ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4929 4930 4931 4932 4933 4934 4935 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 21:34

http://youtu.be/LtxSY-lKS_M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 22:40

FRANKT627 schreef:

Smiley die vol vragen zit ...bedoel je nu dat het goed is dat ik in de put zit? Of zeg je dat ik niet bang moet zijn om in de put te geraken omdat ik al in de put zit en er positief over ben.

Wie begon er eigenlij over een put??? Boze smiley ...ik snap al dat Steens niet meer... Gefrustreerde smiley

Nee natuurlijk niet joh. Maar wie al in de put zit, kan er iig niet meer in vallen, dat bedoelde ik Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 22:42

Hier is het bijna windstil, en miezert het wat......
Volgens mij treffen we het hier dan wel aardig, als ik bovenstaande lees Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 23:27

STEENTJE178 schreef:
Hier is het bijna windstil, en miezert het wat......
Volgens mij treffen we het hier dan wel aardig, als ik bovenstaande lees Geschokte, onthutste smiley

In de haadstêd regende het meer dan een uur en flink ook, het is nu weer redelijk en alweer meer dan een uur droog. Jij zit vermoedelijk in een beter deel van de Friese beschaving.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:18

in de put..uit de put........en uit de put blijven.........!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:23

FRANKT627 schreef:
en veel goedkoper ook...pffff, die Nederlanders toch... Gefrustreerde smiley

ja wij zijn zuinig................alleen de belgen zijn nog zuiniger
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:24

JOANNIE702 schreef:
in de put..uit de put........en uit de put blijven.........!

Boze smiley ..dadelijk in bed...en uit bed...en uit bed blijven voor de rest van de nacht zoals de afgelopen 4 nachten
Naar boven

Auteur Bericht
MOOG752

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:36

Onze Vriend en Levende God heeft voor 2013 een uitnodiging aan ons dat ik graag met jullie wil delen

Hooglied 2:6 "Mijn hoofd rust op Zijn linkerarm, met Zijn rechterarm omhelst Hij mij."

Rust voor de ziel zoals ook in Mattheus 11:28-30 staat geschreven, is de eerste belofte waarmee Jezus ons wilt omhelzen. Deze uitnodiging houd in, bevrijding van alle angst, de voorziening in iedere nood en de vervulling van ieder verlangen !!

In Genesis staat dat de eerste volle dag die de mens meemaakte, de zevende dag is. Voor God is dit de rustdag (Sabbat), en ik ben overtuigd dat Hij ook anno 2013 diezelfde rust aan ons zal geven.

De vrucht, voorsmaak en gemeenschap van Gods eigen rust zal je vinden in de woorden van Jezus: “Ik ben de Wijnstok” (Johannes 15:1). Hij zal waarlijk alles voor jouw zijn wat een wijnstok kan zijn, jou vasthouden, jou voeden en ieder moment verantwoordelijk zijn voor jouw groei en je vrucht.

God zal in dit jaar zichzelf ten volste openbaren en deze zekerheid in je hart schrijven. Dat deze genade om in Jezus als Wijnstok te blijven de kracht is voor iedere opdracht, moed voor iedere worsteling, een zegen in ieder kruis en de vreugde van het eeuwige leven.

Jezus Christus kwam om vrede op aarde en vrede in de ziel te herstellen en Hij wilt ons vervoeren met Zijn Geest naar vredig water dat rechtstreeks uit Zijn troon van genade stroomt van waaruit Hij, in ons kan rusten. (Psalm 23:2)

Veel zegen in 2013, Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:36

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ..dadelijk in bed...en uit bed...en uit bed blijven voor de rest van de nacht zoals de afgelopen 4 nachten

Dat is niet zo leuk Frank, lastig iets, sterkte hoor met dit!
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:38

Haha, dat was een leuke Pieter.

Nou, nog eentje dan om het af te leren. Deed me denken aan mijn eigen poezen: de ene moet uitgebreid met alles wat nieuws is spelen (of kapot maken) terwijl de ander toekijkt.

https://www.youtube.com/watch?v=aF7dDM5Yu40
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:58

mijn mooiste moment was vandaag, dat de kinderen thuis waren en zo gezellig bij elkaar waren heel close!
Dit is lang geleden zo, zo close met elkaar zijn!
Ik heb zo genoten en ben daar ook zo dankbaar ervoor!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 08:56

Woensdag 26 December, Psalm 147: 7-11; Welbehagen.

