ChristianMatch

Forum

scheppingsdoel
Ga naar pagina Vorige 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 10:26

WILLEMIJN232 schreef:
Hoi Mariska,

Zou het niet zo kunnen zijn dat God de mens heeft gezegend met verstand en redeneringsvermogen én hoe wetenschappers die talenten kunnen gebruiken in Gods koninkrijk?
Wij zijn zelf door God verantwoordelijk gesteld voor de wereld waarin wij leven ander s zou hij toch wel ingrijpen bij natuurrampen, terrorisme, hongersdood, oorlogen edg? Dus misschien hebben wij die wetenschap ook wel nodig om het in "goede"banen te lijden?
Hij greep toch ook niet in toen zijn Enige Zoon ter dood werd gebracht?

Willemijn

Klopt Willemijn.
Dat probeerde ik ook te zeggen.
Ik heb soms moeite om de juiste woorden te vinden.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 12 april 2010, 10:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 12:20

CARIEN982 schreef:
Ik begin de dag met mn dieren verzorgen,
als ik klaar ben.... een boterhammetje met een kopje thee.

Om 10 uur neem ik mn eerste kopje koffie met ontbijtkoek. Lachende smiley

Hoe gaat het met dr.Frank?(mooie naam trouwens Clown smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 12:26

LEANNE226 schreef:
Hoe gaat het met dr.Frank?(mooie naam trouwens Clown smiley )

Met het dr Frank dieet gaat het goed,
er is nu in 4 weken meer dan 5 kilo af.
Ik neem nu s ochtends wel een boterhammetje,
vond dat heel moeilijk om het te missen.
Ook mn ontbijtkoek miste ik erg.

Het gaat nu wat langzamer dan int begin,
ik ga nu meer sporten, dan vliegen de kiloos er helemaal zo af Clown smiley

Laatst aangepast door
CARIEN982
op maandag 12 april 2010, 12:28
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 12:45

CARIEN982 schreef:
Met het dr Frank dieet gaat het goed,
er is nu in 4 weken meer dan 5 kilo af.
Ik neem nu s ochtends wel een boterhammetje,
vond dat heel moeilijk om het te missen.
Ook mn ontbijtkoek miste ik erg.

Het gaat nu wat langzamer dan int begin,
ik ga nu meer sporten, dan vliegen de kiloos er helemaal zo af Clown smiley

Dan staat je fietsbroek vast geweldig! Clown smiley
Gaat dus goed meissie!En straks lekker naar het Loo,is een superpark,genieten!(maar dat doe je wel Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 12:50

LEANNE226 schreef:
Dan staat je fietsbroek vast geweldig! Clown smileyGaat dus goed meissie!En straks lekker naar het Loo,is een superpark,genieten!(maar dat doe je wel Knipoog smiley )

Zal toch niet te uitdagend zijn mn fietsbroek? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ben jij wellis op dat park geweest, lijkt me wel heel mooi.
Alles erop en dr aan in het huisje, voor de rest ist altijd afwachten wat het is.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:04

CARIEN982 schreef:
Zal toch niet te uitdagend zijn mn fietsbroek? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ben jij wellis op dat park geweest, lijkt me wel heel mooi.
Alles erop en dr aan in het huisje, voor de rest ist altijd afwachten wat het is.

Ja,heb er eens gekeken,heel leuk park,mooie huisjes,vooral die rond de zwemvijver........maar ik vond het te duur haha.

Ach en die fietsbroek?Daar kijken alleen vrouwen naar joh,uit jaloezie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:08

MARIJAN072 schreef:
Haha, wel een leuke reactie. Lachende smiley Maar dit is eigenlijk niet het off-topic topic hè?!

