ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4733 4734 4735 4736 4737 4738 4739 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 15:31

Het is onzettend vervelend een dikke deuk in je auto, zeker als tie nog redelijk nieuw is en je bent er zelf altijd voorzichtig mee.

Ook al wordt het vergoed, ja, dan nog, rij je wel een tijdje met die deuk :(
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 15:55

MAMY994 schreef:
Zeeuwse aardappelen zijn over het algemeen ook goed. Maar inderdaad moet je ze dan wel zelf frituren. Heb hier nog maar weinig goede patatzaken ontdekt. Kom er ook haast nooit Lachende smiley Knipoog smiley

Als wij frites eten...maken we ze altijd zelf!!!
Toen de kinderen nog thuis waren...was dat een hele berg aardappels schillen...
Maar dat hadden ze er graag voor over...
Als ik eerlijk ben...vind ik de eigengemaakte friet ook het lekkerst...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 16:01

STEENTJE178 schreef:
Ehm...... daar mag je zelf over oordelen Coole smiley met zonnebril
Maar volgens mij valt dat best allemaal mee!! Knipoog smiley

Wat ik natuurlijk bedoelde: Ik wens je heel veel beterschap na jouw onfor-tuin-lijke

Sterkte ermee Knipoog smiley

Heb jij die veters stiekem aan elkaar gebonden????
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 16:15

ja ik sluit me bij Pieter's woorden aan
Sterkte
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 16:23

SHANITA130 schreef:
Ik weet nog helemaal niet wát ik met me huis ga doen, behalve me plafond in de grondverf.

.

Grondverf hoort op de grond... Zou je niet liever gewoon saus op je plafond smeren?

Als je nu heeeel lichtblauwe saus drop doet, en ga je er daarna met een beetje witte saus en een spons wolkjes op deppen. Moet jij es zien hoe relaxed jij wordt als je op je rug ligt daar!

Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 17:19

SHANITA130 schreef:
Sorry, maar ik weet helemaal niet wat jij bedoelt.

Misschien gewoon duidelijk Nederlands, dat evangelisch jargon, ja, daar ben ik al een tijd uit hoor.

Dit is nu met recht bla bla bla vind je niet?
Naar boven

Auteur Bericht
BLUE043

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 17:39

INGE721 schreef:
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe geluk!!!!!!
Echter 1 maar.................in sommige dialecten is hemelen....doodgaan.
En jullie willen nog heeeeeeel lang van elkaar genieten neem ik zomaar aan
Clown smiley Clown smiley

Hoi Inge,

Bedankt voor je felicitatie!
Haha... Nee, inderdaad we willen nog heeeeeeeeeeel lang genieten van elkaar. Hemelen is misschien niet zo goed woord.
Ik wil het vervangen door "Blue lagonen".
In gedachten maak ik een mooi huis voor mijn liefje op een eiland met een groot "plateau Knipoog smiley ". Van daaruit omhoog naar diverse kamertjes waar het goed toeven is. We zijn allebei geëmancipeerd, want we gaan beide op jacht met een speer voor voedsel. De ene dag kook ik en de andere dag mijn lief.
Mijn lief is ook heel sterk. Ze is dan wel een vrouw, maar wel een echte stoere krijger. Maar voor het echte werk komt deze jongen met zijn "zware Knipoog smiley geschut" naar voren. Slappie de krokodil moet echt niet bij mijn lief in de buurt komen.
Ter ontspanning zorgt mijn lief voor muzikale klanken. Mijn lief is zeer muzikaal. Van takken maakt ze haar eigen bladzunharmonica. Dat is een instrument met speciale geluiden. Mijn lief kan geen noten lezen, maar dat hoeft niet want ze is van haar eigen heel muzikaal. Ze is helemaal geweldig!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:06

om
zo reacites
neer te zetten
op alle CM topics
doen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:18

ZEELAND736 schreef:
Heb jij die veters stiekem aan elkaar gebonden????

