| Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 21:44
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Stel dat, dan begint het bij de deur die door ons mensen wordt opengezet en weer dicht gedaan dient te worden. Maar ik ga vooralsnog uit van nuchterheid.
(Geloof me, ik heb meer met dit soort bijltjes over demons gehakt, nuchterheid werkt het best en angstgeloof helpt niemand). |
Kan ik je helemaal in volgen.
Maar er zijn situaties waar ze heel echt zijn ...
Maar erg toepasselijk in dit topic; laat je er niet bang door maken. Hoeft ook niet, want wij kunnen vertrouwen dat Ze weg zijn als het Licht schijnt.
O ja, over dat dichtdoen van die deur, het punt is dat het erg lastig is om dat zelf te doen. Open zetten is erg makkelijk, een vaak beseffen we niet wanneer dat we dat doen. Daar hebben we elkaar vaak bij nodig: om te herkennen hoe die deur werkt en helpen de gevolgen te bestrijden.
Laatst aangepast door
|
ZOEKER064
|
op maandag 21 januari 2013, 21:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 21:52
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Leuk! succes met inrichten! Op marktplaats kun je soms inderdaad ook leuke dingen vinden! |
Drie jaar terug was mijn huis zo ingericht...en wat een leuke spullen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGRIET020
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 21:53
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | amen. 
 |
Mooi passend plaatje Maritime!! Want juist in dit volle Licht kan geen duisternis zijn.... alleen maar liefde en bewogenheid voor elkaar. Dat zet een mens vrij uit de gebondenheid en stelt de mens in zo'n supergave verbinding met elkaar...
Dank je dat je het nog mooier hebt gemaakt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 21:53
|
|
|
|
|
Preischotel...(met gehakt)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 21:54
|
|
|
|
|
Dank je wel Margriet!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 21:59
|
|
|
|
Het ligt niet in onze macht om Anita te helpen middels het forum. Daar lijkt het te ernstig voor. Het feit dat je ooit met suicide te maken hebt gehad maakt je niet tot deskundige en zeker niet als je dat van jezelf zegt. Zelfs als je de beperkte uitdrukkingsvaardigheid en slordige taal van Maritime als verzachtende omstandigheid aanvoert, ook dan kan je het nog niet zeggen dat een vrouw met kanker niet ziek is. Ik probeer me voor te stellen dat Willemijn dit leest. Nee hoor, je hebt geen chemokuren en geen kanker en je bent niet ziek, Maritime weet wel hoe het zit. Dan worden grenzen overschreden en niet te weinig ook. En dan Ik heb het meegemaakt en IK kom voor haar op want Ik weet wat het is. Nou anderen kennelijk niet of minder. Ik denk dat je het niveau van met name een aantal vrouwen hier ernstig onderschat. Als je ergens echt goed in bent dan hoeft je dat ook niet van jezelf te zeggen, dat merken anderen vanzelf wel op.
Het ligt boven onze macht hier op het forum, het is goed bedoeld om Anita te willen helpen, maar dit is iets voor deskundigen. Als iemand de pretentie heeft dit via het forum op te kunnen lossen, dan schat je denk ik niet goed in wat er aan de hand is of kan zijn. Bidden is nu maar het beste om te doen, dat kan iedereen wel en dat lijkt me hard nodig.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 21 januari 2013, 22:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:05
|
|
|
|
| MARGRIET020 schreef: | Mooi passend plaatje Maritime!! Want juist in dit volle Licht kan geen duisternis zijn.... alleen maar liefde en bewogenheid voor elkaar. Dat zet een mens vrij uit de gebondenheid en stelt de mens in zo'n supergave verbinding met elkaar...
Dank je dat je het nog mooier hebt gemaakt! |
mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:07
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Drie jaar terug was mijn huis zo ingericht...en wat een leuke spullen!!! |
Ja leuk is dat .............zoveel leuke spulletjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:16
|
|
|
|
Stukje quote uit het stuk van Thomas: Zelfs als je de beperkte uitdrukkingsvaardigheid en slordige taal van Maritime als verzachtende omstandigheid aanvoert, ook dan kan je het nog niet zeggen dat een vrouw met kanker niet ziek is. Ik probeer me voor te stellen dat Willemijn dit leest. Nee hoor, je hebt geen chemokuren en geen kanker en je bent niet ziek, Maritime weet wel hoe het zit. Dan worden grenzen overschreden en niet te weinig ook. En dan Ik heb het meegemaakt en IK kom voor haar op want Ik weet wat het is. Nou anderen kennelijk niet of minder. Ik denk dat je het niveau van met name een aantal vrouwen hier ernstig onderschat. Als je ergens echt goed in bent dan hoeft je dat ook niet van jezelf te zeggen, dat merken anderen vanzelf wel op.