Kweenie of dit zo off-topic is, Marijan. Er wordt (tegen mij) geschreeuwd in plaats van geargumenteerd. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:09

MARIO216 schreef:
Godsdienst en overheid kunnen in elkaar verwikkeld raken, door traditie (feestdagen etc). Door kun je met elkaar overleggen en over discussieren. En afspraken over maken.
Maar, en dat heb ik wel eens een keer over gehad, dat de vrijheid van godsdienst en mengsuiting wel heel goed in geburgerd is in onze samenleving en kunnen worden vastgelegd. Nu kom je op het punt dat de overheid de SGP gaat onderdrukken om een regeltje te gaan veranderen. Dit onder invloed van een of andere emancipatieclubje (en dat zij voor elkaar gekregen, niet de overheid). Dus de overheid wordt beinvloedt door dat clubje En daar ben ik het niet mee eens.

Je stellingsname is duidelijk. Einde discussie!
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:14

ARJAN007 schreef:
Ook als het een kabinet wordt van cda-vvd-pvv? Is dat kabinet dan ook een ramp voor ons land?

(ik vind zelf dat er helemaal geen regering moet komen met daarin vvd en pvv, maar dat even terzijde.)

Als ik HM was, zou ik Geert Wilders meteen tot formateur benoemen met als opdracht een kabinet samen te stellen dat kan rekenen op een vruchtbare samenwerking met de kamer. Desnoods met wisselende meerderheden. Laat hem maar in het parlement voor ieder wetsvoorstel dat hij wil lanceren een meerderheid zoeken in de kamer. Na 5 moties van wantrouwen: wegwezen, nieuwe verkiezingen en waarschijnlijk all the way downwards with the PVV. Let wel: dus geen coalitiekabinet. Maar zakelijk beoordelen.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:29

RELLOK036 schreef:
euhm kiek ajax VVV was een uit wedstrijd voor VVV....
enne VVV zit in een behoorlijke dip ik hoop dat ze tegen NEC 3 punten pakken dan staan ze redelijk veilig... en ja die 7-0 deed ffkes auw...

Dat weet ik, dan hebben ze dus nog een week extra om die betonvloer te leggen, want met nog een nederlaag, komt degradatie dichtbij..... oftewel, dan zakken ze door de grasmat naar de jupiler league...... Clown smiley (mogen ze tegen emmen spelen Verraste, verbaasde smiley )

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 12 april 2010, 13:33
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:43

IMRE695 schreef:
Ik vraag me wel eens af: als alle chatters real-life om een grote ronde tafel zouden zitten, zouden ze dan nog net zo reageren op elkaar als nu vaak in de chatroom? Smiley die vol vragen zit

misschien vliegen ze elkaar dan wel letterlijk in de haren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
maar ik denk dat het wel mee zal vallen
dan zie je door iemands houding wel hoe er iets bedoelt wordt en kun je ook makkelijker reageren op elkaar
vaak worden dingen als grapje bedoelt en komt het anders over of juist andersom

iig was het stappen in groningen idd een succes
en misschien voor herhaling vatbaar Knipoog smiley

Laatst aangepast door
RENSKE067
op maandag 12 april 2010, 13:44
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:45

LEANNE226 schreef:
Maar eigenlijk zijn we het dus eens Mar,alleen is onze aanpak anders.
En ik heb nooit beweerd dat ik mooi ben(zul je van jezelf vinden zeg,yek).......ik probeerde juist uit te leggen dat dat voor mij in een man niet belangrijk is.

De woorden van de anderen over mij moet je met een hele flinke korrel zout nemen hoor,ik ben zo doorsnee als een mens maar kan zijn Knipoog smiley

daten?? Verliefde smiley Kussende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:51

CROSSROAD317 schreef:
Er stond nog iets meer Arjan, aan de hand daarvan deed ik mijn uitspraak.
Heeft de pers zich daar ook zo mee bemoeit dan, hoeveel van die 13 jarige meisjes plegen zelfmoord of laten abortus doen als ze merken zwanger te zijn. Laat het zeilmeisje lekker zeilen, laat de pers en de overheid zich maar druk maken om zaken die er echt toe doen !!!!! Boze smiley

ja is ook zo
maar gaat het hier nu over gewoon zeilen of over rietzeilen Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Laatst aangepast door
RENSKE067
op maandag 12 april 2010, 13:52
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:53

