| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:07
|
|
|
|
| LIES146 schreef: | 237? 80? jee, dan ben ik denk ik te kritisch mensen! Ik heb er 3...
 |
Je weet niet hoeveel ik er van die door CM bedachte matches zelf ook wel vind matchen, misschien wel minder dan 3!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:09
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | ik weet niet of een 48-jarige katholieke Belg wel met mij matcht  |
Ik match met niemand maar ik kreeg wel rare mails van vrouwen...wil je graag dat ik een een printscreen van die mails stuur?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 9 februari 2013, 17:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:17
|
|
|
|
Dit komt op mij over als een bitchy opmerking. Nu kan ik het hebben hoor, meer jouw probleem. Maar wat ik me dan afvraag, waar komt dat gekat vandaan, wat is het dat jou triggert om zo te reageren. Verraste, verbaasde smiley ? Of is het beroepsdeformatie van mij, dat kan ook. Ik denk, iedereen zorgt goed voor zichzelf.
Ja, of er moet een mindere periode zijn door bijvoorbeeld depressie oid, dat iemand ff 'niet kan'.
Maar bitchy? Nee, vind ik niet.
Het is gewoon een raar bericht, de sociale dienst die in een gemeente de vrouwen in de bijstand een 'opknapbeurt' geeft.... Je hebt mensen die werken en niet weten hoe zichzelf te verzorgen en mensen in een uitkering die zichzelf misschien 'júist daardoor, om niet op te vallen ofzo zich juist extra goed verzorgen.
Daarom is kan die 'opknapbeurt' denigrerend zijn.
Waarom komt als iemand daar ook iets van zegt in die geest dan bitchy over?
En beter bitchy overkomen, dan laat iedereen maar over me grenzen gaan overkomen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 9 februari 2013, 17:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:22
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het is wit en het valt naar beneden  |
Ja hier ook......en niet zo'n klein beetje ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik match met niemand maar ik kreeg wel rare mails van vrouwen...wil je graag dat ik een een printscreen van die mails stuur? |
Nee hoor, Frank, ik ben er niet in geinteresseerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:24
|
|
|
|
Ook hier in Zeeland!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:38
|
|
|
|
Zaterdag 9 Februari, Jakobus 4:11-17; Zo de Heer het wil.
Jakobus begint nu de mensen aan te spreken die erg goed in hun geld zitten en daardoor de neiging hebben erg overmoedig te praten. Want geld en goed geven een mens een veilig gevoel. Onwillekeurig denk je dat je grip hebt op heel je leven, zelfs op je adem. Althans, zo voelt dat en zo praat dat. Deze mensen plannen ver vooruit en geven niet de indruk ook maar iemand afhankelijk te zijn, ook niet als het gaat om gezondheid en leven. ‘Morgen zijn we hier weer’, roept tegenwoordig menig tv-presentator met een dagelijks praatprogramma. Een paar jaar terug was het programma ‘Barend en Van Dorp’ erg populair. Op een keer hoorde ik hen aan het eind van de uitzending roepen: ‘Morgen zijn we er weer. En dan zit hier Bart Chabot en Boudewijn Büch en …’ Maar onverwachts overleed Boudewijn Büch en hij zat er dus niet. Maar of we hier nu iets van leren? U weet niet eens hoe uw leven er morgen uit ziet, zegt Jakobus. Leef daarom in grote afhankelijkheid van God. Daarbij gaat het om meer dan alleen maar een bezwerend D.V. overal voor zetten. Het gaat om leven met God van dag tot dag. En het volgen van Jezus Christus, wat voor zaak je vandaag ook te doen hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:44
|
|
|
|
sow en niet een klein bietje en zo te zien zitten we voorlopig nog in de prijzen! Alles is alweer bedekt door een laag sneeuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | sow en niet een klein bietje en zo te zien zitten we voorlopig nog in de prijzen! Alles is alweer bedekt door een laag sneeuw  |
Ja, dat klopt en er komt nog meer aan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:46
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | En beter bitchy overkomen, dan laat iedereen maar over me grenzen gaan overkomen. |
Jet reageerde op een opmerking van Gerrit, die denk ik vooral als grapje bedoeld was maar door Jet niet zo werd opgepakt. Ik snap daarom jouw reactie niet zo goed, omdat het niet op jou was gericht en gerrit bovendien niets schreef dat met grenzen te maken had.
