Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 21:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, plagen ze je? Ze bedoelden vast Ondeugende Visser, denk je niet????
Ik kom wel voor je op!  |
Hier kan ik wat mee.
'k was al van plan mn abo op te zeggen , W- tje.
Wát hebben de meesten toch tegen zeeuwen. Zuunig, buitenlanders, onnozel , weet ik veel wat er de afgelopen dagen al is voorbij gekomen. Maar ondertussen ...... morgen staat de A 58 Zeeland in weer vol met vakantiegangers omdat ze Zeeland zoooooooooooooooooo'n mooie provincie vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 21:25
|
|
|
NICKY298 schreef: | kost geld visser
zout is zo gauw weg! |
Nu weet ik het zeker , 'k ga mn abo opzeggen. Gaan ze me hier ook al zeggen dat ik moet opzouten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mag ik dan met je concluderen dat de titel van dit topic te hoogdravend is, buiten-proportioneel en suggestief? |
Het is niet mijn titel en je kunt er met ja en nee of iets anders op antwoorden niet moeilijker maken dan dat het is
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 13 juli 2012, 22:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier kan ik wat mee.
Wát hebben de meesten toch tegen zeeuwen. Zuunig, buitenlanders, onnozel , weet ik veel wat er de afgelopen dagen al is voorbij gekomen. Maar ondertussen ...... morgen staat de A 58 Zeeland in weer vol met vakantiegangers omdat ze Zeeland zoooooooooooooooooo'n mooie provincie vinden.  |
Ach nee Visser ..niet de natuur, maar de bolussen is wat de mensen van heinde en verre trekt naar het ehhh Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier kan ik wat mee.
Wát hebben de meesten toch tegen zeeuwen. Zuunig, buitenlanders, onnozel , weet ik veel wat er de afgelopen dagen al is voorbij gekomen. Maar ondertussen ...... morgen staat de A 58 Zeeland in weer vol met vakantiegangers omdat ze Zeeland zoooooooooooooooooo'n mooie provincie vinden.  |
Ach Visser, ze zijn gewoon jaloers dat jij in de op één na mooiste provincie van Nederland woont
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:18
|
|
|
ANNA415 schreef: | Je zou er getikt van worden  |
Idd, ik vraag me af waarom de Zeeuwen (ik bedoel natuurlijk niet Onze Visser) zo'n uurmachien niet bij hun profiel hebben staan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:18
|
|
|
Ik heb altijd dates gehad op neutraal terrein, gewoon om een stukje bescherming in te bouwen. Eerst eens bellen met elkaar kan ook erg goed werken, je hoort zijn stem, taalgebruik en dat kan al een afknapper geven voor je hem ook maar gezien hebt... Het is zeker handig als een vriendin weet waar je zit, er gebeuren nog steeds teveel rare dingen. En....neem de tijd om elkaar te leren kennen en luister naar je gevoel/intuitie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Het is niet mijn titel en je kunt er met ja en nee of iets anders op antwoorden niet moeilijker maken dan dat het is |
Ik heb net vandaag gezonde zoetjes gekocht, zonder aspartaam........wel een stuk duurder en ik proef geen fluit verschil.....dus zo makkelijk beïnvloedbaar ben ik.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Je zou er getikt van worden  |
Je wil gewoon wijs doen Frank, geef het maar toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach Visser, ze zijn gewoon jaloers dat jij in de op één na mooiste provincie van Nederland woont  |
Ik weet dat je brabant bedoelt, W-tje, en ik ben enorm blij dat Onze Visser niet ver van die mooieste provincie woont en daarom beschouw ik hem ook als Brabander...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je wil gewoon wijs doen Frank, geef het maar toe!  |
...ik wilde me idd ook interessant voelen door zo'n klokje te plaatsen...als we dat nu eens allemaal doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet dat je brabant bedoelt, W-tje, en ik ben enorm blij dat Onze Visser niet ver van die mooieste provincie woont en daarom beschouw ik hem ook als Brabander...  |
Jij weet heel goed dat ik dat niet bedoel Frank! En dat weet Onze Visser ook wel........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik wilde me idd ook interessant voelen door zo'n klokje te plaatsen...als we dat nu eens allemaal doen...  |
En zeker al die mailtjes van leuke mannen missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:25
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik heb altijd dates gehad op neutraal terrein, gewoon om een stukje bescherming in te bouwen. Eerst eens bellen met elkaar kan ook erg goed werken, je hoort zijn stem, taalgebruik en dat kan al een afknapper geven voor je hem ook maar gezien hebt... Het is zeker handig als een vriendin weet waar je zit, er gebeuren nog steeds teveel rare dingen. En....neem de tijd om elkaar te leren kennen en luister naar je gevoel/intuitie. |
Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En zeker al die mailtjes van leuke mannen missen  |
...ik krijg nooit mailtjes van leuke mannen...ja, Visser en Yes mailen me wel eens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:28
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee. OP het paard  |
doe mij maar een ferrari
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij weet heel goed dat ik dat niet bedoel Frank! En dat weet Onze Visser ook wel........  |
Ohhhh, bedoel je dan Belgische provincies??? Ja, daar woont Onze Visser ook niet ver vandaan... ...hij treft het wel...een Overgelukkige Visser...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nu weet ik het zeker , 'k ga mn abo opzeggen. Gaan ze me hier ook al zeggen dat ik moet opzouten.  |
Zou OV dan betekenen: Opzouten Visser??? Nou, dat zou ik me niet laten zeggen, vriend. Je kan ook de redactie verwittigen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ohhhh, bedoel je dan Belgische provincies??? Ja, daar woont Onze Visser ook niet ver vandaan... ...hij treft het wel...een Overgelukkige Visser...  |
En soms is het een wat Overmoedige Visser he? Vooral als Onze Visser het Over Vissen heeft.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee met kleine frikandelletjes (ofzo)  |
...werkt dat niet op je darmpjes met alle nare gevolgen vandien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En soms is het een wat Overmoedige Visser he? Vooral als Onze Visser het Over Vissen heeft.....  |
een Onverzadigbaree Visser als hij weer eens bij de visboer komt aanlopen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is. |
Het is geen achterdocht maar gezond verstand Als je ervan uitgaat dat je date met een misdadiger zou ik geen date hebben. Helaas hoor je OOK van vrouwen gekke verhalen. Zoals een man die terugkomt van zijn werk en zijn date heeft zijn hele huis leeggehaald (en niet om de grote schoonmaak te doen). Het zijn algemeen bekende tips en helaas blijken ze nog steeds nodig te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:39
|
|
|
Ach, mocht Visser niet komen, dan heb ik zin aan de picknick.
En mocht Visser wel komen dan heb ik zeker zin aan de picknick.
Laatst aangepast door
|
HARALD940
|
op vrijdag 13 juli 2012, 22:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROB554
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:52
|
|
|
hoi luitjes,
ik kom ook  vanaf een uur of 2. tot dan
gr rob
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:03
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ook echt gebeurd: "Ik kom u het Licht brengen" 'Oh, wat kost het per maand?" |
Haha! Geweldig!!
... of het lezen van een evangelisatiefoldertje door een kind: mam, je zus komt spoedig!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:07
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha shanita, oke hoe moet ik nee zeggen zonder iemand te kwetsen?
gewoon ik voel geen klik chat. je lijkt me wel een aardige man, alleen als ik geen klik voel date ik niet. |
ik val ook niet op groene auto's, ik rijd ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik wilde me idd ook interessant voelen door zo'n klokje te plaatsen...als we dat nu eens allemaal doen...  |
Sjonge , Frank , ik zie ineens zo'n tijdschakelaar bij je profiel staan. Wat leuk joh. Nou , ik zal je niet lastig vallen dan met mails. Of het moet écht iets noodzakelijks zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:12
|
|
|
Eerlijk gezegd vind ik dat ik voldoende richting gegeven in mijn houding tegenover homoseksuelen. En hoe dat in de praktijk er uit zou zien, kun je je nu toch een goede voorstelling van maken?
Waar ik persoonlijk moeite mee heb is het plakken van etiketjes. Hierin vind ik dat Xabia een hele zinvolle aanvulling geeft. Je moet dus nooit een mens afrekenen op één van de karakteristieken. Een persoon is meer dan zn geaardheid, en het verengt de discussie op een vreselijke manier. Een homo kan net zo goed een rotzak zijn als een hetero. En in het benaderen van de mensen kijk ik altijd naar het geheel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge , Frank , ik zie ineens zo'n tijdschakelaar bij je profiel staan. Wat leuk joh. Nou , ik zal je niet lastig vallen dan met mails. Of het moet écht iets noodzakelijks zijn. |
Ik vind zo'n klokje maar stom...ik doe het weer weg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind zo'n klokje maar stom...ik doe het weer weg... |
Ik hoef niet eens zo`n klokje te plaatsen.........
|
|
Naar boven |
|
|