IMRE695 schreef:
Als ik HM was, zou ik Geert Wilders meteen tot formateur benoemen met als opdracht een kabinet samen te stellen dat kan rekenen op een vruchtbare samenwerking met de kamer. Desnoods met wisselende meerderheden. Laat hem maar in het parlement voor ieder wetsvoorstel dat hij wil lanceren een meerderheid zoeken in de kamer. Na 5 moties van wantrouwen: wegwezen, nieuwe verkiezingen en waarschijnlijk all the way downwards with the PVV. Let wel: dus geen coalitiekabinet. Maar zakelijk beoordelen.

Leuk idee, Imre, maar ik denk niet dat dat gaat werken, tenminste niet met de inzet van Wilders. Nieuwkomers in de politiek zonder regeringservaring moeten zich nog altijd bewijzen. Als je een zakenkabinet wil doen, dan denk ik dat dhr. Cohen daarvoor de meest aangewezen persoon is om dat tot stand te brengen. Deze man heeft een enorme bestuurlijke ervaring en heeft bewezen bruggen te kunnen bouwen.
In tijden van onzekerheid en crisis heeft men vaker geroepen om een zakenkabinet dat méér doortastend te werk zou gaan dan een kabinet dat is samengesteld uit politieke partijen. Op één of andere manier is het zelden tot een zakenkabinet gekomen; het steunen op wisselende meerderheden is ook een hachelijke zaak. Een zakenkabinet wordt meestal tevoorschijn gehaald op het moment dat alle andere oplossingen lijken te falen. Dus het is blijkbaar geen voorkeurskabinet in de ogen van velen. Met het steunen op wisselende meerderheden is zo'n zakenkabinet ook afhankelijk van de politieke stemming van de dag, dat geeft ook niet bepaald een stevig fundament.

Ik begrijp de roep om een kabinet dat gaat doorpakken. Probleem is alleen: hóe moet je doorpakken? Stevig bezuinigen betekent ook pijnlijke keuzes maken waarbij onherroepelijk diepe wonden geslagen worden in de samenleving. Er zijn ook bezuinigingen mogelijk die geld opleveren op de korte termijn, maar die tevens uiterst schadelijk zijn voor de economie van de toekomst. Dus ja.... wat is dan wijsheid? Wie geconfronteerd wordt met de gevolgen van een stevig bezuinigingspakket
aarzelt om stevig door te pakken! Daar komt nog bij dat niemand precies de effecten op de economie en de samenleving kan voorspellen. En als het kabinet stevig doorpakt met als gevolg hevig bloedende wonden in de samenleving, dan valt het hele land opnieuw over het kabinet heen......

Met andere woorden: regeren is echt niet zo eenvoudig als het lijkt.
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:53

CHATULIEM619 schreef:
Dit is in mijn ogen gewoon een smoes. Je bent verlegen en je bent bang dat een man je om je uiterlijk afwijst. Het oog van de man is wel belangrijk.

de wérkelijke print-plaat van een mens is volgens mij het werk, de werken van de Geest: zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, enz...en om die te ontdekken....heb ik beslist geen foto nodig.

Wat mij betreft mag je het eens een keer minder snel invullen voor een ander Chat! Je doet een ander...maar ook jezelf op deze manier een hoop te kort.
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 14:34

ARIENNEZ498 schreef:
de wérkelijke print-plaat van een mens is volgens mij het werk, de werken van de Geest: zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, enz...en om die te ontdekken....heb ik beslist geen foto nodig.

Dan is het toch wel heel wonderlijk dat velen óók naar de foto's kijken (indien die zijn toegevoegd) Blijkbaar volstaat het kijken naar de print-plaat van het innerlijk toch meestal niet........