On topic: ik vind het een vreemde manier van omgaan met bijstandsvrouwen. ook een hele oppervlakkige manier trouwens. het toeval wil dat ik wél og niet zolang geleden iets soortelijks heb gedaan. Maar dan dus totaal niet met al doel om een rijke man aan de haak te slaan, maar voor mezelf, om uitmn eigen schaduw te komen na ene hele moeilijke perode. Naar de visagiste geweest om mezelf op een normale, niet-dellerige manier op te leren maken. Met een kledingcoach wezen shoppen om mijn garderobe sterk te verfrissen. En als latste naar de kapper. Maar dat heeft ook met zelfvertrouwen en voor jezelf willen zorgen te maken. Daarom vraag ik me ook af of het project van het artikel gaat slagen. je kan een uiterlijk tot een bepaalde mate verfraaien. Maar als dat niet op gelijke hooge staat met een innerlijk zelfvertrouwen, voor jezelf uit durven en willen komen, dan is het een luchtballon waar ook die rijke mannen best wel doorheen gaan prikken.
Laatst aangepast door
|
LIES146
|
op zaterdag 9 februari 2013, 17:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:54
|
|
|
|
opstaan was ophangen wakker worden ga ik met de bus de tacxi bel ik mijn moeder denken een uur lang j adan toch maar mijn moeder even naar de stad weg broek die nu 70% korting zou zijn in de hoop vorige week laten hangen dacht dat die er nog wel zou zijn nu ruilen bij de hema maattabel cup kleiner dacht nah ja gegroeid tabellen je kan er niets van op aan, ja dan maar een strijkijzer halen weer wat euro s lichter in de knip deze maand. En denke denken denken denken
lees ik een boekje over verander je denken Wat heb ik gedaan denken dat ik verkeerd denk en huil van verdriet spijt en zie dat door verkeerd denken mijn gezin uit elkaar is gevallen dit is waar ik nog steeds over denk en huil Door mijn denken mijn bolwerken de Duivel toelaat ja ik heb het hoor niet de duivel doet het niet God is de schuldige dat hij niet goed doet omdat HIJ dat allemaal kan
maar ik omdat ik niet goed denk , het woord wel ken maar niet over denk Ja weer een angel uit mij getrokken ik denk denk denk te veel
Hoop en denk dat ik dit snel kan veranderen mijzelf ten goede voor God en dan zal HIJ mij ten goede keren niet andersom .
Ik bid ik denk ik huil en HIJ alleen weet wat ik voel nu en denk.
Was ik maar anders was ik maar niet wat ik ben kon ik me maar niet laten beinvloeden door mensen en woorden , Liet ik me maar niet in met dingen die ik bijbels wel heel goed weet hoe het moet
Ik heb vandaag en nog steeds HEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veeeeeeeeeeeeeel gedacht
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:09
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ja, dat klopt en er komt nog meer aan... |
Ja we zitten precies op de plek waar het het meeste en langst blijft sneeuwen als ik het zo zie! het is wel weer erg mooi met al die sneeuw op de bomen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:14
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | De bijbel is er volgens mij erg helder in. Dat het leven van God komt, en dat de dood van satan komt. Lees het er maar op na.
En als God rust geeft, wil Hij dat NU al doen, terwijl ik levend ben. En als ik die rust vind, hoef ik ook geen zelfmoord meer te plegen. Het een sluit het ander uit.
Er zijn genoeg getuigenissen - om inderdaad maar weer ontopic te gaan - van mensen die zich van het leven wilde beroven, en dat God op het juiste moment iemand zond, om de heilsboodschap te brengen.
Ik blijf dus bij mijn standpunt dat wij de dood moeten zien te overwinnen in Christus, voordat de dood ons overwint...