SHANITA schreef: HELEMAAL MEE EENS!
Bedankt Thomas voor je wijsheid!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 22 januari 2013, 19:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat heb ik vandaag een baggerzooi gelezen zeg .  |
Op je werk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:25
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het ligt niet in onze macht om Anita te helpen middels het forum. Daar lijkt het te ernstig voor. Het feit dat je ooit met suicide te maken hebt gehad maakt je niet tot deskundige en zeker niet als je dat van jezelf zegt. Zelfs als je de beperkte uitdrukkingsvaardigheid en slordige taal van Maritime als verzachtende omstandigheid aanvoert, ook dan kan je het nog niet zeggen dat een vrouw met kanker niet ziek is. Ik probeer me voor te stellen dat Willemijn dit leest. Nee hoor, je hebt geen chemokuren en geen kanker en je bent niet ziek, Maritime weet wel hoe het zit. Dan worden grenzen overschreden en niet te weinig ook. En dan Ik heb het meegemaakt en IK kom voor haar op want Ik weet wat het is. Nou anderen kennelijk niet of minder. Ik denk dat je het niveau van met name een aantal vrouwen hier ernstig onderschat. Als je ergens echt goed in bent dan hoeft je dat ook niet van jezelf te zeggen, dat merken anderen vanzelf wel op.
Het ligt boven onze macht hier op het forum, het is goed bedoeld om Anita te willen helpen, maar dit is iets voor deskundigen. Als iemand de pretentie heeft dit via het forum op te kunnen lossen, dan schat je denk ik niet goed in wat er aan de hand is of kan zijn. Bidden is nu maar het beste om te doen, dat kan iedereen wel en dat lijkt me hard nodig.
Thomas |
Mooi verwoord, Thomas!
Ik heb geen kanker, maar ben al wel bijna 2 jaar aan het tobben met mijn gezondheid en ook bij mij kwam die opmerking binnen. Laat staan dat ie bij Willemijn binnenkwam, zo rechtreeks aan haar gericht...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:27
|
|
|
|
Hallo Leanne, Klopt In wetenschappelijk onderzoek zijn de cijfers lager. Ik heb training gehad over Seksverslaving. De trainer die ons deze training gaf, benoemde dit uit haar onderzoek. Dat was een jaar geleden. Reden die zij aangaf was het aantal hulpverleners die zich aanmelden voor deze training en dat was verdubbeld de laatste jaren. Wij kregen de training omdat er een toename is van cliënten met deze problematiek.
Gr Marenth.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:29
|
|
|
|
maandag 21 januari 2013, 21:17
ZOEKER064 schreef: Ik wil graag even kort met jullie delen dat we contact hebben gehad met Anita en dat het op dit moment redelijk met haar gaat.
Ik wil jullie vragen om te stoppen met ruzie maken en met elkaar na te denken hoe je iemand kunt helpen die vast zit in angst. Dat is net een andere twist aan dit topic, maar zal zeker helpen. Veel reacties hebben te maken met een machteloos gevoel als je zo'n noodkreet ziet.
En ik zou willen toevoegen, dit soort angst redeneer je niet weg. Integendeel, redeneren maakt het alleen maar groter. Alleen gebed en gericht gebed kan hier helpen.
Ik zou jullie willen vragen heel specifiek voor Anita te bidden.
Maar niet alleen voor Anita, de macht die wil dat we elkaar verkeerd begrijpen is erg krachtig aanwezig. Die creert ook angst. Angst om lief te hebben angst om te vertrouwen.
I bid dat die geest van misverstand geen plaats meer heeft op dit forum!
JOL schreef: Het gaat hier over ongekend gedrag dat niet door de beugel kan en om de brij heen draaien plus iemand tot leugenaar bestempelen. Niet over demonen.
SHANITA130 schreef: Inderdaad! Lekker makkelijk: oh dat was ik niet, waren de demonen.
Ja, ik zou niet over verleden, moet me nu ff, uitzondering iets van het hart.
Ja, van se..eh groepen, moest ik vergeven, want oa, zelf niet dat waren namelijk demonen die dat door hem deden. St. de H. te D. maakte het zo bont: ja, hij kon er ook niets aan doen dat ie pedofiel was...
