ChristianMatch

Forum

satanisme : wat is het wel en wat is het niet ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4388 4389 4390 4391 4392 4393 4394 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:02

JOL252 schreef:
pfff het koninkrijk van God is voor een kind te snappen. Sorry, dit snap ik allemaal niet....

Sja.... dan zie ik het donker in voor je... Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:04

ROELANDE345 schreef:
Hoezo zeker niet?
Wil jij God voorschrijven waar hij wel en niet mag genezen?

dat doe je toch ook met een genezingsdienst?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:11

CARMEN073 schreef:
Sja.... dan zie ik het donker in voor je... Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

ik niet... Clown smiley als ik maar snap wat een kind moet/mag/kan begrijpen van God...
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:24

De VN en het occulte Agenda vrijmetselarij Bedrogen en veroverd

http://www.youtube.com/watch?v=_yZmoDj983o&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:26

De occulte Agenda * Volledige Documentaire *

http://www.youtube.com/watch?v=E7wOH2guAv4&feature=related

Occult Agenda: Harry Potter - A Spirit Conspiracy
Geproduceerd door Adullam Films en Strijd de goede strijd ministeries
Maar de Geest zegt uitdrukkelijk dat in de laatste tijden sommigen zullen afvallen van het geloof, zich begevende tot verleidende geesten, en leringen der duivelen ".
1 Timoteüs 4:1 : "Nu de werken van het vlees nu zijn openbaar, die [deze]; overspel, hoererij, onreinheid, losbandigheid, afgoderij, toverij ..." - Galaten 5:19 -20 QUOTE "In haar ongerepte schoonheid Er is niets zo mooi als mystieke en occulte overlevering als overgeleverd door de eeuwen heen " --- The Occult Digest "... de Verenigde Naties World Health Organization (WHO) heeft haar goedkeuring gegeven aan een opleving van hekserij in de populaire eufemisme van 'traditionele geneeskunde' of 'native geneest'. " --- Dave Hunt, Occult Invasion The Occult Agenda documentaire-serie is ontworpen om de kerk en niet-gelovigen wakker om de geestelijke strijd gaande in de wereld van vandaag. Deel I richt zich op de Harry Potter-fenomeen dat heeft een cilinderinhoud van de wereld sinds auteur JK Rowling introduceerde haar bestseller serie. Maar is Potter-mania slechts het resultaat van fantasierijke schrijven en slimme marketing? Of zou een verborgen kracht er achter de rage die heeft " een spreuk op zowel volwassenen als kinderen? " Pastor Joe Schimmel heeft doorgebracht bijna 25 jaar onderzoek naar sekten en het occulte vanuit een Bijbels perspectief. Zijn onderzoek heeft hem geleid om te geloven dat de "verleidende geesten" geprofeteerd in de Bijbel zijn vandaag op het werk .? de voorbereiding van de wereld voor de komst van de Antichrist kan Harry Potter een deel van deze occulte agenda Gastsprekers zijn onder andere Dave Hunt en Caryl Matrisciana. Adullam Films Opmerking: Voor degenen die denken dat de Harry Potter boeken en films zijn gewoon fantasie en dus onschadelijk , wijzen wij u naar de Schrift: "Er zal niet gevonden worden onder u iemand die ... waarzeggerijen omgaat, of een waarnemer van de tijden, of een tovenaar, of een heks, of een bezweerder, of een consulter met waarzeggers, of een tovenaar, . of een necromancer Want ieder die deze dingen doet, een gruwel voor de Heer: en vanwege deze gruwelen de Here, uw God, doth verdrijft hen uit de bezitting. Gij zult onberispelijk staan ??tegenover de Here, uw God ". - - Deuteronomium 18:10 -13 Lees deze citaten van kinderen, die zijn beïnvloed door de Harry Potter boeken en films: "Ik hou van wat ze daar geleerd [at Hogwarts] en ik wil een heks te zijn." - Gioia Bishop, leeftijd 10 "Ik zou graag een heks of een tovenaar te zijn." - Rachel G. leeftijd 14 "Ik denk dat Harry Potter boeken zijn absoluut prima ... Ik hou van hoe ze kunnen hekserij gebruiken voor de lol / goede doelen ". - Devon, leeftijd 11.

