| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:31
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | In de Intercity van Leeuwarden naar het westen zit boven je gewoon een stopcontact met 230V. Verder draadloos Internet. Dus wie jaagt je de trein uit. Met een Blokkerkaartje ga je voor 15 euro retour en ook dat dat valt allles mee. CM wert op een laptop of een iPad prima dan. Voor de smartphone zou er een app moeten zijn. Van die 1500V of meer heb je dus middels een transformator veel plezier met een leiding boven je al vind ik verbinding maken met de echte bovenleiding geen goed idee 
Thomas. |
Maar verbinding met de Leiding boven is toch niets mis mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | anna, wat heeft visser gegeten? Ik ken het niet...  |
Zie link van Rolf Iewwwwwwwwwwwwwwwwwww
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het was een mooie dag. De burgemeester, ooit een klasgenoot van mij, kwam mijn ouders thuis feliciteren. Hij las een felicitatie-brief van het koningshuis voor. Overhandige een mooie bronzen beeldje en is nog een uur blijven kletsen.
Mijn zus en haar gezin, bestaande uit 2 pubers van verschillend geslacht en een man die ook nog steeds pubert en vol kattekwaad zit zorgde voor de vrolijke noot. Nou ja, mijn moeder kan met haar gekke opmerkingen ook wel de boel in beweging houden. Vader en zoon Thys, ik en pa dus, hebben dan weer een humor die soms eens de grenzen overschrijdt. Het was een mooie familiedag...ook ontroerend op sommige momenten. Het hoort erbij. Er mag een mix van emoties zijn...geen sjiek, stijve harken gedoe, maar wel een leuke familiale sfeer.
Ik vond ook jullie felicitaties heel mooi. Mijn ouders zijn me enorm dierbaar en dan is het ook fijn dat je medeleven mag ervaren. Dank je wel...
Frank |
Je hebt er een fijne herinnering aan een mooie dag bij, Frank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:49
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Zie link van Rolf Iewwwwwwwwwwwwwwwwwww |
inderdaad: iewwwwwwwwwwww
Is daar wel eten aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:56
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Iets wat ik nog nooit gegeten heb nl.......Lophius piscatorius  |
Gelijk gegeten en gedronken en dat op de nuchtere maag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het was een mooie dag. De burgemeester, ooit een klasgenoot van mij, kwam mijn ouders thuis feliciteren. Hij las een felicitatie-brief van het koningshuis voor. Overhandige een mooie bronzen beeldje en is nog een uur blijven kletsen.
Mijn zus en haar gezin, bestaande uit 2 pubers van verschillend geslacht en een man die ook nog steeds pubert en vol kattekwaad zit zorgde voor de vrolijke noot. Nou ja, mijn moeder kan met haar gekke opmerkingen ook wel de boel in beweging houden. Vader en zoon Thys, ik en pa dus, hebben dan weer een humor die soms eens de grenzen overschrijdt. Het was een mooie familiedag...ook ontroerend op sommige momenten. Het hoort erbij. Er mag een mix van emoties zijn...geen sjiek, stijve harken gedoe, maar wel een leuke familiale sfeer.
Ik vond ook jullie felicitaties heel mooi. Mijn ouders zijn me enorm dierbaar en dan is het ook fijn dat je medeleven mag ervaren. Dank je wel...
Frank |
Super Frank dat jullie zo'n mooie dag hebben om op terug te kijken!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | inderdaad: iewwwwwwwwwwww
Is daar wel eten aan  |
Rare kerel hoor, Vissertje Iewwwwwwwwwwwwwwwww
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 09:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Je vergeet er ff bij te vertellen dat je je graag laat trakteren hè?  |
salle we de rest dan maar niet zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 09:04
|
|
|
|

Willem618,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van samen met je lief en de kids
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 09:06
|
|
|
|
Frank |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 09:30
|
|
|
|

Hé Willem van harte gefeliciteerd met je verjaardag...ik wens je heel veel goeds en zegen toe tijdens je nieuwe levensjaar...
Omdat je vandaag jarig bent mag jij eens de baas zijn vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 09:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Gelijk gegeten en gedronken en dat op de nuchtere maag  |
eten en drinken op een nuchtere maag is nooit goed...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 09:31
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Rare kerel hoor, Vissertje Iewwwwwwwwwwwwwwwww |
zeg, anna-piet, dan ben ik veel onraarder,hé?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 09:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | zeg, anna-piet, dan ben ik veel onraarder,hé?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 09:45
|
|
|
|
...wat betekent dit??? Kan je het uitdrukken in woorden???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:04
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nee blijkbaar heeft tie zelfs familie erbij gehaald  |
oh oh oh, wat zijn jullie weer ontzettend onlief voor deze lieve Belg...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:05
|
|
|
|
Feestje.............!
Gefeliciteerd met je verjaardag fijne dag....!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:06
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | ik herken het goed van mezelf op dezelde leeftijd. Ben gelukkig getrouwd geweest en heb twee kinderen er aan over gehouden. Er komt vanzelf iemand op je weg Laverde. Ernstig zoeken gaat altijd mis. Het is goed om zo'n instelling te hebben anders wordt het alleen terleurstelling op terleurstelling. |
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar een klein beetje actie mag hij echt wel ondernemen, voor je het weet, ben je 2x zo oud. En dan gaat het echt zo makkelijk niet meer, a) wordt je doelgroep beperkt, en b) val je zelf al snel, buiten je eigen doelgroep. Plus dat je donders goed mag uit gaan kijken dat je niet in een ei gaat leven. Heb ik ook gedaan, kom je er in eens uit, en dat valt tegen, tegen is dan nog zacht uit gedrukt Dan krijg je ze links en rechts flink uit gemeten, en kan je weer van voor af aan beginnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | oh oh oh, wat zijn jullie weer ontzettend onlief voor deze lieve Belg...  |
Uuuuuuh onbelg bedoel jij zeker..........je bent nu Nederlander
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...wat betekent dit??? Kan je het uitdrukken in woorden??? |
Oke. Kijk het zit zo.... .... eigenlijk kan dat hier niet besproken worden, verkeerde topic. Maar op welk topic dan wel? - Klaagmuur? - Wat heb je gedaan vandaag? - Wokken met Frank?
