| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:33
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | serieus ,moet je er nu opafknappen of niet,je zit in chat met leuke man en onderhand chat hij met een ander ook in andere chat, dan ben je toch niet echt met elkaar in gesprek , hoe zien jullie dat  | drukke man zeker is niet altijd even goed ben ik met je eens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:34
|
|
|
|
Wat denk jij nodig te hebben om echte liefde zelf te hebben en te houden en om te uit te delen.
Is in deze elke liefde hetzelfde voor vrienden/vriendinnen familie of je partner.
Hoe ga jij er mee om ????????
ook ruimte voor echte lieve bemoedigingen in dit topic .
Alleen smeltende harten en een lief woord schrijven
Heb je naaste lief als je zelf en God boven alles wil ik jullie alvast meegeven
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:39
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Als er een non mee gaat dan of een "vrouw" met een roze jurkje met een lolly, dan weet je dat Frank het is  |
Misschien wil visser wel mee in zijn matrozenpakkie en een lollie
Ehhh daar knap ik echt op af een man die zich gedraagd als een kind Behalve als het een geintje is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:41
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Misschien wil visser wel mee in zijn matrozenpakkie en een lollie
Ehhh daar knap ik echt op af een man die zich gedraagd als een kind Behalve als het een geintje is |
visser, die wil alleen ik met hem ga vissen zodat hij me kan verzuipen in de zee kijk wel uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:43
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | visser, die wil alleen ik met hem ga vissen zodat hij me kan verzuipen in de zee kijk wel uit  |
dat zal wel mee vallen maar vraag is kan die vissen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:44
|
|
|
|
| BROUWER877 schreef: | In mijn kerk is vanwege de omvang (lees: het gebrek hieraan) geen bijbelstudie voor jongeren. Ik zit daarom nu bij de oudervereniging. Er zijn twee mensen die een goede bijbelstudie verhinderen. De een heeft zoveel kennis dat hij dat alleen maar kan spuien en is 'blind' voor anderen. De ander heeft een heel sterke mening en wil die de anderen opleggen. Deze twee personen gaan altijd tegen elkaar in en het maakt niet uit welk onderwerp behandeld zou moeten worden op de bijbelstudie, het wordt toch niet behandeld. De andere groepsleden komen zo goed als nooit aan het woord. Dit vind ik een gemiste kans.
De bijbelstudie heeft zo helemaal geen nut en eigenlijk is niemand tevreden met hoe het gaat. Beide zijn op een respectabele leeftijd en ook vanwege de hoeveelheid kennis m.b.t. het geloof die ik niet heb durf ik ze niet zomaar te vertellen dat ik het niet eens ben met hoe het gaat en dat ik wil dat ze hun mond een keer houden. Wat moet ik doen? Hoe kan ik dit netjes oplossen? |
Zijn er in jou buurt niet meer kerken van jou richting waar jij je thuis zou kunnen voelen?? Ik ben zelf als puber naar een jeugdvereniging gegaan bij een kerk waar ik zelf niet kerkte en dat ging heel goed.. En is er niet een gespreksleider die het in banen kan leiden? de dominee of weet ik wie? Vind het om eerlijk te zijn de taak van de leider/ster van de groep om het in banen te leiden. Het is idd lastig als er een paar personen overheersen en vooral als jongere kan ik me indenken dat je niet durft te zeggen van mag ik ook of wat dan ook... Sterkte ermee!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:45
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | dat zal wel mee vallen maar vraag is kan die vissen |
En dat durf jij te vragen over visser??? o o kan merken dat jij hem nog niet kent
Erika die benieuwd is wat visser hierop gaat zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:47
|
|
|
|
Zaterdag 26 Januari, Genesis 46: 28-33; Nu kan ik sterven.
