ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4273 4274 4275 4276 4277 4278 4279 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:09

ZEELAND736 schreef:
Visser...dat snappen we....
Maar hoe kan daar ineens uit het niets.....dan die vlieggies komme???

Ik ben maar een gewone zeeuw en geen professor.
Maar volgens mij komen die beessies op de geur af . En aangezien fruit , hoe rijper het is hoe meer het riekt ......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:10

ZEELAND736 schreef:
Toch kan ik je heel goed begrijpen hoor Petra!!!!
Ik zeg nu ook...opnieuw een relatie na een scheiding...ook ik vind het moeilijk...
Vlak na de scheiding...was ik een beetje onbesuisd...onverschillig...
Dan gaat het zeker verkeerd...JE WILT WAT....maar zo werkt het niet en is het niet...geen realiteit!!!

Maar het was nog te kort...er moest nog veel te veel verwerkt worden...en soms denk ik nog weleens...(of weer) nee...Ineke denk nu eens even aan jezelf...Er kwam weer een relatie..die vrij vlug stuk liep...en weer krijg je dan een vervelend gevoel....

Nu na een jaar een nieuwe relatie...en wat dacht ik???
Kijk..dit is het...14 km bij elkaar vandaan...op geloofsgebied was er ook geen obstakel...en ga je denken....zou dit........?
Toch is dat 2 maanden geleden ook tot een eind gekomen...
Het zat niet goed...we voelden ons allebei erg alleen...(is al een verkeerde basis denk ik)
Het werd WEER...een soort broer zus verhouding...
Geen ruzie...erg gezellig...maar toch...

Maar ook ik weet niet of in inderdaad een verre afstandrelatie zou kunnen..
Heel raar...ik ga steeds meer twijfelen in alles....
En ik ben ook niet iemand die meer zo vaak de bloemetjes buiten zet...zoals je vroeger deed om aan een vriendje te komen..
Toch bid ik...en vraag ik...om niet alleen te hoeven blijven...
We zijn immers niet van steen...en zouden het zo fijn vinden...om weer een lieve vriend of vriendin aan onze zij te willen hebben...TOCH???

yeahhhh een echte leuke lieve vriend die bij je past....zo een waar je mee samen in de nacht ergens buiten op het gras kan liggen en samen naar de sterren kijken, en het gevoel hebben als of je sterren pluk..... duh ha ha
misschien gaat het wel over als ik 50 ben geworden, dan maakt je lichaam toch minder verliefdheids hormonen ofzo Smiley die vol vragen zit
iemand die van je houd zoals je bent met me positieve en negative dingen gewoon om samen mee door het leven te gaan....... nu nog praktijk ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:12

HEIDE115 schreef:
nou het was geen date..dat is zo Lachende smiley

Hij werd geadopteerd daar in Nieuw-guinea,en ging toen mee naar Nederland
en toen kwam hij mijn moeder tegen,in de gang ergens
want toen was er nog geen cm..

ha ha in de gang ergens, daar liep je moeder en hij lachte naar haar en paf ze was verkocht ofzoiets romantisch Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:12

PETRA944 schreef:
yeahhhh een echte leuke lieve vriend die bij je past....zo een waar je mee samen in de nacht ergens buiten op het gras kan liggen en samen naar de sterren kijken, en het gevoel hebben als of je sterren pluk..... duh ha ha
misschien gaat het wel over als ik 50 ben geworden, dan maakt je lichaam toch minder verliefdheids hormonen ofzo Smiley die vol vragen zit
iemand die van je houd zoals je bent met me positieve en negative dingen gewoon om samen mee door het leven te gaan....... nu nog praktijk ha ha
Hoe kom je erbij dat je minder verliefd kan worden als je 50 bent? Die kunnen nog best wel aan wezig zijn, meestal is die verliefdheid ook nog heftiger. Dus je weet wat je te wachten staat.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:15

VISSER278 schreef:
Ik ben maar een gewone zeeuw en geen professor.
Maar volgens mij komen die beessies op de geur af . En aangezien fruit , hoe rijper het is hoe meer het riekt ......

Die eitjes zaten er al lang op,in de koeling komen die tot rust maar zodra ze de warme keuken voelen komen ze uit..........dus voortaan je fruit maar goed wassen Knipoog smiley

Het is ook heel onlogisch om je container op een kier te zetten om maden te voorkomen,door die kier kunnen er nl. vliegen in komen die er eitjes leggen,die eitjes worden maden etc......het is beter om hem gesloten te houden(stinken doet hij met dit weer toch wel,had ie maar geen container moeten worden!)

