ChristianMatch

Forum

Wokken
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5169 5170 5171 5172 5173 5174 5175 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 07:54

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...gaan jullie dan op de middag wokken??? Of willen jullie een nachtwandeling...

(BTW, mamaloe, spreek, schrijf, Spaans of Portugees? Dat tracht ik je al een hele tijd te vragen in een privéchat maar je neemt niet op Boze smiley )

Huh, privechat? Weet nergens van, misschien komt dat door mijn ipad dat er geen chatberichten binnenkomen want mamaloe ziet niks hier
Coole smiley met zonnebril
Of ik Spaans of Portugees schrijf bedoel je, oooo is mijn schrijven zo slecht leesbaar Twijfelende smiley
En ik ben zelf niet spaans en niet portugees, gewoon van oorsprong een rasechte zeeuwse Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 07:55

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...gaan jullie dan op de middag wokken??? Of willen jullie een nachtwandeling...

(BTW, mamaloe, spreek, schrijf, Spaans of Portugees? Dat tracht ik je al een hele tijd te vragen in een privéchat maar je neemt niet op Boze smiley )

Ben je nu boos

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 08:02

FRANKT627 schreef:

WIJ WILLEN NACHTWANDELING Clown smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden

(aah toe nou Frank)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 08:03

MAMALOE463 schreef:
Slecht slapen is mijn slechtste moment van vannacht Huilende smiley, smiley in tranen

Moet je niet doen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 08:48

ANNA415 schreef:
Moet je niet doen Gefrustreerde smiley

Nee zal ik zeggen tegen mezelf vannacht Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 08:49

ANNA415 schreef:
WIJ WILLEN NACHTWANDELING Clown smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden

(aah toe nou Frank)

Jaa Frank, gezellie, nachtwandeling!
Komop doe mee

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 09:12

MAMALOE463 schreef:
Jaa Frank, gezellie, nachtwandeling!
Komop doe mee

Knipoog smiley

Boze smiley ...ik wandel nooit nacht...dan val ik steeds over vanalles en nog wat...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 09:30

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de namen die ik genoemd heb en die jullie quoten weg willen halen...
het doel is bereikt...

groetjes van mariska...
Naar boven

Auteur Bericht
ZOEKER064

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 09:47

SHANITA130 schreef:
Ik ben helemaal klaar met jou onderstreepte bangmakerij, en ook ff met jou, en Willemijn heeft gelijk, ik ben te snel, nu en dan, met excuses.
Ik eis niets. Degene laat me koud, ik zit wel met de gevolgen dat is iets anders.

Weer gierend de bocht uit met z'n allen.

Ik probeer te begrijpen waarom je nu telkens zo heftig reageert Shanita.

Met name als ik het ook koppel aan jouw verwijziong naar het stukje van Jans over vergeving.

Zij haalt daar precies de essentie aan middels een stukje uit een boek. Geen bijbelteksten.

Dat boek geeft ook aan; er is veschil tussen vergeven (loslaten) en verzoening (wegnemen van schuld).

Ik heb nog steeds het idee dat jij deze twee samenpakt. Dat jij het idee hebt dat Roady tegen je zegt dat jij je moet verzoenen met de persoon die een misdaad heeft begaan tegen jou.

Dat zegt echt niemand tegen jou, nergens.

Het enige wat in alles naar boven komt is een advies om los te laten.
In die adviezen zitten twee elementen:

1. Laat het recht nu maar over aan God. Hij zal zeker recht doen en op Zijn manier straffen voor wat is misdaan. Daarom is het maar te hopen voor de ander dat hij /zij achter het kruis van Jezus gaat staan voor de dag van vergelding komt. Daar zal hij/zij zich moeten verantwoorden. in die lijn ligt ook een oproep om je vijand te zegenen. Zodat hij/zij er op tijd achter komt. Voor alle onrecht zal moeten worden betaald.

2. Laat los, ga door met je leven. Hoe meer je is aangedaan hoe lastiger dit is. En loslaten is niet goedkoop. Maar zolang je mentaal vast zit aan de schuldige, wordt jouw leven door hem/haar bepaald. Je hebt veel beter verdient Shanita! Wat iedewreen in dit topic probeert te zeggen is: laat los en wees Vrij. Dat is een keuze die je in eigen hand hebt.

En als bonus: dit denken dat jij evangelisch noemt is de kern van het denken van de gereformeerde kerken. Het is de kern van de catechismus. ken je ellende, weet hoe groot duur jouw verlossing is, dan staat geen enkele schuld van de mensen om je heen je in de weg om te leven uit dankbaarheid.

Het heeft in mijn beleving NIETS met evangelisch te maken, maar ALLES met christen zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 09:57

SHANITA130 schreef:
Jezus woont in de Hemel.

Omdat jij er bent is God daar?

Tis andersom, omdat God er is ben jij er.