Boze smiley ...ze doen alles om mij ten val te brengen...ik ga maar weer...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:18

ANNETTE792 schreef:
Zou me niet verbazen als dat inderdaad zo is, Deutsche punktlichkeit he.

pinapparaat of niet, als je in t buitenland een bekeuring krijgt en je word staande gehouden, moet je altijd direct betalen, cash of pin.
dat is in ieder land zo.

zo weet ik uit bittere ervaring dat als ik in nederland een overtreding bega en staande word gehouden, dat ik de bekeuring ter plekke moet betalen.
ook al heb ik de nederlandse nationaliteit nog steeds.

ik werd rond 1 uur staande gehouden wegens overschrijding van de max snelheid.
ik was op weg naar n klant.
bekeuring 128 euro
die agent zegt; direct betalen of auto laten staan.
ik had geen cash genoeg bij me, dus ik zeg: joh stuur maar n acceptgirootje, cjib kent me, komt altijd goed.
nee zegt hij, u bent buitenlander dus cash graag... NU
ik kijk die koddebeier aan, ik denk dat hij uit het rifgebergte kwam oorspronkelijk, en zeg: en jij noemt mij een buitenlander???????
maar goed, ik mocht, met diverse andere criminelen, in het busje mee naar t hoofdbureau.
ik zei nog: dat werkt niet in nederland met mn duitse pinpas, maar neehoor, dat ging prima...
enfin, t werkte dus inderdaad niet....
onder begeleiding van 2 veldwachters kon ik bij t centraal station pinnen.
maarja... briefgeld he...
dus terug op t hoofdbureau geef ik 130 euro aan de tollenaar bij de kassa.
uiteraard geen wisselgeld aanwezig...
ik zeg: joh, koop er n ijsje voor, maar dat kon niet, ik kon het geeneens doneren aan de weduwen en wezenpensioenfonds der politie.
na n half uurtje had de tollenaar eindelijk iemand gevonden die kon wisselen,
toen weer ff wachten tot het busje weer vol zat met criminelen zodat we weer naar de auto terug konden.
al met al was het toen half 4 dus ben ik maar weer teruggereden naar de Heimat.
de klant kreeg n dag later zn spullen

dus ja, wat mij betreft rusten ze iedere veldwachter met n pinapparaat uit!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:19

ARNOLD765 schreef:
dank je wel

Hey Arnold, ik mis iemand naast je op de bank! Offeh.....ligtie dr onder? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:19

WILLEMIJN232 schreef:
Dit is nu met recht bla bla bla vind je niet?

Ja, Willemijn tis niet anders.

Misschien gehersenspoelt, ja, was ik ook hoor toen ik pas gelovig was. kan je je Flowelful nog herinneren, nou ik zei precies dezelfde dingen als zei zei.

Er moet iets in een leven gebeuren waardoor iemand gaat denken, he d'r klopt hier dingen niet.

Waarom komt de een eruit, de ander niet? Ineens gaan dan je ogen open.

Groetjes Knipoog smiley!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:23

PIETER649 schreef:
pinapparaat of niet, als je in t buitenland een bekeuring krijgt en je word staande gehouden, moet je altijd direct betalen, cash of pin.
dat is in ieder land zo.

zo weet ik uit bittere ervaring dat als ik in nederland een overtreding bega en staande word gehouden, dat ik de bekeuring ter plekke moet betalen.
ook al heb ik de nederlandse nationaliteit nog steeds.

ik werd rond 1 uur staande gehouden wegens overschrijding van de max snelheid.
ik was op weg naar n klant.
bekeuring 128 euro
die agent zegt; direct betalen of auto laten staan.
ik had geen cash genoeg bij me, dus ik zeg: joh stuur maar n acceptgirootje, cjib kent me, komt altijd goed.
nee zegt hij, u bent buitenlander dus cash graag... NU
ik kijk die koddebeier aan, ik denk dat hij uit het rifgebergte kwam oorspronkelijk, en zeg: en jij noemt mij een buitenlander???????
maar goed, ik mocht, met diverse andere criminelen, in het busje mee naar t hoofdbureau.
ik zei nog: dat werkt niet in nederland met mn duitse pinpas, maar neehoor, dat ging prima...
enfin, t werkte dus inderdaad niet....
onder begeleiding van 2 veldwachters kon ik bij t centraal station pinnen.
maarja... briefgeld he...
dus terug op t hoofdbureau geef ik 130 euro aan de tollenaar bij de kassa.
uiteraard geen wisselgeld aanwezig...
ik zeg: joh, koop er n ijsje voor, maar dat kon niet, ik kon het geeneens doneren aan de weduwen en wezenpensioenfonds der politie.
na n half uurtje had de tollenaar eindelijk iemand gevonden die kon wisselen,
toen weer ff wachten tot het busje weer vol zat met criminelen zodat we weer naar de auto terug konden.
al met al was het toen half 4 dus ben ik maar weer teruggereden naar de Heimat.
de klant kreeg n dag later zn spullen