Ik vraag me vandaag nog iets af,kan ik zelf wespen verdelgen?Kost me anders 40 euro per nest Twijfelende smiley Ik ben zelf geen held op een ladder en met mn hoofd in een wespennest maar ik krijg vast wel een vent zo gek Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:16

CHATULIEM619 schreef:
Hoe kom je erbij dat je minder verliefd kan worden als je 50 bent? Die kunnen nog best wel aan wezig zijn, meestal is die verliefdheid ook nog heftiger. Dus je weet wat je te wachten staat.

nog heftiger als in je puberteit dat de hele wereld op zijn kop staat Smiley die vol vragen zit maar datz eg jij natuurlijk omdat je 51 bent Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:17

BART347 schreef:
ik begrijp wel dat jij weinig/geen voetbal kijkt... Lachende smiley

nee, dat klopt, maar dan begrijp ik nog steeds niet, wat het met dat eerste gedeelte te maken heeft
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:19

LEANNE226 schreef:
Die eitjes zaten er al lang op,in de koeling komen die tot rust maar zodra ze de warme keuken voelen komen ze uit..........dus voortaan je fruit maar goed wassen Knipoog smiley

Het is ook heel onlogisch om je container op een kier te zetten om maden te voorkomen,door die kier kunnen er nl. vliegen in komen die er eitjes leggen,die eitjes worden maden etc......het is beter om hem gesloten te houden(stinken doet hij met dit weer toch wel,had ie maar geen container moeten worden!)

Ik vraag me vandaag nog iets af,kan ik zelf wespen verdelgen?Kost me anders 40 euro per nest Twijfelende smiley Ik ben zelf geen held op een ladder en met mn hoofd in een wespennest maar ik krijg vast wel een vent zo gek Lachende smiley met blinkend witte tanden

nou mij niet gezien lean ben alergies hihi voor die beesten
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:19

PETRA944 schreef:

Ik lees hier wel mooie stukjes hoor.
Zeeland I..ik begrijp jou ook heel goed..zo voel ik het ook wel is.
En Petra jou begrijp ik ook weer zo goed..
Ik denk dat ik meer mensen begrijp dan ik zelf denk..
ist niet gewoon dat we elkaar op een zeker moment allemaal begrijpen op cm;)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:20

PETRA944 schreef:
nog heftiger als in je puberteit dat de hele wereld op zijn kop staat Smiley die vol vragen zit maar datz eg jij natuurlijk omdat je 51 bent Knipoog smiley
Veel heftiger
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:21

PETRA944 schreef:
nou die dingen die chat schrijf vraag ik me dus ook af, het is niet precies 180 km hoor maar bij wijze van spreken, wel ver en ben tig keer verhuisd, eindelijk een plaats om te settelen, me kids settelen hier en dan ga je niet meer weg, die uit huis zijn proberen allemaal dicht bij mij een huis te vinden. je hebt voortaan kids om rekening mee te houden en de andere kant ook dus toekomst als je verliefd word en verder Smiley die vol vragen zit
en alleen al met latten... effe paar dagen weg en je kids alleen laten, eh hebben ze niet al genoeg gehad met de scheiding, jee das ook zo iets jij kan een man wel leuk vinden maar je kids Smiley die vol vragen zit die kiezen er niet voor, worden er mee opgezadeld....dus ik kijk beter maar na mannen dichterbij in de buurt en vier over paar jaar jubileum 10 jaar vrijgezel misschien Twijfelende smiley

Dat niet alleen maar je wilt alle facetten meemaken toch?De auto pakken en er een bakje koffie drinken,samen de boodschappen doen en toch lekker dicht bij huis zijn............en met zn tweeen heb je nog meer kinderen om rekening mee te houden(waardoor de kans dat er eentje vervelend doet nog veeeeeeel groter isKnipoog smiley)
Ik zou het niet volhuden,zo'n lange-afstand-relatie.........ik denk dat ik dan heel snel zou samenwonen en dat is nou net wat ik niet wil......dat snelle en een keet vol met kids en kerelKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het een heerlijke afleiding Bart. En als de voetbalcompetitie begint, ga ik lekker weer naar voetbal kijken. Niet alles hoeft nuttig te zijn toch? Je mag toch ook wel wat ontspanning hebben?

jij had 1 Kor 10:23 ook al gelezen: .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Alles is geoorloofd, maar niet alles is nuttig. Alles is geoorloofd, maar niet alles bouwt op.