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 22 augustus 2012, 14:38
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:40

PETRA944 schreef:
Ik persoonlijk vind het niet erg als iemand reageert met een stuk emotie van eigen ervaringen,natuurlijk omdat ik dat zelf ook meestal doe, we hebben natuurlijk de nuchtere mensen hier en de mensen die met emotie schrijven,dat houd de boel dan toch mooi in evenwicht.
maar vind sexuele mishandeling eigenlijk wel met occult te maken, want een dader heeft niet godgeest inzich, maar is gebonden aan een erge onreine geest, die ergens via een deur bij de dader na binnen is gegaan
en als occult in het verborgene is, wat ik hier eerst las,nou dat gebuert allemaal in het verborgene dingen die een kwade geest van sexuele zonde doet, mensen verleid op de verkeerde weg op dat gebied, aan zich bind.

zal es effe queten wat ik allemaal hier in dit topic heb geschreven. dit was het eerste
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:41

PETRA944 schreef:
want we hebben het hier over occulte dingen,maar wat gebeurt er als we iets doen wat occult is? we gaan bv na een waarzegger, vervolgens raken we onder de invloed van de geest waarmee de waarzegster in verbinding is,zetten we een duer open,voor de tegenstander enik denk dat sommigge mensen onderschatten wat dat voor gevolgen voor ons in ons leven heeft.
twede
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:42

PETRA944 schreef:
goed omschreven, je veroordeelt de daad en niet de mens. Ik denk dat we inderdaad bepaalde daden mogen veroordelen.
derde ging over oordelen, ook niet over yoga
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:43

PETRA944 schreef:
Ik snap hem denk ik...., kern van het topic,wat is occult.
je mag er wat van zeggen vind ik, maar ik persoonlijk vind,geef iemand de ruimte om haar emoties te ventileren en daarna gewoon weer ontopic.
vierde
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:50

PETRA944 schreef:
helemaal mee eens.
vijfde was dit was een reactie op geestelijke gaven dat die met opwekking meer tevoorschijn komen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:51

PETRA944 schreef:
een waarzegster haalt haar informatie uit de geestelijke wereld van de tegenstander,jan zijlstra die geneest, bidden in tongen zijn geestelijke gaven in jezus naam, gegeven door gods geest. zo zie ik het, dus niet net wat in mijn straatje past, maar wat zegt de bijbel erover. god waarschuwt ons in de bijbel om niet naar een waarzegger te gaan, om ons te beschermen. iemand die een profetie doet, doet dat door gods geest, een waarzegster doet het door het demon waar ze contact mee heeft. is maar net in welk straat je je wil staan? Wil jij je weg in het leven samen met jezus gaan en dicht bij hem zijn, of wil je samen met de tegenstander je weg gaan? Zo denk ik erover he, met respect geschreven voor anders denkende.
reactie zes
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:52

[quote=PETRA944] reactie 7
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 15:00

oke het queten gaat niet goed met hele tekst, maar wat ik hier mee wil zeggen is, willemijn, vind het echt vreemd zoals jij reageert op mij, terwijl ik je nergens heb beledigd ofzo, nergens ook iets over yogha heb geschreven. dus ik wou vragen of je wil ophouden ermee, terechte kritiek is oké, maar gewoon je effe afreageren zonder reden op iemand , negatief over iemand schrijven zonder reden vind ik niet oké. dus hoop dat je hier mee ophoud en zelf het goede v.b. als cristen geef.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 15:10

ROELANDE345 schreef:
14 Laat iemand die ziek is de oudsten van de gemeente bij zich roepen; laten ze voor hem bidden en hem met olie zalven in de naam van de Heer.
15 Het gelovige gebed zal de zieke redden, en de Heer zal hem laten opstaan. Wanneer hij gezondigd heeft, zal het hem vergeven worden.

hoezo is dat heel wat anders bidden en zalven wordt hier in 1 adem genoemd. Wordt in de gemeente waar ik heen ga ook altijd zo gedaan. Soms apart thuis of na de dienst ofzo Soms is er ook een genezingsdienst waar heel veel mensen op af komen. en ja ik ken aardig wat mensen die genezing mochten ontvangen. Maar ook heel vaak wordt iemand niet genezen. En nee er wordt dan nooit gesteld dat die persoon wel geen geloof genoeg heeft of gezondigd heeft ofzo. Het zijn fijne diensten en ook als mensen niet genezen gaan ze vaak weer versterkt naar huis

foutje, ik dacht in de eerste instantie weer een zijlstra of ouweneel verheerlijking. En hoe fout het van mij is daar iets van te vinden van de oplichtingspratijken. Behalve dat ze niet fout zijn.

