens te zien......stelletje.......  |
Ja het strooien in Nl valt vies tegen. Het milieu gaat voor alles. En het pekel wat ze gebruiken is niet zo goed voor ons asfalt.
Alsof het wegtakelen van auto's geen geld kost. Blikschade bij kleine aanrijdingen. Nee men zegt : blijf maar thuis. Ja of iedere baas zit te springen dat zijn personeel een dagje uitslaapt, want dat is weer slecht voor de economie.
De burger zelf moet aan den lijve ondervinden, wat de gevolgen zijn van sneeuwval, dat bespaart de gemeente een hele hoop geld: De auto aan gruzelementen en gebroken botten. Zelfs als fietser en voetganger ondervind je de hinder van niet strooien.
Zelfs de NS ligt op zijn gat: hoezo met ov naar je werk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 18:29
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting pjvdg690, 36 jaar, regio ehhm?, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting leonie042, 38 jaar, regio 0166, evt met overnachting, ov van oppas hond mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 18:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat een pak sneeuw he! Ik mocht even eerder naar huis zodat ik niet 50km door het donker hoefde te glibberen,heel lief maar wel onbetaald
Onze gemeente moet een pak op zn donder hebben,er is geen klap gedaan aan die troep!Dat het anders kan heb ik onderweg gezien,daar goed berijdbare wegen en hier is het verschil tussen de weg en de sloot niet eens te zien......stelletje.......  |
Daar kan de gemeente toch niets aan doen als je het verschil niet ziet tussen de weg en de sloot moet je naar de opticien voor beter sien
tipje sloten en greppels liggen iets lager dan de stoep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 18:38
|
|
|
denken jullie nog even aan een prikbord-berichtje? er zijn namelijk nog bedden vrij!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 18:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik blijf het even herhalen:
Het kan vriezen, het kan dooien. Maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien. |
Of je was zèlf te laat met strooien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 18:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | denken jullie nog even aan een prikbord-berichtje? er zijn namelijk nog bedden vrij!! |
bedden vrij? geeft niet heb ruimte nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 19:20
|
|
|
ik heb zelf begrepen via de nos dat er geen sprake is van het onderdrukken van gevoelens,de minister heeft zelfs hierover haar excuses aangeboden omdat zij te snel haar conclusies trok?mocht het zo zijn dat naar aanleiding van het onderzoek andere zaken aan het licht kwam dat kan ,maar staat verder los van waar het hierover gaat,denk ik. Mocht het al zo zijn dat dat allemaal waar is dan is het vaag dat dit nog niet eerder boven water is gekomen.....die stichting bestaat al vanaf 1979 als ik het goed heb.We hebben de overheid om hier toezicht op te houden....dit is weer zo een geval als zo vaak dat burgers aan de bel moeten trekken en de politiek een schop onder hun hol moeten geven of ze alsjeblieft hun werk willen doen.
dit is van 31 januari http://www.skipr.nl/actueel/id9987-commotie-rond-anti-homotherapie-prematuur.html volgens mijn ging hier de topic over.... http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3147962/2012/01/31/Schippers-Geen-christelijke-homotherapie-bij-Different.dhtml topic http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2569&start=0
Laatst aangepast door
|
RONNY104
|
op vrijdag 3 februari 2012, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 19:24
|
|
|
RONNY104 schreef: | welk rapport heb je misschien een link? ik heb zelf begrepen via de nos dat er geen sprake is van het onderdrukken van gevoelens,de minister heeft zelfs hierover haar excuses aangeboden omdat zij te snel haar conclusies trok?mocht het zo zijn dat naar aanleiding van het onderzoek andere zaken aan het licht kwam dat kan ,maar staat verder los van waar het hierover gaat,denk ik. |
ik begrijp echt de link niet naar de geplaatste berichten die zouden moeten veranderen ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 19:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ja het strooien in Nl valt vies tegen. Het milieu gaat voor alles. En het pekel wat ze gebruiken is niet zo goed voor ons asfalt.
Alsof het wegtakelen van auto's geen geld kost. Blikschade bij kleine aanrijdingen. Nee men zegt : blijf maar thuis. Ja of iedere baas zit te springen dat zijn personeel een dagje uitslaapt, want dat is weer slecht voor de economie.
De burger zelf moet aan den lijve ondervinden, wat de gevolgen zijn van sneeuwval, dat bespaart de gemeente een hele hoop geld: De auto aan gruzelementen en gebroken botten. Zelfs als fietser en voetganger ondervind je de hinder van niet strooien.
Zelfs de NS ligt op zijn gat: hoezo met ov naar je werk? |
Maris...niet zo mopperen hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|