ChristianMatch

Forum

Boos!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5030 5031 5032 5033 5034 5035 5036 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:16

MARITIME853 schreef:
Snap er ook niks van hoe dat kan? Lachende smiley

Maar je leeftijd verraad vast wél waarom je de tekst van Erika anders opvatte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Vind 'm wel een beetje vergezocht, Mar...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 8 januari 2013, 20:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:24

MARITIME853 schreef:
Het verfen behoudt het schip niet!
hetgeen dat vergaan is, is vergaan. Thats live.

eh nee, het wrak is ook al half opgegeten door ijzer-etende bacterien, het stort op den duur in en dan is het alleen nog maar een hoop roest

Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 9 januari 2013, 06:52
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:24

MARITIME853 schreef:
Het verfen behoudt het schip niet!
hetgeen dat vergaan is, is vergaan. Thats live.

eh nee, het wrak is ook al half opgegeten door ijzer-etende bacterien, het stort op den duur in en dan is het alleen nog maar een hoop roest

Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 9 januari 2013, 06:52
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:25

VISSER278 schreef:
Franklin ...... is dat wat? Met of zonder T , dat moet je zelf maar invullen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Woedende smiley ...ik vind jouw voornaam plots niet meer mooi...voila
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:26

Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag .
Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi.
Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Huilende smiley, smiley in tranen
Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen? Smiley die vol vragen zit

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:33

FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ...ik vind jouw voornaam plots niet meer mooi...voila

Dat vond mn oma ook , dus je bent niet de enigste, Floshke.
En ik snap je ook wel een beetje , ..... honden en katten , die moeten in de meeste gevallen ook niets van elkaar hebben .
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:41

VISSER278 schreef:
Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi.
Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Huilende smiley, smiley in tranen
Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen? Smiley die vol vragen zit

Lachende smiley

Ik zou me maar niet druk maken Gefrustreerde smiley kerst is al voorbij, geloof ik Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:41

VISSER278 schreef:

Lachende smiley

Al het water eruit en afwachten (zonder water) is all you can do. Succes! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:48

MARITIME853 schreef:
Snap er ook niks van hoe dat kan? Lachende smiley
Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op dinsdag 8 januari 2013, 20:49
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:48

VISSER278 schreef:

Lachende smiley

Tjonge jonge...een beeeeetje water visser........een beeeetje...
Alleen zingen voor de arme ster zal helpen Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:49

VISSER278 schreef:

Lachende smiley

Huilende smiley, smiley in tranen Arme plant. Dacht een goed baasje te krijgen, goed opgevoedt door z'n moeder. Denkt het helemaal voor elkaar te hebben. Wordt hij/zij eerst bijna verdronken en willen ze hem/haar nu ineens een uitdrogings dood laten sterven. Hoe wreed!!!
Durf je wel, Visser, tegen zo'n klein plantje. Boze smiley
Vraag me af welke martelpraktijken je nog meer in huis hebt. Twijfelende smiley

Je kunt kerststerren inderdaad over houden. De eerste maanden hebben ze dan nog hun bonte bladeren. Daarna wisselen ze. Dan enkel nog de groene. En als je er lief voor bent (ze GOED verzorgt) bloeien ze vaak later in het jaar nog wel eens. De gekleurde bladeren zijn niet de eigenlijke bloemen zoals veel mensen denken. Op de gekleurde bladeren zie je mini bloempjes. Deze zijn de echte bloemen.

Overigens, ik had dit jaar ook een van m'n nieuwe kerststerren die het niet goed deed. En IK heb hem niet gemarteld. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:50

VISSER278 schreef:
Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag .Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi.

Lachende smiley

Heb je ze opgegeten?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:54

VISSER278 schreef:

Lachende smiley

Visser, was aan de onderkant van de pot een gaatje waar het overtollige water uit kon? Ik denk van niet zo te horen aan je verhaal Gefrustreerde smiley ...pfff, hij is al 43 en nog moet ik hem alles voorkauwen...
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:05

VISSER278 schreef:

Lachende smiley

Stond zeker dicht bij de kachel.....................of huis te warm

of je heb teweinig tegenaan gepraat........ Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:08

Ik ben mezelf
ik blijf mezelf
ik ben soms ondeugend
en zit soms vol streken
soms onbewust
en soms wel echt bewust Smiley met dichtgeplakte mond
ik ben creatief
ik ben gewoon mezelf en daar is nu helemaal niks mis mee Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:08

LEANNE226 schreef:
Goed zo,met juist die menselijke boosheid hebben we van doen,met Bijbeltekten gooien en troostwoorden verzinnen is aardig maar eerlijk gezegd had/heb ik er geen klap aan!
Ik stortte in een gat,een ander kon glimlachend vertellen dat mijn partner vast in de Hemel zo zijn en ik daar juist blij mee kon zijn maar ik had alleen de nijging die glimlach van zn smoel te slaan.Ik zat nl zonder partner,degene die ik zo liefhad,waar ik oud mee zou worden,met kinderen zonder vader...........zonder inkomen en met geblokkeerde rekening maar wel met dikke rekeningen.Allemaal mensen om je heen die alles beter wisten.............maar die gingen na hun zinloze commentaar weer naar hun veilige thuis.
Ik heb me heel vaak afgevraagd waar ik het aan verdiend had,waarom ik en mijn man zo gestraft werden.........God?Bidden?toen even niet hoor,echt niet,daar was ik veel te boos voor,schelden op God kon ik wel.......

Er zijn maar weinig mensen aan wie ik echt iets heb gehad in die periode,die er iets van begrepen maar het merendeel heeft zich slechts onnozel gedragen.........blij zijn dat iemand in de Hemel is........sorry,ik kan het niet(ik ben maar een mens,ik mis hem),ik kan hooguit dankbaar zijn als hij daar veilig zal zitten.

