ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5226 5227 5228 5229 5230 5231 5232 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:00

ANNA415 schreef:
verhuisdozen gesjouwt

Don't say the v-word. Gefrustreerde smiley

Maar sterkte met sjouwen van de vSmiley met dichtgeplakte mond ...dozen.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 12 februari 2013, 18:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:01

ANNETTE050 schreef:
http://youtu.be/JaXAkgzwljE

(heb er even een klikbaar linkje van gemaakt Annet)

Lachende smiley
a

Laatst aangepast door
KEITH722
op dinsdag 12 februari 2013, 18:16
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:07

ALTJE848 schreef:
Ja dat zal wel maar voor nu kan ik daar niet bij en je mooi lied maar heeft God me voorbestemd om mijn hele leven zo gebukt te moeten gaan.

Is dat de God van liefde mij nu pas in laten zien dat ook ik schuldig ben geweest , waarom dan niet eerder zodat ik mijn kinderen had kunnen houden waar ik echt van hield ja ik weet dat ik niet mag vragen waarom ik weet waar naar toe ik ga mijn bestemming is hemels maar en nu dan en hier ?

Alles kwijt mijn kids een straat verder en ik maar thuis zitten wachten dat ik dacht hoop dat ze even komen maar nee hoor ze zijn boos op mij en ik denk terecht nu neem de schuld wel op mij deed Jezus ook toch.
Dat kruis draag ik wel tot ik in de hemel kom zo zal het wel zijn .

Dat is mijn belijdenis tekst van vroeger verloochen je zelf neem je kruis op en volg mij

Nu moet ik dat maar gaan doen sterker nog dat is wat gebeurd nu ik zie geef toe vergeef de ander nu mezelf nog en zien wat er van komt .

tot hier ga even thee nuttigen groet anita

Sterkte!
Woorden zijn hier teveel
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:12

frank me mails niet opent en heb er nog wel 5 gestuurd Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:13

SHANITA130 schreef:
Ik nu wegga, dus, als ik niet reageer, ja, dán ben ik er niet Knipoog smiley

Laterz!

ha ha tot later, maar zo te zien ben je er nog Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:14

JOL252 schreef:
Don't say the v-word. Gefrustreerde smiley

Maar sterkte met sjouwen van de vSmiley met dichtgeplakte mond ...dozen.

bedoel je verhuizen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:16

THOMAS968 schreef:
Overal zijn aardige mensen!

Ik raad mensen altijd aan het Pieterpad te lopen. Een uitgezet lange afstandswandelpad van Pieterburen, bijna aan het Wad in Groningen, tot de Sint Pietersberg aan de Belgische grens onder Maastricht. Zelf liep ik Zuid-Noord. En kun je geen 490 km wandelen? Nou, ik dacht het wel. Je loopt gewoon een aantal kilometers per dag, met een normale gezondheid tussen de 15 en 25 kan best. Begin en eindpunten van de etappes, die je overigens niet hoeft aan te houden, zijn goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Ik heb zelf een weekendkaart van de spoorwegen en dan ben je gemiddeld een tentje kwijt per weekend aan reiskosten. Dan is het niet duur met de trein.
Elke etappe die je loopt heb je vakantiegevoel en rust. Je loopt wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En waar je komt is het onverwachts mooi. En dat is echt niet alleen bij de Holterberg, Elten en Zuid-Limburg. Het pad loopt door de oostelijke grensprovincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg met hele kleine stukjes Duitsland en Brabant. Elke tocht een beetje vakantie en altijd natuur en niet het gehaast en de agressie die je in de drukte tegenkomt. Iedereen die het doet, vindt het heerlijk en je hoeft echt geen sportmens te zijn. Ontspannen en goed voor je lijf.

Overal hartelijke mensen, Erika, maak je geen zorgen. Voor mij is het nieuwe jaar 31 maart, het begin van de zomertijd. Tot na achten licht, heerlijk. Wandelen kan onder de meeste normale weersomstandigheden prima!

http://www.lekkerwandelen.nl/het%20pieterpad.html

Thomas, sta op en wandel, kan ook letterlijk nog he. Ik beheers naast het Fries ook het Nederlands, mocht je daar al aan twijfelen en dat verstaan ze overal wel, Engeltje smiley

Ik kan me ineens toch weer die spierpijn herinneren die ik had na de Vierdaagse van vorig jaar....pffff, vier dagen wandelen.......... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:26

ALTJE848 schreef:
Ja dat zal wel maar voor nu kan ik daar niet bij en je mooi lied maar heeft God me voorbestemd om mijn hele leven zo gebukt te moeten gaan.

