| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:42
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | .....Wat ik wil lukt niet  |
wat niet does???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:43
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Goeiemorgen!!!!!!!!!! Zonnetje schijnt,nieuwe week,nieuwe kansen  |
heb je de zon weer ingepikt
hier is het gewoon KOUD
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:44
|
|
|
|
wou een link danwel plaatje plaatsen maar het wil niet denk mag henk doen die is meer technisch haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:45
|
|
|
|
| HENRIKEV355 schreef: | Voor een weekend van de jeugdvereniging heb ik een bonte-avond-stukje nodig. Heeft iemand een geweldig, melig, leuk idee? Ik ben samen met een vriendin al een tijdje aan het zoeken maar we weten niks :( |
als ik t nog kan vinden zal ff kijken is een toneelstukje over de mens als afstammeling van de apen ,dus niet is erg humoristisch maar ook een goeie doordenker voor wanneer moet je t hebben???
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 19 april 2010, 10:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:56
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | even off topic....
Als kind zijnde vond ik het beangstigend de eerst 8 verzen. Ik maakte er in mijn gedachten er een voorstelling van. Tot men zei, dat het allemaal symbolisch bedoeld is. |
Is dat niet met meer bijbelverhalen en teksten dat die symbolisch bedoelt zijn? En niet naar de letter?
Willemijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:05
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | ik gaf vroeger altijd een gulden aan de collekte aan de deur, nu is dat een euro ... is wel ruim ééns zoveel hé ... en denk dat álle instantie's dat wel merken ... verder is het toch zoiets van, hoe dik is je portemonee toch? de 'GZB, IZB,het rode kruis en mijn kerkelijke bijdragen vind ik belangrijk, maar nu het volgende ... ik heb met mijn zaak érg te maken met de creditkrisis ... moet ik nu mijn bijdragen aan unicef, natuurmonumenten en de dierenbescherming nu maar opzeggen? ... ik vind dit best wel moeilijk ... natúúrlijk word ik van die 10 euro per jaar aan een instantie niet armer ... maar als ik dan kijk hoeveel wanbetalers heb ... pffffff ... jullie snap? |
Ik snap het maar al te goed Inka, als boekhouder doe ik dus ook het debiteuren beleid. Je enige kans bij dubieuze debiteuren is toch veel bellen en eventueel betaal afspraken maken, oke, je krijgt dan misschien niet meer de vollegige factuur binnen, maar nog wel een deel. Zolang je het kan missen, probeer toch de voor jou belangrijkste goede doelen te blijven steunen. Ook zij hebben waarschijnlijk last van de credietcrisis en moeten roeien met de riemen die ze hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUNNY196
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:10
|
|
|
|
|
ik heb het boek ook net gelezen een heel mooi boek wat je wel aan het denken zet. God de regiseur van je leven laten zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:25
|
|
|
|
Ik wissel elk jaar een aantal goede doelen (donateurschap) en dit jaar moest ik echt wat bezuinigen, dus de 'duurdere' goede doelen heb ik ingewisseld voor goede doelen waar ik wat minder aan kwijt ben. Allemaal kun je ze toch niet steunen (tenminste ik niet), maar zo blijf ik wel betrokken bij een aantal.
Aan de deur krijgen ze allemaal wat: collectes, sponsorlopen en lokale loterijen voor de sportvereniging. Er is maar 1 goed doel aan de deur waaraan ik niet geef. Maar als ik dat hier onthul, krijg ik alle dierenliefhebbers over me heen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:27
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Goeiemorgen!!!!!!!!!! Zonnetje schijnt,nieuwe week,nieuwe kansen  |
Tis weer hinderlijk zonnig. 't Doet me denken aan.... aan.....
aan heel veel dingen. Ik blijf iig bij de kachel vandaag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:28
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | geen idee waar die mestlucht vandaan kwam.. ik rook het tijdens het hele rondje met hondje. hopelijk is die lucht nu weg. |
Misschien hebben ze bij het Openluchtmuseum een authentieke Brabantse megastal geplaatst om te laten zien hoe ze tegenwoordig boeren in het zuiden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:31
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Is dat niet met meer bijbelverhalen en teksten dat die symbolisch bedoelt zijn? En niet naar de letter?
Willemijn |
Ja, die zijn er zeer zeker. Maar wanneer is iets symbolisch?
