ChristianMatch

Forum

Strandwandeling met eventuele overnachting.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3631 3632 3633 3634 3635 3636 3637 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 11:57

Aangezien ik vrijdag en zaterdag erbij geweest ben, vind ik dat ik recht van spreken heb. Hannah heeft het heel goed georganiseerd, waarvoor mijn complimenten. Een behoorlijk aantal mensen heeft zich vergrepen aan de drank, waardoor de stemming meteen veranderde. Sommigen werden losser, anderen kwaaier. Ik wil dit niet meer meemaken en ik schaam me ervoor dat ik erbij was. Je verwacht van christenen heel ander gedrag, maar blijkbaar kun je alleen maar wat organiseren zonder logeerpartij erbij. Want logeren betekent voor veel mensen uit hun dak gaan, en dronken worden.
Gelukkig waren de kinderen diep in slaap en hebben er niks van gemerkt. Maar CM en kinderen, dit CM en kinderen, dat kan absoluut niet.
Ik zit te me echt af te vragen wat ik hier nog aan het doen ben. Dit gebeuren begint me steeds meer tegen te staan hier.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 16 februari 2012, 11:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 12:08

ERIKA129 schreef:
Vooral dat werken als iedereen slaapt en het slapen als iedereen werkt Knipoog smiley
Gelukkig niet elke dag... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 12:16

CHATULIEM619 schreef:
Aangezien ik vrijdag en zaterdag erbij geweest ben, vind ik dat ik recht van spreken heb. Hannah heeft het heel goed georganiseerd, waarvoor mijn complimenten. Een behoorlijk aantal mensen heeft zich vergrepen aan de drank, waardoor de stemming meteen veranderde. Sommigen werden losser, anderen kwaaier. Ik wil dit niet meer meemaken en ik schaam me ervoor dat ik erbij was. Je verwacht van christenen heel ander gedrag, maar blijkbaar kun je alleen maar wat organiseren zonder logeerpartij erbij. Want logeren betekent voor veel mensen uit hun dak gaan, en dronken worden.
Gelukkig waren de kinderen diep in slaap en hebben er niks van gemerkt. Maar CM en kinderen, dit CM en kinderen, dat kan absoluut niet.
Ik zit te me echt af te vragen wat ik hier nog aan het doen ben. Dit gebeuren begint me steeds meer tegen te staan hier.

Vrijdag èn zaterdag was ik ook in Domburg.
Ben ik soms ergens anders geweest?? Geschokte, onthutste smiley
Herken bovenstaande gelukkig niet....

Cootje vind een wijntje hèèrlijk maar hou ook van me verstand...
1.00 was het voor mij welletjes evenals zovelen van het uitje......
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 12:37

COOTJE711 schreef:
Vrijdag èn zaterdag was ik ook in Domburg.
Ben ik soms ergens anders geweest?? Geschokte, onthutste smiley
Herken bovenstaande gelukkig niet....

Cootje vind een wijntje hèèrlijk maar hou ook van me verstand...
1.00 was het voor mij welletjes evenals zovelen van het uitje......
Verstandig Cootje, want hoe later de nacht hoe erger het werd.
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 12:48

CHATULIEM619 schreef:

Het was voor mij geweldig om mee te maken hoe een groep, samen gesteld uit diverse, met als enige binding het single zijn, zich zo voortreffelijk heeft gedragen. Geen geruzie grote verbonden- en saamhorigheid. Ik vind dit opmerkelijk daar er na de wandeling geen doel was dan elkaar te ontmoeten en te spreken en wanneer je laat terug bent ??? Van escapades heb ik niets gemerkt als ook niets vernomen van anderen. En 2012 het jaar waarin wij leven, met de vrije moraal en uitspattingern op allerlei gebied kan ik bovenstaande onderschrijven. Het was ook geen robotachtig samenkomen.
Om dit forum te gebruiken voor conventionele visies, eigen interpretaties, het generaliseren e.d. is een keus, waardoor het waardevolle van het weekend naar de achtergrond verdwijnt.
Ik merk ook geen empathie ten op zichte van degene die hiermee gekwetst kunnen zijn, die tijd geld en uren erin gestoken hebben.