Voor Jakob is het weerzien van Jozef niet alleen maar een zaak van tranen en ontroering. Voor hem komt heel zijn leven tot zijn laatste en diepste bestemming voor God. Een zware last valt van hem af. Dat is de last van het bestaan dat soms zo weinig zin lijkt te hebben en dat vroeg of laat het altijd verliest van de dood. Die gedachte heeft hem sinds een jaar en dag verscheurd. Geen hoop meer, geen verwachting. Maar God heeft Jozef als uit de dood doen opstaan. Als redder van het volk van Egypte en ook van heel Jakobs familie. De ontmoeting met Jozef maakt hem duidelijk dat God een God van levenden is en dat Hij toch trouw blijft aan zijn beloften. ‘Nu kan ik sterven, omdat jij leeft’, zegt Jakob. Leven, daarop valt hier de nadruk. Niet de dood heeft voor Jakob het laatste woord, maar het leven. Niet het kruis heeft het laatste woord, maar de opstanding van Jezus. Wie God zo ontmoet zoals Jakob bij het zien van het Kind van Jozef en Maria, kan getroost alle dingen loslaten. Diep verzekerd:
Want deze God is onze God, Hij is ons deel, ons zalig lot, door tijd noch eeuwigheid te scheiden, ter dood toe zal Hij ons geleiden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:48
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | dat zal wel mee vallen maar vraag is kan die vissen |
visser is een echte visser, een zeeuwse en jaaa hij kan vissen echt en oef wat visser hier op gaat zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | En dat durf jij te vragen over visser??? o o kan merken dat jij hem nog niet kent
Erika die benieuwd is wat visser hierop gaat zeggen |
sorry ik ken hem niet maar ga er van uit dat hij er tegen kan en dat hij antwoord ja ik kan vissen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:49
|
|
|
|
| MARENTH030 schreef: | Mooie vergelijking!
Alleen jammer dat er tegenwoordig zoveel treinen vertraging hebben en uitvallen Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Ja. vindt ik ook. Ook dat neem je mee, in je bagage!!! |
Geen last van vertragingen gehad vandaag met de voorspellingen van het weer. De treinreis is goed verlopen , veel dingen in zee gegooid gebeden aan zee voel me dan dicht bij de HEER. ruimte en de oneindigheid die ik dan zie geweldige Grote God hebben wij . Maar ja ook bagage tegen gekomen die ik een plek weet te geven. En gelukkig was er weer wat ruimte in mijn rug zak. Maar ja heb ook weer wat verloren dacht er uit te zwaar Niet mee sjouwen . Maar ja dit kan ik dragen Want HIJ is er bij als ik op reis ga en Hij weet mijn draagkracht beter dan ik en geeft niets wat we niet kunnen dragen.
IK ben weer onderweg en zie de toekomst weer zonnig tegemoet want ik weet alles komt goed.
Hij leidt mij op de weg die ik moet gaan soms is dat de eerste wagon soms de laatste en soms mis ik er ook een maar ja dat zal dan zo bedoelt zijn . Denk ik maar niet lang over na pak de volgende en ga weer op weg naar huis
Mooi zeg dit stukje onderweg met de trein doe het graag en als kan regelmatig Nu nog leren genieten en open stellen voor wat je tegen komt. Dat vond ik nog even lastig vandaag maar oei ik groei
http://www.youtube.com/watch?v=LUf5-Lmp8ug you tube de treinreis van het leven is zo mooi .
groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:51
|
|
|
|
| MARENTH030 schreef: | De trein,
De trein als symbool voor de reis die wij maken door het leven, Je wordt geboren en stapt in
Gedurende de reis doe je indrukken op, sommige van deze indrukken zullen je bevallen en andere weer niet alle indrukken neem je mee als bagage op je verdere reis. Gedurende de reis kom je allerlei mensen tegen. al deze mensen geven jou bagage mee op je verdere reis
Gedurende de reis kan je stilstaan. prettig om even stil te zijn en te overdenken, maar ook het eenzaam zijn. al deze gevoelens komen in je bagage en neem je mee op je verdere reis.
