ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3662 3663 3664 3665 3666 3667 3668 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 22:59

COOTJE711 schreef:
Tuurlijk.... Lachende smiley

Boze smiley ...en als ik eens een keertje toevallig een gratis stukje kaas in de AH proef moet ik weken horen dat ik profiteer en jullie zijn bonnen aan het invullen tegen de sterren op...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 23:08

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...en als ik eens een keertje toevallig een gratis stukje kaas in de AH proef moet ik weken horen dat ik profiteer en jullie zijn bonnen aan het invullen tegen de sterren op...

Jaha Frank, het was een enquete over de kwaliteit van de proeverij in de AH..... geloof ik.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 00:11

FRANKT627 schreef:
Onlangs was er op tv nog een onderwerp over multitasken en psychologen die onderzoek deden naar het onderwerp 'multitasken' hebben inderdaad die fabel dat vrouwen dat kunnen en mannen niet gewoon verworpen.

toch zijn er bedrijven die graag vrouwen in dienst nemen omdat ze kunnen multi tasken en een goed organisatorisch vermogen hebben.....
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 00:33

TINK100 schreef:
toch zijn er bedrijven die graag vrouwen in dienst nemen omdat ze kunnen multi tasken en een goed organisatorisch vermogen hebben.....

Dat komt omdat vrouwen er goed in zijn om mannen aan het werk te houden Lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 01:19

Wanneer je iets een relatie noemt is per persoon heel verschillend heb ik gemerkt.
Persoonlijk denk ik dat je vooral achteraf pas kunt zien wanneer je relatie begonnen is als dit niet duidelijk wordt uitgesproken. Het maakt niets uit hoe je iets noemt. Pas later kun je zien of het iets was voor langere, kortere tijd, of voor altijd.

Op CM bestaat de mogelijkheid om te chatten. Wat is er makkelijker dan dit gewoon tijdens een chat bespreekbaar te maken? Ik denk dat openheid een punt is wat vooraf aan een date die je wel ziet zitten, handig kan zijn.

Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 1 maart 2012, 01:25
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 01:38

COOTJE711 schreef:
Hè Pieter, je weet net als ik dat het een gelijkenis is en dat het niet over een pot met ouwe duiten gaat.... Engeltje smiley

Maar daarom heeft Pieter wel een punt.
Het is inderdaad een gelijkenis, Maar waarom gebruikt Jezus een gelijkenis die anno 2012 een beetje naar diefstal neigt? Evenals toen Jezus met Zijn discipelen door de korenvelden liep en de discipelen daarvan aten....Dat hoef je nu ook niet te flikken...Wandelend door iemands komkommerkwekerij een komkommertje plukken en eten.Het schijnt dat er toen dingen mochten die tegenwoordig onacceptabel zijn
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 01:47

CHATULIEM619 schreef:
Hierbij wil ik een fabeltje uit de wereld helpen, nl. dat een man niet kan multitasken. Op dit moment kijk ik naar de tv, eet een zak chips, heb een fles drinken naast me staan en ik zit in de chatbox...hoezo niet multitasken...

Een keer raden hoe dat er uit ziet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Waarschijnlijk handen in de knoop, benen door de war, TV onder de chips en drank in je toetsenbord.

Je hebt dringend een vrouw nodig die je leert wat ECHT multitasken is chat Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jolan( die strijkt en kookt tegelijk terwijl ze belt met haar vriendin en met haar ogen de kids dwingt wat rustiger aan te doen.Intussen haar oorbel goed doet, In een pan roert, met haar andere hand een sausje uit de kast pakt en een slok drinken neemt, en omdat de webcam aanstaat tussendoor de persoon aan de andere kant betrekt in het gesprek met de vriendin.) Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 02:49

JAKOLIEN247 schreef:
Misschien is er al een topic hierover, die kon ik effe niet vinden Coole smiley met zonnebril Slapende smiley
Ik wist ook effe niet waar ik het anders kwijt kon

Het valt mij regelmatig op dat er verwarring onstaat wanneer je een relatie hebt, Smiley die vol vragen zit
Dan spreek ik effe uit eigen ervaring