Trouwens je bedoeld toch niet die idiote hersenspoelcamping, he, met de Betteld, of wel? Zieke smiley

Nee Shanita, Jezus zei: Want waar twee of drie in Mijn Naam bijeengekomen zijn, daar ben Ik in hun midden. en als zij en hij en jij en ik deel uitmaken van die twee of drie enz is het idd zo dat als wij daar zijn, God er ook is Lachende smiley

Lets get together!

a

Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 3 februari 2013, 11:11
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:02

MAMALOE463 schreef:
Slecht slapen is mijn slechtste moment van vannacht Huilende smiley, smiley in tranen

Vervelend waar lig jij wakker van?
Nou hoop dat je wel een goededag heb.
Een fijne dag toe gewenst Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:05

ZOEKER064 schreef:
Weer gierend de bocht uit met z'n allen.

Ik probeer te begrijpen waarom je nu telkens zo heftig reageert Shanita.

Met name als ik het ook koppel aan jouw verwijziong naar het stukje van Jans over vergeving.

Zij haalt daar precies de essentie aan middels een stukje uit een boek. Geen bijbelteksten.

Dat boek geeft ook aan; er is veschil tussen vergeven (loslaten) en verzoening (wegnemen van schuld).

Ik heb nog steeds het idee dat jij deze twee samenpakt. Dat jij het idee hebt dat Roady tegen je zegt dat jij je moet verzoenen met de persoon die een misdaad heeft begaan tegen jou.

Dat zegt echt niemand tegen jou, nergens.

Het enige wat in alles naar boven komt is een advies om los te laten.
In die adviezen zitten twee elementen:

1. Laat het recht nu maar over aan God. Hij zal zeker recht doen en op Zijn manier straffen voor wat is misdaan. Daarom is het maar te hopen voor de ander dat hij /zij achter het kruis van Jezus gaat staan voor de dag van vergelding komt. Daar zal hij/zij zich moeten verantwoorden. in die lijn ligt ook een oproep om je vijand te zegenen. Zodat hij/zij er op tijd achter komt. Voor alle onrecht zal moeten worden betaald.

2. Laat los, ga door met je leven. Hoe meer je is aangedaan hoe lastiger dit is. En loslaten is niet goedkoop. Maar zolang je mentaal vast zit aan de schuldige, wordt jouw leven door hem/haar bepaald. Je hebt veel beter verdient Shanita! Wat iedewreen in dit topic probeert te zeggen is: laat los en wees Vrij. Dat is een keuze die je in eigen hand hebt.

En als bonus: dit denken dat jij evangelisch noemt is de kern van het denken van de gereformeerde kerken. Het is de kern van de catechismus. ken je ellende, weet hoe groot duur jouw verlossing is, dan staat geen enkele schuld van de mensen om je heen je in de weg om te leven uit dankbaarheid.

Het heeft in mijn beleving NIETS met evangelisch te maken, maar ALLES met christen zijn.

Weer gierend uit de bocht met zijn allen? En dan een betweterig stuk hoe het wel moet? Of hoor jij ook bij de mensen die gierend uit de bocht gaan? Of voel je je zelf een stuk beter? Aan je stuk te lezen wel....
En het heeft wel zeker met evangelisch denken te maken zolang je bij iedere zin de mond vol hebt over vergeving....
Laat Shanita haar eigen proces volgen en dring haar niets op....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:07

ZOEKER064 schreef:
Gelukkig Willemijn. Dan heb ik je verkeerd begrepen. Dan heb ik mijn excuses voor niets aangeboden.

Op vrijdag 1 februari 2013, 13:37 schreef je:

Verder geen reactie omdat je geen vragen beantwoord.

Pfff sommige mannen moet je ook alles uitleggen! Ik vind je opmerking naar vrouwen kwetsend en dat is heel wat anders dan dat je mij persoonlijk kwetst, ik weet wel beter namelijk......Dus....de opmerking is kwetsend, niets meer of minder....
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:17

JOL252 schreef:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/314719_10151275520628311_159091667_n.jpg

Gefrustreerde smiley Het leven is zoooo simpel Clown smiley eigenlijk.

Knipoog smiley (' heb je linkje eve werkend gemaakt)

a

Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 2 februari 2013, 10:40
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:35

BERENDJAN590 schreef:
Vervelend waar lig jij wakker van?
Nou hoop dat je wel een goededag heb.
Een fijne dag toe gewenst Knipoog smiley

Slecht slapen is gewoon een hobby van mij geworden
Huilende smiley, smiley in tranen

Lig gewoon wakker en weet niet eens waarom, simpel niet kunnen slapen, dan ga ik maar beetje tv liggen kijken en schaapjes tellen Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:36

WILLEMIJN232 schreef:
Weer gierend uit de bocht met zijn allen? En dan een betweterig stuk hoe het wel moet? Of hoor jij ook bij de mensen die gierend uit de bocht gaan? Of voel je je zelf een stuk beter? Aan je stuk te lezen wel....
En het heeft wel zeker met evangelisch denken te maken zolang je bij iedere zin de mond vol hebt over vergeving....
Laat Shanita haar eigen proces volgen en dring haar niets op....

hai Lieve Willemijn,'

Gewoon, ik wou even zeggen dat ik je stukken altijd wel waardeer!