Maar nee, je had het over je eigen kerk Verlegen lachende smiley MIJN EXCUSES, ik zag het woordje 'genezingsdienst', ja, en dan reageer ik allergisch, ik dacht ja nu staat het er al, maar ja zo druk, ja je kan het weghalen ook gedaan, en voor degene gezet die wel elke keer commentaar op me heeft.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 22 augustus 2012, 20:31
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 15:24

PETRA944 schreef:
oke het queten gaat niet goed met hele tekst, maar wat ik hier mee wil zeggen is, willemijn, vind het echt vreemd zoals jij reageert op mij, terwijl ik je nergens heb beledigd ofzo, nergens ook iets over yogha heb geschreven. dus ik wou vragen of je wil ophouden ermee, terechte kritiek is oké, maar gewoon je effe afreageren zonder reden op iemand , negatief over iemand schrijven zonder reden vind ik niet oké. dus hoop dat je hier mee ophoud en zelf het goede v.b. als cristen geef.

Jouw goede voorbeelden dan: ik negeer je voortaan......nee, dat is christelijk.....en nog erger: je gelijk willen halen......
ik vind het vreemd zoals jij reageert op een discussie.....je bent bij voorbaat al beledigd over iets wat je niet zint.......dit is niet de eerste keer zoals je zelf wel weet..... je hebt het wel vaker hier bij de hand gehad en niet alleen met mij....en dan zo kinderachtig al je teksten weer tevoorschijn halen van: kijk eens, ik doe niets! nou nou, wat kan je goed discussiëren.
Dus ik geef je de boodschap terug: spiegel jezelf eens en kijk eens wat voor christen jij pretendeert te zijn........
Maar ja, het is vreemd zoals ik reageer op jou, laten we daar dan maar de discussie maar mee afsluiten....vervolgens zeg je heel christelijk: ik negeer je voortaan......, gewoon iemand bestaat niet mee voor jou.....onchristelijker kan je het niet hebben....oh nee, nu reageer ik weer af.......
Je hebt het trouwens wel over het getal van de volheid, of volmaaktheid.....de zeven.....zeven quotes over hoe gelijk jij wel hebt.....dat is nu echt Bijbels.... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 22 augustus 2012, 15:35
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:06

Smiley die vol vragen zit hoe komen we nou in "vredes"naam weer on topic...

eenheid in verscheidenheid... is dat iets?
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:14

JOL252 schreef:

Euhh... Wikipedia? Engeltje smiley

"Satanisme is de verering van Satan of de duivel, die in de joods-christelijke traditie geldt als de belichaming van het kwaad en als de antithese van God.
Satanisme kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden:

traditioneel satanisme
modern satanisme"

Laatst aangepast door
CARMEN073
op woensdag 22 augustus 2012, 17:15
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:26

MAMALOE463 schreef:
Ikheb zelf een tijdje via de sportschool het diplan dieet gedaan, dat is op een
gezonde manier eten en regelmatig sporten en dan schijn je af te vallen.
Bij mij hielp dit niet omdat door de medicijnen mijn stofwisseling hoegenaamd stilstond.

Ikzelf doe nu voor twee weken shaken van cambridge, het is wel een crashdieet, maar na die twee weken ben je zo een 6 a 7 kilo kwijt dus even twee weken tanden op elkaar en alleen maar shakes mag je nemen.

In die twee weken sport ik niet want dat kan je lichaam niet aan, daarna ga ik mijn sporten weer oppakken zoals vanouds.
Ik sport dan wel bijna iedere dag.

Ik zal de recepten eens opzoeken van het diplan, dit is eigenlijk normaal en toch ook lekker eten, ook wel tussendoortjes, maar gezonde tussendoortjes Knipoog smiley en daarnaast is het belangrijk dat je regelmatig wat aan beweging doet.

Hier gaat het goed, gisteren weer gewogen: in 2 weken weer 1,6 kg eraf. Ben nu 10% van mjn gewicht kwijt in 10 weken.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:34

JANS221 schreef:
Hier gaat het goed, gisteren weer gewogen: in 2 weken weer 1,6 kg eraf. Ben nu 10% van mjn gewicht kwijt in 10 weken.

Goedzo Jans Lachende smiley

Jij deed gewoon normaal en gezond eten toch?
Geen dieet ofzo of toch wel?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:36

"Satanisme: wat is het wel en wat is het niet".