Overigens zijn karaktereigenschappen als zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, etc. niet voldoende om in dit leven te doen wat gedaan moet worden.
Wie een huis gaat bouwen, kan het zich gewoonweg niet veroorloven om ál te veel rekening met de buren te houden. Geluidsoverlast hoort nu eenmaal bij het bouwen van een huis. De karaktereigenschappen als zachtmoedigheid etc. hebben de neiging om een mens erg soft te maken, veel te soft zelfs, en dan zit men soft naar elkaar te kijken en gebeurt er niets, maar dan ook helemaal niets...... Zachtmoedigheid: prima, maar wel tot op zekere hoogte.

Laatst aangepast door
ARJAN007
op maandag 12 april 2010, 15:34
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 14:47

Ik pleit ook niet voor een zakenkabinet. Ik zou Wilders c.s. allesbehalve 'zakelijk' willen noemen. Integendeel, het zou politiek zeer gepronoceerd kabinet opleveren, met voor de oppositie heerlijke mogelijkheden tot prijs-schieten. Een soort Den Uyl revisited (ook wel betiteld als 'vechtkabinet') waarbij ieder voorstel op de kamer bevochten moet worden.

Trouwens, het is eerder vertoond, al was Cort van der Linden juist een grote verzoener i.p.v. grote weerstanden op te roepen. Nee, laat Wilders maar tonen waar hij voor staat. Anders gaat hij weer 4 jaar in de oppositie zitten roepen dat de politiek hem links laat liggen en kan hij slapend rijk worden.

Na het kabinet Wilders kan er weer gewoon geregeerd worden. We drijven nu onder Balkenende ook al zo'n 8 jaar stuurloos rond, dus dat ene jaartje kan er ook nog wel bij.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 14:49

thee
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 14:50

met iets lekkers erbij
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 14:54

LEANNE226 schreef:
Ja,heb er eens gekeken,heel leuk park,mooie huisjes,vooral die rond de zwemvijver........maar ik vond het te duur haha.

Ach en die fietsbroek?Daar kijken alleen vrouwen naar joh,uit jaloezie Knipoog smiley

Volgens mij kijk ik op dat water, ja tis idd wel errug duur.

Enne die fietsbroek zit nu niet zo straks meer..... Knipoog smiley
Komt door dr Frank Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:19

Maandag 12 april:

VOEL JE NOOIT ONGESCHIKT!

Gehoorzaam mijn bevelen, het zijn de sporten van de ladder, die naar het beoogde doel voert, maar blijf bovenal kalm en onwankelbaar.

Ga terug in de stilte om deze kalmte te herkrijgen, als je die ook maar een ogenblik kwijt bent, hierdoor bereik je meer dan met een hele dag werken.

Blijf tot elke prijs kalm, je kunt niemand helpen als je gejaagd bent.

IK je Heer, bekijk de dingen anders dan de mensen.

Voel je nooit ongeschikt voor welke taak ook, alle werk wordt hier tot stand gebracht door Mijn Geest en deze kan door de ootmoedigste en nederigste heenstromen.

Er is alleen een kanaal voor nodig, dat niet geblokkeerd is, bevrijd je van het eigen - ik en alles is in orde.

Bid over alles, maar concentreer je op een paar dingen tot die verhoord zijn.

IK waak over je, je zult kracht ontvangen voor je taak van elke dag, voor elk uur.

Bij jou ligt de fout, de zonde, als je daar geen aanspraak op maakt en als je dientengevolge faalt bij gebrek aan kracht.
Naar boven

Auteur Bericht
BERGJE935

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:20

PIETER649 schreef:
Eigenlijk is het best terecht dat de vrouw zo reageerd...
Zie jij werkelijk iedere vrouw als een breazersletje die na 2 bacardi-cola´s op jouw kosten, aan het eind van de avond als dank ff stevig met jou gaat zondigen tegen het 7e gebod??? Geschokte, onthutste smiley

Ik denk dat jij beter hoort te weten Roeltje... schaam je! Boze smiley

Pieter wat een bespottelijke reactie , je suggereert hier iets wat niet wordt gezegd ,wie moet zich nou schamen! belachelijk gewoon
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:39

MARISKA601 schreef:
Dus jij beweert dat alles wat de wetenschap beweert een toevoeging is aan de bijbel, of het weglaten van bijbelgedeeltes?
Daar ben ik het gedeeltelijk meeeens.
Velen ontkennen het bestaan van God.
Zij gaan uit van de evolutie theorie van Darwin.