Zijn die rangen en standen ook niet iets symbolisch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:33
|
|
|
|
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
geinteresseerden zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen walenka689 roos166 en haar vriendin joke met twee kids
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 zoekt nog vervoer vanaf t station jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah @leanne; friese heren mogen ook mee, onder voorwaarde dat die ook leuk/gezellig zijn.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 19 april 2010, 21:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:37
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik wissel elk jaar een aantal goede doelen (donateurschap) en dit jaar moest ik echt wat bezuinigen, dus de 'duurdere' goede doelen heb ik ingewisseld voor goede doelen waar ik wat minder aan kwijt ben. Allemaal kun je ze toch niet steunen (tenminste ik niet), maar zo blijf ik wel betrokken bij een aantal.
Aan de deur krijgen ze allemaal wat: collectes, sponsorlopen en lokale loterijen voor de sportvereniging. Er is maar 1 goed doel aan de deur waaraan ik niet geef. Maar als ik dat hier onthul, krijg ik alle dierenliefhebbers over me heen.  |
Mij niet.. ik geef er niet aan, mijn beestjes kosten me al geld. Ik verwaarloos ze niet. Ze krijgen van mij wat ze nodig hebben. Ik bescherm mijn eigen beestjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:57
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Misschien hebben ze bij het Openluchtmuseum een authentieke Brabantse megastal geplaatst om te laten zien hoe ze tegenwoordig boeren in het zuiden.  |
het zou ook de landbouwuniversieteit van wageningen kunnen zijn, maar dat zij op zondag mest uitrijden lijkt mij wat onlogisch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:08
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | het zou ook de landbouwuniversieteit van wageningen kunnen zijn, maar dat zij op zondag mest uitrijden lijkt mij wat onlogisch. |
Ik kon de dieren van Amersfoort vanmorgen ruiken.... vooral de olifanten dan..ik weet dan dat de wind een bepaalde kant uit staat
Komt allemaal wel goed hoor!
Even doorbijten...........uhm........doorluchten dus..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:14
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | heb je de zon weer ingepikt
hier is het gewoon KOUD  |
Of ik ben gewoon erg warmbloedig? 'T voorjaar doet rare dingen met me geloof ik........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Of ik ben gewoon erg warmbloedig? 'T voorjaar doet rare dingen met me geloof ik........  |
met wie niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:30
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | met wie niet  |
Istwaar Grace???Wil je dr (uitgebreid)over praten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Istwaar Grace???Wil je dr (uitgebreid)over praten?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:41
|
|
|
|
Geniet lekker van je vlinders Grace,het is je gegund!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:48
|
|
|
|
Wat bij onze bonte avonden een groot succes was, was het zgn liedje gorgelen. Met een slok water achter in de keel een liedje zingen. Het leukste is, als je het eerst voordoet, daarna mensen in de zaal aanwijst het te doen. Twee rondes, maar de tweede keer doe je zout in het water.
Klaarzetten voor die tijd: twee keer bv,. 6 kopjes. De ene gevuld met water de tweede serie gevuld met water en zout.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:49
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Geniet lekker van je vlinders Grace,het is je gegund!  |
Genieten van wat???
Moet soms kokhalzen van de lucht die me zomaar ongevraagd toekomt!
Maar ik slaap er niet minder om hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:03
|
|
|
|
| HERMIENA254 schreef: | Genieten van wat???
Moet soms kokhalzen van de lucht die me zomaar ongevraagd toekomt!
Maar ik slaap er niet minder om hoor!  |
Stinken die vlinders net zo hard als die olifanten???? Oke,schrap ik die van mn lijstje
(maar rozen ruiken wel lekker toch,vooral als het er heeeeeel veel zijn? )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:09
|
|
|
|
| Quote: | | @leanne; friese heren mogen ook mee, onder voorwaarde dat die ook leuk/gezellig zijn....... |
Tja,leuke gezellige friezen.........ik ga vrijwillig helemaal richting Ede om met mn derriere op een heidepol mijn eigen eten te nuttigen...........do I need to say more?????
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 19 april 2010, 13:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:09
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:13
|
|
|
|
over stank gesproken  laat ik netjes mijn woefs uit op de daarvoorbestemde plaats trap ik in de hondepoep van een ander
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 19 april 2010, 13:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:17
|
|
|
|
vanmiddag een heerlijke lunch; crackers met eigengemaakte zalmsalade , versgeperst sap en koffie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:20
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | over stank gesproken  laat ik netjes mijn woefs uit op de daarvoorbestemde plaats trap ik in de hondepoep van een ander  |
ROFL!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:24
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | ROFL!  |
is echt niet om te lachen hoor!! mijn mooie nieuwe sneakers vies schoonmaken is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:28
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | vanmiddag een heerlijke lunch; crackers met eigengemaakte zalmsalade , versgeperst sap en koffie  |
Heb je de zalm ook zelf gevangen, Grace?
|
|
| Naar boven |
|
|