ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5298 5299 5300 5301 5302 5303 5304 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:01

ZEELAND736 schreef:
Buiten de deur eten..
Vieren dat mijn zoon een vast contract heeft gekregen.... Kwijlende smiley

jaaa gefeliciteerd, en dat is leuk buiten de deur eten, eet smakkelijk samen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:01

JOANNIE702 schreef:
Op de rommelmarkt kan ook gezellig zijn............................... Boze smiley

HEEEEEEEL gezellig...maarrre waarom staat je gezichie dan boos???
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:02

JOANNIE702 schreef:
soms kan ook een blokkade in je eigen hoofd zijn, de verwerking nog niet goed over, de tijd nog niet ervoor!

Soms kan het zijn dat je niet meer van jezelf houdt, je eigen liefde kwijt zijn!

zolang je niet meer van jezelf kan houden, dan kan je ook geen liefde voor de andere geven........!

Twijfelende smiley
En daar kan toch angst uit staan..........voor liefde.?

Helemaal waar Joannie!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:03

ik ga zo de draadjes vlees voor bereiden, is voor 2 dagen, ik ben bang dat het voor 1 dag wordt................ Knipoog smiley
witte kool erbij.................wordt dus lekker smullen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:15

Als er inderdaad 75000 mensen wonen dan is het wel een stad. Of het dat sociologisch ook is, weet ik natuurlijk niet he. Maar met de zee vlakbij, dat woont zeker wel mooi. Wel wat behoudend allemaal, Noordwijk is heel anders van karakter en het ligt naast elkaar bijna, dat is wel grappig.

Thomas, die het strand van Schiermonnikoog wel mooier vindt.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 1 maart 2013, 15:44
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:16

ZEELAND736 schreef:
HEEEEEEEL gezellig...maarrre waarom staat je gezichie dan boos???

ja komt door dat ik teveel bekeken wordt...................... Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:30

JOANNIE702 schreef:
ja komt door dat ik teveel bekeken wordt...................... Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Lachende smiley

Ga dan gauw terug naar je etalage...het is ook nooit goed!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSSE955

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:47

De vele keren lachen met mijn collega's, wat een zooitje ongeregeld is dat soms zeg...
Wel erg gezellig, vooral op vrijdag.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 16:03

THOMAS968 schreef:
Gerrit! Winkelen met vrouwen? Iets ergers bestaat toch bijna niet. Kon je je er echt niet onderuit draaien? Ik was ooit in de Princestraat in je stad en heb in een speelgoedwinkel daar nog strandspullen en een vrachtauto met van alles erop voor mijn neefje gekocht. Wel een leuk straatje en het strand vlakbij.

Thomas

Iets ergers: mannen die per sé méé willen als je dingen gaat kopen(echt gebeurd) Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 1 maart 2013, 16:05
Naar boven

Auteur Bericht
JOSSE955

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 16:07

Erg interessante discussie dit.

De garantietermijn verloopt bij God zeker niet en je kunt bij God altijd te raden gaan in moeilijke situaties.
Wanneer je dat doet kan het antwoord op vele manieren komen, ik denk zelfs vanuit een niet-Christen.
God houd van iedere mens maar God houd te veel van iedere mens om die te laten wie hij/ zij is.
Ondanks dat je behouden bent vraagt God zeker van je om aan jezelf te werken.

Om terug te komen op de discussie, een deel van de bijbel is naar mijn mening inderdaad in zekere zin verouderd al kun je ook daar nog een hoop belangrijke informatie uit halen.
Met name het Nieuwe Testament en al helemaal Openbaringen zijn echter net zo up-to-date als de krant al weet je meteen wat er aan de hand is als je de krant leest terwijl je in de Bijbel toch echt even zult moeten puzzelen.
Zeker het hele boek Openbaringen gebeurd vandaag de dag maar morgen ook totdat Jezus terug komt.

In het Nieuwe Testament wordt gesproken over een nieuw gebod, heb God en je naaste lief als jezelf (dat is kortste versie), ik ben ervan overtuigt dat dit gebod altijd zal blijven geldden.
Het mooie van dit gebod is dat het als het ware alle eerdere geboden bevat, uit liefde voor je naaste ga je immers niet stelen of moorden.
Dit gebod is alleen niet makkelijk, het maakt het immers tamelijk onmogelijk om ook maar iets zinnigs te kunnen zeggen over of iemands daad zondig is (tenzij je steelt van een arme maar uit liefde handelent zul je dat niet doen).
Daardoor kun je dus ook niet zeggen dat iemand zondig is of niet.
Bij veel mensen valt dat verkeerd, veel mensen willen precies weten wat wel en niet mag en daarnaar kunnen handelen om vervolgens gaten in de wet te vinden die vervolgens benut kunnen worden.
Persoonlijk heb ik gemerkt dat dit nog wel eens averechts kan werken, toen mijn opa die aan de andere kant van het land woonde erg ziek was hebben sommigen gezegt dat ik daar niet naartoe mocht gaan op zondag maar is het niet liefdevoller om een eenzame, zieke opa/ broeder te bezoeken en dan maar te reizen dan braaf te voet naar de kerk te gaan en daar een heel ritueel te doorlopen?
Gelukkig is God hier erg coulant in, als jij nou zo iemand bent die geen kerkdienst wil missen dan mag dat, doe het dan alsjeblieft uit liefde voor God.

Groetjes Josse
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 16:34

JOSSE955 schreef:
In het Nieuwe Testament wordt gesproken over een nieuw gebod, heb God en je naaste lief als jezelf (dat is kortste versie), ik ben ervan overtuigt dat dit gebod altijd zal blijven geldden.
Het mooie van dit gebod is dat het als het ware alle eerdere geboden bevat, uit liefde voor je naaste ga je immers niet stelen of moorden.
Dit gebod is alleen niet makkelijk, het maakt het immers tamelijk onmogelijk om ook maar iets zinnigs te kunnen zeggen over of iemands daad zondig is (tenzij je steelt van een arme maar uit liefde handelent zul je dat niet doen).
Daardoor kun je dus ook niet zeggen dat iemand zondig is of niet.

Bij veel mensen valt dat verkeerd, veel mensen willen precies weten wat wel en niet mag en daarnaar kunnen handelen om vervolgens gaten in de wet te vinden die vervolgens benut kunnen worden.
Persoonlijk heb ik gemerkt dat dit nog wel eens averechts kan werken, toen mijn opa die aan de andere kant van het land woonde erg ziek was hebben sommigen gezegt dat ik daar niet naartoe mocht gaan op zondag maar is het niet liefdevoller om een eenzame, zieke opa/ broeder te bezoeken en dan maar te reizen dan braaf te voet naar de kerk te gaan en daar een heel ritueel te doorlopen?
Gelukkig is God hier erg coulant in, als jij nou zo iemand bent die geen kerkdienst wil missen dan mag dat, doe het dan alsjeblieft uit liefde voor God.

Groetjes Josse

Als mede-nazarener snap ik waar je gedachten vandaan komen, Josse.
Toch ben ik het niet helemaal met je eens. Het klopt inderdaad dat je het zo kunt zien dat alle geboden onder die ene noemer vallen en daar dan dus het verschil ontstaat tussen handelen uit liefde en religieus handelen.
Kort gezegd; de hartsgesteldheid maakt dat iemand iets wel of niet doet. Ik ga op zondag naar de kerk omdat ik dat wil, niet omdat de bijbel zegt dat het moet. Maar het feit dat ik iets doe uit liefde voor een ander (of mezelf) maakt nog niet dat ik dus geen zonde bega als ik een brood steel voor de buurvrouw die anders niets te eten heeft. Natuurlijk heb ik uit liefde voor mijn medemens gehandeld, maar het doet niets af aan het feit dat ik gestolen heb en dat volgens de bijbel een zonde is.
Waar naar mijn mening het verschil zit tussen een aantal kerkstromingen is dat dit gegeven voor de één reden is om te geloven dat God me daar voor zal straffen, en voor de ander dat God naar mijn 'motieven' kijkt en dat in overweging zal nemen in Zijn 'oordeel'.
Een ander punt is de vraag of iemand kan stellen dat ik zondig ben. Of ik zondig ben? Ja! Maar het is aan God om te oordelen over de ernst van mijn zonden en eventuele gevolgen. Toch mag een ander wel degelijk stellen dat ik een 'zonde' begaan heb. Of diegene dan ook het recht heeft om te (ver)oordelen? Als ik d.m.v. die zonde ook de Nederlandse wet heb overtreden...ja, dan heeft 'iemand' (de rechter) dat recht! De buurman daarentegen weer niet.

Gewetensvraag: Als je je vanuit je hartsgesteldheid wilt houden aan de wetten van de bijbel, en die bijbel stelt dat je je op aarde aan de wetten van de aarde moet houden...zou je dan uit liefde voor je medemens toch dat brood stelen?

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 1 maart 2013, 16:40
Naar boven

Auteur Bericht
JOSSE955

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 16:53

TESSYBEAR731 schreef:
Maar het feit dat ik iets doe uit liefde voor een ander (of mezelf) maakt nog niet dat ik dus geen zonde bega als ik een brood steel voor de buurvrouw die anders niets te eten heeft.

Gewetensvraag: Als je je vanuit je hartsgesteldheid wilt houden aan de wetten van de bijbel, en die bijbel stelt dat je je op aarde aan de wetten van de aarde moet houden...zou je dan uit liefde voor je medemens toch dat brood stelen?

Ik kan erg goed begrijpen waarom een arm mens steelt van een rijk mens (vooral levensmiddelen) om zelf te kunnen overleven.
Persoonlijk zou ik de neiging hebben om in een dergelijke situatie de rijke persoon aan te sporen om het brood gewoonweg te geven zodat stelen niet nodig is.
Helaas is het verschil tussen rijk en arm niet uit de lucht komen vallen, zij die geld hebben zijn daar doorgaans door een zekere portie geluk en een karaktereigenschap die gierig of zuinig genoemd kan worden aan gekomen, niet doordat ze alles wat ze over hadden aan de armen hebben gegeven.
Zodra alle rijken iets dergelijks zouden doen zou er waarschijnlijk een hoop ellende uit de wereld geholpen zijn.
Ik schrijf dit nu wel lekker makkelijk maar ik moet bekennen mij hier in zekere mate ook schuldig aan te maken al heb ik nog nooit iemand ontmoet waarvan ik op z'n minst de indruk had dat die mijn brood echt nodig had om te overleven en zo rijk ben ik dan ook weer niet...
Deze zomer krijg ik wellicht de kans om in Gambia mezelf te testen op dit gebied...

Groetjes Josse
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:03

God is liefde.
En liefde kent de fouten van de ander, en rekent die niet aan...

Liefde?
Ja, die toonde Hij in Jezus die aan het kruis ging om alle fouten weg te dragen.... het enige legitieme offer, waardig voor God zelve...

God gaf de bijbel, uit liefde. Van de eerste tot de laatste bladzijde lees ik over liefde, hoe lief te hebben, hoe te groeien in deze liefde..., lees ik dus over Hem zelf...

Ik lees niet dat wij zozeer dingen moeten presteren voor God, eerder verlangt Hij ernaar dat wij leren rusten in Zijn liefde, Zijn vrede. En als je dan tot rust gekomen bent, ga je vol goede moed en gezond enthausiastme het werk doen dat Hij je opdraagt...

Ik denk wel eens: nemen we nog wel de tijd om ECHT bij God te zijn? Zodat Hij onze diepste angsten en pijnen kan genezen?
Waardoor we ons 's ECHT lekker gaan voelen?

God is zo anders, en denkt zo anders dan wij.
Garantie, dat is bij Hem niet aan de orde.
Er is niets dat kan verlopen. Hijzelf verloopt immers niet? Hijzelf KAN immers niet sterven? Daardoor zal de Genade ook niet KUNNEN ophouden te bestaan.... wat een rust geeft mij dat... wat een rust dat Hij NU al een plek heeft gegeven in Zijn woning....
Naar boven

Auteur Bericht
JOSSE955

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:11

ROADY558 schreef:
God is liefde.
En liefde kent de fouten van de ander, en rekent die niet aan...

Liefde?
Ja, die toonde Hij in Jezus die aan het kruis ging om alle fouten weg te dragen.... het enige legitieme offer, waardig voor God zelve...

God gaf de bijbel, uit liefde. Van de eerste tot de laatste bladzijde lees ik over liefde, hoe lief te hebben, hoe te groeien in deze liefde..., lees ik dus over Hem zelf...

Ik lees niet dat wij zozeer dingen moeten presteren voor God, eerder verlangt Hij ernaar dat wij leren rusten in Zijn liefde, Zijn vrede. En als je dan tot rust gekomen bent, ga je vol goede moed en gezond enthausiastme het werk doen dat Hij je opdraagt...

Ik denk wel eens: nemen we nog wel de tijd om ECHT bij God te zijn? Zodat Hij onze diepste angsten en pijnen kan genezen?
Waardoor we ons 's ECHT lekker gaan voelen?

God is zo anders, en denkt zo anders dan wij.
Garantie, dat is bij Hem niet aan de orde.
Er is niets dat kan verlopen. Hijzelf verloopt immers niet? Hijzelf KAN immers niet sterven? Daardoor zal de Genade ook niet KUNNEN ophouden te bestaan.... wat een rust geeft mij dat... wat een rust dat Hij NU al een plek heeft gegeven in Zijn woning....

Hier ben ik het wel mee eens.
Om de vraag te beantwoorden of we nog wel eens de tijd nemen voor God, dat doe ik zeker.
Okée, toegegeven, vanwege de drukke agenda moet ik daar wel eens wat concessies in doen maar iedere ochtend rij ik naar mijn werk met gospel muziek aan om een moment met God te hebben.
Aangezien ik een kleine 50km moet rijden om op mijn werk te komen heb ik tijdens zo'n rit best wel wat nummers geluisterd.
Tijdens het modelbouwen of computeren zet ik ook regelmatig gospel muziek aan, wederom om God bij mijn leven te betrekken.
Af en toe lees ik wel eens de bijbel voor het slapen gaan en ook Christelijke evenementen als Opwekking zijn bij mij vaste punten op de agenda.
God houd simpelweg te veel van mij om niets terug te doen, zeker na alles wat God voor mij heeft gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:24

JOSSE955 schreef:
Ik kan erg goed begrijpen waarom een arm mens steelt van een rijk mens (vooral levensmiddelen) om zelf te kunnen overleven.
Persoonlijk zou ik de neiging hebben om in een dergelijke situatie de rijke persoon aan te sporen om het brood gewoonweg te geven zodat stelen niet nodig is.
Helaas is het verschil tussen rijk en arm niet uit de lucht komen vallen, zij die geld hebben zijn daar doorgaans door een zekere portie geluk en een karaktereigenschap die gierig of zuinig genoemd kan worden aan gekomen, niet doordat ze alles wat ze over hadden aan de armen hebben gegeven.
Zodra alle rijken iets dergelijks zouden doen zou er waarschijnlijk een hoop ellende uit de wereld geholpen zijn.
Ik schrijf dit nu wel lekker makkelijk maar ik moet bekennen mij hier in zekere mate ook schuldig aan te maken al heb ik nog nooit iemand ontmoet waarvan ik op z'n minst de indruk had dat die mijn brood echt nodig had om te overleven en zo rijk ben ik dan ook weer niet...
Deze zomer krijg ik wellicht de kans om in Gambia mezelf te testen op dit gebied...

Groetjes Josse

Volgens mij maakt het niet zo veel uit, arm of rijk, het is maar net wat arm is en wat onder rijk wordt verstaan .
Iemand die arm is, kan rijk zijn van geest, en wie rijk is, juist weer arm,
van geest, en je hoeft niet rijk in je broekzak te zijn.
Als je rijk bent van geest, geef je ook van je armoe aan wie van node is en je mag ook iemand vanuit je rijke geest laten delen.

Geldelijke rijkdom alleen, is niets zeggend maar je bent pas echt rijk als je het van geest bent, dat laat je niet los, dat verlies je niet.
Ik heb ze helaas gekend, die waren steenrijk, huizen in heel Europa, alles groot en veel en mooi, eerlijk?! ja das de hamvraag.
Eerlijk en liefde, dat waren/zijn de ontbrekende factoren in zijn leven, hij heeft niets meer, maar dan ook helemaal niets.
En of hij het er nu van geleerd heeft, ben bang van niet, hij denkt het weer te kunnen gaan doen, oneerlijk, en zo zijn oude imperium weer op te bouwen.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:24

Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:29

MAMY994 schreef:
Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren.

toch als ik de afwas van gisteren laat staan, moet ik hem toch vandaag doen Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:32

PETRA373 schreef:
toch als ik de afwas van gisteren laat staan, moet ik hem toch vandaag doen Twijfelende smiley

Hahaha...heel goed antwoord....!!!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:32

JOSSE955 schreef:
Groetjes Josse

Ik betwijfel ook absoluut niet dat er begrip voor opgebracht kan worden, noch wil ik uitspraken doen over het oordeel dat God hierover doet. Ik denk alleen dat het einde zoek raakt wanneer we overal begrip voor opbrengen en ervan uitgaan dat God dat ook wel doet. Je gaat uit van de gedachte dat iemand die God liefheeft, vanuit die liefde wil leven naar Zijn wil en de bijbel daarom niet als 'wet' ziet maar als 'leidraad' volgens welke hij met liefde leeft. Van die gedachte ga ik ook uit.
Maar zonde is en blijft zonde, ook als je de zonde vanuit liefde begaat.
Door het bloed van Jezus zijn wij hiervan weliswaar vrij gemaakt maar dat betekent nog niet dat we daarmee een vrijbriefje hebben gekregen om 'bewust' te zondigen. Ik denk dat God ons, juist in die benarde situaties, vraagt om op Hem te vertrouwen en te geloven dat Hij een weg zal bieden die het onnodig maakt om bewust te zondigen.
Dan komen we dus toch weer op die vraag, wanneer je vanuit die hartsgesteldheid leeft wil je dan wel stelen om te eten? (Even los van het feit dat het begrijpelijk zou zijn en er ongetwijfeld wél mensen zijn die dit doen en wij daar niet over mogen oordelen.)
Ik ken helaas wel gevallen van mensen die geen geld hebben en dus niets te eten. Ook christenen. En zij kiezen er bewust voor niét te stelen omdat dit in hun ogen verkeerd is. Zij kunnen nog zoveel terechte argumenten hebben om het wél te doen... het bezwaar dat het geweten maakt weegt voor hen dan zwaarder. Hun liefde voor Gods wil is voor hen dus belangrijker dan de wens om eten te stelen. En ja, juist bij die mensen zie ik het gebeuren dat andere (rijkere) mensen 'delen'. Ze krijgen levensmiddelen toebedeeld (via de voedselbank of van andere mensen) en ook een anonieme envelop met geld in de brievenbus is dan geen uitzondering. God zorgt voor ze, vaak nog zonder dat ze daar om hoeven te vragen. Wat dat betreft sluit ik me bij Roady aan dat we mogen rusten in Zijn liefde.

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 1 maart 2013, 17:39
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:42

SHANITA130 schreef:
Ja, dat klopt, je mist de blik als je iemands iets verteld of andersom, en juist zo'n blik, 55% van de communicatie, kan vertellen hoe iets is bedoeld..
En daardoor mist iemand mi vaak de humor ook...ja, tis niet anders 7% van de communicatie is woorden, 37% toon van de stem....

