| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 09:03
|
|
|
|
bewolkt waterig zonnetje maar droog nog fris buiten maar ij mij schijnt de zo ga naar de kerk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 09:11
|
|
|
|
Hai Petra,
Ja, over dat 'demonenen uitwerpen' ja, daar zít wel wat in.
Ik zag dat regelmatig hoorde er veel over, las er het eea over en ja, dat kan mi.
Ik heb het zelf gedaan....ja, reken maar als je teveel hebt gezien en meegemaakt, ja, dan kan je behoorlijk agressief worden, in sommige situaties. Zonder dat je(men) er controle over hoeft te hebben. En dat geen controle hebben ja, dat maakt dat je er zo ontmoedigt van wordt; elke keer als ik in contact met me vader kwam, net was geweest, en hij ging weg, ja, dan had ik dat. Dan kreeg me allereerste ex, die ik nu niet meer zie, het te verduren, dan was ik woedend, gooide met dingen...verscheurde zelfs geld... En later weer ik 'wakker', en ja, ik kon vergeving vragen etc, maar wist dat het weer zou gebeuren.
Dus met me vader alle contact verbreken ja, dat hielp wel zeker voor de helft en meer, en verder...
Ik heb me zó gered, elke keer als ik een stem hoorde een agressieve, dan zei ik zelf 'en ja nu opdonderen en wel meteen... En dat hielp meteen. Ja, dat, die methoden had ik geleerd in lotgenoten groepen, gecombineerd met wat ik in evangelische kerken hoorde.
Nu is het helemaal weg.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 maart 2013, 16:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 09:19
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ja, en ik ook.. |
...ben jij ook geen vrouw???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 09:57
|
|
|
|
Er moet wat boven staan.
Zonder Bijbel teksten, zo een beetje worden alle onderwerpen, op cm, bekrachtigd met Bijbel teksten. Iedereen probeert zijn geschil, of gelijk te behalen met Bijbel teksten. Maar nu even concreet, als we al die teksten ook daadwerkelijk hadden na geleefd, zaten wij dan ook op cm? Ben bang van niet, op een enkeling na niet, een handje vol niet, denk ik, te weten, denken .
We zijn allemaal enkelingen die elkaar trachten te zoeken en of te binden en eigenlijk bijna niemand uitgezonderd . Enkelingen zonder ervaring, en met ervaringen binnen een relationele sfeer. Maar wat ik de laatste tijd, best wel veel keren ervaar, dat als je bij die eerste groep enkelingen behoort, wordt genegeerd. Soms wordt het er ook bij gezet, gelieve zonder ervaringen in deze niet te reageren , omdat je een bepaalde ervaring mist? Best wel vreemd, er bestaat namelijk een gerede kans dat je als enkeling van de eerste groep, in aanraking komt met de tweede groep. En dan zo het waarschijnlijk best wel, fijn zijn, dat je zonder een mond vol tanden in bepaalde situaties terecht komt, en kan mee praten. Zonder alleen maar gelezen te hebben.
Cm is van jong tot zeer oud, en forum, als je alle topic,s leest wordt beheerst door zeer oud. En al dat oude zeer, weet het gerust niet altijd alles beter, ervaringen uit het verleden, bieden nu eenmaal, geen garanties voor de toekomst. Ik zou haast zeggen, gelukkig niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 10:06
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Er moet wat boven staan.
Zonder Bijbel teksten, zo een beetje worden alle onderwerpen, op cm, bekrachtigd met Bijbel teksten. Iedereen probeert zijn geschil, of gelijk te behalen met Bijbel teksten. Maar nu even concreet, als we al die teksten ook daadwerkelijk hadden na geleefd, zaten wij dan ook op cm? Ben bang van niet, op een enkeling na niet, een handje vol niet, denk ik, te weten, denken .
We zijn allemaal enkelingen die elkaar trachten te zoeken en of te binden en eigenlijk bijna niemand uitgezonderd . Enkelingen zonder ervaring, en met ervaringen binnen een relationele sfeer. Maar wat ik de laatste tijd, best wel veel keren ervaar, dat als je bij die eerste groep enkelingen behoort, wordt genegeerd. Soms wordt het er ook bij gezet, gelieve zonder ervaringen in deze niet te reageren , omdat je een bepaalde ervaring mist? Best wel vreemd, er bestaat namelijk een gerede kans dat je als enkeling van de eerste groep, in aanraking komt met de tweede groep. En dan zo het waarschijnlijk best wel, fijn zijn, dat je zonder een mond vol tanden in bepaalde situaties terecht komt, en kan mee praten. Zonder alleen maar gelezen te hebben.
