| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 20:54
|
|
|
|
Sorry ook ik ben mens en bedoel het goed we begrijpen elkaar nu niet en ja als nog meer mensen zich mengen word het nog lastiger. God weet wat ik wilde zeggen al kwam dat niet goed over. En ja laat het maar verder en bedankt allemaal .
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 20:55
|
|
|
|
Er is best wel een vracht van die witte herrie gevallen en het blijft nog liggen ook, tot aan mijn kin zelfs in Kattuk, waar zout en pekel rijk voor handen is en waar niet, of te laat wordt gestrooid
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 20 januari 2013, 20:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:00
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, idd.
Dit bv: Ik kwam met iemand in gesprek eerder al deze week hier en nu in de kerk . Anita wil je gek worden of ga je de lasten bij God brengen .Ja, dit is ook op mij (nu) van toepassing.
Daar bedoelde ik mee, tis fftjes op mij van toepassing geweest deze week door samenloop van omstandigheden, en zei ik alleen, Anita, om je het gevoel te geven van ik heb die dingen ook (weleens).... |
IK heb geen enkel woord naar jouw gericht het is mijn verhaal zo mag je het lezen en verder ben ik niet van plan alles uit te leggen want het word door meerder nu uit zijn verband getrokken En ik reageerde op je mail waar ik vrolijk was en jij antwoorde met je eigen ellende Dat vond ik niet zo leuk we hebben al langere tijd met elkaar gemaild en nu is ineens veel niet goed .
Gods zegen voor een ieder die het leest en met de ogen van Jezus naar me kijkt want ook zo wil ik graag naar andere mensen kijken het is bemoedigend bedoelt al komt het niet zo over.
nogmaals zegen en groet Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:02
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik ben het wel met je eens dat onderwerpen snel verlopen doordat men weer op een reactie reageert en dat herhaalt zich dan al snel tot een discussie die niet meer gaat over het onderwerp zelf. Die discipline hebben we vaak niet kennelijk. De kop is wel dichterlijk maar geeft niet nadrukkelijk aan waar je wilt dat de discussie over gaat. Taal is een complex iets en er is altijd een zender-ontvanger probleem. Verder is het geschreven taal zonder wat we lichaamstaal noemen en daar halen in de normale omgang 90 procent van de informatie uit.
Maar ik zou toch graag terug willen naar de discussie die er was voor de opmerking van Mar, waar ik het dus niet zo mee eens was.
Thomas |
Natuurlijk u heeft een punt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:02
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Ik krijg nog teksten door terwijl ik zocht naar de tekst witter dan sneeuw zeker wast HIJ ons witter dan sneeuw en mogen we straks rein voor HEM staan maar goed
Hebreeën:3 vers 12 en 13 zie er op toe broeders (zusters) dat er nooit in iemand van u een verdorven hart zal zijn vl ongeloof om daardoor afallig te worden van de levenden God. Maar vermaan elke dag zolang men van een heden kan spreken opdat niemand van u verhard zal worden door de verleiding van de zonde.
Ik zou shanita gunnen haar bittere hart aan Jezus te geven want ik weet wat het is om verbitterd door het leven te gaan al 45 jaar. En we mogen in de autoriteit staan om juist te doen wat ons bang maakt want dat is de boze die je weerhoud van het leven. Je mag er zijn je bent een parel in zijn hand , kom maar voor je zelf op ga uit en doe leuke dingen laat je niet alles roven . En ik kan dat zeker nu zeggen want de angsten zijn weg omdat ik kies en een keuze maak voor het leven en ja dat is eng dat is ook angst maar weet ook door te doen en de ervaring dat als het goed gaat ik geen angst hoef te hebben, en als het fout gaat ook niet belijden vergeven en God gaat altijd met je mee . Let wel dat ik denk dat je de dingen die je doet ter ere van Hem doet .