Ik zou zelf nooit dit gedeelte van psalm 147 voor de tweede kerstdag hebben uitgezocht, maar nu het in de lijn van dit dagboek aan de beurt is, valt me op hoe goed het aansluit bij het feest dat we deze dagen vieren. Het is alsof allebei advents- en kerstliederen gaan meezingen. ‘Hij wilde zich verlagen en daalde van zijn troon; een ezel mag Hem dragen, Hem sieren staf noch kroon.’ Wij hebben een koning die niets van wapens moet hebben. Zijn wapen is zijn woord. Met dat wapen slaat Hij de laatste vijand en overwint Hij de dood. De psalm verkondigen dat God in mensen een welbehagen heeft. De psalm van vandaag maakt een kleine, maar niet onbelangrijke kanttekening. God heeft namelijk geen welbehagen in mensen die hun vreugde vinden in wapengekletter. Paardenkrachten zijn aan de Allerhoogste niet besteed. Goed verstaan: paarden golden als gevechtsmachines. Paarden waren de motoren voor de strijdwagens. Simpel gezegd: daar heeft God geen zin in. Daar voelt Hij zich onbehaaglijk bij: ‘Zijn welbehagen zal slechts wezen met allen die Hem needrig vrezen.’ Zo vieren wij deze tweede kerstdag, als een toegift na kerst, als een extra kans om tot het inzicht komen dat wij volgelingen zijn van Hem die gekomen is om vrede op aarde te brengen, de vrede van het koninkrijk waarin de meeste de minste is.

Voor God is alle kracht van paarden
en macht van mensen zonder waarde.
Het snoeven van wie wapens dragen
is niet naar ’s Heren welbehagen.
Zijn welbehagen zal slechts wezen
met allen die Hem needrig vrezen,
die met hun harten voor Hem open
op zijn genade en liefde hopen.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:21

CROSSROAD317 schreef:
Een 3 dagen abo ... Lachende smiley

Hoi hoi aan alle vrienden, bekenden (de ouwe garde) en nieuwe leden Lachende smiley

Het getrouwde leven is best zwaar ... de kilo's verdwijnen als sneeuw voor de zon ... daarvoor in de plaats komen, even snel als de kilo's zijn verdwenen, mooie grijze haren ... gggrijnzzzzzzzzzzzzzz Knipoog smiley

Hey crossiee Kussende smiley euh die grijze haren zag ik enkele maanden geleden al enne toen was je ook al flink dunner Clown smiley JE wilt toch nie zeggen dat je nog meer bent afgevallen Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley

Ehhh dukkie wordt jij vet gemest door jou vrouw dan? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:24

JOL252 schreef:
Zullen we een lijst opzetten? En dan ouderwetse stembriefjes via de mail. Lachende smiley

Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:24

CROSSROAD317 schreef:
Een 3 dagen abo ... Lachende smiley

Hoi hoi aan alle vrienden, bekenden (de ouwe garde) en nieuwe leden Lachende smiley

Het getrouwde leven is best zwaar ... de kilo's verdwijnen als sneeuw voor de zon ... daarvoor in de plaats komen, even snel als de kilo's zijn verdwenen, mooie grijze haren ... gggrijnzzzzzzzzzzzzzz Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley ...euhhhh, afvallen, grijze haren...ben je wel gelukkig getrouwd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:26

ERIKA129 schreef:
Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Yes, goed plan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:27

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...euhhhh, afvallen, grijze haren...ben je wel gelukkig getrouwd Knipoog smiley

Kijk Frank ze zeggen vaak hij is getrouwd zij is gelukkig Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:29

JOL252 schreef:
Yes, goed plan Lachende smiley

ik zal niet lachen hoor Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
ik ga maar naar de zangdienst word ik wat wijzer van denk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:31

FRANKT627 schreef:
Kabouter heb jij dan geen vrouw??? Knipoog smiley

Nope. Ik ben weer terug op mijn oude standpunt: 'als het zover is, is het vroeg genoeg', ondanks wat mensen om mij heen zeggen. Bovendien wil ik het mijn (eventueel) a.s. vrouw niet aandoen dat ze mijn moeder tegenkomt.'t zal dus moeten wachten tot 't moment dat ze d'r hoofd neerlegt.

Tot dat moment begin ik er niet aan.

Laatst aangepast door
KABOUTER722
op woensdag 26 december 2012, 10:15
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:43

ERIKA129 schreef:

Wijs was je toch al? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:57

ERIKA129 schreef:

Boze smiley ..ga maar naar de zangdienst en doe daar ook maar Smiley met dichtgeplakte mond ...dan zal iedereen blij zijn...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op woensdag 26 december 2012, 16:34
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 11:20

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ..ga maar naar de zangdienst doe en daar ook maar Smiley met dichtgeplakte mond ...dan zal iedereen blij zijn...

Nou ja, Frank Boze smiley, met het verkeerde been IN bed gestapt? Clown smiley
Welterusten, voor vannacht Knipoog smiley

Maar ehm........ wie wordt nu toch die enige, leuke man op CM???
Ik vrees dat de meningen ernstig verdeeld zijn. En dat is maar goed ook Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op woensdag 26 december 2012, 11:21
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:00

Had van de week weer pingels zonder venster.
Mochten er iemand geprobeerd hebben om een privechat aangevraagd hebben en ik heb niet gereageerd, stuur even een mailtje , dan kan ik mijn excusses aanbieden, want ik wil een ieder wel te woord staan.
Naar boven

Auteur Bericht
ELOY676

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:02

KABOUTER722 schreef:
Nope. Ik ben weer terug op mijn oude standpunt: 'als het zover is, is het vroeg genoeg', ondanks wat mensen om mij heen zeggen. Bovendien wil ik het mijn (eventueel) a.s. vrouw niet aandoen dat ze mijn moeder tegenkomt.'t zal dus moeten wachten tot 't moment dat ze d'r hoofd neerlegt.