Dus zeggen dat iemand het leven vindt, door zelfmoord te plegen is volkomen onzin. Het werk van Christus zou dan volkomen nutteloos zijn geworden. |
Dus Zelfmoord is een zonde die niet vergeven wordt, ook al ben je Zijn eigendom?
Zijn genade is voor toen, nu en later. Een spreker van zo'n rouwdienst zei: "Het is zonde (tegen Gods wil in, en zonde van zo'n prachtig leven) van die meid... maar ze is bij Hem". Dat geloof ik ook. Het leven was al een hel, maar ze kende God, ze heeft geworsteld en gevochten om te leven maar heeft het niet gered. Zou ze dan nu de eeuwigheid zonder Hem zijn? Ze hield van Hem en daarom hield ze nog een tijd vol. Niemand mag oordelen over wat zij, en met haar velen, heeft doorstaan.
Maar de genade... die blijft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:19
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Ik geloof dat je zelf ook behoorlijk misleid bent....
De zonde brengt de dood voort volgens de bijbel, maar als iemand zelf voor zijn dood zorgt, dan is dat geen zonde???? |
De ene zonde is niet groter dan de ander. Wij doen dagelijks dingen die ons zouden kunnen verwijderen van God maar dat gebeurt niet want Hij houdt ons vast. Zijn trouw is tot in eeuwigheid, lees ik in mijn bijbel.
We kunnen nu heel verstandelijk en feitelijk met het woord van God oordelen over iemands (laatste) zonde ... maar waar zijn wij om de ander vast te houden, naast hen te gaan? Weten we wel echt waar we het over hebben, over innerlijk afschuwelijk lijden? God ziet de wonde achter de zonde. En Hij kent de Zijnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:21
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Een zelfdoder is nooit geestelijk gezond.
"als je maar goed bid genees je" "als je Hem écht kent pleeg je geen zelfmoord"
Beide keren verwijten we de persoon dingen waarover hij geen of weinig macht heeft(God geneest op Zijn tijd,niet op de onze en beoordeelt wie Hem écht kent), terwijl je de persoon hiermee een drukker richting afgrond geeft.
Natuurlijk is God er niet blij mee,Hij ziet Zijn kinderen niet graag lijden.Hij ziet wat er in die mens omgaat,wij niet. |
Mee eens Leanne. En niet alleen de persoon in kwestie. Ook de rouwende achterblijvers krijgen nog een extra hopeloze boodschap mee.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 9 februari 2013, 18:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:29
|
|
|
|
| LIES146 schreef: | Jet reageerde op een opmerking van Gerrit, die denk ik vooral als grapje bedoeld was maar door Jet niet zo werd opgepakt. Ik snap daarom jouw reactie niet zo goed, omdat het niet op jou was gericht en gerrit bovendien niets schreef dat met grenzen te maken had.
Ach, dat zie je wel vaker hoor, dat iemand op een post naar iemand anders gericht reageert...misschien was ik het er wel mee eens, met diegene op wie Jet reageerde.
On topic: ik vind het een vreemde manier van omgaan met bijstandsvrouwen. ook een hele oppervlakkige manier trouwens. het toeval wil dat ik wél og niet zolang geleden iets soortelijks heb gedaan. Maar dan dus totaal niet met al doel om een rijke man aan de haak te slaan, maar voor mezelf, om uitmn eigen schaduw te komen na ene hele moeilijke perode. Naar de visagiste geweest om mezelf op een normale, niet-dellerige manier op te leren maken. Met een kledingcoach wezen shoppen om mijn garderobe sterk te verfrissen. En als latste naar de kapper. Maar dat heeft ook met zelfvertrouwen en voor jezelf willen zorgen te maken. Daarom vraag ik me ook af of het project van het artikel gaat slagen. je kan een uiterlijk tot een bepaalde mate verfraaien. Maar als dat niet op gelijke hooge staat met een innerlijk zelfvertrouwen, voor jezelf uit durven en willen komen, dan is het een luchtballon waar ook die rijke mannen best wel doorheen gaan prikken. |
Helemaal mee eens: en ja, het geeft een soort zelfvertrouwen als je goed verzorgt de deur uitloopt. En ja, dat moet op hetzelfde niveau staan als je innerlijk, ja dat kan je uitstralen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:47
|
|
|
|
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
Jij hebt een nieuwe foto Jol! ook meegedaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:51
|
|
|
|
Wittigheid????? Hier geen spoortje van te bekennen Wel van de zon, vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:53
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
Jij hebt een nieuwe foto Jol! ook meegedaan? |
Ja vinjeummooi? Goeie fotograaf he.