shanita nogmaals zegen meid en groet van mij Anita |
Ik zou shanita gunnen haar bittere hart aan Jezus te geven want ik weet wat het is om verbitterd door het leven te gaan al 45 jaar
Je impliceert hier zelfs dat ik niet eens gelovig ben(me hart aan de Heer hebt gegeven....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:07
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ik zou shanita gunnen haar bittere hart aan Jezus te geven want ik weet wat het is om verbitterd door het leven te gaan al 45 jaarJe impliceert hier zelfs dat ik niet eens gelovig ben(me hart aan de Heer hebt gegeven.... |
dat maak jij ervan dat staat er niet eens als jij je kan vinden en je soms fijn vind te lezen dat je niet de enige ben zo heb ik je vaak ook gelezen en voel ik met je mee en bedoel ik het bemoedigend meer niet
Als je me nu door de mangel wilt halen prima maar dat doe ik niet met jouw ik voel me bewogen met jou en wat je hebt meegemaakt. niet meer en niet minder ja dat ik mens ben ik fouten maak Heer vergeef mij wat ik verkeerd heb geschreven of wat verkeerd is overgekomen en geef wijsheid in deze mails/
anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:11
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | dat maak jij ervan dat staat er niet eens als jij je kan vinden en je soms fijn vind te lezen dat je niet de enige ben zo heb ik je vaak ook gelezen en voel ik met je mee en bedoel ik het bemoedigend meer niet
Als je me nu door de mangel wilt halen prima maar dat doe ik niet met jouw ik voel me bewogen met jou en wat je hebt meegemaakt. niet meer en niet minder ja dat ik mens ben ik fouten maak Heer vergeef mij wat ik verkeerd heb geschreven of wat verkeerd is overgekomen en geef wijsheid in deze mails/
anita |
Misschien kan je je eens verantwoordelijk voelen voor de mails die je schrijft ? Je schuift het n wel makkelijk op de ander zeg.....en zet Shanita nog even in een kwaad daglicht....Dat verdient ze zeker niet! E het dan ook nog bemoedigend noemen gaat echt een brug te ver.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:14
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | IK heb geen enkel woord naar jouw gericht het is mijn verhaal zo mag je het lezen en verder ben ik niet van plan alles uit te leggen want het word door meerder nu uit zijn verband getrokken En ik reageerde op je mail waar ik vrolijk was en jij antwoorde met je eigen ellende Dat vond ik niet zo leuk we hebben al langere tijd met elkaar gemaild en nu is ineens veel niet goed .
Gods zegen voor een ieder die het leest en met de ogen van Jezus naar me kijkt want ook zo wil ik graag naar andere mensen kijken het is bemoedigend bedoelt al komt het niet zo over.
nogmaals zegen en groet Anita |
Dat was deze mail, met die van mij eronder, en die was ook vrolijk, bemoedigend, met wat aanwijzingen naar aanleiding van de ellende die je schreef in je mails, oa over die vriend.
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 15:30 Reageer met quote Bewerk dit bericht ALTJE848 schreef: waar ik over enige tijd ben ? ha ha grapje beetje humor komt er in mij op . samen aan de costa del sol op een heerlijke strandbed met een cocktail in de hand zon zee zwembad en een butler die mijn tasje draagt hahahah
mijn fifi uitlaat en ik op hoge hakken door de stad banjer om me zelf eens lekker te verwennen.
Nu ik dit schrijf denk waarom doe ik dit niet gewoon een keer, iets voor mezelf jippie cm is mooi heb weer iets om naar uit te kijken.
Anita
SHANITA130 SCHREEF: Haha(vrolijk en gelukkig)...ja, je kan, en dat weet ik uit ervaring had ik enkele weken geleden nog, je zo voelen, hoe je beschrijft, maar dan gewoon in je stadje, in je huisje, en op je werk, waar dan ook.(BEMOEDIGING)
Want, jij bent je eigen baas, jij hebt de sleutel van jou huis.(BEMOEDIGING)
En als jij iemand niet wil zien, dan heb jij alleen verantwoording af te leggen aan God, dan aan jezelf, verder aan niemand.(BEMOEDIGING)
Ik zelf ben een type dat anderen niet wil kwetsen, waardoor ik te ver ging, me liet, VERLEDEN TIJD, manipuleren, op me schuldgevoel liet werken. En daar kan, bewust of onbewust gebruik van worden gemaakt, zodat ik een burn-out krijg. GEVOLG. ALS WAARSCHUWING.
