ChristianMatch

Forum

politieke discussies
Ga naar pagina Vorige 1 ... 453 454 455 456 457 458 459 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JEANFRITS816

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 10:52

zie je wel dat je het kan chat, je standpunt weergeven zonder mensen onnodig te kwetsen haha. Je hebt het stuk goed beargumenteerd en onderbouwd.Het goede mag ook gezegd worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 11:16

In veel profielen lees ik, ïk ben christen, maar ik denk niet in hokjes. Eigenlijk vind ik dat heel negatief. Wat is erop tegen om te zeggen: ik hoor bij een bepaalde kerk. Bovendien geeft het ook verkeerde info aan de ander, want iedereen heeft een bepaalde kerkelijke achtergrond. En die is vaak gevormd door opvoeding, theologie, ervaringen en kijk op de mens.
Voor mij betekent iemand die niet in hokjes denkt, iemand die zich niet ergens aan wil toewijden en het is voor mij een belangrijk criterium om met zo'n persoon niet verder te willen gaan.
Als je nu al niet weet waar je voor staat in je geloof, dan heb ik geen hoop dat dat in de toekomst wel zo zou zijn.
Die hokjes zijn belangrijk. Ze staan nl. voor je geloofsbeleving. Het valt me op, dat de meeste mensen die niet in hokjes denken ook niet trouw naar een kerk gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 11:20

JEANFRITS816 schreef:
zie je wel dat je het kan chat, je standpunt weergeven zonder mensen onnodig te kwetsen haha. Je hebt het stuk goed beargumenteerd en onderbouwd.Het goede mag ook gezegd worden
JF, er zijn mensen die zich heel snel gekwetst voelen. Een goede discussie wordt vaak gezien als ruzie en conflict. Prikkelende stellingen zijn soms nodig om mensen te leren denken buiten gebaande wegen, voorspelbare argumenten. Helaas wordt het te vaak opgevat als persoonlijke aanval.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 11:53

CHATULIEM619 schreef:
In veel profielen lees ik, ïk ben christen, maar ik denk niet in hokjes. Eigenlijk vind ik dat heel negatief. Wat is erop tegen om te zeggen: ik hoor bij een bepaalde kerk. Bovendien geeft het ook verkeerde info aan de ander, want iedereen heeft een bepaalde kerkelijke achtergrond. En die is vaak gevormd door opvoeding, theologie, ervaringen en kijk op de mens.
Voor mij betekent iemand die niet in hokjes denkt, iemand die zich niet ergens aan wil toewijden en het is voor mij een belangrijk criterium om met zo'n persoon niet verder te willen gaan.
Als je nu al niet weet waar je voor staat in je geloof, dan heb ik geen hoop dat dat in de toekomst wel zo zou zijn.
Die hokjes zijn belangrijk. Ze staan nl. voor je geloofsbeleving. Het valt me op, dat de meeste mensen die niet in hokjes denken ook niet trouw naar een kerk gaan.

bedankt voor het hokje waar je me in plaats Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
,ben er echter zeker van overtuigd dat ik niet in dat hokje van jou pas Engeltje smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 21 april 2010, 11:53
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 11:57

MARISKA601 schreef:
heb net mijn abo verlengd Clown smiley

ach meubels lopen niet weg he Clown smiley
jij vind t ook veels te gezellig met ons Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 21 april 2010, 11:57
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:03

Het feit dat ik niet in hokjes denk heeft niets met overtuiging te maken.
Het heeft meer te maken dat ik iemand die bij een andere kerk zit niet veroordeel of uitsluit.
En iemand die mischien niet elke week naar de kerk gaat is die niet trouw??
Als ik naar mijn situatie kijk zie ik dat anders.
Ik werk in de zorg en daar hoort nu eenmaal bij dat je ook in het weekend werkt.
Vind het zo jammer dat stellingen hier zo scherp neergezet worden.
Discussie oke zelfs waardevol maar ergens meteen een oordeel aanhangen vind ik een beetje jammer
gr. Willie
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:19