Alle kruimels, Pietje wat een hartroerende, vernederende, ongelooflijk oenige situatie.....(eh....waarom reed je eigenlijk te hard? was die "klant" zo ongeduldig?) Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:26

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ze doen alles om mij ten val te brengen...ik ga maar weer...

Koop dan schoenen met klittenband Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:27

MARITIME853 schreef:
Eph_4:25 Daarom legt af de leugen, en spreekt de waarheid, een iegelijk met zijn naaste; want wij zijn elkanders leden.

op zich klopt dat wel...
maar dan heeft het wel zo zn voordelen dat je leugen en waarheid kunt herkennen.
en tja... zinnen waarbij je naar de bedoeling moet raden omdat het zo cryptisch is als soemmerisch spijkerschrift, maken dat onderscheid niet te maken is....
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:29

Lieve Roger,

Heel, heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je, samen met je meiden een heerlijke, fijne en gezellige dag mag hebben, en ik wens je God's onmisbare zegen toe in dit nieuwe levensjaar! Drie dikke verjaardagskussen ennh......kop op he.....Hij ziet je!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:29

JOL252 schreef:
Klein dingetje valt me op, behalve het hele verhaal over de zogenaamde genezingen: urenlang de zaal toespreken.. ik ken er nog één die een gemeente in onze stad had (losscheurde van een bestaande degelijke en bloeiende gemeente). Deze man leeft nu met gezin in een of ander paleis in verweggistan, gefinancierd door zijn berooide gemeenteleden. Deze man sprak óók urenlang op de mensen in.. tja dan word je toch murw en als je dan vanuit je omgeving geen protest hoort.. weldenkende mensen, die ik ken, werden (tijdelijk of langdurig) ja-knikkers naar deze "gezalfde des Heren" toe... terwijl ze opgelicht werden waar ze bij zaten. Die vent, een pure narcist en oplichter, is nog steeds niet gepakt, terwijl hij ook in Nederland komt. Dat snap ik niet. Wel gaat hij door met zijn praktijken, woont nog steeds luxe en... omringt zich o.a. met prostitué's die "liefderijk en bewogen" met het geld uit Nederland door hem werden beëvangeliseerd... tjajaja.. hoe was het ook weer: geld, seks en nog wat, ben het effe kwijt.... oh ja, macht.

on topic maar weer.

Ja, Jol, en zo ken ik ook weer van deze soort verhalen.

Treurig.

En het brengt wel degelijk schade toe, als je in zo'n gemeente zit en er wordt je vanalles op de mouw gespeld.

Zeker naieve labiele pas gelovigen; ja, ik hád wel in me achterhoofd van wie controleerd dat geld, maar ja, dan denk ik van nou zijn gelvig dusz....

Ja, het klinkt misschien raar, maar ik kan niet oplichten. Ik bedoel in deze zin, was een keer druk bij de pin, hele rij, ging achtemekaar door, en ik was aan de beurt, ja, stak 50 euro uit de automaat.
Ja, en de automaat stond bij de bank, die mevrouw zag ik niet meer, ja, was ook markt vlak erachter, maar ben wel ff die 50 euro naar binnen lopen brengen, afgeven.

Ja, ik kan dat niet, dat dan houden. Ik was eerst wel een crimineeltje hoor, maar sinds ik gelovig ben, ik heb kansen genoeg gehad, vind het zo laag bij de gronds jatten, bah. Boze smiley

En dat is de tekst: "wordt hervormd door de vernieuwing van uw denken."