Want, schuld toegeven als ik verkeerd zit lucht op, maar schuld toegeven als ik juist niets deed, ja, ga ik aan onderdoor.WAARSCHUWING
Zegens!
WAAR ZIE JIJ HIER EIGEN ELLENDE? IK REAGEER OP DE ELLENDE VAN JOU.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:22
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Dat was deze mail, met die van mij eronder, en die was ook vrolijk, bemoedigend, met wat aanwijzingen naar aanleiding van de ellende die je schreef in je mails, oa over die vriend.
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 15:30 Reageer met quote Bewerk dit bericht ALTJE848 schreef: waar ik over enige tijd ben ? ha ha grapje beetje humor komt er in mij op . samen aan de costa del sol op een heerlijke strandbed met een cocktail in de hand zon zee zwembad en een butler die mijn tasje draagt hahahah
mijn fifi uitlaat en ik op hoge hakken door de stad banjer om me zelf eens lekker te verwennen.
Nu ik dit schrijf denk waarom doe ik dit niet gewoon een keer, iets voor mezelf jippie cm is mooi heb weer iets om naar uit te kijken.
Anita
SHANITA130 SCHREEF: Haha(vrolijk en gelukkig)...ja, je kan, en dat weet ik uit ervaring had ik enkele weken geleden nog, je zo voelen, hoe je beschrijft, maar dan gewoon in je stadje, in je huisje, en op je werk, waar dan ook.(BEMOEDIGING)
Want, jij bent je eigen baas, jij hebt de sleutel van jou huis.(BEMOEDIGING)
En als jij iemand niet wil zien, dan heb jij alleen verantwoording af te leggen aan God, dan aan jezelf, verder aan niemand.(BEMOEDIGING)
Ik zelf ben een type dat anderen niet wil kwetsen, waardoor ik te ver ging, me liet, VERLEDEN TIJD, manipuleren, op me schuldgevoel liet werken. En daar kan, bewust of onbewust gebruik van worden gemaakt, zodat ik een burn-out krijg. GEVOLG. ALS WAARSCHUWING.
Want, schuld toegeven als ik verkeerd zit lucht op, maar schuld toegeven als ik juist niets deed, ja, ga ik aan onderdoor.WAARSCHUWING
Zegens!
WAAR ZIE JIJ HIER EIGEN ELLENDE? IK REAGEER OP DE ELLENDE VAN JOU. |
Heeft helemaal niets met mijn vriend te maken ik zei naar aanleiding van jouw laatste zin waar we over een tijdje zouden zijn en ik dacht als grapje WIJ samen aan de costa del sol om eens te genieten van het leven want dat hebben vooral JIJ maar ook IK verdient zo dacht ik meer niet En dan achter ons latent in gedachten wat we gedeeld hebben en met de HEER uit te zien naar het leven dat voor ons ligt .
Groet Anita
hoop dat het begrijpt want ik stop er mee heb geen zin in discussies wil normale gesprekken met mensen en kies er dan maar voor om over te gaan één op één te gaan mailen met mensen die me wel begrijpen.
nogmaals zegen en groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:24
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | dat maak jij ervan dat staat er niet eens als jij je kan vinden en je soms fijn vind te lezen dat je niet de enige ben zo heb ik je vaak ook gelezen en voel ik met je mee en bedoel ik het bemoedigend meer niet
anita |
Het staat er wel: zondag 20 januari 2013, 18:25 Altje schreef: Ik krijg nog teksten door terwijl ik zocht naar de tekst witter dan sneeuw zeker wast HIJ ons witter dan sneeuw en mogen we straks rein voor HEM staan maar goed
Hebreeën:3 vers 12 en 13 zie er op toe broeders (zusters) dat er nooit in iemand van u een verdorven hart zal zijn vl ongeloof om daardoor afallig te worden van de levenden God. Maar vermaan elke dag zolang men van een heden kan spreken opdat niemand van u verhard zal worden door de verleiding van de zonde.