Wel fijn dat er een heel groot deel iets anders schrijft dan bovenstaande en echt heeft kunnen genieten van het samen zijn.
Niet iedereen is even flexibel in een andere setting.
De vraag van Chatuliem; wat ik hier nog zit te doen is denk ik een vraag die meerdere zich stellen! Misschien wordt dat de stap vooruit!
Alles wisselt in het leven. Smiley die vol vragen zit
(ps maak per jaar 20 groepen mee van 20-60 personen)

Laatst aangepast door
SIMSIM368
op donderdag 16 februari 2012, 21:27
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 12:51

LEANNE226 schreef:
Als christen word je geacht om zonder wederdienst jezelf ter beschikking te stellen.........als pinautomaat,chauffeur,praatpaal,tuinman,stoepenlegger,verhuizer etc etc etc....
Het zou fijn zijn als die `christenen´ het spreekwoord ´voor wat hoort wat´ ook zouden kennen ipv alleen gebruik te maken van goedheid van de ander

misschien heb ik daarom weinig echte vrienden

Ik heb ook heel weinig echte vrienden hoor Leanne, en daarnaast een heleboel kennisen met wie ik ook heel graag gezellig klets, bij me thuis uitnodig, mee uit eten ga en die me net zo dierbaar zijn.

Het is fijn dat je al je lief en leed met een goede vriend kan delen, maar soms heb ik juist behoefte een praatje op met een kennis die niet weet wat er op dat moment allemaal speelt in mijn leven.
Naar boven

Auteur Bericht
JOHAN130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:00

Ja, ik weet, met stenen en stokken breek je makkelijk mijn botten
en al wat ik zeg kan en zal tegen me gebruikt worden...
Zie; de stem van mijn Meester riep mij vanuit Zijn diepe heiligheid en vroeg me Hem te volgen...
Het bracht me op m'n knieën en op mijn knieën verzonk ik in gebed...
De trooster werd mij toegezonden,
'k was dood noch levend, diep gebroken.
En niet de tijd heelde alle wonden, maar het Woord door Hem gesproken...
Nu wijd ik mijn kracht aan wie Hem trouw bleef :
Mijn handen zijn de jouwe broeder en ook mijn mantel deel ik graag
Mijn ogen zijn de jouwe, zuster, ook mijn hart, wit als sneeuw.
Hij maakte het weer heel!
Het brengt me elke keer en deze keer,
op mijn knieën en op mijn knieën,
verzink ik in gebed.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:00

Willen Elsschot: "Maar tussen droom en werkelijkheid staan wetten in de weg en praktische bezwaren en ook weemoedigheid die niemand kan verklaren en die des avonds komt wanneer men slapen gaat."

De eerste zin kent men ook uit de Baantjer-boeken... een quote die De Cock nogal eens gebruikt: "Hij dacht ik sla hem dood, maar deed het niet. Want tussen droom en werkelijkheid staan wetten in de weg en praktische bezwaren"
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:15

MARISKA601 schreef:
Ik heb vandaag de kpn es gebeld hoe het zit met mijn 14 voetbalzenders die ik niet betaald heb en ook niet wens te betalen.

Ik kan dus gratis voetbal kijken daar komt het op neer.
Zij kunnen vanaf afstand niks doen.

Dit kosten plaatje van 14 voetbalzenders extra is € 27,50 de maand.

Dus ik verdcien aan de kpn...

Doen ze toch nog iets goed of toch fout?
Wat zal jij veel kijken vandaag....(maar als ik het goed begrijp niet dus)

Bespottelijk wat een geld...maar ja een voetbalgek zal het er wel voor geven....
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:20

ZEELAND736 schreef:
Wat zal jij veel kijken vandaag....(maar als ik het goed begrijp niet dus)

Bespottelijk wat een geld...maar ja een voetbalgek zal het er wel voor geven....

ja bij kpn kunnen ze niks doen...
ik kan hooguit alle zenders 1 voor 1 blokeren..