Is dat na het eerste, 2de date Smiley die vol vragen zit
Eerste zoen Smiley die vol vragen zit
is het zonder woorden Smiley die vol vragen zit
ga je ervan uit als je elkaar leuk vind zonder dat je ja zegt Smiley die vol vragen zit
etc enz
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Wat is jullie ervaring Smiley die vol vragen zit
Ik geloof dat er een partner voor me is,
maar mijn ervaring is dat mannen snel een relatie willen,
en ik als vrouw graag wil weten hoe iemand is, voordat ik een relatie begin en wil niet met een gebroken hart zitten na x aantal maanden
Wil graag een relatie voor de rest v mn leven en niet van de ene man naar de andere man
Zoveel ervaring heb ik nog niet

Wat zijn jullie verwachtingen v een relatie, bespreek je dit met elkaar als je aan het daten/ relatie hebt?
en/of gaat het v zelf Smiley die vol vragen zit

Wie weet hebben jullie tips en of ervaringen,
waar ik wat v kan leren
Maar boven al wil ik Gods wijsheid hier in ervaren, dat Hij mj de weg wijst

Voor een ieder zegen bij hun zoek tocht

ps Ik vind het leuk als je reageert
graag wel zo dat het opbouwend is Lachende smiley
laten we het open houden en niet veroordelend bvd
nou dat is herkenbaar !!!
ik heb eigenlijk al een heel leven achter me rug ,maar zit met de zelfde vraag .
en dat komt denk ik omdat ik mijn man op me 16de jaar heb ontmoet en daar 20 jaar getrouwd mee ben geweest.Hij is overleden toen ik 37 jaar was.En ja nu bijna 6 jaar later weet ik niet hoe het nou allemaal in elkaar zit .
heel raar en vreemd om dat te ervaren ,dat je op deze leeftijd daar bij stil staat. Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
DJES101
op donderdag 1 maart 2012, 02:54
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 03:43

GERRIT603 schreef:
Dat komt omdat vrouwen er goed in zijn om mannen aan het werk te houden Lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley

dat hangt er weer vanaf waar die werkzaamheden dan uit bestaan......
Naar boven

Auteur Bericht
MARSJG370

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 05:37

hoop wel dat de zon flink schijnt Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

HANNAH810 schreef:
voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
Joëlle 246, 53 jaar, regio 015
trijnie671, regio 0549, 50 jaar
maria576, regio 038, 46 jaar
Erika129, regio 0318, 37 jaar
roos489, regio 0180, 38 jaar
myrthe113, regio 075, 34 jaar
xabia794, regio belgie, 48 jaar
Angel086, regio 036, 44 jaar met wie kan Angel meerijden?
Tink100, regio 072, 43 jaar, evt met dochter (o.v.b.)

markvos129, regio 0548, 32 jaar
bert364, regio 0321, 42 jaar met zoon (10 jaar)
willem618, regio 0344, 43 jaar, met drie kinderen (15, 13 en 8 jaar)
henkeman339, regio 596, 38 jaar heeft nog ruimte over in de auto
frankt627, regio 076, 48 jaar
harald940, regio 038, 36 jaar, heeft nog ruimte over in de auto
marsjg370, regio 0346, 44 jaar, evt met zoon (o.v.b.)
bommie663, regio 0184, 46 jaar
riaatjuh149, regio 030, 49 jaar, etv met zoon (12 jaar)

Laatst aangepast door
MARSJG370
op donderdag 1 maart 2012, 05:41
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 07:52

Vanavond ontmoeten we elkaar in de gebedsroom van 20 tem 21 u. Iedereen is welkom om samen God te loven en te eren. We bidden voor de zieken en leggen onze zorgen voor Hem af. Telkens ervaren we de vreugde van het gebed en het samenzijn.

Laten we een begin maken voor verandering in ons hart en leren liefhebben hoe Jezus heeft liefgehad. De kracht van de liefde van God kan enorm veel veanderen, dat is de basis van ons geloof, ons gebed :"Dat we meer en meer gaan lijken, gaan liefhebben zoals Jezus."

"We zijn geschapen om lief te hebben, maar ook om geliefd te worden!"