dat begrijp ik. Engeltje smiley
helaas stellen vooral mannen ook christenen erg veel hoop en vertrouwen in voetbal....
natuurlijk is een potje voetbal helemaal prima, maar wat ik op tv zie is geen voetbal, het is de afgod van het geld.... en ook mijn geld!

voor veel mensen is voetbal (of andere nationale hoofdsporten) zo belangrijk, zo beïnvloedbaar, dat het voor sommigen het hoogste doel in het leven is. het hoogste doel is God, daarom zie ik een duidelijk verband dat je ook als christen je grenzen moet kennen, en inzicht in de geestelijke wereld, opdat wij niet ook verleidt worden, maar eerder waarschuwen. dit, niet om tegen het hoofd te stoten, maar tot waakzaamheid!
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

FORTKNOX004 schreef:
Ik ben s'ochtends als ik wakker word al vaak zo druk in mn hoofd met allerlei dingen die ik wil doen, dat het ochtendgebed er vaak bij inschiet.
Hebben jullie daar handvaten of tips voor?
Ik denk dat de opmerking over Prediker goed in de buurt komt van de spijker op zijn kop slaan.
Ik ervaar tenminste dat er overal een tijd voor is.
en dat je die tijd ook moet maken.
Hoewel ik soms zo druk ben met allerlei randzaken.
Eigenlijk moet ik gewoon al mijn werk en bezigheden pauzeren, en bewust tijd vrijmaken.

Ik herken het. Als ik s ochtends wakker word heb ik dat ook; zoveel dingen te regelen en soms zelfs megaveel inspiratie voor van alles. Ik schrijf dat allemaal op voor, maar ook tijdens mijn stille tijd. Dan is het uit mn hoofd en kan ik me concentreren. Dus ik heb naast mijn bijbel ook een aantekeningenblok (digitaal weliswaar Engeltje smiley ) bij de hand. Zo creeer ik rust in mijn hoofd.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:23

PETRA944 schreef:

ja maar maar Chat heeft wel gelijk hoor Petra..tussen 50-60 pff waar hebben wt over..niks hoeft dan meer... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

HENDUK927 schreef:
nou mij niet gezien lean ben alergies hihi voor die beesten
Clown smiley

Lieve lieve Dukkie,ik heb een spuitje antihistamine in huis,als ze je plagen krijg je hoogstpersoonlijk een shotje van zuster Leanne.......deal? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

Jazeker...je kunt weer helemaal vlinders voelen hoor...weer net als vroeger...
Toch hoor ik ook veel mannen zeggen...(vrouwen ook hoor) dat ze na de scheiding...het alleen zijn...ook weer op een andere manier invullen...
Je bent getrouwd geweest...gaat zo weer een eigen leven beginnen...bouwt weer wat op....
Ook wat zich er afgespeelt heeft in je huwelijk...de scheiding...kan zoveel hebben teweeg gebracht...dat het weer heel moeilijk is om een man/vrouw toe te laten...Je kunt zeggen...dat moet je dan vergeten...nou...ik vergeet het NIET...
Het heeft mijn leven getekend en gevormd...

Maar weer verliefd worden...zeker...het kan...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

CHATULIEM619 schreef:
Veel heftiger

ha ha vertel
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:24

HARALD940 schreef:
1??? je bent wel streng hoor.... Verraste, verbaasde smiley

Tsssj... ze vliegen hier niet door de lucht hoor...

http://www.zakjechips.nl/plaatjes/het-vliegende-schaap/
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:25

HEIDE115 schreef:
ja maar maar Chat heeft wel gelijk hoor Petra..tussen 50-60 pff waar hebben wt over..niks hoeft dan meer... Knipoog smiley

niks hoeft dan meer Smiley die vol vragen zit duh heb nog maar drie jaar de tijd end an ben ik 50 Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:26

[quote=BART347]zijn er ook wijsheden voor het digitale tijdperk?

101010101110101011010011010010010101110101010001001010001001 010101010101000101010011101111010101010010101010001010111010 101000101001001010100010000000000000011100100100101111001010 101010111010010101010100101010101010000101101000010100010001 001110010001100010101000101001011010111011001011110111000002

alleen, nu nog de vertaling....? Gefrustreerde smiley

wat is die 2 aan het eind?
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:27

Mocht je op de ochtend een probleem vinden om te bidden je zou inplaats van ook een lied kunnen gaan zingen. Knipoog smiley

Als ik het zelf niet vergeet zing ik deze lied elke ochtend op:

Dank U, voor deze nieuwe morgen

1 Dank U, voor deze nieuwe morgen.
Dank U, voor deze nieuwe dag.
Dank U, dat ik met al mijn zorgen bij U komen mag.

2 Dank U, dat mij geen kwaad kan deren.
Dank U, dat U mijn ziel behoedt.
Dank U, dat ik van U mag leren hoe ik leven moet.