S. sommigen groepen, stichtingen etc., zijn zo bezeten van demonen dat ze het daar bijna de gehele dag door over hebben.
Waardoor er geen eigen verantwoordelijkheid is.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 19 mei 2013, 10:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:33
|
|
|
|
maandag 21 januari 2013, 21:10
MARITIME853 schreef: Willemijn reageerd op de gevoelens van Anita, zij reageerde daar op. En nou moet ik mijn exuus aanbieden omdat ik, op de gevoelens van Anita reaageer??? Om wie gaat het? Om Willemijn alleen? De gevoelens van Anita is dan niet meer van belang???
De Heer lette op schaapjes welke in de sloot belanden...
JOL schreef: Je reageert op een onbeschofte manier door de ziekte, de pijn en de strijd te ontkennen waar Willemijn doorheen gaat. Hiervoor vind ik, en ik merk ook anderen, alleen maar gerechtvaardigd dat er een excuus volgt om verder te gaan met dit topic. Ik vind het ongekend, geen ander woord voor. En jij denkt hiermee weg te komen door weer om de bekende brij heen te draaien? No way!
SHANITA130 schreef: Idd!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 22 januari 2013, 19:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:38
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het ligt niet in onze macht om Anita te helpen middels het forum. Daar lijkt het te ernstig voor. Het feit dat je ooit met suicide te maken hebt gehad maakt je niet tot deskundige en zeker niet als je dat van jezelf zegt. Zelfs als je de beperkte uitdrukkingsvaardigheid en slordige taal van Maritime als verzachtende omstandigheid aanvoert, ook dan kan je het nog niet zeggen dat een vrouw met kanker niet ziek is. Ik probeer me voor te stellen dat Willemijn dit leest. Nee hoor, je hebt geen chemokuren en geen kanker en je bent niet ziek, Maritime weet wel hoe het zit. Dan worden grenzen overschreden en niet te weinig ook. En dan Ik heb het meegemaakt en IK kom voor haar op want Ik weet wat het is. Nou anderen kennelijk niet of minder. Ik denk dat je het niveau van met name een aantal vrouwen hier ernstig onderschat. Als je ergens echt goed in bent dan hoeft je dat ook niet van jezelf te zeggen, dat merken anderen vanzelf wel op.
Thomas |
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 22:30
MARITIME853 schreef: Wiilemijn, veel sterkte, ook heeft God voor jou een hoopvolle toekomst in zijn gedachten.
Jer 29:11 Want Ik weet de gedachten, die Ik over u denk, spreekt de HEERE, gedachten des vredes, en niet des kwaads, dat Ik u geve het einde en de verwachting.
Juist als alles mij angst aanjaagt, stel ik op U mijn vertrouwen. Op U, mijn God. Ik prijs Uw woord. Ik vertrouw op God en ken geen angst, wat zouden mensen mij kunnen aandoen? Psalm 56:4 en 5
Nou even een bemoediging Willemijn.
Er is een God die hoort
Dit ben ik ook!...... Opvallend dat ik je dan niet hoor en anderen....
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 21 januari 2013, 22:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:38
|
|
|
|
Nou Zoeker,
Ik geef de reactie deze week of morgen. Moet morgen werken, vroeg op.
Misschien morgen dus, anders deze week, iig deze week!
Welterusten, droom lekker, slaap lekker, en ik vergeet zeker niet te bidden voor Willemijn!
Sterkte Willemijn, ik mail je morgen weer!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:42
|
|
|
|
| MARENTH030 schreef: | Hallo Leanne, Klopt In wetenschappelijk onderzoek zijn de cijfers lager. Ik heb training gehad over Seksverslaving. De trainer die ons deze training gaf, benoemde dit uit haar onderzoek. Dat was een jaar geleden. Reden die zij aangaf was het aantal hulpverleners die zich aanmelden voor deze training en dat was verdubbeld de laatste jaren. Wij kregen de training omdat er een toename is van cliënten met deze problematiek.
Gr Marenth. |
Oke,puur de eigen mening van je trainer dus gebaseerd op de hoeveelheid cursisten maar niet op aantallen behandelde personen.Ik vind het getal bizar hoog,als het waar zou zijn zouden op cm 750 seksverslaafde mannen zitten en 450 seksverslaafde vrouwen............. Sorry,dat kan ik niet serieus nemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:49
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Ze mag ook rekening houden met personen dat hooggevoelig kunnen zijn op CM!!! Bij hun komen de reactie,s meer dan dubbel binnen.... Ik weet wat het is en doet!