Gedurende de reis kun je overstappen, voor een wissel staan, alwaar je een keuze zult moeten maken Al deze keuzes zijn bepalend voor je verdere reis Gedurende de reis kan je hard en langzaam gaan soms ben je er sneller dan verwacht, soms kom je op een dood spoor terecht. Al deze ervaringen zijn bepalend voor je verdere reis,
De reis gaat door, Als je voor je kijkt zie je de sporen waarover je rijdt elkaar raken. het lijkt alsof je snel bij je eindpunt zult zijn. Maar kijk je achterom dan zie je hetzelfde.
Je bent ooit ingestapt en op het goede spoor gezet met een doel. Het doel om een levensreis te maken. Een goede reis toegewenst.
Gr. Marenth |
Geweldig mooi
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 23:09
|
|
|
|
Ook ik heb voor jouw gebeden voor kracht om te dragen met zovele vragen in je hoofd . Rust aan het hart voor als je naar haar toe gaat marenth
Er komt maar één ding in mij op Wat je op aarde binden zal zal in de Hemel ook gebonden zijn .
Even ben je haar kwijt maar eens zul je weer bij elkaar zijn. Ze mag een vlinder zijn en die hou je niet vast dat is te teer dan breekt het haar vleugels weet dat je haar los mag laten , ook omdat zij gedragen wordt en als ze mag gaan weet je mag huilen bij elkaar schuilen sterkte meid kan er niet bij maar alvast een gemeende knuffel van mij Even een arm om je heen weet dat je niet bent alleen.
Wens je sterkte toe dat je de goede woorden mag spreken want dat staat in de bijbel wees niet bang welke woorden je zal spreken Hij gaat met je mee is onder boven naast je tilt je op als het moeilijk word
Gods zegen meid in de strijd om los te laten.
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 23:12
|
|
|
|
| BROUWER877 schreef: | In mijn kerk is vanwege de omvang (lees: het gebrek hieraan) geen bijbelstudie voor jongeren. Ik zit daarom nu bij de oudervereniging. Er zijn twee mensen die een goede bijbelstudie verhinderen. De een heeft zoveel kennis dat hij dat alleen maar kan spuien en is 'blind' voor anderen. De ander heeft een heel sterke mening en wil die de anderen opleggen. Deze twee personen gaan altijd tegen elkaar in en het maakt niet uit welk onderwerp behandeld zou moeten worden op de bijbelstudie, het wordt toch niet behandeld. De andere groepsleden komen zo goed als nooit aan het woord. Dit vind ik een gemiste kans.
De bijbelstudie heeft zo helemaal geen nut en eigenlijk is niemand tevreden met hoe het gaat. Beide zijn op een respectabele leeftijd en ook vanwege de hoeveelheid kennis m.b.t. het geloof die ik niet heb durf ik ze niet zomaar te vertellen dat ik het niet eens ben met hoe het gaat en dat ik wil dat ze hun mond een keer houden. Wat moet ik doen? Hoe kan ik dit netjes oplossen? |
Als zo lees wat je schrijft, rijzen mij de haren te berge. Zelf loop ik met een andere zaak (gebrek aan voorlichting over het gezamelijk gebed) met de
Met wat die 2 personen doen, wordt het haast Bijbelverkrachting, tenminste als zij het puur gebruiken voor hun eigen gelijk. Mijn broer heeft als gastspreker eens een preek gehouden (zonder dat hij zich er van bewust was) tegen dit soort betweters en die liepen daar dus dan ook de kerk uit en kwamen er later ook niet meer terug. Pas toen kwam er rust in die gemeente.
Men kan alleen groeien in het geloof door wat de Geest je geeft en je helpt bij je behoefte aan lering uit de Bijbel. Mijn oudste zoon heeft de 2jaars studie gedaan bij http://www.schoolforharvest.nl/ Er zijn daar veschillende mogelijkheden, zo kun je bijvoorbeeld ook de zaterdagstudie doen. Wat men daar doet is niet alleen Bijbelkennis, maar komt ook de Geestelijke groei aanbod.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zaterdag 26 januari 2013, 23:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 23:27
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Als zo lees wat je schrijft, rijzen mij de haren te berge. Zelf loop ik met een andere zaak (gebrek aan voorlichting over het gezamelijk gebed) met de
Met wat die 2 personen doen, wordt het haast Bijbelverkrachting, tenminste als zij het puur gebruiken voor hun eigen gelijk. Mijn broer heeft als gastspreker eens een preek gehouden (zonder dat hij zich er van bewust was) tegen dit soort betweters en die liepen daar dus dan ook de kerk uit en kwamen er later ook niet meer terug. Pas toen kwam er rust in die gemeente.