Het was een hele (maar goedkoop kaartje van de NS) rit over het spoor maar dan heb je ook wat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:53
|
|
|
|
De gemeente Dongeradeel heeft zich teruggetrokken uit het project, na veel negatieve reacties. De 600 euro voor het relatiebureau is niet meer te krijgen, wel zijn wat andere zaken als de kapper en nieuwe kleren mogelijk.
Het relatiebureau is kort daarop vertrokken, jaja. CM is toch wat goedkoper, al met al.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:55
|
|
|
|
Ships val ik effe door de mand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik zeg niets want anders is Petra boos op mij...  |
een diesel is een auto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:13
|
|
|
|
Ik weet ook wel dat Leannne zo niet is, ik ken Leanne als aardig en begrijpend, invoelend.
Gewoon, de opmerking: Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:38
LEANNE226 schreef: Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken. Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan? Gequote door Lies, en later veranderd in: Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken. Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........hoe kijk je hier tegenaan?
Laatst aangepast door LEANNE226 op donderdag 7 februari 2013, 15:45
Nou ja, en ja, sommigen Kiezen om voor de kinderen te blijven zorgen thuis, en ja heb je een rijke vent, bijvoorbeeld, kan dat dus gewoon. En sommigen kiezen ervoor en ja zijn bijvoorbeeld alleenstaand, en ja, kunnen misschien werken, maar willen kinderen niet naar opa en oma brengen, om redenen die wel te begrijpen zijn. Dan is er vaak geen sprake van keuze, maar gewoon verstand gebruiken. En sommigen kiezen bijvoorbeeld om niet te werken omdat de crèche niet te betalen is anders. Dan is het ook geen keuze; was de crèche wel te betalen zouden ze wel werken bijvoorbeeld.In ieder geval: om een lang verhaal kort te maken, ja, ik werd ff boos om deze zin: Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........
Want in mijn ervaring wat ik om me heem zag en zie: iedereen wil liever werken, en het is een regelrecht ramp als je ergens werkt en je kan vertrekken, omdat ze gaan fuseren. Dan kies je er mijns inziens niet voor als je dan een ww krijgt.
Afijn, ik was best wel boos en van slag; veel pijn kwam boven, ja, en nu is het weer over, heb weer wat verwerkt, en ja, ik ga echt niet anders denken over Leanne door éen opmerking die ze ff wat onhandig plaatst. In mijn ogen.
Ik ken dat, doe het zelf ook weleens, dan bedoel je het eigenlijk anders.
En ja, ze veranderde het in: Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........
Ik zelf zou er van maken: de 2de groep moet er voor kiezen niet te gaan weken....want ze kunnen dat niet combineren, crèche is te duur, geen opa en oma die op kunnen passen, iig het zou niet verantwoordelijk zijn, als bijvoorbeeld opa veel drinkt en dan niet meer aanspreekbaar is...
Omdat ik veel leed heb gezien van mensen die in een isolement kwamen na een fusie, zonder werk van de een op de andere dag, ook zonder afvoelingsregeling oid.
Iig, wat mijn ervaringen zijn, wat ik heb gezien om me heen, meesten willen werken, en geven het op na jaren van sollicitatie. En leren dan op therapie op intergratieburo's om te leven met hun situatie, middels goedkope hobby's en leren vrije tijd goed te gebruiken en dan kan het lijken alsof ze het 'wel best vinden zo met die uitkering'.
