| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:59
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | topic alleen voor berendjan en petra moet ik die openen petra? |
doe nou nie zo moeilijk ga gewoon DATEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Of je date met iemand en geeft hem of haar hoop en laat vervolgens niets meer van je horen...ook dat is een afknapper...denk daar maar eens over na...
Niet alle mannen zijn slecht hoor...ook vrouwen kunnen er wat van...heb ik me laten vertellen...door iemand die ik er geloof en vertrouw. |
We hebben het hier over de mannen Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | topic alleen voor berendjan en petra moet ik die openen petra? |
beter houden we die privé
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Die topic kon je ook al enkele weken geopend hebben want echt nieuws is het niet. Ze had al lang geen afspraken meer bekend gemaakt via de RVD. Een echte verrassing is het niet in vergelijking met de speculaties die al enkele jaren de ronden doen... |
Tja maar nu is het een feit dus ik heb nu het topic geopend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ach alles went dus ook Koningsdag alleen zegt het een bietje lastiger  |
dat bedoel ik erika. laat die gewoon zeggen dat het koninginedag blijft ter ere van afgelopen Koninginen juliana en Beatrix en dan mooi op 30 april dan hoeven ze de feestdagen ook niet aan te passen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:00
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | We hebben het hier over de mannen Frank  |
maar frank date ook met mannen mamaloe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:02
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | maar frank date ook met mannen mamaloe  |
Oooo is dat zo Petra, ja nu snap ik de clou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ach alles went dus ook Koningsdag alleen zegt het een bietje lastiger  |
Ik vind dag koning beter klinken weet je wat die gasten allemaal kosten ook al slapen ze, in ieder geval meer dan wij hebben en nog krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | | dat bedoel ik erika. laat die gewoon zeggen dat het koninginedag blijft ter ere van afgelopen Koninginen juliana en Beatrix en dan mooi op 30 april dan hoeven ze de feestdagen ook niet aan te passen |
Tja had goed gekunt ben ik met je eens maar ja trix is in Januari jarig he das niet echt een lekkere maand voor buiten feest vieren de 30 ste april was daarom beter en alex is maar 3 dagen eerder jarig... dus tja kan me de wisseling wel indenken... Alleen zijn wij allemaal gehospitaliseerd zoals ze dat in de zorg noemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
waarom zou onder Alex die dag niet meer verder gaan? Het was toch ook niet de dag van Bea haar verjaardag og wat dan ook. Die dag was gewijd aan Juliana...en dus zal deze dag gewoon blijven bestaan na Juliana en Bea...maak alvast maar erg mooie lintjes en ander orange prularia...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | ben overigens wel benieuwd naar de mening van ons aller nederduitstalige, uit Nederland afkomstige en naar Duitland gevluchte en aldaar wonende voorstander van de Republiek der 12 Vereenigde Neederlandsche Provinciën, PIETER649 |
NAh dat kan je zaterdag vragen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:05
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | ben overigens wel benieuwd naar de mening van ons aller nederduitstalige, uit Nederland afkomstige en naar Duitland gevluchte en aldaar wonende voorstander van de Republiek der 12 Vereenigde Neederlandsche Provinciën, PIETER649 |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 29 januari 2013, 03:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Zoeker: tja over vergeven, vergeven wil niet zeggen dat je het onrecht toe moet laten, daarom kwamen ook velen cm ers met hun handen op de misbruikknop toen iemand suggeerde gets wil het noggeneens niet herhalen wat hij suggeerde |
Uhh, heb ik het in dit topic over vergeven gehad? daar zijn toch minimaal twee andere topics voor?
Ik zal nog eens teruglezen, ik kan het me niet herinneren....
Volgens mij gaat het de topicstarter hier over die verderfelijke evangelischen. Kijk eens wat die allemaal fout doen en probeert ze iedereen te waarschuwen tegen die evangelischen.... en daar hoor ik toevallig ook bij ....
Misschien dat ik daar helemaal mijn mond over moet houden en het topic overlaten over de niet-evangelischen op dit forum.
Als we het dan toch over vergeving hebben. mag ik dan als evangelische persoon berouw tonen en spijt betuigen voor ieder verkeerd uitgesproken woord en ieder woord wat zo ongenuanceerd is uitgesproken dat een ander daar aanstoot aan kan nemen? Namens de alle evangelischen van Nederland in alle tijden? Dan kan iedereen ons vergeven. Dan kan iedereen door met zijn leven ... in Liefde. Vrij!!!
Laatst aangepast door
|
ZOEKER064
|
op maandag 28 januari 2013, 20:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | dat meen je niet ik zou hoog uit met een bosje bloemen komen is dat wel goed dan ??? en gewoon nette kleding lange broek donkere sokken heb hekel aan witte sokken  |
Bosje bloemen vind ik altijd schattig als een man dat bij zich heeft, lief, ontroerend, maar een tas vol met cadeautjes??
Voor mij een doos rituals winkelwaarde plusminus 40 euro? Sorry, voel me bezwaard en het gevoel dat ik geen nee meer mag zeggen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:07
|
|
|
|
| ZOEKER064 schreef: | Uhh, heb ik het in dit topic over vergeven gehad? daar zijn toch minimaal twee andere topics voor?