Cm is van jong tot zeer oud, en forum, als je alle topic,s leest wordt beheerst door zeer oud. En al dat oude zeer, weet het gerust niet altijd alles beter, ervaringen uit het verleden, bieden nu eenmaal, geen garanties voor de toekomst. Ik zou haast zeggen, gelukkig niet  |
Kijk, en dat heb je weer met geschreven tekst; ik vind je stukken vaak erg goed, en lees ze met bewondering en zet dat er dan niet onder.
Wat ik voortaan wel zal doen.
Ik schreef ook weleens, uit eigen ervaring weet ik dat vaak erg goede stukken juist geen reactie krijgen, omdat men even aan het denken is van wat goed, hoe komt ie erbij, wat slim gezien etc.
En dat kan je in real life aflezen aan iemands gezicht, en hier dus niet...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 3 maart 2013, 10:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 10:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ben jij ook geen vrouw??? |
Haha, lol, ja wel vrouwelijk, maar een dame?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 3 maart 2013, 10:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 10:11
|
|
|
|
Huur storten, hapje eten: Brinta , en dan 'Huis op de prairie....
Morgen weer werken, dus ja, ik geniet even bewust van deze laatste vrije dag deze week
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 10:23
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Bepaalde dames?  |
Ja heel nieuwgierig wie op het bepaalde dameslijstje van Petra staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 10:40
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ja heel nieuwgierig wie op het bepaalde dameslijstje van Petra staan  |
Ik vernam dat ik er al op sta...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 10:52
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ja heel nieuwgierig wie op het bepaalde dameslijstje van Petra staan  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:21
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Haha, lol, ja wel vrouwelijk, maar een dame?  |
4 [daam] (Frans) oorspronkelijk adellijke titel en aanspreekvorm voor een vrouw uit de hogere stand; dame de compagnie gezelschapsdame; dame de réception dame voor de ontvangst der gasten, receptioniste; dame d`honneur eredame aan het hof dame: 1 Een beschaafde vrouw. 2 De koningin in het schaakspel. dame: madam, mevrouw, vrouw
lady
koningin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:22
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | 4 [daam] (Frans) oorspronkelijk adellijke titel en aanspreekvorm voor een vrouw uit de hogere stand; dame de compagnie gezelschapsdame; dame de réception dame voor de ontvangst der gasten, receptioniste; dame d`honneur eredame aan het hof dame: 1 Een beschaafde vrouw. 2 De koningin in het schaakspel. dame: madam, mevrouw, vrouw
lady
koningin |
Je hebt ook nog een dame Blanche
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:25
|
|
|
|
Ik heb geen lijstje,geen bepaalde mensen in gedachten, maar het is net zo logisch als een optel som toch, als we het moeten hebben van cm om een man te vinden, blijven er wat dames over. Mocht ik er nog tussen zitten later, dan kunnen we een ouwe vrijgezelle wijven forum beginnen van 60 plus en dan zijn die mannen van 60 die knipogen sturen ook welkom
gelukkig is er meer als cm, straten makers, kazernes, vrijgezellen in de kerk, criminelen bij het hek dus we zijn nog geen verloren zaak wat betreft het vinden van een maatje voor het leven 
oh effe wijziggen, bedoel natuurlijk ouwe vrijgezelle dames, inplaats van weiven.... we richten dan een dames forum op van 60 plus ofzo, klinkt wat beschaafder, alhoewel ik me echt geen dame voel
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op zondag 3 maart 2013, 11:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je hebt ook nog een dame Blanche  |
Jullie zijn allemaal off topic, ik moet nog bekomen van het nieuws dat mijn CM vriendje ons gaat verlaten- ik wist wel dat het eraan zat te komen maar toch......en dan maken jullie er weer grapjes over......
Visser, ik vond het fijn je te kennen en nog fijner dat ik de laatste tijd van die gelukkige mailtjes van je kreeg...... Heel veel geluk samen met degene die je liefhebt en vooral een lang en gelukkig leven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:28
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Kijk, en dat heb je weer met geschreven tekst; ik vind je stukken vaak erg goed, en lees ze met bewondering en zet dat er dan niet onder.
Wat ik voortaan wel zal doen.
Ik schreef ook weleens, uit eigen ervaring weet ik dat vaak erg goede stukken juist geen reactie krijgen, omdat men even aan het denken is van wat goed, hoe komt ie erbij, wat slim gezien etc.
En dat kan je in real life aflezen aan iemands gezicht, en hier dus niet... |
Wat is goed en wat niet, daar gaat het ook niet om, maar wel wat er over het algemeen gezet wordt, als reactie op iemand anders. Vaak oeverloos ge... of ik weet het beter en mooier te zetten, en spreek de enige waarheid. En worden er Bijbel teksten compleet uit zijn verband gerukt, alleen maar om een gelijk te halen, en dat terwijl de onderlinge verschillen, en belevingen totaal anders zijn.