Wat satanisme zeker niet is:

I Petrus 2 : 9"
" Maar u bent een uitverkoren geslacht, een koninkrijk van priesters, een heilige natie, een volk dat God zich verworven heeft om de grote daden te verkondigen van hem die u uit de duisternis heeft geroepen naar zijn wonderbaarlijke licht. 10 Eens was u geen volk, nu bent u Gods volk; eens viel Gods ontferming u niet ten deel, nu wordt zijn ontferming u geschonken."
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:38

MAMALOE463 schreef:
Goedzo Jans Lachende smiley

Jij deed gewoon normaal en gezond eten toch?
Geen dieet ofzo of toch wel?

Weightwatchers Lachende smiley met blinkend witte tanden

En zo weer een lekkere kippenpoot, aardappels en broccoli Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:43

JOL252 schreef:

Ik weet niet goed wat ik met die laatste opmerking aan moet. Is het nu zo erg dat er meningsverschillen zijn?
Naar boven

Auteur Bericht
JOB303

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:44

hoi allemaal, ik ben hier nieuw en kom ff om et hoekje kijken.

fijn dat je hier je ei kwijtkan over hooggevoeligheid.
sinds kort weet ik dat ik t ook ben, maar eigenlijk veel te laat.
ik voelde en voel me nog steeds zo enorm onbegrepen. ze noemen me altijd
hans anders. ben ik anders? wel erg eigenzinnig en heb overal mn eigen ideeen over, omdat ik overal eerst goed over nadenk en overdenk handel ik vaak heel anders dan veel anderen.
alle vormen van geweld haat ik. ik kan niet boos worden en als ik het ben dan sloopt het me, (kweet niet of je t snapt).
grappig dat jullie ook over en weer schreven dat je zintuigen zoals reuk en geluid zo scherp afgesteld zijn. erg herkenbaar.
ik denk dat je ermee wordt geboren, maar het kan wel beinvloed worden door je leefomgeving.
dit geloof ik vast: hooggevoelig zijn is in de meeste gevallen een voordeel voor de mensen om je heen. maar voor jezelf is het erg lastig. tenminste voor mij.

ff wat vragen hoe denken jullie hier over?

hoort t ook bij hooggevoeligheid:
1. dat je het liefst maar alleen bent?
2. k ben nogal precies en streef altijd naar de 10?
3. dat je vaak een soort schuldgevoel hebt terwijl dat misschien helemaal niet nodig is?
---------------
4. ong. 20% van de mensen is hoogsensitief. maar dit zie ik echt niet terug in mijn omgeving. hoe kan dat. verstopt iedereen zich achter een masker?

5. ik probeer ook weleens een beetje stoer te doen om niet zo op te vallen, maar ik walg er eigelijk van. hoe meer je gewoon jezelf mag zijn hoe gelukkiger je je voelt. zachtaardig, vriendelijk, creatief enz. herkennen jullie dat?

6. hoe houd je je overeind in een werkkring met grotendeels keiharde ruwe kerels. kvoel me er bepaald geen vent tussen. kvind t een hele opgave.

als je nog tips hebt hoor ik ze graag.
groetjes job303
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 18:05

JOL252 schreef:
"Satanisme: wat is het wel en wat is het niet".

Wat satanisme zeker niet is:

I Petrus 2 : 9"
" Maar u bent een uitverkoren geslacht, een koninkrijk van priesters, een heilige natie, een volk dat God zich verworven heeft om de grote daden te verkondigen van hem die u uit de duisternis heeft geroepen naar zijn wonderbaarlijke licht. 10 Eens was u geen volk, nu bent u Gods volk; eens viel Gods ontferming u niet ten deel, nu wordt zijn ontferming u geschonken."

Mooie aanvulling!

Wat houdt het priesterschap in denk je?
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA412

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 18:20

Wat fijn dat je mocht genezen,Marianne
Je moet een ongelofelijk dankbaar mens zijn;)
En ik begrijp dat je nu leeft alsof je een tweede kans hebt gekregen.
Niks is dan vanzelfsprekend meer,hé?
Iemand zei me eens: Geniet van de kleine dingen. Op een dag kom je er achter dat dát juist de grootste dingen waren.
En ik kan dat alleen maar beamen.
Schoonheid zit in zoveel dingen-áls je ze maar ziet.

Ik hoop en bid je -in de tijd die je hier op aarde gegeven is- een heel gelukkig,maar voorál een gezond leven toe!

Laatst aangepast door
ANITA412
op woensdag 22 augustus 2012, 18:21
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 18:29

CARMEN073 schreef:
Mooie aanvulling!