3 Dank U, voor hen die mij omringen.
Dank U, voor wat U toebehoort.
Dank U, voor al die kleine dingen, ieder vriend'lijk woord.

4 Dank U, dat U mij steeds wil sterken.
Dank U, dat U mijn zwakheid kent.
Dank U, dat U mij steeds laat merken dat U bij mij bent.

5 Dank U, dat ik voor U wil leven,
Dank U, dat U naast mij wilt gaan.
Dank U, dat U mij wilt vergeven wat ik heb misdaan.

6 Dank U, o Heer, laat mij U danken.
Dank U, dat ik U danken kan.
Dank U, o Heer, ik wil U danken, dat ik danken kan.

<><

Zwaan

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op donderdag 2 augustus 2012, 07:27
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

HANNAH810 schreef:
jouw persoonlijke grens ligt bij de eerste irritaties.
irritatie is namelijk de eerste graad van boosheid.
op het moment dat je geirriteerd begint te raken wordt het tijd te kijken hoe dat komt, en hoe dat opgelost kan worden.

Nou, dan had ik al veel eerder moeten ingrijpen. En nu ben ik ook nog boos op mijzelf omdat ik het zover heb laten komen!
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

DIANA556 schreef:
nee, dat klopt, maar dan begrijp ik nog steeds niet, wat het met dat eerste gedeelte te maken heeft

dat ís het antwoord....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

Je begrijpt elkaar in twijfels....in verlangen....je verleden...je toekomst...
Ik heb weleens gezegd...(en dat is toch waar denk ik)
Als het komt...dan komt het...
Heel hard rennen...van...IK WIL...IK MOET...??DAT...werkt niet..
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:29

CARMEN073 schreef:
Tsssj... ze vliegen hier niet door de lucht hoor...

http://www.zakjechips.nl/plaatjes/het-vliegende-schaap/
Nee, vliegen doen ze niet zoveel, heb ook nog nooit eerder een schaap zien vliegen.

Grazen doen ze wel graag.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:30

ZEELAND736 schreef:
Jazeker...je kunt weer helemaal vlinders voelen hoor...weer net als vroeger...
Toch hoor ik ook veel mannen zeggen...(vrouwen ook hoor) dat ze na de scheiding...het alleen zijn...ook weer op een andere manier invullen...
Je bent getrouwd geweest...gaat zo weer een eigen leven beginnen...bouwt weer wat op....
Ook wat zich er afgespeelt heeft in je huwelijk...de scheiding...kan zoveel hebben teweeg gebracht...dat het weer heel moeilijk is om een man/vrouw toe te laten...Je kunt zeggen...dat moet je dan vergeten...nou...ik vergeet het NIET...
Het heeft mijn leven getekend en gevormd...

Maar weer verliefd worden...zeker...het kan...

dat klinkt alsof je moeite hebt om in te zien dat de ene man anders is als de andere en je moeilijker kunt vertrouwen of zie ik dat nou verkeerd

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:30

JANS221 schreef:
Als die iemand 180 kilometer verderop woont, loop ik hem niet mis.....ik kom hem gewoon niet tegen!

Als je op internet rondloopt telt die afstand niet. Hier op CM ontmoet je genoeg mensen op die afstand denk ik....
Naar boven

Auteur Bericht
FORTKNOX004

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:31

Laten we dat zingen maar niet doen.
De buren weten waarschijnlijk van narigheid niet hoe ze moeten zitten. :)

Maar goed, in mijn hart zing ik dagelijks...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:31

doe mij dat zwarte schaap maar, harald; links vrijwel achteraan;
ehh.......graag met een pita broodje, shoarma kruiden en een hele bak knof-saus; kan dat? Engeltje smiley dank je........ Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:32

ZEELAND736 schreef:
Je begrijpt elkaar in twijfels....in verlangen....je verleden...je toekomst...
Ik heb weleens gezegd...(en dat is toch waar denk ik)
Als het komt...dan komt het...
Heel hard rennen...van...IK WIL...IK MOET...??DAT...werkt niet..

dat is mooi gezegd, oke ik ga voor die man van 60 over drie jaar Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4273 4274 4275 4276 4277 4278 4279 ... 6194 Volgende
Pagina 4276 van 6194