Herman, Martha, Rodjer, Vandam
Knipoog smiley Lachende smiley Verliefde smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 1 maart 2012, 07:54
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 08:01

hoop wel dat de zon flink schijnt

HANNAH810 schreef:
voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
Joëlle 246, 53 jaar, regio 015
trijnie671, regio 0549, 50 jaar
maria576, regio 038, 46 jaar
Erika129, regio 0318, 37 jaar
roos489, regio 0180, 38 jaar
myrthe113, regio 075, 34 jaar
xabia794, regio belgie, 48 jaar
Angel086, regio 036, 44 jaar met wie kan Angel meerijden?
riaatjuh149, regio 030, 49 jaar, etv met zoon (12 jaar)
Tink100, regio 072, 43 jaar, evt met dochter (o.v.b.)

markvos129, regio 0548, 32 jaar
bert364, regio 0321, 42 jaar met zoon (10 jaar)
willem618, regio 0344, 43 jaar, met drie kinderen (15, 13 en 8 jaar)
henkeman339, regio 596, 38 jaar heeft nog ruimte over in de auto
frankt627, regio 076, 48 jaar
harald940, regio 038, 36 jaar, heeft nog ruimte over in de auto
marsjg370, regio 0346, 44 jaar, evt met zoon (o.v.b.)
bommie663, regio 0184, 46 jaar

Ik heb effe riaatjuh149 in het vrouwenlijstje gezet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 08:51

CHATULIEM619 schreef:
Hierbij wil ik een fabeltje uit de wereld helpen, nl. dat een man niet kan multitasken. Op dit moment kijk ik naar de tv, eet een zak chips, heb een fles drinken naast me staan en ik zit in de chatbox...hoezo niet multitasken...
Als je zit te eten kan je al niet drinken. als je tv zit te kijken kan je de chatroom niet volgen dus bij deze niemand kan multitaken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 09:01

DANIEL777 schreef:
Als je zit te eten kan je al niet drinken. als je tv zit te kijken kan je de chatroom niet volgen dus bij deze niemand kan multitaken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Het is meer de leeftijd categorie waaronder je valt Gefrustreerde smiley in die van ons is alles mogelijk Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 09:43

TINK100 schreef:
tjonge jonge, wat een vooroordelen zeg tegenover de man. Autorijden is bv. al multitasken, en wil je nu zeggen dat een man niet kan autorijden? Het is niet geslachtgebonden, maar het ligt per persoon verschillend.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 09:45

JOLAN931 schreef:
Een keer raden hoe dat er uit ziet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Waarschijnlijk handen in de knoop, benen door de war, TV onder de chips en drank in je toetsenbord.

Je hebt dringend een vrouw nodig die je leert wat ECHT multitasken is chat Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jolan( die strijkt en kookt tegelijk terwijl ze belt met haar vriendin en met haar ogen de kids dwingt wat rustiger aan te doen.Intussen haar oorbel goed doet, In een pan roert, met haar andere hand een sausje uit de kast pakt en een slok drinken neemt, en omdat de webcam aanstaat tussendoor de persoon aan de andere kant betrekt in het gesprek met de vriendin.) Smiley met dichtgeplakte mond
en jij gaat er zomaar van uit dat mannen dit niet kunnen. Ik ken voldoende mannen die tijdens het huishoudelijk werk ook nog tijd hebben voor andere dingen. Vrouwen kunnen niet schaken...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 1 maart 2012, 10:27
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 10:04

HANNAH810 schreef:
helluuuuuuup!!*pakt haar hoofd met twee handen vast in lichte paniek*

is "chauffeur stofwolk" het niet die me mijn min-puntjes showt, dan is chatuliem er gelukkig nog!! Clown smiley

(en laat ik asjeblieft geen leedvermaak opmerken!! Knipoog smiley )

welke regio mag het dan zijn, chat? Verlegen lachende smiley
0594???Zo meteen laat je Henkeman nog via Zuid Limburg rijden....

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 1 maart 2012, 10:05
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 10:19

CHATULIEM619 schreef:
0594???Zo meteen laat je Henkeman nog via Zuid Limburg rijden....

oh heb ik al 3 personen in de auto?
Naar boven

Auteur Bericht
JAKOLIEN247

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 10:40

Dank jullie wel voor jullie reactie's
Mijn ervaring hierin is dat de ander al dacht dat we een relatie hadden
zonder dat het naar elkaar uitgesproken was oid
Terwijl ik nog in een ontdekkings fase zat en voor mij onduidelijk was
Wat ik nu wel weet een vlgnde x ga ik dit zeker eerder bespreekbaar maken
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 11:07

CHATULIEM619 schreef:
en jij gaat er zomaar van uit dat mannen dit niet kunnen. Ik ken voldoende mannen die tijdens het huishoudelijk werk ook nog tijd hebben voor andere dingen. Vrouwen kunnen niet schaken...