Is dat de God van liefde mij nu pas in laten zien dat ook ik schuldig ben geweest , waarom dan niet eerder zodat ik mijn kinderen had kunnen houden waar ik echt van hield ja ik weet dat ik niet mag vragen waarom ik weet waar naar toe ik ga mijn bestemming is hemels maar en nu dan en hier ?

Alles kwijt mijn kids een straat verder en ik maar thuis zitten wachten dat ik dacht hoop dat ze even komen maar nee hoor ze zijn boos op mij en ik denk terecht nu neem de schuld wel op mij deed Jezus ook toch.
Dat kruis draag ik wel tot ik in de hemel kom zo zal het wel zijn .

Dat is mijn belijdenis tekst van vroeger verloochen je zelf neem je kruis op en volg mij

Nu moet ik dat maar gaan doen sterker nog dat is wat gebeurd nu ik zie geef toe vergeef de ander nu mezelf nog en zien wat er van komt .

tot hier ga even thee nuttigen groet anita

Wat een goeie vragen Anita ... de waarom vraag mag hoor... En rouwen ook ...

take care..
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:28

PETRA373 schreef:

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:56

En toch, ja, ik ga boksen. Want ik wil het lente zien worden....

Dit vind ik een prachtige gedachte van je Shanita!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:30

PETRA373 schreef:

Aaaaaaaaa daar heeft ze een trauma aan overgehouden Petra Knipoog smiley

Dus zeg vooral niet VERHUIZEN Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:33

THOMAS968 schreef:
Overal zijn aardige mensen!

Ik raad mensen altijd aan het Pieterpad te lopen. Een uitgezet lange afstandswandelpad van Pieterburen, bijna aan het Wad in Groningen, tot de Sint Pietersberg aan de Belgische grens onder Maastricht. Zelf liep ik Zuid-Noord. En kun je geen 490 km wandelen? Nou, ik dacht het wel. Je loopt gewoon een aantal kilometers per dag, met een normale gezondheid tussen de 15 en 25 kan best. Begin en eindpunten van de etappes, die je overigens niet hoeft aan te houden, zijn goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Ik heb zelf een weekendkaart van de spoorwegen en dan ben je gemiddeld een tentje kwijt per weekend aan reiskosten. Dan is het niet duur met de trein.
Elke etappe die je loopt heb je vakantiegevoel en rust. Je loopt wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En waar je komt is het onverwachts mooi. En dat is echt niet alleen bij de Holterberg, Elten en Zuid-Limburg. Het pad loopt door de oostelijke grensprovincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg met hele kleine stukjes Duitsland en Brabant. Elke tocht een beetje vakantie en altijd natuur en niet het gehaast en de agressie die je in de drukte tegenkomt. Iedereen die het doet, vindt het heerlijk en je hoeft echt geen sportmens te zijn. Ontspannen en goed voor je lijf.

Overal hartelijke mensen, Erika, maak je geen zorgen. Voor mij is het nieuwe jaar 31 maart, het begin van de zomertijd. Tot na achten licht, heerlijk. Wandelen kan onder de meeste normale weersomstandigheden prima!

http://www.lekkerwandelen.nl/het%20pieterpad.html

Thomas, sta op en wandel, kan ook letterlijk nog he. Ik beheers naast het Fries ook het Nederlands, mocht je daar al aan twijfelen en dat verstaan ze overal wel, Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley Maak ik me zorgen?? ehhhh waarom??
Ben soms blond zie hem effe nie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:36

PETRA373 schreef:

Troost je de mijne ook niet Knipoog smiley
Denk dat tie even zat aan zijn hoofd heeft! Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:42

PETRA373 schreef:

Frank zit smakelijk te eten
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:42

ERIKA129 schreef:
Troost je de mijne ook niet Knipoog smiley
Denk dat tie even zat aan zijn hoofd heeft! Twijfelende smiley

En buiten dat om Smiley die vol vragen zit hij wil er wel wijzer op worden Verraste, verbaasde smiley dus dicht laten, altijd beter Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:56

ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Maak ik me zorgen?? ehhhh waarom??
Ben soms blond zie hem effe nie Knipoog smiley

Soms Smiley die vol vragen zit hoezo soms, altijd toch Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:07

Dankjewel Jol .

