| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:28
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik waarschuw je alleen want je zou niet de eerste zijn die in klacht indient over een ander en zelf een waarschuwing krijgt.. Wie wat gezegt heeft geen idee ik was er niet en kan niet oordelen, meestal is er het een en ander aan vooraf gegaan.. Zeg alleen dat ik weet dat jou gedrag ook niet altijd je van het is... maar ja tis net of het mensen zijn he  |
Jij waarschuwt, wie ben jij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:30
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Volgens mij snap je het niet helemaal he!! De redactie leest na waar het over gaat ik kan veel beweren maar als het niet is chats of mails staat te lezen bannen ze niemand!!! Dus als jij een ban hebt gehad doordat volgens jou mensen over jou logen, dan kan je gerust aannemen dat er niet is gelogen maar dat het na te lezen was!!
Maar goed het onderwerp was pesten dus laten we daar maar op terug gaan een topic over de ban bestaat al! |
vgs mij snap jij het niet helemaal of lees je alleen wat je wílt lezen??, nogmaals de korte uitleg: ik begon een onschuldige grap, dat is door een aantal mensen verkeerd opgepikt en vooral verkeerd aangevuld lees: tendentieus íngevuld en als zodanig gelezen door CM en alleen op díe gang van zaken kreeg ik al een ban
God weet dat ik de grap meer dan voldoende onschuldig heb ingezet en niet meer en als iemand het beter dan God zelf meent te weten... need to say more? a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 14 januari 2013, 15:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:30
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Volgens mij snap je het niet helemaal he!! De redactie leest na waar het over gaat ik kan veel beweren maar als het niet is chats of mails staat te lezen bannen ze niemand!!! Dus als jij een ban hebt gehad doordat volgens jou mensen over jou logen, dan kan je gerust aannemen dat er niet is gelogen maar dat het na te lezen was!!
Maar goed het onderwerp was pesten dus laten we daar maar op terug gaan een topic over de ban bestaat al! |
Dat is niet waar. Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen.
De redactie hoort alleen op basis van hetgeen dat zichtbaar op het forum is geplaatst, hun reactie/ban te geven.... Niet hetgeen dat in de chatbox en/of achterdeur praktijken via e-mails vanuit een site.
Het is toch te gek voor woorden dat er een "groeps verband" is, diegene zijn, welke gaan bepalen of iemand gewaarschuwd moet worden of gebant?
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 14 januari 2013, 15:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:34
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Dat is niet waar. |
wat precies is niet waar?
oh ja, had ik eve gemist a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 14 januari 2013, 15:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | hier nog niks! |
Hier ist alweer vertrokken..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:38
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | wat precies is niet waar? a |
Reeds genoemd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:46
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hallo
Wat zijn 'we' van plan te doen vandaag, behalve achter de pc 'hangen'?
Ahum, dit is natuurlijk niet bedoeld voor degenen die weer aan het werk zijn.
Maar voor degene die in de ziektewet zitten, ziek zijn, geen officiële baan hebben, zoals huisvrouw, of niet werken omdat ze geen werk kunnen vinden, Hun baan kwijt zijn geraakt, of vrij hebben van het werk, doordat ze parttime werken of gewoon vrij zijn op maandag.
Nou Ik ben benieuwd!
Ik zal even de aftrap geven.
Ik ga vandaag beginnen met mijn huis op te ruimen, ja, alweer.....ik ben namelijk al vaker begonnen en dan was de huiskamer en keuken helemaal aan kant. En ja, ik presteer het dan werkelijk, om er in één week tijd weer een zooitje van te maken, door alles achter me te laten liggen, niets terug te leggen etc.
Maar met frisse moed ga ik vandaag, rustig, dan dit doen, dan dat etc.
En tussendoor post ik eventueel nu en dan iets hier op CM.
En dan laat ik vanavond wel even weten hoe het ging.
 |
en vast mijn youtube filmpje kadootje al even beluisterd? a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 14 januari 2013, 15:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:49
|
|
|
|
Wat pesten betreft daar is niks mis mee....