MARISKA601 schreef:
heb net mijn abo verlengd Clown smiley

Verwacht je wat Maris? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:23

Voorspelbare reacties, De een voelt zich meteen aangevallen en kiest de aanval. Maar laten we eens dieper op de kwestie ingaan. In je profiel stel je jezelf voor. En dat staat het leuk, dat je openstaat voor andersdenkenden. In principe is dat goed, per slot van rekening vind ik niet dat je andere kerken moet veroordelen. Maar dit profiel dient ook om je voor te stellen aan de ander. En dan vind ik dat je jezelf tekort doet. Iedereen heeft nl. een geloofsbeleving en dat gaat vaak niet samen met iemand van een geheel andere kerk.
Stel je je eens voor, zou je het kunnen opbrengen om samen met iemand door het leven te gaan, die heel anders met zijn geloof omgaat? Dan heb ik het om theologische verschillen, maar ook om verschillen qua geloofsbeleving. Onbewust heb je grenzen, en dat heeft ook te maken met je eigen achtergrond. Wat is er op tegen om daar duidelijk voor uit te komen?
En Willie, als je in de zorg werkt, is het logisch dat je zondags ook moet werken. Daar is niks op tegen en dat valt m.i. buiten de discussie.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:29

MARISKA601 schreef:
In Saudi-Arabië moet ik in een burka lopen, Gefrustreerde smiley
das mij te warm. Gefrustreerde smiley

Die hebben ze daar met ingebouwd koelsysteem. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:30

Eerst maar weer 's een plattelandslied:

http://www.youtube.com/watch?v=rP_0ZdIqAlA
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:36

CHATULIEM619 schreef:
Hoewel ik het totaal niet eens ben met de PVV, vind ik de vergelijking met Hitler gewoon te ver gaan. Het maatschappelijk netwerk wat hij voordat hij aan de macht kwam aangelegd had was veel groter. Intimidatie was al eerder aan de gang voordat Hitler aan de macht was. Bovendien wist iedereen wat H. wilde, omdat hij dat al beschreven had in zijn boek Mein Kampf.
Wilders heeft extreme ideëen, maar die zijn niet raciaal gericht. Veel meer cultureel. In de definitie van racist past hij niet. Hitler was immers geïnspireerd door de Übermensch theorie, waarbij er onderscheid gemaakt werd tussen rassen van mensen.
Verder is een stem op de PVV een stem tegen het establishment in de politiek. Maar hij heeft ook heel normale uitgangspunten. En die uitgangspunten worden door meerdere mensen gedragen. Het zou eens zin hebben na te denken over de oorzaken van deze proteststemmen. Het heeft daarom geen enkele zin partijen te demoniseren. Daar moeten we aan beide kanten aan werken. Daarom vind ik je reactie schadelijk.

't Gaat er mij niet om Wilders te vergelijken met A. Hitler. 't Gaat mij om jouw suggestie dat de PVV wel in het gareel kan worden gehouden door de combi CDA en VVD. Daar geloof ik bij de persoonlijkheid van Wilders niet zo in. Ze zien het misschien alleen als een mogelijkheid om nòg groter te worden. Want na de verkiezingen van 9 juni, zijn de volgende verkiezingen uiteraard weer veel interessanter voor Wilders c.s. dan de uitslag van 9 juni. Kortom, wat haal je in het Catshuis.

En verder: Hitler trok ook veel proteststemmen: zijn die constructief of eigenlijk destructief?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE511

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:45

schat zullen we vanavond weer eens?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:45

IMRE695 schreef:
't Gaat er mij niet om Wilders te vergelijken met A. Hitler. 't Gaat mij om jouw suggestie dat de PVV wel in het gareel kan worden gehouden door de combi CDA en VVD. Daar geloof ik bij de persoonlijkheid van Wilders niet zo in. Ze zien het misschien alleen als een mogelijkheid om nòg groter te worden. Want na de verkiezingen van 9 juni, zijn de volgende verkiezingen uiteraard weer veel interessanter voor Wilders c.s. dan de uitslag van 9 juni. Kortom, wat haal je in het Catshuis.