Ik zou shanita gunnen haar bittere hart aan Jezus te geven want ik weet wat het is om verbitterd door het leven te gaan al 45 jaar.
Ik vind het niet fijn in die zin dat ik niet de enige ben, dat ik blij ben dat een anders iets zo ook ervaart.
Het is gewoon wat ik ervaarde iets gemeenschappelijks.....wat bemoedigend had kunnen zijn, want dan weet je, ben niet de enige.
En nu hou ik er helemaal over op. Heb ook niets tegen jou, maar ja, dit gaat mij veels te gecompliceerd worden.
Zegens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:28
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Heeft helemaal niets met mijn vriend te maken ik zei naar aanleiding van jouw laatste zin waar we over een tijdje zouden zijn en ik dacht als grapje WIJ samen aan de costa del sol om eens te genieten van het leven want dat hebben vooral JIJ maar ook IK verdient zo dacht ik meer niet En dan achter ons latent in gedachten wat we gedeeld hebben en met de HEER uit te zien naar het leven dat voor ons ligt .
Groet Anita |
Ja, dat snapte ik...zucht.....
Zegens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGRIET020
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:29
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Dank voor jullie schrijven ik laat het hier maar bij, Ik kom wel daar waar God me hebben wil al moet ik door het moeras
Don Moen somebody"s praying for me
Anita |
In verdere uiteenzetting lees ik dat er toch meer geschreven is nu. Daar ga ik even niet op in Anita, maar wil je laten weten dat toen ik je verhaal las, mij de woorden van Opwekking 411 te binnen schoot. DAT wil ik graag met je delen: 'Want het geknakte riet verbreekt Hij niet, al wat beschadigd is herstelt hij op den duur' Houd dat voor ogen en als je dàt ziet en God ondanks al je verdriet tòch nog durft te loven met de beginwoorden van dit lied... Lieve Anita dan wens ik je een gezegend jaar toe waarin je zorgen/problemen heus niet groter zullen worden dan JIJ aankunt. Vertrouw maar! 
http://www.youtube.com/watch?v=LQ6QENGp2ho
Go and go with God! In Zijn Vaderhand is het veilig... (je profielfoto) 
Lieve groet, Margriet
Laatst aangepast door
|
MARGRIET020
|
op zondag 20 januari 2013, 21:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:29
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Er is best wel een vracht van die witte herrie gevallen en het blijft nog liggen ook, tot aan mijn kin zelfs in Kattuk, waar zout en pekel rijk voor handen is en waar niet, of te laat wordt gestrooid  |
NAh als het je troost de voorspellingen zeggen in het noorden nog sneeuw... Kijk je naar de radar geeft nu t/m morgen in de middag nog sneeuw aan ze kenne me veel vertellen maar er valt fijne sneeuw en ik woon niet in het noorden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:41
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Er is best wel een vracht van die witte herrie gevallen en het blijft nog liggen ook, tot aan mijn kin zelfs in Kattuk, waar zout en pekel rijk voor handen is en waar niet, of te laat wordt gestrooid  |
Hier (Zeeland) sneeuwt het momenteel niet meer, maar ook hier is best wel een flinke laag gevallen. De kindertjes zullen het niet leuk vinden dat ze morgen weer naar school moeten en niet lekker buiten kunnen spelen. Mooi om te zien maar niet voor iedereen leuk.
Sterkte allen die er door moeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:47
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nou ja zeg, dat je thuis mag blijven is weer niet menslievend genoeg  |
...oh, ik mag eens thuis blijven...wat een goedheid ben jij zeg...