Hoe durft Willemijn iets over haar te zeggen???
Vandaar mijn reactie.
Ik ben echt heel erg boos hoe zij reageerd naar Anita. |
Velen weten niet hoe hooggevoelig sommigen kunnen zijn... dus we kunnen beter maar zwijgen over alles? Mensen die zeer diep in de put zitten zien alleen maar hun eigen ellende...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:52
|
|
|
|
Ik wil iedereen niemand uitgezonderd bedanken voor alle reacties Hoe goed of slecht ze overkwamen En wens iedereen toe dat zijn of haar reis mag eindigen bij onze lieve HEER. Hoe we verder gaan op reis dat weet niemand , maar ik heb nergens genoemd dat ik me van kant wil maken en nooit in mijn gedachten opgekomen dat ik er niet meer wilde zijn ook. Hoe dingen wel niet gelezen worden jammer. En ja sommigen terecht dat er zorgen waren dat spijt me dan want dat was niet mijn bedoeling het werd me zeker wel te veel En ik leef daar al 46 jaar mee en bedoel dan dat ik met terug trek van de wereld in mijn eigen huis en dan met niemand in discussie hoef , Ik hoop dat ik het goed zeg als ik dit terug lees dat er mensen zijn die ook vanuit hun worstelingen hebben gereageerd maar ik kreeg door reacties van sommigen hier alleen maar meer angst ipv van begrip voor de situatie Ik ben iemand die met anderen meeleeft als ik weet hoet het is en zit Er word hier gereageerd op stukjes puzzels dat dan niet kloppend is met wat de ander in dit geval ik lees Ik heb nu meer begrip voor een ieder die geschreven heeft heb nu ook rust omdat iemand met me heeft gebeden. wat ik wel wil zeggen is dat ik zeker wil leven maar al wat ik schreef 46 jaar vecht voor een leven dat leefbaar is, en dan probeer ik vrienden en vriendinnen te ontmoeten die waar ik me kan delen helen en het leven door kan ook als is het moeilijk. Want dat heb ik niet ik ben allen sta alleen ben in een proces van mensen ontmoeten maar knap wel snel af als mensen je zo begroeten Nu begrijp ik het als ik alles lees, ik gun iedereen een leven zoals God het bedoelt heeft en daar zijn we allemaal naar op zoek dat is toch ieders verlangen ????????? Mijne wel en ik hoop dat ik mensen mag ontmoeten waar ik lang bevriend mee mag zijn die me steunen om te groeien in geloof hoop en liefde want dat is waar het om draait in het leven . En profesionals heb ik niet nodig dat is angst die over heerst en ja ik heb gebeld vorig jaar is me dat ook overkomen heb ik gebeld de therapeut bad voor mij een lang gesprek volgde en het was duidelijk ik wist het wel maar kon er niet bij angst overheerst gevoel van niet begrepen te worden dat me hier ook parte speelde jammer maar gebeurd Nu gaat het goed met me en wil ik nogmaals dank zeggen voor jullie schrijven van mij Gods zegen ook aan mensen die me neerzetten en dingen die niet kloppen in hun schrijven en dat zijn er meerdere want alleen ik weet wat ik bedoel met mijn woorden verder niemand anders hier .
Gods zegen op jullie wegen hoop dat je een mooie reis tegemoet mag gaan waarvan je op en dag kan vragen HEER heb ik het goede gedaan.
Ik bid dat dit topic van mij mag sluiten er helemaal uit word gehaald vernietigd tot as zodat alles bij het kruis mag blijven. Dat een ieder die heeft geschreven gezegend word in Jezus naam.
Blessings to you all
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 22:58
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Geplaatst: zondag 11 november 2012, 22:30
MARITIME853 schreef: Wiilemijn, veel sterkte, ook heeft God voor jou een hoopvolle toekomst in zijn gedachten.
Jer 29:11 Want Ik weet de gedachten, die Ik over u denk, spreekt de HEERE, gedachten des vredes, en niet des kwaads, dat Ik u geve het einde en de verwachting.