En verder: Hitler trok ook veel proteststemmen: zijn die constructief of eigenlijk destructief?
Je kunt proteststemmen het beste positief benaderen anders wordt het alleen maar erger. Inhoudelijk proberen dingen op te lossen en proberen aan te geven wanneer iets echt niet kan. Demonisering versterkt alleen maar de tegenstellingen en biedt geen enkele oplossing.
En Wilders in het Catshuis, zelf moet ik er ook niet aan denken, maar het lijkt me minder erg dan Halsema en Thieme.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 21 april 2010, 12:46
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:47

CHATULIEM619 schreef:
Voorspelbare reacties, De een voelt zich meteen aangevallen en kiest de aanval. Maar laten we eens dieper op de kwestie ingaan. In je profiel stel je jezelf voor. En dat staat het leuk, dat je openstaat voor andersdenkenden. In principe is dat goed, per slot van rekening vind ik niet dat je andere kerken moet veroordelen. Maar dit profiel dient ook om je voor te stellen aan de ander. En dan vind ik dat je jezelf tekort doet. Iedereen heeft nl. een geloofsbeleving en dat gaat vaak niet samen met iemand van een geheel andere kerk.
Stel je je eens voor, zou je het kunnen opbrengen om samen met iemand door het leven te gaan, die heel anders met zijn geloof omgaat? Dan heb ik het om theologische verschillen, maar ook om verschillen qua geloofsbeleving. Onbewust heb je grenzen, en dat heeft ook te maken met je eigen achtergrond. Wat is er op tegen om daar duidelijk voor uit te komen?
En Willie, als je in de zorg werkt, is het logisch dat je zondags ook moet werken. Daar is niks op tegen en dat valt m.i. buiten de discussie.

Het een sluit het ander niet uit maar je moet wel verder willen kijken,ben jij nooit geneigd vragen te gaan stellen?
Ik heb PKN ingevuld omdat ik bij die kerkgemeenschap aangesloten ben,ik voel mij nog steeds gereformeerd(synodaal) maar wil niets buitensluiten.Bovendien is PKN net zo'n vage term als het "niet denken in hokjes".Jij wilt een geheel eigen identiteit,ik wil kunnen meedenken en meepraten met anders denkenden,het is maar net waar je je prettig bij voelt.
En ja,ik kan een relatie met iemand aangaan die een andere geloofsbeleving heeft,sterker nog,ik ben 22 jaar met zo iemand getrouwd geweest Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 13:01

CHATULIEM619 schreef:
Je kunt proteststemmen het beste positief benaderen anders wordt het alleen maar erger. Inhoudelijk proberen dingen op te lossen en proberen aan te geven wanneer iets echt niet kan. Demonisering versterkt alleen maar de tegenstellingen en biedt geen enkele oplossing.
En Wilders in het Catshuis, zelf moet ik er ook niet aan denken, maar het lijkt me minder erg dan Halsema en Thieme.

Geef toe: Femke en Marianne zijn wel leuke om naar te kijken! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 13:15

ga niet Gefrustreerde smiley weer wel Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERT856
op zondag 2 mei 2010, 22:20
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 13:15

HANNAH810 schreef:
soms hebben kinderen van die uitspraken, die je op zou willen schrijven voor later; heb jij dat ook?
schrijf ze hier, dan genieten wij mee!!

mijn pleegdochtertje ging vanmorgen luid zingend door het huis.
dat doen we wel vaker; is de ene song uit, dan beginnen we een volgende. afijn, ze had een mooi lied in haar hoofd;

als je bidt, dan moet je eten,
als je klopt op de deur, dan moet je opendoen,
als je zoekt dan zul je t vinden, halleluja.......

wat een heerlijke zegen toch, zo'n kleutertje, zingend door t huis!!

Vorig weekend was ik met Bert en mijn zus in Appelscha. Het was het hele weekend droog, totdat we in de auto zaten op weg naar huis en het begon te regenen. Bert zei: mam ik weet wel waarom het nu regent? O, waarom dan Bert? Appelscha huilt omdat wij weer weg gaan!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 13:51

wat prachtig om te lezen...dat kromme kindergebrabbel
ineens schoot mij een opmerking van mijn zoon te binnen toen
hij 5 jaar oud was.
Na een hele middag buiten te hebben gespeeld, komt hij binnen
met de opmerking mam: ik heb zoooooon dorst!!!
De tuf staat me droog in de mond!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 14:10

MARIANNE338 schreef:
wat prachtig om te lezen...dat kromme kindergebrabbel
ineens schoot mij een opmerking van mijn zoon te binnen toen
hij 5 jaar oud was.
Na een hele middag buiten te hebben gespeeld, komt hij binnen
met de opmerking mam: ik heb zoooooon dorst!!!
De tuf staat me droog in de mond!