Denk ik Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:33

JOCHEBED148 schreef:
Alle kruimels, Pietje wat een hartroerende, vernederende, ongelooflijk oenige situatie.....(eh....waarom reed je eigenlijk te hard? was die "klant" zo ongeduldig?) Smiley die vol vragen zit

Nijmegen is wereldkampioen autootje pesten onder de gemeenten.
De rijksweg A325 is gedeeltelijk bij de bebouwde kom getrokken en heet nu Prins Mauritssingel.
Ondertussen is het qua weg nog steeds gebouwd als rijksweg, maar dan nu met 50 km/u
op zn hollands gezegd uitlokking.

wat dat aangaat wel toepasselijk dat ze de weg waar geld van burgers afgetroggelt word, naar een lid van de oranjekliek genoemd hebben. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:36

MARITIME853 schreef:
Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Kotsende smiley

Ik wil er toch wel even graag op reageren Mar.....Als jij vind dat ik veel bla bla bla heb dan bagataliseer je ontzettend het leed van de ander . Jouw leed is blijkbaar het ergste.
Zo werkt het niet, verdriet is voor een ieder en je eigen leed is je eigen leed. Er is altijd ergens in de wereld verdriet wat erger is.Mag je dan niet meer verdrietig zijn en dat delen op een forum zonder dat er gelijk bla bla bla wordt geroepen en teksten van moet je eens aan mijn kinderen vragen? Iedereen heeft verdriet schrijf je, ja , dat geloof ik zo maar niemands verdriet stijgt daar bovenuit of moet belachelijk gemaakt worden. En dat is wat jij nu doet.......Kijk zelf eens in de spiegel die je anderen zo graag voor houdt.....Jij doet een ander onrecht aan en daar gaan anderen -zoals je zelf al schrijft- van steigeren.....

Wat de clubvorming en ban betreft. je hebt het over Chatuliem die al vaker een ban heeft gehad , niet door mij maar door zijn eigen gedrag.....dus jij doet aan clubvorming om dat weer te noemen......
En een matchsite? Niet alleen, ik heb gelukkig ervaren dat hier ook mensen zitten die in liefde naar de ander omzien in nare tijden.....

En verder ? Als het je zo stoort moet je niet meer op het forum schrijven......en je alleen met daten bezighouden......
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:56

WILLEMIJN232 schreef:
Ik wil er toch wel even graag op reageren Mar.....Als jij vind dat ik veel bla bla bla heb dan bagataliseer je ontzettend het leed van de ander . Jouw leed is blijkbaar het ergste.
Zo werkt het niet, verdriet is voor een ieder en je eigen leed is je eigen leed. Er is altijd ergens in de wereld verdriet wat erger is.Mag je dan niet meer verdrietig zijn en dat delen op een forum zonder dat er gelijk bla bla bla wordt geroepen en teksten van moet je eens aan mijn kinderen vragen? Iedereen heeft verdriet schrijf je, ja , dat geloof ik zo maar niemands verdriet stijgt daar bovenuit of moet belachelijk gemaakt worden. En dat is wat jij nu doet.......Kijk zelf eens in de spiegel die je anderen zo graag voor houdt.....Jij doet een ander onrecht aan en daar gaan anderen -zoals je zelf al schrijft- van steigeren.....

Wat de clubvorming en ban betreft. je hebt het over Chatuliem die al vaker een ban heeft gehad , niet door mij maar door zijn eigen gedrag.....dus jij doet aan clubvorming om dat weer te noemen......
En een matchsite? Niet alleen, ik heb gelukkig ervaren dat hier ook mensen zitten die in liefde naar de ander omzien in nare tijden.....

En verder ? Als het je zo stoort moet je niet meer op het forum schrijven......en je alleen met daten bezighouden......

Zo ist Willemijn, ik kan er niets aan toevoegen, je hebt helemaal gelijk!
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 19:04
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:01

MARITIME853 schreef:
Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Kotsende smiley

Klopt helemaal hoor Maritime. Er wordt nu geschermd met het vreselijke verdriet van Willemijn waardoor niemand haar meer mag aanspreken op haar gedrag op het forum.