O..o..o....wat herkenbaar!
Ik denk er net zo over!
En ik vraag het me nog steeds af.....waarom?
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:25

mmmmm dacht joannie toen ze langs het kip winkeltje kwam, lekker nasie en kippebout, Ik dacht ik zal mezlef maar eens tracteren, na zo goed nieuws van vandaag!
dus lekker gegeten met een pilsje erbij en we ja we , Jilly mijn hondje had ook feest, hebben genoten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:27

TESSYBEAR731 schreef:
Als dat zo is, doe dat dan ook. En maak je der niet af met nutteloze smileys!

Nou dat wil ik je wel uitleggen hoor: In mijn vorige periodes, is mij nogal eens verweten dat, a) ik een ouwe sjagrijn was, b) depressief, alleen al omdat ik nooit geen smiley,s gebruikte.
Nu ik het wel doe, is het ook niet goed, als je al ergens serieus op ingaat, krijg je weer ander somber commentaar.
En dan speciaal voor u, nu eentje zonder bekkies

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 8 januari 2013, 21:28
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:36

GERRIT084 schreef:
Nou dat wil ik je wel uitleggen hoor: In mijn vorige periodes, is mij nogal eens verweten dat, a) ik een ouwe sjagrijn was, b) depressief, alleen al omdat ik nooit geen smiley,s gebruikte.
Nu ik het wel doe, is het ook niet goed, als je al ergens serieus op ingaat, krijg je weer ander somber commentaar.
En dan speciaal voor u, nu eentje zonder bekkies

Niet teveel luisteren naar andere, gewoon wat jijzelf prettig vindt

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op dinsdag 8 januari 2013, 21:36
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:40

[quote=VISSER278]

tjeetje zo kom je dan echt nooit aan een de leukste man van cm......
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:42

Wij als vrouwen ..............hebben toch een heel mooi hart ......... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:48

JOANNIE702 schreef:
Niet teveel luisteren naar andere, gewoon wat jijzelf prettig vindt

Nee oké, maar wie wat waar, kan er wat mij betreft best een uitleg van krijgen hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:52

Dinsdag 8 Januari, Genesis, 39: 7-23; Kwaad en zonde.

In onze tijd blijkt alles te mogen en te kunnen. Maar niets is minder waar. Alles kan echt niet. Wie het aanlegt met de vrouw of man van een ander laat een spoor van vernieling achter zich. In je gezin, je familie, onder je vrienden en ook in je eigen ziel. Jozef is zich dat goed bewust. Door zijn bestuurlijk succes, zijn positie en aantrekkelijke uitstraling heeft hij de aandacht getrokken van de vrouw van zijn baas Potifar. Had zij misschien een ongelukkige huwelijk met Potifar? Was hij zelden thuis en altijd moe en deed hij als echtgenoot haar tekort? Dat kan allemaal. Ineens ben je verliefd op een ander, zo hoor je dan. Potifars vrouw is wel heel duidelijk richting Jozef.
Maar die heeft zichzelf goed onder controle. Niet omdat hij geen gevoelens heeft, maar omdat hij er diep van overtuigd is dat ontrouw altijd een groot kwaad is. Behalve dat is het ook zonde tegen God, oftewel: je raakt er God ook mee kwijt. Daarom aarzelt Jozef geen moment en vlucht hij bij de verleiding weg. Sommige gevoelens moet je geen moment bij jezelf toelaten. Je gaat voor de bijl. Voor Jozef loopt het niet goed af. Hij komt in de gevangenis terecht. Maar je kunt beter in de gevangenis zitten met God dan in een aantrekkelijke relatie zonder God.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 22:02

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...Jol en logica??? Smiley met dichtgeplakte mond

Boze smiley je doet onlief. Ik ga maar weer... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 22:06

KEITH722 schreef:
oh Gefeliciteerd joh, het lijkt tegenstrijdig maar als het huis nog leeg is, is het nog even het leukste, dan kan je hem nog op alle denkbare manier inrichten Lachende smiley , is het een nieuwe locatie of ook echt een heel nieuw huis? (maakt niet veel uit ok ok)

Thanks. Het is een nieuw woninkie in een wijk verder.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 22:10

MARITIME853 schreef:
Ik ben nog steeds een echte kerel zonder rokjes en panty's Lachende smiley

Het gaat gelukkig niet om de verpakking Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 22:11

Mooiste moment? Douche en bed. Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 22:12

Er is hier in huis geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstster. Maar ja , voor alle planten hier geldt .... doet ie het of doet ie het niet?
Dat het nu een soort treurwilgje is geworden , sja ik vind het heel droevig maar voor de rest heb ik naar eer en geweten toch niks verkeerds gedaan .
Maar goed , één tip moet ik dan nu nog opvolgen , alle andere heb ik al gedaan ... ik moet nu dus in mn reportoire gaan zoeken naar een geschikt lied .
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 22:16

JOL252 schreef:
Het gaat gelukkig niet om de verpakking Engeltje smiley

Nee, he he, in sommige gevallen gooi je de verpakking weg Knipoog smiley ja toch Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 23:05

ERIC483 schreef:
Ik geloof absoluut niet in allerlei UFO waarnemeningen. Dat zijn gewoon dingen die we toevallig niet herkennen of wat dan ook.

Toch zou het best kunnen dat er meer leven in het heelal is. Ik zie niet direct een (bijbels?) argument waarom dat niet zo zou zijn.

En als er ergens anders ook leven is in het heelal, dan zijn dat ook schepselen van God.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5030 5031 5032 5033 5034 5035 5036 ... 6194 Volgende
Pagina 5033 van 6194