Kijk nu maar uit met die opmerking dat ze niet kunnen schaken Gefrustreerde smiley het bordspel wellicht niet, maar in het leven?!
Wat dat aangaande ben ik de goede koning, ik ben nog nooit geschaakt Engeltje smiley
Ze hebben het wel geprobeerd, maar met een goede veldheer, is het ze tot op heden nooit gelukt. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARC212

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 11:12

Voorwaar, voorwaar, Ik zeg jullie, wie mijn woord hoort en Hem gelooft, die Mij gezonden heeft, heeft eeuwig leven en komt niet in het oordeel, want hij is overgegaan uit de dood in het leven. Johannes 5:24
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 13:03

JOLAN931 schreef:
Maar daarom heeft Pieter wel een punt.
Het is inderdaad een gelijkenis, Maar waarom gebruikt Jezus een gelijkenis die anno 2012 een beetje naar diefstal neigt? Evenals toen Jezus met Zijn discipelen door de korenvelden liep en de discipelen daarvan aten....Dat hoef je nu ook niet te flikken...Wandelend door iemands komkommerkwekerij een komkommertje plukken en eten.Het schijnt dat er toen dingen mochten die tegenwoordig onacceptabel zijn

Ik snap zeker wel wat Pieter bedoeld.
Als dit nù zou gebeuren èn het is een schat van grote waarde (materialistisch gezien) dan gelden regels/ wetten.
Wat hier voorgesteld wordt is dat je alles aan de kant moet zetten om dìe grote schat te verkrijgen... Alle 'tijdelijke dingen' worden aan de kant gezet om die grote SCHAT te verkrijgen.

Tijden waren zeker ook anders.... zoals je zegt Jolan, het was toegestaan om te eten op een akker àls je op reis was èn honger had. Dus niet om je voorraad aan te vullen....
Reizen en de winkeltijden waren natuurlijk ook ff iets anders.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RODJER101

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 13:05

HERMAN968 schreef:
Vanavond ontmoeten we elkaar in de gebedsroom van 20 tem 21 u. Iedereen is welkom om samen God te loven en te eren. We bidden voor de zieken en leggen onze zorgen voor Hem af. Telkens ervaren we de vreugde van het gebed en het samenzijn.

Laten we een begin maken voor verandering in ons hart en leren liefhebben hoe Jezus heeft liefgehad. De kracht van de liefde van God kan enorm veel veanderen, dat is de basis van ons geloof, ons gebed :"Dat we meer en meer gaan lijken, gaan liefhebben zoals Jezus."

"We zijn geschapen om lief te hebben, maar ook om geliefd te worden!"

Herman, Martha, Rodjer, Vandam
Knipoog smiley Lachende smiley Verliefde smiley

Vanmiddag vroeg Herman voor een passen liedje maar we weten ook dat Herman zijn laatste keer is in de gebedsroom omdat hij een vriendin heeft en voor zijn afscheid wil ik hem en Gemma opwekking 378 spelen

http://youtu.be/WAeObxSHSqg
Rodjer

Laatst aangepast door
RODJER101
op donderdag 1 maart 2012, 13:09
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 13:05

GERRIT084 schreef:
Kijk nu maar uit met die opmerking dat ze niet kunnen schaken Gefrustreerde smiley het bordspel wellicht niet, maar in het leven?!
Wat dat aangaande ben ik de goede koning, ik ben nog nooit geschaakt Engeltje smiley
Ze hebben het wel geprobeerd, maar met een goede veldheer, is het ze tot op heden nooit gelukt. Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 15:02

Mannen, laten we dit idee dat vrouwen wel kunnen multitasken en mannen niet in ons voordeel benutten. ik heb overdag ook wel eens wat gezeur aan mijn hoofd en dan zeg ik gewoon tegen de vrouwelijke collega's dat ik geen vrouw ben en DUS geen dingen tegelijk kan doen. Daar trappen ze met deze vermeende superioriteit nog in ook. Elk nadeel heeft zijn voordeel he. Ik doe dit regelmatig. Wij kunnen als mannen maar één ding tegelijk, meer hoeft dus ook niet, heerljk toch? Het scheelt veel werk en stress, Ik heb maar twee handen, ik kan niet roeren, iets uit de kast pakken en tegelijk een slok nemen - ik heb dan een hand tekort. Hoe doe je dat, Jolan?