Ik heb Wmijn nog nooit op enige barmhartigheid of zachtmoedigheid betrapt jegens de mensen die zij zonder enige oorzaak van tijd tot tijd aanvalt en zo hard mogelijk kwetst. Wees dan een 'vent' en ga zelf ook niet zielig lopen doen.

En eerlijk gezegd; iemand die zo haar moeilijkheden op een forum etaleert en het gebruikt om een status aparte te verkrijgen neem ik idd niet meer serieus. Dat mag vreselijk hard lijken; maar ja, zo ben ik nu eenmaal geworden hé; heb ook heeeeel erg veel meegemaakt.

Wel heb ik in mijn leven geleerd dat mensen die het hardst 'mauwen' meestal het minst te verduren hebben.

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:03

WILLEMIJN232 schreef:

Maritime ook weg? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:12

PIETER649 schreef:

Nee, dat zou te makkelijk zijn, dat werkt niet zo in de Nederlandse ambtenarij.

Afgelopen vrijdag had ik het slechtste moment van de dag (beter gezegd, van de hele week)
Vrijdagmiddag tijd om naar huis te gaan, ik werk in Amersfoort en woon in Zwolle, en reis met de trein, ik werk 5 minuten lopen vanaf het station in Amersfoort.
Dus 's middags met de trein naar huis, en de trein stopt net voorbij 't Harde, blijkt er tussen 't Harde en Zwolle een stroomstoring te zijn, en de trein moest terug naar Amersfoort, En we moesten dan via Deventer reizen.
Toen we terug waren in Amersfoort en in de trein zaten naar Deventer werd er omgeroepen in de trein dat die ook niet ging rijden omdat de internationale trein naar Duitsland tussen Amersfoort en Apeldoorn in brand stond.
Het was inmiddels al ruim 6 uur geweest, en omdat ik wist dat het wel even ging duren ben ik eerst maar eens gaan eten bij de Burger King, en de treinen gingen weer rijden na 8 uur. Uiteindelijk was ik om 20:50 in Zwolle ipv 17:15.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:15

CARMEN073 schreef:
Klopt helemaal hoor Maritime. Er wordt nu geschermd met het vreselijke verdriet van Willemijn waardoor niemand haar meer mag aanspreken op haar gedrag op het forum.

Ik heb Wmijn nog nooit op enige barmhartigheid of zachtmoedigheid betrapt jegens de mensen die zij zonder enige oorzaak van tijd tot tijd aanvalt en zo hard mogelijk kwetst. Wees dan een 'vent' en ga zelf ook niet zielig lopen doen.

En eerlijk gezegd; iemand die zo haar moeilijkheden op een forum etaleert en het gebruikt om een status aparte te verkrijgen neem ik idd niet meer serieus. Dat mag vreselijk hard lijken; maar ja, zo ben ik nu eenmaal geworden hé; heb ook heeeeel erg veel meegemaakt.

Wel heb ik in mijn leven geleerd dat mensen die het hardst 'mauwen' meestal het minst te verduren hebben.

GrZing!

Waar mauwt Willemijn? Waar etaleert zij haar moeilijkheden? Ze liet vooral haar blij zijn met medeleven blijken.
Deze reactie was NIET OK.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 31 oktober 2012, 19:15
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:15

CARMEN073 schreef:

GrZing!

Ik vind deze opmerking ver beneden alle peil!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:18

CARMEN073 schreef:
Maritime ook weg? Verraste, verbaasde smiley

soms moet je inschatten wat het is: een advies, een tip of iets anders. In deze is het een milde tip denk ik (of niet Willemijn?) niet om weg te gaan maar de focus wat te wijzigen op deze site omdat ie zich blijkbaar irriteert aan het één en ander. Je maakt Willemijn nu zo zwart dat het nog meer ongeloofwaardig wordt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:24

http://www.staatgeschreven.nl/2011/02/24/trin-glory-outpouring/

Hai,

Zo gaat 't er bij Trin aan toen, er staan ook leerzamen artikelen over de Ouwenelen.

Fijn leesplezier.