En het frapante is nog dat de 14 sportzenders bij mij anders ingedeeld is dan dat het behoort...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:43

CHATULIEM619 schreef:
Natuurlijk is dit weer eenzijdig belicht. Iedereen kan bidden op zijn/haar manier. Je kunt toch ook gezamenlijk bidden en hier op de site bidden ze zelfs via de chat...
Volgens mij is niet het punt hoe je bidt, maar veel meer wie je zoekt tijdens het bidden. Gaat het om jouw ervaring of gaat het om God? En bij soaken gaat het wat mij betreft meer om de ervaring, dan om God. Je kunt het verschil nauwelijks zien tussen een sessie van TM en een soaking sessie, en daar wil ik voor waarschuwen.

Ik heb nog nooit een TM sessie gedaan dus ken de ervaring niet.....maar als ik het allemaal zo lees is er niets mis met soaking of hoe je het ook noemt.....Blijft een persoonlijke beleving, ik vind juist dat mensen die opwekkingsliederen zingen zichzelf ontzettend overschreeuwen en mis dan de ingetogenheid en stilte.......
Maar om het nu occult te noemen of te vergelijken met TM vind ik echt een brug te ver.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:51

GRIFFIN748 schreef:
zo dan maar...

tevreden?

Ja hoor, zo klinkt het een stuk vriendelijker.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:01

ZEELAND736 schreef:

Morgenavond zit deze gek op haar vaste stekkie bij SC Heerenveen! Lachende smiley
Lekker warm tussen mijn 2 favoriete(ietwat gedateerde)mannen.

Wij hebben vele voetbalzenders en genieten daar volop van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Elke gek heeft zn gebrek en ik ben goed toebedeeld!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:06

Ik wil desnoods wel betalen als ik maar NIET hoef te kijken maar de sfeer in Heerenveen heeft wel wat he.

Thomas, korting voor elke minuut voetbal op TV zou mooi zijn maar ach ik kijk sowieso al weinig reclame, wat tv-kijken in de praktijk vooral is.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 16 februari 2012, 15:07
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:08

ik denk niet dat het nodig is hier verder op in te gaan, mensen!
het was een fijn weekend, met een paar losse steken; daar houden we het wat mij betreft op.

het volgende weekendje domburg wordt door simsim in november georganiseerd;
je kunt je dus bij hem aanmelden.

wat mij betreft is de discussie gesloten.
en wie er mij ook verwijten wil maken; ga je gang;
ik zou niet weten waarover ik me schuldig moet voelen.
- oke, oke; ik heb geen rekening gehouden met de de wensjes van
mensen die zich niet opgegeven hebben, en wel even langswipten.
- volwassenen hebben hun eigen verantwoordelijkheid voor hun gedrag, ik ben geen politie agentje, niet verantwoordelijk voor de ander en bovendien heb ik maar twee ogen.

ik heb mijn uiterste best gedaan om voor een groep singles een zeer voordelig en gezellig uitje te organiseren, en ik denk dat ik me daarvoor meer dan voldoende heb ingezet en ook simsim heeft de catering prima vormgegeven.

als laatste; mails met onbeschofte woordkeuzes, scheldwoorden en dergelijke worden niet beantwoord; voel je je teleurgesteld en wil je je afreageren, dan kan dat, ga je gang; maar gebruik wel wat beschaafd nederlands tussen de regels door;
dat is mijn moedertaal namelijk, en dat kan ik redelijk verstaan. Engeltje smiley
je kunt alles tegen me zeggen, maar als je niet normaal kunt praten; houd dan gerust je mond een poossie dicht!

hannah...........heeft een fijn weekend gehad... Lachende smiley met blinkend witte tanden
en
wenst iedereen een goed weekend.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 16 februari 2012, 15:24
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:27

THOMAS968 schreef:
Ik wil desnoods wel betalen als ik maar NIET hoef te kijken maar de sfeer in Heerenveen heeft wel wat he.