Ik hoop snel zonder dat kruis verder te mogen lopen,
Zonder de last is me ook verteld in een genezingsdienst
dat het juk verbroken zou worden,( misschien geloof ik toch niet genoeg in God of vertrouw ik het niet , HIJ weet ook dat ik teleurgesteld ben ), nu niet alle minuut nee bij mij gaat dat over jaaaaaaaren heen
IK weet niet meer wie dat zei in de bijbel maar ik vraag wel Heer hoelang nog zal het duren Hoe lang nog moet ik zoveel pijn verdragen, hoelang nog ?
En niemand zal het weten niemand geen psychiater geen dokter geen instantie mensen die bang zijn omdat ik veel heb te dragen lopen weg?
waarom wat moet ik dan wel niet ja nu kan ik even niet lopen vanwege rugpijn maar dat gaat over en ja kan ik weer even door.
Ja geloof dat ik toch geloof in God vertrouw in alle omstandigheden maar in mensen dat kan ik niet meer 45 jaar niet gekunt dit jaar dacht ik ga ervoor wil mensen leren kennen leuke dingen doen valt er weer een wokuitje in het water schelden mensen zich verrot hier op de chat dan bid ik maar zegen hen , is dit nu de wereld die de HEER zou willen.
Soms kijk ik stiekum met HEM mee waan in mij in de hemel en zie op aarde dan denk ik ja ook ik als mens wat maken we er toch een schitzooi van dat is de pijn die ik voel voor mijn God het is niet alleen wat ik heb gedaan mij is aangedaan maar het is nu meer van Anita wat ga je doen ga je door stop je er mee hoe ga je dat doen waar EER ik mijn God mee .
Dat is mijn ik wat geslingerd word gedachten die maken dat ik het niet meer weet , maar vertrouw wel op HEM.
IK wil leven tot eer van Hem niet meer en niet minder.
er stond ergens wedergeboorte dat was je als je inzag , dat je niet door moet gaan met wat je deed maar dat het moet stoppen daarmee
en dat je nooit meer zult voelen hoe het was daarvoor, want je hebt er een hekel aan op die manier verder te gaan ook dat is mijn worstelen
Ja Hij werkt beitelt heel hard aan mij dat doet pijn t oude leven achter me laten en vertrouwen blindelings op Hem dat de toekomst mooier zal worden wau dat wil ik zo graag zien op niets hopen op zijn plan doel met mijn leven.
Het oude was zo vertrouwt wist precies wat ik dan moest doen , ja ik denk nu ik dit schrijf dat God me wil laten zien dat Hij te vertrouwen is in alle omstandigheden.
En las ook hij wil niet dat ik langer vast houd aan de pijn van het verleden maar dat is moeilijk als instanties dat instant houden.
Maar ja als Hij zegt ik begin telkens met jouw opnieuw wie ben ik dan om dat niet te doen , moeilijk maar niet onmogelijk weet het wel .
maar gevoel niet hebben niet land in mij dat iemand om me geeft echt om me geeft met alle sorres er bij niet voor te stellen toch?
Ik probeer me vast te houden aan het woord , want dat is mijn Redding
morgen naar een vrouwen koffie ochtend er spreekt een dame over psychische factoren en geloof ben benieuwd of ik daar iets aan heb en even weer adem kan halen voor een aantal dagen weken maanden jaren .
zomaar een groet aan mensen die mij lezen
Gods zegen ook voor jou man of vrouw.