Juist als alles mij angst aanjaagt, stel ik op U mijn vertrouwen. Op U, mijn God. Ik prijs Uw woord. Ik vertrouw op God en ken geen angst, wat zouden mensen mij kunnen aandoen? Psalm 56:4 en 5
Er is een God die hoort
Dit ben ik ook!...... Opvallend dat ik je dan niet hoor en anderen.... |
Tjonge, je weet niet wat je schrijft dame!!! Ziek ben je zeker niet. Wel anders. Hetgeen dat ze schrijft herken ik bij moeders en andere personen dat deze harde wereld niet aan hebben gekunt. En daardoor suicide gepleegd hebben. Dwaas, alsof alleen jou zgn pijn wat zegt.
Heb je over het stuk hierboven ook een passende bijbeltekst?
Jakobus 3:11 Doet soms een bron uit dezelfde ader zoet en bitter water opwellen? Kan soms, mijn broeders, een vijgeboom olijven of een wijnstok vijgen opleveren? Evenmin kan een zilte bron zoet water geven.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 21 januari 2013, 23:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 23:19
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Tjonge, je weet niet wat je schrijft dame!!! Ziek ben je zeker niet. Wel anders. Hetgeen dat ze schrijft herken ik bij moeders en andere personen dat deze harde wereld niet aan hebben gekunt. En daardoor suicide gepleegd hebben. Dwaas, alsof alleen jou zgn pijn wat zegt.
Heb je over het stuk hierboven ook een passende bijbeltekst?
Jakobus 3:11 Doet soms een bron uit dezelfde ader zoet en bitter water opwellen? Kan soms, mijn broeders, een vijgeboom olijven of een wijnstok vijgen opleveren? Evenmin kan een zilte bron zoet water geven.
Thomas |
Ziet ook de schepen, hoewel zij zo groot zijn, en van harde winden gedreven, zij worden omgewend van een zeer klein roer, waarhenen ook de begeerte des stuurders wil. 5 Alzo is ook de tong een klein lid, en roemt nochtans grote dingen. Ziet, een klein vuur, hoe groten hoop houts het aansteekt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 23:28
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Ziet ook de schepen, hoewel zij zo groot zijn, en van harde winden gedreven, zij worden omgewend van een zeer klein roer, waarhenen ook de begeerte des stuurders wil. 5 Alzo is ook de tong een klein lid, en roemt nochtans grote dingen. Ziet, een klein vuur, hoe groten hoop houts het aansteekt. |
Tsja dat is uit hetzelfde hoofdstuk waaruit ik citeer maar het is geen antwoord op de vraag. Een fraaie tekst, dat wel, ik neem hem niet voor niks. Wellicht helpt het als je beide bijdragen die ik hierboven verzameld hebt eens naast elkaar legt.
Ik vraag het je voor de tweede keer: Heb je over onderstaand stuk wel een bijbeltekst die de boodschap van jou die hier in verwerkt is onderstreept? Dat was mijn vraag.
Tjonge, je weet niet wat je schrijft dame!!! Ziek ben je zeker niet. Wel anders. Hetgeen dat ze schrijft herken ik bij moeders en andere personen dat deze harde wereld niet aan hebben gekunt. En daardoor suicide gepleegd hebben. Dwaas, alsof alleen jou zgn pijn wat zegt.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 21 januari 2013, 23:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 23:42
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Geplaatst: zondag 11 november 2012, 22:30
Er is een God die hoort
Dit ben ik ook!...... Opvallend dat ik je dan niet hoor en anderen.... |
je wist dat ze vecht tegen kanker en je schrijft zoiets als vandaag? Nog steeds vind je een excuus niet op zijn plaats?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 23:45
|
|
|
|
Ook maar eens een nieuwe topic geopend!
Al lezend op het forum denk ik wel eens, wat is soms het doel van iemand om op het forum te lezen en te schrijven?
Mensen die hier schrijven hebben allemaal een eigen "rugzak". De ene rugzak, zit bomvol en de andere is velemale lichter. Ik denk dat hier boven-gemiddeld veel mensen zitten met een 'ruime levenservaring'.
Soms lees ik over veel persoonlijke sores. Wat is je doel om dit te delen met (misschien wel) honderden leden op een datingsite? Wat beweegt iemand om dit hier te schrijven?
Bespreek je dit (zomogelijk) niet liever met vrienden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 23:46
|
|
|
|
Oke,puur de eigen mening van je trainer dus gebaseerd op de hoeveelheid cursisten maar niet op aantallen behandelde personen.Ik vind het getal bizar hoog,als het waar zou zijn zouden op cm 750 seksverslaafde mannen zitten en 450 seksverslaafde vrouwen............. Sorry,dat kan ik niet serieus nemen.