Het is net hoe iemand dat zelf opvat!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:53
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hallo
Wat zijn 'we' van plan te doen vandaag, behalve achter de pc 'hangen'?
Ahum, dit is natuurlijk niet bedoeld voor degenen die weer aan het werk zijn.
Maar voor degene die in de ziektewet zitten, ziek zijn, geen officiële baan hebben, zoals huisvrouw, of niet werken omdat ze geen werk kunnen vinden, Hun baan kwijt zijn geraakt, of vrij hebben van het werk, doordat ze parttime werken of gewoon vrij zijn op maandag.
Nou Ik ben benieuwd!
Ik zal even de aftrap geven.
Ik ga vandaag beginnen met mijn huis op te ruimen, ja, alweer.....ik ben namelijk al vaker begonnen en dan was de huiskamer en keuken helemaal aan kant. En ja, ik presteer het dan werkelijk, om er in één week tijd weer een zooitje van te maken, door alles achter me te laten liggen, niets terug te leggen etc.
Maar met frisse moed ga ik vandaag, rustig, dan dit doen, dan dat etc.
En tussendoor post ik eventueel nu en dan iets hier op CM.
En dan laat ik vanavond wel even weten hoe het ging.
 |
Wat ik van plan ben? Is om met een deegrol achter je aan te gaan... 

grijns
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 14 januari 2013, 18:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 16:36
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Dat is niet waar. Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen.
De redactie hoort alleen op basis van hetgeen dat zichtbaar op het forum is geplaatst, hun reactie/ban te geven.... Niet hetgeen dat in de chatbox en/of achterdeur praktijken via e-mails vanuit een site.
Het is toch te gek voor woorden dat er een "groeps verband" is, diegene zijn, welke gaan bepalen of iemand gewaarschuwd moet worden of gebant? |
Pardon???? ik zou iemand op leugens laten bannen ???? van jou kan een mens alles verwachten ook zulke insinuaties!! Jij hebt het over groepsverband? ervaring mee? zoals ik al eerder zei dat is een ander topic!! En Cm band wel degelijk op forum en chats en prive mails ja!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 14 januari 2013, 16:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 16:38
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hier ist alweer vertrokken..  |
...ben je daar boos om??? Ik vind het maar niets die sneeuw en zeker niet na kerstmis of 11 maanden voor Kerstmis. Sneeuw moesten ze verbieden...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 16:39
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | vgs mij snap jij het niet helemaal of lees je alleen wat je wílt lezen??, nogmaals de korte uitleg: ik begon een onschuldige grap, dat is door een aantal mensen verkeerd opgepikt en vooral verkeerd aangevuld lees: tendentieus íngevuld en als zodanig gelezen door CM en alleen op díe gang van zaken kreeg ik al een ban
God weet dat ik de grap meer dan voldoende onschuldig heb ingezet en niet meer en als iemand het beter dan God zelf meent te weten... need to say more? a |
Ik lees prima maar weet je wat? zoek het gewoon zelf uit!! Ik wilde je alleen maar even meegeven hoe de redactie werkt zoals vaker gezien is op het forum!! Doe wat je wilt en dien de klachten in is je goed recht ik zeg alleen en daarover valt maritiem weer eens omdat ik waarschuwen zeg... lees het dan als tip voor mijn part!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 16:40
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hier ist alweer vertrokken..  |
Het komt deze kant op zag ik net
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Pardon???? ik zou iemand op leugens laten bannen ???? van jou kan een mens alles verwachten ook zulke insinuaties!! Jij hebt het over groepsverband? ervaring mee? zoals ik al eerder zei dat is een ander topic!! En Cm band wel degelijk op forum en chats en prive mails ja!! |
ik zou iemand op leugens laten bannen ????
Dat zeg ik niet! jou woorden....
van jou kan een mens alles verwachten ook zulke insinuaties!!
