| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:11
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | wat ik me eigenlijk zo even afvraag, zijn we allemaal nog op zoek naar onze favorieten clip wat top 2000 aangaat, of zijn het allemaal favorieten?  |
Er bestaat een topic: dit vraag ik me af vandaag.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:14
|
|
|
|
Toch nog ondanks alles op me uppie die gal feestdagen door moeten brengen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:16
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Er bestaat een topic: dit vraag ik me af vandaag....... |
Janske is weer scherp vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:19
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Er bestaat een topic: dit vraag ik me af vandaag....... |
Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht voortaan bij de topic willen zetten waar die thuis hoort, welke is geopend door Jol?
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op maandag 31 december 2012, 22:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:21
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 1 januari 2013, 17:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:24
|
|
|
|
die is echt mooi en ik had nooit verwacht dat jij daar van hield
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | IK ben dit jaar ook eens alleen...zoals de vorige 8 jaar... |
Er word hier op CM ook wat aan gedaan voor hen die niet alleen willen zijn, dus in het vervolg wel even de juiste topics openen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:31
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: |
Er word hier op CM ook wat aan gedaan voor hen die niet alleen willen zijn, dus in het vervolg wel even de juiste topics openen. |
welke topics, pieter?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:49
|
|
|
|
|
er wordt hier al dagen geknald. Het is net of ik in een oorlogsgebied zit. Vuurwerk dat vele euro's kost waarvan je makkelijk eens met een tros vrouwen mee kan gaan wokken. Ik hou niet van dat onnodig geknal. Ben ik nu ouderwets?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 23:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | er wordt hier al dagen geknald. Het is net of ik in een oorlogsgebied zit. Vuurwerk dat vele euro's kost waarvan je makkelijk eens met een tros vrouwen mee kan gaan wokken. Ik hou niet van dat onnodig geknal. Ben ik nu ouderwets? |
Nee Frank...maar dat heeft niets met ouderwets te maken... 70 miljoen...gaat er vanavond de lucht in... Ik vind dat vreselijk... Ik denk niet eens aan wokken.... Onvoorstelbaar...dat je iedereen hoort over armoede...bezuinigingen...de crisis....maar DIT...gaat elk jaar door... Nu zal ik wel weer een doemdenker zijn... ( Mag je dat geen feessie bouwen met Oud en Nieuw???) Van de week las ik een gesprek wat werd gevoerd bij de ingang van een vuurwerkwinkel...) ""Deze dan...echt waar voor je geld...duurt wel 5 minuten lang...(lang???) Kost dan ook wel 150 euro...maar dan heb je ook wat...""
Ik vind het gewoon erg...zoveel geld...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 23:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | er wordt hier al dagen geknald. Het is net of ik in een oorlogsgebied zit. Vuurwerk dat vele euro's kost waarvan je makkelijk eens met een tros vrouwen mee kan gaan wokken. Ik hou niet van dat onnodig geknal. Ben ik nu ouderwets? |
Ik hoorde het vanavond mijn moeder zeggen: "Het is alsof ik weer in WOII zit, al dat schieten lijkt precies hetzelfde..." ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 31 december 2012, 23:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 23:57
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Ik hoorde het vanavond mijn moeder zeggen: "Het is alsof ik weer in WOII zit, al dat schieten lijkt precies hetzelfde..." ... |
Ik kan je ma begrijpen. Zelf maakte ik WOII niet mee maar wel andere situaties. Ik denk nu even aan de mannen die toen als fighting soldiers from the sky niet meer terugkeerde. Een afgesloten hoofdstuk? Neen, echt niet...Het knallen op oudejaar roept herinneringen op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 00:20
|
|
|
|
|
Vreselijk...het huis staat te trillen...echt erg...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 01:09
|
|
|
|