Je mag vaker reageren op het forum Marianne Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 14:12

CHATULIEM619 schreef:

Lekker. Kotsende smiley Eerst start je ergens een discussie op dat we één moeten zijn in het uitleggen van de bijbel. Nu vraag je weer om de verschillen duidelijk aan elkaar te maken. Chatuliem: je bent een zeurpiet. Coole smiley met zonnebril

Imre, die het eindelijk heeft durven zeggen! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 14:22

IMRE695 schreef:
Het wordt erg overschat: zonnig weer. Maarre... in Saudi-Arabië schijnt elke dag de zon. En ook in Zeeland en in Den Helder is het vaker zonnig dan in het oosten van het land.

Maar in het noordoosten schijnt de zon en wel heeeel erg vaak Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 14:22

Fijn zijn we het daar over eens
toch een beetje eenheid hier Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 14:27

IMRE695 schreef:
Wel erg kort door de bocht: je eigen gelijk willen behalen ten koste van de boeren en van de natuur.

Plensbuien moeten we hebben!!!

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, Imre. Het enige wat ik wil is dat de mensen die op dit moment met de aarde / de natuur aan het spelen zijn een goed lesje krijgen. En aangezien die mensen een ongelooflijk harde kop hebben, zijn er maar weinig mogelijkheden om hen die kop te laten buigen. Weet jij wat beters dan? Ze laten zich echt niet overtuigen op een voorlichtingsavondje hoor! De harde feiten zijn nl. het enige waar ze ontzag voor hebben.

Duurzame energie en energiebesparing hadden 10 jaar geleden al voltooid moeten zijn. Het is vooral de mentaliteit van "ach, het is zo erg nog niet" waardoor we nog steeds sukkelen met duurzame energie en energiebesparing.

Wat die bos- en heidebranden betreft: misschien gaat de politiek eens nadenken over het verband tussen het ongelimiteerd exploiteren van de aarde en de rampen die daarvan het gevolg zijn........ het zou winst zijn als de politiek dat verband ging zien. Het is heel erg nodig dat de politiek zich bekeert in dit opzicht.......

Laatst aangepast door
ARJAN007
op woensdag 21 april 2010, 14:47
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 14:43

CHATULIEM619 schreef:
Hoewel ik het totaal niet eens ben met de PVV, vind ik de vergelijking met Hitler gewoon te ver gaan. Het maatschappelijk netwerk wat hij voordat hij aan de macht kwam aangelegd had was veel groter.

Klopt. Er is geen vergelijking te maken tussen de PVV en de politieke situatie in de jaren 30 in Duitsland. De ideeën zijn anders.

Overigens denk ik dat Hitler veel kansen gekregen heeft doordat hij gedeeltelijk gesteund werd door mensen uit andere partijen. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Hindenburg bewondering had voor Hitler omdat hij als "sterke man" een uitweg kon vinden voor het besluiteloze Duitsland van toen.
We moeten dus ook niet de halve sympathieën vergeten die anderen voor Hitler hadden.

Gelukkig is deze nare periode allang voorbij.

Laatst aangepast door
ARJAN007
op woensdag 21 april 2010, 14:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 15:11

LEANNE226 schreef:
Verwacht je wat Maris? Clown smiley

geen idee.. je kan nooit weten hoe een koe een haas vangt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 15:43

Het niet is hokjes denken heeft voor mij een positieve lading.
Het komt bij mij over, dat een ieder is vrij in wat hij/zij geloofd.
Maar of hun trouwe/ontrouwe kerkgang er meer te maken heeft
weet ik niet.
Ik denk eerder dat het maken heeft , wat men heeft meegemaakt in de kerken waar men lid van is/was.
Waarom men niet gaat, dat zou je aan de persoon zelf moeten vragen.
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 15:49

CHATULIEM619 schreef:
In veel profielen lees ik, ïk ben christen, maar ik denk niet in hokjes. Eigenlijk vind ik dat heel negatief. Wat is erop tegen om te zeggen: ik hoor bij een bepaalde kerk.