Anita

Laatst aangepast door
ALTJE848
op dinsdag 12 februari 2013, 20:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:12

tekst weg......balen, later of morgen even overnieuw...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 12 februari 2013, 20:34
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:16

WILLEMIJN232 schreef:
Ik kan me ineens toch weer die spierpijn herinneren die ik had na de Vierdaagse van vorig jaar....pffff, vier dagen wandelen.......... Engeltje smiley

Tsja en dat doe ik dus niet. Lekker ontspannen en niks 30, 40 of 50 km lopen en dat vier dagen lang. Beetje moe? Lekker zitten op een bankje. Dan weer verder en genieten. Vandaag 13 km gelopen en toch naar de zin gehad? Prima. 25 km en lekker opgeschoten? Ook goed. Kop koffie of soep onderweg? Alle tijd, het is nog lang niet donker. Relax en geniet, daar heb ik geen medaille voor nodig. Wel petje af, de vierdaagse is mij te ver, te lang en te zwaar en ik hou niet zo van mensenmassas.

Thomas, relaxed.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 12 februari 2013, 20:41
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:35

GERRIT084 schreef:
Soms Smiley die vol vragen zit hoezo soms, altijd toch Engeltje smiley

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:41

Mooiste moment van de week, in het weekend deze ontzettend goede thriller gezien: Dail M for Murder van Hitchcock

DIE MOET JE ECHT GEZIEN HEBBEN, HÓE DAT MAAKT ME NIET UIT!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:51

IKNET EEN HEEL STUK VOOR FANK HEB LOPEN TYPEN OP HET FORUM, VERSTUREN, GAAT IETS MIS WEG STUK NOU DOE HET MORGEN OFZO OPNIEUW Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:56

Niks meer heb al teveel gedaan Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:57

Dinsdag 12 Februari, Jakobus 5: 7-12; Rechter en redder.

Misschien is dit opnieuw een opmerking van Jakobus die je meer deprimeert dan inspireert. Want als de rechter voor je deur staat, is dat iets om vrolijk van te worden?
Dat hangt er helemaal van af. Maken mensen het je moeilijk en is er niemand die het voor je opneemt en voor je opneemt en voel je je groot onrecht aangedaan, dan is de gedachte aan een rechtvaardige rechter heel troostvol. Want zo’n rechter neemt het voor je op. Gelukkig het land waarin rechtvaardige rechters zijn en waar je ook persoonlijk recht gedaan wordt, wie je ook bent.
Aan zo’n rechter moet je denken bij God. Eindelijk bemoeit de hoogste Rechter zich met onze wereld. Eindelijk bemoeit de hoogste Rechter zich met onze wereld. Eindelijk bemoeit Hij zich met jou en met mij.
Als Redder toonde Hij in Jezus zijn gezicht. Als Rechter komt Hij bevrijdend naar ons toe. Dat is de gedachte. Wie daaraan denkt, zegt Jakobus, kan gerust zijn en wachten. Niet totaal passief, maar als een broer die eerst alles gedaan heeft wat gedaan moet worden. Maar vervolgens heel geduldig wacht en wacht.
Laten wij dat ook doen. Wie overtuigd is van Gods belofte, kan wachten. De Rechter die onze Redder is, staat voor de deur. Het is slechts een kwestie van tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:19

Dartbord (op aanrennen ) ophangen in de garage en overige standaard werksaamheden waar onder stadsdienst rijden

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op dinsdag 12 februari 2013, 21:34
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:19

ERIKA129 schreef:
Boze smiley

Valt niet mee he, kleur bekennen Verlegen lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:20

http://25-plus.eu/index.php/conferentie-2013-info/workshops
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:27

BERENDJAN590 schreef:
Dartbord op aanrennen de garage en overige standaard werksaamheden waar onder stadsdienst rijden

Verraste, verbaasde smiley watte??
Ehhh vrij vertaald pizza op nu opschieten om in de garage te komen om te gaan werken Smiley die vol vragen zit

Tja sorry hoor ben een hollander Clown smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 12 februari 2013, 21:27
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:28

ALTJE848 schreef:
..

Wauw wat heb jij toch een vertrouwen en doorzettingsvermogen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:30

Vanavond Van Dale woordspel Jeugd gespeeld met dochterlief.

Strijd onbeslist... Boze smiley Slapende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5226 5227 5228 5229 5230 5231 5232 ... 6194 Volgende
Pagina 5229 van 6194