Afijn er kwam op mij een opmerking verkeerd binnen en ja, dan kan ik een botsing krijgen zeker op een forum. En er zullen nog wel meer botsingen komen en ook nog veel momenten van wel meteen begrijpen, ja daar is niets aan te doen, je hebt alleen gesproken woord.
En Een andere keer werd Leanne eens boos op me, kan die post niet vinden, ....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 9 februari 2013, 19:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:28
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | | Of het ook echt zo is dat het afleidingsmanoeuvres zijn weet ik niet, maar ik ben het met je eens dat de overheid te veel macht heeft waarvan te veel mensen de dupe zijn. |
Tess,
Dank voor deze reactie, doet me goed! Fijne avond en fijn weekend! ps: ja, raar is dat he, ik heb ook weleens dat er een paar keer dezelfde post wordt geplaatst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:30
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
Jij hebt een nieuwe foto Jol! ook meegedaan? | LOL
Jol heeft een mooi gezicht! !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:30
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Ik denk dat jij het zelf wel weet.  |
acj ja deze keer ben ik maar voor een jonge diesel gegaan van 2 jaar jonger, is beter dan een ouwe diesel, alleen als hij nou ook nog es milue vriendelijk was.... ma ja je ken niet alles hebben natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Gerrit, wees eerlijk, het is toch een raar verhaal.....? Welk zelf respecterende vrouw doet nu zo iets en laat zich zo minderwaardig behandelen? En het is ook nog eens ouderwets, want een beetje vrouw heeft tegenwoordig een eigen inkomen en is niet afhankelijk van de mannen in Dongeradeel of whatever.........
Willemijn, die gaat maar niet met Friese mannen daten want dan moet ik eerst naar de beautyfarm, kleurenanalyse enz.... Niets van je bent goed zoals je bent.......  |
Precies Willemijn, het is zo,n malloot verhaal, dat serieus reageren al één moeite te veel is  Ben vaak genoeg in Friesland geweest, en heb daar geen abnormaal of normaler persoon waar genomen dan hier, hoewel (uitzonderingen daar gelaten )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:41
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | acj ja deze keer ben ik maar voor een jonge diesel gegaan van 2 jaar jonger, is beter dan een ouwe diesel, alleen als hij nou ook nog es milue vriendelijk was.... ma ja je ken niet alles hebben natuurlijk  |
Troost je, Petra, diesels zijn betrouwbaar, gaan doorgaans lang mee, en kunnen heeeeel veel kilometers maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:42
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | acj ja deze keer ben ik maar voor een jonge diesel gegaan van 2 jaar jonger, is beter dan een ouwe diesel, alleen als hij nou ook nog es milue vriendelijk was.... ma ja je ken niet alles hebben natuurlijk  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:43
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | De bijbel is er volgens mij erg helder in. Dat het leven van God komt, en dat de dood van satan komt. Lees het er maar op na.
En als God rust geeft, wil Hij dat NU al doen, terwijl ik levend ben. En als ik die rust vind, hoef ik ook geen zelfmoord meer te plegen. Het een sluit het ander uit.
Er zijn genoeg getuigenissen - om inderdaad maar weer ontopic te gaan - van mensen die zich van het leven wilde beroven, en dat God op het juiste moment iemand zond, om de heilsboodschap te brengen.
Ik blijf dus bij mijn standpunt dat wij de dood moeten zien te overwinnen in Christus, voordat de dood ons overwint...
Dus zeggen dat iemand het leven vindt, door zelfmoord te plegen is volkomen onzin. Het werk van Christus zou dan volkomen nutteloos zijn geworden. |
Jij denkt dat de bijbel daar helder in is, dat is jou interpretatie.
Ik ben door jou indirect, direkt, boeie.., ook al beschuldigt dat ik in handen van folteraars kom nav Mat 18. Omdat ik niet van Harte vergeef.
Terwijl de slaaf bad voor vergeving en niet ontkende...verschilletje...
Later nu weg!
Fijne Avond iedereen!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|