ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4181 4182 4183 4184 4185 4186 4187 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 20:54

http://www.youtube.com/watch?v=MJVylgNT_Uo&feature=youtu.be

In de abdij zongen we elke avond dit lied en dan gingen we slapen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 20:56

VISSER278 schreef:
Zal niet gaan Frank want wie houd dan de lijst van de pn -gangers up to date? Volgens mij had jij die taak op je genomen.

Dus .........Frank verlengt gewoon nog voor minimaal 2 weken. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zelfs een Zeeuw kan knippen en plakken...dus Visser heb jij de eer om deze sacrale taak te volbrengen tot eer van God, de pn en Hannah810... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 20:58

[quote=CHATULIEM619]Er is een verschil tussen liegen en ongelijk hebben.

O ja?

En dat verschil wil je niet zien.

O, nee, wie zegt dat?

Bovendien vind ik de onderzoeker absoluut niet subjectief.

Ik ook niet..

Het enige doel wat ze hebben is de hele christelijke wereld aan de kant te zetten.

Daar ben ik het helemaal niet mee eens, hun enige doel was de waarheid boven tafel te krijgen.
En de onderzoekers zijn nota bene zelf christelijk....

Onder het mom van objectiviteit zoeken ze doelbewust naar fouten en vergroten dat uit.

Er is niets uitvergroot. en ze zoeken niet doelbewust naar fouten ze onderzochten alles en alles was verzonnen.

Zodat naievelingen meteen denken dat iedereen die met hen te maken heeft ook verkeerd bezig is.

Niet iedereen die met hen te maken heeft is fout, zij zelf zijn verkeerd bezig..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 15 juli 2012, 21:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 21:12

Prachtig wat een mooi lied!
Zo mooi gezongen!

En zo Vredevol!
En dat beeld van Maria, met haar kindje Jezus, zo mooi!
Ja, ik kon niet de hele tekst helemaal verstaan woordelijk, maar het konk zo mooi en Vredevol, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar heel goed op slaapt!

Lachende smiley Engeltje smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 21:21

BART347 schreef:
(als toch weer even mag :P) ik had ook problemen met mijn eigen wasmachine van onbekend merk (en geen vrouw om me te helpen/uitlachen) ,deze wasmachiene was niet even te repareren... zelf openmaken: de aandrijfband was er afgelopen. helaas gebeurde dat telkens met herhaling, grrr... nieuwe/andere snaar was geen optie, uiteindelijk met een slim truukje vrijwel kosteloos opgelost, en werkt nu nog steeds!

oke, waar blijven de vrouwen nu!!?

(nee, ik heb geen paard of ferari....)

Ben benieuwd wat dat voor truukje was
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 21:28

Ja, da's zeker een goede tip, heb ik ook weleens gehad, en dan bleek diegene het heel anders te bedoelen dan dat ik dacht...

Ja, zo zie je maar weer...iets vragen of checken hoe het is bedoeld kan opheldering geven.

Zo, en straks lekker mijn nestje in... Slapende smiley

Welterusten en Fijne Avond! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 21:36

SHANITA130 schreef:
Prachtig wat een mooi lied!
Zo mooi gezongen!

En zo Vredevol!
En dat beeld van Maria, met haar kindje Jezus, zo mooi!
Ja, ik kon niet de hele tekst helemaal verstaan woordelijk, maar het konk zo mooi en Vredevol, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar heel goed op slaapt!

Lachende smiley Engeltje smiley Slapende smiley

Wees gegroet, o, Koninginne, Moeder van barmhartigheid,
ons leven, onze vreugde, onze hoop, wees gegroet.
Tot U roepen wij, kinderen van Eva:
tot U smeken wij, zuchtend en wenend in dit dal van tranen.
Daarom dan, onze Voorspreekster,
sla op ons uw barmhartige ogen
en toon ons na deze ballingschap Jezus,
de gezegende vrucht van uw schoot.
O, goedertierene, o liefdevolle, o zoet Maagd Maria.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 21:53

FRANKT627 schreef:
Zelfs een Zeeuw kan knippen en plakken...dus Visser heb jij de eer om deze sacrale taak te volbrengen tot eer van God, de pn en Hannah810... Engeltje smiley

Nou frank , er zijn van die dingen in het leven die je maar beter aan een ander kan overlaten. En aangezien jij het prieeeeeemaaaaaaaa doet laat ik het maar bij jou. Dus ... bij deze. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 21:58

ZEELAND736 schreef:
Het is nog steeds...

VAN DIE DAG EN URE....weet NIEMAND!!!

Wel dat het zal komen...als een dief in de nacht...