Men kan alleen groeien in het geloof door wat de Geest je geeft en je helpt bij je behoefte aan lering uit de Bijbel. Mijn oudste zoon heeft de 2jaars studie gedaan bij http://www.schoolforharvest.nl/ Er zijn daar veschillende mogelijkheden, zo kun je bijvoorbeeld ook de zaterdagstudie doen. Wat men daar doet is niet alleen Bijbelkennis, maar komt ook de Geestelijke groei aanbod. |
Ik ben het grotendeels met je eens, maar aan de andere kant, en dat is mijn mening, en daar hoeft niemand zich wat van aan te trekken.
Maar zo heb ik het de laatste jaren wel ervaren, zeker als je jong bent, kan je beter eerst eens kijken wat er zoal is binnen de Christelijke beleving.
En eens wat verder te zoeken dan die ene beleving die je wordt ingegoten met de paplepel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 00:17
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Als er een non mee gaat dan of een "vrouw" met een roze jurkje met een lolly, dan weet je dat Frank het is  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 00:35
|
|
|
|
sorry, maar ik begin er niet meer aan.
en mijn familie kan me gestolen worden. bovendien heb ik mijn moeder op een leugen betrapt, waardoor mijn positie in de familie ineens heel anders is komen te liggen.
Laatst aangepast door
|
KABOUTER722
|
op zondag 27 januari 2013, 00:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 00:38
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | sorry, maar ik begin er niet meer aan.
en mijn familie kan me gestolen worden. bovendien heb ik mijn moeder op een leugen betrapt, waardoor mijn positie in de familie ineens heel anders is komen te liggen. |
dat is niet zo mooi kabouter jammer dat het dan zo moet gaan. toch wens ik je al het goede
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 00:55
|
|
|
|
nou ik ga er nog voor, alleen effe een man vinden in me omgeving
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 01:00
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | nou ik ga er nog voor, alleen effe een man vinden in me omgeving  | gelijk heb je
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op zondag 27 januari 2013, 01:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 05:06
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Stttt de huishoudbeurs is bijna weer als Frank weet dat je gratis de hele dag kan proeven is tie er veel te vinden denk
Als je die beurs bedoelt in Utrecht dan ben ik er zelfs al eens geweest in 2005 of 2006
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 05:25
|
|
|
|
...daar gaat mijn vermonning. Nu kan ik dus niet meer 'ingognieto' mee. Dank je wel hoor, Josina...
Ach, ik verkleed me wel als 'nicolus gage'...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 08:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...daar gaat mijn vermonning. Nu kan ik dus niet meer 'ingognieto' mee. Dank je wel hoor, Josina...
Ach, ik verkleed me wel als 'nicolus gage'...  |
Graag gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 08:54
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, idd.
Maar ja, het is rigide denken bij sommigen; het is altijd, ten allen tijden vergeven anders ben je ongehoorzaam aan God, quote R.
Dus zwart-wit; altijd of nooit.
Maar ja genuanceerd denken van de ene keer kan iemand , ik, wel vergeven, als degene geen vergeving heb gevraagd, de andere keer niet, ja, wat uit mijn postings in dit topic blijkt ja, dat kan niet volgens sommigen heb ik de indruk, tis dan of zwart, of wit.
En dan ook, ten allen tijden je gevoel uitschakelen bij zoiets BElANGRIJKS ALS VERGEVEN, DAN, worden mensen robotjes, die zelf niet na mogen denken van de leiding, ben blij dat ik daar weg ben.
En blij dat ik hier op het forum mijn mening kan zetten.