Het énige nadeel van de optie "ik denk niet in hokjes" is dat de ander moet raden of men evangelisch is of refo of "gewoon" PKN. Het lijkt mij dan slim dat men het kerktype waar men bij aangesloten is in een vroeg stadium aan de ander meedeelt zodat de ander op tijd kan besluiten al dan niet door te gaan het met contact.

Ik denk dat mensen vaak oprecht invullen dat ze niet in hokjes denken, omdat ze - in tegenstelling tot "scherpslijpers" - wel willen laten voelen dat de ander welkom is met zijn/haar geloofsbeleving, ook wanneer deze geloofsbeleving anders is. Tenminste, ik vermoed dat dát motief erachter zit. En ja... wat is er mooier dan dat men over kerkmuren heenkijkt en wil leren van de mooie kanten van een ander kerktype?

Ook mensen die openstaan naar andere kerktypes kunnen trouwe kerkgangers zijn en zich betrokken voelen bij hun eigen gemeente. Dus het is niet verstandig om mensen die "niet in hokjes denken" bij voorbaat te plaatsen in het hokje "ondefinieerbaar".

Dus ja, Chat.... ik zie het nut van deze discussie niet zo in. Het lijkt mij eerlijk gezegd een beetje vergezocht, omdat de meeste mensen in een persoonlijk contact al snel meedelen in welk kerktype ze 's zondags ter kerke gaan. Bovendien leidt een iets minder uitgekristalliseerd profiel sneller tot vragen, zodat het contact makkelijker tot stand komt......
(oeh... wat een wijsheden, die ik opgedaan heb toen ik nog vrijgezel was.....)
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 15:58

LIESBETH326 schreef:
Dit komt op mij over als ‘de gemeente voldeed aan de normen die dit stel stelde’, een soort maakbare gemeente krijg je dan…

Dat is voor mij nog de vraag, Liesbeth. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich thuisvoelen in een wat meer geordende kerkdienst, waardoor ze niet afgeleid worden door allerlei kleine irritaties. Ik voel me ook niet thuis in een langdurige, rommelige kerkdienst met veel herrie van een combo / band. Dus ja, ik snap die mensen in dit opzicht wel.

Ik ben - net als jij - niet zo blij met de toevoeging <blanke> middenstandskerk.
Waarom moest dat woord <blanke> er nu weer bij? We moeten blij zijn met alle mensen die oprecht in de Heer willen geloven, of dat nou rechtsom of linksom is. Onze Heer zelf maakt geen onderscheid, waarom zouden mensen dan wel onderscheid moeten maken?
Naar boven

Auteur Bericht
JEANFRITS816

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 16:17

buiten je eigen kadar leren denken is goed voor de mens. we zijn verschillend en dat is juist mooi.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 16:23

we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei.
het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.

we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok"
tegenover de schaapskooi.
gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
Verlengde Arnhemseweg 101
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen.
· Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek.
· Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

Vanuit 's-Hertogenbosch:

· Volg de A50 richting Nijmegen.
· Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .

Vanuit Zwolle:

Volg de A28 richting Harderwijk.
· Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem.
· Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

geinteresseerden zijn vooralsnog;

Hannah810 met twee kinderen
introducee; aquarel (vrouw 37jr)
zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje
jolan9.. en willie511 met drie kinderen
grace 585 met twee kinderen
dineke115
ariennez498
marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn)
marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn
parel184 met kind?
peacedove820 met drie kinderen
leanne 226 zonder kinderen
susannah475
margriet323 evt met een vriendin
nisha834 (met kind)
vriendin van nisha met pleegkindje
willianne485 met twee kinderen
roos... met vriendin en haar pleegkindje
anita324

dirkie395
pimpernel883
eduard 152
ringo 975 met twee kinderen?
martien 579
griffin748
chatuliem619
lou384
brazeevel772
wim180
jos176
karolus 338
henk335 evt met kinderen
edwinem176
gigolo620
willie605
jonathan890 evt met kinderen
mark811(misschien met zijn broer)
mar907
benny340
henduk 927
eloy025
gert856

na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn.
t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.

zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )

als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....

komt er nog iemand voor lou langs groesbeek?
misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?

ik heb er zin in!
hannah
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 453 454 455 456 457 458 459 ... 6194 Volgende
Pagina 456 van 6194