Chat, met deze reactie van Zeeland, waarin ze woorden van Jezus zelf aanhaalt over dit onderwerp, hoe kan een mens dan de tijd en ure berekenen of uitzoeken en uitleggingen erover doen op grond van de bijbel. Het lijkt mij dat een mens dat dan niet kan.
In Openbaringen staat ook geschreven; "Ik kom spoedig", dus laten we elke dag bereid zijn op Zijn komst.

Profetieën uitleggen aan het huidige wereldbeeld en gebeurtenissen, zoals Frank doet, dat kun je over elk jaar wel doen sinds de hemelvaart van Jezus.
Dat word er ook niet specifiek met die tekenen van de tijd bedoelt dat je ze kan misbruiken voor huidige gebeurtenissen, want de afgelopen 2000 jaar hebben we altijd al oorlogen en geruchten van oorlogen gehad, en als Jezus de komende 2000 jaar nog niet terugkomt dan hebben we dan ook nog oorlogen en geruchten van oorlogen.

Kun je dan nog wel spreken dat een persoon als hij met dit onderwerp op een dergelijke manier bezig is, dan bezig is met Gods Koninkrijk? Ik vraag het me af.......

In de eerste 2 eeuwen waren de eerste Christenen ook al klaar voor Jezus terugkomst, oa gezien hoe het er in het rijk van Rome aan toe ging, maar niet met de datum van Jezus terugkomst.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 22:15

FRANKT627 schreef:
Wees gegroet, o, Koninginne, Moeder van barmhartigheid,
ons leven, onze vreugde, onze hoop, wees gegroet.
Tot U roepen wij, kinderen van Eva:
tot U smeken wij, zuchtend en wenend in dit dal van tranen.
Daarom dan, onze Voorspreekster,
sla op ons uw barmhartige ogen
en toon ons na deze ballingschap Jezus,
de gezegende vrucht van uw schoot.
O, goedertierene, o liefdevolle, o zoet Maagd Maria.

Prachtige tekst!!!

Ja, wat ik dan denk, de moeder van Jezus wordt vaak bijna vergeten.
In preken en bijbelstudie's.

Ja, daar mag wel wat meer aandacht voor komen, voor Maria!

Wat een wonder eigenlijk, bevrucht door God's Geest!, om de Messias op te voeden...
Wat een bevoorrecht positie denk ik dan..

Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 15 juli 2012, 22:16
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 22:15

Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. Dat is het grootste en eerste gebod. Het tweede is daaraan gelijk: heb uw naaste lief als uzelf.

http://www.youtube.com/watch?v=ShN8UIk5-mw
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 22:27

HARALD940 schreef:
Chat, met deze reactie van Zeeland, waarin ze woorden van Jezus zelf aanhaalt over dit onderwerp, hoe kan een mens dan de tijd en ure berekenen of uitzoeken en uitleggingen erover doen op grond van de bijbel. Het lijkt mij dat een mens dat dan niet kan.
In Openbaringen staat ook geschreven; "Ik kom spoedig", dus laten we elke dag bereid zijn op Zijn komst.

Profetieën uitleggen aan het huidige wereldbeeld en gebeurtenissen, zoals Frank doet, dat kun je over elk jaar wel doen sinds de hemelvaart van Jezus.
Dat word er ook niet specifiek met die tekenen van de tijd bedoelt dat je ze kan misbruiken voor huidige gebeurtenissen, want de afgelopen 2000 jaar hebben we altijd al oorlogen en geruchten van oorlogen gehad, en als Jezus de komende 2000 jaar nog niet terugkomt dan hebben we dan ook nog oorlogen en geruchten van oorlogen.

Kun je dan nog wel spreken dat een persoon als hij met dit onderwerp op een dergelijke manier bezig is, dan bezig is met Gods Koninkrijk? Ik vraag het me af.......

In de eerste 2 eeuwen waren de eerste Christenen ook al klaar voor Jezus terugkomst, oa gezien hoe het er in het rijk van Rome aan toe ging, maar niet met de datum van Jezus terugkomst.
Kijk Harald, er zit een verschil in benadering vind ik. Jij en ik kunnen verschillende meningen hebben, maar het betekent wat mij betreft niet, dat je mensen misleid als je ergens anders over denkt. Shanita is op dit moment moedwillig bezig mensen te beschadigen, die in mijn ogen jaren lang bezig zijn in het koninkrijk van de Heer. En dat vind ik heel wat anders.
Wat betreft het inhoudelijke van de eindtijd boodschap. Ik vind het ronduit oninteressant om me daarin te verdiepen. En ik ben ook niet van plan om dat nu te doen. Zelf vind ik gemeentes met alleen een eindtijdboodschap een sektarisch karakter hebben.