Tot dat moment begin ik er niet aan.

't komt in eerste instantie wat negatief over maar ik vind het nobel dat je eerst wacht tot 'de vrouw' in je leven vertrokken is voordat je aan de volgende begint
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:07

Vanavond met dochters naar de film : Anna Karenina, gebaseerd op de tweede grote roman van Tolstoj, tien jaar verschenen na Oorlog en Vrede. Ik ben benieuwd, nu nog even de fishermanfriends mee, en de tissues. (voor mijn dochters)
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:14

mijn moeder is absoluut niet 'de vrouw in mijn leven'. als je bedoelt 'de vrouw die mijn leven vernaggelt', heb je gelijk. ze heeft namelijk overal commentaar op (maar zegt van niet als ik haar daarover aanspreek) en vindt dat ik altijd maar voor háár klaar moet staan, terwijl mijn broer en zussen dat niet hoeven, want 'die hebben hun gezin etc.', dus geen tijd (vindt ze). en aangezien ik vrijgezel ben en op onregelmatige tijd vrij ben, heb ik DUS alle tijd van de wereld om voor mijn moeder te rennen en te vliegen. nee dus. wat dat betreft zal ik blij zijn als ze d'r hoofd neerlegt.

negatief? ongehoord? mag ik niet zeggen?

boeiuh!

Laatst aangepast door
KABOUTER722
op woensdag 26 december 2012, 12:16
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:16

Men zal in de meeste gevallen met LATten beginne, dit omdat men al apart woont, maar wat is de doelstelling van je relatie, moet God er bij betrokken of doen we het gewoon op aardse manier van lekker gemakkelijk.

Zelf ga ik voor het drievoudig snoer en zal God er ook bij betrokken moeten worden, Natuurlijk moet men elkaar leren kennen en zal men zo bij alkaar over de vloer komen, maar d erelatie man-vrouw is heilig en zal mijn inziens bevestigd moeten worden. Burgelijk huwelijk hoeft voor mij niet maar wil wel een kerkelijke zegening op welke manier dan ook.

Helaas staat bij veel kerken het burgelijk huwelijk boven het kerkelijke, bij mij dus andersom, God staat wat dat betreft bovn de staatm, mede omdat de staat het burgelijk huwelijk ook al aan het andermijnen is en men er geen belang bij heeft wat voor relatie men zelf wil en alles goedkeurd en aanpassingen maakt.

Wat ik wel goed kan vinden is dat als men oprecht van elkaar houdt, hier een zegen van God over vraagt en men wel apart blijft wonen (althans op papier) en dus wel geregeld bij elkaar is.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:18

Wat bedoel je met "pingels" ?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:26

KABOUTER722 schreef:
mijn moeder is absoluut niet 'de vrouw in mijn leven'. als je bedoelt 'de vrouw die mijn leven vernaggelt', heb je gelijk. ze heeft namelijk overal commentaar op (maar zegt van niet als ik haar daarover aanspreek) en vindt dat ik altijd maar voor háár klaar moet staan, terwijl mijn broer en zussen dat niet hoeven, want 'die hebben hun gezin etc.', dus geen tijd (vindt ze). en aangezien ik vrijgezel ben en op onregelmatige tijd vrij ben, heb ik DUS alle tijd van de wereld om voor mijn moeder te rennen en te vliegen. nee dus. wat dat betreft zal ik blij zijn als ze d'r hoofd neerlegt.

negatief? ongehoord? mag ik niet zeggen?

boeiuh!

Ja hoor, mag je zeggen. Dit gedrag word/ben je toch zat!? Alsof je wanneer je "alleen" bent beschikt over alle tijd van de wereld. Je kan het zelfs nog drukker hebben als het daarom gaat. Ik kan me zelfs voorstellen dat men om deze redenen, als men geen gehoor geeft, de contacten verbreekt of verschuift naar 1x per jaar. Ik hoop dat je vooral het woord nee tegen haar blijft uitspreken.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 26 december 2012, 12:27
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:34

komende vrijdag is ze jarig, wordt 82. maar ik zie er nu al tegenop als tegen een berg. wordt weer met kromme tenen lopen, en vooral geen commentaar leveren op de stomme opmerkingen van mijn broer. ik denk dat ik pas tegen 5 uur naar haar toe ga, effe mee-eet en daarna meteen weer opzout naar huis (op 20 minuten lopen, maar dat doe ik lekker met de auto).

en kontakt met de familie, nee dank je, laat maar. moe loopt te mauwen dat ik 'de minste maar moet zijn', en broer en zussen moet bellen. nou, dat is dus een gepasseerd station. ik ben het zat om altijd en eeuwig maar het initiatief te moeten nemen. als ze mij willen spreken, moeten ze mij maar bellen, ze hebben mijn nummer.

ik ben het zat om voor iedereen te rennen en te vliegen en dat dat maar vanzelfsprekend wordt gevonden.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4929 4930 4931 4932 4933 4934 4935 ... 6194 Volgende
Pagina 4932 van 6194