Dat is ook het einige waar ik voor ga,of ze winnen of verliezen maakt me niet zo veel uit Smiley met dichtgeplakte mond
Koffiedrinken(gratis koek Knipoog smiley ) met bekenden,mensen zien genieten,even er lekker uit zijn!

ik ben nog niet zo gek dat ik mijn eigen kaart betaal........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:43

COOTJE711 schreef:
Hèèèèrlijk uitslapen terwijl de meeste 'normale' mensen aan het werk zijn.....
Wat is de zorg toch een mooi beroep..... Lachende smiley Verliefde smiley

En het betaald ook nog lekker dat uitslapen overdag....... Knipoog smiley Bofkont...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:47

CHATULIEM619 schreef:

merciekes voor je bijdrage chat, had ook niets anders verwacht van je... jammer dat je de diepe warme gesprekken en opbouw hier gemist hebt. Kan ook alleen als je leert met het hart te kijken...
twas weer eens goed om je terug gezien te hebben, al was het anoniem
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:57

WILLEMIJN232 schreef:
En het betaald ook nog lekker dat uitslapen overdag....... Knipoog smiley Bofkont...... Engeltje smiley

àls je 's nachts werkt wèl inderdaad... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 16:00

Net naar een prachtige trouwdienst geweest van een vriendin...
Wat kàn een kerkelijke inzegening mooi zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 16:04

HANNAH810 schreef:
ik denk niet dat het nodig is hier verder op in te gaan, mensen!
het was een fijn weekend, met een paar losse steken; daar houden we het wat mij betreft op.

het volgende weekendje domburg wordt door simsim in november georganiseerd;
je kunt je dus bij hem aanmelden.

wat mij betreft is de discussie gesloten.
en wie er mij ook verwijten wil maken; ga je gang;
ik zou niet weten waarover ik me schuldig moet voelen.
- oke, oke; ik heb geen rekening gehouden met de de wensjes van
mensen die zich niet opgegeven hebben, en wel even langswipten.
- volwassenen hebben hun eigen verantwoordelijkheid voor hun gedrag, ik ben geen politie agentje, niet verantwoordelijk voor de ander en bovendien heb ik maar twee ogen.

ik heb mijn uiterste best gedaan om voor een groep singles een zeer voordelig en gezellig uitje te organiseren, en ik denk dat ik me daarvoor meer dan voldoende heb ingezet en ook simsim heeft de catering prima vormgegeven.

als laatste; mails met onbeschofte woordkeuzes, scheldwoorden en dergelijke worden niet beantwoord; voel je je teleurgesteld en wil je je afreageren, dan kan dat, ga je gang; maar gebruik wel wat beschaafd nederlands tussen de regels door;
dat is mijn moedertaal namelijk, en dat kan ik redelijk verstaan. Engeltje smiley
je kunt alles tegen me zeggen, maar als je niet normaal kunt praten; houd dan gerust je mond een poossie dicht!

hannah...........heeft een fijn weekend gehad... Lachende smiley met blinkend witte tanden
en
wenst iedereen een goed weekend.
Nogmaals, mijn complimenten voor de organisatie Hannah. En als mensen jou beledigen, vind ik dat volslagen onterecht....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 16:08

XABIA794 schreef:
merciekes voor je bijdrage chat, had ook niets anders verwacht van je... jammer dat je de diepe warme gesprekken en opbouw hier gemist hebt. Kan ook alleen als je leert met het hart te kijken...
twas weer eens goed om je terug gezien te hebben, al was het anoniem
Ach, weer een veronderstelling, dat ik geen hart heb. Ik kan me wel andere gesprekken met je herinneren trouwens...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 16:43

SIMSIM368 schreef:
Het was voor mij geweldig om mee te maken hoe een groep, samen gesteld uit diverse, met als enige binding het single zijn, zich zo voorterffelijk heeft gedragen. Geen geruzie grote verbonden- en saamhorigheid. Ik vind dit opmerkelijk daar er na de wandeling geen doel was dan elkaar te ontmoeten en te spreken en wanneer je laat terug bent ??? Van escapades heb ik niets gemerkt als ook niets vernomen van anderen. En 2012 het jaar waarin wij leven, met de vrije moraal en uitspattingern op allerlei gebied kan ik bovenstaande onderschrijven. Het was ook geen robotachtig samenkomen.
Om dit forum te gebruiken voor conventionele visies, eigen interpretaties, het generaliseren e.d. is een keus, waardoor het waardevolle van het weekend naar de achtergrond verdwijnt.
Ik merk ook geen empathie ten op zichte van degene die hiermee gekwetst kunnen zijn, die tijd geld en uren erin gestoken hebben.