Maar ik blijf bij mijn standpunt , dat vele mensen geboren worden met een bepaalde aanleg.
Aan ons is het hoe wij er mee omgaan.
Het kan ten goede gaan, maar ook ten slechte.

En er van uitgaan dat het slechte van een mens alleen aangeleerd gedrag is, gaat er bij mij niet in.
Een mens word met zonde geboren, als is hij/zij zich er niet bewust van.

Nee...Mariska...dart zeg ik totaal niet....ik geloof werkelijk, dat je enorm verblind bent, jkt het wel.

Ik heb het over wetenschappers, die denken, dat zij, door middel van hun onderzoeken en de uitkomsten daarvan, denken, dat zij die in de plaats van die gedeelten in de bijbel kunnen zetten, die hun niet zinnen.

Daar heb ik het over.

En je bent zo extreem met je woorden als ALLES....

Nogmaals er is geen waardevrije wetenschap....ik heb dat al een keer uitgelegd hier....Een mens wordt gestuurd, onbewust, door zijn of haar levensfilosofie of overtuiging. Wetenschappers zijn geen supermensen of een god, tenminste voor mij niet.

Ik krijg het idee, dat je enorm tegen iemand als een wetenschapper zit aan te kijken...dat is niet goed Maris....het zijn maar gewone mensen...net als jij en ik en ze kunnen enorme fouten maken. tegenover vele bewijzen op een bepaald gebied van wetenschap staan er weer even zovele tegenbewijzen...dus je vindt van bepaalde bewijzen weer andere uitkomsten van wetenschappelijk onderzoek, die het tegendeel beweren.

Ik zou daar maar eens goede boeken over gaan lezen als ik jou was....want zoals jij tegenover de wetenschap aankijkt, vind ik doodeng.

Een ongelovige wetenschapper, zal nooit de bijbel GOED kunnen lezen, want de bijbel kun je alleen maar lezen door de HEILIGE GEEST.Veel van wat er in de bijbel staat is voor een ongelovig mens en dus ook voor een ongelovige wetenschapper gewoon ONZIN en DWAAS.

En als iemand, een wetenschapper in dit geval dus, NIET GELOOFT kan hij of zij dus ook NOOOOOOOIT de bijbel begrijpen.
Er zijn mensen, die de bijbel alleen naar hun eigen interpretatie willen ombuigen, maar de mens moet zich naar de waarheid van de bijbel ombuigen en niet andersom. Een ongelovige wetenschapper zal echt niet met alles wat er in hem of haar is, in de bijbel zoeken naar hoe God nu de dingen bedoelt. Daar is die ongelovige wetenschapper helemaal niet gemotivveerd voor.

Hij zal al gauw de dingen in de bijbel naar zijn eigen bevindingen en interpretatie willen vervangen.

Echt Mariska....ga eens goede boeken hierover lezen van gelovige wetenschappers, die daarover hebben geschreven.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:46

BERGJE935 schreef:
Pieter wat een bespottelijke reactie , je suggereert hier iets wat niet wordt gezegd ,wie moet zich nou schamen! belachelijk gewoon

Bergje,

Pieter is hier niet meer, dus kan hij niet meer reageren.

Laatst aangepast door
CARIEN982
op maandag 12 april 2010, 15:48
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:46

BERGJE935 schreef:

Hmmm..... momenteel kan Pieter niet lezen wat je schrijft....
niet iedereen heeft hier permanent een abonnement lopen.......

Overigens heeft deze discussie ca. een maand stilgelegen.......
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:47

MARISKA601 schreef:
Klopt Willemijn.
Dat probeerde ik ook te zeggen.
Ik heb soms moeite om de juiste woorden te vinden.

er is nog een kracht in de wereld en die wordt genoemd de duivel....en die is ook ontzettend intelligent en kent de bijbel ook, alleen hij en zijn trawanten verdraaien de waarheid van de bijbel.