Thomas, die het wel slecht van zichzelf vindt maar er stiekem ook van geniet Engeltje smiley

Als ik de krant lees, kan ik dus niet meer iets anders doen, wat is het toch heerlijk om man te zijn.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 1 maart 2012, 16:19
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 16:18

THOMAS968 schreef:
Mannen, laten we dit idee dat vrouwen wel kunnen multitasken en mannen niet in ons voordeel benutten. ik heb overdag ook wel eens wat gezeur aan mijn hoofd en dat zeg ik gewoon tegen de vrouwelijke collega's dat ik geen vrouw ben en DUS geen dingen tegelijk kan doen. Daar trappen ze met deze vermeende superioriteit nog in ook. Elk nadeel heeft zijn voordeel he. Ik doe dit regelmatig. Wij kunnen als mannen maar één ding tegelijk, meer hoeft dus ook niet, heerljk toch? Het scheelt veel werk en stress, Ik heb maar twee handen, ik kan niet roeren, iets uit de kast pakken en tegelijk een slok nemen - ik heb dan een hand tekort. Hoe doe je dat, Jolan?

Thomas, die het wel slecht van zichzelf vindt maar er stiekem ook van geniet Engeltje smiley

Als ik de krant lees, kan ik dus niet meer iets anders doen....

WAT zegt u???
vrouwen die zéúren? dat bestááááááát niet!! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 16:49

TINK100 schreef:

kijk, hier wordt de waarheid gesproken..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:01

RODJER101 schreef:
Vanmiddag vroeg Herman voor een passen liedje maar we weten ook dat Herman zijn laatste keer is in de gebedsroom omdat hij een vriendin heeft en voor zijn afscheid wil ik hem en Gemma opwekking 378 spelen

Rodjer

Rodjer bedankt !
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:03

CHATULIEM619 schreef:

Ik wil helemaal NIET multitasken!
S'morgens mijn krant en koffie en geen gezeur aan mn hoofd........spreek ik met een klant dan luister ik........slaap ik dan slaap ik........rijd ik auto dan kijk ik een beetje om me heen of zing wat mee met de radio.......
Scheelt een hoop stress,ik ben nou eenmaal niet het type dat de koelkast uitsopt en de was ophangt terwijl ik een telefoongesprek voer Engeltje smiley

Huishoudelijk werk is toch al geen levensvervullende taak maar bijzaak......(nu krijg ik ruzie met de vrouwen die genieten van soppen Geschokte, onthutste smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:12

LEANNE226 schreef:
Ik wil helemaal NIET multitasken!
S'morgens mijn krant en koffie en geen gezeur aan mn hoofd........spreek ik met een klant dan luister ik........slaap ik dan slaap ik........rijd ik auto dan kijk ik een beetje om me heen of zing wat mee met de radio.......
Scheelt een hoop stress,ik ben nou eenmaal niet het type dat de koelkast uitsopt en de was ophangt terwijl ik een telefoongesprek voer Engeltje smiley

Huishoudelijk werk is toch al geen levensvervullende taak maar bijzaak......(nu krijg ik ruzie met de vrouwen die genieten van soppen Geschokte, onthutste smiley )

daar moeten we naar toe......en het heet mindfulness, hele volksstammen gaan op cursus om te leren hoe te ontmultitasken..... Smiley die vol vragen zit

huishouden moet bijzaak zijn; er zijn zooooveel andere, veeeel leukere dingen om te doen. Goed organiseren en op z'n tijd een beetje multitasken voor de lol en heeerlijk mindfulnessen.....ach het leven is goed..
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3662 3663 3664 3665 3666 3667 3668 ... 6194 Volgende
Pagina 3665 van 6194