Wel fijn dat er een heel groot deel iets anders schrijft dan bovenstaande en echt heeft kunnen genieten van het samen zijn.
Niet iedereen is even flexibel in een andere setting.
De vraag van Chatuliem; wat ik hier nog zit te doen is denk ik een vraag die meerdere zich stellen! Misschien wordt dat de stap vooruit!
Alles wisselt in het leven. Smiley die vol vragen zit
(ps maak per jaar 20 groepen mee van 20-60 personen)
Ik heb woorden gegeven aan de verhalen die hier op de site gingen. En ik weet dat ik niet de enige ben, die dit geconstateerd heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 16:51

Mijn abo loopt af! of ik weer kom????? Knipoog smiley bedankt voor al het goede!!
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 17:31

HERMAN388 schreef:

Simpel? Knipoog smiley

Ja, simpel en ziet er niet uit Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 17:34

Ik kon weer met licht naar mijn werk en dat vind ik altijd een goed markeringspunt. Elke week er 's avonds een kwartier bij, de goede tijd komt er gelukkig weer aan.

Thomas, die niet zo houdt van de vier donkerste maanden.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 16 februari 2012, 17:35
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:12

http://www.youtube.com/watch?v=6X2Nvx--k1U&feature=related

Niet zo groot als Hilary Hahn maar wel onze eigen Janine Jansen in een gebied met ongeveer dezelfde akoustiek als in Israel ook wel te vinden is.

Ok, het is meer voor de late avond, Meditation heet het en het is van Massenet.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:19

MARISKA601 schreef:
Het lijkt alsof men ten allentijde op cm bereikbaar wilt zijn.

Blijkbaar is men zwaar verslaafd om ook buitenshuis op cm te kunnenkomen.

Ik bezit nog een mobile telefoon waar ik mee kan bellen en kan smsen meer niet.
Als ik aan het winkelen ben wil ik rustig kunnen winkelen.
CM in de trein????
Las ik dat nu goed????
Ineke die ook gewoon gaan voor Simpel only....
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:21

VANDAM845 schreef:
hallo,vind ik heel mooi gedaan herman en martha,
niks aan toe tevoegen.
ik chat jullie morgen,straks,te rusten.
god bless.

Vanavond spreken we met God: over onze gevoelens, over onze zwakheden, over Zijn kracht, over onze angsten, we storten de wensen van ons hart voor Hem uit, belijden God openlijk en met gevoel onze zonden en spreken we ieder voor zich hardop uit wat God voor ons individueel in ons leven doet.

Tot straks
mannen en vrouwen van cm

Knipoog smiley Herman

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 16 februari 2012, 18:22
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:25

Ik wil op CM kunnen wanneer ik daar zin in heb. Ik neem ook een glas wijn als ik daar zin in heb en het passend is. Internet in de trein kan al lang want Internet met de smartphone kan overal. In de Intercitys van het Noorden naar het Westen is ook nog draadloos internet ook. Daar wordt zeer veel gebruik van gemaakt en ik zie niet in waarom dat een afwijking of verslaving is. Het is een deel van ons aller leven en ik vind het prettig de dagelijkse standaardzaken die er zijn op het Internet even in de twee en een half uur te doen die me de reis naar rotterdam en Den Haag of zo nu eenmaal kost. De reistijd besteedde ik vroeger vaker aan een boek maar dat kan nog steeds hoor. Heerlijk toch dat je Internet en een hele verzameling muziek en desnoods speelfilms mee kunt nemen op reis. En ook babbelen kan nog steeds, maak je geen zorgen.
Een CM-app is een kleine moeite en een groot plezier.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 16 februari 2012, 20:07
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3631 3632 3633 3634 3635 3636 3637 ... 6194 Volgende
Pagina 3634 van 6194