Hoi Leanne, Niet alleen de cursisten, maar ook de hoeveelheid aan cliënten. Hoe meer aanmeldingen van cliënten met deze problematiek hoe meer cursisten de training nodig hadden. Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 23:57
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Ook maar eens een nieuwe topic geopend!
Al lezend op het forum denk ik wel eens, wat is soms het doel van iemand om op het forum te lezen en te schrijven?
Mensen die hier schrijven hebben allemaal een eigen "rugzak". De ene rugzak, zit bomvol en de andere is velemale lichter. Ik denk dat hier boven-gemiddeld veel mensen zitten met een 'ruime levenservaring'.
Soms lees ik over veel persoonlijke sores. Wat is je doel om dit te delen met (misschien wel) honderden leden op een datingsite? Wat beweegt iemand om dit hier te schrijven?
Bespreek je dit (zomogelijk) niet liever met vrienden? |
Leuke topic, een denkertje......... waarom zet ik de dingen neer en wat is mijn doel ervan! Soms krijg ik dat op mijn hart om op te schrijven hierzo! Het gevoel van doe het maar! Ik schrijf niet alles hier, doe ik ook niet, kan ik ook niet en de andere gaat dat ook niks aan! Ik hou van gek doen en echte serieuze dingen schrijven hier, soms! Als ik diepe gesprekken wilt dan liever met vrienden en pratend!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 00:00
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | je wist dat ze vecht tegen kanker en je schrijft zoiets als vandaag? Nog steeds vind je een excuus niet op zijn plaats?
 |
ik ga hier zo over me nek, week ongeveer terug op cm en jee wat sommigge mensen hier allemaal op het forum schrijven. nee geen zin in om te lezen. iedereen het beste verder. Vind dat er teveel negatieve dingen op dit forum overheersen.
Voor Willemijn sterkte Willemijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 00:08
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Maandag 21 Januari, Genesis 44: 1-17; Verheldering.
Juda doet geen enkele poging meer om zichzelf of zijn broers te rechtvaardigen. Dat had hij best kunnen doen, want het zal hem duidelijk geweest zijn dat er met hen een gemeen spelletjes gespeeld werd. Kennelijk wil iemand hun een loer draaien. Maar wie en waarom? Maar als Jozef hun heftig voorhoudt: ‘Wat is dit voor daad die jullie bedreven hebben?’, krijgt Juda ineens een beangstigend helder moment. Niet over de diefstal van een beker, maar over de verkoop van de jonge Jozef aan slavenhandelaars richting Egypte. Dat raakt hem ineens diep. Wat zullen wij zeggen of hoe ons rechtvaardigen? Hij zakt en één keer dwars door de bodem heen van eigen gelijk, eerlijkheid en rechtvaardigheid. Dat is hem al eens eerder gebeurd, met Tamar. Ook nu wordt hij ineens heel eerlijk en ziet de dingen scherp tot op God. God heeft de misdaad van zijn knechten aan het licht gebracht, zegt hij heel openlijk. Tegen zichzelf en tegen zijn broers. Wie God zo tegenkom, in zo’n verhelderende flits, schrikt soms inderdaad kolossaal. Vluchten kan niet meer. O God, wees mij zondaar genadig, stamelde een tollenaar wanhopig. Maar volgens Jezus ging juist hij naar huis terug, gerechtvaardigd door God. |
Die laatste woorden, gerechtvaardigd door god, mooi. Wie van ons is rechtvaardig? niemand, jezus heeft voor ons , onze zonden de prijs betaald, daardoor zijn wij gerechtvaardigd, door dat hij de rechtvaardige weg voor ons heeft behandeld, maakt je klein , als je er zo bij na denkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 06:57
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | mee eens, zat net hetzelfde te denken. plus ik vraag me af ,of je het niet koud hebt zonder muts op die foto. inderdaad baggerzooi zonde van me tijd, volgens mij, dat ik nog de moeite heb genomen om op bepaalde mensen te reageren. wat doe ik hier eigenlijk op cm weer  |
Omdat wij graag op de hoogte blijven van de voorderingen bij stratenmakers en viskraammannen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 07:22
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Omdat wij graag op de hoogte blijven van de voorderingen bij stratenmakers en viskraammannen.  |
Ik vind de 'uit het leven gegrepen' teksten van Petra ook steeds zo goed...het is dus maar beter dat ze blijft.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |