ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5277 5278 5279 5280 5281 5282 5283 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 13:09

ANNA415 schreef:
Zo maar eens even kijken of de slager nog een gegrild half haantje heeft liggen Kwijlende smiley . Anders maar de andere hoek om bij de bakker een lekker broodje opscharrelen.

Een half haantje? Is daar eten aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 14:08

FRANKT627 schreef:
Een half haantje? Is daar eten aan?

Tuurlijk Frank....
Er geniet ook nog iemand anders van die andere helft-haan....
Zijn er weer 2 mensen gelukkig!!!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 14:18

Ik zat de afgelopen weken eerst op Tania, daarna op Zarayda en nadat zij eruit vloog dacht ik Carolien. Toen hoorde ik de stem van de mol bij de drive in bios en vond die verdacht veel op die van Paulien lijken.
De persoon op wie ik de eerste drie afleveringen zat maar waarvan ik uiteindelijk concludeerde dat ze daar echt te 'lief' voor was... Ik weet het niet meer! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAT170

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 14:40

Ik denk zelf dat echte volgelingen van Jezus moeten zijn voorbereidt om de meest gehate personen van dit land te worden en dat er christenvervolging zou kunnen komen die fysiek wordt en waarbij je in de gevangenis belandt. De dominante cultuur en dit systeem is voor mij goddeloos en slecht. Dingen als bv abortus en het homohuwelijk zal ik als volgeling van Jezus nooit goedkeuren. Zelf denk ik dat er tijden gaan komen dat je als christen ook vanuit de overheid met contracten te maken krijgt waarin je dingen als het homohuwelijk en abortus moet onderschrijven en wie dat niet doet bv de gevangenis ingaat, wordt mishandeld of vermoord. Wat ik nu al vanuit de overheid zie is dat ze alles wat met God te maken heeft of eraan herinnert weg wil hebben.

Laatst aangepast door
MAT170
op zaterdag 23 februari 2013, 16:10
Naar boven

Auteur Bericht
CREALIEF898

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 15:02

MAMY994 schreef:
Heel erg mooi!

Dank jullie wel!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 15:29

Vanmorgen telefoontje, met de vraag of ik een mooie , grote bloem boeket wilde maken voor een dame van 75 jaar..............heerlijk om te doen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 16:43

Zaterdag 23 Februari, 1 Johannes 4: 17-21; Niet meer bang.

Ben je weleens bang voor God en voor het moment dat je voor zijn troon zult staan? Juist heel gelovige mensen hebben, zo merk ik wel, zitten daarover regelmatig te tobben. Ze hebben een groot gevoel voor verantwoordelijkheid. Al toen ze jong waren. Bij het ouder worden neemt dat vaak alleen maar toe. Was je echt zo goed? Wat geeft je vrijmoedigheid om alle angst en zorg voor dat grote moment te verliezen?
Volgens de apostel de liefde van God. En de liefde voor God. Angst heeft altijd te maken met een gevoel van falen, van schuld en zonde. En dus ben je bang voor straf en veroordeling. Maar voor iemand die veel om je geeft, hoef je nooit angst te hebben. Soms schaam je je wel diep. En zo zal het tegenover God ook wel zijn, als we de balans van ons leven opmaken. En je allerlei pagina’s uit het dagboek van je leven in gedachten zit te lezen. Pagina’s waarop je niet trots bent, maar waar je je voor schaamt, elke keer weer als je eraan denkt. En je ook wel bang maakt naar God toe. Maar de liefde waarmee God door Jezus Christus ons hart inwint en vervult, is zo’n realiteit en zo ons leven helemaal samenvattend, dat ze alle angst uitsluit.
Zover ben ik nog niet, zeg je misschien. Wees stil, en gelóóf in liefde. Zie op Jezus! Van Hem moet alle angst het verliezen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 17:22

MAT170 schreef:
Ik denk zelf dat echte volgelingen van Jezus moeten zijn voorbereidt om de meest gehate personen van dit land te worden en dat er christenvervolging zou kunnen komen die fysiek wordt en waarbij je in de gevangenis belandt. De dominante cultuur en dit systeem is voor mij goddeloos en slecht. Dingen als bv abortus en het homohuwelijk zal ik als volgeling van Jezus nooit goedkeuren. Zelf denk ik dat er tijden gaan komen dat je als christen ook vanuit de overheid met contracten te maken krijgt waarin je dingen als het homohuwelijk en abortus moet onderschrijven en wie dat niet doet bv de gevangenis ingaat, wordt mishandeld of vermoord. Wat ik nu al vanuit de overheid zie is dat ze alles wat met God te maken heeft of eraan herinnert weg wil hebben.

Waarom staat er dan letterlijk in de bijbel: Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend?

Wat is er mis met een homohuwelijk?

Abortus, ja, dat snap ik helemaal.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 17:40

Ach, Marenth,

Lief je gebed...
==

Ik Hou d'r nu over op, weet je waarom?
Nou, ik ben laaaang niet de enige.....
Ben blij dat Nederland zo sociaal is dat ze een vangnet hebben, uitkering, dat je toch zelfstandig kan zijn.

Ik hoef dus gewoon nooit te werken, kan ik ook niet, maar ja, het heeft ook voordelen, al had ik natuurlijk wel gewoon liever opleiding afgemaakt gaan studeren en werken.

Maar ja, met een vader die er echt alles aan doet dat je niet kan leren , je zelfs laat werken op je 12de dat je moet zeggen dat je 16 bent....

Ach, ja, en als ik dan denk, maak van nood deugd, ik hoef lekker niet te werken, ja, dan krijg je die veel verdieners weer op je dak, van ja, wij betalen voor jou...

Iig, ik ben echt laaang niet de enige, leuk , nee, realistisch, ja
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 17:43

Het echt ijskoud is, ik ongesteld ben, dus heel ziek, en ik door die kou heen boodschappen moet doen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 17:47

GERRIT084 schreef:
Er ontgaat mij iets Geschokte, onthutste smiley één van beide heeft zijn/hare leeftijd verzonnen Gefrustreerde smiley
Hebben zullie bij elkaar in de klas gezeten Smiley die vol vragen zit

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Lijkt me trouwens lastig moet je steeds gaan zitten uitrekenen...
Naar boven

Auteur Bericht
MAT170

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 17:58

SHANITA130 schreef:
Waarom staat er dan letterlijk in de bijbel: Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend?

Wat is er mis met een homohuwelijk?

Abortus, ja, dat snap ik helemaal.

God noemt het een gruwel, twee mannen/vrouwen die seksuele omgang met elkaar hebben.

Leviticus18vers22 En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het.

romeinen1vers26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 17:59

MAT170 schreef:

De overheid blijft gelukkig neutraal en dat is maar goed ook als ik jou zo lees.....een volgeling van Jezus zal zeker relaties van liefde en trouw goedkeuren denk je ook niet? Welk geslacht iemand dan ook heeft....
J ehebt nogal een ongenuanceerde mening als ik het zo eens lees....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:02

SHANITA130 schreef:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Lijkt me trouwens lastig moet je steeds gaan zitten uitrekenen...

Ik vraag me meer af, vervelen ze zich zo om zich daar mee bezig te houden?
Nou ja, het houdt je van de straat.....
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:18

Ik een leuk forumpie heb gevonden voor mensen met depressies en andere psychische zaken: dat lezen hoe beroerd iedereen zich voelt en de herkenning, ja, ik ga me d'r zowaar beter door voelen...herkenning, niet de enige....Hier
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:18

Toch is de bijbel er nogal duidelijk over.

Het woord van God lijkt me toch meer dan een "mening"...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:27

ZEELAND736 schreef:
En weet je....net nadat ik verlengd had....gaven ze die cadeaus...
Net iets de vroeg verlengd dus....

ach gut Zieke smiley ons zeeuwen ben zunig, soms te zunig Gefrustreerde smiley tsja en dan pis je naast de po Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 23 februari 2013, 18:27
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:28

MAT170 schreef:

Met dit soort gruwelverhalen ben ik vroeger helemaal volgestopt en dit bouwde mij niet echt op in mijn vertrouwen in God, integendeel. De boeken van ene Wim Malgo komen me nu nog mijn oren uit.
Ja je hebt gelijk dat de bijbel iets te vertellen heeft over de eindtijd. Zeker weten. En hoe dat er uit zal zien? Richt je daar maar niet te veel op, richt je op Zijn liefde die er altijd zal zijn. De geestelijke wapenuitrusting kreeg je niet voor niets, ik weet zeker dat deze niet zal falen als het moeilijker gaat worden.

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 23 februari 2013, 18:29
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:32

GERRIT084 schreef:
ach gut Zieke smiley ons zeeuwen ben zunig, soms te zunig Gefrustreerde smiley tsja en dan pis je naast de po Engeltje smiley

Heeft gelukkig niets met zuinigheid te maken.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:33

ANNA415 schreef:
Zo maar eens even kijken of de slager nog een gegrild half haantje heeft liggen Kwijlende smiley . Anders maar de andere hoek om bij de bakker een lekker broodje opscharrelen.

Een half haantje Zieke smiley altijd benne wij de ... halve kip is beter, trouwens hoe wedde gij dah het een half haantje is Gefrustreerde smiley
Volgens mij weet je voor de helft niet wat het was Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:37

ANNA415 schreef:

Mmmmm lekker... ik heb zelf broodje kebab gemaakt Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:38

SHANITA130 schreef:
Het echt ijskoud is, ik ongesteld ben, dus heel ziek, en ik door die kou heen boodschappen moet doen.

Geschokte, onthutste smiley Frank zou zeggen geen gehakt ballen maken dan Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:41

ZEELAND736 schreef:
Heeft gelukkig niets met zuinigheid te maken.... Knipoog smiley

oh, maar wrom heb je dan niet 2 maanden extra verlengd Smiley die vol vragen zit dan had je nu al die vage cdees en dvdees gehad Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:44

Nou, ik las net dat je van bep. med. gezwollen oogleden krijgt, die heb ik ook helft van de tijd, zie profielfoto, heb daar dan wel weer incidal voor....Die ik niet altijd slik, maar wel weer ga doen elke dag, topmedicijn!
Na een uurtje zijn me oogleden weer normaal!!!!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 23 februari 2013, 19:20
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:46

WILLEMIJN232 schreef:
Ik vraag me meer af, vervelen ze zich zo om zich daar mee bezig te houden?
Nou ja, het houdt je van de straat.....
Engeltje smiley

Precies, of ze het nu over spelen hebben, of over spellen, het blijft een gok Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:48

Als ik inene grijs sta ben ik niet geband.....kan me random reader niet vinden.... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:49

JOL252 schreef:
Dus jij gaat even op jacht in het Panbos vandaag?

Wel nee, ik heb een boom achter me slaapkamer staan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:49

GERRIT084 schreef:
Wel nee, ik heb een boom achter me slaapkamer staan Lachende smiley

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:50

ROOS575 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Dat ik daar nou niet aangedacht heb Verlegen lachende smiley
Hoop morgen DIRECT te gaan Lachende smiley

en nog een leuke man gevonden bij die wieldop Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:52

BERENDJAN590 schreef:
schijnt dat k op mijn zij geen adem stop heb

Nou dan weet je wat te doen he Knipoog smiley
In verpleeghuis hadden we hulpmiddelen om mensen op hun zij te laten slapen Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5277 5278 5279 5280 5281 5282 5283 ... 6194 Volgende
Pagina 5280 van 6194