Dat zeg jij, jou opvatting!!
Jij hebt het over groepsverband? ervaring mee?
Ja, want ben zelf forumbeheerder geweest!!! weet wat er aan reactie's in de achterdeuren gereageerd wordt....
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 14 januari 2013, 17:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:17
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Wanneer gaat het om eenzaamheid? Wat zijn de kenmerken van eenzaamheid? Wanneer is iemand daadwerkellijk eenzaam? |
Als je bovenstaande stukjes hebt gelezen moet je er toch een aardig beeld van hebben zou ik zo denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:22
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Als je bovenstaande stukjes hebt gelezen moet je er toch een aardig beeld van hebben zou ik zo denken |
Wat dan???
Ik reageer op Shanitha, voor het geval dat het je niet duidelijk is.... Vraag niet om jou reactie.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 14 januari 2013, 17:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:30
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Wat dan???
Ik reageer op Shanitha, voor het geval dat het je niet duidelijk is.... Vraag niet om jou reactie. |
Zet het er dan voortaan even bij dat je alleen een reactie van Shanita verwacht. Dan is dat voor iedereen duidelijk....... Gelukkig is het forum vrij voor iedereen om te reageren, prettig idee soms......vooral als je teksten leest: ik vraag niet om jou reactie.....Niet een echt christelijke tekst lijkt mij....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:32
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Wat dan???
Ik reageer op Shanitha, voor het geval dat het je niet duidelijk is.... Vraag niet om jou reactie. |
Wij reageren allemaal op de vraag van Shanita, en in bovenstaande postings is uitgelegd wat er onder eenzaamheid verstaan wordt en wat het verschil is tussen alleen zijn en je eenzaam voelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:32
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | ik zou iemand op leugens laten bannen ???? Dat zeg ik niet! jou woorden....
van jou kan een mens alles verwachten ook zulke insinuaties!!
Dat zeg jij, jou opvatting!!
Jij hebt het over groepsverband? ervaring mee?
Ja, want ben zelf forumbeheerder geweest!!! weet wat er aan reactie's in de achterdeuren gereageerd wordt.... |
Dat is niet waar. Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen
Dat zijn de woorden die jij zegt!! dus jij insinueerd idd dat ik dat zou doen ja!! maar weet je zoek jij het effe lekker uit joh jij bent fantastisch, echt super goede vent droom verder en zoek het verder uit... adios!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dat is niet waar. Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen
Dat zijn de woorden die jij zegt!! dus jij insinueerd idd dat ik dat zou doen ja!! maar weet je zoek jij het effe lekker uit joh jij bent fantastisch, echt super goede vent droom verder en zoek het verder uit... adios! |
Ach Erika, je moet Maritime gewoon even citeren : ik vraag niet om jouw reactie.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:34
|
|
|
|
|
Als de kwaliteit en de kwantiteit van de relaties die ik heb met andere mensen nu eens een spiegel is van de relatie die ik heb met mezelf?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ach Erika, je moet Maritime gewoon even citeren : ik vraag niet om jouw reactie.....  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ben je daar boos om??? Ik vind het maar niets die sneeuw en zeker niet na kerstmis of 11 maanden voor Kerstmis. Sneeuw moesten ze verbieden...voila |
Niet miepen Frank. Nu schijnt de zon tenminste, en de lucht is blauw. Vandaag voor het eerst in wéken geen licht aan gehad in huis. Het is buiten namelijk HEERlijk licht! Een welkome verandering wat mij betreft...werd zwaar depri van al die regen en bewolking... Voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ach Erika, je moet Maritime gewoon even citeren : ik vraag niet om jouw reactie.....  |
idd,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dat is niet waar. Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen
Dat zijn de woorden die jij zegt!! dus jij insinueerd idd dat ik dat zou doen ja!! maar weet je zoek jij het effe lekker uit joh jij bent fantastisch, echt super goede vent droom verder en zoek het verder uit... adios! |
Ik droom niet, sta wel met beiden benen op deze grond, Erika. Begrijp dat het niet makkelijk is voor jou, het maakt jou niet meer of minder als een ander.... Hetgeen dat ik graag zou willen zien, als gelovige personen de reactie's weet te waarderen ook al ben er niet mee eens.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 14 januari 2013, 18:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Ik lees prima maar weet je wat? zoek het gewoon zelf uit!! Ik wilde je alleen maar even meegeven hoe de redactie werkt zoals vaker gezien is op het forum!! Doe wat je wilt en dien de klachten in is je goed recht ik zeg alleen en daarover valt maritiem weer eens omdat ik waarschuwen zeg... lees het dan als tip voor mijn part!! |
eh ik denk dat je het wel aardig bedoelt ergens erika , ik laat mij alleen niet opdringen wat ik wel of niet moet doen of laten, daar ben ik zelf wel mans genoeg voor en maritime, nou ja... die verdragen we, eh nee die "gedogen" we maar even want ik heb net een reactie van hem als NIET OKEE bij CM gerapporteerd (hij beweert met droge ogen: "Wat pesten betreft daar is niks mis mee.... Het is net hoe iemand dat zelf opvat!!!" ik vertaal het even: hij bedoelt te zeggen dat het ervaren van gepest wórden alleen maar aan de gepeste zélf zou liggen, dat is ongeveer net zo dom als zeggen dat een aangereden kindje ook maar beter uit zijn of haar dopjes had moeten kijken en dat ie nou een deukje in de auto van die meneer heeft gemaakt)
typisch geval van dan maar en dat was maritime wat mij betreft a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 14 januari 2013, 18:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:18
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zet het er dan voortaan even bij dat je alleen een reactie van Shanita verwacht. Dan is dat voor iedereen duidelijk....... Gelukkig is het forum vrij voor iedereen om te reageren, prettig idee soms......vooral als je teksten leest: ik vraag niet om jou reactie.....Niet een echt christelijke tekst lijkt mij....  |
Ach..... zie je dan niet, mijn feedback dat ik gequote heb, voor Shanitha was??? Je moet wel heel erg verhoogd verheven zijn om dat niet te zien! Sorry, maar dan begrijp je daardoor ook echt niks van.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 14 januari 2013, 18:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:20
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Wij reageren allemaal op de vraag van Shanita, en in bovenstaande postings is uitgelegd wat er onder eenzaamheid verstaan wordt en wat het verschil is tussen alleen zijn en je eenzaam voelen. |
Dat is toch ook mijn vraag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:21
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Wat pesten betreft daar is niks mis mee....
Het is net hoe iemand dat zelf opvat!!! |
Huh? En jij hebt het over het ontfermende vaderhart van God wat je als man mag uitstralen? Even emmertje halen. 
Hoe iemand het opvat??? Ligt het dus aan de tere ziel, de emotionaliteit van de ontvanger van de boodschappen?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 14 januari 2013, 18:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:28
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | eh ik denk dat je het wel aardig bedoelt ergens erika , ik laat mij alleen niet opdringen wat ik wel of niet moet doen of laten, daar ben ik zelf wel mans genoeg voor en maritime, nou ja... die verdragen we eh nee, "gedogen" we maar even want ik heb net een reactie van hem als NIET OKEE bij CM gerapporteerd (hij beweert met droge ogen: [i]"Wat pesten betreft daar is niks mis mee.... Het is net hoe iemand dat zelf opvat!!!"[/insinueerd typisch geval van dan maar en dat was maritime wat mij betreft, misschien wordt ie nog wel eens wijzer a |
Oohw???? (hij beweert met droge ogen) dat zijn jou woorden en bevindingen.... Zo heeft een ieder zijn frustratie,s en bevindingen, persoonlijk bij iemand!!!
Mij wat vertellen??? Daar staat, iemand ver boven alles!!!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 14 januari 2013, 18:36
|
|
| Naar boven |
|
|