Ineens. Komt het woordje farizeeërs bij me op, ja, niet om het een of ander hoor, gewoon, zomaar....ja, nu weet ik het weer: anderen bepalen wel even wanneer anderen ongehoorzaam zijn aan God.... |
Soms duurt de uitwerking van Gods woord in ons gewoon wat langer dan menselijke maatstaven omdat God boven de tijd staat. '
Ik snap dat alle toeters en bellen bij jou afgaan als je de overbekende uitlatingen hoort en leest waar je een tijdlang aan stuk bent gegaan. Maar wanneer jij voor jezelf weet dat dit NU voor jou niet zo geldt en jij en God zijn daarover in vrede, is het toch goed? God is Gods genoeg het je te laten weten als het anders zou zijn dan waar jij nu van overtuigd bent. En wat een ander daarvan vindt of wat een ander daarover gelooft... "Ieder zij voor zijn eigen besef ten volle overtuigd".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...daar gaat mijn vermonning. Nu kan ik dus niet meer 'ingognieto' mee. Dank je wel hoor, Josina...
Ach, ik verkleed me wel als 'nicolus gage'...  |
oehhhh interesant , nicolus gage. ma ja in echt zal die ook wel weer iets hebben waar je opafknappt, bij de film knippen ze natuurlijk de afknap momenten van hem er uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:26
|
|
|
|
| MARENTH030 schreef: | Beste mensen, Willen jullie bidden voor mijn vriendin. Vanavond gehoord dat zij nog maar een paar dagen zal leven. Heeft mij opgebeld, ligt nu in het ziekenhuis. Arts had geadviseerd om afscheid te nemen van haar in het weekend. Hoop morgen naar haar toe te gaan, en de juiste woorden te vinden. Want wat zeg je tegen iemand die mij zo dierbaar is. Kan alleen maar bidden om kracht. Dank voor jullie gebed Gr Marenth |
Misschien ... "ik hou van jou" ... misschien "ga maar, het is goed zo" (maar wat heet goed in deze moeilijke situatie) of misschien alleen maar een lieve lange blik.. die alleen van jullie tweeën is. Ik wens je alle moed en kracht.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 27 januari 2013, 09:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:30
|
|
|
|
Ik word blij als ik er straks weer ben een bus vol senioren naar huis brengen Daarna zal ik blij zijn als ik vanavond 21:30 weer thuis op de bank zit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:32
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Soms duurt de uitwerking van Gods woord in ons gewoon wat langer dan menselijke maatstaven omdat God boven de tijd staat. '
Ik snap dat alle toeters en bellen bij jou afgaan als je de overbekende uitlatingen hoort en leest waar je een tijdlang aan stuk bent gegaan. Maar wanneer jij voor jezelf weet dat dit NU voor jou niet zo geldt en jij en God zijn daarover in vrede, is het toch goed? God is Gods genoeg het je te laten weten als het anders zou zijn dan waar jij nu van overtuigd bent. En wat een ander daarvan vindt of wat een ander daarover gelooft... "Ieder zij voor zijn eigen besef ten volle overtuigd". |
lief van je Jol ( ) maar ik vermoed dat het Sh. ook een beetje gaat om het doordrukken van haar eigen verwende willetje tegen de duidelijke tekenen van Jezus' gezindheid bij Roady in! blijkt ook al uit die oneindige lappen tekst met het nodeloos herhalen van zetten bij Sh., ik heb er maar 7 regels voor nodig hier
Éen van de kortste definities van de zonde is: ik wil (i.p.v. ik doe Gods wil), het overkomt ons allemaal natuurlijk maar plicht blijft het dat bij jezelf te onderkennen en er verder weer goed mee om te gaan a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op zondag 27 januari 2013, 09:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:32
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Ik word blij als ik er straks weer ben een bus vol senioren naar huis brengen Daarna zal ik blij zijn als ik vanavond 21:30 weer thuis op de bank zit. |
klinkt als een bus vol mannen...interesant of zijn het erg oude mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:36
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | klinkt als een bus vol mannen...interesant of zijn het erg oude mannen  | Meer dankje helft is man zo aan datums gezien veel naar de 60 tja senioren dus
|
|
| Naar boven |
|
|