En dan staan vaak twee dingen centraal:
1. pas op, want Jezus komt zo terug, en
2. zij lekker niet, wij lekker wel. En dat "lekker" wordt dan extra benadrukt. Beide boodschappen staan ver van het evangelie....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 22:27

WILLEMIJN232 schreef:
Dan ben je samen met Chat wel een beetje hoogmoedig om zelfs al te suggereren dat de Bijbel voor anderen minder betekent dan voor jullie.........
En als je een andere mening bent toegedaan dit dus inhoudt dat anderen minder christen zijn......

Ik zou hoogmoedig zijn???
Gelukkig zijn er dat niet veel die dat zeggen over mij...
Maar ja dat zijn mensen die me...ECHT...goed kennen...
Anderen minder christen???
Waar haal je het vandaan....
Ik schat mezelf niet hoger in dan een ander....
Ook een homo is mijn medemens...en daar ga ik net zo mee om als met ieder ander....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 22:51

FRANKT627 schreef:
Een saaie zondag is weer bijna voorbij... Lachende smiley

Das erg...een zondag is niet saai...
En als je dat zo voelt Frank...moet je er toch iets aan veranderen...zodat hij niet meer saai is....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 23:01

PETRA944 schreef:
ha ha, en ben wakker en dacht effe kijken of iknog mail had. daar zat ik ook al aan te denken, meer piano gaan spelen op de lege momenten, misschien helpt dat. een week me computer uit laten, want lijk wel verslaafd aan internet. en nog bedankt voor je leuke gesprek gisteren Lachende smiley

Piano spelen??
Kun je dat???
Zeker weer gaan doen...ook daar in kun je veel kwijt...
Verdriet...blijdschap....en zelfs boosheid denk ik...
Ik draai veel muziek...wordt ik rustig van en ondertussen doe ik dan de karweitjes die ik MOET doen...Ook dat werkt!!!

(Oei...dit heeft niets te maken met kijken op profielen!!!)
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 23:16

http://www.youtube.com/watch?v=WEmu3CvmQQ0&feature=autoplay&list=LLTUxe3x8P3j5tDny6DuAvjA&playnext=4

Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 15 juli 2012, 23:16
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 23:45

FRANKT627 schreef:
Aangezien jij en zovele andere meer begaan zijn met Floshke en Prikkie reageer ik niet meer... Boze smiley ...gelukkig is het mijn laatste week op CM want ik ben het een beetje, neen, erg, beu...

nou bedankt,wou hele week niet op het forum schrijven,maar ja lees ik dit.
gewoon minder op cm komen en blijven, niet teveel verwachten dat je de one effe tegen komt, maar ik ben er van overtuigd dat er echt wel op een dag iemand schrijft, jee leuk die poes en die egel,maar jij bent nog leuker.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 23:53

Het valt me de laatste tijd op, dat je merkt dat mensen bidden tot hun overleden familieleden.... Valt je dat ook op en wat vind je daar dan van? Doe je het zelf wel eens en hoe denk je dat het eruit zal zien als je zelf eens zal overlijden...
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 23:55

CHATULIEM619 schreef:
Het valt me de laatste tijd op, dat je merkt dat mensen bidden tot hun overleden familieleden.... Valt je dat ook op en wat vind je daar dan van? Doe je het zelf wel eens en hoe denk je dat het eruit zal zien als je zelf eens zal overlijden...

Is dat niet een oosterse manier van omgaan met overlijden, verdriet etc.? Ik merk het zelf niet, ook niet beroepsmatig......
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:05

Ik ben niet voor eindtijdpredikers, helemaal niet zelfs maar als je openbaringen leest ( 14 : 16,17) vindt ik dat het einde der tijden wel naderd, kijk maar naar die chip plaatsingen onder je huid, ik wil niet zeggen dat het er nu al is maar de tekenen zijn er wel degelijk.

Laatst aangepast door
CANADIAN073
op maandag 16 juli 2012, 00:05
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:07

ANNA415 schreef:
BART JE BENT FANTASTISCH Gefrustreerde smiley

Anna, die Bart wil wel erg graag aandacht van vrouwen. Geen wonder dat hij op dit topic zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

goed hé?

en, ja ook ik lees de kleine lettertjes.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:23

ROELANDE345 schreef:
Ben benieuwd wat dat voor truukje was

Coole smiley met zonnebril vrouwen hoeven ook niet alles te weten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

enkele andere leuke ervaringen waren:

- TV buurvrouw om herhaaldelijke kortsluiting vertrouwen onvoorwaardelijk verloren: TV van haar gekregen, externe schakelaar eraan, ding is na jaren super gebruik bij onbruik (nog in tact) bij t vuilnis geeindigd.
(de buurvrouw was tevens allang verhuisd, de a.b. heb ik nog, verder heeft een voorbijganger toen alleen t snoer nog meegenomen..hmmm) Gefrustreerde smiley

- stofzuiger van mn moeder zoog slecht: bleek een aansteker vast te zitten bij de zuigkophals: stofzuiger goed, en de aansteker ... ook goed ... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:25

En Hollandse en een Duitse metselaar staan samen op steiger te metselen. op een gegeven moment laat de Nederlander zijn troffel vallen. Gefrustreerde smiley Hij bukt gauw en probeert 'm nog te pakken te krijgen, maar valt dan zelf van de steiger, Verraste, verbaasde smiley in een grote berg zand. Hij komt gelukkig met de schrik vrij en klopt het zand van z'n kleren. De Duitser kijkt naar beneden en zegt : ah, du hast Schwein gehabt. De Nederlander haalt z'n schouders op ten teken dat hij het niet begrijpt. 'Du hast Glück gehabt.'verduidelijkt de Duitser. 'ja,ja,'zegt de Nederlander. Een paar weken later hebben ze een personeelsfeestje. Clown smiley De Duitser gaat naar de Nederlander toe. 'Hast du schon mit meiner Frau getanzt?' Zegt de Nederlander: 'Nein, nein, das Schwein habe ich noch nicht gehabt.' Engeltje smiley

niks persoonlijks hoor dames !!!!!!

Laatst aangepast door
CANADIAN073
op maandag 16 juli 2012, 00:26
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:29

BART347 schreef:
Coole smiley met zonnebril vrouwen hoeven ook niet alles te weten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

enkele andere leuke ervaringen waren:

- TV buurvrouw om herhaaldelijke kortsluiting vertrouwen onvoorwaardelijk verloren: TV van haar gekregen, externe schakelaar eraan, ding is na jaren super gebruik bij onbruik (nog in tact) bij t vuilnis geeindigd.
(de buurvrouw was tevens allang verhuisd, de a.b. heb ik nog, verder heeft een voorbijganger toen alleen t snoer nog meegenomen..hmmm) Gefrustreerde smiley

- stofzuiger van mn moeder zoog slecht: bleek een aansteker vast te zitten bij de zuigkophals: stofzuiger goed, en de aansteker ... ook goed ... Coole smiley met zonnebril

Welke maat schoenen heb je ???

volgens mij te klein want je loopt er naast

Laatst aangepast door
CANADIAN073
op maandag 16 juli 2012, 00:30
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:30

http://www.youtube.com/watch?v=gAFXBHfp23A&feature=relmfu
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:33

ANNA415 schreef:
2 blondjes met elkaar aan de klets.
Zegt de ene: ik heb gisteren een zwangerschaps test gedaan
De andere: waren de vragen moeilijk?

- zucht, 'mn vriendje slikte toch de morningafterpil?..., dat zei hij...'
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:39

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ...zou je niet beter gewoon in Nederland blijven ipv naar Afrika te gaan. Hoe kan dat nu wat je allemaal schrijft. Wees eens realistisch. Hoe kan je nu joggen in de rimboe??? Om de meter kan je je po...benen breken door al die takken en wortels..

de muis na 12 km met de olifant op zn rug, wat denk je?

hij verzwikte een enkel... (stomme takken!)

muis: 'laten we nu maar terug gaan...'
olifant: 'geen zin, ik ben moe'
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:45

CANADIAN073 schreef:
Welke maat schoenen heb je ???

volgens mij te klein want je loopt er naast

neen, is werkelijk echt gebeurd!
dit zijn wel ongeveer de drie leukste voorbeelden.

volgens mij ben jij niet zo heel handig?
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:56

ZEELAND736 schreef:
Piano spelen??
(...)

(Oei...dit heeft niets te maken met kijken op profielen!!!)

wat ik mij nog steeds afvraag...

wie dan zo kijkt naar profielen... ben je dan zelf ook een profiel? en wordt je dan ook prosexueel? en als een pro nu eens niet profiel is, wanneer komt hij dan uit de kast? wat als je stiekem profielen kijkt op internet? mag t op CM dan wel? waarom heeft dit onderwerp geen eigen topic: 'christen zijn en profiel' ?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 01:04

CHATULIEM619 schreef:

verwijderd,warom schrijf ik eigenlijk nog op dit forum Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
PETRA944
op maandag 16 juli 2012, 10:10
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4181 4182 4183 4184 4185 4186 4187 ... 6194 Volgende
Pagina 4184 van 6194