Soms worden er hele levens uiteen gezet, over wat wel dan niet fout is gegaan, wat eigenlijk maar twee mensen aan gaat. Waar ook weer iedereen zijn/haar mening over heeft, dat er dan iemand gekwetst achter blijft en met veel vragen, zal een ander jukken. Niets is het zelfde, alles is anders dan het lijkt, en als je dan als éénling wat zet (zegt) mag het niet of kan je niet, omdat je een bepaalde ervaring mist. En zeker als je nog jong bent, dan kom je net kijken, maar ik zeg maar zo, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Voor een ieder..... het ga jullie goed .
Groet...... Visser 278 |
ontopic weer, sorry willemijn
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op zondag 3 maart 2013, 11:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:32
|
|
|
|
|
Fijn nieuws Visser, geniet samen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CREATIEFJ076
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:42
|
|
|
|
Fietsen op mijn nieuwe elektrische fiets. MOet de accu 2 maal leeg rijden dus moet wat km maken. Helaas mis ik de zon. Onderweg een kop koffie drinken.
Fijne dag allemaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:44
|
|
|
|
over de overdenking van van morgen over hoe ga je om met moeilijke mensen. dat er geen gebruiksaanwijzing is maar dat naar je zelf moet kijken. en je naaste lief hebben als je zelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:51
|
|
|
|
|
Chinees tomatensoeppie, Turks brood met Griekse tzaziki ernaast. Als nou de wereld ook zo in vrede samengaat vandaag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILL930
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:12
|
|
|
|
Gerrit...dat klopt...niet geschoten....maar af en toe is het heerlijk om een "dom blondje" te spelen en heb ik een heel woord nodig en niet half
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:26
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Soms wordt het er ook bij gezet, gelieve zonder ervaringen in deze niet te reageren , omdat je een bepaalde ervaring mist?
|
Mijn ervaring is ook dat mensen al snel een voorkeur hebben.Als weduwe ben je popi omdat je geen ex hebt,lijkt heerlijk maar ook die mensen heb een rugzak dus komt op hetzelfde uit.Die weduwe heeft weer de balen van de ellenlange tirades over de ex dus die zoekt liever een vrijgezel of weduwnaar.......en zo is het kringetje weer rond
Ik zeg het heel cru maar bedoel het uiteraard niet zo want dan scheer je iedereen over 1 kam,net als je doet als je bepaalde groepen bij voorbaat uitsluit.
Het is en blijft een speld he..........gelukkig hebben we internet om de kansen te vergroten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:27
|
|
|
|
Visser! WOW! Heel erg fijn voor jullie,maak er wat moois van!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:37
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Mijn ervaring is ook dat mensen al snel een voorkeur hebben.Als weduwe ben je popi omdat je geen ex hebt,lijkt heerlijk maar ook die mensen heb een rugzak dus komt op hetzelfde uit.Die weduwe heeft weer de balen van de ellenlange tirades over de ex dus die zoekt liever een vrijgezel of weduwnaar.......en zo is het kringetje weer rond
Ik zeg het heel cru maar bedoel het uiteraard niet zo want dan scheer je iedereen over 1 kam,net als je doet als je bepaalde groepen bij voorbaat uitsluit.
Het is en blijft een speld he..........gelukkig hebben we internet om de kansen te vergroten. |
het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien. maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren. dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen? of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten?
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op zondag 3 maart 2013, 12:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:40
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | na ja, hoe moet ik dan reageren, eh visser heeft iemand gevonden, weer een vrijgezel minder give it op over 5 jaar zit ik hier nog met bepaalde dames  |
niet geteurd Petra, we gaan gewoon met al die bepaalde vrijgezelle dames op stap..........................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:44
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien. maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren. dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen? of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten? |
Dit is een goeie, goed om over na te denken deze vraag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:45
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | niet geteurd Petra, we gaan gewoon met al die bepaalde vrijgezelle dames op stap..........................  |
ha dat word gezellig maar er komen vast wel nieuwe mannen weer bij. kan mij niet voorstellen waar een wil is is een weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:46
|
|
|
|
| CREATIEFJ076 schreef: | Fietsen op mijn nieuwe elektrische fiets. MOet de accu 2 maal leeg rijden dus moet wat km maken. Helaas mis ik de zon. Onderweg een kop koffie drinken.
Fijne dag allemaal. |
Leuk creatief, fiets ze..................!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:46
|
|
|
|
|
zo ik ga met een vriendin de Hoge Veluwe in, ze weet het nog niet, dat is een verrassing voor haar......................fijne dag allen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:48
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Dit is een goeie, goed om over na te denken deze vraag!  |
misschien en apart topic voor openen
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|