Al dat vuurwerkgeknal, dat al maanden aan de gang is. :( Blij dat het nu weer wat rustiger lijkt te gaan worden. Vanavond oude banden van Swiebertje zitten kijken, eindelijk weer eens een ouderwetse leuke tv-avond. Mensen allemaal nog een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst... 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 01:12
|
|
|
|
Oude videobanden van 'Swiebertje', zitten kijken i'll think, een heerlijk ouderwets tv-avondje. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 01:28
|
|
|
|
Wat ik vandaag heb gedaan duhhhhhhhh vuurwerk gekeken, afgewassen en mn ma thuis gebracht en nu??? Als ze buiten eens bedenken dat ze mogen stoppen kan ik ook proberen te pitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 01:30
|
|
|
|
.......Het nu 1 januari 2013 is?? .......Ik jullie allemaal een mooi en gezond en liefdevol nieuw jaar toewens .......Het nu voor deze dame bedtijd is
Als ze het buiten tenminste ook toestaan en stoppen, waar ze zin in hebben in die regen brrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 02:48
|
|
|
|
|
iedereen een gelukkig , gezond en liefdevol 2013 toegewenst .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 02:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | .......Het nu 1 januari 2013 is?? .......Ik jullie allemaal een mooi en gezond en liefdevol nieuw jaar toewens .......Het nu voor deze dame bedtijd is
Als ze het buiten tenminste ook toestaan en stoppen, waar ze zin in hebben in die regen brrrrrr  |
het is hier megastil buiten , was effe na 12 uur veel vuurwerk , na half 1 niks te beleven . ik kan rustig gaan slapen .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 03:43
|
|
|
|
Hallo mensen,
aangezien ik zelf van uitzoeken houd, en van dingen uitproberen houdt, kwam ik terecht op internet stream. Het is me na een lange tijd weer gelukt om weer de stream in de lucht te krijgen.
Wat zou jullie specialiteiten zijn omtrent een internet radio station? Zoals eventuele preken, muziek, etc.
Graag hoor ik jullie mening...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 04:17
|
|
|
|
Wist je dat, dat ik nu ff heel erg moeilijk heb.............
pffft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 04:26
|
|
|
|
Ik heb jou lief.. mijn lief...... wachtend op jou te weten dat ik jou nooit meer zal zien
Mijn hart doet pijn ik mis je mijn lief Ik heb jou losgelaten ooit zal ik jou weer tegen komen ik weet je bent dicht bij Heer en ik .....mijn lief ik mis je zo mijn lief.....!
Vooral nu de eerste nacht de eerste dag van het nieuwe jaar straks kom ik even bij jou mijn lief en steek een kaarsje op jou graf!
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 05:42
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ik heb jou lief.. mijn lief...... wachtend op jou te weten dat ik jou nooit meer zal zien
Mijn hart doet pijn ik mis je mijn lief Ik heb jou losgelaten ooit zal ik jou weer tegen komen ik weet je bent dicht bij Heer en ik .....mijn lief ik mis je zo mijn lief.....!
Vooral nu de eerste nacht de eerste dag van het nieuwe jaar straks kom ik even bij jou mijn lief en steek een kaarsje op jou graf!
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu! |
..... Geen woorden voor dit gemis....
Sterkte.
X Jo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 06:07
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Wist je dat, dat ik nu ff heel erg moeilijk heb.............
pffft  |
Ik kan je nu begrijpen, Joannie...deze tijd is steeds een herinneringstijd...een gemis wordt plots erg levendig...wij, je CM-genoten, kunnen je misschien mee helpen 'dragen'...geef maar een gil als het te moeilijk wordt...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 1 januari 2013, 06:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 07:37
|
|
|
|
in 10 minuten ingezongen !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 07:50
|
|
|
|
Heerlijk door de jaarwisseling heen geslapen
Heb ik wat gemist? Echt niet dus!
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 08:04
|
|
|
|
... ik wakker ben?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 08:22
|
|
|
|
|
Joannie, in jouw gedicht voel je de pijn van het gemis! Veel sterkte ook voor vandaag en voor alle dagen en nachten dat je het gemis zo pijnlijk voelt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 08:27