Zegens!

ps: Trouwens echt wel erg idd.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 10:38
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:38

JOL252 schreef:
Nieuwe ernstige uitzaaiingen bij mijn broer...

ach ,lieve knuffel voor je

zucht.

Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:40

MAMALOE463 schreef:

vervelend voor je. hoopje vannacht beter slaapt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:40

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik wandel nooit nacht...dan val ik steeds over vanalles en nog wat...

Nouja je kan met onze club hoogstens over een vrouw vallen, als dat nou t ergste is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:43

PETRA373 schreef:
vervelend voor je. hoopje vannacht beter slaapt

Dankje, ben het gewend inmiddels, maar soms breekt het ineens op Twijfelende smiley

Moet nu nog zoveel doen, naar de bakker, boodschappen doen, maar ben niet vooruit te branden, wat zeg ik, ik lig nog in bed zelfs Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:43

leuk kids hebben een familie face book gemaakt,alleen voor ons gezin en aanhang, dus 1 is in amsterdam, de ander daar, de ander daar en toch kunnen wel elkaars leven makkelijk volgen, met fotos enzo erbij van wat doe je vandaag enzo, dus daar zit ik op,want moest toch dan maarfacebook aanmaken en ik ga boodschappen vandaag doen en lekker relaxen piano spelen,want voelmewat beter en blij en de wereld lacht me toe Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:45

MAMALOE463 schreef:
Nouja je kan met onze club hoogstens over een vrouw vallen, als dat nou t ergste is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Erger dan dat kan niet...spijtig genoeg zal geen enkele vrouw voor mij vallen... Huilende smiley, smiley in tranen ...ik wens jullie veel wok- en wandelplezier
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:46

@Zoeker,

Je denkt toch niet dat ik jou ook nog maar één seconde serieus neem he?

Heeft niets met mijn niet evangelisch zijn te maken maar alles met mijn christen zijn.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 10:47
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:46

PETRA373 schreef:
leuk kids hebben een familie face book gemaakt,alleen voor ons gezin en aanhang, dus 1 is in amsterdam, de ander daar, de ander daar en toch kunnen wel elkaars leven makkelijk volgen, met fotos enzo erbij van wat doe je vandaag enzo, dus daar zit ik op,want moest toch dan maarfacebook aanmaken en ik ga boodschappen vandaag doen en lekker relaxen piano spelen,want voelmewat beter en blij en de wereld lacht me toe Lachende smiley

Heey dat is leuk een familie facebook! Goed idee!
Dan gebruik je dus allemaal hetzelfde wachtwoord waarmee je kan inloggen?
Handig!
Fijn dat je je weer wat beter voelt en de wereld je toelacht, nu nog het zonnetje erbij
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:47

MAMALOE463 schreef:
Dankje, ben het gewend inmiddels, maar soms breekt het ineens op Twijfelende smiley

Moet nu nog zoveel doen, naar de bakker, boodschappen doen, maar ben niet vooruit te branden, wat zeg ik, ik lig nog in bed zelfs Twijfelende smiley

is zaterdag en nu toch nog heel druk met boodschappen doen, lekker rustig aandoen, winkels zijn nog wel effe open. mooie nieuwe foto heb je trouwens
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:48

PETRA373 schreef:

Mogen wij, of ik alleen, ook op je FB kijken? Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

FRANKT627 schreef:
Erger dan dat kan niet...spijtig genoeg zal geen enkele vrouw voor mij vallen... Huilende smiley, smiley in tranen ...ik wens jullie veel wok- en wandelplezier

Dat weet je maar nooit! Er kan maar zo een vrouw over je vallen, of voor je vallen! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

MAMALOE463 schreef:
Heey dat is leuk een familie facebook! Goed idee!
Dan gebruik je dus allemaal hetzelfde wachtwoord waarmee je kan inloggen?
Handig!
Fijn dat je je weer wat beter voelt en de wereld je toelacht, nu nog het zonnetje erbij
Knipoog smiley

die is er al, maar in bed met lap ligt wel lekker. ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:49

MAMALOE463 schreef:

Had dat dan gezegd, ik ben net terug van de winkel. Anders kon ik wel boodschappen voor je gedaan hebben. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:50

PETRA373 schreef:
die is er al, maar in bed met lap ligt wel lekker. ha ha

Haha ja misschien is de zon er alwel ja dat zou kunnen, heb de wereld nog niet gezien vandaag van buiten, lekker op bed en gordijntjes dicht, heerlijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5169 5170 5171 5172 5173 5174 5175 ... 6194 Volgende
Pagina 5172 van 6194