Dus als men hier reageert op iemand anders is het wel een goede zaak eens na te denken (geld dus ook voor mij) of iets wel zo bedoeld kan zijn zoals het gelezen wordt.
En dat is vaak een probleem, ook op forum en in de chat, soms zet je een reactie die door anderen weer negatief vertalen naar zich zelf toe.
I.p eerst nog eens te lezen, of het niet anders wordt bedoeld, als je meteen een te felle reactie zet, is de vlam (de verkeerde) zo gezet.
Je mist in deze de lichaam chemie en de toon waarop zoiets gezet is, en bonje is het resultaat.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:43

ZEELAND736 schreef:
Als mensen elkaar niet zouden complimenteren,
zou er weinig maatschappij zijn.

Het zou vandaag complimentendag zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:52

THOMAS968 schreef:
Ik hoef op vrijdag niet meer te werken door gebruik te maken van wat regelingen en wat zaken slim te organiseren. Wat een zegen om op vrijdagochtend al wat langer te slapen en het weekend, dat de helft langer is en voelt, te beginnen. Ik heb altijd heel veel uren gemaakt en merk nu hoe goed het is meer te rusten en minder te moeten. Drie dagen weekend, zeker fijn in de warme tijd die er nu weer aan zit te komen en waar ik eigenlijk wel naar uitkijk. Het is al veel langer licht, heerlijk.

Thomas, is vandaag van plan te genieten van de vrije tijd.

Je bedoelt dat je gewoon gebruik maakt van de ouwelullenregeling? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:54

GERRIT084 schreef:
Dus als men hier reageert op iemand anders is het wel een goede zaak eens na te denken (geld dus ook voor mij) of iets wel zo bedoeld kan zijn zoals het gelezen wordt.
En dat is vaak een probleem, ook op forum en in de chat, soms zet je een reactie die door anderen weer negatief vertalen naar zich zelf toe.
I.p eerst nog eens te lezen, of het niet anders wordt bedoeld, als je meteen een te felle reactie zet, is de vlam (de verkeerde) zo gezet.
Je mist in deze de lichaam chemie en de toon waarop zoiets gezet is, en bonje is het resultaat.

Ja Gerrit, hier hebben we het in verschillende topics ook al over gehad.
Snel afspreken is het credo dus, na mail of chat.

Enne, nog 2 dagen volhouden Gerrit, dan ben je overal van verlost hier Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:59

zo meteen bed op halen kan ik weer van de grond af Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:04

ZEELAND736 schreef:
Ga dan gauw terug naar je etalage...het is ook nooit goed!!! Knipoog smiley

ja zeg...... Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen ik ben een buiten mens die van vrij heid houdt Clown smiley

Je bent wel lief hoor.................... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:05

PETRA373 schreef:

Kan ik mijn afwas dan bij jou brengen..... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:07

ff naar action..........ff wat zoeken, leuk opdrachtje binnen gekregen en ff zoeken, voor pasen!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:07

BERENDJAN590 schreef:
zo meteen bed op halen kan ik weer van de grond af Lachende smiley

op het matje geslapen.................?
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:12

JOANNIE702 schreef:
op het matje geslapen.................?

nee had nog een persoon's matras over die heb ik tussen de kast en het waterbed gekregen.
dus slaap wat klem en kan snach's niet dwars liggen Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:13

CORNE927 schreef:
Ja Gerrit, hier hebben we het in verschillende topics ook al over gehad.
Snel afspreken is het credo dus, na mail of chat.

Enne, nog 2 dagen volhouden Gerrit, dan ben je overal van verlost hier Knipoog smiley

Ja aai noo Gefrustreerde smiley maar ik hou van herhalingen, misschien herhaal ik me abo ook wel, weet nog niet Verlegen lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5298 5299 5300 5301 5302 5303 5304 ... 6194 Volgende
Pagina 5301 van 6194