Ieder mens, die niet gelooft is in het rijk van de duivel en is geen kind van God, maar is in de duisternis (waarom bestudeer je de bijbel daar niet voor en sla je de bijbel niet op over wat daar gezegd wordt). Een kind van God is alleen diegenen, die in de Here jezus geloven en Hem hebben aangenomen en Hem willen dienen en verheerlijken en geleid wordt door de Heilige Geest en die de Heilige Geest in zich heeft. Een ongelovige heeft de Heilige Geest niet in zich..

Het gaat er dus niet om of iemand intelligent is, maar of iemand de heilige Geest in zich heeft en zich wil laten leiden door de heilige Geest. In welke dienst laat iemand zijn intelligentie werken in dienst van God door de Heilige Geest of in dienst van de duivel ZONDER de Heilige geest.

Kijk eens hoe de duivel de Heer in de woestijn wilde verleiden om dingen te doen, die niet naar de wil van de Vader waren van de Heer.

En hoe ging Jezus met die zaken om....? Hoe trad Hij de duivel tegemoet....? Ja...juist met het woord Gods, dat is het enige juiste middel om alle bouwwerken van de duivel te slechten.

Worden jullie eens wakker Maris en Willemijn en dit is een welgemeende raad van een zuster in het geloof....volgens mij zitten jullie ogen ergens behoorlijk dicht....het spijt me dit te moeten zeggen hier.... Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op maandag 12 april 2010, 15:54
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:48

ARJAN007 schreef:
Dan is het toch wel heel wonderlijk dat velen óók naar de foto's kijken (indien die zijn toegevoegd) Blijkbaar volstaat het kijken naar de print-plaat van het innerlijk toch meestal niet........

Overigens zijn karaktereigenschappen als zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, etc. niet voldoende om in dit leven te doen wat gedaan moet worden.
Wie een huis gaat bouwen, kan het zich gewoonweg niet veroorloven om ál te veel rekening met de buren te houden. Geluidsoverlast hoort nu eenmaal bij het bouwen van een huis. De karaktereigenschappen als zachtmoedigheid etc. hebben de neiging om een mens erg soft te maken, veel te soft zelfs, en dan zit men soft naar elkaar te kijken en gebeurt er niets, maar dan ook helemaal niets...... Zachtmoedigheid: prima, maar wel tot op zekere hoogte.

wat ik als positief bedoel maak jij een beetje negatief Arjan. Hoe kóm je erbij dat zachtmoedigheid hetzelfde is als soft? Een mens kan daadkrachtig zijn zónder zijn of haar zachtmoedigheid te verliezen. Het is naar mijn mening niet alleen de gave van de Geest....het is ook een keus die je maakt en volgens mij is daar niets mis mee. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 16:15

RENSKE067 schreef:
ja is ook zo
maar gaat het hier nu over gewoon zeilen of over rietzeilen Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ze zou vreemd opkijken als ze ergens midden op de stille oceaan een rietkraag in zou zeilen..... dan is er iets goed fout met haar kompas denk ik Gefrustreerde smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 16:20

CROSSROAD317 schreef:
Dat weet ik, dan hebben ze dus nog een week extra om die betonvloer te leggen, want met nog een nederlaag, komt degradatie dichtbij..... oftewel, dan zakken ze door de grasmat naar de jupiler league...... Clown smiley (mogen ze tegen emmen spelen Verraste, verbaasde smiley )
denk ut niet positief blijven VVV wint van NEC en RKC.... en hopelijk gelijk spel tegen roda... dus alles is nog open cross dat jij graag VVV tegen emm ziet spelen sja.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 16:25

euhm voor de gene die niet weet hoe je macaroni kan maken...
http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/567
en daar klikken op macaroni veel euhm kook en luister plezier...

Laatst aangepast door
RELLOK036
op maandag 12 april 2010, 16:27
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 ... 6194 Volgende
Pagina 420 van 6194