Hier sneeuwt het niet meer...het is wel koud...maar ik ben zuunig en doe geen verwarming...ik heb heb warme sokken een warmwaterkruikje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tssssss je mot een man ook alles uitleggen he die tegen-aan-lig-kerel is ook een wandellekkermetmemeemetdearmommeheenkerel  |
...ja zeg, ik ben ook niet zo romantantisch aangelegd zoals jullie...ik wandel nooit met een kerel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:50
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: |  |
neen, anna-piet je bent te jong
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...oh, ik mag eens thuis blijven...wat een goedheid ben jij zeg...
Hier sneeuwt het niet meer...het is wel koud...maar ik ben zuunig en doe geen verwarming...ik heb heb warme sokken een warmwaterkruikje... |
Ik ben de goed zelve
Ook hier is het gestopt met sneeuwen. Hoe koud het buiten is weet ik niet, ik zit in de kachel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik ben de goed zelve
Ook hier is het gestopt met sneeuwen. Hoe koud het buiten is weet ik niet, ik zit in de kachel  |
in de kachel das pijnlijk hoor hebbie zo brandwonden
ken alleen zeggen dat het om 13.00 uur nog -5 was ben ook lekker binnen gebleven verder!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 20 januari 2013, 22:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik ben de goed zelve
Ook hier is het gestopt met sneeuwen. Hoe koud het buiten is weet ik niet, ik zit in de kachel  |
KOUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: |  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:13
|
|
|
|
| JOSINA schreef: | | Hoe koud het buiten is weet ik niet, ik zit in de kachel |
| ERIKA129 schreef: | in de kachel das pijnlijk hoor hebbie zo brandwonden
ken alleen zeggen dat het om 13.00 uur nog -5 was ben ook lekker binnen gebleven verder! |
Hopelijk is die kachel geen openhaart
Laatst aangepast door
|
ROOS575
|
op zondag 20 januari 2013, 22:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:15
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Hopelijk is die kachel geen openhaart  |
Tja tis kachel met warm water erdoor heen das auwie of een oliekachel, gaskachel nah seg het maar allemaal auwieeeeeeeee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tja tis kachel met warm water erdoor heen das auwie of een oliekachel, gaskachel nah seg het maar allemaal auwieeeeeeeee  |
wie zijn billen brand die....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:22
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | wie zijn billen brand die....  |
Ach, die paar blaren meer of minder...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:23
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tja tis kachel met warm water erdoor heen das auwie of een oliekachel, gaskachel nah seg het maar allemaal auwieeeeeeeee  |
Lekker dan ben allang blij dat ik niet naast uwes woon Dur loop van alles door de leidingen daar das effe bere link
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:24
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | We gaan met name het onderste deel bezoeken en dan de oostkant; Drakensbergen en Swaziland. Ik zie dat jij ook net geboekt heb, waar hoop jij heen te gaan? De voorpret is alleen al leuk!!  |
Wat gaaf zeg......!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:24
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Oh wauw, dat klínkt alleen al supergaaf!!! 
Ik ga dit jaar met een vriendengroep een rondreis door Israël maken. |
Ook leuk ....!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:25
|
|
|
|
Als men elkaar dus verkeerd begrijpt of begrepen wordt en dat ook aangeeft, waarom dan altijd blijven doordrammen op wat iemand heeft geschreven en al uitlegd dat het anders was bedoeld.
Waarom wil men in Gods naam (tenminste als weo ns christen willen noemen) niet aannmen wat iemand probeert uit te leggen, dat het dus beslist niet kwaad was bedoeld maar soms juist het tegenovergestelde.
Wat heeft men er aan om toch door te drammen, is het afreagren en zo je kwaadheid of onmacht uiting te geven? Is Jezus ons voorbeeld in conlict situaties?
misschien om in het vervolg eens uit te gaan van dit https://www.youtube.com/watch?v=Hg-Xx4y04EY
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:26
|
|
|
|
Lekker warm joh
|
|
| Naar boven |
|
|