En ik blijf meteen on-topic.
Naar boven

Auteur Bericht
JEFFREY984

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:26

@ Shanita; Ik wil niet direct de lijn doortrekken naar de Ouwenelen, feit is wel dat er complete carrieres worden gebouwd op hun ervaringen.

@ Cortazar; Er staat idd nergens in de Bijbel dat God zich aan een geheimhoudingsplicht dient te houden, God is almachtig en heeft geen plichten naar de mens toe. Paulus had echter wel een geheimhoudingsplicht omdat hij onuitspreekbare woorden hoorde en dingen heeft gezien.

@ Roelande; Met beelden en dromen is niets mis hoor. Dit topic gaat over mensen die claimen in de hemel te zijn geweest en er uitgebreid over vertellen terwijl Paulus zijn mond moest houden.

@ Carmen; Een datingsite valt niet te onderbouwen maar daar gaat dit topic ook niet over.

@ Anette; Het is onze opdracht te toetsen en elkander te vermanen. Dit vermanen dient idd plaats te vinden uit liefde. Leuk dat je 1 Korinthe 13 aanhaalt.

God's zegen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:26

JOL252 schreef:
Waar mauwt Willemijn? Waar etaleert zij haar moeilijkheden? Ze liet vooral haar blij zijn met medeleven blijken.
Deze reactie was NIET OK.

Ik heb ook 'niet okee' geklikt.

Jammer, maar wat niet kan, kan niet Jol.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:27

MARITIME853 schreef:
Dus las goed door de regels heen. Je geeft toe.... Clown smiley

Wat verdrietige tijden betreft, vraag mijn kinderen.....
nu on-topic.

Maritime, wat een onnozele botte onmenselijke paranoide reactie is dat van jou. Je praat, minimaliseert, over iets waar jij geen snars van af weet. Je laat eerder je paranoide veronderstellingen leven ipv je christelijke (menselijke) medeleven. Ja een medeleven, ook al weet je niet wat die ziekte van Willemijn inhoudt.

Je hebt, ik heb reacties van jou gelezen, anders zou ik niet reageren, de mond vol met bijbelteksten die hier en daar gewoon niet in de context passen, over christelijkheid, slogans die je allicht ergens hebt opgeraapt, citaten en wat nog meer.

Jouw mening (?) werd je voorgekauwd. Al dan niet door een persoon of door dé persoon die hier onderwerp van het topic is. Ik hoef dus niet te vragen wat jouw mening is want jouw mening is die van een ander. Van jouw goeroe, dus. Je mag best een aanhanger zijn van een charletan maar leer ook eens te aanvaarden wanneer bewijzen zwart op wit boven water komen drijven die iets totaal anders beweren dan datgene wat jou werd opgedrongen. Ook al neem je het op voor die persoon toch vermeld je in één van je reacties dat hij ook de plank misslaat. Misschien hebben de bijdrages van enkele leden je doen inzien dat het allemaal gewoon larie en apekool is wat de Frank Ouweneel beweerd.

Het is niet omdat je die Ouweneel van dichtbij kent dat hij dan ook de waarheid, de godsgeleerheid in pacht heeft. Zelf heb ik iemand gekend vanuit mijn christelijke geloofsstrekking waarmee ik weken samenleefde, op een slaapzaal sliep, naast hem in de kerk stond, enkele jaren les van kreeg en nadien nog regelmatig heb ontmoet. Welnu, die persoon, die ik dan zo 'goed kende', heeft enkele jaren elke dag het journaal en diverse praatprogramma's in verschillende landen gevuld. Het is niet omdat je iemand kent die wat naam heeft dat hij of zij dan ook een rechtvaardig en wijs persoon is.

Het wordt tijd, Maritime, dat je je 'ikje' eens verlaat en je openstelt voor de andere mensen en hun verdriet, vreugde, leed. Christen zijn houdt ook een betrokkenheid in. Een medeleven. Enige emphatie. Zolang je steeds alles blijft verkondigen vanuit een tunnelvisie dan vertel je blablabla...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4733 4734 4735 4736 4737 4738 4739 ... 6194 Volgende
Pagina 4736 van 6194