Wat houdt het priesterschap in denk je?

Ik houd het maar even heel concreet want er is zoveel over te zeggen...

Dan denk ik allereerst aan het priesterschap in het OT waar de priester van God verzoening deed voor zichzelf, voor het hele volk door het brengen van offers... het priesterschap was toebedeeld aan een klein deel van het volk.

Vanuit het NT denk ik dat wij, niemand uitgezonderd, als gelovige op grond van Jezus éénmalige offer zomaar spontaan op elk moment bij God mogen komen en op de bres mogen staan voor elkaar, onze omgeving (en zo je wilt; ons land/de wereld).
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWER753

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 19:05

Hannah, je kunt mij ook weer toevoegen aan de lijst. Heb je nog een bbq nodig voor het schaap van Harald? Kwijlende smiley
Dan neem ik em gewoon weer mee.

Laatst aangepast door
FLOWER753
op zondag 2 september 2012, 18:33
Naar boven

Auteur Bericht
BRITTE417

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 19:26

klinkt leuk.
Ik hou het in m'n achterhoofd.
Als ik kan en/ of er meer mee gaan.?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 19:38

Woensdag 22 augustus, Psalm 102: 1-9; Als een vogel op het dak.

Op het dak van de wereld staat een kruis. En op dat kruis, op het dak van de wereld, zit een vogel. Christus, zo heet die vogel. Daar zit Hij, daar hangt Hij, eenzaam. Nooit was iemand eenzamer dan Hij. Zijn vrienden staan spotten om Hem heen. De hele dag wordt Hij gehoond en uitgelachen. Vreemde vogel op het werelddak, wat doe je daar, wat hang je daar, waar is nu die God van je, die je zou bevrijden?
Gaat deze psalm over Jezus? Nee. En toch, ja. De psalm gaat over een ongelukkige die dreigt te bezwijken en nu zijn klacht uitstort voor God. Mager, broodmager is hij. Uitgeteerd. Schuw als een vogel op het dak, zo zit hij ineengedoken. Slapen kan hij niet meer. Hij is kapot van alles wat er is gebeurd. Compleet kapot.
En wat doet hij nu? Wild om zich heen slaan kan hij niet. Protesteren misschien? Bij wie, bij welke instantie? Ja, bij God, dat zou nog kunnen. En dat doet hij dan ook. Hij roept de hemel aan: de laatste instantie die wellicht nog iets voor hem kan betekenen. ‘Heer, hoor mijn gebed, laat mijn hulpkreet u bereiken.’ Is dat dan nog de vraag: of God hem horen wil? Eigenlijk niet. Maar je vraagt het je toch af, als je je zo eenzaam voelt.

Als een vogel, die in steppen
zich wanhopig voort moet reppen,
als een witte pelikaan,
ver van alle hulp vandaan,
als een uil in ’t puin verborgen,
wacht ik angstig op de moren.
Eenzaam moet mijn hart hier waken
als een vogel op de daken.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 19:47

ROELANDE345 schreef:
14 Laat iemand die ziek is de oudsten van de gemeente bij zich roepen; laten ze voor hem bidden en hem met olie zalven in de naam van de Heer.
15 Het gelovige gebed zal de zieke redden, en de Heer zal hem laten opstaan. Wanneer hij gezondigd heeft, zal het hem vergeven worden.

hoezo is dat heel wat anders bidden en zalven wordt hier in 1 adem genoemd. Wordt in de gemeente waar ik heen ga ook altijd zo gedaan. Soms apart thuis of na de dienst ofzo Soms is er ook een genezingsdienst waar heel veel mensen op af komen. en ja ik ken aardig wat mensen die genezing mochten ontvangen. Maar ook heel vaak wordt iemand niet genezen. En nee er wordt dan nooit gesteld dat die persoon wel geen geloof genoeg heeft of gezondigd heeft ofzo. Het zijn fijne diensten en ook als mensen niet genezen gaan ze vaak weer versterkt naar huis

Shanita ik snap jouw reatie hierop niet.
De oudsten van mijn kerk heten geen Zijlstra of Ouweneel dus weet niet waarom je die posting doet. Ik wilde alleen laten zien dat bidden en zalven wel degelijk bij elkaar hoort en zowel in een dienst als daar buiten kan. Heeft niks met de genoemde mannen te maken
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4388 4389 4390 4391 4392 4393 4394 ... 6194 Volgende
Pagina 4391 van 6194