Ik zal nog eens teruglezen, ik kan het me niet herinneren....
Volgens mij gaat het de topicstarter hier over die verderfelijke evangelischen. Kijk eens wat die allemaal fout doen en probeert ze iedereen te waarschuwen tegen die evangelischen.... en hoor ik toevallig ook bij ....
Misschien dat ik daar helemaal mijn mond over moet houden en het topic overlaten over de niet-evangelischen op dit forum.
Als we het dan toch over vergeving hebben. mag ik dan als evangelische persoon berouw tonen en spijt betuigen voor ieder verkeerd uitgesproken woord en ieder woord wat zo ongenuanceerd is uitgesproken dat een ander daar aanstoot aan kan nemen? Namens de alle evangelischen van Nederland in alle tijden? Dan kan iedereen ons vergeven. Dan kan iedereen door met zijn leven ... in Liefde. Vrij!!! |
wel ik ben nu eenmaal een offtopic dwaler
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:08
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Bosje bloemen vind ik altijd schattig als een man dat bij zich heeft, lief, ontroerend, maar een tas vol met cadeautjes??
Voor mij een doos rituals winkelwaarde plusminus 40 euro? Sorry, voel me bezwaard en het gevoel dat ik geen nee meer mag zeggen...... |
dat is wat ik wel begrijp ik vind een bos bloemen gewoon even als soort van welkom een attentie meer niet per slot van rekening is het kennismaking toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | En als ik hier op het forum lees dat iemand suggereert dat ik niet ziek ben en me aanstel kom je daar niet zo mee weg.dat heeft niets met emoties te maken maar met algemene fatsoen normen.......Jij walst daar nu even over heen.......Prima, maakt ook niet uit maar ik bedoelde het ook als voorbeeld dat je niet altijd overal maar mee weg komt.....
|
Is dit waar het topic over gaat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:09
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | | dat is wat ik wel begrijp ik vind een bos bloemen gewoon even als soort van welkom een attentie meer niet per slot van rekening is het kennismaking toch? |
Zo is dat, jij begrijpt het
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Zo is dat, jij begrijpt het  |
dankje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Bosje bloemen vind ik altijd schattig als een man dat bij zich heeft, lief, ontroerend, maar een tas vol met cadeautjes??
Voor mij een doos rituals winkelwaarde plusminus 40 euro? Sorry, voel me bezwaard en het gevoel dat ik geen nee meer mag zeggen...... |
kijk das dan geregeld gaat berend jan met mamaloe date
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:11
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | beter houden we die privé  |
is goed hoor doen we dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | kijk das dan geregeld gaat berend jan met mamaloe date  |
Zo, en Petra regelt mijn date
Heb ik ook nog een stem hierin of niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | kijk das dan geregeld gaat berend jan met mamaloe date  |
hu????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:15
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | is goed hoor doen we dat  |
Wat een inschikkelijke man toch he die Berendjan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:18
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Zo, en Petra regelt mijn date
Heb ik ook nog een stem hierin of niet  |
ik help jullie alleen maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:18
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Wat een inschikkelijke man toch he die Berendjan  |
nou bedankt mamaloe wat ben ik erg he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:20
|
|
|
|
| ZOEKER064 schreef: | | Is dit waar het topic over gaat? |
weet je, zitten mensen hier achter de pc, geen robots, dus vandaar word er wel es gedwaald op een topic naar offtopic, toch niet zo erg , vind dat zelfs soms heel mooi, wat er allemaal uit voort komt uit 1 topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:20
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Zo, en Petra regelt mijn date
Heb ik ook nog een stem hierin of niet  |
en mag ik ook nog wat zeggen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:31
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | weet je, zitten mensen hier achter de pc, geen robots, dus vandaar word er wel es gedwaald op een topic naar offtopic, toch niet zo erg , vind dat zelfs soms heel mooi, wat er allemaal uit voort komt uit 1 topic |
O even off-topic vind ik zelf geen enkel probleem, maar in dit geval.
Ik zou graag doorpraten over sterke en zwakke kanten van de verschillende kerkgenootschappen, want ik denk dat er veel van elkaar is te leren.
En er zitten in de analyse van het onderzoek dat Otto gedaan heeft heel aardige aankopingspunten om over door te praten. Waarom kunnen we het daar niet over hebben? Waarom er een anti- evangelische hetze van maken? Verwacht je werkelijk dat daar iets moois uit voort komt? Een, zoals het artikel zelf zegt, niet representatief onderzoek naar motieven van 100 kerkverlaters als alle kwetsbaarheid opgestelt? Gepubliceert door de EO (evangelische omroep)? Als bezinningsdocument?
Laatst aangepast door
|
ZOEKER064
|
op maandag 28 januari 2013, 20:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:38
|
|
|
|
| LOGITECH577 schreef: | | Is liefde niet de hele essentie van het christen(dom) zijn~. |
Ligt eraan wat je er onder verstaat natuurlijk ?
Wat is voor jou christelijke liefde dan ?
|
|
| Naar boven |
|
|