Tsja 'k weet het ook niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:16
|
|
|
|
Ik zat gisteren naar een zender op tv te kijken, toen er een reclame kwam van een betaald haar groei stimulering,s middel. Met cafeine, en eigenlijk is dat helemaal niet zo,n slecht idee, per slot van rekening, werkt het ook voor onder je dak, je wordt er wakkerder van. Sinds vanmorgen, en dat doe ik eigenlijk elke morgen, drink ik s,morgens eerst een sterke bak koffie. Voorheen gooide ik de prut van de koffie weg, maar sinds vanmorgen smeer ik er mijn hoofdhuid mee in. Dat scheelt al zo wie zo, 80€ voor een klein flacon, en de koffie, die is al duur heeft nu meer waarde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:36
|
|
|
|
@Laverde
Als je zo zeker van je zaak bent dat je zonder vrouw verder wilt gaan, waarom publiceer je jezelf hier dan breed uitgemeten?
Daarmee laat je zien dat je er helemaal niet klaar mee bent. Je hebt pijn man, en je hebt een probleem. Dat zei ik je al in dat andere topic waarin je beschreef over je emigratie naar Afrika. Je ontloopt bepaalde zaken. Niet dat dat erg is, want God kom je tenslotte toch weer overal tegen. En je probleem ook :)
Als je er echt doorheen wilt, denk er dan 's over na om hulp te zoeken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:50
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik zat gisteren naar een zender op tv te kijken, toen er een reclame kwam van een betaald haar groei stimulering,s middel. Met cafeine, en eigenlijk is dat helemaal niet zo,n slecht idee, per slot van rekening, werkt het ook voor onder je dak, je wordt er wakkerder van. Sinds vanmorgen, en dat doe ik eigenlijk elke morgen, drink ik s,morgens eerst een sterke bak koffie. Voorheen gooide ik de prut van de koffie weg, maar sinds vanmorgen smeer ik er mijn hoofdhuid mee in. Dat scheelt al zo wie zo, 80€ voor een klein flacon, en de koffie, die is al duur heeft nu meer waarde  |
Foto maken als je op je hoofd smeert...........kunnen wij mee kijken of het werkt......!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:52
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | @Laverde
Als je zo zeker van je zaak bent dat je zonder vrouw verder wilt gaan, waarom publiceer je jezelf hier dan breed uitgemeten?
Daarmee laat je zien dat je er helemaal niet klaar mee bent. Je hebt pijn man, en je hebt een probleem. Dat zei ik je al in dat andere topic waarin je beschreef over je emigratie naar Afrika. Je ontloopt bepaalde zaken. Niet dat dat erg is, want God kom je tenslotte toch weer overal tegen. En je probleem ook :)
Als je er echt doorheen wilt, denk er dan 's over na om hulp te zoeken. |
idd waar je ook naar toegaat, je neemt de bagage van huis mee. problemen lossen niet op door te emigreren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:53
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | Àls, ja. maar 't zal hier niet gebeuren. (gepantserd staal) |
Zelfs door de gepantserd hart kan verzachten..............!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 11:20
|
|
|
|
Zondag 6 Januari, Genesis 38: 24-30 Gezuiverd.
Een misstap openlijk toegeven vindt niemand makkelijk. Zo lang mogelijk heb je de neiging die onder de pet te houden. Maar als Juda geconfronteerd wordt met zijn eigen zegelring, snoer en staf, draait hij er niet meer omheen dat hij zich buitengewoon smerig gedragen heeft en Tamar groot onrecht heeft aangedaan. Ook in zijn huichelachtige verontwaardiging over haar zwangerschap en zijn opdracht haar te verbranden. ‘Zij is rechtvaardiger dan ik’, zegt hij ineens. ‘Zij staat volkomen in haar recht, wat zij gedaan heeft met mij is volkomen rechtvaardig, ik heb haar onrecht aangedaan!’ En zo wordt Tamar eindelijk door hem recht gedaan. Weliswaar heel laat en afgedwongen, maar toch doet het goed dat Juda dit hardop uitspreekt. Een zware last moet van Tamar afgevallen zijn. Alsof God zelf haar rechtvaardige en innerlijke zuiverde van haar daad als verleidster. Haar eer aan haar teruggaf en het eindelijk licht liet worden. Zij blijkt moeder te worden van een tweeling. In de Bijbel is dat altijd een bijzondere zegen. Zeker als het om twee zonen gaat. En vooral een zoon, die een Peres, een doorbreker is. Zeg maar type David. En vooral type Jezus, de Leeuw uit Juda’s stam. De goddelijke Doorbreker van alle menselijke schuld en falen. God gaat zijn ongekende gang. Hij doet Tamar recht en goed. Geloofd zij de God van Tamar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 11:22
|
|
|
|
Daar ga je toch hard voor weg rennen..........brrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:02
|
|
|
|
|
het is toch algemeen bekend dat bij de man de maag de eerste plaats inneemt( neem Ezau) als dat goed zit komt de rest vanzelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:08
|
|
|
|
|
stampot zuurkool met gebakken ui , spekjes , ananas en een lekkere hema rookworst .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:12
|
|
|
|
hey willempie , van harte gefeliciteerd een hele fijne dag met kids en fam en vrienden .
groetn uut grunn
|
|
| Naar boven |
|
|